IT Account Manager

IT Account Manager

HostHouse er en mindre dansk IT-virksomhed som ligger vægt på kvalitet, ansvarlighed og lange relationer med vores kunder. Virksomheden har eksistereret siden 2002 og vi er i dag 10 ansatte. Vi arbejder primært med små og mellemstore virksomheder.
Vi arbejder primært med IT-infrastruktur – netværk, servere, wifi, pc’er, printere, scannere, kamera og telefoni.
Vi har vores eget datacenter på 120 m2 beliggende i Vejle. Ud over vores eget salg af hosted produkter, har vi også en række forhandlere som sælger vores produkter til deres kunder.

Jobbet:
Jobbet omfatter salg til eksisterende kunder/forhandlere, men der vil også vores stort fokus på nysalg. Du vil med ledelsen og en anden Account Manager være ansvarlig for virksomhedens samlede salg og markedsføring. Salget forgår både på telefon og ved kundemøder. Vi sælger primært i vores nærområder, men har kunder i hele landet.

Vores ønsker til kandidater:
Vi forventer at du er resultatorienteret, men må også gerne være kreativ og tænke nye veje. Du skal derfor have et stort gå på mod, høj arbejdsmoral, kompetent udstråling – kort sagt en vindertype.

  • Du har 1-4 års salgserfaring
  • Gerne erfaring med telemarketing
  • Struktureret
  • Arbejdsom
  • Målrettet
  • Kendskab eller flair for IT
  • Du er troværdig og har en troværdig udstråling

Vi kan tilbyde:
Du kan komme til at arbejde for en virksomhed, som virkelig søger at lave de mest optimale løsninger for vores kunder. Du kommer til at arbejde sammen med et team som løfter opgaven i folk. Vi sørger naturligvis for oplæring i vores produkter, så du ved hvad du sælger. Din arbejdsdag vil primært omfatte håndtering af eksisterende kunder, design af IT-løsninger, markedsføring på sociale medier, samt skaffe nye kunder og forhandlere. Du skal selv have bil. Vi levere smartphone, PC med internet, lønpakke inkl. pension & sundhedsordning efter 3 måneders ansættelse, og en masse gode kollegaer. Du vil primært skulle arbejde ud fra vores kontor i Vejle eller Randers, men du vil få kunder i hele Danmark som du skal være Account Manager for.

Send ansøgning/spørgsmål til ld@hosthouse.dk


Web: www.HostHouse.dk



Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330090325Phoenix-c696964612019-09-16T00:00:00IT Account Manager

IT Account Manager

HostHouse er en mindre dansk IT-virksomhed som ligger vægt på kvalitet, ansvarlighed og lange relationer med vores kunder. Virksomheden har eksistereret siden 2002 og vi er i dag 10 ansatte. Vi arbejder primært med små og mellemstore virksomheder.
Vi arbejder primært med IT-infrastruktur – netværk, servere, wifi, pc’er, printere, scannere, kamera og telefoni.
Vi har vores eget datacenter på 120 m2 beliggende i Vejle. Ud over vores eget salg af hosted produkter, har vi også en række forhandlere som sælger vores produkter til deres kunder.

Jobbet:
Jobbet omfatter salg til eksisterende kunder/forhandlere, men der vil også vores stort fokus på nysalg. Du vil med ledelsen og en anden Account Manager være ansvarlig for virksomhedens samlede salg og markedsføring. Salget forgår både på telefon og ved kundemøder. Vi sælger primært i vores nærområder, men har kunder i hele landet.

Vores ønsker til kandidater:
Vi forventer at du er resultatorienteret, men må også gerne være kreativ og tænke nye veje. Du skal derfor have et stort gå på mod, høj arbejdsmoral, kompetent udstråling – kort sagt en vindertype.

  • Du har 1-4 års salgserfaring
  • Gerne erfaring med telemarketing
  • Struktureret
  • Arbejdsom
  • Målrettet
  • Kendskab eller flair for IT
  • Du er troværdig og har en troværdig udstråling

Vi kan tilbyde:
Du kan komme til at arbejde for en virksomhed, som virkelig søger at lave de mest optimale løsninger for vores kunder. Du kommer til at arbejde sammen med et team som løfter opgaven i folk. Vi sørger naturligvis for oplæring i vores produkter, så du ved hvad du sælger. Din arbejdsdag vil primært omfatte håndtering af eksisterende kunder, design af IT-løsninger, markedsføring på sociale medier, samt skaffe nye kunder og forhandlere. Du skal selv have bil. Vi levere smartphone, PC med internet, lønpakke inkl. pension & sundhedsordning efter 3 måneders ansættelse, og en masse gode kollegaer. Du vil primært skulle arbejde ud fra vores kontor i Vejle eller Randers, men du vil få kunder i hele Danmark som du skal være Account Manager for.

