Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

IT Account Manager

IT Account Manager

HostHouse er en mindre dansk IT-virksomhed som ligger vægt på kvalitet, ansvarlighed og lange relationer med vores kunder. Virksomheden har eksistereret siden 2002 og vi er i dag 10 ansatte. Vi arbejder primært med små og mellemstore virksomheder.
Vi arbejder primært med IT-infrastruktur – netværk, servere, wifi, pc’er, printere, scannere, kamera og telefoni.
Vi har vores eget datacenter på 120 m2 beliggende i Vejle. Ud over vores eget salg af hosted produkter, har vi også en række forhandlere som sælger vores produkter til deres kunder.

Jobbet:
Jobbet omfatter salg til eksisterende kunder/forhandlere, men der vil også vores stort fokus på nysalg. Du vil med ledelsen og en anden Account Manager være ansvarlig for virksomhedens samlede salg og markedsføring. Salget forgår både på telefon og ved kundemøder. Vi sælger primært i vores nærområder, men har kunder i hele landet.

Vores ønsker til kandidater:
Vi forventer at du er resultatorienteret, men må også gerne være kreativ og tænke nye veje. Du skal derfor have et stort gå på mod, høj arbejdsmoral, kompetent udstråling – kort sagt en vindertype.

  • Du har 1-4 års salgserfaring
  • Gerne erfaring med telemarketing
  • Struktureret
  • Arbejdsom
  • Målrettet
  • Kendskab eller flair for IT
  • Du er troværdig og har en troværdig udstråling

Vi kan tilbyde:
Du kan komme til at arbejde for en virksomhed, som virkelig søger at lave de mest optimale løsninger for vores kunder. Du kommer til at arbejde sammen med et team som løfter opgaven i folk. Vi sørger naturligvis for oplæring i vores produkter, så du ved hvad du sælger. Din arbejdsdag vil primært omfatte håndtering af eksisterende kunder, design af IT-løsninger, markedsføring på sociale medier, samt skaffe nye kunder og forhandlere. Du skal selv have bil. Vi levere smartphone, PC med internet, lønpakke inkl. pension & sundhedsordning efter 3 måneders ansættelse, og en masse gode kollegaer. Du vil primært skulle arbejde ud fra vores kontor i Vejle eller Randers, men du vil få kunder i hele Danmark som du skal være Account Manager for.

Send ansøgning/spørgsmål til ld@hosthouse.dk


Web: www.HostHouse.dk



OBS
Se bort fra ansøgningsfristen, da annoncen bliver lukket lige så snart den rette person er fundet.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330017506Phoenix-d854725312019-06-03T00:00:00IT Account Manager

IT Account Manager

HostHouse er en mindre dansk IT-virksomhed som ligger vægt på kvalitet, ansvarlighed og lange relationer med vores kunder. Virksomheden har eksistereret siden 2002 og vi er i dag 10 ansatte. Vi arbejder primært med små og mellemstore virksomheder.
Vi arbejder primært med IT-infrastruktur – netværk, servere, wifi, pc’er, printere, scannere, kamera og telefoni.
Vi har vores eget datacenter på 120 m2 beliggende i Vejle. Ud over vores eget salg af hosted produkter, har vi også en række forhandlere som sælger vores produkter til deres kunder.

Jobbet:
Jobbet omfatter salg til eksisterende kunder/forhandlere, men der vil også vores stort fokus på nysalg. Du vil med ledelsen og en anden Account Manager være ansvarlig for virksomhedens samlede salg og markedsføring. Salget forgår både på telefon og ved kundemøder. Vi sælger primært i vores nærområder, men har kunder i hele landet.

Vores ønsker til kandidater:
Vi forventer at du er resultatorienteret, men må også gerne være kreativ og tænke nye veje. Du skal derfor have et stort gå på mod, høj arbejdsmoral, kompetent udstråling – kort sagt en vindertype.

  • Du har 1-4 års salgserfaring
  • Gerne erfaring med telemarketing
  • Struktureret
  • Arbejdsom
  • Målrettet
  • Kendskab eller flair for IT
  • Du er troværdig og har en troværdig udstråling

Vi kan tilbyde:
Du kan komme til at arbejde for en virksomhed, som virkelig søger at lave de mest optimale løsninger for vores kunder. Du kommer til at arbejde sammen med et team som løfter opgaven i folk. Vi sørger naturligvis for oplæring i vores produkter, så du ved hvad du sælger. Din arbejdsdag vil primært omfatte håndtering af eksisterende kunder, design af IT-løsninger, markedsføring på sociale medier, samt skaffe nye kunder og forhandlere. Du skal selv have bil. Vi levere smartphone, PC med internet, lønpakke inkl. pension & sundhedsordning efter 3 måneders ansættelse, og en masse gode kollegaer. Du vil primært skulle arbejde ud fra vores kontor i Vejle eller Randers, men du vil få kunder i hele Danmark som du skal være Account Manager for.

