Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

International salgschef

Krævende international salg og forretningsudvikling * Karrierestilling i maritimt vækstmiljø

Jobbet:

Jobbet kræver en international salgsprofil – noget ud over det sædvanlige.

Med reference til Havnedirektøren bliver du ansvarlig for at videreudvikle salgsstrategierne, markedsføringen og koncepterne inden for havnens tre hovedområder; container trafik, areal udlejning og krydstogt, ligesom det naturligvis bliver dig, der personligt skal drive salget.

Sammen med en yderst kompetent, innovativ og meget engageret organisation, skal du stå i spidsen for virksomhedens samlede salgsaktiviteter. Du skal være i stand til at drive et krævende projekt- og konceptsalg, der er præget af lange salgsprocesser og en bred række af kunder, der stiller høje krav.

Du får tre hovedindsatsområder:

  • Container trafikken – du skal udvikle og gennemføre en særdeles vedholdende salgsstrategi/indsats målrettet blandt andet importører/eksportører, speditører og linjeagenter for at sikre øget volume på containertrafikken. Containertrafikken kræver konstant fokus, tæt kontakt og opfølgning samt respekt og forståelse for aktørernes forskellige og unikke roller i hele transportkæden.
  • Areal udlejning – opgaven er at tiltrække nationale og internationale virksomheder, ved at tilbyde de unikke muligheder og fordele, der er ved at etablere sig på en dybvandshavn. Du skal evne at konceptualisere alle havnens ydelser i form af kajnær placering, lagre, arbejdskraft, dybgang, kranløft, logistik, etc. til et konkret budskab, der efterfølgende udmønter sig i udlejning af industriarealer.
  • Krydstogt – hovedopgaven er salg og markedsføring af Kalundborghavn som krydstogtsdestination og turnaround havn overfor rederier på verdensplan. I samarbejde med rederierne, nationale og internationale samarbejdspartnere samt turisterhvervet i Danmark bliver du ansvarlig for at udnytte et voksende krydstogtmarked. Lige som du bliver Kalundborg Havns repræsentant i en række nationale og internationale netværk.

Jobbet kræver, at du er på forkant, skarp og i særdeleshed, at du er til stede – du skal ”være derude” på det rette tidspunkt, og frem for alt evne at ”vise havnen frem”. Du skal hjælpe kunderne til at se Kalundborg Havn som en væsentlig brik i deres egen forretningsudvikling. Dette kræver, at du er fremsynet og præsenterer fremtidige udfordringer og muligheder for kunden.

Samtidig skal du naturligvis arbejde løbende på et optimalt vedligeholdende salg til den bestående kundemasse. Deres behov og forretning er under konstant forandring, så de skal opleve havnen som en innovativ og nærværende sparringspartner, der både kan følge med og samtidig ”gå foran”.

Der er således tale om spændende, komplekse og langvarige salgsforløb, der strækker sig lige fra idé- og tilbudsfasen, med udarbejdelse af løsningsforslag, reservationsaftaler og kontraktoplæg, til de afsluttende kontraktforhandlinger – ofte med meget store beløbsrammer.

Kvalifikationer:

Du har bevist, at du er en international salgschef – ud over det sædvanlige, med sans for forretnings- og konceptudvikling, gerne kombineret med international erfaring for projektsalg.

Du er godt begavet og besidder den specielle kombination af entreprenørship og vedholdenhed, der giver innovation, selvstændighed og en robusthed over gennemsnittet.

Du har et godt overblik og er rigtig god i forhandlingslokalet, hvor du på en naturlig og charmerende måde ”fylder rummet” og slår igennem, men samtidig evner at tale med alle på et uformelt niveau.

Det er vigtigt, at du arbejder struktureret og fremsynet, samtidig med at du evner at få din egen organisation til at bakke op og udfylde deres rolle i salgsprocessen.

Herudover har du selvfølgelig en relevant teoretisk, kommerciel uddannelse, behersker naturligvis engelsk på forhandlingsniveau og er indstillet på 50 – 60 rejsedage om året.

Det er et krav, at du er bosat eller vil bosætte dig fornuftigt i forhold til virksomhedens placering.

Dine muligheder:

Kalundborg er en betydelig og vigtig havn i Danmark, beliggende ud til Storebælt og den befærdede rute ind og ud af Østersøen/Baltikum. Havnen er i en rivende udvikling, og dette, kombineret med det lokale erhvervsliv, turistattraktionerne og en solid økonomi, giver unikke muligheder i jobbet. Der er således tale om en spændende virksomhed med en stærk og forandringsparat kultur. Virksomheden kan tilbyde en særdeles udfordrende fremtid, hvor du bliver en absolut nøgleressource i en spændende, international forretningsudvikling. Du får det samlede salgsansvar for virksomheden, bliver en del af ledergruppen, ligesom du bliver en del af en uformel og professionel organisation, hvor der løbende bliver stillet store krav til den enkeltes indsats.

Løn- og ansættelsesvilkår modsvarer de stillede krav og forhandles individuelt.

Al henvendelse bliver behandlet fortroligt. Din ansøgning mærkes ”02.06.02″ og sendes på mail til stilling@eandersen.dk.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329827369Phoenix-16fe348812018-07-09T00:00:00International salgschef

Krævende international salg og forretningsudvikling * Karrierestilling i maritimt vækstmiljø

Jobbet:

Jobbet kræver en international salgsprofil – noget ud over det sædvanlige.

Med reference til Havnedirektøren bliver du ansvarlig for at videreudvikle salgsstrategierne, markedsføringen og koncepterne inden for havnens tre hovedområder; container trafik, areal udlejning og krydstogt, ligesom det naturligvis bliver dig, der personligt skal drive salget.

Sammen med en yderst kompetent, innovativ og meget engageret organisation, skal du stå i spidsen for virksomhedens samlede salgsaktiviteter. Du skal være i stand til at drive et krævende projekt- og konceptsalg, der er præget af lange salgsprocesser og en bred række af kunder, der stiller høje krav.

Du får tre hovedindsatsområder:

  • Container trafikken – du skal udvikle og gennemføre en særdeles vedholdende salgsstrategi/indsats målrettet blandt andet importører/eksportører, speditører og linjeagenter for at sikre øget volume på containertrafikken. Containertrafikken kræver konstant fokus, tæt kontakt og opfølgning samt respekt og forståelse for aktørernes forskellige og unikke roller i hele transportkæden.
  • Areal udlejning – opgaven er at tiltrække nationale og internationale virksomheder, ved at tilbyde de unikke muligheder og fordele, der er ved at etablere sig på en dybvandshavn. Du skal evne at konceptualisere alle havnens ydelser i form af kajnær placering, lagre, arbejdskraft, dybgang, kranløft, logistik, etc. til et konkret budskab, der efterfølgende udmønter sig i udlejning af industriarealer.
  • Krydstogt – hovedopgaven er salg og markedsføring af Kalundborghavn som krydstogtsdestination og turnaround havn overfor rederier på verdensplan. I samarbejde med rederierne, nationale og internationale samarbejdspartnere samt turisterhvervet i Danmark bliver du ansvarlig for at udnytte et voksende krydstogtmarked. Lige som du bliver Kalundborg Havns repræsentant i en række nationale og internationale netværk.

