IT Account Manager

IT Account Manager

HostHouse er en mindre dansk IT-virksomhed som ligger vægt på kvalitet, ansvarlighed og lange relationer med vores kunder. Virksomheden har eksistereret siden 2002 og vi er i dag 10 ansatte. Vi arbejder primært med små og mellemstore virksomheder.
Vi arbejder primært med IT-infrastruktur – netværk, servere, wifi, pc’er, printere, scannere, kamera og telefoni.
Vi har vores eget datacenter på 120 m2 beliggende i Vejle. Ud over vores eget salg af hosted produkter, har vi også en række forhandlere som sælger vores produkter til deres kunder.

Jobbet:
Jobbet omfatter salg til eksisterende kunder/forhandlere, men der vil også vores stort fokus på nysalg. Du vil med ledelsen og en anden Account Manager være ansvarlig for virksomhedens samlede salg og markedsføring. Salget forgår både på telefon og ved kundemøder. Vi sælger primært i vores nærområder, men har kunder i hele landet.

Vores ønsker til kandidater:
Vi forventer at du er resultatorienteret, men må også gerne være kreativ og tænke nye veje. Du skal derfor have et stort gå på mod, høj arbejdsmoral, kompetent udstråling – kort sagt en vindertype.

  • Du har 1-4 års salgserfaring
  • Gerne erfaring med telemarketing
  • Struktureret
  • Arbejdsom
  • Målrettet
  • Kendskab eller flair for IT
  • Du er troværdig og har en troværdig udstråling

Vi kan tilbyde:
Du kan komme til at arbejde for en virksomhed, som virkelig søger at lave de mest optimale løsninger for vores kunder. Du kommer til at arbejde sammen med et team som løfter opgaven i folk. Vi sørger naturligvis for oplæring i vores produkter, så du ved hvad du sælger. Din arbejdsdag vil primært omfatte håndtering af eksisterende kunder, design af IT-løsninger, markedsføring på sociale medier, samt skaffe nye kunder og forhandlere. Du skal selv have bil. Vi levere smartphone, PC med internet, lønpakke inkl. pension & sundhedsordning efter 3 måneders ansættelse, og en masse gode kollegaer. Du vil primært skulle arbejde ud fra vores kontor i Vejle eller Randers, men du vil få kunder i hele Danmark som du skal være Account Manager for.

Send ansøgning/spørgsmål til ld@hosthouse.dk


Web: www.HostHouse.dk



OBS
Se bort fra ansøgningsfristen, da annoncen bliver lukket lige så snart den rette person er fundet.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330017506Phoenix-d854725312019-06-03T00:00:00IT Account Manager

IT Account Manager

HostHouse er en mindre dansk IT-virksomhed som ligger vægt på kvalitet, ansvarlighed og lange relationer med vores kunder. Virksomheden har eksistereret siden 2002 og vi er i dag 10 ansatte. Vi arbejder primært med små og mellemstore virksomheder.
Vi arbejder primært med IT-infrastruktur – netværk, servere, wifi, pc’er, printere, scannere, kamera og telefoni.
Vi har vores eget datacenter på 120 m2 beliggende i Vejle. Ud over vores eget salg af hosted produkter, har vi også en række forhandlere som sælger vores produkter til deres kunder.

Jobbet:
Jobbet omfatter salg til eksisterende kunder/forhandlere, men der vil også vores stort fokus på nysalg. Du vil med ledelsen og en anden Account Manager være ansvarlig for virksomhedens samlede salg og markedsføring. Salget forgår både på telefon og ved kundemøder. Vi sælger primært i vores nærområder, men har kunder i hele landet.

Vores ønsker til kandidater:
Vi forventer at du er resultatorienteret, men må også gerne være kreativ og tænke nye veje. Du skal derfor have et stort gå på mod, høj arbejdsmoral, kompetent udstråling – kort sagt en vindertype.

  • Du har 1-4 års salgserfaring
  • Gerne erfaring med telemarketing
  • Struktureret
  • Arbejdsom
  • Målrettet
  • Kendskab eller flair for IT
  • Du er troværdig og har en troværdig udstråling

Vi kan tilbyde:
Du kan komme til at arbejde for en virksomhed, som virkelig søger at lave de mest optimale løsninger for vores kunder. Du kommer til at arbejde sammen med et team som løfter opgaven i folk. Vi sørger naturligvis for oplæring i vores produkter, så du ved hvad du sælger. Din arbejdsdag vil primært omfatte håndtering af eksisterende kunder, design af IT-løsninger, markedsføring på sociale medier, samt skaffe nye kunder og forhandlere. Du skal selv have bil. Vi levere smartphone, PC med internet, lønpakke inkl. pension & sundhedsordning efter 3 måneders ansættelse, og en masse gode kollegaer. Du vil primært skulle arbejde ud fra vores kontor i Vejle eller Randers, men du vil få kunder i hele Danmark som du skal være Account Manager for.

