Internt salg - Plast

Internt salg - Plast

Er du kyndig i salg af plast produkter, plader af akryl, Polycarbonat mm. og kender du det Danske marked. Er du er enten uddannet inden for plast eller har arbejdet med tilsvarende opgaver hos en plastgrossist, og kunne du tænke dig at være en del af et team, der brænder for at levere den bedste service og kvalitet til kunderne?

Interglas søger en Intern sælger til Plastmaterialer, til tiltrædelse 01.03.2019 til lageret i Brøndby.

Sammen med dine kolleger, kommer du til at løse mange alsidige opgaver. Du skal derfor have lyst og evnerne til at lave alle former for arbejde, da overlapninger af opgaver er nødvendige.

 

Det daglige arbejde omfatter bl.a.:

  • Salg af hele plader til Firma kunder
  • Salg af til skårede produkter på sav
  • Salg af laserskårede produkter
  • Opsøgende salg til firmakunder.

Gode udviklingsmuligheder.
Vi er landets førende webshop for glas og plastprodukter og vi sørger hele tiden for at være på forkant med udviklingen inden for onlinesalg.

 

Vi tilbyder:

  • Stærkt fællesskab og gode kollegaer.
  • En varieret hverdag med skiftende arbejdsopgaver.
  • God løn, pensionsordning, sundhedssikring og andre fordelagtige medarbejdergoder.

 

Vi forventer at:

  • du har en bred viden om Akryl og Polycarbonat
  • du kender markedet for plast
  • du er teknisk velfunderet og ansvarsbevidst.
  • du kan arbejde selvstændigt.
  • du har et godt humør og bidrager positivt til den gode ånd i vores virksomhed.

 

Tiltrædelse 01.03.2019

Ansøgninger behandles løbende og opslaget tages af, når vi har fundet den rette kandidat til jobbet.

Finder du jobbet interessant, ser vi frem til at modtage din ansøgning via mail: lars@interglas.dk  


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329935729Phoenix-c3aa247912019-01-03T00:00:00Internt salg - Plast

Internt salg - Plast

Er du kyndig i salg af plast produkter, plader af akryl, Polycarbonat mm. og kender du det Danske marked. Er du er enten uddannet inden for plast eller har arbejdet med tilsvarende opgaver hos en plastgrossist, og kunne du tænke dig at være en del af et team, der brænder for at levere den bedste service og kvalitet til kunderne?

Interglas søger en Intern sælger til Plastmaterialer, til tiltrædelse 01.03.2019 til lageret i Brøndby.

Sammen med dine kolleger, kommer du til at løse mange alsidige opgaver. Du skal derfor have lyst og evnerne til at lave alle former for arbejde, da overlapninger af opgaver er nødvendige.

 

Det daglige arbejde omfatter bl.a.:

  • Salg af hele plader til Firma kunder
  • Salg af til skårede produkter på sav
  • Salg af laserskårede produkter
  • Opsøgende salg til firmakunder.

Gode udviklingsmuligheder.
Vi er landets førende webshop for glas og plastprodukter og vi sørger hele tiden for at være på forkant med udviklingen inden for onlinesalg.

 

Vi tilbyder:

  • Stærkt fællesskab og gode kollegaer.
  • En varieret hverdag med skiftende arbejdsopgaver.
  • God løn, pensionsordning, sundhedssikring og andre fordelagtige medarbejdergoder.

 

Vi forventer at:

  • du har en bred viden om Akryl og Polycarbonat
  • du kender markedet for plast
  • du er teknisk velfunderet og ansvarsbevidst.
  • du kan arbejde selvstændigt.
  • du har et godt humør og bidrager positivt til den gode ånd i vores virksomhed.

 

Tiltrædelse 01.03.2019

Ansøgninger behandles løbende og opslaget tages af, når vi har fundet den rette kandidat til jobbet.

Finder du jobbet interessant, ser vi frem til at modtage din ansøgning via mail: lars@interglas.dk  

