Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

International sales manager - Århus

Har du passionen, evnerne og lysten til et selvstændigt job indenfor salg af LED-løsninger? Kunne du tænke dig at komme med på vores væksteventyr? Så er det måske dig, vi er på udkig efter.

JOBBET

I tæt samarbejde med dine kolleger bliver du ansvarlig for at øge salget af LED-løsninger til eksisterende kunder samt nye markeder og segmenter i Skandinavien. Som en del af salgsteamet vil det være din opgave at fastlægge retningen for de kommende år. Dette i tæt samarbejde med salgsdirektøren.

Du vil komme til at stå i spidsen for at skabe, udbygge og eksekvere expromo´s kanalstrategi på de skandinaviske markeder.

Derudover vil dine arbejdsopgaver blandt andet være, at:

  • udarbejde markedsføringsplaner på strategisk, taktisk og operationel plan
  • definere og eksekvere go-to-market strategier for udvalgte markeder og produkter
  • stå for budgetplanlægning og opfølgning på forecast sammen med sælgere og expromo´s partnere
  • træne og motivere eksisterende - og nye forhandlere
  • deltage på relevante messer
  • etc.

For den rigtige person, er der tale om et job med stor fleksibilitet, frihedsgrader og råderum til at skabe ekstraordinære salgsresultater.

Du vil skulle forvente en rejseaktivitet på cirka 30 dage om året. Primært i Skandinavien.

KANDIDATEN

Du har minimum 3-5 års erfaring fra en lignende stilling indenfor salg og brancheerfaring fra enten AV, digital signage, software eller LED.

Du ved hvad der skal til, for sammen med dine kolleger, at entrere nye kunder og markeder, og skabe ekstraordinære resultater. Skal du have succes i jobbet, kræver det et højt aktivitetsniveau og stærke kompetencer inden for direkte salg og salg gennem partnere.

Vi forventer at du:

  • har en god forretningsforståelse og evner at udarbejde en strategisk plan
  • er drivende og målrettet, med stærk tro på egne evner
  • har styr på dine salgsteknikker og din pipeline
  • har gode kommunikationsevner i tale såvel som på skrift
  • besidder et stærkt købmandskab, samt er vedholdende i forhandlingssituationer
  • har god humor og ikke lader dig slå ud af afvisninger

Vigtigst er det, at du har evnen til at sætte ambitiøse mål og eksekvere på dem.

VIRKSOMHEDEN TILBYDER

Jobbet der tilbydes, er et udfordrende og selvstændigt job, i et uformelt og innovativt miljø i et team fyldt med energi og gå-på-mod. Der er tale om et miljø hvor daglig sparring og muligheder for vækst er den del af hverdagen.

Hos Expromo kommer du til at være en del af et nyt dynamisk og resultatorienteret hold, hvor du i fællesskab med dine kolleger videreudvikle og virkeliggør den overordnede salgsstrategi.

Du vil starte ud med en grundig oplæring i produkter og salg, så du ved præcis, hvad der skal til for at få succes i jobbet.

LØN

Du vil blive tilbudt en særdeles attraktiv lønpakke bestående af fast grundløn og bonus. Derudover får du firmabil, pensions- og sundhedsordning.

SPROG

Flydende på dansk og engelsk i skrift og tale. Kan du tysk er det et plus.

TILTRÆDELSE

Løbende

KONTAKTPERSON

For nærmere info, kontakt salgsdirektør Mads Lind på telefon 29920295 eller send en mail til mlin@expromo.eu

VIRKSOMHEDEN

Expromo Europe A/S producerer, projekterer og installerer LED-storskærme over hele verden, mens ProShop Europe Media A/S skaber grafisk design og indhold, 3D animationer, filmproduktion og motion graphics. Begge er en del af ProShop Europe A/S, som på absolut højeste niveau designer, bygger og afvikler tekniske løsninger til AV markedet, konferencer, events, koncerter og udstillinger. Samspillet mellem kompetenceområderne giver et utal af muligheder, som omdannes til innovative og bæredygtige løsninger. Virksomheden har en flad organisation og højt til loftet. Du kan læse mere her: https://expromo.eu/da/


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329999648Phoenix-05d6931812019-04-03T00:00:00International sales manager - Århus

Har du passionen, evnerne og lysten til et selvstændigt job indenfor salg af LED-løsninger? Kunne du tænke dig at komme med på vores væksteventyr? Så er det måske dig, vi er på udkig efter.

JOBBET

I tæt samarbejde med dine kolleger bliver du ansvarlig for at øge salget af LED-løsninger til eksisterende kunder samt nye markeder og segmenter i Skandinavien. Som en del af salgsteamet vil det være din opgave at fastlægge retningen for de kommende år. Dette i tæt samarbejde med salgsdirektøren.

Du vil komme til at stå i spidsen for at skabe, udbygge og eksekvere expromo´s kanalstrategi på de skandinaviske markeder.

