Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Interviewere

Vi søger 2 interviewere - ugentlig arbejdstid er 35,5 eller 29,5 eller 20 - 25 timer.
Du skal i tæt, daglig dialog med vor supervisor, sikre opdatering af allerede kendte data hos kantiner og professionelle køkkener. Desuden opdatering/berigelse af data for nye kantiner/køkkener. Vi ringer fra pc´en og fortager ofte mere end 150 opkald pr. dag

Er det dig vi mangler?

- du brænder 100% for opgaven
- stortrives i et travlt arbejdsmiljø, hvor telefonen er dit vigtigste arbejdsredskab
- er meget udadvendt
- er stabil
- rutineret PC bruger i office pakken inkl. excel
- har kendskab til engelsk
- har tidligere arbejdet med interview, baseopdatering og/eller telemarketing (er et plus, dog ikke et krav)

Vi søger modne medarbejdere med arbejdstid i dagtimerne. Er ovenstående dig?

Vi tilbyder varig ansættelse, fast grundløn og pensionsordning. Mulighed for provision. Fri hver weekend og alle helligdage.

Send kort ansøgning med CV til tl@tmctelemarketing.dk mærket ”Interviewer”

Angiv om du ønsker fuldtids- eller deltidsstilling (Deltidsstilling: Oplys antal timer)

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329820420Phoenix-b126cc9f12018-05-28T00:00:00Interviewere

Vi søger 2 interviewere - ugentlig arbejdstid er 35,5 eller 29,5 eller 20 - 25 timer.
Du skal i tæt, daglig dialog med vor supervisor, sikre opdatering af allerede kendte data hos kantiner og professionelle køkkener. Desuden opdatering/berigelse af data for nye kantiner/køkkener. Vi ringer fra pc´en og fortager ofte mere end 150 opkald pr. dag

Er det dig vi mangler?

- du brænder 100% for opgaven
- stortrives i et travlt arbejdsmiljø, hvor telefonen er dit vigtigste arbejdsredskab
- er meget udadvendt
- er stabil
- rutineret PC bruger i office pakken inkl. excel
- har kendskab til engelsk
- har tidligere arbejdet med interview, baseopdatering og/eller telemarketing (er et plus, dog ikke et krav)

Vi søger modne medarbejdere med arbejdstid i dagtimerne. Er ovenstående dig?

Vi tilbyder varig ansættelse, fast grundløn og pensionsordning. Mulighed for provision. Fri hver weekend og alle helligdage.

Send kort ansøgning med CV til tl@tmctelemarketing.dk mærket ”Interviewer”

Angiv om du ønsker fuldtids- eller deltidsstilling (Deltidsstilling: Oplys antal timer)

 