Internt salg - Plast Er du kyndig i salg af plast produkter, plader af akryl, Polycarbonat mm. og kender du det Danske marked. Er du er enten uddannet inden for plast eller har arbejdet med tilsvarende opgaver hos en plastgrossist, og kunne du tænke dig at være en del af et team, der brænder for at levere den bedste service og kvalitet til kunderne? Interglas søger en Intern sælger til Plastmaterialer, til tiltrædelse 01.03.2019 til lageret i Brøndby. Sammen med dine kolleger, kommer du til at løse mange alsidige opgaver. Du skal derfor have lyst og evnerne til at lave alle former for arbejde, da overlapninger af opgaver er nødvendige. Det daglige arbejde omfatter bl.a.: Salg af hele plader til Firma kunder Salg af til skårede produkter på sav Salg af laserskårede produkter Opsøgende salg til firmakunder. Gode udviklingsmuligheder. Vi er landets førende webshop for glas og plastprodukter og vi sørger hele tiden for at være på forkant med udviklingen inden for onlinesalg. Vi tilbyder: Stærkt fællesskab og gode kollegaer. En varieret hverdag med skiftende arbejdsopgaver. God løn, pensionsordning, sundhedssikring og andre fordelagtige medarbejdergoder. Vi forventer at: du har en bred viden om Akryl og Polycarbonat du kender markedet for plast du er teknisk velfunderet og ansvarsbevidst. du kan arbejde selvstændigt. du har et godt humør og bidrager positivt til den gode ånd i vores virksomhed. Tiltrædelse 01.03.2019 Ansøgninger behandles løbende og opslaget tages af, når vi har fundet den rette kandidat til jobbet. Finder du jobbet interessant, ser vi frem til at modtage din ansøgning via mail: lars@interglas.dk11Jobnetc3aa2479100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-02-28T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnBrøndby3427231INTERGLAS ApS11Kornmarksvej 102605BrøndbyDKDanmark0
lars@interglas.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent687680JobNet492521449252141000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c3aa2479https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=c3aa2479https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c3aa2479&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c3aa2479&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/4.jpgSom Salgskonsulent hos INTERGLAS ApS bliver du en del af et godt arbejdsmiljø og bliver dagligt mødt af nye spændende udfordringer.12008001Dansk3Læse/ tale341523Salgskonsulent2Salg359920159Lars Andersenlars@interglas.dkDKDanmarkDKDanmark329944067Projektkonsulent - København og NordsjællandRobot Virksomheden Knauf A S leverer totalløsninger til den danske byggebranche. Produktporteføljen dækker over 75 af komponenterne til et byggeri - fra byggeplader, stålskelletter, etagedæk og facade-konstruktioner til spartelprodukter, gulvmasser og akustiklofter. Knauf har i alle processer fokus på totaløkonomien og ønsker at skabe værdi for alle byggebranchens parter. Knauf A S er en del af den internationale Knauf-gruppe, som er en af verdens største producenter af byggematerialer med 150 produktionssteder og 26.000 ansatte fordelt på 60 lande. Knauf A S har domicil i Hobro, hvor virksomheden har over 200 ansatte - cirka halvdelen er funktionærer og den anden halvdel er timelønnede. For yderligere information se www.knauf.dk Baggrund Knauf A S søger en ny projektkonsulent til distrikt Storkøbenhavn Nordsjælland. Kandidaten får ansvaret for projektsalg i distriktet, med hovedfokus på bearbejdning og servicering af forhandlere, entreprenører og til dels udførende. Reference og relationer Stillingen refererer til virksomhedens Key Account Director. I det daglige samarbejdes tæt med de øvrige projektkonsulenter, kolleger i teknisk afdeling og kundeservice samt med tømrerrådgiveren i distriktet. Arbejdssted og distrikt Kandidatens arbejdssted er distriktet og der arbejdes med udgangspunkt fra hjemmeadressen. Distriktets grænse går fra Nord for Køge, over Roskilde og op til Helsingør. Stillingen Kandidaten får det samlede salgsansvar i distriktet, og har som t af sine vigtigste mål at sikre, at Knauf byder ind på og bliver leverandør til en maksimal del af de relevante byggeprojekter i distriktet. Der sker dels via en tæt og kontinuerlig salgs- og serviceindsats over for de toneangivende forhandlere, dels ved løbende at holde sig ajour med projektudbud i distriktet og dels via tæt opfølgning på alle igangværende projekter. De centrale ansvars- og arbejdsområder er: Opsøgende salgs- og rådgivningsindsatser over for forhandlere, entreprenører og udførende i distriktet. Sikre at Knauf i størst muligt omfang er forhandlerens og entreprenørens foretrukne leverandør og samarbejdspartner. Tæt opfølgning på igangværende projekter herunder løbende formidling af relevante informationer til interne afdelinger, rådgivning af nøglepersoner hos kunder og rådgivere og i det hele taget fokus på, at følge projektet til dørs . Løbende identificering af fremtidige projekter og proaktiv indsats for at spille Knauf på banen som leverandør til disse. Struktureret samarbejde med teknisk afdeling omkring udarbejdelse af tilbud og beregninger samt løbende opfølgning på disse. Rådgivning og vejledning om produkter, projektering, dimensionering og anvendelse herunder afholdelse af uddannelse hos kunder og samarbejdspartnere og håndtering af mindre reklamationssager. Sikring af at Knaufs brede produktprogram kontinuerligt præsenteres for målgruppen. Afholdelse af produktdemonstrationer og deltagelse på messer, kundearrangementer mv. Faglige kvalifikationer og erfaringer For at få succes i stillingen, er det vigtigt, at kandidaten har en projektorienteret tilgang til salgsarbejdet med overblik og fokus på at følge projektet gennem alle led i processen. Konkret lægges der vægt på, at kandidaten: Har erfaring med opsøgende projektsalg til og servicering af målgrupperne. Har solidt greb om projektsalget og indsigt i projektprocessens facetter og aktører. Har solid byggeteknisk forståelse og kan forstå og formidle kompleks teknisk information. Er rutineret bruger af IT herunder CRM og projektdatabaser. Er fortrolig med at afholde produktpræsentationer og seminarer. En håndværksmæssig uddannelse med overbygning som bygningskonstruktør el.lign. er en fordel men ikke en betingelse. Personlige egenskaber Den rette kandidat skal både besidde udadvendte salgskompetencer og mere indadvendte struktur- og opfølgningskompetencer. Det er afgørende, at man både er en opsøgende, energisk og resultatorienteret sælgertyper, en struktureret og detaljeret planlægger af egne indsatser og en kompetent rådgiver omkring produkter og løsninger. Kandidaten skal således både kunne sikre høj intensitet og kvantitet samt dybde og kvalitet i salgsarbejdet. Den rette kandidat er derfor kendetegnet ved at være: Resultatorienteret drives og motiveres af at skabe og vise resultater af egen indsats. Selvstændig planlægger og styrer egen arbejdsdag og tager selvstændige initiativer. Energisk vil meget og når meget, går den ekstra mil for det bedste resultat. Holdspiller anerkender og værdsætter det at være et team og har en åben og samarbejdende dialog med kolleger. Struktureret kortlægger sine indsatsområde, kvalificerer sine indsatser og følger sagerne til dørs. Relationsskaber har og opbygger tætte og langvarige relationer. Troværdig og ordholden giver andre en oplevelse af sikkerhed og tryghed. Robust og vedholdende kan tåle et nej og tør komme igen. Løn m.m. Fast løn på konkurrencedygtigt niveau. Bonus, pension, bil, mobil, IT og sundhedssikring. Arbejdstid Arbejdstiden er 37 timer pr. uge, men overarbejde i rimeligt omfang anses som indregnet i lønnen. Der må påregnes varierende arbejdstider. Ferie i henhold til ferieloven. Bopæl og personlige forhold Kandidaten skal have kørekort. Bopæl indenfor distriktets grænser og helst centralt i distriktet Sprog og IT Dansk flydende og i skrift og tale. Bruger af MS Office. Bruger af CRM-systemer og relevante databaser portaler.

