Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

IT Account Manager

IT Account Manager

HostHouse er en mindre dansk IT-virksomhed som ligger vægt på kvalitet, ansvarlighed og lange relationer med vores kunder. Virksomheden har eksistereret siden 2002 og vi er i dag 10 ansatte. Vi arbejder primært med små og mellemstore virksomheder.
Vi arbejder primært med IT-infrastruktur – netværk, servere, wifi, pc’er, printere, scannere, kamera og telefoni.
Vi har vores eget datacenter på 120 m2 beliggende i Vejle. Ud over vores eget salg af hosted produkter, har vi også en række forhandlere som sælger vores produkter til deres kunder.

Jobbet:
Jobbet omfatter salg til eksisterende kunder/forhandlere, men der vil også vores stort fokus på nysalg. Du vil med ledelsen og en anden Account Manager være ansvarlig for virksomhedens samlede salg og markedsføring. Salget forgår både på telefon og ved kundemøder. Vi sælger primært i vores nærområder, men har kunder i hele landet.

Vores ønsker til kandidater:
Vi forventer at du er resultatorienteret, men må også gerne være kreativ og tænke nye veje. Du skal derfor have et stort gå på mod, høj arbejdsmoral, kompetent udstråling – kort sagt en vindertype.

  • Du har 1-4 års salgserfaring
  • Gerne erfaring med telemarketing
  • Struktureret
  • Arbejdsom
  • Målrettet
  • Kendskab eller flair for IT
  • Du er troværdig og har en troværdig udstråling

Vi kan tilbyde:
Du kan komme til at arbejde for en virksomhed, som virkelig søger at lave de mest optimale løsninger for vores kunder. Du kommer til at arbejde sammen med et team som løfter opgaven i folk. Vi sørger naturligvis for oplæring i vores produkter, så du ved hvad du sælger. Din arbejdsdag vil primært omfatte håndtering af eksisterende kunder, design af IT-løsninger, markedsføring på sociale medier, samt skaffe nye kunder og forhandlere. Du skal selv have bil. Vi levere smartphone, PC med internet, lønpakke inkl. pension & sundhedsordning efter 3 måneders ansættelse, og en masse gode kollegaer. Du vil primært skulle arbejde ud fra vores kontor i Vejle eller Randers, men du vil få kunder i hele Danmark som du skal være Account Manager for.

Send ansøgning/spørgsmål til ld@hosthouse.dk


Web: www.HostHouse.dk



Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330090325Phoenix-c696964612019-09-16T00:00:00IT Account Manager

IT Account Manager

HostHouse er en mindre dansk IT-virksomhed som ligger vægt på kvalitet, ansvarlighed og lange relationer med vores kunder. Virksomheden har eksistereret siden 2002 og vi er i dag 10 ansatte. Vi arbejder primært med små og mellemstore virksomheder.
Vi arbejder primært med IT-infrastruktur – netværk, servere, wifi, pc’er, printere, scannere, kamera og telefoni.
Vi har vores eget datacenter på 120 m2 beliggende i Vejle. Ud over vores eget salg af hosted produkter, har vi også en række forhandlere som sælger vores produkter til deres kunder.

Jobbet:
Jobbet omfatter salg til eksisterende kunder/forhandlere, men der vil også vores stort fokus på nysalg. Du vil med ledelsen og en anden Account Manager være ansvarlig for virksomhedens samlede salg og markedsføring. Salget forgår både på telefon og ved kundemøder. Vi sælger primært i vores nærområder, men har kunder i hele landet.

Vores ønsker til kandidater:
Vi forventer at du er resultatorienteret, men må også gerne være kreativ og tænke nye veje. Du skal derfor have et stort gå på mod, høj arbejdsmoral, kompetent udstråling – kort sagt en vindertype.

  • Du har 1-4 års salgserfaring
  • Gerne erfaring med telemarketing
  • Struktureret
  • Arbejdsom
  • Målrettet
  • Kendskab eller flair for IT
  • Du er troværdig og har en troværdig udstråling

Vi kan tilbyde:
Du kan komme til at arbejde for en virksomhed, som virkelig søger at lave de mest optimale løsninger for vores kunder. Du kommer til at arbejde sammen med et team som løfter opgaven i folk. Vi sørger naturligvis for oplæring i vores produkter, så du ved hvad du sælger. Din arbejdsdag vil primært omfatte håndtering af eksisterende kunder, design af IT-løsninger, markedsføring på sociale medier, samt skaffe nye kunder og forhandlere. Du skal selv have bil. Vi levere smartphone, PC med internet, lønpakke inkl. pension & sundhedsordning efter 3 måneders ansættelse, og en masse gode kollegaer. Du vil primært skulle arbejde ud fra vores kontor i Vejle eller Randers, men du vil få kunder i hele Danmark som du skal være Account Manager for.