2018-07-24T00:50:25.780 Vi søger 2 interviewere - ugentlig arbejdstid er 35,5 eller 29,5 eller 20 - 25 timer. Du skal i tæt, daglig dialog med vor supervisor, sikre opdatering af allerede kendte data hos kantiner og professionelle køkkener. Desuden opdatering berigelse af data for nye kantiner køkkener. Vi ringer fra pc´en og fortager ofte mere end 150 opkald pr. dag Er det dig vi mangler? - du brænder 100 for opgaven - stortrives i et travlt arbejdsmiljø, hvor telefonen er dit vigtigste arbejdsredskab - er meget udadvendt - er stabil - rutineret PC bruger i office pakken inkl. excel - har kendskab til engelsk - har tidligere arbejdet med interview, baseopdatering og eller telemarketing (er et plus, dog ikke et krav) Vi søger modne medarbejdere med arbejdstid i dagtimerne. Er ovenstående dig? Vi tilbyder varig ansættelse, fast grundløn og pensionsordning. Mulighed for provision. Fri hver weekend og alle helligdage. Send kort ansøgning med CV til tl@tmctelemarketing.dk mærket Interviewer Angiv om du ønsker fuldtids- eller deltidsstilling (Deltidsstilling: Oplys antal timer)11Jobnetb126cc9f100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-07-23T00:00:0000010EuropaDanmarkJyllandØstjyllandHedensted3270928TMCTelemarketing ApS11Ove Jensens Alle 358700Horsens70235212DKDanmark155.854841609.86742750
tl@tmctelemarketing.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent578931JobNet48303841000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=b126cc9fhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=b126cc9fhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=b126cc9f&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=b126cc9f&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Marketing/4.jpgEr Marketing noget for dig? Søg jobbet som Marketingmedarbejder i dag.12007991Dansk3Læse/ tale341920Marketingmedarbejder4Marketing355280323Torben Larsentl@tmctelemarketing.dkDKDanmarkDKDanmark329964047Customer Acquisition SpecialistRobot Join us as a Customer Acquisition Specialist in our fast-moving, international e-commerce growth rocket also known as Trendhim. Your role will focus on driving traffic to our international online stores. If you have the experience, talent and grit to make that happen, we want you to join our envelope-pushing online marketing team. We re doing well with customer acquisition on Google and Facebook, but we ve only scratched the surface of other platforms like Youtube, Display Network, Pinterest, Twitter, Reddit, Snapchat, etc. This is where your talent comes into play. We are Trendhim designs accessories for men and sells directly to consumers online. With 5,000 products and 13 brands, we help customers in 28 countries and 18 languages. We re a fast-growing e-commerce company with 100 growth for the last 3 years. We ve been named one of the fastest growing companies in Denmark for the past 3 years and have no intention to stop now. Everything is run from our office and warehouse in Horsens, Denmark. You can read more about our vision, DNA, history and culture in our Atlas and Brand Manual: trendhim.com media atlas.pdf trendhim.com media brandmanual.pdf Your responsibilities: Acquire customers from a wide range of different platforms. Constantly work to improve targeting, creatives and bidding across channels to ensure low CPM and highly-relevant traffic. In short, it is about getting as many potential customers as possible at the highest quality possible and at the lowest price possible. You and your qualifications: You re an online marketing T-shape, specialised in customer acquisition, with a broad understanding of how e-commerce marketing works. You have valuable, relevant experience. You are experienced in different ad interfaces. You get things done and enjoy working with speed and influence as part of a team. You know that this area moves quickly and you enjoy being a front-runner. We offer: Challenges, responsibilities and the opportunity to leave your mark. To become part of a team of dedicated and talented colleagues. To be part of a fast-growing, flexible and ever-changing e-commerce business. Newer to go down on gear. High influence in an action-focused environment. Pay according to qualifications. Apply and let us know: Why you d love to join the team and take on this task. What qualifies you for the position. (Please be specific. We love numbers, graphs and stuff.) Examples of work you re proud of. Good and bad examples of work in this area (why you think they re great and how you would change the not-so-great ones). What you do to keep developing yourself. If you have any questions please contact HR and recruiting responsible Daniel Baun at 45 2681 2153 or dba@trendhim.com.

 

Join us as a Customer Acquisition Specialist in our fast-moving, international e-commerce growth rocket… also known as Trendhim.

 

Your role will focus on driving traffic to our international online stores. If you have the experience, talent and grit to make that happen, we want you to join our envelope-pushing online marketing team.

We’re doing well with customer acquisition on Google and Facebook, but we’ve only scratched the surface of other platforms like Youtube, Display Network, Pinterest, Twitter, Reddit, Snapchat, etc. This is where your talent comes into play.  

 

We are

Trendhim designs accessories for men and sells directly to consumers online. With 5,000 products and 13 brands, we help customers in 28 countries and 18 languages. We're a fast-growing e-commerce company with +100% growth for the last 3 years. We’ve been named one of the fastest growing companies in Denmark for the past 3 years and have no intention to stop now. Everything is run from our office and warehouse in Horsens, Denmark.

You can read more about our vision, DNA, history and culture in our Atlas and Brand Manual:

trendhim.com/media/atlas.pdf

trendhim.com/media/brandmanual.pdf

 

Your responsibilities:

  • Acquire customers from a wide range of different platforms.
  • Constantly work to improve targeting, creatives and bidding across channels to ensure low CPM and highly-relevant traffic.
  • In short, it is about getting as many potential customers as possible – at the highest quality possible and at the lowest price possible.

  

You and your qualifications:

  • You’re an online marketing T-shape, specialised in customer acquisition, with a broad understanding of how e-commerce marketing works.
  • You have valuable, relevant experience.
  • You are experienced in different ad interfaces.
  • You get things done and enjoy working with speed and influence as part of a team.
  • You know that this area moves quickly and you enjoy being a front-runner.