Virksomheden
Knauf A/S leverer totalløsninger til den danske byggebranche. Produktporteføljen dækker over 75 % af komponenterne til et byggeri - fra byggeplader, stålskelletter, etagedæk og facade-konstruktioner til spartelprodukter, gulvmasser og akustiklofter. Knauf har i alle processer fokus på totaløkonomien og ønsker at skabe værdi for alle byggebranchens parter.

Knauf A/S er en del af den internationale Knauf-gruppe, som er en af verdens største producenter af byggematerialer med 150 produktionssteder og 26.000 ansatte fordelt på 60 lande. Knauf A/S har domicil i Hobro, hvor virksomheden har over 200 ansatte - cirka halvdelen er funktionærer og den anden halvdel er timelønnede. For yderligere information se www.knauf.dk


Baggrund
Knauf A/S søger en ny projektkonsulent til distrikt Storkøbenhavn & Nordsjælland. Kandidaten får ansvaret for projektsalg i distriktet, med hovedfokus på bearbejdning og servicering af forhandlere, entreprenører og til dels udførende.


Reference og relationer
Stillingen refererer til virksomhedens Key Account Director.

I det daglige samarbejdes tæt med de øvrige projektkonsulenter, kolleger i teknisk afdeling og kundeservice samt med tømrerrådgiveren i distriktet.


Arbejdssted og distrikt
Kandidatens arbejdssted er distriktet og der arbejdes med udgangspunkt fra hjemmeadressen. Distriktets grænse går fra Nord for Køge, over Roskilde og op til Helsingør.


Stillingen
Kandidaten får det samlede salgsansvar i distriktet, og har som ét af sine vigtigste mål at sikre, at Knauf byder ind på og bliver leverandør til en maksimal del af de relevante byggeprojekter i distriktet. Der sker dels via en tæt og kontinuerlig salgs- og serviceindsats over for de toneangivende forhandlere, dels ved løbende at holde sig ajour med projektudbud i distriktet og dels via tæt opfølgning på alle igangværende projekter.

De centrale ansvars- og arbejdsområder er:

  • Opsøgende salgs- og rådgivningsindsatser over for forhandlere, entreprenører og udførende i distriktet.
  • Sikre at Knauf i størst muligt omfang er forhandlerens og entreprenørens foretrukne leverandør og samarbejdspartner.
  • Tæt opfølgning på igangværende projekter; herunder løbende formidling af relevante informationer til interne afdelinger, rådgivning af nøglepersoner hos kunder og rådgivere og i det hele taget fokus på, at ”følge projektet til dørs”.
  • Løbende identificering af fremtidige projekter og proaktiv indsats for at spille Knauf på banen som leverandør til disse.
  • Struktureret samarbejde med teknisk afdeling omkring udarbejdelse af tilbud og beregninger samt løbende opfølgning på disse.
  • Rådgivning og vejledning om produkter, projektering, dimensionering og anvendelse; herunder afholdelse af uddannelse hos kunder og samarbejdspartnere og håndtering af mindre reklamationssager.
  • Sikring af at Knaufs brede produktprogram kontinuerligt præsenteres for målgruppen.
  • Afholdelse af produktdemonstrationer og deltagelse på messer, kundearrangementer mv.


Faglige kvalifikationer og erfaringer
For at få succes i stillingen, er det vigtigt, at kandidaten har en projektorienteret tilgang til salgsarbejdet med overblik og fokus på at følge projektet gennem alle led i processen. Konkret lægges der vægt på, at kandidaten:

  • Har erfaring med opsøgende projektsalg til og servicering af målgrupperne.
  • Har solidt greb om projektsalget og indsigt i projektprocessens facetter og aktører.
  • Har solid byggeteknisk forståelse og kan forstå og formidle kompleks teknisk information.
  • Er rutineret bruger af IT – herunder CRM og projektdatabaser.
  • Er fortrolig med at afholde produktpræsentationer og seminarer.
  • En håndværksmæssig uddannelse med overbygning som bygningskonstruktør el.lign. er en fordel men ikke en betingelse.