Send ansøgning/spørgsmål til ld@hosthouse.dk


Web: www.HostHouse.dk



OBS
Se bort fra ansøgningsfristen, da annoncen bliver lukket lige så snart den rette person er fundet.

2019-07-02T00:51:33.547 IT Account Manager HostHouse er en mindre dansk IT-virksomhed som ligger vægt på kvalitet, ansvarlighed og lange relationer med vores kunder. Virksomheden har eksistereret siden 2002 og vi er i dag 10 ansatte. Vi arbejder primært med små og mellemstore virksomheder. Vi arbejder primært med IT-infrastruktur netværk, servere, wifi, pc er, printere, scannere, kamera og telefoni. Vi har vores eget datacenter på 120 m2 beliggende i Vejle. Ud over vores eget salg af hosted produkter, har vi også en række forhandlere som sælger vores produkter til deres kunder. Jobbet:Jobbet omfatter salg til eksisterende kunder forhandlere, men der vil også vores stort fokus på nysalg. Du vil med ledelsen og en anden Account Manager være ansvarlig for virksomhedens samlede salg og markedsføring. Salget forgår både på telefon og ved kundemøder. Vi sælger primært i vores nærområder, men har kunder i hele landet. Vores ønsker til kandidater:Vi forventer at du er resultatorienteret, men må også gerne være kreativ og tænke nye veje. Du skal derfor have et stort gå på mod, høj arbejdsmoral, kompetent udstråling kort sagt en vindertype. Du har 1-4 års salgserfaring Gerne erfaring med telemarketing Struktureret Arbejdsom Målrettet Kendskab eller flair for IT Du er troværdig og har en troværdig udstråling Vi kan tilbyde:Du kan komme til at arbejde for en virksomhed, som virkelig søger at lave de mest optimale løsninger for vores kunder. Du kommer til at arbejde sammen med et team som løfter opgaven i folk. Vi sørger naturligvis for oplæring i vores produkter, så du ved hvad du sælger. Din arbejdsdag vil primært omfatte håndtering af eksisterende kunder, design af IT-løsninger, markedsføring på sociale medier, samt skaffe nye kunder og forhandlere. Du skal selv have bil. Vi levere smartphone, PC med internet, lønpakke inkl. pension sundhedsordning efter 3 måneders ansættelse, og en masse gode kollegaer. Du vil primært skulle arbejde ud fra vores kontor i Vejle eller Randers, men du vil få kunder i hele Danmark som du skal være Account Manager for. Send ansøgning spørgsmål til ld@hosthouse.dk Web: www.HostHouse.dkOBSSe bort fra ansøgningsfristen, da annoncen bliver lukket lige så snart den rette person er fundet.11jobnetd8547253100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-01T00:00:0000010EuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandVejleEuropaDanmarkJyllandØstjyllandHedensted3520956HOSTHOUSE IT ApS11Hjulmagervej 13B7100VejleDKDanmark0ld@hosthouse.dkDKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent754602JobNet4983584498358410006-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d8547253https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=d8547253https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d8547253&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d8547253&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonIT Account Manager1Dansk3Læse/ tale241107Account Manager2Salg361711251Lars Digeld@hosthouse.dkDKDanmarkDKDanmark330090325IT Account ManagerRobot IT Account Manager HostHouse er en mindre dansk IT-virksomhed som ligger vægt på kvalitet, ansvarlighed og lange relationer med vores kunder. Virksomheden har eksistereret siden 2002 og vi er i dag 10 ansatte. Vi arbejder primært med små og mellemstore virksomheder. Vi arbejder primært med IT-infrastruktur netværk, servere, wifi, pc er, printere, scannere, kamera og telefoni. Vi har vores eget datacenter på 120 m2 beliggende i Vejle. Ud over vores eget salg af hosted produkter, har vi også en række forhandlere som sælger vores produkter til deres kunder. Jobbet:Jobbet omfatter salg til eksisterende kunder forhandlere, men der vil også vores stort fokus på nysalg. Du vil med ledelsen og en anden Account Manager være ansvarlig for virksomhedens samlede salg og markedsføring. Salget forgår både på telefon og ved kundemøder. Vi sælger primært i vores nærområder, men har kunder i hele landet. Vores ønsker til kandidater:Vi forventer at du er resultatorienteret, men må også gerne være kreativ og tænke nye veje. Du skal derfor have et stort gå på mod, høj arbejdsmoral, kompetent udstråling kort sagt en vindertype. Du har 1-4 års salgserfaring Gerne erfaring med telemarketing Struktureret Arbejdsom Målrettet Kendskab eller flair for IT Du er troværdig og har en troværdig udstråling Vi kan tilbyde:Du kan komme til at arbejde for en virksomhed, som virkelig søger at lave de mest optimale løsninger for vores kunder. Du kommer til at arbejde sammen med et team som løfter opgaven i folk. Vi sørger naturligvis for oplæring i vores produkter, så du ved hvad du sælger. Din arbejdsdag vil primært omfatte håndtering af eksisterende kunder, design af IT-løsninger, markedsføring på sociale medier, samt skaffe nye kunder og forhandlere. Du skal selv have bil. Vi levere smartphone, PC med internet, lønpakke inkl. pension sundhedsordning efter 3 måneders ansættelse, og en masse gode kollegaer. Du vil primært skulle arbejde ud fra vores kontor i Vejle eller Randers, men du vil få kunder i hele Danmark som du skal være Account Manager for. Send ansøgning spørgsmål til ld@hosthouse.dk Web: www.HostHouse.dk

