International sales manager - Århus

Har du passionen, evnerne og lysten til et selvstændigt job indenfor salg af LED-løsninger? Kunne du tænke dig at komme med på vores væksteventyr? Så er det måske dig, vi er på udkig efter.

JOBBET

I tæt samarbejde med dine kolleger bliver du ansvarlig for at øge salget af LED-løsninger til eksisterende kunder samt nye markeder og segmenter i Skandinavien. Som en del af salgsteamet vil det være din opgave at fastlægge retningen for de kommende år. Dette i tæt samarbejde med salgsdirektøren.

Du vil komme til at stå i spidsen for at skabe, udbygge og eksekvere expromo´s kanalstrategi på de skandinaviske markeder.

Derudover vil dine arbejdsopgaver blandt andet være, at:

  • udarbejde markedsføringsplaner på strategisk, taktisk og operationel plan
  • definere og eksekvere go-to-market strategier for udvalgte markeder og produkter
  • stå for budgetplanlægning og opfølgning på forecast sammen med sælgere og expromo´s partnere
  • træne og motivere eksisterende - og nye forhandlere
  • deltage på relevante messer
  • etc.

For den rigtige person, er der tale om et job med stor fleksibilitet, frihedsgrader og råderum til at skabe ekstraordinære salgsresultater.

Du vil skulle forvente en rejseaktivitet på cirka 30 dage om året. Primært i Skandinavien.

KANDIDATEN

Du har minimum 3-5 års erfaring fra en lignende stilling indenfor salg og brancheerfaring fra enten AV, digital signage, software eller LED.

Du ved hvad der skal til, for sammen med dine kolleger, at entrere nye kunder og markeder, og skabe ekstraordinære resultater. Skal du have succes i jobbet, kræver det et højt aktivitetsniveau og stærke kompetencer inden for direkte salg og salg gennem partnere.

Vi forventer at du:

  • har en god forretningsforståelse og evner at udarbejde en strategisk plan
  • er drivende og målrettet, med stærk tro på egne evner
  • har styr på dine salgsteknikker og din pipeline
  • har gode kommunikationsevner i tale såvel som på skrift
  • besidder et stærkt købmandskab, samt er vedholdende i forhandlingssituationer
  • har god humor og ikke lader dig slå ud af afvisninger

Vigtigst er det, at du har evnen til at sætte ambitiøse mål og eksekvere på dem.

VIRKSOMHEDEN TILBYDER

Jobbet der tilbydes, er et udfordrende og selvstændigt job, i et uformelt og innovativt miljø i et team fyldt med energi og gå-på-mod. Der er tale om et miljø hvor daglig sparring og muligheder for vækst er den del af hverdagen.

Hos Expromo kommer du til at være en del af et nyt dynamisk og resultatorienteret hold, hvor du i fællesskab med dine kolleger videreudvikle og virkeliggør den overordnede salgsstrategi.

Du vil starte ud med en grundig oplæring i produkter og salg, så du ved præcis, hvad der skal til for at få succes i jobbet.

LØN

Du vil blive tilbudt en særdeles attraktiv lønpakke bestående af fast grundløn og bonus. Derudover får du firmabil, pensions- og sundhedsordning.

SPROG

Flydende på dansk og engelsk i skrift og tale. Kan du tysk er det et plus.

TILTRÆDELSE

Løbende

KONTAKTPERSON

For nærmere info, kontakt salgsdirektør Mads Lind på telefon 29920295 eller send en mail til mlin@expromo.eu

VIRKSOMHEDEN

Expromo Europe A/S producerer, projekterer og installerer LED-storskærme over hele verden, mens ProShop Europe Media A/S skaber grafisk design og indhold, 3D animationer, filmproduktion og motion graphics. Begge er en del af ProShop Europe A/S, som på absolut højeste niveau designer, bygger og afvikler tekniske løsninger til AV markedet, konferencer, events, koncerter og udstillinger. Samspillet mellem kompetenceområderne giver et utal af muligheder, som omdannes til innovative og bæredygtige løsninger. Virksomheden har en flad organisation og højt til loftet. Du kan læse mere her: https://expromo.eu/da/


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329999648Phoenix-05d6931812019-04-03T00:00:00International sales manager - Århus

Har du passionen, evnerne og lysten til et selvstændigt job indenfor salg af LED-løsninger? Kunne du tænke dig at komme med på vores væksteventyr? Så er det måske dig, vi er på udkig efter.

JOBBET

I tæt samarbejde med dine kolleger bliver du ansvarlig for at øge salget af LED-løsninger til eksisterende kunder samt nye markeder og segmenter i Skandinavien. Som en del af salgsteamet vil det være din opgave at fastlægge retningen for de kommende år. Dette i tæt samarbejde med salgsdirektøren.

Du vil komme til at stå i spidsen for at skabe, udbygge og eksekvere expromo´s kanalstrategi på de skandinaviske markeder.

Derudover vil dine arbejdsopgaver blandt andet være, at:

  • udarbejde markedsføringsplaner på strategisk, taktisk og operationel plan
  • definere og eksekvere go-to-market strategier for udvalgte markeder og produkter
  • stå for budgetplanlægning og opfølgning på forecast sammen med sælgere og expromo´s partnere
  • træne og motivere eksisterende - og nye forhandlere
  • deltage på relevante messer
  • etc.

For den rigtige person, er der tale om et job med stor fleksibilitet, frihedsgrader og råderum til at skabe ekstraordinære salgsresultater.

Du vil skulle forvente en rejseaktivitet på cirka 30 dage om året. Primært i Skandinavien.