Send ansøgning/spørgsmål til ld@hosthouse.dk


Web: www.HostHouse.dk


IT Account Manager HostHouse er en mindre dansk IT-virksomhed som ligger vægt på kvalitet, ansvarlighed og lange relationer med vores kunder. Virksomheden har eksistereret siden 2002 og vi er i dag 10 ansatte. Vi arbejder primært med små og mellemstore virksomheder. Vi arbejder primært med IT-infrastruktur netværk, servere, wifi, pc er, printere, scannere, kamera og telefoni. Vi har vores eget datacenter på 120 m2 beliggende i Vejle. Ud over vores eget salg af hosted produkter, har vi også en række forhandlere som sælger vores produkter til deres kunder. Jobbet:Jobbet omfatter salg til eksisterende kunder forhandlere, men der vil også vores stort fokus på nysalg. Du vil med ledelsen og en anden Account Manager være ansvarlig for virksomhedens samlede salg og markedsføring. Salget forgår både på telefon og ved kundemøder. Vi sælger primært i vores nærområder, men har kunder i hele landet. Vores ønsker til kandidater:Vi forventer at du er resultatorienteret, men må også gerne være kreativ og tænke nye veje. Du skal derfor have et stort gå på mod, høj arbejdsmoral, kompetent udstråling kort sagt en vindertype. Du har 1-4 års salgserfaring Gerne erfaring med telemarketing Struktureret Arbejdsom Målrettet Kendskab eller flair for IT Du er troværdig og har en troværdig udstråling Vi kan tilbyde:Du kan komme til at arbejde for en virksomhed, som virkelig søger at lave de mest optimale løsninger for vores kunder. Du kommer til at arbejde sammen med et team som løfter opgaven i folk. Vi sørger naturligvis for oplæring i vores produkter, så du ved hvad du sælger. Din arbejdsdag vil primært omfatte håndtering af eksisterende kunder, design af IT-løsninger, markedsføring på sociale medier, samt skaffe nye kunder og forhandlere. Du skal selv have bil. Vi levere smartphone, PC med internet, lønpakke inkl. pension sundhedsordning efter 3 måneders ansættelse, og en masse gode kollegaer. Du vil primært skulle arbejde ud fra vores kontor i Vejle eller Randers, men du vil få kunder i hele Danmark som du skal være Account Manager for. Send ansøgning spørgsmål til ld@hosthouse.dk Web: www.HostHouse.dk11jobnetc6969646100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-11-07T00:00:0000010EuropaDanmarkJyllandØstjyllandHedensted3608576HOSTHOUSE IT ApS11Hjulmagervej 13B7100VejleDKDanmark0
ld@hosthouse.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent822716JobNet5043876504387610012-09-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c6969646https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=c6969646https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c6969646&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c6969646&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/3.jpgIT Account Manager12008221Dansk3Læse/ tale241107Account Manager2Salg362733874ld@hosthouse.dkld@hosthouse.dkDKDanmarkDKDanmark330081847Engagement ManagerRobot IT Optimiser rekrutterer og headhunter SAP -specialister til freelanceopgaver og faste stillinger hos vores kunder. Hos IT Optimiser tror vi på, vi gør en forskel, når vores kunder henvender sig med et behov for at få adgang til højt specialiserede SAP -kompetencer. Vi tror også på, at vi gør en forskel, når en højt specialiseret SAP -konsulent ønsker et karriereskifte. Vi tror på, at vores kunder styrkes ved, at vi hver dag stræber efter at finde et bedre match mellem vores kunders behov og kandidaternes kompetencer. Vi tror også på, at de bedste resultater opnås gennem en kombination af samarbejde, ihærdighed, empati og Sense of Urgency . Vores tro er grundlaget for alt, hvad vi laver og har lavet, siden vi stiftede IT Optimiser den 21. august 2012. Vi har siden da arbejdet dedikeret og passioneret på at udvikle og forfine vores processer og metoder således, at de understøtter vores arbejde med at levere specialister, konsulenter og serviceydelser, inden for SAP , på allerhøjeste niveau. Vores dedikation er blevet belønnet med Gazelle priser i 2017 og 2018, ligesom IT Optimiser, som eneste Nordiske virksomhed, i 2018 blev kåret som Proven Performer på globalt plan af en af vores globale kunder. Vores ambition er at fortsætte med at udvikle IT Optimiser således, at IT Optimiser bliver det naturlige valg, når en kunde har behov for en SAP -specialist og når en SAP -specialist ønsker et karriereskifte. Vi søger derfor en dedikeret, ambitiøs og resultatorienteret Engagement Manager, der kan få engagementet hos nogle af vores kunder til at vokse, og samtidig skabe nye kunderelationer. I rollen bliver du bl.a. ansvarlig for introduktion og præsentation af IT Optimisers serviceportefølje for eksisterende og nye kunder med henblik på at øge indtjeningsfremgangen på toplinjen, kundernes købsniveau samt rentabilitet. Du bliver endvidere ansvarlig for udførelse af behovsafdækning af potentielle kunder for imødekommelse af deres behov samt etablering, udvikling og vedligeholdelse af kunderelationer for at sikre nuværende og fremtidige salg. Vi forventer, at Du har et kendskab til SAP -platforme, teknologier og værktøjer Du har et godt netværk både til SAP -kunder, konsulenthuse og til dygtige SAP -specialister Du har muligvis en baggrund fra en salgsstilling, som Account Manager, eller muligvis som SAP -konsulent, hvor du har arbejdet med pre-sales Du er fortrolig med relationsbaseret salg og besidder godt jysk købmandskab samt en stor vindermentalitet Du har god forståelse for hvordan SAP kan understøtte kundens forretning Personlige egenskaber og kompetencer Du kan lide at arbejde med mennesker, du nyder at socialisere og du er god til at skabe gode og langsigtede relationer, både mod kunder og konsulenter Du er effektiv og struktureret og går ikke på kompromis med kvaliteten Du er troværdig både overfor kunder, konsulenter, kandidater og kolleger Du kan lide at arbejde selvstændigt såvel som i teams, og trives med at styre din egen hverdag Du værdsætter et godt socialt arbejdsmiljø med plads til sjov, kreativitet og indflydelse Sidst men ikke mindst er du selvkørende med et stort drive og brænder for at gør en god forretning. Til den rette kandidat, tilbyder vi et spændende job i et uformelt men professionelt miljø i kraftig vækst, hvor du får en væsentlig rolle i vores rejse mod at opnå de ambitiøse målsætninger, vi har for fremtiden. Vi hjælper hinanden, når det går stærkt, har det sjovt og elsker det vi laver. Vi er kendetegnet ved høj faglig stolthed, positiv indstilling og et reelt ønske om at skabe stærke og varige resultater. IT Optimiser kan garantere et udfordrende job med stor mulighed for indflydelse, fleksibilitet og frihed under ansvar. Et job hos os giver dig mulighed for at udleve dine faglige ambitioner samtidig med, at der er plads til familie, venner og fritid. Der er ingen ansøgningsfrist, men der vil løbende blive afholdt samtaler. For yderligere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at ringe til partner Bo Tel n på tlf.: 53635333, ligesom ansøgninger sendes til bta@itoptimiser.com.