 

We offer:

  • Challenges, responsibilities and the opportunity to leave your mark.
  • To become part of a team of dedicated and talented colleagues.
  • To be part of a fast-growing, flexible and ever-changing e-commerce business.
  • Newer to go down on gear.
  • High influence in an action-focused environment.
  • Pay according to qualifications.

 

Apply and let us know:

  1. Why you’d love to join the team and take on this task.
  2. What qualifies you for the position. (Please be specific. We love numbers, graphs and stuff.)
  3. Examples of work you're proud of.
  4. Good and bad examples of work in this area (why you think they’re great and how you would change the not-so-great ones).
  5. What you do to keep developing yourself.

If you have any questions please contact HR and recruiting responsible Daniel Baun at +45 2681 2153 or dba@trendhim.com.

TRENDHIM ApSHorsens2019-02-21T00:00:002019-03-31T00:00:00
329977109Kommunikations- og marketingassistent til IT-virksomhed i vækst (Århus og Vejle)Robot Kom og vær med til at give vores kommunikations- og marketingindsatser en ordentlig en på hatten! Vi har en perlerække af spændende initiativer på tapetet, især i forhold til vores online markedsføring og de mange løbende events, vi holder for vores nuværende og kommende kunder. Til det har vi brug for dig, som både trives med de mange praktiske og de kreative opgaver. Bizbrains er en B2B-virksomhed, der leverer softwareløsninger og konsulentydelser inden for digital integration. Hvad det helt præcist indebærer, kan du læse mere om på vores hjemmeside: https: bizbrains.dk Og så vil du selvfølgelig også blive meget klogere på området, når du først er startet. Dine opgaver vil især i begyndelsen have meget praktisk karakter, men efterhånden som du bliver fortrolig med, hvad Bizbrains laver, vil du få mulighed for at arbejde mere kreativt. Du vil blandt andet komme til at arbejde med: Opdatering af hjemmesider Event-håndtering: Praktiske opgaver i forbindelse med planlægning og afvikling Content-produktion: Meget gerne grafik og video, men også tekst. Især til hjemmeside og LinkedIn. Online annoncering (LinkedIn): Tjekke op på budgetter og resultater Koordinering med trykkeri i forbindelse med printopgaver (brochurer, visitkort m.m.) Koordinering af samarbejdet med vores eksterne samarbejdspartnere (freelancere og bureauer) Assistance i forhold til den interne kommunikation med et stigende antal medarbejdere fordelt på tre forskellige kontorer. Som du nok kan fornemme, er vi på jagt efter lidt af en generalist, og vi forventer derfor ikke, at du er 100-metermester i det hele. Men det er afgørende, at du trives med praktiske opgaver, og hvis du har en indre grafiker gemt i dig, er det et stort plus. Dine kvalifikationer: Du har sandsynligvis en videregående uddannelse inden for kommunikation og marketing, eller måske har du grafisk baggrund med interesse for de mere generelle marketingdiscipliner. Du er sikkert nyuddannet eller har et par års relevant erfaring. Du arbejder struktureret, følger opgaver helt til dørs og har styr på detaljerne. Du tager selvstændigt ansvar, men glæder dig også over at arbejde i en afdeling og en virksomhed hvor alle arbejder tæt sammen om at nå de fælles mål. Du er glad for at lege med digitale marketingsystemer. Måske kender du allerede til Umbraco og Hubspot, og ellers vil du gerne grave dig ned i detaljerne omkring brugen af systemerne. Du mestrer dansk på modersmålsniveau i skrift og tale, og du kan begå dig på engelsk, da en del af både den eksterne og interne kommunikation foregår på engelsk. Den virksomhed, du bliver en del af: Du bliver en del af en virksomhed, der i dag består af godt 50 medarbejdere, sådan cirka fordelt med 35 i Vejle og 15 i Høje Taastrup. Du bliver den fjerde person på vores hyggelige kontor i Vestergade, lige midt i Århus, hvor salgs- og marketingafdelingen har base. Du vil typisk også få 1-2 ugentlige arbejdsdage i Vejle. Stillingen er på 37 timer om ugen, og vi tilbyder naturligvis alle de gode ting som pension, massageordning, frokostordning, fri telefon, bærbar pc, internet hjemme, mulighed for hjemmearbejdsdage m.m. Vi afholder også hvert år 5-6 sociale arrangementer, hvor du kan optræde på mere eller mindre slap line med alle dine nye kolleger hvis du kan synge eller spille et instrument, kan du måske endda få en plads i vores husband, Bizband, som optræder til sommerfesten, julefrokosten og ved andre særlige lejligheder (de er faktisk ret go e). Ansøgning: Vi har travlt og glæder os til at få en ekstra med på holdet, så starten er hurtigst muligt. Vi afholder samtaler løbende. Send din ansøgning og dit CV til Communications and Marketing Manager Stine Munk-Rechnitzer på smr@bizbrains.dk. Du er også meget velkommen til at kontakte Stine på mobil 33 60 16 21, hvis du har spørgsmål til stillingen. I uge 12 holder Stine ferie og svarer ikke nødvendigvis med det samme, når du ringer, men hvis du lægger en besked, bliver du ringet op. Vi glæder os til at høre fra dig!