Jobbet kræver, at du er på forkant, skarp og i særdeleshed, at du er til stede – du skal ”være derude” på det rette tidspunkt, og frem for alt evne at ”vise havnen frem”. Du skal hjælpe kunderne til at se Kalundborg Havn som en væsentlig brik i deres egen forretningsudvikling. Dette kræver, at du er fremsynet og præsenterer fremtidige udfordringer og muligheder for kunden.

Samtidig skal du naturligvis arbejde løbende på et optimalt vedligeholdende salg til den bestående kundemasse. Deres behov og forretning er under konstant forandring, så de skal opleve havnen som en innovativ og nærværende sparringspartner, der både kan følge med og samtidig ”gå foran”.

Der er således tale om spændende, komplekse og langvarige salgsforløb, der strækker sig lige fra idé- og tilbudsfasen, med udarbejdelse af løsningsforslag, reservationsaftaler og kontraktoplæg, til de afsluttende kontraktforhandlinger – ofte med meget store beløbsrammer.

Kvalifikationer:

Du har bevist, at du er en international salgschef – ud over det sædvanlige, med sans for forretnings- og konceptudvikling, gerne kombineret med international erfaring for projektsalg.

Du er godt begavet og besidder den specielle kombination af entreprenørship og vedholdenhed, der giver innovation, selvstændighed og en robusthed over gennemsnittet.

Du har et godt overblik og er rigtig god i forhandlingslokalet, hvor du på en naturlig og charmerende måde ”fylder rummet” og slår igennem, men samtidig evner at tale med alle på et uformelt niveau.

Det er vigtigt, at du arbejder struktureret og fremsynet, samtidig med at du evner at få din egen organisation til at bakke op og udfylde deres rolle i salgsprocessen.

Herudover har du selvfølgelig en relevant teoretisk, kommerciel uddannelse, behersker naturligvis engelsk på forhandlingsniveau og er indstillet på 50 – 60 rejsedage om året.

Det er et krav, at du er bosat eller vil bosætte dig fornuftigt i forhold til virksomhedens placering.

Dine muligheder:

Kalundborg er en betydelig og vigtig havn i Danmark, beliggende ud til Storebælt og den befærdede rute ind og ud af Østersøen/Baltikum. Havnen er i en rivende udvikling, og dette, kombineret med det lokale erhvervsliv, turistattraktionerne og en solid økonomi, giver unikke muligheder i jobbet. Der er således tale om en spændende virksomhed med en stærk og forandringsparat kultur. Virksomheden kan tilbyde en særdeles udfordrende fremtid, hvor du bliver en absolut nøgleressource i en spændende, international forretningsudvikling. Du får det samlede salgsansvar for virksomheden, bliver en del af ledergruppen, ligesom du bliver en del af en uformel og professionel organisation, hvor der løbende bliver stillet store krav til den enkeltes indsats.

Løn- og ansættelsesvilkår modsvarer de stillede krav og forhandles individuelt.

Al henvendelse bliver behandlet fortroligt. Din ansøgning mærkes ”02.06.02″ og sendes på mail til stilling@eandersen.dk.

