Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

International virksomhed i Middelfart søger en dygtig regnskabsmedarbejder

International virksomhed i Middelfart søger en dygtig regnskabsmedarbejder …

 

Assistant Risk Manager

For vores kunde i Middelfart, søger vi en dygtig og engageret profil som har lyst til at arbejde i en international virksomhed med kunder og kolleger i hele verden. Vi tilbyder en udfordrende og interessant stilling med fokus på regnskab og bogføring.     

Du bliver en del af vores back office team med kollegaer i Middelfart og Singapore. Vi har en uformel omgangstone, hvor humor og godt arbejdsmiljø er i højsædet.

Ansvarsområder

Du tilbydes en spændende og udviklende stilling i en ambitiøs organisation med korte beslutningsveje og frihed under ansvar.

Dine primære opgaver, som løses i samarbejde med teamkollegaer vil bestå af:

- debitor/kreditor bogføring

- opkrævning af finansiel sikkerhedsstillelse (margin ind-og udbetalinger)

- bankafstemning og betalingsopfølgning

- deltage i udarbejdelsen af måneds- og årsregnskab for virksomhedens afdelinger

For den rigtige kandidat er der mulighed for udvikling af et egentligt procesansvar.

Om dig

Du skal kunne arbejde struktureret og målrettet også i travle perioder og have en positiv og kommunikerende stil overfor dine kollegaer. Du formår at arbejde selvstændigt med anviste opgaver men du er også en god kollega, der involverer og supporterer dine kollegaer med det fælles mål for øje. Du er grundig og motiveres af at levere høj kvalitet i dit arbejde og af at kunne optimere de daglige processer.

Du skal kunne begå dig i skrift og tale på engelsk (koncernsprog). Vi forventer, at du har en relevant økonomisk baggrund (Kontoruddannelse, relevant økonomiuddannelse) og gerne et par års erfaring. Erfaring med Microsoft Dynamics NAV vil være en fordel.

Vi tilbyder

  • En stilling med frihed under ansvar, som er selvstændig og udviklende
  • Et dynamisk, uformelt og innovativt arbejdsmiljø i en succesfuld virksomhed
  • Kompetente kolleger og daglige udfordringer
  • Troværdighed og solid opbakning inden for de givne rammer

Gage

Løn og ansættelsesvilkår forhandles individuelt efter kvalifikationer.

Sådan søger du

Med tilhørende CV og referencer fremsendes ansøgning  til  NYGAARD & CO. E-mail: ove@nygaardco.dk. Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte direktør Ove Nygaard på telefon: 3031 0908.

 

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329829945Phoenix-188d7e8812018-06-11T00:00:00International virksomhed i Middelfart søger en dygtig regnskabsmedarbejder

International virksomhed i Middelfart søger en dygtig regnskabsmedarbejder …

 

Assistant Risk Manager

For vores kunde i Middelfart, søger vi en dygtig og engageret profil som har lyst til at arbejde i en international virksomhed med kunder og kolleger i hele verden. Vi tilbyder en udfordrende og interessant stilling med fokus på regnskab og bogføring.     

Du bliver en del af vores back office team med kollegaer i Middelfart og Singapore. Vi har en uformel omgangstone, hvor humor og godt arbejdsmiljø er i højsædet.

Ansvarsområder

Du tilbydes en spændende og udviklende stilling i en ambitiøs organisation med korte beslutningsveje og frihed under ansvar.

Dine primære opgaver, som løses i samarbejde med teamkollegaer vil bestå af:

- debitor/kreditor bogføring

- opkrævning af finansiel sikkerhedsstillelse (margin ind-og udbetalinger)

- bankafstemning og betalingsopfølgning

- deltage i udarbejdelsen af måneds- og årsregnskab for virksomhedens afdelinger

For den rigtige kandidat er der mulighed for udvikling af et egentligt procesansvar.

Om dig

Du skal kunne arbejde struktureret og målrettet også i travle perioder og have en positiv og kommunikerende stil overfor dine kollegaer. Du formår at arbejde selvstændigt med anviste opgaver men du er også en god kollega, der involverer og supporterer dine kollegaer med det fælles mål for øje. Du er grundig og motiveres af at levere høj kvalitet i dit arbejde og af at kunne optimere de daglige processer.