Kom og vær med til at give vores kommunikations- og marketingindsatser en ordentlig en på hatten!

Vi har en perlerække af spændende initiativer på tapetet, især i forhold til vores online markedsføring og de mange løbende events, vi holder for vores nuværende og kommende kunder. Til det har vi brug for dig, som både trives med de mange praktiske og de kreative opgaver.

Bizbrains er en B2B-virksomhed, der leverer softwareløsninger og konsulentydelser inden for digital integration. Hvad det helt præcist indebærer, kan du læse mere om på vores hjemmeside: https://bizbrains.dk/

Og så vil du selvfølgelig også blive meget klogere på området, når du først er startet.

Dine opgaver vil især i begyndelsen have meget praktisk karakter, men efterhånden som du bliver fortrolig med, hvad Bizbrains laver, vil du få mulighed for at arbejde mere kreativt.

Du vil blandt andet komme til at arbejde med:

  • Opdatering af hjemmesider
  • Event-håndtering: Praktiske opgaver i forbindelse med planlægning og afvikling
  • Content-produktion: Meget gerne grafik og video, men også tekst. Især til hjemmeside og LinkedIn.
  • Online annoncering (LinkedIn): Tjekke op på budgetter og resultater
  • Koordinering med trykkeri i forbindelse med printopgaver (brochurer, visitkort m.m.)
  • Koordinering af samarbejdet med vores eksterne samarbejdspartnere (freelancere og bureauer)
  • Assistance i forhold til den interne kommunikation med et stigende antal medarbejdere fordelt på tre forskellige kontorer.

Som du nok kan fornemme, er vi på jagt efter lidt af en generalist, og vi forventer derfor ikke, at du er 100-metermester i det hele. Men det er afgørende, at du trives med praktiske opgaver, og hvis du har en indre grafiker gemt i dig, er det et stort plus.

Dine kvalifikationer:

  • Du har sandsynligvis en videregående uddannelse inden for kommunikation og marketing, eller måske har du grafisk baggrund med interesse for de mere generelle marketingdiscipliner. Du er sikkert nyuddannet eller har et par års relevant erfaring.
  • Du arbejder struktureret, følger opgaver helt til dørs og har styr på detaljerne.
  • Du tager selvstændigt ansvar, men glæder dig også over at arbejde i en afdeling – og en virksomhed – hvor alle arbejder tæt sammen om at nå de fælles mål.
  • Du er glad for at lege med digitale marketingsystemer. Måske kender du allerede til Umbraco og Hubspot, og ellers vil du gerne grave dig ned i detaljerne omkring brugen af systemerne.
  • Du mestrer dansk på modersmålsniveau i skrift og tale, og du kan begå dig på engelsk, da en del af både den eksterne og interne kommunikation foregår på engelsk.

Den virksomhed, du bliver en del af:

Du bliver en del af en virksomhed, der i dag består af godt 50 medarbejdere, sådan cirka fordelt med 35 i Vejle og 15 i Høje Taastrup. Du bliver den fjerde person på vores hyggelige kontor i Vestergade, lige midt i Århus, hvor salgs- og marketingafdelingen har base. Du vil typisk også få 1-2 ugentlige arbejdsdage i Vejle.