Send ansøgning/spørgsmål til ld@hosthouse.dk


Web: www.HostHouse.dk



OBS
Se bort fra ansøgningsfristen, da annoncen bliver lukket lige så snart den rette person er fundet.

IT Account Manager HostHouse er en mindre dansk IT-virksomhed som ligger vægt på kvalitet, ansvarlighed og lange relationer med vores kunder. Virksomheden har eksistereret siden 2002 og vi er i dag 10 ansatte. Vi arbejder primært med små og mellemstore virksomheder. Vi arbejder primært med IT-infrastruktur netværk, servere, wifi, pc er, printere, scannere, kamera og telefoni. Vi har vores eget datacenter på 120 m2 beliggende i Vejle. Ud over vores eget salg af hosted produkter, har vi også en række forhandlere som sælger vores produkter til deres kunder. Jobbet:Jobbet omfatter salg til eksisterende kunder forhandlere, men der vil også vores stort fokus på nysalg. Du vil med ledelsen og en anden Account Manager være ansvarlig for virksomhedens samlede salg og markedsføring. Salget forgår både på telefon og ved kundemøder. Vi sælger primært i vores nærområder, men har kunder i hele landet. Vores ønsker til kandidater:Vi forventer at du er resultatorienteret, men må også gerne være kreativ og tænke nye veje. Du skal derfor have et stort gå på mod, høj arbejdsmoral, kompetent udstråling kort sagt en vindertype. Du har 1-4 års salgserfaring Gerne erfaring med telemarketing Struktureret Arbejdsom Målrettet Kendskab eller flair for IT Du er troværdig og har en troværdig udstråling Vi kan tilbyde:Du kan komme til at arbejde for en virksomhed, som virkelig søger at lave de mest optimale løsninger for vores kunder. Du kommer til at arbejde sammen med et team som løfter opgaven i folk. Vi sørger naturligvis for oplæring i vores produkter, så du ved hvad du sælger. Din arbejdsdag vil primært omfatte håndtering af eksisterende kunder, design af IT-løsninger, markedsføring på sociale medier, samt skaffe nye kunder og forhandlere. Du skal selv have bil. Vi levere smartphone, PC med internet, lønpakke inkl. pension sundhedsordning efter 3 måneders ansættelse, og en masse gode kollegaer. Du vil primært skulle arbejde ud fra vores kontor i Vejle eller Randers, men du vil få kunder i hele Danmark som du skal være Account Manager for. Send ansøgning spørgsmål til ld@hosthouse.dk Web: www.HostHouse.dkOBSSe bort fra ansøgningsfristen, da annoncen bliver lukket lige så snart den rette person er fundet.11jobnetd8547253100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-01T00:00:0000010EuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandVejleEuropaDanmarkJyllandØstjyllandHedensted3520956HOSTHOUSE IT ApS11Hjulmagervej 13B7100VejleDKDanmark0ld@hosthouse.dkDKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent754602JobNet4983584498358410006-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d8547253https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=d8547253https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d8547253&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d8547253&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale241107Account Manager2Salg361711251Lars Digeld@hosthouse.dkDKDanmarkDKDanmark330043533Branchekendt erfaren sælger til svejse- og industrimontageRobot Salg af svejsearbejde- samt montage og industriservice på kunders lokationen Vi søger en erfaren sælger til opsøgende salg af svejsearbejde og industriservice. Kunde-målgruppen er virksomheder indenfor smede- og stålindustrien, som efterspørger kvalificerede svejsere og montører. Opgaverne findes typisk på kraftværker, varmeværker, forbrændingsanlæg og generelt i industrisektoren med hovedfokus på manuelle svejseopgaver (MIG, MAG og TIG) i høj kvalitet leveret i henhold til vores certificeringer: ISO 9001:2015 EN ISO 14001:2015 PN-N 18001:2008 EN ISO 3834-2 EN 1090-1. Hvem er du: Du har branchekendskab og salgserfaring fra industri og eller energisektoren. Gode engelskkundskaber er en forudsætning. Dit arbejde bliver meget opsøgende Du bliver som vores udadvendte sælger, ansvarlig for at finde kunder, der ønsker en ekstern partner, som enten kan løse svejse- og montageopgaver on-site i Danmark eller i resten af verden, på kundens fabrik eller på projekter, hvor end dette måtte ønskes. Du vil få professionel salgsstøtte af vores professionelle salgs- og marketingafdeling samt professionelle og erfarne svejseteknikere og ingeniører. Vi forstiller os, at du skal arbejde hjemmefra. Du skal dog også være i løbende dialog med- og have reference til vores hovedkontor og fælles servicecenter, der er beliggende i Szczecin Polen. BIC Steel er et joint venture mellem de to velkonsoliderede og velrenommerede familievirksomheder: JVP STEEL og BIC Group. Sammenlagt beskæftiger vi over 500 medarbejdere og omsætter årligt for over 300 millioner kroner. Vi har løst opgaver i over 30 lande og har en historie, der går over 40 år tilbage. På WWW.BIC-Steel kan du læse mere om os og klikke videre til partnernes hjemmesider. Ansøgning stiles til: CEO Partner Jan V. Stjernebjerg jvs@jvpsteel.pl 48 667 70 70 90 Til hvem du også er velkommen til at ringe for at høre nærmere om stillingen. Ansøgningsfrist: søndag d. 30 6

Salg af svejsearbejde- samt montage og industriservice på kunders lokationen  

 

Vi søger en erfaren sælger til opsøgende salg af svejsearbejde og industriservice.

