Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

IT ASSISTENT SØGES til en større dansk transportvirksomhed

Til styrkelse af vor IT-afdeling søger vi en programmør, der i et team med 2 medarbejdere kan hjælpe til med at udvikle vore programmer samt i nogen grad at yde IT support over imod vore brugere.

Dine arbejdsopgaver

I stillingen som IT-assistent indgår følgende arbejdsopgaver, der udføres i samarbejde med de øvrige ansatte i IT–afdelingen

• Udvikling og programmering af IT-løsninger i Visual Studio
• Programudvikling i C#
• Dataudtræk/Query i ERP system Aspect 4
• SQL (IBM DB2, MS SQL server, MySQL)

Din erfaring og baggrund

Det forventes, at du har erfaring med eller kendskab til flere af nedenstående punkter.

  • Visual Studio C#
  • SQL
  • Netværksadministration
  • ERP-systemer, vi benytter Aspect 4
  • MS Office pakke
  • Windows servere og virtualisering

Stillingen forudsætter

  • En relevant uddannelsesmæssig og praktisk baggrund
  • Erfaring med programmering af Windows programmer
  • Vilje og evne til at sætte sig ind i nye arbejdsopgaver og områder
  • Gode formidlings- og dokumentationsevner såvel skriftligt og mundtligt
  • Engelsk og gerne kendskab til tysk

Der lægges endvidere vægt på en serviceorienteret, fleksibel og ansvarlig indstilling.

H. P. Therkelsen er en familieejet virksomhed med over 100 års branche-erfaring med fokus på kvalitet i alle aspekter. Vi er 300 ansatte, som til daglig arbejder i et dynamisk og positivt præget arbejdsmiljø, hvor trivsel på arbejdspladsen er i høj fokus. Vi tilbyder et selvstændigt, spændende job i et uformelt arbejdsmiljø med mulighed for kurser og uddannelse efter behov. Vi benytter bl.a. Aspect 4 ERP-system, Power BI samt Astro WMS.

Interesseret?

Send din ansøgning til H.P. Therkelsen A/S Att.: Flemming Radoor på mail job@hpt.dk eller skriftligt til H.P. Therkelsen A/S, Eksportvej 1, 6330 Padborg. Tiltrædelse hurtigst muligt eller efter nærmere aftale.

Yderligere oplysninger kan indhentes på telefon direkte nr. 7367 5200

H. P. THERKELSEN A/S, Eksportvej 1 - 6330 Padborg - www.hpt.dk


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330039064Phoenix-b15c888f12019-06-06T00:00:00IT ASSISTENT SØGES til en større dansk transportvirksomhed

Til styrkelse af vor IT-afdeling søger vi en programmør, der i et team med 2 medarbejdere kan hjælpe til med at udvikle vore programmer samt i nogen grad at yde IT support over imod vore brugere.

Dine arbejdsopgaver

I stillingen som IT-assistent indgår følgende arbejdsopgaver, der udføres i samarbejde med de øvrige ansatte i IT–afdelingen

• Udvikling og programmering af IT-løsninger i Visual Studio
• Programudvikling i C#
• Dataudtræk/Query i ERP system Aspect 4
• SQL (IBM DB2, MS SQL server, MySQL)

Din erfaring og baggrund

Det forventes, at du har erfaring med eller kendskab til flere af nedenstående punkter.

  • Visual Studio C#
  • SQL
  • Netværksadministration
  • ERP-systemer, vi benytter Aspect 4
  • MS Office pakke
  • Windows servere og virtualisering

Stillingen forudsætter

  • En relevant uddannelsesmæssig og praktisk baggrund
  • Erfaring med programmering af Windows programmer
  • Vilje og evne til at sætte sig ind i nye arbejdsopgaver og områder
  • Gode formidlings- og dokumentationsevner såvel skriftligt og mundtligt
  • Engelsk og gerne kendskab til tysk

Der lægges endvidere vægt på en serviceorienteret, fleksibel og ansvarlig indstilling.

H. P. Therkelsen er en familieejet virksomhed med over 100 års branche-erfaring med fokus på kvalitet i alle aspekter. Vi er 300 ansatte, som til daglig arbejder i et dynamisk og positivt præget arbejdsmiljø, hvor trivsel på arbejdspladsen er i høj fokus. Vi tilbyder et selvstændigt, spændende job i et uformelt arbejdsmiljø med mulighed for kurser og uddannelse efter behov. Vi benytter bl.a. Aspect 4 ERP-system, Power BI samt Astro WMS.

Interesseret?

Send din ansøgning til H.P. Therkelsen A/S Att.: Flemming Radoor på mail job@hpt.dk eller skriftligt til H.P. Therkelsen A/S, Eksportvej 1, 6330 Padborg. Tiltrædelse hurtigst muligt eller efter nærmere aftale.