Du skal kunne begå dig i skrift og tale på engelsk (koncernsprog). Vi forventer, at du har en relevant økonomisk baggrund (Kontoruddannelse, relevant økonomiuddannelse) og gerne et par års erfaring. Erfaring med Microsoft Dynamics NAV vil være en fordel.

Vi tilbyder

  • En stilling med frihed under ansvar, som er selvstændig og udviklende
  • Et dynamisk, uformelt og innovativt arbejdsmiljø i en succesfuld virksomhed
  • Kompetente kolleger og daglige udfordringer
  • Troværdighed og solid opbakning inden for de givne rammer

Gage

Løn og ansættelsesvilkår forhandles individuelt efter kvalifikationer.

Sådan søger du

Med tilhørende CV og referencer fremsendes ansøgning  til  NYGAARD & CO. E-mail: ove@nygaardco.dk. Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte direktør Ove Nygaard på telefon: 3031 0908.

 

 

2018-07-24T00:50:27.860 International virksomhed i Middelfart søger en dygtig regnskabsmedarbejder Assistant Risk Manager For vores kunde i Middelfart, søger vi en dygtig og engageret profil som har lyst til at arbejde i en international virksomhed med kunder og kolleger i hele verden. Vi tilbyder en udfordrende og interessant stilling med fokus på regnskab og bogføring. Du bliver en del af vores back office team med kollegaer i Middelfart og Singapore. Vi har en uformel omgangstone, hvor humor og godt arbejdsmiljø er i højsædet. Ansvarsområder Du tilbydes en spændende og udviklende stilling i en ambitiøs organisation med korte beslutningsveje og frihed under ansvar. Dine primære opgaver, som løses i samarbejde med teamkollegaer vil bestå af: - debitor kreditor bogføring - opkrævning af finansiel sikkerhedsstillelse (margin ind-og udbetalinger) - bankafstemning og betalingsopfølgning - deltage i udarbejdelsen af måneds- og årsregnskab for virksomhedens afdelinger For den rigtige kandidat er der mulighed for udvikling af et egentligt procesansvar. Om dig Du skal kunne arbejde struktureret og målrettet også i travle perioder og have en positiv og kommunikerende stil overfor dine kollegaer. Du formår at arbejde selvstændigt med anviste opgaver men du er også en god kollega, der involverer og supporterer dine kollegaer med det fælles mål for øje. Du er grundig og motiveres af at levere høj kvalitet i dit arbejde og af at kunne optimere de daglige processer. Du skal kunne begå dig i skrift og tale på engelsk (koncernsprog). Vi forventer, at du har en relevant økonomisk baggrund (Kontoruddannelse, relevant økonomiuddannelse) og gerne et par års erfaring. Erfaring med Microsoft Dynamics NAV vil være en fordel. Vi tilbyder En stilling med frihed under ansvar, som er selvstændig og udviklende Et dynamisk, uformelt og innovativt arbejdsmiljø i en succesfuld virksomhed Kompetente kolleger og daglige udfordringer Troværdighed og solid opbakning inden for de givne rammer Gage Løn og ansættelsesvilkår forhandles individuelt efter kvalifikationer. Sådan søger du Med tilhørende CV og referencer fremsendes ansøgning til NYGAARD CO. E-mail: ove@nygaardco.dk. Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte direktør Ove Nygaard på telefon: 3031 0908.11Jobnet188d7e88100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-07-23T00:00:0000010EuropaDanmarkFyn & Sydfynske øerFynAssens3284064NYGAARD & CO. v/Ove Nygaard11Elmevej 25690TommerupDKDanmark0
ove@nygaardco.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent588277JobNet48387851000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=188d7e88https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=188d7e88https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=188d7e88&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=188d7e88&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Finans_og_oekonomi/Oekonomi/3.jpgØnsker du et spændende job som Regnskabsmedarbejder? Hos NYGAARD & CO. v/Ove Nygaard tilbyder vi arbejdsplads med fokus på den enkelte medarbejder.12008001Dansk3Læse/ tale412108Regnskabsmedarbejder3Økonomi355580896Ove Nygaardove@nygaardco.dkDKDanmarkDKDanmark330006800Regnskabsmedarbejder til support af nyt ERP systemRobot VKAREN.DK - REKRUTTERING søger for IRD Fuel Cells A S i Odense