KANDIDATEN

Du har minimum 3-5 års erfaring fra en lignende stilling indenfor salg og brancheerfaring fra enten AV, digital signage, software eller LED.

Du ved hvad der skal til, for sammen med dine kolleger, at entrere nye kunder og markeder, og skabe ekstraordinære resultater. Skal du have succes i jobbet, kræver det et højt aktivitetsniveau og stærke kompetencer inden for direkte salg og salg gennem partnere.

Vi forventer at du:

  • har en god forretningsforståelse og evner at udarbejde en strategisk plan
  • er drivende og målrettet, med stærk tro på egne evner
  • har styr på dine salgsteknikker og din pipeline
  • har gode kommunikationsevner i tale såvel som på skrift
  • besidder et stærkt købmandskab, samt er vedholdende i forhandlingssituationer
  • har god humor og ikke lader dig slå ud af afvisninger

Vigtigst er det, at du har evnen til at sætte ambitiøse mål og eksekvere på dem.

VIRKSOMHEDEN TILBYDER

Jobbet der tilbydes, er et udfordrende og selvstændigt job, i et uformelt og innovativt miljø i et team fyldt med energi og gå-på-mod. Der er tale om et miljø hvor daglig sparring og muligheder for vækst er den del af hverdagen.

Hos Expromo kommer du til at være en del af et nyt dynamisk og resultatorienteret hold, hvor du i fællesskab med dine kolleger videreudvikle og virkeliggør den overordnede salgsstrategi.

Du vil starte ud med en grundig oplæring i produkter og salg, så du ved præcis, hvad der skal til for at få succes i jobbet.

LØN

Du vil blive tilbudt en særdeles attraktiv lønpakke bestående af fast grundløn og bonus. Derudover får du firmabil, pensions- og sundhedsordning.

SPROG

Flydende på dansk og engelsk i skrift og tale. Kan du tysk er det et plus.

TILTRÆDELSE

Løbende

KONTAKTPERSON

For nærmere info, kontakt salgsdirektør Mads Lind på telefon 29920295 eller send en mail til mlin@expromo.eu

VIRKSOMHEDEN

Expromo Europe A/S producerer, projekterer og installerer LED-storskærme over hele verden, mens ProShop Europe Media A/S skaber grafisk design og indhold, 3D animationer, filmproduktion og motion graphics. Begge er en del af ProShop Europe A/S, som på absolut højeste niveau designer, bygger og afvikler tekniske løsninger til AV markedet, konferencer, events, koncerter og udstillinger. Samspillet mellem kompetenceområderne giver et utal af muligheder, som omdannes til innovative og bæredygtige løsninger. Virksomheden har en flad organisation og højt til loftet. Du kan læse mere her: https://expromo.eu/da/