IT Optimiser rekrutterer og headhunter SAP®-specialister til freelanceopgaver og faste stillinger hos vores kunder.

Hos IT Optimiser tror vi på, vi gør en forskel, når vores kunder henvender sig med et behov for at få adgang til højt specialiserede SAP®-kompetencer.

Vi tror også på, at vi gør en forskel, når en højt specialiseret SAP®-konsulent ønsker et karriereskifte.

Vi tror på, at vores kunder styrkes ved, at vi hver dag stræber efter at finde et bedre match mellem vores kunders behov og kandidaternes kompetencer.

Vi tror også på, at de bedste resultater opnås gennem en kombination af samarbejde, ihærdighed, empati og ”Sense of Urgency”.

Vores tro er grundlaget for alt, hvad vi laver og har lavet, siden vi stiftede IT Optimiser den 21. august 2012. Vi har siden da arbejdet dedikeret og passioneret på at udvikle og forfine vores processer og metoder således, at de understøtter vores arbejde med at levere specialister, konsulenter og serviceydelser, inden for SAP®, på allerhøjeste niveau.

Vores dedikation er blevet belønnet med Gazelle priser i 2017 og 2018, ligesom IT Optimiser, som eneste Nordiske virksomhed, i 2018 blev kåret som Proven Performer på globalt plan af en af vores globale kunder.

Vores ambition er at fortsætte med at udvikle IT Optimiser således, at IT Optimiser bliver det naturlige valg, når en kunde har behov for en SAP®-specialist og når en SAP®-specialist ønsker et karriereskifte.

Vi søger derfor en dedikeret, ambitiøs og resultatorienteret Engagement Manager, der kan få engagementet hos nogle af vores kunder til at vokse, og samtidig skabe nye kunderelationer.

I rollen bliver du bl.a. ansvarlig for introduktion og præsentation af IT Optimisers serviceportefølje for eksisterende og nye kunder med henblik på at øge indtjeningsfremgangen på toplinjen, kundernes købsniveau samt rentabilitet.

Du bliver endvidere ansvarlig for udførelse af behovsafdækning af potentielle kunder for imødekommelse af deres behov samt etablering, udvikling og vedligeholdelse af kunderelationer for at sikre nuværende og fremtidige salg.