SØ, en Regnskabsmedarbejder, der kan varetage en projektrolle i forbindelse med implementeringen af ERP system. Der er tale om en konsulentstilling på ca. 6 måneders varighed med god mulighed for ansættelse efterfølgende. IRD Fuel Cells A S er en højteknologisk virksomhed der er engageret i forskning, udvikling og produktion af brændselscelleteknologi til glæde for miljøet. Virksomheden er i kraftig vækst og har påbegyndt implementeringen af Microsoft Dynamics NAV. Jobbet: Der er tale om en projektstilling rettet mod to funktioner, hvor du halvdelen af din tid fungerer som regnskabsmedarbejder med ansvar for den daglige bogholderifunktion kombineret med en projektrolle, hvor du er support på implementering af et nyt ERP system. Du kommer til at arbejde tværfagligt og blive bindeled mellem diverse afdelinger, herunder salg, økonomi, indkøb og produktion, hvor du får en bred variation af opgaver undervejs i processen. Opgaver: Bogholderifunktion med afstemning af diverse konti, bank og indberetninger Projektdeltagelse med administration af diverse data, tastearbejde og testkørsel Beskrive processer og dokumentstyring samt koordinere indsats og tiltag i udviklingsfasen Supportere øvrige afdelinger og håndtere validering af data ved udrulning af system Oprette og vedligeholde stamdata, varenumre, kunder, leverandører mv. i system Der vil være sparring og tæt samarbejde med kolleger. Du får en særdeles varieret hverdag med en stor kontaktflade internt såvel som eksternt. Arbejdstiden er mandag til torsdag kl. 7.00-15.00, fredag kl. 7.00-14.30. Vi forventer: Du har en regnskabsprofil med solid bogholderierfaring. Det er en fordel, hvis du har deltaget i implementeringen af et ERP system, arbejdet med masterdata eller har anden teknisk baggrund, gerne fra en produktionsvirksomhed og med kendskab til produktions flow. Det er et krav, at du er rutineret i et eller flere ERP systemer, og har du erfaring med Microsoft Dynamics NAV er dette en klar fordel. Du har erfaring med Office pakken, herunder Excel. Du taler og skriver både engelsk og dansk. Din person: Som person er du systematisk og har en analytisk og resultatorienteret tilgang til opgaverne. Du arbejder struktureret og selvstændigt og formår at holde mange bolde i luften samtidig. Det er naturligt for dig at tage ejerskab for egne opgaver, men du er samtidig samarbejdsminded og imødekommende. Hos IRD Fuel Cells har man en fri omgangstone og værdsætter samarbejde, hvorfor du er positiv, har humor og et ønske om at løse opgaver og skabe resultater i fællesskab med dine kolleger. Vi tilbyder: En spændende konsulentstilling, hvor ikke to dage er ens. IRD Fuel Cells er en spændende produktionsvirksomhed i stor udvikling og en del af en koncern med 450 ansatte. I Odense SØ er man 34 medarbejdere i et uformelt miljø præget af en flad struktur og samarbejde på tværs af alle afdelinger. Din ansøgning: Kan du se dig selv i denne stilling, hører vi meget gerne fra dig snarest. Send cv og ansøgning til rekruttering@vkaren.dk, mrk. Regnskab support IRD . Ved evt. spørgsmål er du velkommen til at kontakte Marlene Bak på 70 15 20 10 alle hverdage. Virksomheden: At IRD Fuel Cells, we are devoted to the research, development, and production of fuel cell components. Developing top-quality fuel cells requires many years of experience and knowledge, as well as the expertise of a variety of specialists. We have been in the business since 1996, and our highly skilled team comprises people with many different backgrounds and since the beginning we have been striving for the same goal: To develop and ensure a sustainable future. We have a vision of being acknowledged as the leading supplier of unlimited energy solutions of the future, by offering tailor-made strategic components with focus on lowering the total cost of energy. Se mere på www.irdfuelcells.com

VKAREN.DK - REKRUTTERING søger for IRD Fuel Cells A/S i Odense SØ, en Regnskabsmedarbejder, der kan varetage en projektrolle i forbindelse med implementeringen af ERP system. Der er tale om en konsulentstilling på ca. 6 måneders varighed med god mulighed for ansættelse efterfølgende.