Har du passionen, evnerne og lysten til et selvstændigt job indenfor salg af LED-løsninger? Kunne du tænke dig at komme med på vores væksteventyr? Så er det måske dig, vi er på udkig efter. JOBBET I tæt samarbejde med dine kolleger bliver du ansvarlig for at øge salget af LED-løsninger til eksisterende kunder samt nye markeder og segmenter i Skandinavien. Som en del af salgsteamet vil det være din opgave at fastlægge retningen for de kommende år. Dette i tæt samarbejde med salgsdirektøren. Du vil komme til at stå i spidsen for at skabe, udbygge og eksekvere expromo s kanalstrategi på de skandinaviske markeder. Derudover vil dine arbejdsopgaver blandt andet være, at: udarbejde markedsføringsplaner på strategisk, taktisk og operationel plan definere og eksekvere go-to-market strategier for udvalgte markeder og produkter stå for budgetplanlægning og opfølgning på forecast sammen med sælgere og expromo s partnere træne og motivere eksisterende - og nye forhandlere deltage på relevante messer etc. For den rigtige person, er der tale om et job med stor fleksibilitet, frihedsgrader og råderum til at skabe ekstraordinære salgsresultater. Du vil skulle forvente en rejseaktivitet på cirka 30 dage om året. Primært i Skandinavien. KANDIDATEN Du har minimum 3-5 års erfaring fra en lignende stilling indenfor salg og brancheerfaring fra enten AV, digital signage, software eller LED. Du ved hvad der skal til, for sammen med dine kolleger, at entrere nye kunder og markeder, og skabe ekstraordinære resultater. Skal du have succes i jobbet, kræver det et højt aktivitetsniveau og stærke kompetencer inden for direkte salg og salg gennem partnere. Vi forventer at du: har en god forretningsforståelse og evner at udarbejde en strategisk plan er drivende og målrettet, med stærk tro på egne evner har styr på dine salgsteknikker og din pipeline har gode kommunikationsevner i tale såvel som på skrift besidder et stærkt købmandskab, samt er vedholdende i forhandlingssituationer har god humor og ikke lader dig slå ud af afvisninger Vigtigst er det, at du har evnen til at sætte ambitiøse mål og eksekvere på dem. VIRKSOMHEDEN TILBYDER Jobbet der tilbydes, er et udfordrende og selvstændigt job, i et uformelt og innovativt miljø i et team fyldt med energi og gå-på-mod. Der er tale om et miljø hvor daglig sparring og muligheder for vækst er den del af hverdagen. Hos Expromo kommer du til at være en del af et nyt dynamisk og resultatorienteret hold, hvor du i fællesskab med dine kolleger videreudvikle og virkeliggør den overordnede salgsstrategi. Du vil starte ud med en grundig oplæring i produkter og salg, så du ved præcis, hvad der skal til for at få succes i jobbet. LØN Du vil blive tilbudt en særdeles attraktiv lønpakke bestående af fast grundløn og bonus. Derudover får du firmabil, pensions- og sundhedsordning. SPROG Flydende på dansk og engelsk i skrift og tale. Kan du tysk er det et plus. TILTR DELSE Løbende KONTAKTPERSON For nærmere info, kontakt salgsdirektør Mads Lind på telefon 29920295 eller send en mail til mlin@expromo.eu VIRKSOMHEDEN Expromo Europe A S producerer, projekterer og installerer LED-storskærme over hele verden, mens ProShop Europe Media A S skaber grafisk design og indhold, 3D animationer, filmproduktion og motion graphics. Begge er en del af ProShop Europe A S, som på absolut højeste niveau designer, bygger og afvikler tekniske løsninger til AV markedet, konferencer, events, koncerter og udstillinger. Samspillet mellem kompetenceområderne giver et utal af muligheder, som omdannes til innovative og bæredygtige løsninger. Virksomheden har en flad organisation og højt til loftet. Du kan læse mere her: https: expromo.eu da11jobnet05d69318100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-29T00:00:000000http://personaleborsen.dk/kandidater/ledige-stillinger?hr=show-job/423040EuropaDanmarkJyllandØstjyllandAarhus3500494PersonaleBørsen11Langdyssen 38200Aarhus NDKDanmark0
gry@personaleborsen.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent738690JobNet4969553496955310003-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=05d69318https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=05d69318https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=05d69318&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=05d69318&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/5.jpgBrænder du for at blive Salgschef?12008001Dansk3Læse/ tale123305Salgschef2Salg6Ledelse361295498Glenngry@personaleborsen.dkDKDanmarkDKDanmark330026542Salgschef til Jasa Company A/S og Eskimo ApSRobot Virksomheden Jasa Company A S er en danske velkonsolideret handelsvirksomhed, der sælger produkter til byggesektoren både i Danmark og i de nordiske lande. Virksomheden er veldrevet med en årlig omsætning på et 2 cifferet millionbeløb, og er i stærk vækst på de Skandinaviske B2B og B2C markedsplatforme. Virksomheden beskæftiger i alt 55 medarbejdere som har deres daglige gang i henholdsvis Jasa Company A S og koncernselskaberne Jasa Trading og Eskimo i Herning. Stillingen Som salgschef får du ansvaret for ledelse af hele salgsstyrken samt marketingafdelingen i Jasa Company A S og Eskimo ApS og vil få direkte reference til virksomhedens CEO. En af dine strategiske kerneopgaver bliver et tæt sparringsforhold med virksomhedens CEO med det formål at videre- og nyudvikle aktiviteter i salgssegmenterne, der kan smitte positivt af på bundlinjen. Salgschefen er dagligt operativ i virksomheden og har ansvaret for at sammenbinde salgsteamets indsats med support og marketing. Du bliver ligeledes ansvarlig for at følge op på daglige og månedlige mål på kunde-, kæde- eller gruppeniveau, ligesom du skal stå for at afvikle frekvente salgsmøder, der proaktivt understøtter salgs- og marketingarbejdet. Du får direkte ledelse af 15-18 medarbejdere hos Jasa og Eskimo, fordelt over 7 områder i salgsorganisationen som er GDS byggemarkeder, professionelle byggemarkeder, låsesmede, industri, eksport, offentlige kunder og boligforeninger. Med stillingen følger også at salgschefen får selvstændigt ansvar for relationsopbygning med udvalgte strategiske nøglekunder. Af andre opgaver kan nævnes at salgschefen er synlig i eksterne aktiviteter som messer, kundeinitiativer, storkundemøder med mere. Kandidaten Vi har en klar forventning om, at du kan dokumentere, at du evner at lede gennem andre og har skabt stærke salgsledelsesresultater. At du er synlig, tydelig og en stærk formidler internt såvel som eksternt. Du skaber følgeskab og ved hvornår du skal gå foran, ved siden af eller stå bagerst. Den rette kandidat er stærkt kodet af salgsledelse og evner at arbejde taktisk analytisk på flere niveauer. Du skal som vores nye salgschef også være empatisk, nysgerrig og have godt humør, der kan smitte af i en travl hverdag i en virksomhed, hvor der er højt til loftet. Vi forestiller os at du har relevant uddannelse og minimum 5 års frisk erfaring med succesrig salgsledelse. Har du brancheerfaring fra en mellemstor handelsvirksomhed, er det rigtig godt, men ikke en nødvendighed. Ansøgning Hvis du er virksomhedernes nye salgschef bedes du sende os din ansøgning og CV i pdf format inden den 3. juni 2019 kl. 08.00. Vær opmærksom på at ansøgninger skal sendes online via linket i stillingsopslaget for at blive registreret og besvaret i forhold til gældende EU GDPR lovgivning. Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Partner Søren W. Hansen. Du kan læse mere om virksomhederne på www.jasaco.dk og www.eskimo.dk Du kan læse mere om os på vores hjemmesider: http: www.jasaco.dk http: www.eskimo.dk

Virksomheden
Jasa Company A/S er en danske velkonsolideret handelsvirksomhed, der sælger produkter til byggesektoren både i Danmark og i de nordiske lande. Virksomheden er veldrevet med en årlig omsætning på et 2 cifferet millionbeløb, og er i stærk vækst på de Skandinaviske B2B og B2C markedsplatforme.

Virksomheden beskæftiger i alt 55 medarbejdere som har deres daglige gang i henholdsvis Jasa Company A/S og koncernselskaberne Jasa Trading og Eskimo i Herning.


