Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

IntraNote a/s søger supportkonsulent til IntraNote Workspace og DocuNote

Føler du dig som en fisk i vandet i kombinationen af kompetent support og professionel kundeservice? Og tændes du af at din arbejdsdag er omskiftelig og travl så er det måske dig, vi leder efter i vores ServiceDesk.

 

Vores ambitionsniveau er nemlig højt i forhold til kundetilfredshed, og vi er på udkig efter den perfekte kollega, der aktivt og i samarbejde med resten af teamet vil være med til at udvikle vores serviceindsats og kundeservice.

 

Vi er et service/supportteam på fem personer, der arbejder målrettet for at optimere vores kunders brug af vores løsninger, DocuNote, som er dokumenthåndtering, samt IntraNote WorkSpace, som er en intranetløsning

 

Som person skal du være udadvendt og imødekommende, og du skal kunne lide telefonkontakt med kunder. Vi har ofte travlt og derfor skal du kunne bevare det kølige overblik, så både kunder og teamet føler sig trygge. Til gengæld lover vi, at du vil blive bakket op af et dedikeret team med samme vision og mål.

 

Det er vigtigt at forstå, at du i jobbet er teknisk førstehjælper, og at du på den måde redder dagen for masser af vores kunder. Derfor skal din forståelse og flair for IT være i orden.

Du skal være en mester i at arbejde kommunikativt med mennesker. Det tekniske er vigtigt, men det er kommunikationen, der virkelig tæller.

Din typiske dag foregår i en dialog med vores kunder over telefonen, hvor du rådgiver, tilretter eller optimerer vores kundeløsning.

Øvrige krav:

 

  • Du har erfaring fra en supportfunktion.

  • Du har et bredt kendskab til fejlfinding og support i et IT-miljø baseret på Windows teknologi

  • Din uddannelse er ikke væsentlig, men du skal kunne dokumentere erfaring fra en supportfunktion

  • Du skal være struktureret og selvstændigt i din tilgang til opgaveløsningen

  • Du sætter en ære i at dokumentere og overholde deadlines

  • Du er tålmodig og ordentlig i din tilgang til mennesker

    Velformuleret og behersker både dansk og engelsk. Kan du svensk er det en fordel men ikke et krav.

    Vil du høre mere, så ring til HR Manger Ann Langballe Madsen på 29997408

    Send din ansøgning og CV til hr@intranote.dk

     

 IntraNote A/S

 

For videndelingshuset IntraNote handler digitalisering om mennesker, der deler viden og data. Derfor har vi siden etableringen i 2001 arbejdet intenst med at udvikle brugervenligt software, som sætter kundernes kollektive viden i spil: Komplekse it-løsninger omsættes til praktisk hverdag, så kunderne bliver klogere med egen viden og dermed bedre til at udvikle deres forretning. Virksomheden står bl.a. bag intranettet IntraNote WorkSpace og dokumenthåndteringsløsningen DocuNote.

IntraNote er en dansk/svensk virksomhed med en lang række private virksomheder og offentlige institutioner på kundelisten.

Læs mere på www.intranote.dk


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330033899Phoenix-b2cd345212019-05-29T03:00:23.807IntraNote a/s søger supportkonsulent til IntraNote Workspace og DocuNote

Føler du dig som en fisk i vandet i kombinationen af kompetent support og professionel kundeservice? Og tændes du af at din arbejdsdag er omskiftelig og travl så er det måske dig, vi leder efter i vores ServiceDesk.

 

Vores ambitionsniveau er nemlig højt i forhold til kundetilfredshed, og vi er på udkig efter den perfekte kollega, der aktivt og i samarbejde med resten af teamet vil være med til at udvikle vores serviceindsats og kundeservice.

 

Vi er et service/supportteam på fem personer, der arbejder målrettet for at optimere vores kunders brug af vores løsninger, DocuNote, som er dokumenthåndtering, samt IntraNote WorkSpace, som er en intranetløsning

 

Som person skal du være udadvendt og imødekommende, og du skal kunne lide telefonkontakt med kunder. Vi har ofte travlt og derfor skal du kunne bevare det kølige overblik, så både kunder og teamet føler sig trygge. Til gengæld lover vi, at du vil blive bakket op af et dedikeret team med samme vision og mål.

 

Det er vigtigt at forstå, at du i jobbet er teknisk førstehjælper, og at du på den måde redder dagen for masser af vores kunder. Derfor skal din forståelse og flair for IT være i orden.

Du skal være en mester i at arbejde kommunikativt med mennesker. Det tekniske er vigtigt, men det er kommunikationen, der virkelig tæller.

Din typiske dag foregår i en dialog med vores kunder over telefonen, hvor du rådgiver, tilretter eller optimerer vores kundeløsning.

Øvrige krav:

 

  • Du har erfaring fra en supportfunktion.