2018-08-06T13:50:24.170 Krævende international salg og forretningsudvikling * Karrierestilling i maritimt vækstmiljø Jobbet: Jobbet kræver en international salgsprofil noget ud over det sædvanlige. Med reference til Havnedirektøren bliver du ansvarlig for at videreudvikle salgsstrategierne, markedsføringen og koncepterne inden for havnens tre hovedområder container trafik, areal udlejning og krydstogt, ligesom det naturligvis bliver dig, der personligt skal drive salget. Sammen med en yderst kompetent, innovativ og meget engageret organisation, skal du stå i spidsen for virksomhedens samlede salgsaktiviteter. Du skal være i stand til at drive et krævende projekt- og konceptsalg, der er præget af lange salgsprocesser og en bred række af kunder, der stiller høje krav. Du får tre hovedindsatsområder: Container trafikken du skal udvikle og gennemføre en særdeles vedholdende salgsstrategi indsats målrettet blandt andet importører eksportører, speditører og linjeagenter for at sikre øget volume på containertrafikken. Containertrafikken kræver konstant fokus, tæt kontakt og opfølgning samt respekt og forståelse for aktørernes forskellige og unikke roller i hele transportkæden. Areal udlejning opgaven er at tiltrække nationale og internationale virksomheder, ved at tilbyde de unikke muligheder og fordele, der er ved at etablere sig på en dybvandshavn. Du skal evne at konceptualisere alle havnens ydelser i form af kajnær placering, lagre, arbejdskraft, dybgang, kranløft, logistik, etc. til et konkret budskab, der efterfølgende udmønter sig i udlejning af industriarealer. Krydstogt hovedopgaven er salg og markedsføring af Kalundborghavn som krydstogtsdestination og turnaround havn overfor rederier på verdensplan. I samarbejde med rederierne, nationale og internationale samarbejdspartnere samt turisterhvervet i Danmark bliver du ansvarlig for at udnytte et voksende krydstogtmarked. Lige som du bliver Kalundborg Havns repræsentant i en række nationale og internationale netværk. Jobbet kræver, at du er på forkant, skarp og i særdeleshed, at du er til stede du skal være derude på det rette tidspunkt, og frem for alt evne at vise havnen frem . Du skal hjælpe kunderne til at se Kalundborg Havn som en væsentlig brik i deres egen forretningsudvikling. Dette kræver, at du er fremsynet og præsenterer fremtidige udfordringer og muligheder for kunden. Samtidig skal du naturligvis arbejde løbende på et optimalt vedligeholdende salg til den bestående kundemasse. Deres behov og forretning er under konstant forandring, så de skal opleve havnen som en innovativ og nærværende sparringspartner, der både kan følge med og samtidig gå foran . Der er således tale om spændende, komplekse og langvarige salgsforløb, der strækker sig lige fra id - og tilbudsfasen, med udarbejdelse af løsningsforslag, reservationsaftaler og kontraktoplæg, til de afsluttende kontraktforhandlinger ofte med meget store beløbsrammer. Kvalifikationer: Du har bevist, at du er en international salgschef ud over det sædvanlige, med sans for forretnings- og konceptudvikling, gerne kombineret med international erfaring for projektsalg. Du er godt begavet og besidder den specielle kombination af entreprenørship og vedholdenhed, der giver innovation, selvstændighed og en robusthed over gennemsnittet. Du har et godt overblik og er rigtig god i forhandlingslokalet, hvor du på en naturlig og charmerende måde fylder rummet og slår igennem, men samtidig evner at tale med alle på et uformelt niveau. Det er vigtigt, at du arbejder struktureret og fremsynet, samtidig med at du evner at få din egen organisation til at bakke op og udfylde deres rolle i salgsprocessen. Herudover har du selvfølgelig en relevant teoretisk, kommerciel uddannelse, behersker naturligvis engelsk på forhandlingsniveau og er indstillet på 50 60 rejsedage om året. Det er et krav, at du er bosat eller vil bosætte dig fornuftigt i forhold til virksomhedens placering. Dine muligheder: Kalundborg er en betydelig og vigtig havn i Danmark, beliggende ud til Storebælt og den befærdede rute ind og ud af Østersøen Baltikum. Havnen er i en rivende udvikling, og dette, kombineret med det lokale erhvervsliv, turistattraktionerne og en solid økonomi, giver unikke muligheder i jobbet. Der er således tale om en spændende virksomhed med en stærk og forandringsparat kultur. Virksomheden kan tilbyde en særdeles udfordrende fremtid, hvor du bliver en absolut nøgleressource i en spændende, international forretningsudvikling. Du får det samlede salgsansvar for virksomheden, bliver en del af ledergruppen, ligesom du bliver en del af en uformel og professionel organisation, hvor der løbende bliver stillet store krav til den enkeltes indsats. Løn- og ansættelsesvilkår modsvarer de stillede krav og forhandles individuelt. Al henvendelse bliver behandlet fortroligt. Din ansøgning mærkes 02.06.02 og sendes på mail til stilling@eandersen.dk.11Jobnet16fe3488100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-08-06T00:00:0000010EuropaDanmarkEuropaDanmarkFyn & Sydfynske øerFynMiddelfart3280982ERWIN ANDERSEN A/S11Stensgårdvej 65500MiddelfartDKDanmark155.510007009.77189920stilling@eandersen.dkDKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent585710JobNet483637648363761000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=16fe3488https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=16fe3488https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=16fe3488&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=16fe3488&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/6.jpgMed et job indenfor Ledelse får du en spændende hverdag, der byder på mange nye udfordringer. 12007991Dansk3Læse/ tale123305Salgschef6Ledelse355489420stilling@eandersen.dkstilling@eandersen.dkDKDanmarkDKDanmark330011366Distriktschef - ÅrhusRobot I Lidl har vi over 115 butikker i Danmark og en vision om at redefinere dansk discount. Hvis dit drive matcher vores, kan det blive din billet ombord på vores rejse mod nye mål. Vi er allerede den største dagligvarekæde i Europa og verdens fjerde største med mere end 10.000 butikker på verdensplan. Vi har succes, fordi vi tænker stort, planlægger i detaljen og giver vores ledere et stort ansvar for at føre vores velafprøvede koncepter ud i livet. Du lykkes i Lidl, og det gør du især som District Manager, hvis du ikke er bange for at stå ved dine ambitioner og kan få dine medarbejdere til at gøre det samme. Om jobbet Som District Manager i Lidl bliver du leder. Du får ansvaret for drift og ledelse af alle Lidl-butikkerne i dit distrikt. Det er dig, der motiverer og udvikler dine butikschefer ledelsesmæssigt og sørger for, at både trivsel og fastholdelse af dine medarbejdere er i top. Du bruger din veludviklede forretningssans og dine ambitioner om at levere resultater, når du sparrer med butikscheferne om butiksdriften.Du bliver også ansvarlig for at: Arbejde med hele HR-paletten fra rekruttering til fratrædelse Analysere samtlige nøgletal til brug for optimering af butikkernes drift Sikre, at medarbejdere og butikker overholder vores koncepter Om dig Du har en uddannelse på minimum bachelorniveau, som du ønsker at bruge i en virksomhed, hvor vi motiveres af at yde vores bedste og levere resultater. Du har udpræget forretningssans, og du kan omsætte teori til forståelig praksis, når du samler dine medarbejdere om jeres fælles mål. Du er synlig og resultatsøgende, og din gennemslagskraft og gode kommunikationsevner gør dig i stand til at få alle dine medarbejdere med på holdet. Du prioriterer og planlægger din hverdag knivskarpt, du har blik for detaljen og ved, at selv den mindste detalje kan have store konsekvenser for kundeoplevelsen og vores indtjening. Du motiveres i et job, hvor der er fart over feltet og plads til ambitioner.Vi ser gerne, at du har: En uddannelse på minimum bachelorniveau eller en uddannelse som cand.merc., HD eller tilsvarende. Nyuddannede tages også i betragtning Gennemslagskraft og praktisk erfaring med ledelse og distanceledelse gerne fra en lignende stilling i detailbranchen - er en fordel Udpræget forretningssans og -forståelse Overblik og fokus på detaljen Vi tilbyder Som District Manager i Lidl får du fri bil af mærket BMW og en løn, vi godt tør sammenligne med vores kolleger i branchen. Din bil er dit kontor, og det giver dig fleksibilitet og frihed. Du får også mulighed for at lægge en ambitiøs karriereplan, der kan bringe dig langt ud over landets grænser eller ind på vores hovedkontor. I Lidl overlader vi nemlig intet til tilfældighederne - heller ikke dit grundige oplæringsforløb, som giver dig forudsætningerne for at lykkes i jobbet, før du for alvor bliver sluppet løs.5 gode grunde til at blive District Manager i Lidl: Et lederjob med stort ansvar og indflydelse Muligheden for at skabe resultater Grundig oplæring i Lidls butikskoncepter og ledelsesprincipper En rolle, der på sigt kan bringe dig langt ud over landets grænser eller ind på Lidls hovedkontor Fri bil af mærket BMW, fleksibilitet og attraktiv løn Er du interesseret i denne stilling? Tryk på Send ansøgning for at komme videre til vores online ansøgningsportal. Husk at vedhæfte din motiverede ansøgning og CV. Vi glæder os til at læse din ansøgning. https: karriere.lidl.dk da jobsearch Distriktschef-Århus-3351?rdeLocaleAttr da

I Lidl har vi over 115 butikker i Danmark og en vision om at redefinere dansk discount. Hvis dit drive matcher vores, kan det blive din billet ombord på vores rejse mod nye mål. Vi er allerede den største dagligvarekæde i Europa og verdens fjerde største med mere end 10.000 butikker på verdensplan. Vi har succes, fordi vi tænker stort, planlægger i detaljen og giver vores ledere et stort ansvar for at føre vores velafprøvede koncepter ud i livet. Du lykkes i Lidl, og det gør du især som District Manager, hvis du ikke er bange for at stå ved dine ambitioner og kan få dine medarbejdere til at gøre det samme.