Yderligere oplysninger kan indhentes på telefon direkte nr. 7367 5200

H. P. THERKELSEN A/S, Eksportvej 1 - 6330 Padborg - www.hpt.dk

2019-08-01T00:51:52.857 Til styrkelse af vor IT-afdeling søger vi en programmør, der i et team med 2 medarbejdere kan hjælpe til med at udvikle vore programmer samt i nogen grad at yde IT support over imod vore brugere. Dine arbejdsopgaver I stillingen som IT-assistent indgår følgende arbejdsopgaver, der udføres i samarbejde med de øvrige ansatte i IT afdelingen Udvikling og programmering af IT-løsninger i Visual Studio Programudvikling i C Dataudtræk Query i ERP system Aspect 4 SQL (IBM DB2, MS SQL server, MySQL) Din erfaring og baggrund Det forventes, at du har erfaring med eller kendskab til flere af nedenstående punkter. Visual Studio C SQL Netværksadministration ERP-systemer, vi benytter Aspect 4 MS Office pakke Windows servere og virtualisering Stillingen forudsætter En relevant uddannelsesmæssig og praktisk baggrund Erfaring med programmering af Windows programmer Vilje og evne til at sætte sig ind i nye arbejdsopgaver og områder Gode formidlings- og dokumentationsevner såvel skriftligt og mundtligt Engelsk og gerne kendskab til tysk Der lægges endvidere vægt på en serviceorienteret, fleksibel og ansvarlig indstilling. H. P. Therkelsen er en familieejet virksomhed med over 100 års branche-erfaring med fokus på kvalitet i alle aspekter. Vi er 300 ansatte, som til daglig arbejder i et dynamisk og positivt præget arbejdsmiljø, hvor trivsel på arbejdspladsen er i høj fokus. Vi tilbyder et selvstændigt, spændende job i et uformelt arbejdsmiljø med mulighed for kurser og uddannelse efter behov. Vi benytter bl.a. Aspect 4 ERP-system, Power BI samt Astro WMS. Interesseret? Send din ansøgning til H.P. Therkelsen A S Att.: Flemming Radoor på mail job@hpt.dk eller skriftligt til H.P. Therkelsen A S, Eksportvej 1, 6330 Padborg. Tiltrædelse hurtigst muligt eller efter nærmere aftale. Yderligere oplysninger kan indhentes på telefon direkte nr. 7367 5200 H. P. THERKELSEN A S, Eksportvej 1 - 6330 Padborg - www.hpt.dk11jobnetb15c888f100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-31T00:00:0000010EuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandAabenraa3542857H P THERKELSEN A/S11Eksportvej 16330PadborgDKDanmark0job@hpt.dkDKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent774407JobNet5001299500129910006-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=b15c888fhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=b15c888fhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=b15c888f&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=b15c888f&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonIT ASSISTENT SØGES til en større dansk transportvirksomhed1Dansk3Læse/ tale933264IT-tekniker1IT362028933job@hpt.dkjob@hpt.dkDKDanmarkDKDanmark330114319Serviceminded og løsningsorienteret it-supporter til ServicedeskRobot Til vores kompetente og servicemindede team af medarbejdere i Servicedesk i Sønderborg, søger vi tre nye kollegaer. Du skal have lysten og evnen til at indgå i et team, hvor vi er med til at gøre en forskel for ca. 23.000 ansatte i staten ved at levere en professionel, kompetent og serviceminded it-support. Du skal kunne varetage mange forskellige typer it-support opgaver, arbejde i et skiftende tempo og samtidig bevare fokus. Om stillingen Som it-supporter i Servicedesk skal du: Yde faglig it-support pr. telefon og chat. Modtage henvendelser fra brugere, og registrere sager i vores registreringssystem Servicenow. Kommunikere klart og tydeligt med brugerne, mundligt og skriftligt. Visitere og prioritere incidents og service requests. Sikre faglig vurdering og prioritering af sager, der skal visiteres videre til andre teams. Onsite support på kundens lokalitet i forbindelse med projektopgaver. Kvalifikationer Dine kvalifikationer: It-supporter-uddannelsen eller lignende baggrund og erfaring. Kendskab til Servicenow eller andre ticket-systemer. Solidt kendskab til support af Microsoft-produkter, herunder Windows og Office. Kan kommunikere professionelt med vores brugere og give dem en god serviceoplevelse. Kan bevare overblikket i pressede situationer og levere en god brugersupport. Om dig Du har et veludviklet servicegen og motiveres af kontakt med mange mennesker i løbet af en dag. Du bevarer roen og overblikket - også selvom dagen tager en anden drejning end først forventet. Herudover kan du genkende dig selv i følgende: Du kan lide at arbejde selvstændigt, men nyder at sparre med dine fagligt kompetente kolleger. Du har et naturligt flair for it, er engageret og løsningsorienteret. Du har gode kommunikationsevner og formår at tilpasse dit sprog til modtageren. Du er positiv, fleksibel, stabil og udadvendt. Vi kan tilbyde en åben og dynamisk arbejdsplads, hvor du kan få realiseret din lyst til faglig og personlig udvikling samt kon¬takt til mange mennesker. I dagligdagen vil du opleve en uformel omgangstone, et arbejdsmiljø præget af høj aktivitet samt faglig sparring. Ansættelsesvilkår Du ansættes efter fællesoverenskomst mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer Det statslige område (OAO-fællesoverenskomsten) og organisationsaftale for Kontorfunktionærer, Laboranter og It-medarbejdere (HK) i staten. Der er mulighed for at forhandle tillæg efter kvalifikationer. Det er en forudsætning for ansættelse, at du kan sikkerhedsgodkendes og efterfølgende kan opretholde sikkerhedsgodkendelsen i hele din ansættelsesperiode. Stillingen er fuldtid 37 timer og din arbejdsplads vil være på vores kontor i Sønderborg. Yderligere oplysninger Hvis du vil vide mere, kan du kontakte teamleder Janick Vorre på telefon 72 31 10 29. Ansøgning Din ansøgning med CV og eventuelle eksamenspapirer og bilag skal sendes via Statens eRekruttering via Statens It s hjemmeside. Vi skal have din ansøgning senest den 14. november 2019. Jobsamtaler Vi forventer at afholde jobsamtaler løbende. Statens It opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, handicap, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.Til vores kompetente og servicemindede team af medarbejdere i Servicedesk i Sønderborg, søger vi tre nye kollegaer. Du skal have lysten og evnen til at indgå i et team, hvor vi er med til at gøre en forskel for ca. 23.000 ansatte i staten ved at levere en professionel, kompetent og serviceminded it-support. Du skal kunne varetage mange forskellige typer it-support opgaver, arbejde i et skiftende tempo og samtidig bevare fokus.