IRD Fuel Cells A/S er en højteknologisk virksomhed der er engageret i forskning, udvikling og produktion af brændselscelleteknologi – til glæde for miljøet. Virksomheden er i kraftig vækst og har påbegyndt implementeringen af Microsoft Dynamics NAV.

Jobbet:

Der er tale om en projektstilling rettet mod to funktioner, hvor du halvdelen af din tid fungerer som regnskabsmedarbejder med ansvar for den daglige bogholderifunktion kombineret med en projektrolle, hvor du er support på implementering af et nyt ERP system. 

Du kommer til at arbejde tværfagligt og blive bindeled mellem diverse afdelinger, herunder salg, økonomi, indkøb og produktion, hvor du får en bred variation af opgaver undervejs i processen.

Opgaver:

  • Bogholderifunktion med afstemning af diverse konti, bank og indberetninger
  • Projektdeltagelse med administration af diverse data, tastearbejde og testkørsel
  • Beskrive processer og dokumentstyring samt koordinere indsats og tiltag i udviklingsfasen
  • Supportere øvrige afdelinger og håndtere validering af data ved udrulning af system
  • Oprette og vedligeholde stamdata, varenumre, kunder, leverandører mv. i system

Der vil være sparring og tæt samarbejde med kolleger. Du får en særdeles varieret hverdag med en stor kontaktflade internt såvel som eksternt.

Arbejdstiden er mandag til torsdag kl. 7.00-15.00, fredag kl. 7.00-14.30.

Vi forventer:

Du har en regnskabsprofil med solid bogholderierfaring. Det er en fordel, hvis du har deltaget i implementeringen af et ERP system, arbejdet med masterdata eller har anden teknisk baggrund, gerne fra en produktionsvirksomhed og med kendskab til produktions flow. Det er et krav, at du er rutineret i et eller flere ERP systemer, og har du erfaring med Microsoft Dynamics NAV er dette en klar fordel. Du har erfaring med Office pakken, herunder Excel. Du taler og skriver både engelsk og dansk.

Din person:

Som person er du systematisk og har en analytisk og resultatorienteret tilgang til opgaverne. Du arbejder struktureret og selvstændigt og formår at holde mange bolde i luften samtidig. Det er naturligt for dig at tage ejerskab for egne opgaver, men du er samtidig samarbejdsminded og imødekommende. Hos IRD Fuel Cells har man en fri omgangstone og værdsætter samarbejde, hvorfor du er positiv, har humor og et ønske om at løse opgaver og skabe resultater i fællesskab med dine kolleger.

Vi tilbyder:

En spændende konsulentstilling, hvor ikke to dage er ens. IRD Fuel Cells er en spændende produktionsvirksomhed i stor udvikling og en del af en koncern med 450 ansatte. I Odense SØ er man 34 medarbejdere i et uformelt miljø præget af en flad struktur og samarbejde på tværs af alle afdelinger.

Din ansøgning:

Kan du se dig selv i denne stilling, hører vi meget gerne fra dig snarest. Send cv og ansøgning til rekruttering@vkaren.dk, mrk. ”Regnskab/support IRD”. Ved evt. spørgsmål er du velkommen til at kontakte Marlene Bak på 70 15 20 10 alle hverdage.

Virksomheden:

At IRD Fuel Cells, we are devoted to the research, development, and production of fuel cell components. Developing top-quality fuel cells requires many years of experience and knowledge, as well as the expertise of a variety of specialists.

We have been in the business since 1996, and our highly skilled team comprises people with many different backgrounds – and since the beginning we have been striving for the same goal: To develop and ensure a sustainable future. 

We have a vision of being acknowledged as the leading supplier of unlimited energy solutions of the future, by offering tailor-made strategic components with focus on lowering the total cost of energy.

Se mere på www.irdfuelcells.com

VKAREN ApSOdense SØ2019-04-12T00:00:002019-05-12T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Regnskabsmedarbejder til support af nyt ERP system

VKAREN ApS

Odense SØ
VKAREN.DK - REKRUTTERING søger for IRD Fuel Cells A S i Odense SØ, en Regnskabsmedarbejder, der kan varetage en projektrolle i forbindelse med implementeringen af ERP system. Der er tale om en konsulentstilling på ca. 6 måneders varighed med god mul...
Indrykket:12. april 2019
Udløbsdato:12. maj 2019