Stillingen
Som salgschef får du ansvaret for ledelse af hele salgsstyrken samt marketingafdelingen i Jasa Company A/S og Eskimo ApS og vil få direkte reference til virksomhedens CEO.

En af dine strategiske kerneopgaver bliver et tæt sparringsforhold med virksomhedens CEO med det formål at videre- og nyudvikle aktiviteter i salgssegmenterne, der kan smitte positivt af på bundlinjen.

Salgschefen er dagligt operativ i virksomheden og har ansvaret for at sammenbinde salgsteamets indsats med support og marketing. Du bliver ligeledes ansvarlig for at følge op på daglige og månedlige mål på kunde-, kæde- eller gruppeniveau, ligesom du skal stå for at afvikle frekvente salgsmøder, der proaktivt understøtter salgs- og marketingarbejdet.

Du får direkte ledelse af 15-18 medarbejdere hos Jasa og Eskimo, fordelt over 7 områder i salgsorganisationen som er GDS byggemarkeder, professionelle byggemarkeder, låsesmede, industri, eksport, offentlige kunder og boligforeninger.

Med stillingen følger også at salgschefen får selvstændigt ansvar for relationsopbygning med udvalgte strategiske nøglekunder.

Af andre opgaver kan nævnes at salgschefen er synlig i eksterne aktiviteter som messer, kundeinitiativer, storkundemøder med mere.

Kandidaten
Vi har en klar forventning om, at du kan dokumentere, at du evner at lede gennem andre og har skabt stærke salgsledelsesresultater. At du er synlig, tydelig og en stærk formidler internt såvel som eksternt. Du skaber følgeskab og ved hvornår du skal gå foran, ved siden af eller stå bagerst.

Den rette kandidat er stærkt kodet af salgsledelse og evner at arbejde taktisk analytisk på flere niveauer.

Du skal som vores nye salgschef også være empatisk, nysgerrig og have godt humør, der kan smitte af i en travl hverdag i en virksomhed, hvor der er højt til loftet.

Vi forestiller os at du har relevant uddannelse og minimum 5 års frisk erfaring med succesrig salgsledelse. Har du brancheerfaring fra en mellemstor handelsvirksomhed, er det rigtig godt, men ikke en nødvendighed.

Ansøgning
Hvis du er virksomhedernes nye salgschef bedes du sende os din ansøgning og CV i pdf format inden den 3. juni 2019 kl. 08.00.

Vær opmærksom på at ansøgninger skal sendes online via linket i stillingsopslaget for at blive registreret og besvaret i forhold til gældende EU GDPR lovgivning.

Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Partner Søren W. Hansen.

Du kan læse mere om virksomhederne på www.jasaco.dk og www.eskimo.dk

Du kan læse mere om os på vores hjemmesider:

http://www.jasaco.dk

http://www.eskimo.dk

Colo ApSLystrup2019-05-16T00:00:002019-06-03T00:00:00
330023349ANNONCESÆLGER SØGES!Robot Er du den alle kalder den fødte sælger, så er AD-MEDIA den rette arbejdsplads for dig! AD MEDIA producerer annoncefinansierede brochurer, film og håndterer annoncesalget for udvalgte virksomheder, kommuner og foreninger. Og vi gør det så godt, at vi har konstant vokseværk, og har brug for en person der kan bidrage positivt til en hverdag, hvor der altid er gang i et nyt projekt og det næste salg venter lige om hjørnet. Annoncekonsulent med flair for salg Din hovedfunktion bliver annoncesalg for vores mange kunder, hvor telefonen er dit primære arbejdsredskab.Du vil stå med projektansvar overfor de enkelte kunder og opgaver, og det bliver dig, der skal følge salget helt til dørs med indhentning af annoncemateriale samt godkendelse af annoncerne. Vi forventer at • Du nyder at løfte telefonen og ringe ud • Du er god til kundekontakt- og kundepleje • Du har gerne en baggrund inden for salg, men det er ikke et krav • Du trives i en hverdag der er travl og konkurrencepræget, og hvor budgetter er et positivt salgsredskab, der styrker dine salgstal • Du er sulten efter at være den bedste. Dit daglige mål er bare starten for dig Du satser på at sprænge loftet hver dag, for både omsætning og din egen løn! Vi tilbyder • Fast løn plus markedets absolut bedste provisionsordninguden loft, hvor forventet lønniveau er 30.000 50.000 om måneden • Løbende coaching samt salgstræning • En travl hverdag, hvor der også er plads og tid til at have det sjovt Derudover tilbyder vi en dynamisk arbejdsplads med gode kollegaer der arbejder tæt sammen. Vi indkalder løbende kandidater til samtaler. Så hvis du synes jobbet lyder som noget for dig, så tøv ikke med at kontakte Salgschef Per Holmberg på 86 22 01 02.Eller send en ansøgning til job@ad-media.dk. Skriv Annoncesælger i emnefeltet.

Er du den alle kalder den fødte sælger, så er AD-MEDIA den rette arbejdsplads for dig!

AD MEDIA producerer annoncefinansierede brochurer, film og håndterer annoncesalget for udvalgte virksomheder, kommuner og foreninger. Og vi gør det så godt, at vi har konstant vokseværk, og har brug for en person der kan bidrage positivt til en hverdag, hvor der altid er gang i et nyt projekt og det næste salg venter lige om hjørnet. 

Annoncekonsulent med flair for salg
Din hovedfunktion bliver annoncesalg for vores mange kunder, hvor telefonen er dit primære arbejdsredskab.Du vil stå med projektansvar overfor de enkelte kunder og opgaver, og det bliver dig, der skal følge salget helt til dørs med indhentning af annoncemateriale samt godkendelse af annoncerne.