Om jobbet

Som District Manager i Lidl bliver du leder. Du får ansvaret for drift og ledelse af alle Lidl-butikkerne i dit distrikt. Det er dig, der motiverer og udvikler dine butikschefer ledelsesmæssigt og sørger for, at både trivsel og fastholdelse af dine medarbejdere er i top. Du bruger din veludviklede forretningssans og dine ambitioner om at levere resultater, når du sparrer med butikscheferne om butiksdriften.
Du bliver også ansvarlig for at:

  • Arbejde med hele HR-paletten fra rekruttering til fratrædelse
  • Analysere samtlige nøgletal til brug for optimering af butikkernes drift
  • Sikre, at medarbejdere og butikker overholder vores koncepter

Om dig

Du har en uddannelse på minimum bachelorniveau, som du ønsker at bruge i en virksomhed, hvor vi motiveres af at yde vores bedste og levere resultater. Du har udpræget forretningssans, og du kan omsætte teori til forståelig praksis, når du samler dine medarbejdere om jeres fælles mål. Du er synlig og resultatsøgende, og din gennemslagskraft og gode kommunikationsevner gør dig i stand til at få alle dine medarbejdere med på holdet. Du prioriterer og planlægger din hverdag knivskarpt, du har blik for detaljen og ved, at selv den mindste detalje kan have store konsekvenser for kundeoplevelsen og vores indtjening. Du motiveres i et job, hvor der er fart over feltet og plads til ambitioner.
Vi ser gerne, at du har:

  • En uddannelse på minimum bachelorniveau eller en uddannelse som cand.merc., HD eller tilsvarende. Nyuddannede tages også i betragtning
  • Gennemslagskraft og praktisk erfaring med ledelse og distanceledelse – gerne fra en lignende stilling i detailbranchen - er en fordel
  • Udpræget forretningssans og -forståelse
  • Overblik og fokus på detaljen

Vi tilbyder

Som District Manager i Lidl får du fri bil af mærket BMW og en løn, vi godt tør sammenligne med vores kolleger i branchen. Din bil er dit kontor, og det giver dig fleksibilitet og frihed. Du får også mulighed for at lægge en ambitiøs karriereplan, der kan bringe dig langt ud over landets grænser eller ind på vores hovedkontor. I Lidl overlader vi nemlig intet til tilfældighederne - heller ikke dit grundige oplæringsforløb, som giver dig forudsætningerne for at lykkes i jobbet, før du for alvor bliver sluppet løs.
5 gode grunde til at blive District Manager i Lidl:
 

  • Et lederjob med stort ansvar og indflydelse
  • Muligheden for at skabe resultater
  • Grundig oplæring i Lidls butikskoncepter og ledelsesprincipper
  • En rolle, der på sigt kan bringe dig langt ud over landets grænser eller ind på Lidls hovedkontor
  • Fri bil af mærket BMW, fleksibilitet og attraktiv løn

Er du interesseret i denne stilling?

Tryk på "Send ansøgning" for at komme videre til vores online ansøgningsportal. Husk at vedhæfte din motiverede ansøgning og CV. Vi glæder os til at læse din ansøgning.

https://karriere.lidl.dk/da/jobsearch/Distriktschef-Århus-3351?rdeLocaleAttr=da

Lidl Danmark K/S AdministrationAarhus C2019-04-25T00:00:002019-06-01T00:00:00
330009547NETVÆRKSRÅDGIVER - TOP Management - Øst & Vest DanmarkRobot - med reference til Business Unit Director Er du ambitiøs og har en god blanding af tålmodighed, struktur, samt et veludviklet huntergen? Og kan du sælge skræddersyede koncepter målrettet direktører og bestyrelsesmedlemmer, herunder ejerledere? De styrker vores Netværk målrettet Top Management hvorfor vi leder efter to erfarne salgsprofiler til henholdsvis øst og vest Danmark. Executive Global Network - EGN NETV RK DANMARK EGN Netværk Danmark tilbyder skræddersyede netværksgrupper for ledere og specialister. Baseret på professionelle relationer og erfaringsdeling i et fortroligt forum, stræber EGN Netværk Danmark efter at skabe personlig, faglig og forretningsmæssig værdi for deres netværksmedlemmer. EGN blev etableret i Svendborg i 1992 og er i dag verdens største erhvervsnetværk med 14.000 medlemmer i 15 lande, der tilsammen repræsenterer mere end 8.000 virksomheder og 70 faggrupper. Et professionelt netværk, hvor alle deler den fælles ambition om at spille hinanden bedre hver dag. EGN Netværk Danmarks Top Management netværk er landets største professionelle netværk for topledere og bestyrelsesmedlemmer. Netværket ledes af professionelle netværksledere, som i et tæt samarbejde med netværksrådgiverne til stadighed sikrer, at grupperne sammensættes optimalt og så EGN fortsat fornyer sig og har det rette udbud af grupper målrettet Top Management. Læs mere på: www.egn.dk netværk topledelse STILLINGEN Stillingen refererer til Business Unit Direktør. Som Netværksrådgiver er du en af drivkræfterne i opbygningen af professionelle netværk for topledere i Danmark. Via dit netværk og din lyst til at videreudvikle samme, kombineret med din forretningsindsigt og et godt samarbejde med dine kolleger, identificerer du relevante profiler i dansk erhvervsliv, som du gennem en kombination af tæt personlig og noget telefonisk dialog behovsafdækker og sælger rette topledernetværk til. Du supporteres af researchere. Dine mulige kandidater kvalificerer du i samarbejde med researchere og ved hjælpe af dit eget netværk. Sparringen henter du i Top Management teamet. KANDIDATEN Du har solid erfaring med salg, gerne med serviceydelser målrettet topledere. Det er en stor fordel, hvis du selv har erfaring med topledelse og selv har deltaget i netværk og løbende uddannelse og kurser. Som person er du bl.a. kendetegnet ved ord som: Tillidsvækkende, handlekraftig, selvkørende, empatisk, vedholdende og resultatorienteret. Du er formentlig en erfaren person, som hviler godt i dig selv og ved, hvad det vil sige at bygge en pipeline op. Godt humør og et positivt sind er et ekstra plus. DU TILBYDES Et udfordrende job i en spændende og dynamisk virksomhed i vækst. EGN Netværk Danmark er en arbejdsplads med højt til loftet og med levende værdier om hjælpsomhed, respekt og professionalisme. Lønnen udgør en fast månedsløn samt en attraktiv bonusordning.

- med reference til Business Unit Director

Er du ambitiøs og har en god blanding af tålmodighed, struktur, samt et veludviklet huntergen? Og kan du sælge skræddersyede koncepter målrettet direktører og bestyrelsesmedlemmer, herunder ejerledere? De styrker vores Netværk målrettet Top Management hvorfor vi leder efter to erfarne salgsprofiler til henholdsvis øst og vest Danmark.

Executive Global Network - EGN NETVÆRK DANMARK

EGN Netværk Danmark tilbyder skræddersyede netværksgrupper for ledere og specialister. Baseret på professionelle relationer og erfaringsdeling i et fortroligt forum, stræber EGN Netværk Danmark efter at skabe personlig, faglig og forretningsmæssig værdi for deres netværksmedlemmer.