Send ansøgning/spørgsmål til ld@hosthouse.dk


Web: www.HostHouse.dk


2019-10-31T16:51:46.707 IT Account Manager HostHouse er en mindre dansk IT-virksomhed som ligger vægt på kvalitet, ansvarlighed og lange relationer med vores kunder. Virksomheden har eksistereret siden 2002 og vi er i dag 10 ansatte. Vi arbejder primært med små og mellemstore virksomheder. Vi arbejder primært med IT-infrastruktur netværk, servere, wifi, pc er, printere, scannere, kamera og telefoni. Vi har vores eget datacenter på 120 m2 beliggende i Vejle. Ud over vores eget salg af hosted produkter, har vi også en række forhandlere som sælger vores produkter til deres kunder. Jobbet:Jobbet omfatter salg til eksisterende kunder forhandlere, men der vil også vores stort fokus på nysalg. Du vil med ledelsen og en anden Account Manager være ansvarlig for virksomhedens samlede salg og markedsføring. Salget forgår både på telefon og ved kundemøder. Vi sælger primært i vores nærområder, men har kunder i hele landet. Vores ønsker til kandidater:Vi forventer at du er resultatorienteret, men må også gerne være kreativ og tænke nye veje. Du skal derfor have et stort gå på mod, høj arbejdsmoral, kompetent udstråling kort sagt en vindertype. Du har 1-4 års salgserfaring Gerne erfaring med telemarketing Struktureret Arbejdsom Målrettet Kendskab eller flair for IT Du er troværdig og har en troværdig udstråling Vi kan tilbyde:Du kan komme til at arbejde for en virksomhed, som virkelig søger at lave de mest optimale løsninger for vores kunder. Du kommer til at arbejde sammen med et team som løfter opgaven i folk. Vi sørger naturligvis for oplæring i vores produkter, så du ved hvad du sælger. Din arbejdsdag vil primært omfatte håndtering af eksisterende kunder, design af IT-løsninger, markedsføring på sociale medier, samt skaffe nye kunder og forhandlere. Du skal selv have bil. Vi levere smartphone, PC med internet, lønpakke inkl. pension sundhedsordning efter 3 måneders ansættelse, og en masse gode kollegaer. Du vil primært skulle arbejde ud fra vores kontor i Vejle eller Randers, men du vil få kunder i hele Danmark som du skal være Account Manager for. Send ansøgning spørgsmål til ld@hosthouse.dk Web: www.HostHouse.dk11jobnetc6969646100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-11-07T00:00:0000010EuropaDanmarkJyllandØstjyllandHedensted3608576HOSTHOUSE IT ApS11Hjulmagervej 13B7100VejleDKDanmark0
ld@hosthouse.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent822716JobNet5043876504387610012-09-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c6969646https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=c6969646https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c6969646&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c6969646&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/3.jpgIT Account Manager12008221Dansk3Læse/ tale241107Account Manager2Salg362733874ld@hosthouse.dkld@hosthouse.dkDKDanmarkDKDanmark330180991Global OEM Account ManagerRobot Global OEM Account Manager Leica Geosystems Machine Control Division Focus on Solutions, Sales Best Customer Relations Have you proven your success within maintaining and growing business to business sales of OEM products and technologies to companies worldwide? The individual in this role will increase OEM sales volume through a variety of account activities, exceptional customer support and the utilization of prior heavy Construction sales experience. The OEM organization has the outbound strategic and operational contact with the OEM segment, and provide technical support to our global OEM customers, and participate in cross functional project teams to develop new and maintain existing products. You will be responsible for product lines for the OEM segment in close cooperation with customers and development. The Position We need you to be the person who bridges our solutions with our customer s demands in the fast growing world of robotics and automation. As Global OEM Account Manager you will be responsible for building and managing commercial relationships within the OEM (Original Equipment Manufacturers) segment for the Machine Control Division. You have a good track record in strategic relationships and partnerships within heavy construction equipment companies, with great achievements. You are a visible leader with strong interpersonal skills and results, preferably from a global manufacturing company with diverse sales channels. You must be proactive and cooperative and have a commercial approach to problem solving combined with focus on delivering results and quality. You foster a developing environment, motivate people, and create a high-performance work ethic in the organization. You thrive by leading several projects simultaneously, acting as a coach, mentor, and leader for all team members. Your Personality Extrovert and result oriented Taking initiative and being proactive in sales and leadership Commercial and strategic mindset Culturally intelligent and oriented towards cooperation, and doing business cross countries Ability to communicate, present and influence Strong drive for results and success Your Main Role Achieve business targets Continued development and growth of the Machine Control Construction business Develop business plans and strategies with relevant stakeholders Keep your market know-how up to date. Responsibilities and Tasks Create, implement and follow up an OEM sales strategy in close cooperation with the OEM Director Grow sales and market share in selected OEMs mainly based in Europe Develop, maintain and grow contacts with selected OEM s Establish and monitor OEM pricing strategies Where OEM product development projects are established, work closely with management to ensure that projects are moving forward. Develop and maintain key internal and external partner relationships Implement plans to achieve defined strategic and operational business goals in conjunction with other internal stakeholders Work collaboratively with the BU team to provide insights into client and industry product requirements as well as potential developments Perform presentations and attend meetings with existing and potential customers, dealers and OEM s as the business, market and product expert for Machine Control Identify, foster and leverage relationships with internal stakeholders, customers, and industry contacts, supporting the attainment of the goals of the business Represent Leica in industry events, associations and tradeshows Provide budget input Prepare periodic reports and forecasts The Global OEM Account Manager Profile A minimum of 7 10 years of sales experience, preferably in the OEM Heavy Equipment industry Experience with machine control technologies is an advantage Prior experience in a managing sales position In-depth knowledge and experience in managing and implementing business development practices and the product management lifecycle Excellent communication and interpersonal skills with the ability to interface at all levels and functions Strong strategic thinking and marketing skills Experience in preparing proposals and conducting formal presentations via various delivery methods Strong organizational skills, entrepreneurial drive and strong work ethics Ability to work independently and yet be fully accountable Ability to form strong business relationships with internal and external stakeholders and represent the company professionally Strong sense of urgency, responsibility and accountability Education, Language and IT Skills A relevant University degree or equivalent, with a major in Business, Engineering, Technology, or a combination of studies and relevant commercial experience Fluent in both spoken and written English Other languages will be an advantage Fluent working knowledge of Microsoft Office suite (Word, Excel, PowerPoint) Working knowledge of CRM software solutions (e.g. salesforce.com or ONYX preferably) Travel You must expect approximately 40-50 travel in connection with this role. Domicile Leica Geosystems Machine Control division is headquartered in Odense, Denmark, while you may work from any relevant place mainly in Europe. To know more about Leica Geosystems please use this link: https: www.youtube.com channel UCHJFJKwBa8ehfl7ceic_-ww Contact All contact will be handled with highest confidentiality by Birn Partners. Please register your interest in the position by following the link using the Apply button. Please do not submit an application - only your CV. About Birn Partners With a solid foundation in Denmark, Birn Partners is an international Search and Consulting company covering a broad geography, and with international services in many countries. Our clients come from many industries, and appreciate our high integrity, quality, and efficiency. Cross border C-level search is our specialty, and while helping our clients grow their organizations, we move them towards their ambitious goals.Global OEM Account Manager Leica Geosystems Machine Control Division Focus on Solutions, Sales & Best Customer Relations