  • Du har et bredt kendskab til fejlfinding og support i et IT-miljø baseret på Windows teknologi

  • Din uddannelse er ikke væsentlig, men du skal kunne dokumentere erfaring fra en supportfunktion

  • Du skal være struktureret og selvstændigt i din tilgang til opgaveløsningen

  • Du sætter en ære i at dokumentere og overholde deadlines

  • Du er tålmodig og ordentlig i din tilgang til mennesker

    Velformuleret og behersker både dansk og engelsk. Kan du svensk er det en fordel men ikke et krav.

    Vil du høre mere, så ring til HR Manger Ann Langballe Madsen på 29997408

    Send din ansøgning og CV til hr@intranote.dk

     

 IntraNote A/S

 

For videndelingshuset IntraNote handler digitalisering om mennesker, der deler viden og data. Derfor har vi siden etableringen i 2001 arbejdet intenst med at udvikle brugervenligt software, som sætter kundernes kollektive viden i spil: Komplekse it-løsninger omsættes til praktisk hverdag, så kunderne bliver klogere med egen viden og dermed bedre til at udvikle deres forretning. Virksomheden står bl.a. bag intranettet IntraNote WorkSpace og dokumenthåndteringsløsningen DocuNote.

IntraNote er en dansk/svensk virksomhed med en lang række private virksomheder og offentlige institutioner på kundelisten.

Læs mere på www.intranote.dk

2019-07-01T02:50:04.260 Føler du dig som en fisk i vandet i kombinationen af kompetent support og professionel kundeservice? Og tændes du af at din arbejdsdag er omskiftelig og travl så er det måske dig, vi leder efter i vores ServiceDesk. Vores ambitionsniveau er nemlig højt i forhold til kundetilfredshed, og vi er på udkig efter den perfekte kollega, der aktivt og i samarbejde med resten af teamet vil være med til at udvikle vores serviceindsats og kundeservice. Vi er et service supportteam på fem personer, der arbejder målrettet for at optimere vores kunders brug af vores løsninger, DocuNote, som er dokumenthåndtering, samt IntraNote WorkSpace, som er en intranetløsning Som person skal du være udadvendt og imødekommende, og du skal kunne lide telefonkontakt med kunder. Vi har ofte travlt og derfor skal du kunne bevare det kølige overblik, så både kunder og teamet føler sig trygge. Til gengæld lover vi, at du vil blive bakket op af et dedikeret team med samme vision og mål. Det er vigtigt at forstå, at du i jobbet er teknisk førstehjælper, og at du på den måde redder dagen for masser af vores kunder. Derfor skal din forståelse og flair for IT være i orden. Du skal være en mester i at arbejde kommunikativt med mennesker. Det tekniske er vigtigt, men det er kommunikationen, der virkelig tæller. Din typiske dag foregår i en dialog med vores kunder over telefonen, hvor du rådgiver, tilretter eller optimerer vores kundeløsning. Øvrige krav: Du har erfaring fra en supportfunktion. Du har et bredt kendskab til fejlfinding og support i et IT-miljø baseret på Windows teknologi Din uddannelse er ikke væsentlig, men du skal kunne dokumentere erfaring fra en supportfunktion Du skal være struktureret og selvstændigt i din tilgang til opgaveløsningen Du sætter en ære i at dokumentere og overholde deadlines Du er tålmodig og ordentlig i din tilgang til mennesker Velformuleret og behersker både dansk og engelsk. Kan du svensk er det en fordel men ikke et krav. Vil du høre mere, så ring til HR Manger Ann Langballe Madsen på 29997408 Send din ansøgning og CV til hr@intranote.dk IntraNote A S For videndelingshuset IntraNote handler digitalisering om mennesker, der deler viden og data. Derfor har vi siden etableringen i 2001 arbejdet intenst med at udvikle brugervenligt software, som sætter kundernes kollektive viden i spil: Komplekse it-løsninger omsættes til praktisk hverdag, så kunderne bliver klogere med egen viden og dermed bedre til at udvikle deres forretning. Virksomheden står bl.a. bag intranettet IntraNote WorkSpace og dokumenthåndteringsløsningen DocuNote. IntraNote er en dansk svensk virksomhed med en lang række private virksomheder og offentlige institutioner på kundelisten. Læs mere på www.intranote.dk10Phoenixb2cd3452101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-01T00:00:0000010EuropaDanmarkJyllandMidtjyllandSilkeborg3537017Intranote A/S11Papirfabrikken 20A8600SilkeborgDKDanmarkORS/b2cd3452_logo.pngORS/Small/b2cd3452_logo.png0
hr@intranote.dkDKDanmarkDanmark
8Fuldtid46Permanent769674JobMidtMinimum33003232600029-05-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=b2cd3452https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=b2cd3452https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=b2cd3452&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=b2cd3452&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/IT_Ingenioer_og_energi/IT/8.jpgIntraNote a/s søger supportkonsulent til IntraNote Workspace og DocuNote12008011Dansk3Læse/ tale213907IT-supporter1IT361949829hr@intranote.dkhr@intranote.dkDanmarkDanmarkda-DK