IT-administrator til Koppers i Nyborg

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Drift af IT, international systemintegration og helpdesk/brugersupport

Har du lyst til et alsidigt job, hvor du får indflydelse på at drifte og optimere systemer og applikationer, der har afgørende betydning for Koppers forretning i Europa? Interesserer du dig for helheden i forretningen, samtidig med at du dygtig til at tænke i systemer, integrationer og optimeringer, og kan du også gå i detaljen i praksis og forklare tekniske problemstillinger i et letforståeligt sprog, så du får alle brugere med – så er du måske den vi leder efter.

Stillingen

Med reference til Koppers europæiske Business Systems Manager får du ansvar for virksomhedens IT-drift i Europa. Dit ansvar omfatter ca. 200 brugere på Lenovo/Apple mobilt udstyr, Microsoft 365 samt hosting-miljø med 40 servere.  Du arbejder sammen med alle dele af virksomheden og med alle afdelinger i henholdsvis Danmark, Holland, Sverige og Storbritannien, som er VPN forbundne. Du er kontaktperson til vores Hosting Center samt eksterne specialister og indgår i et europæisk IT- team på i alt fire personer og i et globalt team med 35 kollegaer, hvor man har daglig kontakt. Virksomheden har allieret sig med højt kvalificerede virksomheder på alle områder, som kan bruges i forbindelse med specielle supportopgaver og projekter.

Dine opgaver omfatter blandt andet:

  • Sikring af høj driftsstabilitet og overvågning af server- og netværksmiljø i samarbejde med den globale IT-afdeling
  • Sikring og håndtering af en til alle tider effektiv helpdesk-funktion, med høj kvalitet og brugertilfredshed i et globalt miljø
  • Deltagelse i udviklings- og implementeringsprojekter regionalt og globalt
  • Koordinering af outsourcing-opgaver
  • Primær kontakt og bindeled mellem Koppers IT og vores hosting-partner.
  • Efterhånden som du opbygger viden om virksomhed og forretning, forventes du at komme med oplæg til optimering af Koppers IT-platform
  • Da Koppers er børsnoteret, vil du have ansvaret for at vores systemer er i compliance, f.eks. i forbindelse med SOX, GDPR og revisionsaudit (intern og ekstern).

Lidt rejseaktivitet kan forekomme eksempelvis i forbindelse med projekter.

Din profil

Der kan være flere veje ind i jobbet, men ideelt forestiller vi os, at du kan sige ja til størstedelen af nedenstående:

  • du har erfaring fra en lignende stilling i en mellemstor virksomhed, hvor du har haft ansvaret for driften af IT-infrastrukturen og været bindeled mellem systemer, forretning og organisation i forbindelse med implementering af nye systemer
  • du har sikkert en teknisk uddannelse, som du undervejs har suppleret med kurser/certificeringer
  • du kan også komme fra en IT-support rolle med minimum 5 års erfaring og lyst til næste skridt i en mere koordinerende rolle
  • du har erfaring med Microsofts produktportefølje, med særligt fokus på produkter i Microsoft 365 og Office 365. Det en er fordel hvis du har erfaring med Microsoft Azure og Intune.
  • applikationserfaring med MS SharePoint (Cloud & On-Prem), er en fordel
  • du er vant til at dokumentere tekniske procedurer og opsætninger til internt brug i en IT-afdeling. Erfaring med certificeringer (ISO 27001) og GDPR er en fordel.
  • du er god til at synliggøre systemændringer, procedurer og vejledninger og kan introducere ændringer til brugerne
  • du har en struktureret tilgang til opgaverne og er god til at skabe overblik og orden i en ofte meget travl hverdag
  • du er fagligt dygtig, proaktiv og selvdreven, energisk, grundig og vedholdende
  • du er udadvendt, en god kommunikator og kan skabe relationer på alle niveauer af organisationen
  • du har gode samarbejdsevner, er lyttende og har en positiv og interesseret tilgang til opgaverne, så du med godt humør får samarbejde og kommunikation til at fungere
  • Det internationale arbejde betyder, at du skriver og taler ubesværet på dansk og engelsk
  • Din bopæl ligger i fornuftig afstand fra vores danske afdeling i Nyborg, hvor du får fast kontor

Vi tilbyder

Et udfordrende job i en international virksomhed med rig mulighed for at udvikle dig personligt og fagligt. Der tilbydes løn efter kvalifikationer.

Kan du se dig selv i denne stilling, hører vi gerne fra dig.

Ansøgning

Upload din ansøgning bilagt CV og relevante uddannelsesbeviser på https://portal.lessor.dk/ats/ats.html#/koppers/postings/40

Når vi vurderer, at vi har et tilstrækkeligt antal egnede kandidater, tages jobannoncen af vores hjemmeside. Hvis denne stilling har din interesse, vil vi derfor opfordre dig til at sende din ansøgning hurtigst muligt.

