Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Inventory Manager

Brænder du for inventory management og for optimering af processer? Og kan du prioritere, gentænke og udvikle med udgangspunkt i analyser og din forståelse for lagerstyring? Så er her en spændende mulighed for dig…

 

En funktion i udvikling

Du bliver en del af Parts & Trade Support i vores Supply Chain regi. Du får en bred berøringsflade og får et tæt samarbejde med leverandører, forretningen samt resten af supply chain.

Du får til opgave at designe og drifte et lagerstyringssetup, for på sigt at kunne optimere vores lager og procedurer. Du skal medvirke til udvikling og implementering af Lean setup, politikker, strategi, processer samt procedurer ud fra best practice, med henblik på at optimere performance.  Ydermere vil du skulle supervise og uddanne kolleger i procedurer og systemer.

Derudover skal du bla.:

  • Udarbejde lagerrapporter og analyser
  • Tracke leverancer og løbende opdatere lagerstatus
  • Mapping af rapporteringsbehov
  • Lave opfølgning på uoverensstemmelser i lagerbeholdningen
  • KPI-opfølgning med kolleger og samarbejdspartnere

Da det er en nyoprettet rolle, får du stor mulighed for at forme stillingen og det overordnede setup. Der vil være stor frihed under ansvar, samt rig mulighed for personlig og faglig udvikling. Du vil både bevæge dig på operationelt og taktisk niveau, og skal prioritere initiativer ud fra "sense of urgency".

Dit primære arbejdssted bliver i Kolding, men vil i opstartsperioden også skulle være en del på SDK lageret i Taulov, for at få indsigt i forrentningen.

 

Analytisk og relationsskabende

Vi forstiller os, at du har en akademiske baggrund på HD- eller kandidatniveau inden for lager, logistik eller Supply Chain. Du har et par års erfaring fra en lignende stilling og har derfor en god forståelse for lagerstyring og kan anvende din erfaring og kompetencer til implementering af best practice.

Som person er du struktureret, analytisk, relationsskabende og formår at skabe følgeskab. Du kan kommunikere på mange forskellige niveauer og kan formidle komplekse budskaber på en let forståelig måde. Dit store drive og din analytiske tilgang til problemløsning gør, at du konstant ser løsninger og muligheder.

Du taler og skriver engelsk flydende og er superbruger i MSOffice. Erfaring med AX er en fordel men ikke et krav.

 

Skal vi kæmpe sammen?  

Hvis ovenstående lyder som en udfordring for dig, så ser vi frem til at modtage din ansøgning. Vi afholder samtaler løbende, så skynd dig at sende din ansøgning. Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Head of Parts & Trade Support, Knud-Aage Juhl, på tlf. 2070 2598.

 

 

Hvem er vi?  

Nic. Christiansen Gruppen er en ledende figur i den nordiske autobranche og beskæftiger ca. 775 medarbejdere og har en omsætning på 9 mia. DKK. Ud over vores stærke position i Danmark, har vi også kontorer i Sverige, Norge, Finland og Baltikum. Nic. Christiansen Gruppen består af en række selskaber, der primært beskæftiger sig med import og detailsalg af biler, reservedele og tilbehør samt finansiering og leasing af biler. Vores værdier ordentlighed, integritet, ambition, sammenhold og passion er i live lokalt og udleves hver dag. Dette kommer blandt andet til udtryk i vores nærvær med kunder, kolleger og samarbejdspartnere, og vores medarbejdere er drivkraften for vores succes.  

 


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.