 

Vi forventer, at

  • Du har et kendskab til SAP®-platforme, teknologier og værktøjer
  • Du har et godt netværk både til SAP®-kunder, konsulenthuse og til dygtige SAP®-specialister
  • Du har muligvis en baggrund fra en salgsstilling, som Account Manager, eller muligvis som SAP®-konsulent, hvor du har arbejdet med pre-sales
  • Du er fortrolig med relationsbaseret salg og besidder godt jysk købmandskab samt en stor vindermentalitet
  • Du har god forståelse for hvordan SAP® kan understøtte kundens forretning

 

Personlige egenskaber og kompetencer

  • Du kan lide at arbejde med mennesker, du nyder at socialisere og du er god til at skabe gode og langsigtede relationer, både mod kunder og konsulenter
  • Du er effektiv og struktureret og går ikke på kompromis med kvaliteten
  • Du er troværdig – både overfor kunder, konsulenter, kandidater og kolleger
  • Du kan lide at arbejde selvstændigt såvel som i teams, og trives med at styre din egen hverdag
  • Du værdsætter et godt socialt arbejdsmiljø med plads til sjov, kreativitet og indflydelse

 

Sidst men ikke mindst er du selvkørende med et stort drive og brænder for at gør en god forretning.

Til den rette kandidat, tilbyder vi et spændende job i et uformelt men professionelt miljø i kraftig vækst, hvor du får en væsentlig rolle i vores rejse mod at opnå de ambitiøse målsætninger, vi har for fremtiden. Vi hjælper hinanden, når det går stærkt, har det sjovt og elsker det vi laver. Vi er kendetegnet ved høj faglig stolthed, positiv indstilling og et reelt ønske om at skabe stærke og varige resultater.

IT Optimiser kan garantere et udfordrende job med stor mulighed for indflydelse, fleksibilitet og frihed under ansvar. Et job hos os giver dig mulighed for at udleve dine faglige ambitioner samtidig med, at der er plads til familie, venner og fritid.

Der er ingen ansøgningsfrist, men der vil løbende blive afholdt samtaler.

For yderligere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at ringe til partner Bo Telén på tlf.: 53635333, ligesom ansøgninger sendes til bta@itoptimiser.com.

IT OPTIMISER ApSSkanderborg2019-09-02T00:00:002019-10-24T00:00:00
330099507Regional Account Manager - AarhusRobot Are you ready to take on responsibility for a number of dedicated and highly demanding customers within the infant nutrition industry in Europe and help reaching our ambitious sales targets as Regional Account Manager? Arla Foods Ingredients (AFI) is an independent company within the Arla Foods Group and a global leader in natural whey ingredients for many different categories including bakery, beverages, dairy, infant and sport nutrition. Take AFI s dairy business to the next level As part of Arla Foods Ingredients office in Viby Denmark, you will be responsible for value-added sales of whey protein and lactose ingredients to infant nutrition customers in selected European markets. Our customers are medium-sized to large infant formula manufacturers located in many European countries including Germany, Spain, British Isles, France, Scandinavia, Eastern Europe, and the Netherlands. The customer portfolio will reach from smaller individual customers to large international players where Key Account Management experience will come in handy. You will handle your own customer portfolio with a high degree of support from our very skilled Sales Development and Pediatric Science teams within pediatric nutrition. It is therefore important that you have a high degree of goal-oriented drive towards the customer, but also as team player with the rest of the organization. Key responsibilities in the position will be to: encourage and develop strategic partnerships with key customers as well as internal stakeholders within the commercial organization. play a significant part in the implementation of the business unit strategy be responsible for making and executing customer plans as well as making sure that targets are met, through structured key account management use your business sense and analytical mind-set when you identify and pursue new opportunities to develop our business even further. On top of your business area responsibility, it is expected that you contribute actively to developing the business unit, as well as developing AFI as a whole. You will be part of the European sales team to pediatric nutrition and report to the Head of Sales in Europe, and you will also be a key part of the global sales team. Expect about 60 travel days a year mainly to destinations in Europe, and mostly as customer visits but also participation in trade shows. You will be based in Viby Denmark. Excellent sales skills and technical product knowledge combined with ambition and drive You have a proven sales experience within the food industry, preferably within the ingredients industry for nutrition. Furthermore, you have a technical product understanding either from your educational background or your work experience, which will enable you to understand our offering to pediatric nutrition industry and use this actively to grow your business area. You have a proven record of working systematically with both small and big customers in a long term strategic business and you must be able to handle varying workloads, keep calm when things are hectic and stand your ground when the going gets tough. You are driven by results and are capable of obtaining the best possible deals through professional and authoritative negotiations. Furthermore, you have a flair for numbers and work in a structured way with your assignments. As you will be operating in a truly international environment, you will need extraordinarily good communication skills to appreciate different cultures, as well as the ability to cooperate with people at all levels. Application and contact Please apply as soon as possible. We will continuously invite candidates for further process and will get back to you, once we have reviewed your application thoroughly.