Have you proven your success within maintaining and growing business to business sales of OEM products and technologies to companies worldwide? The individual in this role will increase OEM sales volume through a variety of account activities, exceptional customer support and the utilization of prior heavy Construction sales experience.

The OEM organization has the outbound strategic and operational contact with the OEM segment, and provide technical support to our global OEM customers, and participate in cross functional project teams to develop new and maintain existing products. You will be responsible for product lines for the OEM segment in close cooperation with customers and development.

The Position

We need you to be the person who bridges our solutions with our customer’s demands in the fast growing world of robotics and automation.

As Global OEM Account Manager you will be responsible for building and managing commercial relationships within the OEM (Original Equipment Manufacturers) segment for the Machine Control Division.

You have a good track record in strategic relationships and partnerships within heavy construction equipment companies, with great achievements. You are a visible leader with strong interpersonal skills and results, preferably from a global manufacturing company with diverse sales channels. You must be proactive and cooperative and have a commercial approach to problem solving combined with focus on delivering results and quality. You foster a developing environment, motivate people, and create a high-performance work ethic in the organization. You thrive by leading several projects simultaneously, acting as a coach, mentor, and leader for all team members.

Your Personality

  • Extrovert and result oriented
  • Taking initiative and being proactive in sales and leadership
  • Commercial and strategic mindset
  • Culturally intelligent and oriented towards cooperation,
    and doing business cross countries
  • Ability to communicate, present and influence
  • Strong drive for results and success

Your Main Role

  • Achieve business targets
  • Continued development and growth of the Machine Control Construction business
  • Develop business plans and strategies with relevant stakeholders
  • Keep your market know-how up to date.

Responsibilities and Tasks

  • Create, implement and follow up an OEM sales strategy in close cooperation with the OEM Director
  • Grow sales and market share in selected OEMs mainly based in Europe
  • Develop, maintain and grow contacts with selected OEM’s
  • Establish and monitor OEM pricing strategies
  • Where OEM product development projects are established, work closely with management to ensure that projects are moving forward.
  • Develop and maintain key internal and external partner relationships
  • Implement plans to achieve defined strategic and operational business goals in conjunction with other internal stakeholders
  • Work collaboratively with the BU team to provide insights into client and industry product requirements as well as potential developments
  • Perform presentations and attend meetings with existing and potential customers, dealers and OEM’s as the business, market and product expert for Machine Control
  • Identify, foster and leverage relationships with internal stakeholders, customers, and industry contacts, supporting the attainment of the goals of the business
  • Represent Leica in industry events, associations and tradeshows
  • Provide budget input
  • Prepare periodic reports and forecasts

The Global OEM Account Manager Profile

  • A minimum of 7–10 years of sales experience, preferably in the OEM Heavy Equipment industry
  • Experience with machine control technologies is an advantage
  • Prior experience in a managing sales position
  • In-depth knowledge and experience in managing and implementing business development practices and the product management lifecycle
  • Excellent communication and interpersonal skills with the ability to interface at all levels and functions
  • Strong strategic thinking and marketing skills
  • Experience in preparing proposals and conducting formal presentations via various delivery methods
  • Strong organizational skills, entrepreneurial drive and strong work ethics
  • Ability to work independently and yet be fully accountable
  • Ability to form strong business relationships with internal and external stakeholders and represent the company professionally
  • Strong sense of urgency, responsibility and accountability

Education, Language and IT Skills

  • A relevant University degree or equivalent, with a major in Business, Engineering, Technology, or a combination of studies and relevant commercial experience
  • Fluent in both spoken and written English
  • Other languages will be an advantage
  • Fluent working knowledge of Microsoft Office suite (Word, Excel, PowerPoint)
  • Working knowledge of CRM software solutions (e.g. salesforce.com or ONYX preferably)

Travel

You must expect approximately 40-50% travel in connection with this role.