Derudover vil dine arbejdsopgaver blandt andet være, at:

  • udarbejde markedsføringsplaner på strategisk, taktisk og operationel plan
  • definere og eksekvere go-to-market strategier for udvalgte markeder og produkter
  • stå for budgetplanlægning og opfølgning på forecast sammen med sælgere og expromo´s partnere
  • træne og motivere eksisterende - og nye forhandlere
  • deltage på relevante messer
  • etc.

For den rigtige person, er der tale om et job med stor fleksibilitet, frihedsgrader og råderum til at skabe ekstraordinære salgsresultater.

Du vil skulle forvente en rejseaktivitet på cirka 30 dage om året. Primært i Skandinavien.

KANDIDATEN

Du har minimum 3-5 års erfaring fra en lignende stilling indenfor salg og brancheerfaring fra enten AV, digital signage, software eller LED.

Du ved hvad der skal til, for sammen med dine kolleger, at entrere nye kunder og markeder, og skabe ekstraordinære resultater. Skal du have succes i jobbet, kræver det et højt aktivitetsniveau og stærke kompetencer inden for direkte salg og salg gennem partnere.

Vi forventer at du:

  • har en god forretningsforståelse og evner at udarbejde en strategisk plan
  • er drivende og målrettet, med stærk tro på egne evner
  • har styr på dine salgsteknikker og din pipeline
  • har gode kommunikationsevner i tale såvel som på skrift
  • besidder et stærkt købmandskab, samt er vedholdende i forhandlingssituationer
  • har god humor og ikke lader dig slå ud af afvisninger

Vigtigst er det, at du har evnen til at sætte ambitiøse mål og eksekvere på dem.

VIRKSOMHEDEN TILBYDER

Jobbet der tilbydes, er et udfordrende og selvstændigt job, i et uformelt og innovativt miljø i et team fyldt med energi og gå-på-mod. Der er tale om et miljø hvor daglig sparring og muligheder for vækst er den del af hverdagen.

Hos Expromo kommer du til at være en del af et nyt dynamisk og resultatorienteret hold, hvor du i fællesskab med dine kolleger videreudvikle og virkeliggør den overordnede salgsstrategi.

Du vil starte ud med en grundig oplæring i produkter og salg, så du ved præcis, hvad der skal til for at få succes i jobbet.

LØN

Du vil blive tilbudt en særdeles attraktiv lønpakke bestående af fast grundløn og bonus. Derudover får du firmabil, pensions- og sundhedsordning.

SPROG

Flydende på dansk og engelsk i skrift og tale. Kan du tysk er det et plus.

TILTRÆDELSE

Løbende

KONTAKTPERSON

For nærmere info, kontakt salgsdirektør Mads Lind på telefon 29920295 eller send en mail til mlin@expromo.eu

VIRKSOMHEDEN

Expromo Europe A/S producerer, projekterer og installerer LED-storskærme over hele verden, mens ProShop Europe Media A/S skaber grafisk design og indhold, 3D animationer, filmproduktion og motion graphics. Begge er en del af ProShop Europe A/S, som på absolut højeste niveau designer, bygger og afvikler tekniske løsninger til AV markedet, konferencer, events, koncerter og udstillinger. Samspillet mellem kompetenceområderne giver et utal af muligheder, som omdannes til innovative og bæredygtige løsninger. Virksomheden har en flad organisation og højt til loftet. Du kan læse mere her: https://expromo.eu/da/