Kunde-målgruppen er virksomheder indenfor smede- og stålindustrien, som efterspørger kvalificerede svejsere og montører. Opgaverne findes typisk på kraftværker, varmeværker, forbrændingsanlæg og generelt i industrisektoren med hovedfokus på manuelle svejseopgaver (MIG, MAG og TIG) i høj kvalitet – leveret i henhold til vores certificeringer: ISO 9001:2015; EN ISO 14001:2015; PN-N 18001:2008; EN ISO 3834-2; EN 1090-1.

Hvem er du:

  • Du har branchekendskab og salgserfaring fra industri og eller energisektoren.
  • Gode engelskkundskaber er en forudsætning.

Dit arbejde bliver meget opsøgende

Du bliver som vores udadvendte sælger, ansvarlig for at finde kunder, der ønsker en ekstern partner, som enten kan løse svejse- og montageopgaver on-site i Danmark eller i resten af verden, på kundens fabrik eller på projekter, hvor end dette måtte ønskes. 

Du vil få professionel salgsstøtte af vores professionelle salgs- og marketingafdeling samt professionelle og erfarne svejseteknikere og ingeniører.

Vi forstiller os, at du skal arbejde hjemmefra. Du skal dog også være i løbende dialog med- og have reference til vores hovedkontor og fælles servicecenter, der er beliggende i Szczecin – Polen.  

BIC Steel er et joint venture mellem de to velkonsoliderede og velrenommerede familievirksomheder: JVP STEEL og BIC Group. Sammenlagt beskæftiger vi over 500 medarbejdere og omsætter årligt for over 300 millioner kroner. Vi har løst opgaver i over 30 lande og har en historie, der går over 40 år tilbage. 

På WWW.BIC-Steel kan du læse mere om os – og klikke videre til partnernes hjemmesider.

 

Ansøgning stiles til:

CEO & Partner Jan V. Stjernebjerg

jvs@jvpsteel.pl

+48 667 70 70 90 

Til hvem du også er velkommen til at ringe for at høre nærmere om stillingen. 

 

Ansøgningsfrist: søndag d. 30/6

BALTIC INDUSTRIES & CONSULTING A/SGive2019-06-18T00:00:002019-06-30T00:00:00
330036998Account Manager til Telia ErhvervRobot Account Manager til Telia Erhverv, Business Solutions Har du lysten og viljen til at hente nye kunder hjem til Telia Erhverv, så er her en spændende mulighed for at arbejde med professionelt opsøgende salg. Kort om stillingen Du bliver en del af organisationen Telia Erhverv hvor du driver din egen butik i form af opsøgende salg. Afdelingens vigtigste opgave er at hente nye kunder til TeliaErhverv og lægge hele deres telco forretning hos Telia Erhverv. Som Account Manager er du ansvarlig for at drive salgsprocessen fra start til slut. Du er således ansvarlig for både planlægning, opbygge en pipeline og eksekvere salg. Konkrete ansvarsområde og opgaver er Salgsbudget for egen kundeportefølje i hele Danmark. Primært fokus på mobil, fastnet, Bredbånd samt viderestillingsløsninger. Tilbudsskrivning, præsentation og opfølgning. Ordre- og kontraktregistrering. Sikre løbende tilgang af nye kunder til din pipeline. Løbende pipeline opfølgning og opdatering. Vi tilbyder Fast grundløn og en attraktiv provision bonusordning. Professionel arbejdsplads med kompetenceudvikling og coaching. Et miljø med højt tempo og et stærkt socialt fællesskab Madordning, fri frugt og varme drikke Vores forventninger til dig Vi forventer, at du har solid salgserfaring og kendskab til branchen er en klar fordel. Du arbejder selvstændigt, er velovervejet, struktureret og evner at definere konkrete løsninger for kunden. Du har en stærk kommerciel forståelse, er god til at nytænke og har samtidig en struktureret tilgang til opgaverne og øje for detaljer, så du altid leverer høj kvalitet og overholder deadline. Du har masser af drive, brænder for salg, arbejder målrettet og kan vende et nej tak til en mulighed. Du har endvidere en stærk overbevisningsevne og kan lukke en handel med kunden på en naturlig måde. Har du spørgsmål, er du velkommen til at rette henvendelse til udviklingsdirektør Aske Johansen på tlf 28491729

Account Manager til Telia Erhverv, Business Solutions

Har du lysten og viljen til at hente nye kunder hjem til Telia Erhverv, så er her en spændende mulighed for at arbejde med professionelt opsøgende salg.