IT Account Manager

HostHouse er en mindre dansk IT-virksomhed som ligger vægt på kvalitet, ansvarlighed og lange relationer med vores kunder. Virksomheden har eksistereret siden 2002 og vi er i dag 10 ansatte. Vi arbejder primært med små og mellemstore virksomheder.
Vi arbejder primært med IT-infrastruktur – netværk, servere, wifi, pc’er, printere, scannere, kamera og telefoni.
Vi har vores eget datacenter på 120 m2 beliggende i Vejle. Ud over vores eget salg af hosted produkter, har vi også en række forhandlere som sælger vores produkter til deres kunder.

Jobbet:
Jobbet omfatter salg til eksisterende kunder/forhandlere, men der vil også vores stort fokus på nysalg. Du vil med ledelsen og en anden Account Manager være ansvarlig for virksomhedens samlede salg og markedsføring. Salget forgår både på telefon og ved kundemøder. Vi sælger primært i vores nærområder, men har kunder i hele landet.

Vores ønsker til kandidater:
Vi forventer at du er resultatorienteret, men må også gerne være kreativ og tænke nye veje. Du skal derfor have et stort gå på mod, høj arbejdsmoral, kompetent udstråling – kort sagt en vindertype.

  • Du har 1-4 års salgserfaring
  • Gerne erfaring med telemarketing
  • Struktureret
  • Arbejdsom
  • Målrettet
  • Kendskab eller flair for IT
  • Du er troværdig og har en troværdig udstråling

Vi kan tilbyde:
Du kan komme til at arbejde for en virksomhed, som virkelig søger at lave de mest optimale løsninger for vores kunder. Du kommer til at arbejde sammen med et team som løfter opgaven i folk. Vi sørger naturligvis for oplæring i vores produkter, så du ved hvad du sælger. Din arbejdsdag vil primært omfatte håndtering af eksisterende kunder, design af IT-løsninger, markedsføring på sociale medier, samt skaffe nye kunder og forhandlere. Du skal selv have bil. Vi levere smartphone, PC med internet, lønpakke inkl. pension & sundhedsordning efter 3 måneders ansættelse, og en masse gode kollegaer. Du vil primært skulle arbejde ud fra vores kontor i Vejle eller Randers, men du vil få kunder i hele Danmark som du skal være Account Manager for.