EGN blev etableret i Svendborg i 1992 og er i dag verdens største erhvervsnetværk med 14.000 medlemmer i 15 lande, der tilsammen repræsenterer mere end 8.000 virksomheder og 70 faggrupper. Et professionelt netværk, hvor alle deler den fælles ambition om at spille hinanden bedre – hver dag.

EGN Netværk Danmarks Top Management netværk er landets største professionelle netværk for topledere og bestyrelsesmedlemmer. Netværket ledes af professionelle netværksledere, som i et tæt samarbejde med netværksrådgiverne til stadighed sikrer, at grupperne sammensættes optimalt og så EGN fortsat fornyer sig og har det rette udbud af grupper målrettet Top Management. Læs mere på: www.egn.dk/netværk/topledelse

STILLINGEN

Stillingen refererer til Business Unit Direktør. Som Netværksrådgiver er du en af drivkræfterne i opbygningen af professionelle netværk for topledere i Danmark. Via dit netværk og din lyst til at videreudvikle samme, kombineret med din forretningsindsigt og et godt samarbejde med dine kolleger, identificerer du relevante profiler i dansk erhvervsliv, som du gennem en kombination af tæt personlig og noget telefonisk dialog behovsafdækker og sælger rette topledernetværk til.

Du supporteres af researchere.

Dine mulige kandidater kvalificerer du i samarbejde med researchere og ved hjælpe af dit eget netværk. Sparringen henter du i Top Management teamet.

KANDIDATEN

Du har solid erfaring med salg, gerne med serviceydelser målrettet topledere. Det er en stor fordel, hvis du selv har erfaring med topledelse og selv har deltaget i netværk og løbende uddannelse og kurser. Som person er du bl.a. kendetegnet ved ord som: Tillidsvækkende, handlekraftig, selvkørende, empatisk, vedholdende og resultatorienteret. Du er formentlig en erfaren person, som hviler godt i dig selv og ved, hvad det vil sige at bygge en pipeline op. Godt humør og et positivt sind er et ekstra plus.

DU TILBYDES

Et udfordrende job i en spændende og dynamisk virksomhed i vækst.

EGN Netværk Danmark er en arbejdsplads med højt til loftet og med levende værdier om hjælpsomhed, respekt og professionalisme.

Lønnen udgør en fast månedsløn samt en attraktiv bonusordning.

TARGET Headhunting ApSKolding2019-04-18T00:00:002019-06-13T00:00:00
330004750Erfaren og innovativ salgsdirektør industriRobot Kan du få en velsmurt maskine til at performe endnu bedre og sikre fortsat lønsom udvikling? Så er du måske vores nye salgsdirektør med ansvar for industrisegmentet. Med et potentielt marked på godt og vel 20.000 danske industrivirksomheder, der er storforbrugere af tekniske artikler, værktøj, befæstelse, forbrugsartikler og værnemidler, har du som salgsdirektør for industrisegmentet hos Lemvigh-Müller nærmest uendelige muligheder for at udvikle salget. Vores varesortiment omfatter mere end 300.000 varenumre indenfor tekniske artikler, el tekniske komponenter, rustfrit stål og metaller, som tilsammen er omdrejningspunktet for at udnytte muligheden for at drive mersalg, nysalg og krydssalg der styrker Lemvigh-Müllers position som totalleverandør til den danske industri. Du skal gøre succesen større Du starter ikke fra scratch - vi har trods alt været i arbejdstøjet i mere 170 år, og industrisegmentet, som du bliver ansvarlig for, er Lemvigh-Müllers største forretningsenhed. Vi er solidt positioneret i markedet, kundeporteføljen er stor, og du kommer til at stå i spidsen for en topmotiveret og velsmurt salgsorganisation, der har stor viden om produkterne og de brancher, vi handler med og ikke mindst har lyst til at lære nyt. Du behøver derfor ikke kunne kende den ene svejsetråd fra den anden eller være på fornavn med hver eneste gevindventil, flowsensor eller trykluftsslange. Din opgave er at gøre succesen større, og det er derfor mere afgørende, at du er kommercielt stærk, at du er en motiverende leder, og at du har solid erfaring med forretningsudvikling. Vi forestiller os, at du - Evner at udfordre status quo i forhold til at styrke, udvikle og forny salget til industrien. Har den holistiske brille på, så du altid har blik for, hvad dine nyskabende ideer betyder i forhold til den overordnede forretningsstrategi, den øvrige salgsorganisation og andre interne stakeholders som Logistik og Marked samt leverandører og konkurrenter. Har talegaverne i orden og rager op i kontorlandskabet som en synlig og inspirerende leder. Det gælder både i forhold til dine egne medarbejdere, der er organiseret i tre regionale afdelinger, og i forhold til resten af organisationen. Lader dig begejstre af salgsprocessen, fejrer succeserne og bruger motivation som ledelsesværktøj Går forrest og får hele teamet med, når de aftalte planer og KPI er skal eksekveres. Helt naturligt tænker digitale salgskanaler ind i den overordnede salgsstrategi og griber digitaliseringens muligheder til at skabe resultater nu og her - og sikre konkurrencedygtighed i fremtiden. Kommer fra en lignende stilling, enten fra en grossistvirksomhed eller fra en større industrivirksomhed med egen produktion, og har solid erfaring med både operationel og taktisk salgsledelse. Arbejder tæt sammen med vores salgsdirektør for stål om krydssalg og mersalg af tekniske artikler til industrisegmentet indenfor stål, rustfrit stål og metaller. Udover en velassorteret kommerciel værktøjskasse også har en akademisk uddannelse med i rygsækken, måske en cand.merc. Kontor i Herlev eller Kolding - synlig i hele landet Du vælger selv, om dit nye kontor skal være i vores domicil i Herlev eller i Kolding. Du skal være indstillet på at deltage i kundemøder og -aktiviteter rundt om i landet. Med jævne mellemrum skal du rundt til de tre salgsafdelinger, du står i spidsen for, og du skal deltage i interne møder og aktiviteter rundt om i Lemvigh-Müller, der er fordelt på 25 lokationer. Du indgår fx i salgsorganisationens kommercielle ledergruppe, og du skal arbejde tæt sammen med bl.a. vores markedsorganisation, logistikorganisation og ståldivision. Er du interesseret? Send din ansøgning, CV og evt. andre bilag ved at klikke på Søg stillingen nedenfor. Vi holder løbende samtaler med relevante kandidater. Startdato efter aftale - og hurtigst muligt. Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Lars Halsboe på tlf. 24 25 88 08. Han er partner hos GML-HR, som står for rekrutteringen på vegne af Lemvigh-Müller. Vi opfordrer både mænd og kvinder til at søge stillingen. SØG stillingen https: candidate.hr-manager.net ApplicationForm SinglePageApplicationForm.aspx?cid 257 departmentId 21917 ProjectId 187573 MediaId 5058 Hos Lemvigh-Müller arbejder vi for, at vores kunder i industrien, byggeriet og installationsbranchen skal føle sig godt hjulpet. Det gør vi gennem god ledelse af vores 1.300 medarbejdere. Vi brænder for at skabe det bedste arbejdsmiljø med varierende opgaver, spændende udviklingsmuligheder og ikke mindst godt kollegaskab. Efter mere end 170 år som Danmarks største stål- og teknikgrossist har vi nemlig erfaret, at arbejdsglæde skaber de bedste resultater.