Kort om stillingen

Du bliver en del af organisationen Telia Erhverv hvor du driver din "egen butik" i form af opsøgende salg. Afdelingens vigtigste opgave er at hente nye kunder til TeliaErhverv og lægge hele deres telco forretning hos Telia Erhverv. 

Som Account Manager er du ansvarlig for at drive salgsprocessen fra start til slut. Du er således ansvarlig for både planlægning, opbygge en pipeline og eksekvere salg.

Konkrete ansvarsområde og opgaver er

  • Salgsbudget for egen kundeportefølje i hele Danmark.
  • Primært fokus på mobil, fastnet, Bredbånd samt viderestillingsløsninger.
  • Tilbudsskrivning, præsentation og opfølgning.
  • Ordre- og kontraktregistrering.
  • Sikre løbende tilgang af nye kunder til din pipeline.
  • Løbende pipeline opfølgning og opdatering.

 Vi tilbyder

  • Fast grundløn og en attraktiv provision + bonusordning. 
  • Professionel arbejdsplads med kompetenceudvikling og coaching.
  • Et miljø med højt tempo og et stærkt socialt fællesskab
  • Madordning, fri frugt og varme drikke

Vores forventninger til dig

Vi forventer, at du har solid salgserfaring og kendskab til branchen er en klar fordel.

Du arbejder selvstændigt, er velovervejet, struktureret og evner at definere konkrete løsninger for kunden.

Du har en stærk kommerciel forståelse, er god til at nytænke og har samtidig en struktureret tilgang til opgaverne og øje for detaljer, så du altid leverer høj kvalitet og overholder deadline.  

Du har masser af drive, brænder for salg, arbejder målrettet og kan vende et "nej tak" til en mulighed. Du har endvidere en stærk overbevisningsevne og kan lukke " en handel" med kunden på en naturlig måde.

Har du spørgsmål, er du velkommen til at rette henvendelse til udviklingsdirektør Aske Johansen på tlf 28491729

Icon Sales ApSKolding2019-06-04T00:00:002019-07-29T00:00:00
330048094Sælger i Region ØstRobot Brænder du for salg til virksomheder i mange brancher? Ved du noget om dæk? Er du en af branchens tunge drenge ? Er du struktureret, flittig, målrettet og en vindertype? Hvis du kan svare ja til ovenstående, så har vi en super spændende udfordring til dig, hvor du får en spændende dagligdag, gode kolleger og et job, hvor du kan gøre en afgørende forskel. Og for nogle af vores centre, kan du ligefrem være den afgørende faktor i bestræbelserne på at få succes. Dit job bliver at servicere og sælge vores palette af løsninger til vores kundesegmenter (Last, Agro og Light-segmentet). Titlen bliver sælger, hvor du refererer til salgschefen for Region Øst. Du bliver nøglepersonen i vores bestræbelser på at få endnu flere kunder, større omsætning og udvikle endnu flere løsninger til vores segmenter. Du kommer samtidig til at sikre, at vores udvikling fortsætter. Dine primære arbejdsopgaver ? Planlægge og gennemføre kundebesøg over hele Region Øst i samarbejde med salgschefen og regionschefen. ? Tilbyde løsninger til kunder som er tilknyttet vores 13 centre i Region Øst. ? Medvirke til at tilpasse og udvikle strategierne inden for vores segmenter. ? Deltage i udarbejdelsen af handlingsplaner i samarbejde med salgschefen, regionschefen og centerlederne. Som sælger i Euromaster Danmark kommer du til at arbejde med de bedste dæk mærker inden for branchen. Du er med til at definere kundepotentialet og -behov, og på den baggrund implementerer du i samarbejde med dine kolleger de relevante tiltag på området, som kan medvirke til, at vi når vores målsætninger. Lidt om dig ? Du har en stærk salgsprofil, og du lægger stor vægt på at opbygge relationer med kunden i centrum. ? Du har kendskab til branchen og interesse i forbindelse hermed. ? Du kan se dig selv i en stilling, hvor hovedvægten af jobbet er opsøgende salg og udvikling af forretningsområder. ? Du er målrettet og trives med at blive målt på dine præstationer og de opstillede KPI ere. ? Erfaring med dæk er en klar fordel, men ikke et ultimativt krav. Personlige kvalifikationer: ? Du er positiv med et smittende humør, og du har gode samarbejdsevner og en udadvendt personlighed. ? Du er engageret, dynamisk, målrettet og samarbejdsorienteret i din tilgang til jobbet. ? Du er fleksibel mht. arbejdstider og steder og er fortrolig med, at opfølgning er en vigtig del af dagligdagen. ? Du er god i din brug af telefonen, og du har IT-kompetencer på et fornuftigt brugerniveau. Lidt om os Hos Euromaster fokuserer vi hele tiden på din faglige udvikling og videreuddannelse, og vi kan tilbyde dig individuel lønpakke med mulighed for bonuspakke, firmabil, sundhedsforsikring, pensionsordning. Du bliver del af en spændende virksomhed spændende stilling, hvor du har mulighed for at forme din hverdag og hvor du får indflydelse på udviklingen. Du bliver en nøgleperson i vore bestræbelser på at fortsætte den positive udvikling, Euromaster er inde i. Euromaster er en del af Michelin koncernen, der har fokus på et godt arbejdsmiljø med motiverede medarbejdere og gode personaleforhold. Med udgangspunkt i dit hjemmekontor dækker du hele regionen. Såfremt du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Regionschef Jens Kofoed, Tlf. 61 61 05 47 Vi glæder os meget til at høre fra dig!