Personlige egenskaber
Den rette kandidat skal både besidde udadvendte salgskompetencer og mere indadvendte struktur- og opfølgningskompetencer. Det er afgørende, at man både er en opsøgende, energisk og resultatorienteret sælgertyper, en struktureret og detaljeret planlægger af egne indsatser og en kompetent rådgiver omkring produkter og løsninger. Kandidaten skal således både kunne sikre høj intensitet og kvantitet samt dybde og kvalitet i salgsarbejdet. Den rette kandidat er derfor kendetegnet ved at være:

  • Resultatorienteret – drives og motiveres af at skabe og vise resultater af egen indsats.
  • Selvstændig – planlægger og styrer egen arbejdsdag og tager selvstændige initiativer.
  • Energisk – vil meget og når meget, ”går den ekstra mil” for det bedste resultat.
  • Holdspiller – anerkender og værdsætter det at være et team og har en åben og samarbejdende dialog med kolleger.
  • Struktureret – kortlægger sine indsatsområde, kvalificerer sine indsatser og følger sagerne til dørs.
  • Relationsskaber – har og opbygger tætte og langvarige relationer.
  • Troværdig og ordholden – giver andre en oplevelse af sikkerhed og tryghed.
  • Robust og vedholdende – kan tåle et ”nej” og tør komme igen.


Løn m.m.
Fast løn på konkurrencedygtigt niveau.
Bonus, pension, bil, mobil, IT og sundhedssikring.


Arbejdstid
Arbejdstiden er 37 timer pr. uge, men overarbejde i rimeligt omfang anses som indregnet i lønnen.
Der må påregnes varierende arbejdstider. Ferie i henhold til ferieloven.


Bopæl og personlige forhold
Kandidaten skal have kørekort.
Bopæl indenfor distriktets grænser og helst centralt i distriktet


Sprog og IT
Dansk flydende og i skrift og tale.
Bruger af MS Office.
Bruger af CRM-systemer og relevante databaser/portaler.

ConfidenceSearchBrøndby2019-01-17T00:00:002019-03-14T00:00:00
329944203Inside Sales Agent - KøbenhavnRobot SØGES TIL HVIDOVRE ELLER AARHUS (30-37 timer) Har du en stor passion for salg og brænder du for at skabe værdi til virksomheden? Er du en sand team-player med kendskab til transportbranchen, som drives af nytænkning og innovation? Så er det lige præcis dig, som vi søger til denne nyoprettede stilling. Vi har et fantastisk salgsteam, som står klar til at hjælpe dig godt i gang. Derefter vil du lynhurtigt få ansvar for egne opgaver samt rig mulighed for at kunne udvikle dine egne kompetencer for at sikre vores fortsatte vækst. Følgende arbejdsopgaver vil beskrive din arbejdsdag: Opsøgende telefonsalg samt opfølgning på dette. Efterfølgende tilbudsafgivning på baggrund af opsøgende arbejde. Salgssupport. Daglig sparring med erfarent salgsteam. Det er en klar fordel, hvis: Du har erfaring fra salg eller kundeservice inden for transportbranchen. Du er udadvendt og præcis. Du har en venlig og god telefonstemme. Du arbejder struktureret og resultatorienteret. Du er skarp i excel og generelt har gode IT kundskaber. Du har erfaring med leads gennem sociale medier, social selling etc - men dette er ikke et krav. Du får en selvstændig og fleksibel hverdag med masser af udfordringer og muligheder for at gøre en forskel i BHS Logistics A S. Vi tilbyder en god lønpakke efter kvalifikationer. Derudover er pension, sundhedsordning og sundhedsforsikring naturligvis også inkluderet. Stillingen kan varetages fra vores afdeling i København eller Aarhus. Har dette vakt din interesse, så tøv ikke med at kontakte os. Vi ser meget frem til at modtage din ansøgning via formularen herunder. VI GL DER OS TIL AT HØRE FRA DIG BHS Logistics A S er en af de førende danske speditions- og transportvirksomheder med omkring 290 ansatte fordelt på vores tre danske afdelinger.SØGES TIL HVIDOVRE ELLER AARHUS (30-37 timer)

Har du en stor passion for salg og brænder du for at skabe værdi til virksomheden? Er du en sand team-player med kendskab til transportbranchen, som drives af nytænkning og innovation? Så er det lige præcis dig, som vi søger til denne nyoprettede stilling.

Vi har et fantastisk salgsteam, som står klar til at hjælpe dig godt i gang. Derefter vil du lynhurtigt få ansvar for egne opgaver samt rig mulighed for at kunne udvikle dine egne kompetencer for at sikre vores fortsatte vækst.

Følgende arbejdsopgaver vil beskrive din arbejdsdag:

  • Opsøgende telefonsalg samt opfølgning på dette.
  • Efterfølgende tilbudsafgivning på baggrund af opsøgende arbejde.
  • Salgssupport.
  • Daglig sparring med erfarent salgsteam.

Det er en klar fordel, hvis:

  • Du har erfaring fra salg eller kundeservice inden for transportbranchen.
  • Du er udadvendt og præcis.
  • Du har en venlig og god telefonstemme.
  • Du arbejder struktureret og resultatorienteret.
  • Du er skarp i excel og generelt har gode IT kundskaber.
  • Du har erfaring med leads gennem sociale medier, social selling etc - men dette er ikke et krav.

Du får en selvstændig og fleksibel hverdag med masser af udfordringer og muligheder for at gøre en forskel i BHS Logistics A/S.