Vi forventer at

• Du nyder at løfte telefonen og ringe ud

• Du er god til kundekontakt- og kundepleje

• Du har gerne en baggrund inden for salg, men det er ikke et krav

• Du trives i en hverdag der er travl og konkurrencepræget, og hvor budgetter er et positivt salgsredskab, der styrker dine salgstal

• Du er sulten efter at være den bedste. Dit daglige mål er bare starten for dig – Du satser på at sprænge loftet hver dag, for både omsætning og din egen løn!

Vi tilbyder

• Fast løn plus markedets absolut bedste provisionsordninguden loft, hvor forventet lønniveau er 30.000 – 50.000 om måneden

• Løbende coaching samt salgstræning

• En travl hverdag, hvor der også er plads og tid til at have det sjovt

Derudover tilbyder vi en dynamisk arbejdsplads med gode kollegaer der arbejder tæt sammen.

Vi indkalder løbende kandidater til samtaler. Så hvis du synes jobbet lyder som noget for dig, så tøv ikke med at kontakte Salgschef Per Holmberg på 86 22 01 02.Eller send en ansøgning til job@ad-media.dk. Skriv ”Annoncesælger” i emnefeltet.

AD-MEDIA ApSAarhus C2019-05-13T00:00:002019-06-14T00:00:00
330014193Vil du være med til at starte en ny afdeling op i Aarhus?Robot Er du Account Manager med stærkt hunter-gen, vedholdende af natur og klar til at tage det næste skridt i din salgskarriere? Kom med på vores rejse, når vi sparker døren ind til nye dele af det danske marked. Her er du med til at skabe værdi og nye forretningsmuligheder, når du sælger nogle af Danmarks flotteste og mest effektive webløsninger og online markedsførings produkter såsom Google Ads, Facebook, Instagram og mange andre spændende digitale produkter til B2B-markedet. Samtidig får du muligheden for at være med i opstarten af en ny afdeling i Aarhus, hvor du kan være med til at sætte dit præg og videreudvikle dine salgsevner. Du driver og lukker salget Her har vi virkelig et godt produkt der er med til at skabe succes for vores kunder. Kombinationen af at man selv booker sine egne møder på telefonen, og herefter følger dem til dørs ved at besøge kunden med henblik på at lave den optimale løsning for kunden. Når man selv booker sine egne møder, motiveres man til at brænde igennem på telefonen mandag, tirsdag og onsdag, så man har nogle gode møder til torsdag og fredag fortæller Salgschef Mads Thomsen. Du er i dialog med alt fra håndværkeren til den øverste ledelse i små og mellemstore virksomheder. Og når du får et salg i hus, overleverer du kunden til vores design-team og vender igen din opmærksomhed mod nye leads. Din hverdag går med, at du: Afholder kundemøder, hvor du præsenterer vores produkter du booker dine møder selv. Afklarer dine kunders behov, og rådgiver om den mest optimale løsning og lukker salget. Vi arbejder målrettet, mens vi har det sjovt Du bliver tilmed en del af et ungt og professionelt team, hvor sociale arrangementer såsom fredagsbarer, julehygge, julefrokosten, sommerfesten og mange andre sociale og faglige arrangementer har stor fokus. Læs her. Vi spiser frokost sammen vi ved nemlig, at dine pauser på jobbet er afgørende for din trivsel og din performance. Af samme årsag har vi også indført 2 ekstra betalte pauser, hvor vi hygger med et spil bordtennis eller fifa så du kan udfordre dine kollegaer slutter Mads Du vil salget og har ja-hatten på! Vi forestiller os, at du er i starten af din salgskarriere, du evt. har prøvet kræfter med telemarketing eller lign. og nu er du klar til nye udfordringer med telefonen som dit redskab og med faste mødetider i en fleksibel hverdag. Herudover passer du godt ind hos os, fordi du: Kan brænde igennem på telefonen gennem energiske samtaler Trives med at have ansvar for dit eget budget og målopnåelse, og har energien til at drive salget og få det i hus. Du er konkurrence menneske med stort K Du har kørekort Interesseret? Ansøgningen sendes til mt@plico.dk. Der er ingen krav til forudgående uddannelse.

Er du Account Manager med stærkt hunter-gen, vedholdende af natur og klar til at tage det næste skridt i din salgskarriere?

Kom med på vores rejse, når vi sparker døren ind til nye dele af det danske marked. Her er du med til at skabe værdi og nye forretningsmuligheder, når du sælger nogle af Danmarks flotteste og mest effektive webløsninger og online markedsførings produkter såsom Google Ads, Facebook, Instagram og mange andre spændende digitale produkter til B2B-markedet.

Samtidig får du muligheden for at være med i opstarten af en ny afdeling i Aarhus, hvor du kan være med til at sætte dit præg og videreudvikle dine salgsevner. Du driver og lukker salget

"Her har vi virkelig et godt produkt der er med til at skabe succes for vores kunder. Kombinationen af at man selv booker sine egne møder på telefonen, og herefter følger dem til dørs ved at besøge kunden med henblik på at lave den optimale løsning for kunden. Når man selv booker sine egne møder, motiveres man til at brænde igennem på telefonen mandag, tirsdag og onsdag, så man har nogle gode møder til torsdag og fredag“ fortæller Salgschef Mads Thomsen.

Du er i dialog med alt fra håndværkeren til den øverste ledelse i små og mellemstore virksomheder. Og når du får et salg i hus, overleverer du kunden til vores design-team og vender igen din opmærksomhed mod nye leads.