2019-05-30T00:51:17.777 Har du passionen, evnerne og lysten til et selvstændigt job indenfor salg af LED-løsninger? Kunne du tænke dig at komme med på vores væksteventyr? Så er det måske dig, vi er på udkig efter. JOBBET I tæt samarbejde med dine kolleger bliver du ansvarlig for at øge salget af LED-løsninger til eksisterende kunder samt nye markeder og segmenter i Skandinavien. Som en del af salgsteamet vil det være din opgave at fastlægge retningen for de kommende år. Dette i tæt samarbejde med salgsdirektøren. Du vil komme til at stå i spidsen for at skabe, udbygge og eksekvere expromo s kanalstrategi på de skandinaviske markeder. Derudover vil dine arbejdsopgaver blandt andet være, at: udarbejde markedsføringsplaner på strategisk, taktisk og operationel plan definere og eksekvere go-to-market strategier for udvalgte markeder og produkter stå for budgetplanlægning og opfølgning på forecast sammen med sælgere og expromo s partnere træne og motivere eksisterende - og nye forhandlere deltage på relevante messer etc. For den rigtige person, er der tale om et job med stor fleksibilitet, frihedsgrader og råderum til at skabe ekstraordinære salgsresultater. Du vil skulle forvente en rejseaktivitet på cirka 30 dage om året. Primært i Skandinavien. KANDIDATEN Du har minimum 3-5 års erfaring fra en lignende stilling indenfor salg og brancheerfaring fra enten AV, digital signage, software eller LED. Du ved hvad der skal til, for sammen med dine kolleger, at entrere nye kunder og markeder, og skabe ekstraordinære resultater. Skal du have succes i jobbet, kræver det et højt aktivitetsniveau og stærke kompetencer inden for direkte salg og salg gennem partnere. Vi forventer at du: har en god forretningsforståelse og evner at udarbejde en strategisk plan er drivende og målrettet, med stærk tro på egne evner har styr på dine salgsteknikker og din pipeline har gode kommunikationsevner i tale såvel som på skrift besidder et stærkt købmandskab, samt er vedholdende i forhandlingssituationer har god humor og ikke lader dig slå ud af afvisninger Vigtigst er det, at du har evnen til at sætte ambitiøse mål og eksekvere på dem. VIRKSOMHEDEN TILBYDER Jobbet der tilbydes, er et udfordrende og selvstændigt job, i et uformelt og innovativt miljø i et team fyldt med energi og gå-på-mod. Der er tale om et miljø hvor daglig sparring og muligheder for vækst er den del af hverdagen. Hos Expromo kommer du til at være en del af et nyt dynamisk og resultatorienteret hold, hvor du i fællesskab med dine kolleger videreudvikle og virkeliggør den overordnede salgsstrategi. Du vil starte ud med en grundig oplæring i produkter og salg, så du ved præcis, hvad der skal til for at få succes i jobbet. LØN Du vil blive tilbudt en særdeles attraktiv lønpakke bestående af fast grundløn og bonus. Derudover får du firmabil, pensions- og sundhedsordning. SPROG Flydende på dansk og engelsk i skrift og tale. Kan du tysk er det et plus. TILTR DELSE Løbende KONTAKTPERSON For nærmere info, kontakt salgsdirektør Mads Lind på telefon 29920295 eller send en mail til mlin@expromo.eu VIRKSOMHEDEN Expromo Europe A S producerer, projekterer og installerer LED-storskærme over hele verden, mens ProShop Europe Media A S skaber grafisk design og indhold, 3D animationer, filmproduktion og motion graphics. Begge er en del af ProShop Europe A S, som på absolut højeste niveau designer, bygger og afvikler tekniske løsninger til AV markedet, konferencer, events, koncerter og udstillinger. Samspillet mellem kompetenceområderne giver et utal af muligheder, som omdannes til innovative og bæredygtige løsninger. Virksomheden har en flad organisation og højt til loftet. Du kan læse mere her: https: expromo.eu da11jobnet05d69318100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-29T00:00:000000http://personaleborsen.dk/kandidater/ledige-stillinger?hr=show-job/423040EuropaDanmarkJyllandØstjyllandAarhus3500494PersonaleBørsen11Langdyssen 38200Aarhus NDKDanmark0
gry@personaleborsen.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent738690JobNet4969553496955310003-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=05d69318https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=05d69318https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=05d69318&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=05d69318&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/5.jpgBrænder du for at blive Salgschef?12008001Dansk3Læse/ tale123305Salgschef2Salg6Ledelse361295498Glenngry@personaleborsen.dkDKDanmarkDKDanmark330060972Regional salgschefRobot SØGES TIL BHS LOGISTICS AARHUS MED ANSVAR FOR JYLLAND FYN Er du dynamisk og elsker udfordringer? Er du god til at skabe nye kontakter og netværk? Har du høje ambitioner og kan du udvide vores kundeportefølje? Så er det præcis dig, som vi søger, som vores nye regionale salgschef for Jylland Fyn. Som en meget vigtig part i salgsteamet, vil du blive ansvarlig for at udbygge vores eksisterende portefølje i Jylland og på Fyn. Du vil blive ansvarlig for alt lige fra identifikation af kundeemner, den indledende kontakt, tilbudsgivning, kontraktforhandling og den efterfølgende opgave med at fastholde kunden i fremtiden. Denne stilling er en fantastisk mulighed for at være med i udvidelsen på markedet i Jylland og Fyn, og dermed for at sætte dit præg på hvordan BHS Logistics vil blive opfattet i markedet. Du vil altså få stor indflydelse på resultaterne og bidrage til både din egen og BHS Logistics& 39 fortsatte vækst. Som Regional salgschef vil du: Blive en af tre repræsentater for BHS Logistics& 39 salg i Jylland Fyn og have ansvaret for hele det jysk-fynske marked og refere direkte til vores Direktør for BHS Logistics Aarhus samt vores General Sales Manager. Komme til at deltage i møder med vores kunder og interessenter, så du altid er opdateret og være med til at skabe lange relationer. Blandt andet blive omdrejningspunktet for mange spændende aktiviteter i relation til salg og have ansvaret for aftaler, forhandlinger m.m.. I tæt samarbejde med vores Trafikchefer, Direktør og General Sales Manager stå for udarbejdelse og fastsættelse af salgsmål for Jylland Fyn samt definere indsatsområderne for at nå disse målsætninger. Deltage i salgsmøde med vor øverste ledelse samt vores øvrige sælgere fra resten af koncernen. Om dig: Du har erfaring inden for transport og salg. Du er vant til at udarbejde målsætninger, og motiveres af at nå dem. Det er en fordel, hvis du kan fremvise gode resultater fra tidligere stillinger. Du har kendskab til branchen, og har overblikket til at starte med en målrettet indsats. Du er udadvendt i kontakten med andre mennesker og formår at skabe gode og stærke langvarige relationer. Du taler og forstår både dansk og engelsk Vi tilbyder dig at blive en del af Danmarks mest innovative og fremgangsrige transportvirksomhed med konstant fokus på udvikling både af forretningen og på det faglige plan. Vi tilbyder god løn efter kvalifikationer, pension og sundhedssikring, sundhedsordning og frokostordning Har dette vakt din interesse, så tøv ikke med at kontakte os for mere info. Vi ser meget frem til at modtage din ansøgning via formularen herunder. Vi modtager ikke ansøgere pr mail - men udelukkende via formularen herunder. VI GL DER OS TIL AT HØRE FRA DIG BHS Logistics A S er en af de førende danske speditions- og transportvirksomheder med omkring 290 ansatte fordelt på vores tre danske afdelinger i København, Aarhus og Rønne.

