ISS Facility Services A/S søger administrativ stærk profil til servicefunktion i Hjørring

Vil du være en del af et banebrydende partnerskab med vores kunde? Brænder du for at servicere driften og er du en stærk koordinator? Har du et ”servicegen” og en passion, der driver dig til at gøre en forskel i hverdagen?

ISS Facility Services søger medarbejdere til vores backoffice team hos vores kunde i Hjørring, hvor vi leverer integrerede facility services – fra kantinedrift og rengøring til drift og vedligehold af kritiske anlæg. Du bliver en del af et team på ca. 10 personer, der skal sikre, at kundens henvendelser og fejlmeldinger registreres i vores Facility Management System (FMS) og efterfølgende faktureres korrekt til kunden.

Primære arbejdsopgaver
Din primære opgaver bliver at visitere indkomne ordrer og oprette arbejdsopgaver til dine 800 kollegaer samt sikre, at kunden faktureres korrekt. Du har sans for detaljen, trives med at fordybe dig i opgaverne og du holder fast indtil opgaven er løst. Du vil komme til at arbejde i forskellige IT systemer, herunder i ISS’ FMS og SAP, og det er derfor vigtigt, at du har flair for IT. Du bliver en del af et team, der skal levere den bedst tænkelige service til vores kunde, således at de kan fastholde fokus på deres kerneforretning. Din arbejdsplads er hos kunden og du vil blive en del af et dynamisk arbejdsmiljø med fokus på samarbejde og partnerskab.

Faglige kompetencer

  • Du har relevant erhvervserfaring, som f.eks. økonomiassistent, bogholder, eller lignende
  • Erfaring fra lignende jobfunktion er en fordel - gerne fra servicebranchen
  • Erfaring med fakturering
  • Administrativ stærk
  • Gode IT kundskaber – specielt i Excel
  • Struktureret, systematisk og detaljeorienteret
  • God teamplayer med forståelse for nødvendigheden i at følge fastlagte processer
  • Indstillet på at have ansvar for opfølgning og deadlines
Personlige kompetencer
  • Lyst til at yde service af høj kvalitet
  • Dygtig til at skabe overblik, samtidig med at fokus på detaljen bevares
  • Udadvendt og serviceminded af natur
  • Initiativrig og i stand til at følge dine opgaver helt til dørs
  • Mødestabil og bidrager til det sociale på arbejdspladsen

ISS er en serviceorganisation, og vi ønsker at yde en personlig indsats over for vores kunder. Det er derfor vigtigt, at du er smilende, præsentabel og imødekommende over for både kunder og kollegaer samt at du er villig til at gøre en forskel for vores kunder.

Ansøgning
Send din ansøgning vedlagt CV via nedenstående link senest d. 01.05.2018. Vi behandler ansøgningerne løbende, så send gerne din ansøgning allerede i dag – vi glæder os til at høre fra dig. For yderligere information om stillingen, kontakt venligst: Administrationschef Claus Obel på tlf. 22 70 59 24

Det er en forudsætning i stillingen, at du kan opnå sikkerhedsgodkendelse og fremvise straffeattest ved forespørgsel.

Bliv en del af en anerkendt virksomhed
ISS har for femte år i træk modtaget den højeste anerkendelse inden for outsourcing fra International Association of Outsourcing Professionals (IAOP). Vi vægter vores medarbejdere højt og tror på, at vejen til succes går gennem udvikling, loyalitet, gensidig tillid og positivt samarbejde. Som arbejdsplads tilbyder vi derfor trygge ansættelsesforhold, et godt og sikkert arbejdsmiljø, nærværende og engageret ledelse samt gode personlige udviklingsmuligheder. Samtidig vandt vi i 2016 CSR People Prize, som uddeles til virksomheder, der via konkrete initiativer har vist, at deres sociale ansvar er forankret både i ledelsens visioner og i dagligdagen.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her

Andre job der matcher din søgning

ATB søger medarbejder til afdeling for andelsoverdragelser

ATB ApS

København
ATB søger en dygtig og flittig assistent til at bistå os i vores afdeling for andelsoverdragelser. Vi søger en person, der trives med travlhed, frister, koordinering og evnen til at kunne planlægge og få noget fra hånden uden at tabe overblik. Hvis ...
Indrykket:25. marts 2018
Udløbsdato:26. april 2018

Kontorelev til Datalogisk Institut på Københavns Universitet

Datalogisk Institut

København
Har du lyst til at prøve kræfter med offentlig administration og sagsbehandling? Og vil du gerne være en del af en dynamisk uddannelsesinstitution med fagligt dygtige og passionerede medarbejdere? Så er du måske vores nye kontorelev. Datalogisk Inst...
Indrykket:6. april 2018
Udløbsdato:22. april 2018

Medarbejder til turnussupport i Naviair

Operational Resources

København
Turnussupport understøtter Naviars operative linjeenheder mht. til spørgsmål og opgaver i forbindelse med vagtplanlægning, drift, opfølgning og systemunderstøttelse. Vi sørger for, at de ca. 400 operative medarbejderes arbejdstid, afvikling af ferie...
Indrykket:9. april 2018
Udløbsdato:22. april 2018

Økonomi- og Indenrigsministeriet søger assistent eller overassistent til sin CPR-administration

CPR

København
Økonomi- og Indenrigsministeriet søger assistent eller overassistent til sin CPR-administration Økonomi- og Indenrigsministeriet varetager drift og vedligehold af det danske CPR-system og sikrer, at data stilles til rådighed for relevante myndighede...
Indrykket:10. april 2018
Udløbsdato:26. april 2018

Dygtige supportere til rekruttering i den kommende Administrations- og Servicestyrelse

Administrations- og Service i SKAT

København
Skatteforvaltningen står over for en stor rekrutteringsopgave de kommende år, hvorfor rekruttering kommer til at spille en afgørende rolle for udviklingen og etableringen af de 7 kommende styrelser. Derfor er vi lige nu på jagt efter nogle dygtige m...
Indrykket:12. april 2018
Udløbsdato:25. april 2018