Vi tilbyder en god lønpakke efter kvalifikationer. Derudover er pension, sundhedsordning og sundhedsforsikring naturligvis også inkluderet.

Stillingen kan varetages fra vores afdeling i København eller Aarhus.

Har dette vakt din interesse, så tøv ikke med at kontakte os. Vi ser meget frem til at modtage din ansøgning via formularen herunder.

VI GLÆDER OS TIL AT HØRE FRA DIG

BHS Logistics A/S er en af de førende danske speditions- og transportvirksomheder med omkring 290 ansatte fordelt på vores tre danske afdelinger.

BHS Logistics A/SHvidovre2019-01-23T00:00:002019-03-18T00:00:00
329956997DistriktschefRobot For vor kunde Record Danmark, søger vi en selvstændig og dynamisk distriktschef, som kan vedligeholde og udbygge salget af automatiske dørsystemer i Jylland og på Fyn. VIRKSOMHEDEN Record er blandt verdens førende producenter af automatiske dørsystemer. Selskabet er børsnoteret og har sit hovedkontor i Schweiz. Record Nordic planlægger markedsføring og servicering af Record produkterne i de nordiske lande. I Danmark varetages disse opgaver af Record Danmark A S, der er stiftet i 1972 og har sit kontor i Hvidovre. Se mere på www.record-danmark.dk STILLINGEN Salgsafdelingen er tilknyttet kontoret i Hvidovre, hvor du vil have et team af motiverede og dygtige kollegaer til at støtte dig, og hvor du vil få en grundig introduktion i produkter og systemer. Du får et bredt og konkurrencedygtigt produktsortiment, med høj kvalitet og pålidelighed. Produkterne bliver supporteret af firmaets egen serviceafdeling og der tilbydes døgnservice og servicekontrakter i eftermarkedet. Vi søger en selvstændig og dynamisk distriktschef til at dække vores etablerede marked i Jylland og på Fyn. Med reference til landechefen, vil du med udgangspunkt i eget hjemmekontor, få ansvaret for hele salgsprocessen i Jylland Fyn, hvor der er tale om både nysalg og relationssalg. Ansvar og opgaver omfatter bla.: Direkte salg af automatiske indgangsløsninger til alle formål, lige fra tømmermestre, facade virksomheder og til lufthavne, hospitaler, storcentre, butikskæder, mfl. Rådgivning til arkitekter og bygherrerådgivere, når der projekteres nye bygninger Beregning af tilbud og opfølgning på disse Besøg og bearbejdning af entreprenører og andre fagområder indenfor byggeriet Besøg hos slutbrugere, der efterspørger nye indgangsløsninger Udvikle salget og kundebasen igennem proaktivt, målrettet og opsøgende salg til både eksisterende og nye kunder. Bringe nye input fra markedet hjem til hovedkontoret KANDIDATEN Kandidaten har en relevant kommerciel erfaring og kan dokumentere gode resultater med opsøgende og vedligeholdende salg indenfor salg af tekniske produkter til byggebranchen eller beslægtet hertil. Den ideelle kandidat har er: en teknisk baggrund kombineret med en kommerciel overbygning erfaring ambitioner på egne og virksomhedens vegne købmandskab i sig - og ser både nysalg og relationssalg, som lige vigtige udadvendt, - og har et vindende og tillidskabende væsen en struktureret tilgang til sin hverdag og opgaver selvdisciplineret i hverdag med meget store frihedsgrader tålmodig og forstår at salgsprocessen nogle gange kan være et langt træk er god til at formulere sig både i skrift og tale er en god kollega, der både med humor og humør er med til at skabe et godt team samarbejde GAGE OG BENEFITS Record Danmark tilbyder en alsidig og spændende stilling med gage i forhold til kompetencer og erfaringer. Hertil pension, sundhedsforsikring, bonusordning, firmabil, mobil og IT-pakke TILTR DELSE, ARBEJDSTED Snarest muligt, men vi venter gerne på den rette person. Der vil løbende blive indkaldt til interviews. Basen bliver fra dit hjemmekontor - og det forventes at du bor i distriktet ANSØGNING Grundet den nye persondata forordning, bedes du fremsende dit CV til nedenstående link søg stillingen For at beskytte dine persondata modtager vi ikke CV, ansøgning mv. via mail Vedr. beskyttelse af persondata: Af hensyn til beskyttelse af persondata bedes du sikre, at de dokumenter, du fremsender ifm. din ansøgning ikke indeholder følsomme persondata som f.eks. dit CPR-nummer eller oplysninger om helbredsforhold, etnisk baggrund, politisk eller religiøs overbevisning, seksuelle forhold mv.

For vor kunde Record Danmark, søger vi en selvstændig og dynamisk distriktschef, som kan vedligeholde og udbygge salget af automatiske dørsystemer i Jylland og på Fyn.

VIRKSOMHEDEN
Record er blandt verdens førende producenter af automatiske dørsystemer. Selskabet er børsnoteret og har sit hovedkontor i Schweiz. Record Nordic planlægger markedsføring og servicering af Record produkterne i de nordiske lande. I Danmark varetages disse opgaver af Record Danmark A/S, der er stiftet i 1972 og har sit kontor i Hvidovre.

Se mere på www.record-danmark.dk

STILLINGEN
Salgsafdelingen er tilknyttet kontoret i Hvidovre, hvor du vil have et team af motiverede og dygtige kollegaer til at støtte dig, og hvor du vil få en grundig introduktion i produkter og systemer.
Du får et bredt og konkurrencedygtigt produktsortiment, med høj kvalitet og pålidelighed.
Produkterne bliver supporteret af firmaets egen serviceafdeling og der tilbydes døgnservice og servicekontrakter i eftermarkedet.