SØGES TIL BHS LOGISTICS AARHUS MED ANSVAR FOR JYLLAND/FYN

Er du dynamisk og elsker udfordringer? Er du god til at skabe nye kontakter og netværk? Har du høje ambitioner og kan du udvide vores kundeportefølje? Så er det præcis dig, som vi søger, som vores nye regionale salgschef for Jylland/Fyn.

Som en meget vigtig part i salgsteamet, vil du blive ansvarlig for at udbygge vores eksisterende portefølje i Jylland og på Fyn. Du vil blive ansvarlig for alt lige fra identifikation af kundeemner, den indledende kontakt, tilbudsgivning, kontraktforhandling og den efterfølgende opgave med at fastholde kunden i fremtiden.

Denne stilling er en fantastisk mulighed for at være med i udvidelsen på markedet i Jylland og Fyn, og dermed for at sætte dit præg på hvordan BHS Logistics vil blive opfattet i markedet. Du vil altså få stor indflydelse på resultaterne og bidrage til både din egen og BHS Logistics' fortsatte vækst.

Som Regional salgschef vil du:

  • Blive en af tre repræsentater for BHS Logistics' salg i Jylland/Fyn og have ansvaret for hele det jysk-fynske marked og refere direkte til vores Direktør for BHS Logistics Aarhus samt vores General Sales Manager.
  • Komme til at deltage i møder med vores kunder og interessenter, så du altid er opdateret og være med til at skabe lange relationer.
  • Blandt andet blive omdrejningspunktet for mange spændende aktiviteter i relation til salg og have ansvaret for aftaler, forhandlinger m.m..
  • I tæt samarbejde med vores Trafikchefer, Direktør og General Sales Manager stå for udarbejdelse og fastsættelse af salgsmål for Jylland/Fyn samt definere indsatsområderne for at nå disse målsætninger.
  • Deltage i salgsmøde med vor øverste ledelse samt vores øvrige sælgere fra resten af koncernen.

Om dig:

  • Du har erfaring inden for transport og salg.
  • Du er vant til at udarbejde målsætninger, og motiveres af at nå dem. Det er en fordel, hvis du kan fremvise gode resultater fra tidligere stillinger.
  • Du har kendskab til branchen, og har overblikket til at starte med en målrettet indsats.
  • Du er udadvendt i kontakten med andre mennesker og formår at skabe gode og stærke langvarige relationer.
  • Du taler og forstår både dansk og engelsk

Vi tilbyder dig at blive en del af Danmarks mest innovative og fremgangsrige transportvirksomhed med konstant fokus på udvikling – både af forretningen og på det faglige plan.

Vi tilbyder god løn efter kvalifikationer, pension og sundhedssikring, sundhedsordning og frokostordning

Har dette vakt din interesse, så tøv ikke med at kontakte os for mere info.

Vi ser meget frem til at modtage din ansøgning via formularen herunder. Vi modtager ikke ansøgere pr mail - men udelukkende via formularen herunder.

VI GLÆDER OS TIL AT HØRE FRA DIG

BHS Logistics A/S er en af de førende danske speditions- og transportvirksomheder med omkring 290 ansatte fordelt på vores tre danske afdelinger i København, Aarhus og Rønne.