Domicile

Leica Geosystems Machine Control division is headquartered in Odense, Denmark, while you may work from any relevant place mainly in Europe.

To know more about Leica Geosystems please use this link:

https://www.youtube.com/channel/UCHJFJKwBa8ehfl7ceic_-ww

Contact

All contact will be handled with highest confidentiality by Birn+Partners. Please register your interest in the position by following the link using the "Apply" button. Please do not submit an application - only your CV.

About Birn+Partners

With a solid foundation in Denmark, Birn+Partners is an international Search and Consulting company covering a broad geography, and with international services in many countries.

Our clients come from many industries, and appreciate our high integrity, quality, and efficiency. Cross border C-level search is our specialty, and while helping our clients grow their organizations, we move them towards their ambitious goals.

Birn+PartnersVejle2020-02-18T00:00:002020-04-05T00:00:00
330170079Key Account Manager med maskinteknisk baggrund til TysklandBasic Vi ønsker at øge vores fokus på det tyske marked, herunder at udvikle vores eksisterende kunder samt at identificere nye. Vi søger derfor til nyoprettet stilling en Key Account Manager med gode tyskkundskaber, der kan bidrage til vores fortsatte vækst. JobprofilDu skal arbejde målrettet med salg af virksomhedens produkter til kunder i Tyskland. Dine primære arbejdsopgaver:Udvikling af eksisterende kunder og identificering af nye.Planlægning og gennemførelse af kundebesøg.I fællesskab med kunden at finde den rette transmissionsløsning.Udarbejdelse af tilbudsmateriale og gennemførelse af kontraktforhandlinger.Opfølgning på strategier, handlingsplaner og budgetter.Du kommer til at indgå i tæt samarbejde med vores interne og eksterne kollegaer, og sammen har I fokus på at yde en høj service og bidrage til positiv udvikling hos vores kunder. Du kan forvente 60-80 rejsedage årligt. Du refererer til salgsdirektøren. Den ideelle kandidat:Taler og skriver tysk flydende, har en maskinteknisk baggrund og salgserfaring fra lignende stilling.Har erfaring med salg og dimensionering af gear, lejer og transmissionsløsninger.Ser værdien af langsigtede kunderelationer og et godt netværk.Håndterer IT og Office-pakken på brugerniveau og har gerne erfaring med Dynamics AX.Er struktureret og kan håndtere flere forskellige opgaver ad gangen.Trives i en travl og uforudsigelig hverdag, hvor kunderne er i fokus.Taler og skriver tysk, og gerne dansk og eller engelsk.Tiltrædelse: Vi afholder samtaler løbende, da vi ønsker tiltrædelse snarest. Vi tilbyder:Et spændende job med mange udfordringer og muligheder i en dynamisk virksomhed i vækst. Gode muligheder for faglig og personlig udvikling, samt mulighed for at præge virksomheden i den fortsatte udvikling. BJ-Gear tilbyder løn efter kvalifikationer, attraktiv pensionsordning, sundhedsforsikring, bilordning og PC- og telefonordning. Finder du ovenstående interessant, og har du lyst til at arbejde i et uhøjtideligt arbejdsmiljø, hvor beslutningsvejen er kort, humøret er højt, og hvor samarbejde og videndeling er en naturlig del af hverdagen? Så er du meget velkommen til at sende din ansøgning vedlagt relevante oplysninger til økonomi- og HR-chef Marina Poulsen via knappen Send ansøgning . Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte salgsdirektør Gert Nilsen på tlf. 87 40 80 87. Vi glæder os til at høre fra dig! BJ-Gear A S har domicil i attraktive lokaler i Skanderborg, tæt på motorvejen. Virksomheden er drevet af en engageret topledelse og har høj anciennitet blandt de omkring 100 ansatte. Vi servicerer både store OEM kunder og mindre maskinbyggere. Virksomhedens eksport udgør 60 . BJ-Gear A S står i dag som en førende virksomhed inden for udvikling, produktion og levering af transmissionsløsninger. Vi råder over et bredt program af egenproducerede gear og aktuatorer af høj kvalitet og med stor driftssikkerhed. Med udgangspunkt i egne gennemprøvede produkter, udvikler vi løbende tilpassede produkter og specialprodukter i et tæt samarbejde med vores kunder. Du kan læse mere om virksomheden på: www.bj-gear.dk Se mere på vores ansøgersite: https: bj-gear.ofir.comVi ønsker at øge vores fokus på det tyske marked, herunder at udvikle vores eksisterende kunder samt at identificere nye. Vi søger derfor til nyoprettet stilling en Key Account Manager med gode tyskkundskaber, der kan bidrage til vores fortsatte vækst.