Kan du få en velsmurt maskine til at performe endnu bedre og sikre fortsat lønsom udvikling? Så er du måske vores nye salgsdirektør med ansvar for industrisegmentet.

Med et potentielt marked på godt og vel 20.000 danske industrivirksomheder, der er storforbrugere af tekniske artikler, værktøj, befæstelse, forbrugsartikler og værnemidler, har du som salgsdirektør for industrisegmentet hos Lemvigh-Müller nærmest uendelige muligheder for at udvikle salget.

Vores varesortiment omfatter mere end 300.000 varenumre indenfor tekniske artikler, el tekniske komponenter, rustfrit stål og metaller, som tilsammen er omdrejningspunktet for at udnytte muligheden for at drive mersalg, nysalg og krydssalg der styrker Lemvigh-Müllers position som totalleverandør til den danske industri.

Du skal gøre succesen større

Du starter ikke fra scratch - vi har trods alt været i arbejdstøjet i mere 170 år, og industrisegmentet, som du bliver ansvarlig for, er Lemvigh-Müllers største forretningsenhed. Vi er solidt positioneret i markedet, kundeporteføljen er stor, og du kommer til at stå i spidsen for en topmotiveret og velsmurt salgsorganisation, der har stor viden om produkterne og de brancher, vi handler med og ikke mindst har lyst til at lære nyt.

Du behøver derfor ikke kunne kende den ene svejsetråd fra den anden eller være på fornavn med hver eneste gevindventil, flowsensor eller trykluftsslange. Din opgave er at gøre succesen større, og det er derfor mere afgørende, at du er kommercielt stærk, at du er en motiverende leder, og at du har solid erfaring med forretningsudvikling.

Vi forestiller os, at du - 

  • Evner at udfordre status quo i forhold til at styrke, udvikle og forny salget til industrien.
  • Har den holistiske brille på, så du altid har blik for, hvad dine nyskabende ideer betyder i forhold til den overordnede forretningsstrategi, den øvrige salgsorganisation og andre interne stakeholders som Logistik og Marked samt leverandører og konkurrenter.
  • Har talegaverne i orden og rager op i kontorlandskabet som en synlig og inspirerende leder. Det gælder både i forhold til dine egne medarbejdere, der er organiseret i tre regionale afdelinger, og i forhold til resten af organisationen.
  • Lader dig begejstre af salgsprocessen, fejrer succeserne og bruger motivation som ledelsesværktøj
  • Går forrest og får hele teamet med, når de aftalte planer og KPI'er skal eksekveres.
  • Helt naturligt tænker digitale salgskanaler ind i den overordnede salgsstrategi og griber digitaliseringens muligheder til at skabe resultater nu og her - og sikre konkurrencedygtighed i fremtiden.
  • Kommer fra en lignende stilling, enten fra en grossistvirksomhed eller fra en større industrivirksomhed med egen produktion, og har solid erfaring med både operationel og taktisk salgsledelse.
  • Arbejder tæt sammen med vores salgsdirektør for stål om krydssalg og mersalg af tekniske artikler til industrisegmentet indenfor stål, rustfrit stål og metaller.
  • Udover en velassorteret kommerciel værktøjskasse også har en akademisk uddannelse med i rygsækken, måske en cand.merc.

Kontor i Herlev eller Kolding - synlig i hele landet

Du vælger selv, om dit nye kontor skal være i vores domicil i Herlev eller i Kolding. Du skal være indstillet på at deltage i kundemøder og -aktiviteter rundt om i landet. Med jævne mellemrum skal du rundt til de tre salgsafdelinger, du står i spidsen for, og du skal deltage i interne møder og aktiviteter rundt om i Lemvigh-Müller, der er fordelt på 25 lokationer. Du indgår fx i salgsorganisationens kommercielle ledergruppe, og du skal arbejde tæt sammen med bl.a. vores markedsorganisation, logistikorganisation og ståldivision.

Er du interesseret?

Send din ansøgning, CV og evt. andre bilag ved at klikke på 'Søg stillingen' nedenfor. Vi holder løbende samtaler med relevante kandidater. Startdato efter aftale - og hurtigst muligt. Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Lars Halsboe på tlf. 24 25 88 08. Han er partner hos GML-HR, som står for rekrutteringen på vegne af Lemvigh-Müller.

Vi opfordrer både mænd og kvinder til at søge stillingen.

 

SØG stillingen

https://candidate.hr-manager.net/ApplicationForm/SinglePageApplicationForm.aspx?cid=257&departmentId=21917&ProjectId=187573&MediaId=5058

Hos Lemvigh-Müller arbejder vi for, at vores kunder i industrien, byggeriet og installationsbranchen skal føle sig godt hjulpet. Det gør vi gennem god ledelse af vores 1.300 medarbejdere. Vi brænder for at skabe det bedste arbejdsmiljø med varierende opgaver, spændende udviklingsmuligheder og ikke mindst godt kollegaskab. Efter mere end 170 år som Danmarks største stål- og teknikgrossist har vi nemlig erfaret, at arbejdsglæde skaber de bedste resultater.