BHS Logistics A/SHasselager2019-07-17T00:00:002019-09-09T00:00:00
330076221Teknisk salgschef/afdelingsleder til Trekantområdet (Vejle)Robot Med afsæt i Adding Engineerings kontor ved Vejle og med reference til virksomhedens CEO bliver du ansvarlig for at udbygge og realisere det store forretningsmæssige potentiale i Trekantområdet og på Fyn. Du får en spændende og dynamisk dagligdag med kommerciel og teknisk kontakt til interessante virksomheder der efterspørger virksomhedens kernekompetencer. Jobbet Med afsæt i Adding Engineerings kontor ved Vejle og med reference til virksomhedens CEO bliver du ansvarlig for at udbygge og realisere det store forretningsmæssige potentiale i Trekantområdet og på Fyn. Du får en spændende og dynamisk dagligdag med kommerciel og teknisk kontakt til interessante virksomheder der efterspørger virksomhedens kernekompetencer. Dine fremtidige opgaver vil bl.a. være: • Identificere kundemuligheder booke møder • Forberede, gennemføre og følge op på kundemøder • Rådgive, give tilbud og sælge • Sikre en intakt salgspipeline og et ajourført crm-system • Vidensdeling sparring internt • Deltage i sourcing af konsulenter og medarbejdere • Medvirke i udarbejdelse og kvalitetssikring af CV er • Deltage i relevante kundearrangementer • Ledelse af kontoret i Vejle • Afrapportere og styre efter nærmere definerede KPI er Dig Du har solid erfaring inden for teknisk rådgivning og salg B-2-B, er vant til at drive salget, og du kan dokumentere gode resultater. Kan du dokumentere erfaring fra en ingeniør- udviklingsvirksomhed vil det være en fordel, men det er ikke et krav. Du er en selvstændig, struktureret og vedholdende person, som har en naturlig gennemslagskraft. Med dit store drive og engagement forstår du at involvere dig, så du altid har en finger på pulsen samtidigt med at du giver plads til dine dygtige kolleger. Din uddannelsesmæssige baggrund som f.eks. ingeniør eller tekniker sætter dig i stand til at forstå kundernes behov og så har du eventuelt en kommerciel uddannelse som merkonom, HD eller lignende bygget ovenpå. Vi forestiller os at du er opvokset og bor i Trekantområdet, hvorfor du har et stort naturligt netværk i området. Du bor i kørselsafstand til kontoret i Vejle, og du har selvfølgelig et kørekort. Du bruger it som et naturligt arbejdsredskab og behersker dansk samt engelsk på et højt niveau både mundtligt og skriftligt. Unik karrieremulighed Du tilbydes her en unik mulighed for at stå i spidsen for salget af Adding Engineerings ydelser i regionen. Der er tale om frihed under ansvar i en uformel virksomhedskultur med højt kvalificerede medarbejdere. Ansættelsesvilkår forhandles individuel på et attraktivt niveau. HR navigator medvirker ved ansættelsen. Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte rekrutteringspartner Poul Lauridsen, HR navigator på mobilnummer 2841 2345 eller CEO Torben Bang Kristensen på mobilnummer 81 40 61 18. Læs mere om Adding Engineering på: https: www.addingengineering.dk Sådan ansøger du Ansøg stillingen ved at fremsende dit CV til Poul Lauridsen på mail: pl@hrnavigator.dk Ansøgningsfrist: Snarest muligt.

Med afsæt i Adding Engineerings kontor ved Vejle og med reference til virksomhedens CEO bliver du ansvarlig for at udbygge og realisere det store forretningsmæssige potentiale i Trekantområdet og på Fyn. Du får en spændende og dynamisk dagligdag med kommerciel og teknisk kontakt til interessante virksomheder der efterspørger virksomhedens kernekompetencer.

Jobbet

Med afsæt i Adding Engineerings kontor ved Vejle og med reference til virksomhedens CEO bliver du ansvarlig for at udbygge og realisere det store forretningsmæssige potentiale i Trekantområdet og på Fyn. Du får en spændende og dynamisk dagligdag med kommerciel og teknisk kontakt til interessante virksomheder der efterspørger virksomhedens kernekompetencer. Dine fremtidige opgaver vil bl.a. være:

• Identificere kundemuligheder – booke møder

• Forberede, gennemføre og følge op på kundemøder

• Rådgive, give tilbud og sælge

• Sikre en intakt salgspipeline og et ajourført crm-system

• Vidensdeling / sparring internt

• Deltage i sourcing af konsulenter og medarbejdere

• Medvirke i udarbejdelse og kvalitetssikring af CV’er

• Deltage i relevante kundearrangementer

• Ledelse af kontoret i Vejle

• Afrapportere og styre efter nærmere definerede KPI’er

Dig

Du har solid erfaring inden for teknisk rådgivning og salg B-2-B, er vant til at drive salget, og du kan dokumentere gode resultater. Kan du dokumentere erfaring fra en ingeniør-/udviklingsvirksomhed vil det være en fordel, men det er ikke et krav.

Du er en selvstændig, struktureret og vedholdende person, som har en naturlig gennemslagskraft. Med dit store drive og engagement forstår du at involvere dig, så du altid har en finger på pulsen – samtidigt med at du giver plads til dine dygtige kolleger.

Din uddannelsesmæssige baggrund som f.eks. ingeniør eller tekniker sætter dig i stand til at forstå kundernes behov og så har du eventuelt en kommerciel uddannelse som merkonom, HD eller lignende bygget ovenpå.

Vi forestiller os at du er opvokset og bor i Trekantområdet, hvorfor du har et stort naturligt netværk i området. Du bor i kørselsafstand til kontoret i Vejle, og du har selvfølgelig et kørekort. Du bruger it som et naturligt arbejdsredskab og behersker dansk samt engelsk på et højt niveau både mundtligt og skriftligt. 

Unik karrieremulighed

Du tilbydes her en unik mulighed for at stå i spidsen for salget af Adding Engineerings ydelser i regionen. Der er tale om frihed under ansvar i en uformel virksomhedskultur med højt kvalificerede medarbejdere. Ansættelsesvilkår forhandles individuel på et attraktivt niveau.