Send ansøgning/spørgsmål til ld@hosthouse.dk


Web: www.HostHouse.dk


HOSTHOUSE IT ApSVejle2019-09-16T00:00:002019-11-07T00:00:00
330097561E-COMMERCE MANAGER (Barselsvikar)Robot TIL VORES HERREBRANDS (BLEND, CASUAL FRIDAY, SOLID TAILORED) SØGER VI EN DYGTIG E-COMMERCE MANAGER MED MOD PÅ ET UDFORDRENDE OG KREATIVT JOB I EN TRAVL AFDELING, HVOR DAGENE SJ LDENT ER ENS. VI FORVENTER, AT DU BR NDER FOR MODE, HAR FINGEREN PÅ PULSEN OG VED HVAD DER RØRER SIG. DET ER VIGTIGT AT DU FORSTÅR VIGTIGHEDEN I, AT OMS TTE IDEER TIL SALGSBARE PRODUKTER. DU VIL INDGÅ I ET ENGAGERET TEAM, HVOR DET FORVENTES, AT DU KAN ARBEJDE BÅDE SELVST NDIGT OG SOM EN DEL AF ET TEAM. Du vil blive en del af en uformel organisation med plads til humor og smil, hvor samarbejdet med kollegaer på tværs af organisationen prioriteres. ARBEJDSOPGAVER: Udvælge og sammensætte et optimalt produktsortiment til webshoppen i samarbejde med sælgerne på diverse brands Oprettelse af stylebeskrivelser og vedligeholdelse af stamdata Planlægge og være aktivt deltagende på vores E-Com fotoskydninger Opdatere og vedligeholde produktsortimenter og priser Styring og vedligeholdelse af varelager Daglig opfølgning - Reagere på analyser og salgstal Sikre konstante salgsfremmende tiltag Udarbejdelse af inspirerende nyhedsbreve - CRM (nyhedsbreve, segmentering og udsendelse) Udarbejdelse af aktivitets- og kampagnekalender samt grafiske elementer til webshoppen og nyhedsbrevene Samarbejde med ekstern partner omkring driften af webshoppen, herunder SoMe initiativer, håndtering af influencers og eventaktiviteter. Vedligeholdelse af kundeklubben Ordresupplering på eksisterende og nye styles Analyse performance, traffic, lagerbeholdning mv. Erfaring med disse programmer er en klar fordel: Sitecore InRiver Salesforce marketing cloud DIN PROFIL: Motiveres af at skabe resultater. Du har erfaring fra en lignende stilling. Er ihærdig, struktureret og en teamplayer. Kan motivere dig selv, være proaktiv og arbejde selvstændigt. Er ambitiøs og kan arbejde mod fælles og personlige mål. Kan identificere dig med vores mærker. Er udadvendt og smilende. Taler, skriver og forstår dansk og engelsk. VI TILBYDER: Et humoristisk og nærværende arbejdsmiljø. En stilling i en ambitiøs organisation, der hele tiden stræber efter at gøre tingene bedre. Løn efter kvalifikationer. Ansøgningsfrist: 16. oktober 2019 Arbejdssted: Vejle Tiltrædelse: 1. december 2019 Vi behandler ansøgningerne løbende og ser frem til at modtage din ansøgning på: jobvejle@dkcompany.com mærket E-Commerce manager

TIL VORES HERREBRANDS (BLEND, CASUAL FRIDAY, SOLID & TAILORED) SØGER VI EN DYGTIG E-COMMERCE MANAGER MED MOD PÅ ET UDFORDRENDE OG KREATIVT JOB I EN TRAVL AFDELING, HVOR DAGENE SJÆLDENT ER ENS. VI FORVENTER, AT DU BRÆNDER FOR MODE, HAR FINGEREN PÅ PULSEN OG VED HVAD DER RØRER SIG. DET ER VIGTIGT AT DU FORSTÅR VIGTIGHEDEN I, AT OMSÆTTE IDEER TIL SALGSBARE PRODUKTER. DU VIL INDGÅ I ET ENGAGERET TEAM, HVOR DET FORVENTES, AT DU KAN ARBEJDE BÅDE SELVSTÆNDIGT OG SOM EN DEL AF ET TEAM.

Du vil blive en del af en uformel organisation med plads til humor og smil, hvor samarbejdet med kollegaer på tværs af organisationen prioriteres.

ARBEJDSOPGAVER:

  • Udvælge og sammensætte et optimalt produktsortiment til webshoppen i samarbejde med sælgerne på diverse brands
  • Oprettelse af stylebeskrivelser og vedligeholdelse af stamdata
  • Planlægge og være aktivt deltagende på vores E-Com fotoskydninger
  • Opdatere og vedligeholde produktsortimenter og priser
  • Styring og vedligeholdelse af varelager
  • Daglig opfølgning - Reagere på analyser og salgstal
  • Sikre konstante salgsfremmende tiltag
  • Udarbejdelse af inspirerende nyhedsbreve - CRM (nyhedsbreve, segmentering og udsendelse)
  • Udarbejdelse af aktivitets- og kampagnekalender samt grafiske elementer til webshoppen og nyhedsbrevene
  • Samarbejde med ekstern partner omkring driften af webshoppen, herunder SoMe initiativer, håndtering af influencers og eventaktiviteter.
  • Vedligeholdelse af kundeklubben
  • Ordresupplering på eksisterende og nye styles
  • Analyse performance, traffic, lagerbeholdning mv.

Erfaring med disse programmer er en klar fordel:

  • Sitecore
  • InRiver
  • Salesforce marketing cloud

DIN PROFIL:

  • Motiveres af at skabe resultater.
  • Du har erfaring fra en lignende stilling.
  • Er ihærdig, struktureret og en teamplayer.
  • Kan motivere dig selv, være proaktiv og arbejde selvstændigt.
  • Er ambitiøs og kan arbejde mod fælles og personlige mål.
  • Kan identificere dig med vores mærker.
  • Er udadvendt og smilende.
  • Taler, skriver og forstår dansk og engelsk.

VI TILBYDER:

  • Et humoristisk og nærværende arbejdsmiljø.
  • En stilling i en ambitiøs organisation, der hele tiden stræber efter at gøre tingene bedre.
  • Løn efter kvalifikationer.

