Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

IP Administration A/S søger Kunderådgivere - Foreningsejendomme

Du er erfaren/uddannet indenfor ejendomsadministration og parat til at have kundeansvar for foreningsejendomme.

Vi – dine nye kolleger – står klar til at byde dig velkommen til en energifyldt atmosfære præget af holdånd, hvor vi sammen opbygger Danmarks bedste administrationsteam. Vi har store ambitioner for fremtiden, og søger derfor dig der vil vækste sammen med os.
  
I samarbejde med administrationsafdelingens ”back-office” funktion og økonomiafdelingen, kommer du selvstændigt til at håndtere en række foreninger, og får en spændende og afvekslende funktion hvor du varetager bl.a. den løbende kundepleje for ”din” portefølje. Rådgivning, løsningssalg, optimering af kundeforholdet, samt naturligvis afvikling af generalforsamlinger og den løbende controlling, er endvidere en væsentlig del af stillingen. Kort sagt, vi lever i en spændende hverdag hvor kvalitet, kundeservice og samarbejde vægtes meget højt, og hvor du selv har rig mulighed for at vise hvordan du kan gøre en forskel med din egen kundeportefølje.   

I stillingen er en del af aflønningen en yderst attraktiv bonus, og det er næsten som at være selvstændig med ”din egen forretning i forretningen” - bare uden den økonomiske risiko - hvilket vil sige vi giver dig rammerne, og så vækster og udvikler du porteføljen ud fra det. Vi ønsker dig der kan tage ansvar for din funktion, og ansvar for opnåelse af vores klare vækstmål også indenfor din portefølje.

DIN BAGGRUND

Din vej frem til dine nuværende kvalifikationer er ikke så vigtig, men vi lægger meget vægt på erfaring med ejendomsadministration og det gerne fra et professionelt administrationsmiljø hos ejendomsadministration, ejendomsmægler, eller advokatkontor. Du skal gerne være vant med en stilling hvor der er en udpræget kundekontakt, herunder fysiske kundemøder, og hvor du tidligere har haft elementer af ydelsessalg til kunderne i din portefølje.

For den rigtige person kan du også være nyligt uddannet EA’er. Hvis du har styr på det teoretiske i stillingen – så skal vi nok sørge for at du hurtigt får ”kilometer” i benene rent praktisk.
 
DINE PRIMÆRE ARBEJDSOPGAVER

  • Kundeansvar og sparring bestyrelser.
  • Opfølgning og controlling.
  • Afvikle bestyrelsesmøder og generalforsamlinger.
  • Medvirke til optimering af selvbetjening og servicekoncept.
  • Mersalg og løsnings-salg af vores ydelser til kunder.

FAGLIGE KVALIFIKATIONER

  • Relevant erfaring med ejendomsadministration, fra ejendoms- eller advokatkontor.
  • Styr på teorien.
  • Rutineret bruger af Office pakken.
  • Gerne kendskab til EG-Bolig.
  • God kommunikator både i skrift og tale, også på Engelsk
  • Løsningsorienteret tilgang til kundernes problemstillinger

 PERSONLIGE KVALIFIKATIONER

  • Du har et godt overblik og styr på opgaverne, også når det går stærkt.
  • Du arbejder omhyggeligt og systematisk.
  • Du er samarbejdsorienteret men arbejder gerne selvstændigt.
  • Du har godt humør og en positiv indstilling til livet.
  • Du trives i et uformelt miljø med stor aktivitet.
  • Du har det der ”Ekstra” drive der skal til for at gøre en tydelig forskel.

 DU TILBYDES

  • Attraktiv aflønning efter kvalifikationer – og endvidere en bonusordning uden loft.
  • En stilling med mulighed for hurtig tiltrædelse.
  • Et spændende job med mulighed for selv at præge både din hverdag og virksomhedens udvikling.
  • En stilling i en virksomhed med stort kundefokus.
  • Socialt miljø med kompetente og professionelle kollegaer.
  • On-boarding og løbende oplæring i vores systemer og arbejdsgange.

IP Administration A/S er centralt beliggende på Frederiksberg, og har i mere end 25 år ydet ejendoms- administration og service af høj kvalitet. Omgangstonen på kontoret er åben, ærlig og respektfuld, og virksomheden er kendt for altid at have medarbejderne i højsædet.

ANSØGNINGSFRIST
Vi indkalder løbende kandidater til samtale, hvorfor du bedes fremsende din ansøgning og CV snarest. Alle ansøgninger behandles naturligvis med fuld diskretion.

Bemærk at annoncen løbende genindrykkes på diverse jobportaler. Dette er udelukkende et udtryk for at rekrutteringsprocessen ikke er afsluttet.


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Andre job der matcher din søgning

Praktisk- og handlingsorienteret teamkoordinator til Facility Management

Københavns Professionshøjskole, Campus Carlsberg

København V
Kan du planlægge, koordinere og handle så enderne mødes i en travl og omskiftelig hverdag? Trives du med mange forskellige praktiske opgaver i løbet af en dag? Så har vi jobbet til dig. I Facility Management bidrager vi til at skabe rammerne for fre...
Indrykket:21. marts 2020

Ejendomsadministratorer, Lyngby og Næstved

DATEA

Kongens Lyngby
Som ejendomsadministrator vil du Skulle stå i spidsen for den daglige administration af en portefølje af andels- og ejerforeninger Være vores kontakt og bindeled til både bestyrelser, beboere og leverandører Være ansvarlig for at lede og koordinere ...
Indrykket:28. marts 2020

LEA søger ejendomsadministrator

EDC-gruppen a/s

Herlev
Som administrator hos LEA Ejendomspartner kommer du til selvstændigt at varetage opgaverne for en portefølje af ejendomme. Der vil primært blive tale om administration af udlejningsejendomme. Samtidig vil du fungere som sparringspartner med afdeling...
Indrykket:25. marts 2020

LEA Ejendomspartner søger ejendomsadministrator

EDC-gruppen a/s

Herlev
Trives du som ejendomsadministrator, og vil du gerne arbejde i en dansk fondsejet virksomhed med en bundsolid økonomi? Så er du måske vores nye administrator i Odense. Som administrator hos LEA Ejendomspartner får du ansvar for din egen portefølje a...
Indrykket:24. marts 2020