HR navigator medvirker ved ansættelsen. Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte rekrutteringspartner Poul Lauridsen, HR navigator på mobilnummer 2841 2345 eller CEO Torben Bang Kristensen på mobilnummer 81 40 61 18.

Læs mere om Adding Engineering på: https://www.addingengineering.dk/

Sådan ansøger du

Ansøg stillingen ved at fremsende dit CV til Poul Lauridsen på mail: pl@hrnavigator.dk Ansøgningsfrist: Snarest muligt.

Adding ApSVejle2019-08-21T00:00:002019-09-30T00:00:00
330075906Senior Director Commercial Excellence & InsightsRobot Are you our next Senior Director of Grundfos global Commercial Excellence Insights team? What do we offer? We offer a unique opportunity to take lead on ensuring continuous development and implementation of Commercial Excellence in Grundfos´ global sales organization and to develop, lead and manage Grundfos´ journey to become a truly customer centric organization. Our vison is to pioneer solutions to the world s water and climate challenges and improve quality of life for people. Grundfos Holding A S is looking for a Senior Director to head our team of dedicated thought leaders within Commercial Excellence Insights. You will furthermore be part of our Group Marketing and Sales Development management team as well as a part of our Global Segments, Marketing Communication leadership team reporting directly to the Group Executive Vice President, CMO, Ulrik Gernow. What is the job about? We offer a unique opportunity to join one of Denmark s most successful companies driven by innovation, sustainability and high ambitions. At Grundfos, we pioneer solutions to the world s water and climate challenges and improve quality of life for people. Concretely, we develop, produce and sell some of the world s most efficient and energy saving pumps and water technologies across the world, bringing heat to the homes of 500 million people and bringing water to almost 1 billion across the globe. We help our customers save precious natural resources and reduce climate impact. That among other things calls for a strong global sales team understanding true customer value. Our ambitions within Commercial Excellence Insights are very high and the functions leads several critical activities to realize the ambition. Among those are: Responsible for driving Grundfos global sales processes (drive, develop and implement improvements for lifting our people competencies, processes, tools KPIs) Authority within the areas of: Sales Excellence (External sales processes, sales tools (fx. CRM, MRR), competencies, (External sales) Office Excellence (Internal sales processes, sales tools (fx. SAP, contract center), competencies (internal sales) Pricing Excellence (Pricing processes and governance, tools (fx. SAP, Vendavo) Customer Experience Management (ECSS, Customer Pulse, Personas, Customer journey, tools (fx. Qualtrics) Group Market Data (GMD yearly process, communication and adaptation of numbers (Market share), GMD tool) Customer Master Data (Quality and alignment across key platforms, CMD as a strategic asset) Expected travel per year - 40-60 days. What do you need to apply? As our potential new leader, you will likely have an academical educational background and a solid track record of results behind you. You are outgoing, have solid functional expertise and business understanding with a long record of driving commercial excellence with effective results. Preferably you have been responsible for sales in a bigger context so you understand how to put commercial excellence in the context of the customer to ensure added value for our customers. You are passionate about leading a great team of thought leaders and have a minimum of 5 years of leadership experience and a proven track record of delivering results through others. You have an international outlook and you speak and write English fluently. You are ambitious in your intention to add value to our company realize our vision and you are willing to learn. Experience from developing, managing and implementing change programmes and initiatives to achieve successful implementations in a Global organization is a must. You will be based at our HQ in Bjerringbro. Additional information: If you have questions or want to know more about the position, please contact Group Executive Vice President of Global Segments, Marketing Communication (CMO), Ulrik Gernow on 45 20308389. If this job sounds appealing to you, please send your resume and cover letter today and no later than 8 sep 2019 by clicking on Apply . We look forward to hearing from you. If you want to dig deeper into the Grundfos universe, please visit us on LinkedIn: www.linkedin.com company 5195 or our YouTube channel: https: www.youtube.com watch?v zwY54t455CU.

Are you our next Senior Director of Grundfos global Commercial Excellence & Insights team? What do we offer?

We offer a unique opportunity to take lead on ensuring continuous development and implementation of Commercial Excellence in Grundfos´ global sales organization and to develop, lead and manage Grundfos´ journey to become a truly customer centric organization. Our vison is to pioneer solutions to the world’s water and climate challenges and improve quality of life for people.

Grundfos Holding A/S is looking for a Senior Director to head our team of dedicated thought leaders within Commercial Excellence & Insights. You will furthermore be part of our Group Marketing and Sales Development management team as well as a part of our Global Segments, Marketing & Communication leadership team reporting directly to the Group Executive Vice President, CMO, Ulrik Gernow.

 

What is the job about?

We offer a unique opportunity to join one of Denmark’s most successful companies driven by innovation, sustainability and high ambitions. At Grundfos, we pioneer solutions to the world’s water and climate challenges and improve quality of life for people. Concretely, we develop, produce and sell some of the world’s most efficient and energy saving pumps and water technologies across the world, bringing heat to the homes of 500 million people and bringing water to almost 1 billion across the globe. We help our customers save precious natural resources and reduce climate impact. That among other things calls for a strong global sales team understanding true customer value.