Brænder du for salg til virksomheder i mange brancher? Ved du noget om dæk? Er du en af branchens tunge drenge ? Er du struktureret, flittig, målrettet og en vindertype?

Hvis du kan svare ja til ovenstående, så har vi en super spændende udfordring til dig, hvor du får en spændende dagligdag, gode kolleger og et job, hvor du kan gøre en afgørende forskel. Og for nogle af vores centre, kan du ligefrem være den afgørende faktor i bestræbelserne på at få succes.

Dit job bliver at servicere og sælge vores palette af løsninger til vores kundesegmenter (Last, Agro og Light-segmentet). Titlen bliver sælger, hvor du refererer til salgschefen for Region Øst.

Du bliver nøglepersonen i vores bestræbelser på at få endnu flere kunder, større omsætning og udvikle endnu flere løsninger til vores segmenter. Du kommer samtidig til at sikre, at vores udvikling fortsætter.


Dine primære arbejdsopgaver

? Planlægge og gennemføre kundebesøg over hele Region Øst i samarbejde med salgschefen og regionschefen.

? Tilbyde løsninger til kunder som er tilknyttet vores 13 centre i Region Øst.

? Medvirke til at tilpasse og udvikle strategierne inden for vores segmenter.

? Deltage i udarbejdelsen af handlingsplaner i samarbejde med salgschefen, regionschefen og centerlederne.

Som sælger i Euromaster Danmark kommer du til at arbejde med de bedste dæk mærker inden for branchen. Du er med til at definere kundepotentialet og -behov, og på den baggrund implementerer du i samarbejde med dine kolleger de relevante tiltag på området, som kan medvirke til, at vi når vores målsætninger.

Lidt om dig

? Du har en stærk salgsprofil, og du lægger stor vægt på at opbygge relationer med kunden i centrum.

? Du har kendskab til branchen og interesse i forbindelse hermed.

? Du kan se dig selv i en stilling, hvor hovedvægten af jobbet er opsøgende salg og udvikling af forretningsområder.

? Du er målrettet og trives med at blive målt på dine præstationer og de opstillede KPI’ere.

? Erfaring med dæk er en klar fordel, men ikke et ultimativt krav.

Personlige kvalifikationer:

? Du er positiv med et smittende humør, og du har gode samarbejdsevner og en udadvendt personlighed.

? Du er engageret, dynamisk, målrettet og samarbejdsorienteret i din tilgang til jobbet.

? Du er fleksibel mht. arbejdstider og –steder og er fortrolig med, at opfølgning er en vigtig del af dagligdagen.

? Du er god i din brug af telefonen, og du har IT-kompetencer på et fornuftigt brugerniveau.


Lidt om os

Hos Euromaster fokuserer vi hele tiden på din faglige udvikling og videreuddannelse, og vi kan tilbyde dig individuel lønpakke med mulighed for bonuspakke, firmabil, sundhedsforsikring, pensionsordning.

Du bliver del af en spændende virksomhed/ spændende stilling, hvor du har mulighed for at forme din hverdag og hvor du får indflydelse på udviklingen. Du bliver en nøgleperson i vore bestræbelser på at fortsætte den positive udvikling, Euromaster er inde i. Euromaster er en del af Michelin koncernen, der har fokus på et godt arbejdsmiljø med motiverede medarbejdere og gode personaleforhold. Med udgangspunkt i dit hjemmekontor dækker du hele regionen.

Såfremt du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Regionschef Jens Kofoed,

Tlf. 61 61 05 47


Vi glæder os meget til at høre fra dig!