Are you ready to take on responsibility for a number of dedicated and highly demanding customers within the infant nutrition industry in Europe and help reaching our ambitious sales targets as Regional Account Manager? Arla Foods Ingredients (AFI) is an independent company within the Arla Foods Group and a global leader in natural whey ingredients for many different categories including bakery, beverages, dairy, infant and sport nutrition.

Take AFI’s dairy business to the next level

As part of Arla Foods Ingredients office in Viby Denmark, you will be responsible for value-added sales of whey protein and lactose ingredients to infant nutrition customers in selected European markets. Our customers are medium-sized to large infant formula manufacturers located in many European countries including Germany, Spain, British Isles, France, Scandinavia, Eastern Europe, and the Netherlands. The customer portfolio will reach from smaller individual customers to large international players where Key Account Management experience will come in handy.

You will handle your own customer portfolio with a high degree of support from our very skilled Sales Development and Pediatric Science teams within pediatric nutrition. It is therefore important that you have a high degree of goal-oriented drive towards the customer, but also as team player with the rest of the organization.  Key responsibilities in the position will be to:

  • encourage and develop strategic partnerships with key customers as well as internal stakeholders within the commercial organization.
  • play a significant part in the implementation of the business unit strategy
  • be responsible for making and executing customer plans as well as making sure that targets are met, through structured key account management
  • use your business sense and analytical mind-set when you identify and pursue new opportunities to develop our business even further.

On top of your business area responsibility, it is expected that you contribute actively to developing the business unit, as well as developing AFI as a whole. You will be part of the European sales team to pediatric nutrition and report to the Head of Sales in Europe, and you will also be a key part of the global sales team.

Expect about 60 travel days a year mainly to destinations in Europe, and mostly as customer visits but also participation in trade shows. You will be based in Viby Denmark.

Excellent sales skills and technical product knowledge combined with ambition and drive

You have a proven sales experience within the food industry, preferably within the ingredients industry for nutrition. Furthermore, you have a technical product understanding either from your educational background or your work experience, which will enable you to understand our offering to pediatric nutrition industry and use this actively to grow your business area.

You have a proven record of working systematically with both small and big customers in a long term strategic business and you must be able to handle varying workloads, keep calm when things are hectic and stand your ground when the going gets tough. You are driven by results and are capable of obtaining the best possible deals through professional and authoritative negotiations. Furthermore, you have a flair for numbers and work in a structured way with your assignments. As you will be operating in a truly international environment, you will need extraordinarily good communication skills to appreciate different cultures, as well as the ability to cooperate with people at all levels.

Application and contact

Please apply as soon as possible. We will continuously invite candidates for further process and will get back to you, once we have reviewed your application thoroughly.

ARLA FOODS AMBAViby J2019-10-02T00:00:002019-11-27T00:00:00
330098917Leasing konsulent til Danmarks største biludlejningsvirksomhedRobot Er du selvkørende og ambitiøs og kan du, med engagement og troværdighed, bidrage til at vi fortsat leverer relevante leasing løsninger til vores kunder? Til vores salgsafdeling, søger vi snarest muligt en dygtig og kompetent Leasing konsulent, der vil være en del af vores stærke salgsteam og som kan varetage opsøgende salg og kundepleje overfor nye og eksisterende erhvervsleasingkunder. Din base vil være på Europcars hovedkontor i Aarhus og vi forventer, at du selvstændigt dækker Jylland Fyn med assistance fra resten af teamet. Størstedelen af salgsafdelingen har base på Gammel Kongevej i København, men flere af dine andre dygtige salgskolleger, har ligeledes deres udgangspunkt i det jyske. Helt naturligt arbejder vi tæt sammen om vores fortsatte vækst. Ingen opgaver er for store eller for små i bestræbelserne på at nå de bedste resultater sammen. Dine vigtigste arbejdsopgaver Opsøgende salg bl.a. via telefon og kundebesøg, leads mv. til Key Accounts og ansvarlig for pleje og udbygning af egen kundeportefølje Kundemøder, indgåelse og forhandling af årsaftaler Beregning af tilbud og leasingaftaler på biler, primært fra den eksisterende flåde Ansvarlig for pleje og udbygning af egen kundeportefølje Salgsplanlægning på tværs af salgsorganisationen og tilhørende administration Rådgive nye og eksisterende kunder via telefon og mail Dine vigtigste faglige og personlige kvalifikationer Du har interesse for biler og mobilitetsløsninger og er stærk i både salg og tal Du har evt. en uddannelse som biløkonom eller anden relevant afsætningsøkonomisk uddannelse Du har erfaring fra autobranchen med leasingkalkulationer (gerne både operationel og finansiel) samt opdateret viden om gældende regler Du har erfaring med opsøgende salg og er god til at opbygge relationer Du er udadvendt og evner at skabe tillid og begejstring Du trives i en særdeles selvstændig rolle og er selvstarter af natur Du behersker dansk og engelsk i skrift og tale Du er fortrolig med Office-pakken og har gyldigt kørekort Vi tilbyder Et job blandt passionerede kolleger, stor berøringsflade både internt og eksternt. En stilling med stort ansvar og mulighed for at præge og udvikle egen portefølje. Lønpakken består af fast løn, bonus, bilordning, pension & sundhedssikring mv. Omgangstonen på tværs af Europcar er uformel og du vil snart føle dig hjemme i din nye rolle. Vi tilbyder dig at blive en del af en helt særlig arbejdsplads, som arbejder på tværs af geografiske og kulturelle grænser. Det er vigtigt for os, at sammensætningen af vores team afspejler vores hverdag, hvor vi sammen vender vores forskellighed til fælles fordele. Du er velkommen til at læse mere Europcar Danmark og vores værdier på https: www.europcar.dk Skal du med på en rejse vi ikke helt ved, hvor ender? Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Salgsdirektør, Christian Øien på 45 33 55 99 10. Send din ansøgning og CV via linket Søg stillingen . Bemærk, at vi kun behandler elektroniske ansøgninger, der er modtaget via linket.Er du selvkørende og ambitiøs og kan du, med engagement og troværdighed, bidrage til at vi fortsat leverer relevante leasing løsninger til vores kunder?