Jobprofil
Du skal arbejde målrettet med salg af virksomhedens produkter til kunder i Tyskland.

Dine primære arbejdsopgaver:
  • Udvikling af eksisterende kunder og identificering af nye.
  • Planlægning og gennemførelse af kundebesøg.
  • I fællesskab med kunden at finde den rette transmissionsløsning.
  • Udarbejdelse af tilbudsmateriale og gennemførelse af kontraktforhandlinger.
  • Opfølgning på strategier, handlingsplaner og budgetter.
Du kommer til at indgå i tæt samarbejde med vores interne og eksterne kollegaer, og sammen har I fokus på at yde en høj service og bidrage til positiv udvikling hos vores kunder. Du kan forvente 60-80 rejsedage årligt. Du refererer til salgsdirektøren.

Den ideelle kandidat:
  • Taler og skriver tysk flydende, har en maskinteknisk baggrund og salgserfaring fra lignende stilling.
  • Har erfaring med salg og dimensionering af gear, lejer og transmissionsløsninger.
  • Ser værdien af langsigtede kunderelationer og et godt netværk.
  • Håndterer IT og Office-pakken på brugerniveau og har gerne erfaring med Dynamics AX.
  • Er struktureret og kan håndtere flere forskellige opgaver ad gangen.
  • Trives i en travl og uforudsigelig hverdag, hvor kunderne er i fokus.
  • Taler og skriver tysk, og gerne dansk og/eller engelsk.
Tiltrædelse:
Vi afholder samtaler løbende, da vi ønsker tiltrædelse snarest.

Vi tilbyder:
Et spændende job med mange udfordringer og muligheder i en dynamisk virksomhed i vækst. Gode muligheder for faglig og personlig udvikling, samt mulighed for at præge virksomheden i den fortsatte udvikling. BJ-Gear tilbyder løn efter kvalifikationer, attraktiv pensionsordning, sundhedsforsikring, bilordning og PC- og telefonordning.

Finder du ovenstående interessant, og har du lyst til at arbejde i et uhøjtideligt arbejdsmiljø, hvor beslutningsvejen er kort, humøret er højt, og hvor samarbejde og videndeling er en naturlig del af hverdagen? Så er du meget velkommen til at sende din ansøgning vedlagt relevante oplysninger til økonomi- og HR-chef Marina Poulsen via knappen "Send ansøgning".

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte salgsdirektør Gert Nilsen på tlf. 87 40 80 87.

Vi glæder os til at høre fra dig!

BJ-Gear A/S har domicil i attraktive lokaler i Skanderborg, tæt på motorvejen.
Virksomheden er drevet af en engageret topledelse og har høj anciennitet blandt de omkring 100 ansatte. Vi servicerer både store OEM kunder og mindre maskinbyggere. Virksomhedens eksport udgør 60 %.
BJ-Gear A/S står i dag som en førende virksomhed inden for udvikling, produktion og levering af transmissionsløsninger.
Vi råder over et bredt program af egenproducerede gear og aktuatorer af høj kvalitet og med stor driftssikkerhed. Med udgangspunkt i egne gennemprøvede produkter, udvikler vi løbende tilpassede produkter og specialprodukter i et tæt samarbejde med vores kunder.

Du kan læse mere om virksomheden på:
www.bj-gear.dk


Se mere på vores ansøgersite: https://bj-gear.ofir.com

ORS/Small/431cf7e3_logo.pngBJ-Gear A/SSkanderborg2020-02-03T16:10:28.7002020-03-08T00:00:00
330188384Global Partnership Manager at 'Netflix for images'Robot Want to become part of a highly ambitious startup that has named Netflix for images ? Want to take part in changing the status quo in the visual industry and helping Marketers everywhere get cheaper, better and faster access to professional photos and videos? JumpStory is looking for our future Global Partnership Manager. As our new GPM you will be responsible for creating strategic partnerships and integrations with potential business-partners globally. These include the world s largest e-mail platforms, CMS-systems, presentation-software etc. Our future GPM will be in charge of identifying relevant partners contacting their top-level management negotiating partnerships and thus contributing to the distribution and growth of the JumpStory-products. You will be working closely with the founders of JumpStory www-.jumpstory.com - a duo with 20 years of experience within digital marketing and entrepreneurship. Who we are looking for: 5 years of experience with digital sales marketing software 5 years of experience with negotiating strategic partnerships and or selling Huge drive and loves to sell and negotiate deals Strong communication and presentation skills (English) Doesn t take no for an answer. What we offer: An ambitious and rapidly growing startup with customers in 70 countries A young and dedicated team at our HQ in Aarhus (Denmark) A culture based on freedom, high-performance and co-ownership Flexible schedules accommodating work-life balance An attractive salary that grows, when the company does. Interested? Please apply through The Hub. Please include a link to your LinkedIn-profile and a short description of yourself and why you are looking to work with us. More about JumpStory and the role as GPM At JumpStory we make it easy and simple to find the perfect image for every purpose. We have the curiosity and dedication to make us a team of visual heroes: thinkers, achievers, and dreamers who believe that our SaaS platform can result in a new kind of visual search and selection. We offer a workplace filled with passion, dedication and drive. We are very goal oriented, but we have fun while achieving our goals. The management and founders are two experienced serial-entrepreneurs, and they are happy to share their experience with the entire team. With backing from BOREAN Innovation and a number of amazing business angels our experienced founding team and supported by the success of 1000 customers we re disrupting a 50 billion DKK stagnant market. We re now looking for a new member of the JumpStory family. If you are ready to be our GPM and would like to help us shape the future of JumpStory, come along with us on our journey - your dream job is waiting!