Our ambitions within Commercial Excellence & Insights are very high and the functions leads several critical activities to realize the ambition.

Among those are:  

Responsible for driving Grundfos global sales processes (drive, develop and implement improvements for lifting our people competencies, processes, tools & KPIs)

Authority within the areas of:

  • Sales Excellence (External sales processes, sales tools (fx. CRM, MRR), competencies, (External sales)
  • Office Excellence (Internal sales processes, sales tools (fx. SAP, contract center), competencies (internal sales)
  • Pricing Excellence (Pricing processes and governance, tools (fx. SAP, Vendavo)
  • Customer Experience Management (ECSS, Customer Pulse, Personas, Customer journey, tools (fx. Qualtrics)
  • Group Market Data (GMD yearly process, communication and adaptation of numbers (Market share), GMD tool)
  • Customer Master Data (Quality and alignment across key platforms, CMD as a strategic asset)

Expected travel per year - 40-60 days.

 

What do you need to apply?

As our potential new leader, you will likely have an academical educational background and a solid track record of results behind you. You are outgoing, have solid functional expertise and business understanding with a long record of driving commercial excellence with effective results. Preferably you have been responsible for sales in a bigger context so you understand how to put commercial excellence in the context of the customer to ensure added value for our customers.

You are passionate about leading a great team of thought leaders and have a minimum of 5 years of leadership experience and a proven track record of delivering results through others.

You have an international outlook and you speak and write English fluently. You are ambitious in your intention to add value to our company; realize our vision and you are willing to learn.

Experience from developing, managing and implementing change programmes and initiatives to achieve successful implementations in a Global organization is a must.

You will be based at our HQ in Bjerringbro. 

 

Additional information:

If you have questions or want to know more about the position, please contact Group Executive Vice President of Global Segments, Marketing & Communication (CMO), Ulrik Gernow on +45 20308389.

If this job sounds appealing to you, please send your resume and cover letter today and no later than 8 sep 2019 by clicking on “Apply”.

 

We look forward to hearing from you.

If you want to dig deeper into the Grundfos universe, please visit us on LinkedIn: www.linkedin.com/company/5195 or our YouTube channel: https://www.youtube.com/watch?v=zwY54t455CU.

GRUNDFOS HOLDING A/SBjerringbro2019-08-20T00:00:002019-09-08T00:00:00
330071818Har du, hvad der skal til for at være leder i et succesfuldt telemarketingbureau?Robot Så er det måske dig, vi leder efter. Hos Independent Salesgroup er vi på udkig efter et spirende talent med store ambitioner og flair for ledelse og motivation. Drømmer du om at nå langt? Som leder kommer du til at stå i spidsen for et dedikeret og hårdtarbejdende hold af kompetente medarbejdere, der alle stræber efter at opnå resultater. Dit primære job vil være at motivere og udvikle dit team, og du får til opgave at sørge for at skabe en struktureret og effektiv hverdag. Som leder hos Independent Salesgroup er der god mulighed for udvikling. Vi stiller høje krav til dine faglige egenskaber, og drømmer du om at knokle på og gøre en forskel, så er der gode fremtidsudsigter for dig i virksomheden. Finder vi først det helt rigtige talent, der tør tage fat, er der stort potentiale for at kunne tiltræde i en fremtidig chefstilling. Om jobbet Som leder hos Independent Salesgroup kommer du til at skulle gå forrest og vise vejen for dine kolleger. Med dit team bag dig skal du sørge for at skabe en sammenhængende og fokuseret salgsindsats, der kommer vores mange kunder til gode. Det er nemlig først, når vi har givet dem gode resultater, at vi kan betragte vores indsats som en succes. Derudover kommer du til at arbejde med: ? Opsøgende salgsaktiviteter ? Monitorering af dit teams opgaver ? Målstyring ? Coaching og udvikling. Vi forventer, at du tænker innovativt og proaktivt, og at du er i stand til at se muligheder, hvor andre ikke gør. Vi tilbyder en attraktiv løn med provision - dine salgstalenter sætter barren for din løn. Dine kvalifikationer Har du talegaverne i orden, og brænder du for at lede et hold af kompetente medarbejdere? Og arbejder du gerne lidt ekstra hårdt for at kunne levere 120 i stedet for 100 ? Så er det måske lige dig, der passer ind i vores team. Som person skal du være positiv og udadvendt, og så er det vigtigt, at du har flair for at kunne bevare overblikket selv i en hektisk hverdag, hvor der kan være mange bolde i luften på en gang. Erfaring er en klar fordel for at kunne tiltræde en stilling som leder hos Independent Salesgroup, men vi sørger naturligvis også for den rette oplæring, så du bliver bedst muligt klædt på til at varetage jobbet. Du skal have sans for detaljen, trives i et højt arbejdstempo, og vigtigst af alt skal du kunne lide at få ting til at ske. Lyder det som noget for dig? Er du klar til at tage fat? Drømmer du om en karriere inden for telemarketing, og er du god til at se potentialet i andre? Så er det måske dig, vi leder efter. Hos os arbejder vi alle fra vores computer, hvilket du også vil komme til. Der ingen fast arbejdssted i forhold til denne stilling.