Din hverdag går med, at du:

  • Afholder kundemøder, hvor du præsenterer vores produkter – du booker dine møder selv.
  • Afklarer dine kunders behov, og rådgiver om den mest optimale løsning– og lukker salget.

Vi arbejder målrettet, mens vi har det sjovt

Du bliver tilmed en del af et ungt og professionelt team, hvor sociale arrangementer såsom fredagsbarer, julehygge, julefrokosten, sommerfesten og mange andre sociale og faglige arrangementer har stor fokus. Læs her.

"Vi spiser frokost sammen – vi ved nemlig, at dine pauser på jobbet er afgørende for din trivsel og din performance. Af samme årsag har vi også indført 2 ekstra betalte pauser, hvor vi hygger med et spil bordtennis eller fifa – så du kan udfordre dine kollegaer" slutter Mads

Du vil salget – og har ja-hatten på!

Vi forestiller os, at du er i starten af din salgskarriere, du evt. har prøvet kræfter med telemarketing eller lign. – og nu er du klar til nye udfordringer med telefonen som dit redskab og med faste mødetider i en fleksibel hverdag.

Herudover passer du godt ind hos os, fordi du:

  • Kan brænde igennem på telefonen gennem energiske samtaler
  • Trives med at have ansvar for dit eget budget og målopnåelse, og har energien til at drive salget og få det i hus.
  • Du er konkurrence menneske med stort K
  • Du har kørekort

Interesseret?

Ansøgningen sendes til mt@plico.dk. Der er ingen krav til forudgående uddannelse.

Plico A/SAarhus V2019-04-30T00:00:002019-06-19T00:00:00
330008758Account manager (deltid)Robot Account Manager (deltid) til salg af POS software til butikker restauranter caf er Arbejdsopgaver Vi har travlt i øjeblikket, og søger derfor en deltidsmedarbejder der kan hjælpe i vores salgsafdeling. Arbejdet vil bestå i følgende: Kontakt med nye potentielle kunder via telefonen. Tilbudsskrivning. Afholdelse af kundemøder og demonstration af vores POS system. Opdatering af CRM system. Diverse marketingopgaver. Arbejdet vil foregå fra vores kontor i Århus, og noget af tiden vil du skulle være ude hos kunder. Vi stiller en bil til rådighed som du kan benytte når du skal besøge kunder. Vi sørger for den nødvendige oplæring i systemer og arbejdsprocesser. Du vil få den hjælp fra kollegaer til eventuelle IT-tekniske opgaver hvis der skulle være behov for dette i salgsarbejdet. Erfaring og kompetencer Meget gerne erfaring fra butik eller restaurant caf så du før har arbejdet med POS systemer. Meget gerne erfaring med salg. Du er god til at tale med mennesker, og god til at afdække kundernes behov. Du er en erfaren bruger af forskellige IT systemer (Office pakken mm.). Du er hurtig til at sætte dig ind i nye IT systemer. Du er flydende i dansk (både tale og skrift). Du har kørekort. Vi tilbyder Et spændende job, hvor du får en alsidig hverdag og et stort ansvar. Løn efter kvalifikationer. Den ugentlige arbejdstid vil være 8-15 timer. Stillingen vil være velegnet til en studerende der kan arbejde 1-2 dage pr. uge. Om Bizsys Vi udvikler og sælger et webbaseret Point-of-Sale system (kassesystem), som benyttes i detailbutikker, restauranter og caf er.

Account Manager (deltid) til salg af POS software til butikker/restauranter/caféer   

 

Arbejdsopgaver

Vi har travlt i øjeblikket, og søger derfor en deltidsmedarbejder der kan hjælpe i vores salgsafdeling. Arbejdet vil bestå i følgende:

 

  • Kontakt med nye potentielle kunder via telefonen.
  • Tilbudsskrivning.
  • Afholdelse af kundemøder og demonstration af vores POS system.
  • Opdatering af CRM system.
  • Diverse marketingopgaver. 

 

 

Arbejdet vil foregå fra vores kontor i Århus, og noget af tiden vil du skulle være ude hos kunder. Vi stiller en bil til rådighed som du kan benytte når du skal besøge kunder.

Vi sørger for den nødvendige oplæring i systemer og arbejdsprocesser. Du vil få den hjælp fra kollegaer til eventuelle IT-tekniske opgaver hvis der skulle være behov for dette i salgsarbejdet.   

 

Erfaring og kompetencer

 

  • Meget gerne erfaring fra butik eller restaurant/café – så du før har arbejdet med POS systemer.
  • Meget gerne erfaring med salg.
  • Du er god til at tale med mennesker, og god til at afdække kundernes behov.
  • Du er en erfaren bruger af forskellige IT systemer (Office pakken mm.).
  • Du er hurtig til at sætte dig ind i nye IT systemer.
  • Du er flydende i dansk (både tale og skrift).
  • Du har kørekort.                  

 

 

Vi tilbyder

Et spændende job, hvor du får en alsidig hverdag og et stort ansvar.

Løn efter kvalifikationer.

Den ugentlige arbejdstid vil være 8-15 timer. Stillingen vil være velegnet til en studerende der kan arbejde 1-2 dage pr. uge.   

 

Om Bizsys

Vi udvikler og sælger et webbaseret Point-of-Sale system (kassesystem), som benyttes i detailbutikker, restauranter og caféer.  