Stillingen er på 37 timer om ugen, og vi tilbyder naturligvis alle de gode ting som pension, massageordning, frokostordning, fri telefon, bærbar pc, internet hjemme, mulighed for hjemmearbejdsdage m.m. Vi afholder også hvert år 5-6 sociale arrangementer, hvor du kan optræde på mere eller mindre slap line med alle dine nye kolleger – hvis du kan synge eller spille et instrument, kan du måske endda få en plads i vores husband, Bizband, som optræder til sommerfesten, julefrokosten og ved andre særlige lejligheder (de er faktisk ret go’e).

Ansøgning:

Vi har travlt og glæder os til at få en ekstra med på holdet, så starten er hurtigst muligt. Vi afholder samtaler løbende.

Send din ansøgning og dit CV til Communications and Marketing Manager Stine Munk-Rechnitzer på smr@bizbrains.dk. Du er også meget velkommen til at kontakte Stine på mobil 33 60 16 21, hvis du har spørgsmål til stillingen. I uge 12 holder Stine ferie og svarer ikke nødvendigvis med det samme, når du ringer, men hvis du lægger en besked, bliver du ringet op.

Vi glæder os til at høre fra dig!

 

BIZBRAINS A/SAarhus C2019-03-13T00:00:002019-04-12T00:00:00
329975561Studiejob i Google Ads afdelingRobot Brænder du for at lave effektive kampagner med Google som platform? Hos Søgemedier gør vi en dyd ud af at give vores kunder de bedste resultater og det højeste afkast af deres markedsføringskroner. Og det gælder alle kunder - fra brudekjoleforretninger til håndværkere og webshops i mange forskellige afskygninger. Som en del af vores Google Ads team, vil du... Assistere dine kollegaer i optimering og opstart af vores kunders Google Ads-konti Opstarte mindre kampagner i samråd med vores eksperter Løbende gennemgå kundernes Google Ads-kampagner med henblik på optimering Sidde med administrative opgaver Dine styrker Finder du også de enorme muligheder, som online annoncering giver lokale virksomheder, fascinerende? Og vil du gerne være med til at nå de gode resultater? Ja så er du allerede godt klædt på som kandidat til stillingen som vores nye Google Ads assistent. I Google-afdelingen vil du skulle koordinere mange forskelligartede opgaver inden for online markedsføring. Også opgaver, du måske ikke har siddet med før. Det er derfor vigtigt, at du har masser af gåpåmod og hovedet fyldt med gode id er. Tempoet er altid højt, men det er humøret heldigvis også! Vi ser gerne, at du: Har interessen for at lære om online markedsføring Har analytiske færdigheder og trives med afrapportering Er brandgod til at kommunikere på skrift og tale Har erfaring med Google Ads. Dette er en fordel, men ikke et krav Har en uddannelse eller er i gang med en uddannelse inden for markedsføring Hvem er vi? Søgemedier, der har rundet 300 ansatte i Norden, er en dynamisk virksomhed, hvor vi konstant stræber efter at opnå stærke resultater i et konkurrencepræget marked. Der arbejdes seriøst og koncentreret, samtidig med at der altid er plads til, at vi har det sjovt sammen. Vi tror på, at vi kommer bedst i mål, når vi arbejder godt sammen i teamet, og derfor vægter vi det sociale sammenhold højt. Kom og vær med til vores fredagsbarer og sommerfester og få en kontorplads i måske verdens bedste afdeling og virksomhed! Er det dig vi leder efter?

Brænder du for at lave effektive kampagner med Google som platform?

Hos Søgemedier gør vi en dyd ud af at give vores kunder de bedste resultater og det højeste afkast af deres markedsføringskroner. Og det gælder alle kunder - fra brudekjoleforretninger til håndværkere og webshops i mange forskellige afskygninger. 

Som en del af vores Google Ads team, vil du...

  • Assistere dine kollegaer i optimering og opstart af vores kunders Google Ads-konti
  • Opstarte mindre kampagner i samråd med vores eksperter
  • Løbende gennemgå kundernes Google Ads-kampagner med henblik på optimering
  • Sidde med administrative opgaver

Dine styrker

Finder du også de enorme muligheder, som online annoncering giver lokale virksomheder, fascinerende? Og vil du gerne være med til at nå de gode resultater? Ja så er du allerede godt klædt på som kandidat til stillingen som vores nye Google Ads assistent.

I Google-afdelingen vil du skulle koordinere mange forskelligartede opgaver inden for online markedsføring. Også opgaver, du måske ikke har siddet med før. Det er derfor vigtigt, at du har masser af gåpåmod og hovedet fyldt med gode idéer. Tempoet er altid højt, men det er humøret heldigvis også!