Euromaster Danmark A/SSkanderborg2019-06-24T00:00:002019-07-24T00:00:00
330048524Account Manager, Sports Nutrition Europe - AarhusRobot Are you ready to take on responsibility for a number of dedicated and highly demanding customers within the sports nutrition and medical industry in Europe and help reaching our ambitious sales targets as Account Manager for Arla Foods Ingredients. AFI produces and markets specialized protein ingredients for the global Infant nutrition, medical nutrition, sports nutrition and functional food industry. We are an independent company within the Arla Foods Group, with an ambition to become the true global leader of the value-added whey business. Take AFI s dairy business to the next level As part of Arla Foods Ingredients office in Viby Denmark, you will be responsible for value-added sales of ingredients to sports nutrition customers in southern European markets . The customer portfolio will reach from smaller individual customers to big international customers where Key Account Management experience will come in handy. You will handle your own customer portfolio with a high degree of support from our very skilled team within sports nutrition. It is therefore important that you have a high degree of goal-oriented drive towards the customer, but also as team player with the rest of the organization. You will encourage and develop strategic partnerships with key customers as well as internal stakeholders within the commercial organization. You will use your business sense and analytical mind-set when you identify and pursue new opportunities to develop our business even further. You will be part of the European sales team in SBU Health and Performance and report to the Head of Sales, and you will also be a key part of the global sales team. You can look forward to a position, where you will play a significant part in the implementation of the business unit strategy and be responsible for making and executing customer plans as well as making sure that targets are met. Furthermore, we will rely on you as a key player to contribute actively to developing the business unit, as well as developing AFI as a whole. Expect about 50-70 travel days a year mainly to destinations in southern Europe either as customer visits or participation in trade shows. You will be based in Viby Denmark. Excellent sales skills and language competences combined with ambition and drive You have a strong commercial drive and have a proven BTB sales experience preferably within the ingredients industry. Furthermore, it will be a great asset if you speak Spanish and or French as these will be important markets for you to handle. You have a technical product understanding either from your educational background or your work experience, which will enable you to understand our offering to the sports and medical nutrition industry and use this actively to grow your business area. You have a proven record of working systematically with both small and big customers in a long term strategic business and you must be able to handle varying workloads, keep calm when things are hectic and stand your ground when the going gets tough. Furthermore, you are driven by results and are capable of obtaining the best possible deals through professional and authoritative negotiations. You have a flair for numbers and work in a structured way with your assignments. As you will be operating in a truly international environment, you will need extraordinarily good communication skills to appreciate different cultures, as well as the ability to cooperate with people at all levels. Application and contact Please apply as soon as possible and no later than 5 August. We will continuously invite candidates for further process and will get back to you, once we have reviewed your application thoroughly.

Are you ready to take on responsibility for a number of dedicated and highly demanding customers within the sports nutrition and medical industry in Europe and help reaching our ambitious sales targets as Account Manager for Arla Foods Ingredients.

AFI produces and markets specialized protein ingredients for the global Infant nutrition, medical nutrition, sports nutrition and functional food industry. We are an independent company within the Arla Foods Group, with an ambition to become the true global leader of the value-added whey business. 

Take AFI’s dairy business to the next level

As part of Arla Foods Ingredients office in Viby Denmark, you will be responsible for value-added sales of ingredients to sports nutrition customers in southern European markets . The customer portfolio will reach from smaller individual customers to big international customers where Key Account Management experience will come in handy.

You will handle your own customer portfolio with a high degree of support from our very skilled team within sports nutrition. It is therefore important that you have a high degree of goal-oriented drive towards the customer, but also as team player with the rest of the organization. You will encourage and develop strategic partnerships with key customers as well as internal stakeholders within the commercial organization.

You will use your business sense and analytical mind-set when you identify and pursue new opportunities to develop our business even further. You will be part of the European sales team in SBU Health and Performance and report to the Head of Sales, and you will also be a key part of the global sales team. You can look forward to a position, where you will play a significant part in the implementation of the business unit strategy and be responsible for making and executing customer plans as well as making sure that targets are met. Furthermore, we will rely on you as a key player to contribute actively to developing the business unit, as well as developing AFI as a whole.

Expect about 50-70 travel days a year mainly to destinations in southern Europe either as customer visits or participation in trade shows. You will be based in Viby Denmark.

Excellent sales skills and language competences combined with ambition and drive

You have a strong commercial drive and have a proven BTB sales experience preferably within the ingredients industry. Furthermore, it will be a great asset if you speak Spanish and or French as these will be important markets for you to handle. You have a technical product understanding either from your educational background or your work experience, which will enable you to understand our offering to the sports and medical nutrition industry and use this actively to grow your business area.

You have a proven record of working systematically with both small and big customers in a long term strategic business and you must be able to handle varying workloads, keep calm when things are hectic and stand your ground when the going gets tough. Furthermore, you are driven by results and are capable of obtaining the best possible deals through professional and authoritative negotiations.

You have a flair for numbers and work in a structured way with your assignments. As you will be operating in a truly international environment, you will need extraordinarily good communication skills to appreciate different cultures, as well as the ability to cooperate with people at all levels.

Application and contact

Please apply as soon as possible and no later than 5 August. We will continuously invite candidates for further process and will get back to you, once we have reviewed your application thoroughly.