Vi søger en selvstændig og dynamisk distriktschef til at dække vores etablerede marked i Jylland og på Fyn.
Med reference til landechefen, vil du med udgangspunkt i eget hjemmekontor, få ansvaret for hele salgsprocessen i Jylland/Fyn, hvor der er tale om både nysalg og relationssalg.

Ansvar og opgaver omfatter bla.:

  • Direkte salg af automatiske indgangsløsninger til alle formål, lige fra tømmermestre, facade virksomheder og til lufthavne, hospitaler, storcentre, butikskæder, mfl.
  • Rådgivning til arkitekter og bygherrerådgivere, når der projekteres nye bygninger
  • Beregning af tilbud og opfølgning på disse
  • Besøg og bearbejdning af entreprenører og andre fagområder indenfor byggeriet
  • Besøg hos slutbrugere, der efterspørger nye indgangsløsninger
  • Udvikle salget og kundebasen igennem proaktivt, målrettet og opsøgende salg til både eksisterende og nye kunder.
  • Bringe nye input fra markedet hjem til hovedkontoret

KANDIDATEN
Kandidaten har en relevant kommerciel erfaring og kan dokumentere gode resultater med opsøgende og vedligeholdende salg indenfor salg af tekniske produkter til byggebranchen eller beslægtet hertil.

Den ideelle kandidat har/er:

  • en teknisk baggrund kombineret med en kommerciel overbygning/erfaring
  • ambitioner på egne og virksomhedens vegne
  • købmandskab i sig - og ser både nysalg og relationssalg, som lige vigtige
  • udadvendt, - og har et vindende og tillidskabende væsen
  • en struktureret tilgang til sin hverdag og opgaver
  • selvdisciplineret i hverdag med meget store frihedsgrader
  • tålmodig og forstår at salgsprocessen nogle gange kan være et langt træk
  • er god til at formulere sig både i skrift og tale
  • er en god kollega, der både med humor og humør er med til at skabe et godt team samarbejde

GAGE OG BENEFITS
Record Danmark tilbyder en alsidig og spændende stilling med gage i forhold til kompetencer og erfaringer.
Hertil pension, sundhedsforsikring, bonusordning, firmabil, mobil og IT-pakke

TILTRÆDELSE, ARBEJDSTED
Snarest muligt, men vi venter gerne på den rette person. Der vil løbende blive indkaldt til interviews. Basen bliver fra dit hjemmekontor - og det forventes at du bor i distriktet

ANSØGNING
Grundet den nye persondata forordning, bedes du fremsende dit CV til nedenstående link ”søg
stillingen”
For at beskytte dine persondata modtager vi ikke CV, ansøgning mv. via mail

Vedr. beskyttelse af persondata:
Af hensyn til beskyttelse af persondata bedes du sikre, at de dokumenter, du fremsender ifm. din ansøgning ikke indeholder følsomme persondata som f.eks. dit CPR-nummer eller oplysninger om helbredsforhold, etnisk baggrund, politisk eller religiøs overbevisning, seksuelle forhold mv.

ConfidenceSearchHvidovre2019-02-08T00:00:002019-04-05T00:00:00
329935026Yourpay Sales Partner søger kørende sælgerRobot Yourpay Sales Partner er et søster selskab af Yourpay, vi er i stærk vækst og søger derfor en kørende sælger. Vi sælger betalingsløsninger indenfor stort set alle brancher, alt fra terminalløsninger, onlinebetaling til onlineopkrævning. Du vil hos os blive en del af et team bestående af passionerede individer, der hver især er eksperter til det de laver og som gladeligt giver deres viden videre. Som kørende sælger vil du have ansvaret for, at booke møder med virksomheder, samt følge dette møde til dørs. Vi forventer af dig: At du er udadvendt, da jobbet primært består i at ringe uopfordret op til potentielle kunder. At du er mødestabil. At du er en teamplayer, da sammenholdet er en væsentlig del af vores dagligdag. At du er omstillingsparat. At du kan argumenterer for din sag. At du har indblik i betalingsteknologien At du har kørekort Du kan forvente: Provisionslønnet med garantiløn Mulighed for provision uden loft. En stabil arbejdsplads med fokus på din personlige udvikling. Løbende uddannelse og daglig sparring (med branchens bedste sælgere). Gode kollegaer. Ansvar for egne kunder Egen bil men km betaling Dit kontor vil ligge i lækre omgivelser ved Assens Havn på Fyn. Vi venter gerne på den rette kandidat Fuldtid Kontaktperson: Daniel Juul Ansøgning sendes skriftlig til: daniel@yourpay-sp.dk

Yourpay Sales Partner er et søster selskab af Yourpay, vi er i stærk vækst og søger derfor en kørende sælger. Vi sælger betalingsløsninger indenfor stort set alle brancher, alt fra terminalløsninger, onlinebetaling til onlineopkrævning.

Du vil hos os blive en del af et team bestående af passionerede individer, der hver især er eksperter til det de laver og som gladeligt giver deres viden videre.

Som kørende sælger vil du have ansvaret for, at booke møder med virksomheder, samt følge dette møde til dørs.