LEMVIGH-MüLLER A/S, KoldingKolding2019-04-10T00:00:002019-04-30T00:00:00
330002166DISTRIBUTOR CHANNEL MANAGEMENT - Global vækstvirksomhedRobot DISTRIBUTOR CHANNEL MANAGEMENT Fødevareprocesindustrien .. med reference til VP CCO VIRKSOMHEDEN SANOVO TECHNOLOGY GROUP (STG) med hovedkontor i Odense er verdensledende indenfor procesløsninger til æggeindustrien. Virksomheden er tillige specialiseret indenfor en lang række andre forretningsområder så som enzymer, pharma, rugeri og spraytørring af andre proteinkilder, hvilket giver virksomheden mulighed for at interagere og opbygge relationer i andre industrier. Forretningsområderne er opdelt i følgende: EGG (packing, grading, processing, robotic) POULTRY (packing, grading, in-ovo vaccination, robotic) SANOVO TECHNOLOGY PROCESS (spray drying) Det innovative ingeniørarbejde til æggeindustrien startede i 1961, og i dag er SANOVO TECHNOLOGY GROUP et verdensledende selskab med knap 400 medarbejdere og med kunder over hele verden. Med egne service- og salgskontorer på seks kontinenter, samt produktion i Danmark, Holland og Italien er SANOVO TECHNOLOGY GROUP en global partner i æg industrien. Selskabet er en del af THORNICO et privat selskab ejet af Thor og Christian Stadil. THORNICO omfatter en stor portefølje af virksomheder, der beskæftiger sig med fødevareindustrien såvel som andre forretningsområder som shipping, fast ejendom og sportstøj og ikke mindst emballage støbepap (Hartmann) som udgør ca. 25 af koncernen. For at styrke overblikket og salgsindsatsen for selskabets distributører og ikke mindst for at opnå en tættere opfølgning og relation til samme, leder vi efter en ambitiøs, struktureret og Distributor Channel Management (DCM) til Egg Poultry, som er virksomhedens største forretningsområde. Denne skal kunne være med til at sikre en valid og tillidsfuld opfølgning på virksomhedens distributører. ORGANISATORISK TILHØRSFORHOLD Salgsorganisationen - med reference til VP CCO, Michael Behrendsen STILLINGEN Stillingen er ny i organisationen. Det vil blive den nye DCM s ansvar, at skabe overblik over vores globale distributionsnetværk, samt udvikle og vedligeholde dette. Herigennem opnås et indgående indblik i de markeder distributørerne opererer i, hvilket giver DCM mulighed for tæt dialog og sparring. Arbejdsopgaverne vil i hovedtræk være: Samlet overblik over distributørkontrakter, herunder opfølgning på forpligtelser, KPI og lign. Budget og budgetopfølgning Forventningsoverensstemmelse i forhold til markedspotentiale pr. marked Distributør overvågning herunder årlige reviews Distributørsøgning også second choice søgning Kompetenceoversigter Vurdering af vores opfølgning support pr. distributør Uddannelses- træningsplaner Marketingsplaner kampagneoversigt pr. distributør Udvikling af salg gennem distributører i samarbejde med vores regionale salgs- serviceselskaber Vedligeholdelse og udvikling af nye distributører Udvikling af salget gennem distributørerne KANDIDATEN Den ideelle kandidat sidder i en tilsvarende stilling i en supportfunktion til den ansvarlige for det kommercielle område, hvor virksomheden arbejder internationalt globalt som producent. Det er ikke et must, at baggrunden erfaringen er indenfor fødevareindustrien. Det vigtigste er forståelsen for virksomhedens drift, herunder afdækning af de tilknyttede ca. 40 distributører, som er placeret på alle kontinenter. Den nye DCM skal have den kommercielle vinkel på denne opgave og have erfaring med at skabe overblik og struktur. Endvidere være i stand til at vurdere distributørernes performance, samt assistere de salgsansvarlige der har den daglige support, med de nødvendige informationer og værktøjer. Dette således at målene bliver opfyldt. Dygtig kommunikator, der formulerer sig klart både mundtligt og skriftligt. God til at definere, forstå og videreformidle virksomhedens behov og forventninger. En teamplayer, med en udadvendt, positiv og fleksibel tilgang til opgaver og distributører. Kan håndtere skarpe deadlines i en til tider hektisk hverdag. REJSEAKTIVITET Rejsevillig med ca. 40-60 dage om året globalt. SPROG Flydende engelsk i skrift og tale og gerne tysk på højt niveau. UDDANNELSE Solidt kommercielt fundament (Cand. Merc., Cand. Negot. el. HD (A)) gerne kombineret med teknisk flair. IT Erfaring med relevante IT-systemer på højt niveau herunder MS Office, CRM Dynamics 365 samt Navision. TILTR DELSE Snarest muligt BOP L Inden for en times kørsel fra virksomheden der er ikke påtænkt hjemmearbejde i denne stilling. GAGE PAKKE Gagepakken inkl. pension, sundhedssikring, mobil, PC etc.

DISTRIBUTOR CHANNEL MANAGEMENT

Fødevareprocesindustrien

.. med reference til VP – CCO

VIRKSOMHEDEN

SANOVO TECHNOLOGY GROUP (STG) med hovedkontor i Odense er verdensledende indenfor procesløsninger til æggeindustrien. Virksomheden er tillige specialiseret indenfor en lang række andre forretningsområder så som enzymer, pharma, rugeri og spraytørring af andre proteinkilder, hvilket giver virksomheden mulighed for at interagere og opbygge relationer i andre industrier.

Forretningsområderne er opdelt i følgende:

  • EGG (packing, grading, processing, robotic)
  • POULTRY (packing, grading, in-ovo vaccination, robotic)
  • SANOVO TECHNOLOGY PROCESS (spray drying)

Det innovative ingeniørarbejde til æggeindustrien startede i 1961, og i dag er SANOVO TECHNOLOGY GROUP et verdensledende selskab med knap 400 medarbejdere og med kunder over hele verden. Med egne service- og salgskontorer på seks kontinenter, samt produktion i Danmark, Holland og Italien er SANOVO TECHNOLOGY GROUP en global partner i æg industrien.

Selskabet er en del af THORNICO – et privat selskab ejet af Thor og Christian Stadil. THORNICO omfatter en stor portefølje af virksomheder, der beskæftiger sig med fødevareindustrien såvel som andre forretningsområder som shipping, fast ejendom og sportstøj og ikke mindst emballage/støbepap (Hartmann) som udgør ca. 25% af koncernen.

For at styrke overblikket og salgsindsatsen for selskabets distributører og ikke mindst for at opnå en tættere opfølgning og relation til samme, leder vi efter en ambitiøs, struktureret og Distributor Channel Management (DCM) til Egg & Poultry, som er virksomhedens største forretningsområde. Denne skal kunne være med til at sikre en valid og tillidsfuld opfølgning på virksomhedens distributører.

ORGANISATORISK TILHØRSFORHOLD

Salgsorganisationen - med reference til VP – CCO, Michael Behrendsen

STILLINGEN

Stillingen er ny i organisationen. Det vil blive den nye DCM’s ansvar, at skabe overblik over vores globale distributionsnetværk, samt udvikle og vedligeholde dette. Herigennem opnås et indgående indblik i de markeder distributørerne opererer i, hvilket giver DCM mulighed for tæt dialog og sparring.

Arbejdsopgaverne vil i hovedtræk være:

  • Samlet overblik over distributørkontrakter, herunder opfølgning på forpligtelser, KPI og lign.
  • Budget og budgetopfølgning
  • Forventningsoverensstemmelse i forhold til markedspotentiale pr. marked
  • Distributør overvågning – herunder årlige reviews
  • Distributørsøgning – også second choice søgning
  • Kompetenceoversigter
  • Vurdering af vores opfølgning/support pr. distributør
  • Uddannelses-/træningsplaner
  • Marketingsplaner / kampagneoversigt pr. distributør
  • Udvikling af salg gennem distributører i samarbejde med vores regionale salgs-/serviceselskaber
  • Vedligeholdelse og udvikling af nye distributører
  • Udvikling af salget gennem distributørerne

KANDIDATEN

Den ideelle kandidat sidder i en tilsvarende stilling i en supportfunktion til den ansvarlige for det kommercielle område, hvor virksomheden arbejder internationalt/ globalt som producent. Det er ikke et must, at baggrunden/ erfaringen er indenfor fødevareindustrien. Det vigtigste er forståelsen for virksomhedens drift, herunder afdækning af de tilknyttede ca. 40 distributører, som er placeret på alle kontinenter.