 

 

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


IT-administrator til Koppers i Nyborg

Drift af IT, international systemintegration og helpdesk/brugersupport

Har du lyst til et alsidigt job, hvor du får indflydelse på at drifte og optimere systemer og applikationer, der har afgørende betydning for Koppers forretning i Europa? Interesserer du dig for helheden i forretningen, samtidig med at du dygtig til at tænke i systemer, integrationer og optimeringer, og kan du også gå i detaljen i praksis og forklare tekniske problemstillinger i et letforståeligt sprog, så du får alle brugere med – så er du måske den vi leder efter.

Stillingen

Med reference til Koppers europæiske Business Systems Manager får du ansvar for virksomhedens IT-drift i Europa. Dit ansvar omfatter ca. 200 brugere på Lenovo/Apple mobilt udstyr, Microsoft 365 samt hosting-miljø med 40 servere.  Du arbejder sammen med alle dele af virksomheden og med alle afdelinger i henholdsvis Danmark, Holland, Sverige og Storbritannien, som er VPN forbundne. Du er kontaktperson til vores Hosting Center samt eksterne specialister og indgår i et europæisk IT- team på i alt fire personer og i et globalt team med 35 kollegaer, hvor man har daglig kontakt. Virksomheden har allieret sig med højt kvalificerede virksomheder på alle områder, som kan bruges i forbindelse med specielle supportopgaver og projekter.

Dine opgaver omfatter blandt andet:

  • Sikring af høj driftsstabilitet og overvågning af server- og netværksmiljø i samarbejde med den globale IT-afdeling
  • Sikring og håndtering af en til alle tider effektiv helpdesk-funktion, med høj kvalitet og brugertilfredshed i et globalt miljø
  • Deltagelse i udviklings- og implementeringsprojekter regionalt og globalt
  • Koordinering af outsourcing-opgaver
  • Primær kontakt og bindeled mellem Koppers IT og vores hosting-partner.
  • Efterhånden som du opbygger viden om virksomhed og forretning, forventes du at komme med oplæg til optimering af Koppers IT-platform
  • Da Koppers er børsnoteret, vil du have ansvaret for at vores systemer er i compliance, f.eks. i forbindelse med SOX, GDPR og revisionsaudit (intern og ekstern).

Lidt rejseaktivitet kan forekomme eksempelvis i forbindelse med projekter.

Din profil

Der kan være flere veje ind i jobbet, men ideelt forestiller vi os, at du kan sige ja til størstedelen af nedenstående:

  • du har erfaring fra en lignende stilling i en mellemstor virksomhed, hvor du har haft ansvaret for driften af IT-infrastrukturen og været bindeled mellem systemer, forretning og organisation i forbindelse med implementering af nye systemer
  • du har sikkert en teknisk uddannelse, som du undervejs har suppleret med kurser/certificeringer
  • du kan også komme fra en IT-support rolle med minimum 5 års erfaring og lyst til næste skridt i en mere koordinerende rolle
  • du har erfaring med Microsofts produktportefølje, med særligt fokus på produkter i Microsoft 365 og Office 365. Det en er fordel hvis du har erfaring med Microsoft Azure og Intune.
  • applikationserfaring med MS SharePoint (Cloud & On-Prem), er en fordel
  • du er vant til at dokumentere tekniske procedurer og opsætninger til internt brug i en IT-afdeling. Erfaring med certificeringer (ISO 27001) og GDPR er en fordel.
  • du er god til at synliggøre systemændringer, procedurer og vejledninger og kan introducere ændringer til brugerne
  • du har en struktureret tilgang til opgaverne og er god til at skabe overblik og orden i en ofte meget travl hverdag
  • du er fagligt dygtig, proaktiv og selvdreven, energisk, grundig og vedholdende
  • du er udadvendt, en god kommunikator og kan skabe relationer på alle niveauer af organisationen
  • du har gode samarbejdsevner, er lyttende og har en positiv og interesseret tilgang til opgaverne, så du med godt humør får samarbejde og kommunikation til at fungere
  • Det internationale arbejde betyder, at du skriver og taler ubesværet på dansk og engelsk
  • Din bopæl ligger i fornuftig afstand fra vores danske afdeling i Nyborg, hvor du får fast kontor

Vi tilbyder

Et udfordrende job i en international virksomhed med rig mulighed for at udvikle dig personligt og fagligt. Der tilbydes løn efter kvalifikationer.

Kan du se dig selv i denne stilling, hører vi gerne fra dig.

Ansøgning

Upload din ansøgning bilagt CV og relevante uddannelsesbeviser på https://portal.lessor.dk/ats/ats.html#/koppers/postings/40

Når vi vurderer, at vi har et tilstrækkeligt antal egnede kandidater, tages jobannoncen af vores hjemmeside. Hvis denne stilling har din interesse, vil vi derfor opfordre dig til at sende din ansøgning hurtigst muligt.

 

 

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.