Want to become part of a highly ambitious startup that has named “Netflix for images”? Want to take part in changing the status quo in the visual industry and helping Marketers everywhere get cheaper, better and faster access to professional photos and videos? JumpStory is looking for our future Global Partnership Manager. As our new GPM you will be responsible for creating strategic partnerships and integrations with potential business-partners globally.

These include the world’s largest e-mail platforms, CMS-systems, presentation-software etc.

Our future GPM will be in charge of identifying relevant partners; contacting their top-level management; negotiating partnerships and thus contributing to the distribution and growth of the JumpStory-products.

You will be working closely with the founders of JumpStory – www-.jumpstory.com - a duo with +20 years of experience within digital marketing and entrepreneurship.

Who we are looking for:

  • +5 years of experience with digital sales/marketing/software

  • +5 years of experience with negotiating strategic partnerships and/or selling

  • Huge drive and loves to sell and negotiate deals

  • Strong communication and presentation skills (English)

  • Doesn’t take no for an answer.

What we offer:

  • An ambitious and rapidly growing startup with customers in +70 countries

  • A young and dedicated team at our HQ in Aarhus (Denmark)

  • A culture based on freedom, high-performance and co-ownership

  • Flexible schedules accommodating work-life balance

  • An attractive salary that grows, when the company does.

Interested?
Please apply through The Hub. Please include a link to your LinkedIn-profile and a short description of yourself and why you are looking to work with us. 

More about JumpStory and the role as GPM
At JumpStory we make it easy and simple to find the perfect image for every purpose. We have the curiosity and dedication to make us a team of visual heroes: thinkers, achievers, and dreamers who believe that our SaaS platform can result in a new kind of visual search and selection. We offer a workplace filled with passion, dedication and drive. We are very goal oriented, but we have fun while achieving our goals. The management and founders are two experienced serial-entrepreneurs, and they are happy to share their experience with the entire team.

With backing from BOREAN Innovation and a number of amazing business angels our experienced founding team and supported by the success of +1000 customers we're disrupting a 50 billion DKK stagnant market. We're now looking for a new member of the JumpStory family. If you are ready to be our GPM and would like to help us shape the future of JumpStory, come along with us on our journey - your dream job is waiting!

JumpStory ApSHøjbjerg2020-02-19T00:00:002020-03-17T00:00:00
330187664ANNONCESÆLGER SØGES!Robot Er du den alle kalder den fødte sælger, så er AD-MEDIA den rette arbejdsplads for dig! AD MEDIA producerer annoncefinansierede brochurer, film og håndterer annoncesalget for udvalgte virksomheder, kommuner og foreninger. Og vi gør det så godt, at vi har konstant vokseværk, og har brug for en person der kan bidrage positivt til en hverdag, hvor der altid er gang i et nyt projekt og det næste salg venter lige om hjørnet. Annoncekonsulent med flair for salgDin hovedfunktion bliver annoncesalg for vores mange kunder, hvor telefonen er dit primære arbejdsredskab.Du vil stå med projektansvar overfor de enkelte kunder og opgaver, og det bliver dig, der skal følge salget helt til dørs med indhentning af annoncemateriale samt godkendelse af annoncerne. Vi forventer at • Du nyder at løfte telefonen og ringe ud • Du er god til kundekontakt- og kundepleje • Du har gerne en baggrund inden for salg, men det er ikke et krav • Du trives i en hverdag der er travl og konkurrencepræget, og hvor budgetter er et positivt salgsredskab, der styrker dine salgstal • Du er sulten efter at være den bedste. Dit daglige mål er bare starten for dig Du satser på at sprænge loftet hver dag, for både omsætning og din egen løn! Vi tilbyder • Fast løn plus markedets absolut bedste provisionsordning uden loft, hvor forventet lønniveau er 30.000 50.000 om måneden • Løbende coaching samt salgstræning • En travl hverdag, hvor der også er plads og tid til at have det sjovt Derudover tilbyder vi en dynamisk arbejdsplads med gode kollegaer der arbejder tæt sammen. Vi indkalder løbende kandidater til samtaler. Så hvis du synes jobbet lyder som noget for dig, så tøv ikke med at kontakte Salgschef Per Holmberg på 69 14 94 34. Eller send en ansøgning til job@ad-media.dk. Skriv Annoncesælger i emnefeltet.

Er du den alle kalder den fødte sælger, så er AD-MEDIA den rette arbejdsplads for dig!

AD MEDIA producerer annoncefinansierede brochurer, film og håndterer annoncesalget for udvalgte virksomheder, kommuner og foreninger. Og vi gør det så godt, at vi har konstant vokseværk, og har brug for en person der kan bidrage positivt til en hverdag, hvor der altid er gang i et nyt projekt og det næste salg venter lige om hjørnet. 