Den nye DCM skal have den kommercielle vinkel på denne opgave og have erfaring med at skabe overblik og struktur. Endvidere være i stand til at vurdere distributørernes performance, samt assistere de salgsansvarlige der har den daglige support, med de nødvendige informationer og værktøjer. Dette således at målene bliver opfyldt.

Dygtig kommunikator, der formulerer sig klart både mundtligt og skriftligt.

God til at definere, forstå og videreformidle virksomhedens behov og forventninger.

En teamplayer, med en udadvendt, positiv og fleksibel tilgang til opgaver og

distributører.

Kan håndtere skarpe deadlines i en til tider hektisk hverdag.

REJSEAKTIVITET

Rejsevillig med ca. 40-60 dage om året – globalt.

SPROG

Flydende engelsk i skrift og tale og gerne tysk på højt niveau.

UDDANNELSE

Solidt kommercielt fundament (Cand. Merc., Cand. Negot. el. HD (A)) – gerne kombineret med teknisk flair.

IT

Erfaring med relevante IT-systemer på højt niveau – herunder MS Office, CRM Dynamics 365 samt Navision.

TILTRÆDELSE

Snarest muligt

BOPÆL

Inden for en times kørsel fra virksomheden – der er ikke påtænkt hjemmearbejde i denne stilling.

GAGE PAKKE

Gagepakken inkl. pension, sundhedssikring, mobil, PC etc.

TARGET Headhunting ApSOdense C2019-04-05T00:00:002019-05-31T00:00:00
329988133Salgsleder - 30 timer om ugen - EsbjergRobot Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl vi tror på, at sammenhold er vinderhold. Om jobbet Som salgsleder har du en vigtig rolle i butikken. Du bliver en del af lederteamet og er medansvarlig for den daglige drift. Dine opgaver bliver derudover blandt andet at: Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse Betjene kunderne ved kassen Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren Fylde varer op på hylderne Åbne og eller lukke butikken Bestille varer hjem til butikken Om dig Når du starter i Lidl, har du allerede erfaring fra branchen. Den erfaring bruger du sammen med vores grundige oplæringsforløb, hvor du får styr på vores butikskoncepter og processer. Derudover forventer vi, at du: Er smilende og glad for kundekontakt Tager initiativ og er hjælpsom Holder af faste rammer og har fokus på detaljen Trives med en travl hverdag Vi tilbyder I Lidl lover vi dig, at du lykkes. Hvorfor? Fordi intet overlades til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen. 5 gode grunde til at blive salgsleder i Lidl: Branchens bedste sammenhold Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder Garanteret udvikling og uddannelse Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene Er du interesseret i denne stilling? Tryk på nedenstående link for at komme videre til vores online ansøgningsportal. Husk at vedhæfte din motiverede ansøgning og CV. Vi glæder os til at læse din ansøgning. https: karriere.lidl.dk da jobsearch Salgsleder-30-timer-om-ugen-Esbjerg-3287?rdeLocaleAttr da

Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl – vi tror på, at sammenhold er vinderhold.

Om jobbet

Som salgsleder har du en vigtig rolle i butikken. Du bliver en del af lederteamet og er medansvarlig for den daglige drift. Dine opgaver bliver derudover blandt andet at:

  • Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse
  • Betjene kunderne ved kassen
  • Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren
  • Fylde varer op på hylderne
  • Åbne og/eller lukke butikken
  • Bestille varer hjem til butikken

Om dig

Når du starter i Lidl, har du allerede erfaring fra branchen. Den erfaring bruger du sammen med vores grundige oplæringsforløb, hvor du får styr på vores butikskoncepter og processer. Derudover forventer vi, at du:

  • Er smilende og glad for kundekontakt
  • Tager initiativ og er hjælpsom
  • Holder af faste rammer og har fokus på detaljen
  • Trives med en travl hverdag

Vi tilbyder

I Lidl lover vi dig, at du lykkes. Hvorfor? Fordi intet overlades til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen.

5 gode grunde til at blive salgsleder i Lidl:

  1. Branchens bedste sammenhold
  2. Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder
  3. Garanteret udvikling og uddannelse
  4. Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere
  5. God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene

Er du interesseret i denne stilling?

Tryk på nedenstående link for at komme videre til vores online ansøgningsportal. Husk at vedhæfte din motiverede ansøgning og CV. Vi glæder os til at læse din ansøgning.

https://karriere.lidl.dk/da/jobsearch/Salgsleder-30-timer-om-ugen-Esbjerg-3287?rdeLocaleAttr=da

Lidl Danmark K/S AdministrationEsbjerg2019-04-01T00:00:002019-05-01T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Distriktschef - Århus

Lidl Danmark K/S Administration

Aarhus C
I Lidl har vi over 115 butikker i Danmark og en vision om at redefinere dansk discount. Hvis dit drive matcher vores, kan det blive din billet ombord på vores rejse mod nye mål. Vi er allerede den største dagligvarekæde i Europa og verdens fjerde st...
Indrykket:25. april 2019
Udløbsdato:1. juni 2019

NETVÆRKSRÅDGIVER - TOP Management - Øst & Vest Danmark

TARGET Headhunting ApS

Kolding
- med reference til Business Unit Director Er du ambitiøs og har en god blanding af tålmodighed, struktur, samt et veludviklet huntergen? Og kan du sælge skræddersyede koncepter målrettet direktører og bestyrelsesmedlemmer, herunder ejerledere? De s...
Indrykket:18. april 2019
Udløbsdato:13. juni 2019

Erfaren og innovativ salgsdirektør industri

LEMVIGH-MüLLER A/S, Kolding

Kolding
Kan du få en velsmurt maskine til at performe endnu bedre og sikre fortsat lønsom udvikling? Så er du måske vores nye salgsdirektør med ansvar for industrisegmentet. Med et potentielt marked på godt og vel 20.000 danske industrivirksomheder, der er ...
Indrykket:10. april 2019
Udløbsdato:30. april 2019

DISTRIBUTOR CHANNEL MANAGEMENT - Global vækstvirksomhed

TARGET Headhunting ApS

Odense C
DISTRIBUTOR CHANNEL MANAGEMENT Fødevareprocesindustrien .. med reference til VP CCO VIRKSOMHEDEN SANOVO TECHNOLOGY GROUP (STG) med hovedkontor i Odense er verdensledende indenfor procesløsninger til æggeindustrien. Virksomheden er tillige specialise...
Indrykket:5. april 2019
Udløbsdato:31. maj 2019

Salgsleder - 30 timer om ugen - Esbjerg

Lidl Danmark K/S Administration

Esbjerg
Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overs...
Indrykket:1. april 2019
Udløbsdato:1. maj 2019