Vi ser gerne, at du:

  • Har interessen for at lære om online markedsføring
  • Har analytiske færdigheder og trives med afrapportering
  • Er brandgod til at kommunikere på skrift og tale
  • Har erfaring med Google Ads. Dette er en fordel, men ikke et krav
  • Har en uddannelse eller er i gang med en uddannelse inden for markedsføring

Hvem er vi?

Søgemedier, der har rundet 300 ansatte i Norden, er en dynamisk virksomhed, hvor vi konstant stræber efter at opnå stærke resultater i et konkurrencepræget marked. Der arbejdes seriøst og koncentreret, samtidig med at der altid er plads til, at vi har det sjovt sammen. 

Vi tror på, at vi kommer bedst i mål, når vi arbejder godt sammen i teamet, og derfor vægter vi det sociale sammenhold højt. Kom og vær med til vores fredagsbarer og sommerfester og få en kontorplads i måske verdens bedste afdeling og virksomhed!

Er det dig vi leder efter?

SØGEMEDIER A/SAarhus V2019-03-11T00:00:002019-05-06T00:00:00
329974555Marketingmedarbejder med grafisk profil søgesRobot Har du en dyb forståelse for grafisk opsætning, og vil du bidrage til en stærk visuel identitet for en virksomhed i vækst? Så er det måske dig vi mangler til at bistå vores marketingafdeling. iKontrol søger en marketingmedarbejder med stærke grafiske kompetencer til at løfte vores marketingmateriale op på næste niveau. Din hverdag vil primært bestå i at forberede og klargøre grafik til digitale medier, samt tryk. Derudover vil du også have til opgave løbende at opdatere og bygge kampagnesider på vores hjemmeside som er bygget i WordPress. Dine arbejdsopgaver bliver blandt andet: Udarbejde online kampagne-materiale til diverse platforme (Facebook, Linkedin, Display etc.) Vedligeholde og opdatere PowerPoints Opdatere og vedligeholde vores hjemmeside Klargørelse af kampagner Fremstille brochurer og andet trykt materiale til intern og ekstern brug Hvem er du? Vi forestiller os, at du er nyuddannet inden for marketing eller grafisk design eller har 1 2 års erfaring. For os handler det om, at du hviler i det arbejde du udfører. Du er drevet af at forbedre dig inden for dit fag nemlig at levere stærkt materiale som understøtter budskabet. Det er ideelt hvis du har: En stærk kreativ profil Struktur og er nysgerrig af natur til at udvikle sig med sine arbejdsopgaver Erfaring med WordPress Kendskab til opbyggelse af HTML5 animation Godt kendskab til Adobes programmer såsom Photoshop, Illustrator, inDesign etc. Som vores nye marketingmedarbejder vil du på sigt også blive introduceret i at opsætte kampagne på diverse kanaler, bl.a. Facebook, Linkedin og Google Ads, samt mindre tekstopgaver. Det er derfor en fordel, men ikke et krav, hvis du har erfaring med kampagneopsætning og tekstforfatning. Stillingen er som udgangspunkt en 25-timers stilling, med mulighed for fuldtid på sigt. Sådan ansøger du Spørgsmål til stilling: Har du spørgsmål til stillingen eller ønsker du at høre mere? Kontakt marketingansvarlig Michael S. Clausen på michael@ikontrol.dk. Opstartsdato: Hurtigst muligt vi indkalder løbende til samtaler. Søg stilling: Send din ansøgning og C.V. til job@ikontrol.dk. Skriv Marketingmedarbejder i emnefeltet.

Har du en dyb forståelse for grafisk opsætning, og vil du bidrage til en stærk visuel identitet for en virksomhed i vækst? Så er det måske dig vi mangler til at bistå vores marketingafdeling.

iKontrol søger en marketingmedarbejder med stærke grafiske kompetencer til at løfte vores marketingmateriale op på næste niveau. Din hverdag vil primært bestå i at forberede og klargøre grafik til digitale medier, samt tryk. Derudover vil du også have til opgave løbende at opdatere og bygge kampagnesider på vores hjemmeside som er bygget i WordPress.