Så er det måske dig, vi leder efter. Hos Independent Salesgroup er vi på udkig efter et spirende talent med store ambitioner og flair for ledelse og motivation.

Drømmer du om at nå langt?

Som leder kommer du til at stå i spidsen for et dedikeret og hårdtarbejdende hold af kompetente medarbejdere, der alle stræber efter at opnå resultater. Dit primære job vil være at motivere og udvikle dit team, og du får til opgave at sørge for at skabe en struktureret og effektiv hverdag.
Som leder hos Independent Salesgroup er der god mulighed for udvikling. Vi stiller høje krav til dine faglige egenskaber, og drømmer du om at knokle på og gøre en forskel, så er der gode fremtidsudsigter for dig i virksomheden. Finder vi først det helt rigtige talent, der tør tage fat, er der stort potentiale for at kunne tiltræde i en fremtidig chefstilling.

Om jobbet

Som leder hos Independent Salesgroup kommer du til at skulle gå forrest og vise vejen for dine kolleger. Med dit team bag dig skal du sørge for at skabe en sammenhængende og fokuseret salgsindsats, der kommer vores mange kunder til gode. Det er nemlig først, når vi har givet dem gode resultater, at vi kan betragte vores indsats som en succes.

Derudover kommer du til at arbejde med:
? Opsøgende salgsaktiviteter
? Monitorering af dit teams opgaver
? Målstyring
? Coaching og udvikling.

 

Vi forventer, at du tænker innovativt og proaktivt, og at du er i stand til at se muligheder, hvor andre ikke gør. Vi tilbyder en attraktiv løn med provision - dine salgstalenter sætter barren for din løn.

Dine kvalifikationer
Har du talegaverne i orden, og brænder du for at lede et hold af kompetente medarbejdere? Og arbejder du gerne lidt ekstra hårdt for at kunne levere 120 % i stedet for 100 %? Så er det måske lige dig, der passer ind i vores team. Som person skal du være positiv og udadvendt, og så er det vigtigt, at du har flair for at kunne bevare overblikket – selv i en hektisk hverdag, hvor der kan være mange bolde i luften på en gang. Erfaring er en klar fordel for at kunne tiltræde en stilling som leder hos Independent Salesgroup, men vi sørger naturligvis
også for den rette oplæring, så du bliver bedst muligt klædt på til at varetage jobbet.
Du skal have sans for detaljen, trives i et højt arbejdstempo, og vigtigst af alt skal du kunne lide at få ting til
at ske.

Lyder det som noget for dig?
Er du klar til at tage fat? Drømmer du om en karriere inden for telemarketing, og er du god til at se
potentialet i andre? Så er det måske dig, vi leder efter.

Hos os arbejder vi alle fra vores computer, hvilket du også vil komme til. Der ingen fast arbejdssted i forhold til denne stilling. 

SØREN LYKKE JENSEN HOLDING ApSHorsens2019-08-13T00:00:002019-10-02T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Regional salgschef

BHS Logistics A/S

Hasselager
SØGES TIL BHS LOGISTICS AARHUS MED ANSVAR FOR JYLLAND FYN Er du dynamisk og elsker udfordringer? Er du god til at skabe nye kontakter og netværk? Har du høje ambitioner og kan du udvide vores kundeportefølje? Så er det præcis dig, som vi søger, som ...
Indrykket:17. juli 2019
Udløbsdato:9. september 2019

Teknisk salgschef/afdelingsleder til Trekantområdet (Vejle)

Adding ApS

Vejle
Med afsæt i Adding Engineerings kontor ved Vejle og med reference til virksomhedens CEO bliver du ansvarlig for at udbygge og realisere det store forretningsmæssige potentiale i Trekantområdet og på Fyn. Du får en spændende og dynamisk dagligdag med...
Indrykket:21. august 2019
Udløbsdato:30. september 2019

Senior Director Commercial Excellence & Insights

GRUNDFOS HOLDING A/S

Bjerringbro
Are you our next Senior Director of Grundfos global Commercial Excellence Insights team? What do we offer? We offer a unique opportunity to take lead on ensuring continuous development and implementation of Commercial Excellence in Grundfos´ global ...
Indrykket:20. august 2019
Udløbsdato:8. september 2019

Har du, hvad der skal til for at være leder i et succesfuldt telemarketingbureau?

SØREN LYKKE JENSEN HOLDING ApS

Horsens
Så er det måske dig, vi leder efter. Hos Independent Salesgroup er vi på udkig efter et spirende talent med store ambitioner og flair for ledelse og motivation. Drømmer du om at nå langt? Som leder kommer du til at stå i spidsen for et dedikeret og ...
Indrykket:13. august 2019
Udløbsdato:2. oktober 2019