ARLA FOODS AMBAViby J2019-06-24T00:00:002019-08-05T00:00:00
330045381Account Manager søges til e-commerce startup i høj vækst!Robot Har du teknisk snilde og sans for detaljer? Brænder du for at yde en god kundesupport, at rådgive og sælge nye løsninger ind til eksisterende kunder, og har du mod på at varetage egen kundeportefølje? Hos Salecto har vi vokseværk, og vi har derfor den helt rigtige stilling til dig med opstart snarest. Salecto er en e-commerce platform i hjertet af Åbyhøj, der fokuserer på at levere webshops baseret på vores egen Salecto-motor. Vores produkt er nytænkende, og vores salgsmetode er rådgivende vi ønsker at se vores kunder få succes, da kundernes succes avler vores succes. Som Account Manager vil dine arbejdsopgaver ligge i samspillet mellem rådgivning af og opsalg til vores kundeportefølje inden for design og webudvikling af funktioner. Det er centralt, at du formår at arbejde struktureret omkring hele processen og yde proaktiv støtte og support til kunden. Du overtager kunder fra vores Onboarding team, som har bygget deres webshop, og skal nu sørge for, at kunden trives, supporteres og vækster deres online forretning. Du vil blive en del af vores Customer Succes team, som er ansvarlig for kundetilfredshed og økonomisk vækst for vores online kunder. Det er forretningskritisk, at du er positiv, effektiv og med stort overskud hjælper vores kunder. Dine arbejdsopgaver vil blandt andet være: Supportering af kunder angående drift, udvikling af webshops og besvarelse af forfaldende spørgsmål til platformen. Struktureret opsalg af nye funktioner og udbyggende løsninger overfor kundeporteføljen. Opnå månedlige teambudgetter. Varetagelse af egen kundeportefølje. Sikre samarbejde med kundeportefølje, som omfatter: udvikling, fastholdelse og tilfredshed. Samarbejde med vores Udviklingsteam om optimering af kundernes nuværende løsninger med baggrund i best-practice og user experience. Id generering til udvikling af Salecto-platformen. Research og test af nye moduler, som kan integreres på Salecto-platformen. Udarbejdelse af videoguides og FAQ. Vi leder efter dig, hvis du: Har 1 2 års erfaring med kundeservice og salg over telefonen til erhverv. Har en grundlæggende forståelse for HTML og CSS. Lærer hurtigt og interesserer dig for e-handel. Har en grundlæggende forståelse for digital marketing. Har et højt energiniveau og evnen til at smile gennem telefonen . Er imødekommende, hjælpsom og går den ekstra mil for at sikre tilfredse kunder. Har en evne til at arbejde selvstændigt og bevare overblikket med mange bolde i luften. Trives i et resultatorienteret miljø. Er proaktiv og konstant søger muligheder for at lære mere og dygtiggøre dig. Har ambitioner på egne og Salectos vegne. Sætter en ære i at yde et højt serviceniveau og levere effektivt. Til den rette kandidat tilbyder vi: Muligheden for at være en nøglespiller og opbygge din karriere i en hastigt voksende virksomhed. En konkurrencedygtig løn. En fantastisk arbejdsplads i Åbyhøj, hvor du får stillet en lækker kontorplads til rådighed. En iværksætterånd, der giver plads til store armbevægelser. Et spændende job med masser af udfordringer. Frokost- og frugtordning. Salecto er placeret i samme hus som søsterselskabet Conversio, og vi arbejder tæt sammen i dagligdagen. Vi er præget af en frihed under ansvar tilgang, og vi udfordrer hinanden på det faglige og på det personlige plan, da det er centralt for os at udvikle os som mennesker og som medarbejdere. Vil du vide mere om Salecto som arbejdsplads, så besøg vores søsterselskab, Conversios karriereside. Interesseret? Hvis du synes, at det lyder som en stilling for dig, så send en motiveret ansøgning samt dit CV til HR Operations Manager Christina Lolck på mail clo@salecto.com med emnet Account Manager . Skulle du have et par spørgsmål, inden du er klar til at skrive din ansøgning, kan du også kontakte os på tlf. 45 70 666 509.

Har du teknisk snilde og sans for detaljer? Brænder du for at yde en god kundesupport, at rådgive og sælge nye løsninger ind til eksisterende kunder, og har du mod på at varetage egen kundeportefølje? Hos Salecto har vi vokseværk, og vi har derfor den helt rigtige stilling til dig med opstart snarest.

Salecto er en e-commerce platform i hjertet af Åbyhøj, der fokuserer på at levere webshops baseret på vores egen Salecto-motor. Vores produkt er nytænkende, og vores salgsmetode er rådgivende – vi ønsker at se vores kunder få succes, da kundernes succes avler vores succes.

Som Account Manager vil dine arbejdsopgaver ligge i samspillet mellem rådgivning af og opsalg til vores kundeportefølje inden for design og webudvikling af funktioner. Det er centralt, at du formår at arbejde struktureret omkring hele processen og yde proaktiv støtte og support til kunden. Du overtager kunder fra vores Onboarding team, som har bygget deres webshop, og skal nu sørge for, at kunden trives, supporteres og vækster deres online forretning. Du vil blive en del af vores Customer Succes team, som er ansvarlig for kundetilfredshed og økonomisk vækst for vores online kunder. Det er forretningskritisk, at du er positiv, effektiv og med stort overskud hjælper vores kunder.