Ansøgningsfrist: 16. oktober 2019

Arbejdssted: Vejle

Tiltrædelse: 1. december 2019

– Vi behandler ansøgningerne løbende og ser frem til at modtage din ansøgning på: jobvejle@dkcompany.com – mærket ”E-Commerce manager”

DK Company Vejle A/SVejle2019-09-30T00:00:002019-10-16T00:00:00
330081847Engagement ManagerRobot IT Optimiser rekrutterer og headhunter SAP -specialister til freelanceopgaver og faste stillinger hos vores kunder. Hos IT Optimiser tror vi på, vi gør en forskel, når vores kunder henvender sig med et behov for at få adgang til højt specialiserede SAP -kompetencer. Vi tror også på, at vi gør en forskel, når en højt specialiseret SAP -konsulent ønsker et karriereskifte. Vi tror på, at vores kunder styrkes ved, at vi hver dag stræber efter at finde et bedre match mellem vores kunders behov og kandidaternes kompetencer. Vi tror også på, at de bedste resultater opnås gennem en kombination af samarbejde, ihærdighed, empati og Sense of Urgency . Vores tro er grundlaget for alt, hvad vi laver og har lavet, siden vi stiftede IT Optimiser den 21. august 2012. Vi har siden da arbejdet dedikeret og passioneret på at udvikle og forfine vores processer og metoder således, at de understøtter vores arbejde med at levere specialister, konsulenter og serviceydelser, inden for SAP , på allerhøjeste niveau. Vores dedikation er blevet belønnet med Gazelle priser i 2017 og 2018, ligesom IT Optimiser, som eneste Nordiske virksomhed, i 2018 blev kåret som Proven Performer på globalt plan af en af vores globale kunder. Vores ambition er at fortsætte med at udvikle IT Optimiser således, at IT Optimiser bliver det naturlige valg, når en kunde har behov for en SAP -specialist og når en SAP -specialist ønsker et karriereskifte. Vi søger derfor en dedikeret, ambitiøs og resultatorienteret Engagement Manager, der kan få engagementet hos nogle af vores kunder til at vokse, og samtidig skabe nye kunderelationer. I rollen bliver du bl.a. ansvarlig for introduktion og præsentation af IT Optimisers serviceportefølje for eksisterende og nye kunder med henblik på at øge indtjeningsfremgangen på toplinjen, kundernes købsniveau samt rentabilitet. Du bliver endvidere ansvarlig for udførelse af behovsafdækning af potentielle kunder for imødekommelse af deres behov samt etablering, udvikling og vedligeholdelse af kunderelationer for at sikre nuværende og fremtidige salg. Vi forventer, at Du har et kendskab til SAP -platforme, teknologier og værktøjer Du har et godt netværk både til SAP -kunder, konsulenthuse og til dygtige SAP -specialister Du har muligvis en baggrund fra en salgsstilling, som Account Manager, eller muligvis som SAP -konsulent, hvor du har arbejdet med pre-sales Du er fortrolig med relationsbaseret salg og besidder godt jysk købmandskab samt en stor vindermentalitet Du har god forståelse for hvordan SAP kan understøtte kundens forretning Personlige egenskaber og kompetencer Du kan lide at arbejde med mennesker, du nyder at socialisere og du er god til at skabe gode og langsigtede relationer, både mod kunder og konsulenter Du er effektiv og struktureret og går ikke på kompromis med kvaliteten Du er troværdig både overfor kunder, konsulenter, kandidater og kolleger Du kan lide at arbejde selvstændigt såvel som i teams, og trives med at styre din egen hverdag Du værdsætter et godt socialt arbejdsmiljø med plads til sjov, kreativitet og indflydelse Sidst men ikke mindst er du selvkørende med et stort drive og brænder for at gør en god forretning. Til den rette kandidat, tilbyder vi et spændende job i et uformelt men professionelt miljø i kraftig vækst, hvor du får en væsentlig rolle i vores rejse mod at opnå de ambitiøse målsætninger, vi har for fremtiden. Vi hjælper hinanden, når det går stærkt, har det sjovt og elsker det vi laver. Vi er kendetegnet ved høj faglig stolthed, positiv indstilling og et reelt ønske om at skabe stærke og varige resultater. IT Optimiser kan garantere et udfordrende job med stor mulighed for indflydelse, fleksibilitet og frihed under ansvar. Et job hos os giver dig mulighed for at udleve dine faglige ambitioner samtidig med, at der er plads til familie, venner og fritid. Der er ingen ansøgningsfrist, men der vil løbende blive afholdt samtaler. For yderligere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at ringe til partner Bo Tel n på tlf.: 53635333, ligesom ansøgninger sendes til bta@itoptimiser.com.

IT Optimiser rekrutterer og headhunter SAP®-specialister til freelanceopgaver og faste stillinger hos vores kunder.

Hos IT Optimiser tror vi på, vi gør en forskel, når vores kunder henvender sig med et behov for at få adgang til højt specialiserede SAP®-kompetencer.