Vi forventer af dig:

  • At du er udadvendt, da jobbet primært består i at ringe uopfordret op til potentielle kunder.
  • At du er mødestabil.
  • At du er en teamplayer, da sammenholdet er en væsentlig del af vores dagligdag.
  • At du er omstillingsparat.
  • At du kan argumenterer for din sag.
  • At du har indblik i betalingsteknologien
  • At du har kørekort

Du kan forvente:

  • Provisionslønnet med garantiløn
  • Mulighed for provision uden loft.
  • En stabil arbejdsplads med fokus på din personlige udvikling.
  • Løbende uddannelse og daglig sparring (med branchens bedste sælgere).
  • Gode kollegaer.
  • Ansvar for egne kunder
  • Egen bil men km betaling

 

Dit kontor vil ligge i lækre omgivelser ved Assens Havn på Fyn.

Vi venter gerne på den rette kandidat

Fuldtid

Kontaktperson: Daniel Juul

Ansøgning sendes skriftlig til: daniel@yourpay-sp.dk

 

Yourpay Sales Partners ApSTaastrup2019-01-02T00:00:002019-02-27T00:00:00
329947612Vendor Security SpecialistRobot Nets is looking for a Vendor Security Specialist: An information security specialist who can manage the security aspect of our vendor relations. This is an opportunity to make a difference within supply chain security management: Your involvement is vital in ensuring that Nets suppliers fulfil our security requirements. You will become part of the Information Security Governance team at the corporate Information Security department. The Information Security department consists of around 40 people working with many exciting aspects of security within Nets and among our partners, customers, and vendors. The position is based at the Nets headquarters in Ballerup outside of Copenhagen, Denmark. Want to be our new colleague and fill an important role? Vendor security management is handled by two full-time employees of whom you will be one. You will work closely together with your colleagues in Security Governance as well as other Nets departments. Your role will be to manage the security of the relationship between Nets and the many companies delivering services to us. Your key responsibilities in this role will be to: Govern the security of major vendors to Nets in order to ensure that they provide secure services (such as application development, application maintenance and other services) Follow-up on risk-mitigating actions towards vendors Ensure that agreed-upon security KPI s are measured and reported Participate in internal vendor risk activities and on-site security assessments Be part of a team that identifies and specifies security requirements for contracts with our vendors Work closely with Nets Vendor Management, Procurement, Legal Compliance, and IT Risk Management. We are looking for talents with ambitions and passion for what they are doing! We believe that your background and professional acumen form most of your qualifications to succeed in this role. It is also important to us that you are passionate about what you are doing in your daily work, and that you take responsibility of driving things forward to develop both business and yourself. Your professional qualifications and background should include: At least three years working experience with Information Security, preferably security management or security governance Knowledge of Risk Management Knowledge of or interest in Vendor Management Education: Minimum bachelor level in a relevant field of study Industries: Experience from the financial sector or FinTech will be an advantage Excellent communication skills in English and preferably a Scandinavian language (orally and written) Of your personal qualifications, we value a relationship-building team player who takes on tasks with an innovative and pro-active approach. Your profile should fit in with the core Nets values: We aim to be accountable, customer driven, and working together. Your work must support The Nets corporate strategy which has four strategic pillars: Create seamless customer experiences Drive commercial and product excellence Win through people Simplify processes platforms. Your career driven by curiosity and customer insights At Nets, we are working towards realising a one-company approach to development, innovation and doing business, where you ll be encouraged to think across borders and business areas to find new ways of merging our products, new technologies and market trends into innovative new solutions. We want to attract, develop and engage the best talents and you will be working with colleagues across the Nordics. Whether it is innovation or operation that makes you tick, our company structure allows you to build your own career and grow in a business that encompasses all aspects of the digital payment value chain. We work in a thriving environment characterized by team play and informality and with plenty of social activities within sports, culture and social network. Please send your application right now and at the latest at 16 February 2019 If you are interested in hearing more about this opportunity please contact Information Security, Shehzad Ahmad, 45 29482206 Interviews will be on an on-going basis and this position will be closed when the right candidate is found. At Nets, we specialise in powering digital payments. We connect banks, businesses and consumers via an international network facilitating digital payments. Spanning across the Nordic region, we provide a broad range of card services, account payment services and merchant payment solutions. We offer great payments, great ideas, great network - delivered by great people. About 2,500 dedicated colleagues work at Nets throughout the Nordic region. As the backbone of the Nordic payments ecosystem with solutions touching people s everyday lives, we have experts in every field from law to heavy back-end programming. Our size and diversity opens up great opportunities for our employees to move forward in their careers and their skills and professional interest develop. We believe that personal freedom is the key to a dynamic and innovative working environment. We therefore inspire people to think and act independently and creatively. Along with the individual freedom comes a strong tradition of teamwork. Working closely together across professions and borders is an essential part of our culture and a natural part of our complex services.

Nets is looking for a Vendor Security Specialist: An information security specialist who can manage the security aspect of our vendor relations. This is an opportunity to make a difference within supply chain security management: Your involvement is vital in ensuring that Nets suppliers fulfil our security requirements.


You will become part of the Information Security Governance team at the corporate Information Security department. The Information Security department consists of around 40 people working with many exciting aspects of security within Nets and among our partners, customers, and vendors.


The position is based at the Nets headquarters in Ballerup outside of Copenhagen, Denmark.


Want to be our new colleague and fill an important role?