BIZSYS ApSÅbyhøj2019-04-16T00:00:002019-06-11T00:00:00
330002035Head of Sales and Business DevelopmentRobot Head of Sales and Business Development Associated Danish Ports Trekantsområdet Er du klar til at tage ansvaret for salg og salgsrelateret marketing i en velfunderet og vækstende virksomhed, hvor mulighederne er store, og hvor du vil få ansvaret for at etablere nye store forretningsmuligheder? Kan du begå dig både nationalt og internationalt og identificere nye markeder? Så er denne karriereudfordring måske lige dig? Hvem er du? Du har allerede stærk international erfaring med salg, ligesom du har flere års erfaring med ledelse. Din salgserfaring har du bla. med langsigtet projektsalg. Du er en målrettet, strategisk og dynamisk person, der forstår at begå dig i spændingsfeltet mellem salg, marketing forretningsudvikling, med sans og fokus på af alle tre områder. Som person er du en naturlig selvstarter, der gerne kæmper for din sag. Det kan til tider kræve at du tænker utraditionelt for at nå i mål eller når der skal ses på nye muligheder. Du sætter en ære i at orientere dig samfundsmæssigt og altid være orienteret om, hvad der foregår på markedet. Du er en stærk samarbejdspartner for kunder og en god ambassadør for virksomheden. Som leder forstår du at skabe en positiv og innovativ atmosfære, der ansporer dine medarbejdere til at forpligte sig til opgaven og yde en ekstra indsats. Du kommunikerer gerne målrettet og effektivt således, at der udvikles en kultur baseret på gensidig deltagelse og involvering. Det er vigtigt for din ledelsesstil at sikre inspiration, træning og støtte for at hjælpe dine medarbejdere til at leve op til resultater og budgetter. Om Associated Danish Ports A S ADP A S har siden år 2000 ejet og drevet erhvervshavnene i Fredericia, Nyborg og Middelfart. De tre havne er med en central beliggenhed vigtige knudepunkter og bindeled mellem Danmark og resten af Europa. I knudepunktet, hvor havn møder motorveje og jernbane, omlader ADP dagligt gods fra hele verden. Med en årlig godsmængde på ca. 8.6 mio. tons hører ADP til blandt Danmarks største havne. Forretningen er koncentreret om korn, foderstoffer, biobrændsel, recycling produkter, container, projektlast, flydende bulk og krydstogt. Vores havne har internationale standarder, hvad angår kapacitet og dybde, men vores største force er beliggenheden helt centralt i forhold til både national og international infrastruktur. Den centrale beliggenhed med adgang til flere transportformer er drivkraften bag vores udvikling. I baglandet til Fredericia Havn udvikler vi Taulov Dry Port, som er et 700.000 m stort areal, hvor moderne lager- og logistikfaciliteter og muligheder for omladning af gods mellem havn, jernbane og motorveje skaber effektive og fleksible transport- og logistikløsninger til vores kunder. ADP leverer dermed ikke kun havneinfrastruktur, men er også en samarbejdspartner, som tænker 360-grader rundt om kundernes transport- og logistikudfordringer. ADP A S er meget bevidste om samspillet med omgivelserne. Vi engagerer os i vores lokalsamfund og balancerer vores udvikling i tæt samspil med by og havn. Vores havne skaber værditilvækst og arbejdspladser i alle tre kommuner, og havnene har derfor stor betydning for den lokale og regionale økonomi. Om stillingen Dine primære arbejdsopgaver vil være: Udarbejde business cases Skabe netværk nationalt og internationalt Udarbejde salg- og marketingbudgetter Lave strategiplan for salg og marketing Sikre en dynamisk salgs- og markedsføringsindsats med kommunikation for øje Afdække nye markeder og potentialer heraf Lede medarbejderne i afdelingen Opsøge nye kunder, udvikle kundetilpassede løsninger koncepter, præsentere og forhandle Samarbejde med diverse samarbejdspartnere interessenter Kontraktsforhandlinger Sikre en dynamisk salgs- og markedsføringsindsats mens opgaven udvikler sig Du får en del rejseaktivitet primært nordeuropa. Uddannelse Relevant kommerciel uddannelse. Sprog Dansk: fejlfrit både skriftligt og mundtligt Engelsk: flydende og til forhandling Information Birn Partners har ansvaret for rekrutteringsprocessen, og yderligere information om stillingen og virksomheden kan fås ved personlige interviews om stillingen. Der indkaldes løbende til interviews. Du skal ikke skrive en ansøgning, men passer du perfekt til stillingen, så upload dit CV via linket på vores website.Head of Sales and Business Development Associated Danish Ports Trekantsområdet

Er du klar til at tage ansvaret for salg og salgsrelateret marketing i en velfunderet og vækstende virksomhed, hvor mulighederne er store, og hvor du vil få ansvaret for at etablere nye store forretningsmuligheder?

Kan du begå dig både nationalt og internationalt og identificere nye markeder? Så er denne karriereudfordring måske lige dig?

Hvem er du?

Du har allerede stærk international erfaring med salg, ligesom du har flere års erfaring med ledelse. Din salgserfaring har du bla. med langsigtet projektsalg. Du er en målrettet, strategisk og dynamisk person, der forstår at begå dig i spændingsfeltet mellem salg, marketing forretningsudvikling, med sans og fokus på af alle tre områder. Som person er du en naturlig selvstarter, der gerne kæmper for din sag. Det kan til tider kræve at du tænker utraditionelt for at nå i mål eller når der skal ses på nye muligheder. Du sætter en ære i at orientere dig samfundsmæssigt og altid være orienteret om, hvad der foregår på markedet. Du er en stærk samarbejdspartner for kunder og en god ambassadør for virksomheden.