Annoncekonsulent med flair for salgDin hovedfunktion bliver annoncesalg for vores mange kunder, hvor telefonen er dit primære arbejdsredskab.Du vil stå med projektansvar overfor de enkelte kunder og opgaver, og det bliver dig, der skal følge salget helt til dørs med indhentning af annoncemateriale samt godkendelse af annoncerne.

Vi forventer at

• Du nyder at løfte telefonen og ringe ud

• Du er god til kundekontakt- og kundepleje

• Du har gerne en baggrund inden for salg, men det er ikke et krav

• Du trives i en hverdag der er travl og konkurrencepræget, og hvor budgetter er et positivt salgsredskab, der styrker dine salgstal

• Du er sulten efter at være den bedste. Dit daglige mål er bare starten for dig – Du satser på at sprænge loftet hver dag, for både omsætning og din egen løn!

Vi tilbyder

• Fast løn plus markedets absolut bedste provisionsordning uden loft, hvor forventet lønniveau er 30.000 – 50.000 om måneden

• Løbende coaching samt salgstræning

• En travl hverdag, hvor der også er plads og tid til at have det sjovt

Derudover tilbyder vi en dynamisk arbejdsplads med gode kollegaer der arbejder tæt sammen.

Vi indkalder løbende kandidater til samtaler. Så hvis du synes jobbet lyder som noget for dig, så tøv ikke med at kontakte Salgschef Per Holmberg på 69 14 94 34. Eller send en ansøgning til job@ad-media.dk. Skriv ”Annoncesælger” i emnefeltet.

AD-MEDIA ApSAarhus C2020-02-19T00:00:002020-03-27T00:00:00
330181888Account Manager for our Swedish customersRobot AutoUncle söker en Account Manager för den svenska marknaden AutoUncle växer och söker en säljare till det svenska teamet i Aarhus, Danmark. Vill du vara med och ändra spelreglerna på den svenska bilmarknaden och hjälpa bilhandlare att sälja fler bilar? Då har vi ett spännande jobb för dig! AutoUncle utvecklar produkter som hjälper bilhandlare i 12 europeiska länder att öka sin försäljning. Vårt koncept har även visat sig fungera i Sverige, där vi har några av de största aktörerna på marknaden anslutna som kunder. Vi söker nu en Account Manager som kommer att ha ett stort ansvar för att AutoUncle fortsätter att växa på den svenska marknaden. Arbetsbeskrivning Vi hjälper våra kunder med två saker: Vi ökar flödet av potentiella bilköpare till deras hemsidor, och vi får deras hemsidor att konvertera bättre dvs får ut de digitala besökarna till den analoga bilhallen. Statistik visar att bilhandlare som är anslutna till oss ökar sin försäljning. Vi har redan några av de största bilhandlarna ombord, men egentligen har vi bara skrapat på ytan av den svenska bilmarknaden. Som anställd kommer du att skapa relationer med svenska bilhandlare. Du kommer att sätta dig in i deras utmaningar och erbjuda våra lösningar till bilhandlare som ännu inte har upptäckt AutoUncle. Majoriteten av detta relationsskapande kommer att ske över telefon och video. Du förväntas dock även att resa till Sverige och besöka (potentiella) kunder på plats, så du måste vara öppen för att vara på resande fot några dagar i månaden. Vi söker dig som: Vill vara med och förändra bilbranschen i Sverige. Är självgående, ihärdig och är bra på att slutföra det du påbörjar. Har erfarenhet av att leverera resultat inom sälj via telefon och video. Har körkort. Vi erbjuder: En nyckelroll i ett företag som växer snabbt i Europa. Ett unikt tillfälle att sälja produkter som är nya på den svenska marknaden. Ett ungt och kreativt team med erfarenheter från bilbranschen. Attraktiv lön med förmåner. Ett individuellt utformat flyttpaket ingår, om du flyttar till Århus från utlandet Intresserad? Intervjuer sker löpande, så ansök redan idag. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid i Aarhus, Danmark. Om AutoUncle AutoUncle har sitt huvudkontor i Aarhus, Danmark. Vi är runt 50 anställda i bolaget och finns representerade på 12 marknader idag. Vår vision är att göra marknaden för begagnade bilar transparent och rättvis för både konsumenter och bilhandlare. Med vår revolutionerande sökmotor som samlar in och värderar begagnade bilar, har AutoUncle redan satt en ny standard på marknaden för begagnade bilar. Resultatet är att det blir enklare för konsumenter och bilhandlare att göra bra affärer. Vi vill hjälpa den moderna bilhandlaren med att få ut så mycket som möjligt av de möjligheter som internet och den ökade transparensen på bilmarknaden erbjuder. About AutoUncle AutoUncle is the independent online price-check for used cars with the vision to become the most used platform for making hassle-free deals happen. Our price-check tools are already used in 10 countries, making it smoother for consumers and dealers to agree on prices and shake hands. We re currently 50 employees and have offices in central Aarhus (HQ), Hamburg, Cluj and sales hubs spread across Europe.

AutoUncle söker en Account Manager för den svenska marknaden

AutoUncle växer och söker en säljare till det svenska teamet i Aarhus, Danmark. Vill du vara med och ändra spelreglerna på den svenska bilmarknaden och hjälpa bilhandlare att sälja fler bilar? Då har vi ett spännande jobb för dig!