Til vores salgsafdeling, søger vi snarest muligt en dygtig og kompetent Leasing konsulent, der vil være en del af vores stærke salgsteam og som kan varetage opsøgende salg og kundepleje overfor nye og eksisterende erhvervsleasingkunder.

Din base vil være på Europcars hovedkontor i Aarhus og vi forventer, at du selvstændigt dækker Jylland/Fyn med assistance fra resten af teamet. Størstedelen af salgsafdelingen har base på Gammel Kongevej i København, men flere af dine andre dygtige salgskolleger, har ligeledes deres udgangspunkt i det jyske.

Helt naturligt arbejder vi tæt sammen om vores fortsatte vækst. Ingen opgaver er for store eller for små i bestræbelserne på at nå de bedste resultater – sammen.

  • Dine vigtigste arbejdsopgaver
    Opsøgende salg bl.a. via telefon og kundebesøg, leads mv. til Key Accounts og ansvarlig for pleje og udbygning af egen kundeportefølje
  • Kundemøder, indgåelse og forhandling af årsaftaler
  • Beregning af tilbud og leasingaftaler på biler, primært fra den eksisterende flåde
  • Ansvarlig for pleje og udbygning af egen kundeportefølje
  • Salgsplanlægning på tværs af salgsorganisationen og tilhørende administration
  • Rådgive nye og eksisterende kunder via telefon og mail
  • Dine vigtigste faglige og personlige kvalifikationer
    Du har interesse for biler og mobilitetsløsninger og er stærk i både salg og tal
  • Du har evt. en uddannelse som biløkonom eller anden relevant afsætningsøkonomisk uddannelse
  • Du har erfaring fra autobranchen med leasingkalkulationer (gerne både operationel og finansiel) samt opdateret viden om gældende regler
  • Du har erfaring med opsøgende salg og er god til at opbygge relationer
  • Du er udadvendt og evner at skabe tillid og begejstring
  • Du trives i en særdeles selvstændig rolle og er selvstarter af natur
  • Du behersker dansk og engelsk i skrift og tale
  • Du er fortrolig med Office-pakken og har gyldigt kørekort
Vi tilbyder
Et job blandt passionerede kolleger, stor berøringsflade både internt og eksternt. En stilling med stort ansvar og mulighed for at præge og udvikle egen portefølje.

Lønpakken består af fast løn, bonus, bilordning, pension & sundhedssikring mv.

Omgangstonen på tværs af Europcar er uformel og du vil snart føle dig hjemme i din nye rolle.


Vi tilbyder dig at blive en del af en helt særlig arbejdsplads, som arbejder på tværs af geografiske og kulturelle grænser. Det er vigtigt for os, at sammensætningen af vores team afspejler vores hverdag, hvor vi sammen vender vores forskellighed til fælles fordele.

Du er velkommen til at læse mere Europcar Danmark og vores værdier på https://www.europcar.dk/

Skal du med på en rejse vi ikke helt ved, hvor ender?
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Salgsdirektør, Christian Øien på +45 33 55 99 10.

Send din ansøgning og CV via linket ’Søg stillingen’. Bemærk, at vi kun behandler elektroniske ansøgninger, der er modtaget via linket.