Dine arbejdsopgaver bliver blandt andet:

  • Udarbejde online kampagne-materiale til diverse platforme (Facebook, Linkedin, Display etc.)
  • Vedligeholde og opdatere PowerPoints
  • Opdatere og vedligeholde vores hjemmeside
  • Klargørelse af kampagner
  • Fremstille brochurer og andet trykt materiale til intern og ekstern brug

Hvem er du?
Vi forestiller os, at du er nyuddannet inden for marketing eller grafisk design eller har 1 – 2 års erfaring. For os handler det om, at du hviler i det arbejde du udfører. Du er drevet af at forbedre dig inden for dit fag – nemlig at levere stærkt materiale som understøtter budskabet.

Det er ideelt hvis du har:

  • En stærk kreativ profil
  • Struktur og er nysgerrig af natur til at udvikle sig med sine arbejdsopgaver
  • Erfaring med WordPress
  • Kendskab til opbyggelse af HTML5 animation
  • Godt kendskab til Adobes programmer såsom Photoshop, Illustrator, inDesign etc.

Som vores nye marketingmedarbejder vil du på sigt også blive introduceret i at opsætte kampagne på diverse kanaler, bl.a. Facebook, Linkedin og Google Ads, samt mindre tekstopgaver. Det er derfor en fordel, men ikke et krav, hvis du har erfaring med kampagneopsætning og tekstforfatning.

Stillingen er som udgangspunkt en 25-timers stilling, med mulighed for fuldtid på sigt.

Sådan ansøger du

Spørgsmål til stilling:
Har du spørgsmål til stillingen eller ønsker du at høre mere? Kontakt marketingansvarlig Michael S. Clausen på michael@ikontrol.dk.

Opstartsdato:
Hurtigst muligt – vi indkalder løbende til samtaler.

Søg stilling:
Send din ansøgning og C.V. til job@ikontrol.dk. Skriv “Marketingmedarbejder” i emnefeltet.

iKontrol ApSViby J2019-03-08T00:00:002019-04-08T00:00:00
329971502Skal du hjælpe vores kunder med at blive fundet på Google?Robot Hos Søgemedier bliver du en del af et stærkt fællesskab bestående af ca. 100 eksperter, der alle brænder for online markedsføring. I SEO-afdelingen er det altoverskyggende fokus - helt kort fortalt - at opnå flotte rangeringer på Google. Bum! Som SEO-konsulent sidder du med spændende opgaver, hvor kunderne varierer både i størrelse og branche - fra campingpladser og havepavillonforretninger til håndværkere og webshops. Du har ansvaret for egne arbejdsopgaver. Som konsulent i vores SEO-afdeling, vil du... Få ansvar for dine egne kunders resultater. Få kundekontakt med løbende rapportering og opfølgning Udarbejde analyser af kundens hjemmeside og teknik. Arbejde med outreach linkbuilding og analyse af linkværdi. Føre opsyn af dine kunder og udarbejde statistikker. Dine styrker Er du klar til at lokalisere relevante søgeord for dine kunder i henhold til målgrupper, produktkategorier og geografiske områder? Din uddannelsesbaggrund er underordnet, men vi ser gerne at du: Har praktisk erfaring med forskellige SEO-teknikker. Har en opdateret forståelse for, hvordan man rangerer højt på Google. Har kendskab til forskellige linkbuilding-teknikker. Har basale webprogrammeringsevner til forskellige CMS løsninger. Har forståelse for kundernes individuelle behov og er serviceminded Det er en fordel, hvis du har kendskab til Google Analytics, Google Search Console, samt SEO værktøjer som fx Accuranker, Screaming Frog, Ahrefs.com osv. Det er også et plus, hvis du har arbejdet med eller har kendskab til Google AdWords. Hvem er vi? Søgemedier, der i dag huser 300 ansatte i Skandinavien, er en dynamisk virksomhed, hvor vi konstant stræber efter at opnå stærke resultater i et konkurrencepræget marked. Der arbejdes seriøst og koncentreret, samtidig med at der altid er plads til, at vi har det sjovt sammen. Fredagsbarer, temafester og firmature er derfor en vigtig del af Søgemediers DNA Skal du være en del af Søgemedierfamilien, så send en ansøgning via formularen.