Som leder forstår du at skabe en positiv og innovativ atmosfære, der ansporer dine medarbejdere til at forpligte sig til opgaven og yde en ekstra indsats. Du kommunikerer gerne målrettet og effektivt således, at der udvikles en kultur baseret på gensidig deltagelse og involvering. Det er vigtigt for din ledelsesstil at sikre inspiration, træning og støtte for at hjælpe dine medarbejdere til at leve op til resultater og budgetter.

Om Associated Danish Ports A/S

ADP A/S har siden år 2000 ejet og drevet erhvervshavnene i Fredericia, Nyborg og Middelfart. De tre havne er med en central beliggenhed vigtige knudepunkter og bindeled mellem Danmark og resten af Europa. I knudepunktet, hvor havn møder motorveje og jernbane, omlader ADP dagligt gods fra hele verden. Med en årlig godsmængde på ca. 8.6 mio. tons hører ADP til blandt Danmarks største havne. Forretningen er koncentreret om korn, foderstoffer, biobrændsel, recycling produkter, container, projektlast, flydende bulk og krydstogt. Vores havne har internationale standarder, hvad angår kapacitet og dybde, men vores største force er beliggenheden – helt centralt i forhold til både national og international infrastruktur.

Den centrale beliggenhed med adgang til flere transportformer er drivkraften bag vores udvikling. I baglandet til Fredericia Havn udvikler vi Taulov Dry Port, som er et 700.000 m² stort areal, hvor moderne lager- og logistikfaciliteter og muligheder for omladning af gods mellem havn, jernbane og motorveje skaber effektive og fleksible transport- og logistikløsninger til vores kunder. ADP leverer dermed ikke kun havneinfrastruktur, men er også en samarbejdspartner, som tænker 360-grader rundt om kundernes transport- og logistikudfordringer.

ADP A/S er meget bevidste om samspillet med omgivelserne. Vi engagerer os i vores lokalsamfund og balancerer vores udvikling i tæt samspil med by og havn. Vores havne skaber værditilvækst og arbejdspladser i alle tre kommuner, og havnene har derfor stor betydning for den lokale og regionale økonomi.

Om stillingen

Dine primære arbejdsopgaver vil være:

  • Udarbejde business cases
  • Skabe netværk nationalt og internationalt
  • Udarbejde salg- og marketingbudgetter
  • Lave strategiplan for salg og marketing
  • Sikre en dynamisk salgs- og markedsføringsindsats med kommunikation for øje
  • Afdække nye markeder og potentialer heraf
  • Lede medarbejderne i afdelingen
  • Opsøge nye kunder, udvikle kundetilpassede løsninger/koncepter, præsentere og forhandle
  • Samarbejde med diverse samarbejdspartnere/interessenter
  • Kontraktsforhandlinger
  • Sikre en dynamisk salgs- og markedsføringsindsats mens opgaven udvikler sig

Du får en del rejseaktivitet – primært nordeuropa.

Uddannelse

Relevant kommerciel uddannelse.

Sprog

Dansk: fejlfrit både skriftligt og mundtligt

Engelsk: flydende og til forhandling

Information

Birn+Partners har ansvaret for rekrutteringsprocessen, og yderligere information om stillingen og virksomheden kan fås ved personlige interviews om stillingen. Der indkaldes løbende til interviews.

Du skal ikke skrive en ansøgning, men passer du perfekt til stillingen, så upload dit CV via linket på vores website.

Birn+PartnersFredericia2019-04-05T00:00:002019-05-31T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Salgschef til Jasa Company A/S og Eskimo ApS

Colo ApS

Lystrup
Virksomheden Jasa Company A S er en danske velkonsolideret handelsvirksomhed, der sælger produkter til byggesektoren både i Danmark og i de nordiske lande. Virksomheden er veldrevet med en årlig omsætning på et 2 cifferet millionbeløb, og er i stærk...
Indrykket:16. maj 2019
Udløbsdato:3. juni 2019

ANNONCESÆLGER SØGES!

AD-MEDIA ApS

Aarhus C
Er du den alle kalder den fødte sælger, så er AD-MEDIA den rette arbejdsplads for dig! AD MEDIA producerer annoncefinansierede brochurer, film og håndterer annoncesalget for udvalgte virksomheder, kommuner og foreninger. Og vi gør det så godt, at vi...
Indrykket:13. maj 2019
Udløbsdato:14. juni 2019

Vil du være med til at starte en ny afdeling op i Aarhus?

Plico A/S

Aarhus V
Er du Account Manager med stærkt hunter-gen, vedholdende af natur og klar til at tage det næste skridt i din salgskarriere? Kom med på vores rejse, når vi sparker døren ind til nye dele af det danske marked. Her er du med til at skabe værdi og nye f...
Indrykket:30. april 2019
Udløbsdato:19. juni 2019

Account manager (deltid)

BIZSYS ApS

Åbyhøj
Account Manager (deltid) til salg af POS software til butikker restauranter caf er Arbejdsopgaver Vi har travlt i øjeblikket, og søger derfor en deltidsmedarbejder der kan hjælpe i vores salgsafdeling. Arbejdet vil bestå i følgende: Kontakt med nye ...
Indrykket:16. april 2019
Udløbsdato:11. juni 2019

Head of Sales and Business Development

Birn+Partners

Fredericia
Head of Sales and Business Development Associated Danish Ports Trekantsområdet Er du klar til at tage ansvaret for salg og salgsrelateret marketing i en velfunderet og vækstende virksomhed, hvor mulighederne er store, og hvor du vil få ansvaret for ...
Indrykket:5. april 2019
Udløbsdato:31. maj 2019