Vi tror også på, at vi gør en forskel, når en højt specialiseret SAP®-konsulent ønsker et karriereskifte.

Vi tror på, at vores kunder styrkes ved, at vi hver dag stræber efter at finde et bedre match mellem vores kunders behov og kandidaternes kompetencer.

Vi tror også på, at de bedste resultater opnås gennem en kombination af samarbejde, ihærdighed, empati og ”Sense of Urgency”.

Vores tro er grundlaget for alt, hvad vi laver og har lavet, siden vi stiftede IT Optimiser den 21. august 2012. Vi har siden da arbejdet dedikeret og passioneret på at udvikle og forfine vores processer og metoder således, at de understøtter vores arbejde med at levere specialister, konsulenter og serviceydelser, inden for SAP®, på allerhøjeste niveau.

Vores dedikation er blevet belønnet med Gazelle priser i 2017 og 2018, ligesom IT Optimiser, som eneste Nordiske virksomhed, i 2018 blev kåret som Proven Performer på globalt plan af en af vores globale kunder.

Vores ambition er at fortsætte med at udvikle IT Optimiser således, at IT Optimiser bliver det naturlige valg, når en kunde har behov for en SAP®-specialist og når en SAP®-specialist ønsker et karriereskifte.

Vi søger derfor en dedikeret, ambitiøs og resultatorienteret Engagement Manager, der kan få engagementet hos nogle af vores kunder til at vokse, og samtidig skabe nye kunderelationer.

I rollen bliver du bl.a. ansvarlig for introduktion og præsentation af IT Optimisers serviceportefølje for eksisterende og nye kunder med henblik på at øge indtjeningsfremgangen på toplinjen, kundernes købsniveau samt rentabilitet.

Du bliver endvidere ansvarlig for udførelse af behovsafdækning af potentielle kunder for imødekommelse af deres behov samt etablering, udvikling og vedligeholdelse af kunderelationer for at sikre nuværende og fremtidige salg.

 

Vi forventer, at

  • Du har et kendskab til SAP®-platforme, teknologier og værktøjer
  • Du har et godt netværk både til SAP®-kunder, konsulenthuse og til dygtige SAP®-specialister
  • Du har muligvis en baggrund fra en salgsstilling, som Account Manager, eller muligvis som SAP®-konsulent, hvor du har arbejdet med pre-sales
  • Du er fortrolig med relationsbaseret salg og besidder godt jysk købmandskab samt en stor vindermentalitet
  • Du har god forståelse for hvordan SAP® kan understøtte kundens forretning

 

Personlige egenskaber og kompetencer

  • Du kan lide at arbejde med mennesker, du nyder at socialisere og du er god til at skabe gode og langsigtede relationer, både mod kunder og konsulenter
  • Du er effektiv og struktureret og går ikke på kompromis med kvaliteten
  • Du er troværdig – både overfor kunder, konsulenter, kandidater og kolleger
  • Du kan lide at arbejde selvstændigt såvel som i teams, og trives med at styre din egen hverdag
  • Du værdsætter et godt socialt arbejdsmiljø med plads til sjov, kreativitet og indflydelse

 

Sidst men ikke mindst er du selvkørende med et stort drive og brænder for at gør en god forretning.

Til den rette kandidat, tilbyder vi et spændende job i et uformelt men professionelt miljø i kraftig vækst, hvor du får en væsentlig rolle i vores rejse mod at opnå de ambitiøse målsætninger, vi har for fremtiden. Vi hjælper hinanden, når det går stærkt, har det sjovt og elsker det vi laver. Vi er kendetegnet ved høj faglig stolthed, positiv indstilling og et reelt ønske om at skabe stærke og varige resultater.

IT Optimiser kan garantere et udfordrende job med stor mulighed for indflydelse, fleksibilitet og frihed under ansvar. Et job hos os giver dig mulighed for at udleve dine faglige ambitioner samtidig med, at der er plads til familie, venner og fritid.

Der er ingen ansøgningsfrist, men der vil løbende blive afholdt samtaler.

For yderligere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at ringe til partner Bo Telén på tlf.: 53635333, ligesom ansøgninger sendes til bta@itoptimiser.com.