Hos Søgemedier bliver du en del af et stærkt fællesskab bestående af ca. 100 eksperter, der alle brænder for online markedsføring. I SEO-afdelingen er det altoverskyggende fokus - helt kort fortalt - at opnå flotte rangeringer på Google. Bum!

Som SEO-konsulent sidder du med spændende opgaver, hvor kunderne varierer både i størrelse og branche - fra campingpladser og havepavillonforretninger til håndværkere og webshops. Du har ansvaret for egne arbejdsopgaver.

Som konsulent i vores SEO-afdeling, vil du...

  • Få ansvar for dine egne kunders resultater.
  • Få kundekontakt med løbende rapportering og opfølgning
  • Udarbejde analyser af kundens hjemmeside og teknik.
  • Arbejde med outreach linkbuilding og analyse af linkværdi.
  • Føre opsyn af dine kunder og udarbejde statistikker.

Dine styrker

Er du klar til at lokalisere relevante søgeord for dine kunder i henhold til målgrupper, produktkategorier og geografiske områder? Din uddannelsesbaggrund er underordnet, men vi ser gerne at du:

  • Har praktisk erfaring med forskellige SEO-teknikker.
  • Har en opdateret forståelse for, hvordan man rangerer højt på Google.
  • Har kendskab til forskellige linkbuilding-teknikker.
  • Har basale webprogrammeringsevner til forskellige CMS løsninger.
  • Har forståelse for kundernes individuelle behov og er serviceminded

Det er en fordel, hvis du har kendskab til Google Analytics, Google Search Console, samt SEO værktøjer som fx Accuranker, Screaming Frog, Ahrefs.com osv. Det er også et plus, hvis du har arbejdet med eller har kendskab til Google AdWords.

Hvem er vi?

Søgemedier, der i dag huser 300 ansatte i Skandinavien, er en dynamisk virksomhed, hvor vi konstant stræber efter at opnå stærke resultater i et konkurrencepræget marked. Der arbejdes seriøst og koncentreret, samtidig med at der altid er plads til, at vi har det sjovt sammen. Fredagsbarer, temafester og firmature er derfor en vigtig del af Søgemediers DNA

Skal du være en del af Søgemedierfamilien, så send en ansøgning via formularen.

SØGEMEDIER A/SAarhus V2019-03-05T00:00:002019-04-30T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Customer Acquisition Specialist

TRENDHIM ApS

Horsens
Join us as a Customer Acquisition Specialist in our fast-moving, international e-commerce growth rocket also known as Trendhim. Your role will focus on driving traffic to our international online stores. If you have the experience, talent and grit t...
Indrykket:21. februar 2019
Udløbsdato:31. marts 2019

Kommunikations- og marketingassistent til IT-virksomhed i vækst (Århus og Vejle)

BIZBRAINS A/S

Aarhus C
Kom og vær med til at give vores kommunikations- og marketingindsatser en ordentlig en på hatten! Vi har en perlerække af spændende initiativer på tapetet, især i forhold til vores online markedsføring og de mange løbende events, vi holder for vores...
Indrykket:13. marts 2019
Udløbsdato:12. april 2019

Studiejob i Google Ads afdeling

SØGEMEDIER A/S

Aarhus V
Brænder du for at lave effektive kampagner med Google som platform? Hos Søgemedier gør vi en dyd ud af at give vores kunder de bedste resultater og det højeste afkast af deres markedsføringskroner. Og det gælder alle kunder - fra brudekjoleforretnin...
Indrykket:11. marts 2019
Udløbsdato:6. maj 2019

Marketingmedarbejder med grafisk profil søges

iKontrol ApS

Viby J
Har du en dyb forståelse for grafisk opsætning, og vil du bidrage til en stærk visuel identitet for en virksomhed i vækst? Så er det måske dig vi mangler til at bistå vores marketingafdeling. iKontrol søger en marketingmedarbejder med stærke grafisk...
Indrykket:8. marts 2019
Udløbsdato:8. april 2019

Skal du hjælpe vores kunder med at blive fundet på Google?

SØGEMEDIER A/S

Aarhus V
Hos Søgemedier bliver du en del af et stærkt fællesskab bestående af ca. 100 eksperter, der alle brænder for online markedsføring. I SEO-afdelingen er det altoverskyggende fokus - helt kort fortalt - at opnå flotte rangeringer på Google. Bum! Som SE...
Indrykket:5. marts 2019
Udløbsdato:30. april 2019