Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

ISS søger en vagtuddannet kundeservicemedarbejder

ISS søger en vagtuddannet call-center medarbejder, til en kombination af administrative opgaver og vagtopgaver i kundeservice center, hos en af vores kunder i Høje Taastrup. 80% af opgaverne er administrative – men af hensyn til løsning af visse opgaver, er det en forudsætning at du har bestået kurset ’Grundlæggende Vagt’.
 
Dine primære opgaver som kundeservicemedarbejder vil være, at tage imod henvendelser fra kunden via telefon, mail og serviceportal, samt registrering af henvendelser i workorder-system og efterfølgende opfølgning. Har du erfaring med fakturering samt teknisk viden, vil dette være en fordel. Derudover vil du arbejde med nogle vagtrelaterede opgaver, så som kontakt med og henvendelser fra forskellige myndigheder, sagsbehandling relateret til videooptagelser, samt intern rundering.
 
Du vil blive ansat på Vagtassistentsoverenskomsten og stillingen er gennemsnitligt på 37 timer ugentligt. Den vil hovedsageligt ligge i tidsrummet mellem 7:00 – 16:00 med lejlighedsvise aften, weekend, og nattevagter. Du bliver en del af et travlt team på pt. 12 personer, som sætter en ære i at yde en gode service og samtidig løse kundehenvendelser effektivt og professionelt. Vi er et velfungerende Team, som hjælper hinanden og vil bidrage til at du kommer godt ind i jobbet. Vi sætter pris på en god, uformel og humoristisk omgangstone.
 
Grundig, serviceminded og kvalitetsbevidst  
Den rette kandidat opfylder følgende:  

  • Erfaring med kundeserviceopgaver fra et call-center el. lign.  
  • Kan håndtere flere bolde i luften, trives i et dynamisk arbejdsmiljø og kan arbejde selvstændigt, men har gode samarbejdsevner og bidrager positivt i teamet
  • Evner at læse og sætte sig ind i kontrakter med kunde og underleverandører og dermed få en grundlæggende forståelse af de indgåede vilkår
  • Er erfaren IT-bruger og har god system-forståelse  
  • Stærk administrativ samt talforståelse, herunder lettere regnskabsmæssige opgaver  
  • Det er en forudsætning at du har bestået kurset ”Grundlæggende Vagt”
  • Erfaring med vagtopgaver, herunder håndtering af henvendelser fra myndigheder og sagsbehandling relateret til videooptagelser
  • Serviceminded, og imødekommende telefonstemme  
ISS er en servicevirksomhed og vi ønsker at yde en personlig indsats over for vores kunder. Det er derfor vigtigt, at du er smilende, præsentabel og imødekommende over for både kunder og kolleger samt, er villig til at gøre en forskel for vores kunder. God service skaber desuden større jobtilfredshed samt motivation i hverdagen.  
 
Hvis det bliver dig, der skal være vores nye kollega vil du blive en del af en ansvarlig virksomhed, der er i konstant udvikling og som har fokus på mennesket.  
 
Ansøgning  
Send din ansøgning vedlagt CV via nedenstående link senest d. 19. februar 2018.  Vi behandler ansøgningerne løbende, så send gerne din ansøgning allerede i dag – vi glæder os til at høre fra dig.  
 
For yderligere information om stillingen, kontakt venligst Helle Johansen, på tlf.: 61 96 77 53  
 
Bliv en del af en anerkendt virksomhed   
ISS har for femte år i træk modtaget den højeste anerkendelse inden for outsourcing fra International Association of Outsourcing Professionals (IAOP). Vi vægter vores medarbejdere højt og tror på, at vejen til succes går gennem udvikling, loyalitet, gensidig tillid og positivt samarbejde. Som arbejdsplads tilbyder vi derfor trygge ansættelsesforhold, et godt og sikkert arbejdsmiljø, nærværende og engageret ledelse samt gode personlige udviklingsmuligheder. Samtidig vandt vi i 2016 CSR People Prize, som uddeles til virksomheder, der via konkrete initiativer har vist, at deres sociale ansvar er forankret både i ledelsens visioner og i dagligdagen.  
 


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her