IT OPTIMISER ApSSkanderborg2019-09-02T00:00:002019-10-24T00:00:00
330092485International Account ManagerRobot Er du udadvendt, ambitiøs og motiveres du af at åbne døre til nye kunder? Så er det dig vi leder efter! Vi søger en kompetent og energisk Account Manager til at styrke vores i forvejen succesfulde og travle salgsteam, som arbejder på et fortsat voksende europæisk marked. Som Account Manager hos Visiolink får du et interessant og udfordrende job i en særdeles velkonsolideret og voksende virksomhed. Vi byder på et fagligt stærkt miljø, hvor du bliver en del af en spændende afdeling bestående af Salg, Marketing og Business Intelligence. StillingenVi er et godt brand i branchen, har en proaktiv tilgang til vores kunder og er kendt for vores tætte og personlige forhold til disse. Du skal forvente en rejseaktivitet på ca. 30-40 rejsedage årligt. Som Account Manager har du bl.a. ansvaret for: - Opbygning og penetrering af nye markeder lande - Afholdelse af salgsmøder i hele Europa både eksisterende samt potentielle kunder - Eget salgsbudget og opnåelse af nøgletal- Løbende kontakt til og udvikling af vores kunder- Effektiv og struktureret anvendelse af HubSpot (vores CRM-system)- Opbygge et tæt samarbejde med afdelingskolleger og Projektlederne Din baggrundDu har en relevant uddannelse og mulig erfaring, har en god forretningssans og kan dit salgshåndværk. Som person er du udadvendt og har nemt ved at kommunikere med såvel eksisterende som nye kunder. Du er ikke bange for nye opgaver og får energi af nye udfordringer.Du har en god teknisk forståelse, så du kan sætte dig ind i dine kunders behov og efterspørgsler. Desuden er du struktureret og målrettet og evner at følge salgene til dørs. Det er vigtigt, at du er flydende i engelsk og også gerne er tysk kyndig. Om osVisiolink er markedsledende inden for digitale publiceringsløsninger til mediehuse i Europa. Vi har specialiseret os i at levere magasiners og avisers indhold til smartphone, tablet og web, og vi rådgiver mediehusene om, hvordan de kan gøre deres e-avis og e-magasin til en god forretning. I Visiolink er vi stolte af vores flade virksomhedsstruktur med højt til loftet og mulighed for at sætte sit eget præg. Dertil sørger vores Personaleforening for, at vi også får nogle fede oplevelser sammen uden for arbejdstiden, hvilket bl.a. kommer til udtryk, når vi får en fredagsøl i vores egen biestube, tager på udflugter eller holder sjove firmafester. Er du interesseret?Ansøgningsfrist er 1. november, men send gerne din ansøgning snarest muligt. Eventuelle spørgsmål vedrørende stillingen kan rettes til COO Carsten Bedsted Pedersen på mobil 2121 2205.Du uploader ansøgningen samt relevante bilag via vores hjemmeside. Angiv Job-ID 9.001 i formularen

Er du udadvendt, ambitiøs og motiveres du af at åbne døre til nye kunder? Så er det dig vi leder efter! Vi søger en kompetent og energisk Account Manager til at styrke vores i forvejen succesfulde og travle salgsteam, som arbejder på et fortsat voksende europæisk marked.

Som Account Manager hos Visiolink får du et interessant og udfordrende job i en særdeles velkonsolideret og voksende virksomhed. Vi byder på et fagligt stærkt miljø, hvor du bliver en del af en spændende afdeling bestående af Salg, Marketing og Business Intelligence.

Stillingen
Vi er et godt brand i branchen, har en proaktiv tilgang til vores kunder og er kendt for vores tætte og personlige forhold til disse. Du skal forvente en rejseaktivitet på ca. 30-40 rejsedage årligt. 

Som Account Manager har du bl.a. ansvaret for:

- Opbygning og penetrering af nye markeder/lande

- Afholdelse af salgsmøder i hele Europa – både eksisterende samt potentielle kunder

- Eget salgsbudget og opnåelse af nøgletal

- Løbende kontakt til – og udvikling af – vores kunder

- Effektiv og struktureret anvendelse af HubSpot (vores CRM-system)

- Opbygge et tæt samarbejde med afdelingskolleger og Projektlederne

Din baggrund
Du har en relevant uddannelse og mulig erfaring, har en god forretningssans og kan dit salgshåndværk. Som person er du udadvendt og har nemt ved at kommunikere med såvel eksisterende som nye kunder. Du er ikke bange for nye opgaver og får energi af nye udfordringer.Du har en god teknisk forståelse, så du kan sætte dig ind i dine kunders behov og efterspørgsler. Desuden er du struktureret og målrettet og evner at følge salgene til dørs. Det er vigtigt, at du er flydende i engelsk – og også gerne er tysk kyndig.

Om os
Visiolink er markedsledende inden for digitale publiceringsløsninger til mediehuse i Europa. Vi har specialiseret os i at levere magasiners og avisers indhold til smartphone, tablet og web, og vi rådgiver mediehusene om, hvordan de kan gøre deres e-avis og e-magasin til en god forretning.
I Visiolink er vi stolte af vores flade virksomhedsstruktur med højt til loftet og mulighed for at sætte sit eget præg. Dertil sørger vores Personaleforening for, at vi også får nogle fede oplevelser sammen uden for arbejdstiden, hvilket bl.a. kommer til udtryk, når vi får en fredagsøl i vores egen biestube, tager på udflugter eller holder sjove firmafester.