Vendor security management is handled by two full-time employees of whom you will be one. You will work closely together with your colleagues in Security Governance as well as other Nets departments. Your role will be to manage the security of the relationship between Nets and the many companies delivering services to us.
 

Your key responsibilities in this role will be to:

  • Govern the security of major vendors to Nets in order to ensure that they provide secure services (such as application development, application maintenance and other services)
  • Follow-up on risk-mitigating actions towards vendors
  • Ensure that agreed-upon security KPI's are measured and reported
  • Participate in internal vendor risk activities and on-site security assessments
  • Be part of a team that identifies and specifies security requirements for contracts with our vendors
  • Work closely with Nets Vendor Management, Procurement, Legal & Compliance, and IT Risk Management.

     

We are looking for talents with ambitions – and passion for what they are doing!

We believe that your background and professional acumen form most of your qualifications to succeed in this role. It is also important to us that you are passionate about what you are doing in your daily work, and that you take responsibility of driving things forward to develop both business and yourself.


Your professional qualifications and background should include:

  • At least three years working experience with Information Security, preferably security management or security governance
  • Knowledge of Risk Management
  • Knowledge of or interest in Vendor Management
  • Education: Minimum bachelor level in a relevant field of study
  • Industries: Experience from the financial sector or FinTech will be an advantage
  • Excellent communication skills in English and preferably a Scandinavian language (orally and written)

 

Of your personal qualifications, we value a relationship-building team player who takes on tasks with an innovative and pro-active approach.

Your profile should fit in with the core Nets values: We aim to be accountable, customer driven, and working together. Your work must support The Nets corporate strategy which has four strategic pillars:

  • Create seamless customer experiences
  • Drive commercial and product excellence
  • Win through people
  • Simplify processes & platforms.

     

Your career driven by curiosity and customer insights

At Nets, we are working towards realising a one-company approach to development, innovation and doing business, where you’ll be encouraged to think across borders and business areas to find new ways of merging our products, new technologies and market trends into innovative new solutions.


We want to attract, develop and engage the best talents and you will be working with colleagues across the Nordics. Whether it is innovation or operation that makes you tick, our company structure allows you to build your own career and grow in a business that encompasses all aspects of the digital payment value chain. We work in a thriving environment characterized by team play and informality and with plenty of social activities within sports, culture and social network.

Please send your application right now and at the latest at 16 February 2019
If you are interested in hearing more about this opportunity please contact Information Security, Shehzad Ahmad, +45 29482206

 

Interviews will be on an on-going basis and this position will be closed when the right candidate is found.

At Nets, we specialise in powering digital payments. We connect banks, businesses and consumers via an international network facilitating digital payments. Spanning across the Nordic region, we provide a broad range of card services, account payment services and merchant payment solutions. We offer great payments, great ideas, great network - delivered by great people.

About 2,500 dedicated colleagues work at Nets throughout the Nordic region. As the backbone of the Nordic payments ecosystem with solutions touching people's everyday lives, we have experts in every field from law to heavy back-end programming. Our size and diversity opens up great opportunities for our employees to move forward in their careers and their skills and professional interest develop.

We believe that personal freedom is the key to a dynamic and innovative working environment. We therefore inspire people to think and act independently and creatively. Along with the individual freedom comes a strong tradition of teamwork. Working closely together across professions and borders is an essential part of our culture and a natural part of our complex services.

NETS Denmark A/SBallerup2019-01-23T00:00:002019-02-16T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Projektkonsulent - København og Nordsjælland

ConfidenceSearch

Brøndby
Virksomheden Knauf A S leverer totalløsninger til den danske byggebranche. Produktporteføljen dækker over 75 af komponenterne til et byggeri - fra byggeplader, stålskelletter, etagedæk og facade-konstruktioner til spartelprodukter, gulvmasser og aku...
Indrykket:17. januar 2019
Udløbsdato:14. marts 2019

Inside Sales Agent - København

BHS Logistics A/S

Hvidovre
SØGES TIL HVIDOVRE ELLER AARHUS (30-37 timer) Har du en stor passion for salg og brænder du for at skabe værdi til virksomheden? Er du en sand team-player med kendskab til transportbranchen, som drives af nytænkning og innovation? Så er det lige præ...
Indrykket:23. januar 2019
Udløbsdato:18. marts 2019

Distriktschef

ConfidenceSearch

Hvidovre
For vor kunde Record Danmark, søger vi en selvstændig og dynamisk distriktschef, som kan vedligeholde og udbygge salget af automatiske dørsystemer i Jylland og på Fyn. VIRKSOMHEDEN Record er blandt verdens førende producenter af automatiske dørsyste...
Indrykket:8. februar 2019
Udløbsdato:5. april 2019

Yourpay Sales Partner søger kørende sælger

Yourpay Sales Partners ApS

Taastrup
Yourpay Sales Partner er et søster selskab af Yourpay, vi er i stærk vækst og søger derfor en kørende sælger. Vi sælger betalingsløsninger indenfor stort set alle brancher, alt fra terminalløsninger, onlinebetaling til onlineopkrævning. Du vil hos o...
Indrykket:2. januar 2019
Udløbsdato:27. februar 2019

Vendor Security Specialist

NETS Denmark A/S

Ballerup
Nets is looking for a Vendor Security Specialist: An information security specialist who can manage the security aspect of our vendor relations. This is an opportunity to make a difference within supply chain security management: Your involvement is...
Indrykket:23. januar 2019
Udløbsdato:16. februar 2019