Europcar Jens Baggesens Vej 90N, 8200 Aarhus NAarhus N2019-10-02T00:00:002019-10-22T00:00:00
330092485International Account ManagerRobot Er du udadvendt, ambitiøs og motiveres du af at åbne døre til nye kunder? Så er det dig vi leder efter! Vi søger en kompetent og energisk Account Manager til at styrke vores i forvejen succesfulde og travle salgsteam, som arbejder på et fortsat voksende europæisk marked. Som Account Manager hos Visiolink får du et interessant og udfordrende job i en særdeles velkonsolideret og voksende virksomhed. Vi byder på et fagligt stærkt miljø, hvor du bliver en del af en spændende afdeling bestående af Salg, Marketing og Business Intelligence. StillingenVi er et godt brand i branchen, har en proaktiv tilgang til vores kunder og er kendt for vores tætte og personlige forhold til disse. Du skal forvente en rejseaktivitet på ca. 30-40 rejsedage årligt. Som Account Manager har du bl.a. ansvaret for: - Opbygning og penetrering af nye markeder lande - Afholdelse af salgsmøder i hele Europa både eksisterende samt potentielle kunder - Eget salgsbudget og opnåelse af nøgletal- Løbende kontakt til og udvikling af vores kunder- Effektiv og struktureret anvendelse af HubSpot (vores CRM-system)- Opbygge et tæt samarbejde med afdelingskolleger og Projektlederne Din baggrundDu har en relevant uddannelse og mulig erfaring, har en god forretningssans og kan dit salgshåndværk. Som person er du udadvendt og har nemt ved at kommunikere med såvel eksisterende som nye kunder. Du er ikke bange for nye opgaver og får energi af nye udfordringer.Du har en god teknisk forståelse, så du kan sætte dig ind i dine kunders behov og efterspørgsler. Desuden er du struktureret og målrettet og evner at følge salgene til dørs. Det er vigtigt, at du er flydende i engelsk og også gerne er tysk kyndig. Om osVisiolink er markedsledende inden for digitale publiceringsløsninger til mediehuse i Europa. Vi har specialiseret os i at levere magasiners og avisers indhold til smartphone, tablet og web, og vi rådgiver mediehusene om, hvordan de kan gøre deres e-avis og e-magasin til en god forretning. I Visiolink er vi stolte af vores flade virksomhedsstruktur med højt til loftet og mulighed for at sætte sit eget præg. Dertil sørger vores Personaleforening for, at vi også får nogle fede oplevelser sammen uden for arbejdstiden, hvilket bl.a. kommer til udtryk, når vi får en fredagsøl i vores egen biestube, tager på udflugter eller holder sjove firmafester. Er du interesseret?Ansøgningsfrist er 1. november, men send gerne din ansøgning snarest muligt. Eventuelle spørgsmål vedrørende stillingen kan rettes til COO Carsten Bedsted Pedersen på mobil 2121 2205.Du uploader ansøgningen samt relevante bilag via vores hjemmeside. Angiv Job-ID 9.001 i formularen

Er du udadvendt, ambitiøs og motiveres du af at åbne døre til nye kunder? Så er det dig vi leder efter! Vi søger en kompetent og energisk Account Manager til at styrke vores i forvejen succesfulde og travle salgsteam, som arbejder på et fortsat voksende europæisk marked.

Som Account Manager hos Visiolink får du et interessant og udfordrende job i en særdeles velkonsolideret og voksende virksomhed. Vi byder på et fagligt stærkt miljø, hvor du bliver en del af en spændende afdeling bestående af Salg, Marketing og Business Intelligence.

Stillingen
Vi er et godt brand i branchen, har en proaktiv tilgang til vores kunder og er kendt for vores tætte og personlige forhold til disse. Du skal forvente en rejseaktivitet på ca. 30-40 rejsedage årligt. 

Som Account Manager har du bl.a. ansvaret for:

- Opbygning og penetrering af nye markeder/lande

- Afholdelse af salgsmøder i hele Europa – både eksisterende samt potentielle kunder

- Eget salgsbudget og opnåelse af nøgletal

- Løbende kontakt til – og udvikling af – vores kunder

- Effektiv og struktureret anvendelse af HubSpot (vores CRM-system)

- Opbygge et tæt samarbejde med afdelingskolleger og Projektlederne

Din baggrund
Du har en relevant uddannelse og mulig erfaring, har en god forretningssans og kan dit salgshåndværk. Som person er du udadvendt og har nemt ved at kommunikere med såvel eksisterende som nye kunder. Du er ikke bange for nye opgaver og får energi af nye udfordringer.Du har en god teknisk forståelse, så du kan sætte dig ind i dine kunders behov og efterspørgsler. Desuden er du struktureret og målrettet og evner at følge salgene til dørs. Det er vigtigt, at du er flydende i engelsk – og også gerne er tysk kyndig.

Om os
Visiolink er markedsledende inden for digitale publiceringsløsninger til mediehuse i Europa. Vi har specialiseret os i at levere magasiners og avisers indhold til smartphone, tablet og web, og vi rådgiver mediehusene om, hvordan de kan gøre deres e-avis og e-magasin til en god forretning.
I Visiolink er vi stolte af vores flade virksomhedsstruktur med højt til loftet og mulighed for at sætte sit eget præg. Dertil sørger vores Personaleforening for, at vi også får nogle fede oplevelser sammen uden for arbejdstiden, hvilket bl.a. kommer til udtryk, når vi får en fredagsøl i vores egen biestube, tager på udflugter eller holder sjove firmafester.