Er du interesseret?
Ansøgningsfrist er 1. november, men send gerne din ansøgning snarest muligt. Eventuelle spørgsmål vedrørende stillingen kan rettes til COO Carsten Bedsted Pedersen på mobil 2121 2205.Du uploader ansøgningen samt relevante bilag via vores hjemmeside. Angiv Job-ID 9.001 i formularen

VISIOLINK ApSViby J2019-09-19T00:00:002019-11-01T00:00:00
330081091Til smykkehuset Svane & Lührs søges selvstændig handelsagentRobot Dit distrikt er hele landet. Provisionen er 35 . Du dækker selv alle dine rejseomkostninger. For den rette er der et kæmpe indtjeningspotentiale Det kræver seriøst og ihærdigt arbejde. Du skal være påholdende og rigtig god til at administrere din tid og planlægning. Du har selvfølgelig bil og erfaring som kørende sælger. Der skal stilles garanti for smykkekollektionen. Svane Lührs ApS er etableret i 1983. Virksomheden har til huse i Aarhus forstaden Åbyhøj og sælger smykker af ædle materialer, primært til guldsmedeforretning i Danmark og Norge. Parallelt arbejdes på at etablere netværkssalg via uafhængige partnere. Læs mere om os på svane-luhrs.dk Ansøgning bilagt CV sendes til partner@svane-luhrs.dk mærket Handelsagent

Dit distrikt er hele landet. Provisionen er 35%. Du dækker selv alle dine rejseomkostninger.

For den rette er der et kæmpe indtjeningspotentiale – Det kræver seriøst og ihærdigt arbejde. Du skal være påholdende og rigtig god til at administrere din tid og planlægning.

Du har selvfølgelig bil og erfaring som kørende sælger. Der skal stilles garanti for smykkekollektionen.

Svane & Lührs ApS er etableret i 1983. Virksomheden har til huse i Aarhus forstaden Åbyhøj og sælger smykker af ædle materialer, primært til guldsmedeforretning i Danmark og Norge. Parallelt arbejdes på at etablere netværkssalg via uafhængige partnere.

Læs mere om os på svane-luhrs.dk

Ansøgning bilagt CV sendes til partner@svane-luhrs.dk mærket ”Handelsagent”

SVANE & LÜHRS ApSÅbyhøj2019-08-30T00:00:002019-10-23T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

IT Account Manager

HOSTHOUSE IT ApS

Vejle
IT Account Manager HostHouse er en mindre dansk IT-virksomhed som ligger vægt på kvalitet, ansvarlighed og lange relationer med vores kunder. Virksomheden har eksistereret siden 2002 og vi er i dag 10 ansatte. Vi arbejder primært med små og mellemst...
Indrykket:16. september 2019
Udløbsdato:7. november 2019

E-COMMERCE MANAGER (Barselsvikar)

DK Company Vejle A/S

Vejle
TIL VORES HERREBRANDS (BLEND, CASUAL FRIDAY, SOLID TAILORED) SØGER VI EN DYGTIG E-COMMERCE MANAGER MED MOD PÅ ET UDFORDRENDE OG KREATIVT JOB I EN TRAVL AFDELING, HVOR DAGENE SJ LDENT ER ENS. VI FORVENTER, AT DU BR NDER FOR MODE, HAR FINGEREN PÅ PULS...
Indrykket:30. september 2019
Udløbsdato:16. oktober 2019

Engagement Manager

IT OPTIMISER ApS

Skanderborg
IT Optimiser rekrutterer og headhunter SAP -specialister til freelanceopgaver og faste stillinger hos vores kunder. Hos IT Optimiser tror vi på, vi gør en forskel, når vores kunder henvender sig med et behov for at få adgang til højt specialiserede ...
Indrykket:2. september 2019
Udløbsdato:24. oktober 2019

International Account Manager

VISIOLINK ApS

Viby J
Er du udadvendt, ambitiøs og motiveres du af at åbne døre til nye kunder? Så er det dig vi leder efter! Vi søger en kompetent og energisk Account Manager til at styrke vores i forvejen succesfulde og travle salgsteam, som arbejder på et fortsat voks...
Indrykket:19. september 2019
Udløbsdato:1. november 2019

Til smykkehuset Svane & Lührs søges selvstændig handelsagent

SVANE & LÜHRS ApS

Åbyhøj
Dit distrikt er hele landet. Provisionen er 35 . Du dækker selv alle dine rejseomkostninger. For den rette er der et kæmpe indtjeningspotentiale Det kræver seriøst og ihærdigt arbejde. Du skal være påholdende og rigtig god til at administrere din ti...
Indrykket:30. august 2019
Udløbsdato:23. oktober 2019