Dine arbejdsopgaver vil blandt andet være:

  • Supportering af kunder angående drift, udvikling af webshops og besvarelse af forfaldende spørgsmål til platformen.
  • Struktureret opsalg af nye funktioner og udbyggende løsninger overfor kundeporteføljen.
  • Opnå månedlige teambudgetter.
  • Varetagelse af egen kundeportefølje.
  • Sikre samarbejde med kundeportefølje, som omfatter: udvikling, fastholdelse og tilfredshed.
  • Samarbejde med vores Udviklingsteam om optimering af kundernes nuværende løsninger med baggrund i best-practice og user experience.
  • Idégenerering til udvikling af Salecto-platformen.
  • Research og test af nye moduler, som kan integreres på Salecto-platformen.
  • Udarbejdelse af videoguides og FAQ.

Vi leder efter dig, hvis du:

  • Har 1 – 2 års erfaring med kundeservice og salg over telefonen til erhverv.
  • Har en grundlæggende forståelse for HTML og CSS.
  • Lærer hurtigt og interesserer dig for e-handel.
  • Har en grundlæggende forståelse for digital marketing.
  • Har et højt energiniveau og evnen til at smile “gennem telefonen”.
  • Er imødekommende, hjælpsom og går den ekstra mil for at sikre tilfredse kunder.
  • Har en evne til at arbejde selvstændigt og bevare overblikket med mange bolde i luften.
  • Trives i et resultatorienteret miljø.
  • Er proaktiv og konstant søger muligheder for at lære mere og dygtiggøre dig.
  • Har ambitioner på egne og Salectos vegne.
  • Sætter en ære i at yde et højt serviceniveau og levere effektivt.

Til den rette kandidat tilbyder vi:

  • Muligheden for at være en nøglespiller og opbygge din karriere i en hastigt voksende virksomhed.
  • En konkurrencedygtig løn.
  • En fantastisk arbejdsplads i Åbyhøj, hvor du får stillet en lækker kontorplads til rådighed.
  • En iværksætterånd, der giver plads til store armbevægelser.
  • Et spændende job med masser af udfordringer.
  • Frokost- og frugtordning.

Salecto er placeret i samme hus som søsterselskabet Conversio, og vi arbejder tæt sammen i dagligdagen. Vi er præget af en frihed under ansvar tilgang, og vi udfordrer hinanden på det faglige og på det personlige plan, da det er centralt for os at udvikle os som mennesker og som medarbejdere. Vil du vide mere om Salecto som arbejdsplads, så besøg vores søsterselskab, Conversios karriereside.

Interesseret?

Hvis du synes, at det lyder som en stilling for dig, så send en motiveret ansøgning samt dit CV til HR Operations Manager Christina Lolck på mail clo@salecto.com med emnet ”Account Manager”. Skulle du have et par spørgsmål, inden du er klar til at skrive din ansøgning, kan du også kontakte os på tlf. +45 70 666 509.

 

Conversio ApSÅbyhøj2019-06-18T00:00:002019-07-05T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Branchekendt erfaren sælger til svejse- og industrimontage

BALTIC INDUSTRIES & CONSULTING A/S

Give
Salg af svejsearbejde- samt montage og industriservice på kunders lokationen Vi søger en erfaren sælger til opsøgende salg af svejsearbejde og industriservice. Kunde-målgruppen er virksomheder indenfor smede- og stålindustrien, som efterspørger kval...
Indrykket:18. juni 2019
Udløbsdato:30. juni 2019

Account Manager til Telia Erhverv

Icon Sales ApS

Kolding
Account Manager til Telia Erhverv, Business Solutions Har du lysten og viljen til at hente nye kunder hjem til Telia Erhverv, så er her en spændende mulighed for at arbejde med professionelt opsøgende salg. Kort om stillingen Du bliver en del af org...
Indrykket:4. juni 2019
Udløbsdato:29. juli 2019

Sælger i Region Øst

Euromaster Danmark A/S

Skanderborg
Brænder du for salg til virksomheder i mange brancher? Ved du noget om dæk? Er du en af branchens tunge drenge ? Er du struktureret, flittig, målrettet og en vindertype? Hvis du kan svare ja til ovenstående, så har vi en super spændende udfordring t...
Indrykket:24. juni 2019
Udløbsdato:24. juli 2019

Account Manager, Sports Nutrition Europe - Aarhus

ARLA FOODS AMBA

Viby J
Are you ready to take on responsibility for a number of dedicated and highly demanding customers within the sports nutrition and medical industry in Europe and help reaching our ambitious sales targets as Account Manager for Arla Foods Ingredients. ...
Indrykket:24. juni 2019
Udløbsdato:5. august 2019

Account Manager søges til e-commerce startup i høj vækst!

Conversio ApS

Åbyhøj
Har du teknisk snilde og sans for detaljer? Brænder du for at yde en god kundesupport, at rådgive og sælge nye løsninger ind til eksisterende kunder, og har du mod på at varetage egen kundeportefølje? Hos Salecto har vi vokseværk, og vi har derfor d...
Indrykket:18. juni 2019
Udløbsdato:5. juli 2019