Er du interesseret?
Ansøgningsfrist er 1. november, men send gerne din ansøgning snarest muligt. Eventuelle spørgsmål vedrørende stillingen kan rettes til COO Carsten Bedsted Pedersen på mobil 2121 2205.Du uploader ansøgningen samt relevante bilag via vores hjemmeside. Angiv Job-ID 9.001 i formularen

VISIOLINK ApSViby J2019-09-19T00:00:002019-11-01T00:00:00
330081091Til smykkehuset Svane & Lührs søges selvstændig handelsagentRobot Dit distrikt er hele landet. Provisionen er 35 . Du dækker selv alle dine rejseomkostninger. For den rette er der et kæmpe indtjeningspotentiale Det kræver seriøst og ihærdigt arbejde. Du skal være påholdende og rigtig god til at administrere din tid og planlægning. Du har selvfølgelig bil og erfaring som kørende sælger. Der skal stilles garanti for smykkekollektionen. Svane Lührs ApS er etableret i 1983. Virksomheden har til huse i Aarhus forstaden Åbyhøj og sælger smykker af ædle materialer, primært til guldsmedeforretning i Danmark og Norge. Parallelt arbejdes på at etablere netværkssalg via uafhængige partnere. Læs mere om os på svane-luhrs.dk Ansøgning bilagt CV sendes til partner@svane-luhrs.dk mærket Handelsagent

Dit distrikt er hele landet. Provisionen er 35%. Du dækker selv alle dine rejseomkostninger.

For den rette er der et kæmpe indtjeningspotentiale – Det kræver seriøst og ihærdigt arbejde. Du skal være påholdende og rigtig god til at administrere din tid og planlægning.

Du har selvfølgelig bil og erfaring som kørende sælger. Der skal stilles garanti for smykkekollektionen.

Svane & Lührs ApS er etableret i 1983. Virksomheden har til huse i Aarhus forstaden Åbyhøj og sælger smykker af ædle materialer, primært til guldsmedeforretning i Danmark og Norge. Parallelt arbejdes på at etablere netværkssalg via uafhængige partnere.

Læs mere om os på svane-luhrs.dk

Ansøgning bilagt CV sendes til partner@svane-luhrs.dk mærket ”Handelsagent”

SVANE & LÜHRS ApSÅbyhøj2019-08-30T00:00:002019-10-23T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Engagement Manager

IT OPTIMISER ApS

Skanderborg
IT Optimiser rekrutterer og headhunter SAP -specialister til freelanceopgaver og faste stillinger hos vores kunder. Hos IT Optimiser tror vi på, vi gør en forskel, når vores kunder henvender sig med et behov for at få adgang til højt specialiserede ...
Indrykket:2. september 2019
Udløbsdato:24. oktober 2019

Regional Account Manager - Aarhus

ARLA FOODS AMBA

Viby J
Are you ready to take on responsibility for a number of dedicated and highly demanding customers within the infant nutrition industry in Europe and help reaching our ambitious sales targets as Regional Account Manager? Arla Foods Ingredients (AFI) i...
Indrykket:2. oktober 2019
Udløbsdato:27. november 2019

Leasing konsulent til Danmarks største biludlejningsvirksomhed

Europcar Jens Baggesens Vej 90N, 8200 Aarhus N

Aarhus N
Er du selvkørende og ambitiøs og kan du, med engagement og troværdighed, bidrage til at vi fortsat leverer relevante leasing løsninger til vores kunder? Til vores salgsafdeling, søger vi snarest muligt en dygtig og kompetent Leasing konsulent, der v...
Indrykket:2. oktober 2019
Udløbsdato:22. oktober 2019

International Account Manager

VISIOLINK ApS

Viby J
Er du udadvendt, ambitiøs og motiveres du af at åbne døre til nye kunder? Så er det dig vi leder efter! Vi søger en kompetent og energisk Account Manager til at styrke vores i forvejen succesfulde og travle salgsteam, som arbejder på et fortsat voks...
Indrykket:19. september 2019
Udløbsdato:1. november 2019

Til smykkehuset Svane & Lührs søges selvstændig handelsagent

SVANE & LÜHRS ApS

Åbyhøj
Dit distrikt er hele landet. Provisionen er 35 . Du dækker selv alle dine rejseomkostninger. For den rette er der et kæmpe indtjeningspotentiale Det kræver seriøst og ihærdigt arbejde. Du skal være påholdende og rigtig god til at administrere din ti...
Indrykket:30. august 2019
Udløbsdato:23. oktober 2019