AutoUncle utvecklar produkter som hjälper bilhandlare i 12 europeiska länder att öka sin försäljning. Vårt koncept har även visat sig fungera i Sverige, där vi har några av de största aktörerna på marknaden anslutna som kunder. Vi söker nu en Account Manager som kommer att ha ett stort ansvar för att AutoUncle fortsätter att växa på den svenska marknaden.

Arbetsbeskrivning

Vi hjälper våra kunder med två saker: Vi ökar flödet av potentiella bilköpare till deras hemsidor, och vi får deras hemsidor att konvertera bättre dvs får ut de digitala besökarna till den analoga bilhallen.

Statistik visar att bilhandlare som är anslutna till oss ökar sin försäljning. Vi har redan några av de största bilhandlarna ombord, men egentligen har vi bara skrapat på ytan av den svenska bilmarknaden.

Som anställd kommer du att skapa relationer med svenska bilhandlare. Du kommer att sätta dig in i deras utmaningar och erbjuda våra lösningar till bilhandlare som ännu inte har upptäckt AutoUncle. Majoriteten av detta relationsskapande kommer att ske över telefon och video. Du förväntas dock även att resa till Sverige och besöka (potentiella) kunder på plats, så du måste vara öppen för att vara på resande fot några dagar i månaden.

Vi söker dig som:

  • Vill vara med och förändra bilbranschen i Sverige.
  • Är självgående, ihärdig och är bra på att slutföra det du påbörjar.
  • Har erfarenhet av att leverera resultat inom sälj via telefon och video.
  • Har körkort.

Vi erbjuder:

  • En nyckelroll i ett företag som växer snabbt i Europa.
  • Ett unikt tillfälle att sälja produkter som är nya på den svenska marknaden.
  • Ett ungt och kreativt team med erfarenheter från bilbranschen.
  • Attraktiv lön med förmåner.
  • Ett individuellt utformat flyttpaket ingår, om du flyttar till Århus från utlandet

Intresserad?

Intervjuer sker löpande, så ansök redan idag.

Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid i Aarhus, Danmark.

Om AutoUncle

AutoUncle har sitt huvudkontor i Aarhus, Danmark. Vi är runt 50 anställda i bolaget och finns representerade på 12 marknader idag. Vår vision är att göra marknaden för begagnade bilar transparent och rättvis för både konsumenter och bilhandlare. Med vår revolutionerande sökmotor som samlar in och värderar begagnade bilar, har AutoUncle redan satt en ny standard på marknaden för begagnade bilar.

Resultatet är att det blir enklare för konsumenter och bilhandlare att göra bra affärer. Vi vill hjälpa den moderna bilhandlaren med att få ut så mycket som möjligt av de möjligheter som internet och den ökade transparensen på bilmarknaden erbjuder.

 

/About AutoUncle 

AutoUncle is the independent online price-check for used cars with the vision to become the most used platform for making hassle-free deals happen. Our price-check tools are already used in 10+ countries, making it smoother for consumers and dealers to agree on prices and shake hands. We're currently +50 employees and have offices in central Aarhus (HQ), Hamburg, Cluj and sales hubs spread across Europe.

AUTOUNCLE ApSAarhus C2020-02-18T00:00:002020-03-01T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Global OEM Account Manager

Birn+Partners

Vejle
Global OEM Account Manager Leica Geosystems Machine Control Division Focus on Solutions, Sales Best Customer Relations Have you proven your success within maintaining and growing business to business sales of OEM products and technologies to compani...
Indrykket:18. februar 2020

Key Account Manager med maskinteknisk baggrund til Tyskland

BJ-Gear A/S

Skanderborg
Vi ønsker at øge vores fokus på det tyske marked, herunder at udvikle vores eksisterende kunder samt at identificere nye. Vi søger derfor til nyoprettet stilling en Key Account Manager med gode tyskkundskaber, der kan bidrage til vores fortsatte væk...
Indrykket:3. februar 2020

Global Partnership Manager at 'Netflix for images'

JumpStory ApS

Højbjerg
Want to become part of a highly ambitious startup that has named Netflix for images ? Want to take part in changing the status quo in the visual industry and helping Marketers everywhere get cheaper, better and faster access to professional photos a...
Indrykket:19. februar 2020

ANNONCESÆLGER SØGES!

AD-MEDIA ApS

Aarhus C
Er du den alle kalder den fødte sælger, så er AD-MEDIA den rette arbejdsplads for dig! AD MEDIA producerer annoncefinansierede brochurer, film og håndterer annoncesalget for udvalgte virksomheder, kommuner og foreninger. Og vi gør det så godt, at vi...
Indrykket:19. februar 2020

Account Manager for our Swedish customers

AUTOUNCLE ApS

Aarhus C
AutoUncle söker en Account Manager för den svenska marknaden AutoUncle växer och söker en säljare till det svenska teamet i Aarhus, Danmark. Vill du vara med och ändra spelreglerna på den svenska bilmarknaden och hjälpa bilhandlare att sälja fler bi...
Indrykket:18. februar 2020