Om stillingen
Som it-supporter i Servicedesk skal du:

  • Yde faglig it-support pr. telefon og chat.
  • Modtage henvendelser fra brugere, og registrere sager i vores registreringssystem Servicenow.
  • Kommunikere klart og tydeligt med brugerne, mundligt og skriftligt.
  • Visitere og prioritere incidents og service requests.
  • Sikre faglig vurdering og prioritering af sager, der skal visiteres videre til andre teams.
  • Onsite support på kundens lokalitet i forbindelse med projektopgaver.
Kvalifikationer
Dine kvalifikationer:

  • It-supporter-uddannelsen eller lignende baggrund og erfaring.
  • Kendskab til Servicenow eller andre ticket-systemer.
  • Solidt kendskab til support af Microsoft-produkter, herunder Windows og Office.
  • Kan kommunikere professionelt med vores brugere og give dem en god serviceoplevelse.
  • Kan bevare overblikket i pressede situationer og levere en god brugersupport.
Om dig
Du har et veludviklet servicegen og motiveres af kontakt med mange mennesker i løbet af en dag. Du bevarer roen og overblikket - også selvom dagen tager en anden drejning end først forventet. Herudover kan du genkende dig selv i følgende:

  • Du kan lide at arbejde selvstændigt, men nyder at sparre med dine fagligt kompetente kolleger.
  • Du har et naturligt flair for it, er engageret og løsningsorienteret.
  • Du har gode kommunikationsevner og formår at tilpasse dit sprog til modtageren.
  • Du er positiv, fleksibel, stabil og udadvendt.
  • Vi kan tilbyde en åben og dynamisk arbejdsplads, hvor du kan få realiseret din lyst til faglig og personlig udvikling samt kon¬takt til mange mennesker. I dagligdagen vil du opleve en uformel omgangstone, et arbejdsmiljø præget af høj aktivitet samt faglig sparring.
Ansættelsesvilkår
Du ansættes efter fællesoverenskomst mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer – Det statslige område (OAO-fællesoverenskomsten) og organisationsaftale for Kontorfunktionærer, Laboranter og It-medarbejdere (HK) i staten. Der er mulighed for at forhandle tillæg efter kvalifikationer.

Det er en forudsætning for ansættelse, at du kan sikkerhedsgodkendes og efterfølgende kan opretholde sikkerhedsgodkendelsen i hele din ansættelsesperiode. Stillingen er fuldtid 37 timer og din arbejdsplads vil være på vores kontor i Sønderborg.

Yderligere oplysninger
Hvis du vil vide mere, kan du kontakte teamleder Janick Vorre på telefon 72 31 10 29.

Ansøgning
Din ansøgning med CV og eventuelle eksamenspapirer og bilag skal sendes via Statens eRekruttering via Statens It’s hjemmeside. Vi skal have din ansøgning senest den 14. november 2019.

Jobsamtaler
Vi forventer at afholde jobsamtaler løbende.
Statens It opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, handicap, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

Statens ItSønderborg2019-10-29T00:00:002019-11-14T00:00:00
330112095Vi søger dygtige it-supportere til vores kundecenterRobot ipnordic A S leverer internet, omstillingsanlæg, fastnet og mobiltelefoni til virksomheder i hele Danmark. Vi lever af glade kunder - derfor skal vi altid levere 1. klasses support. Vi søger it-supportere, der vil være med til at løfte denne opgave, som brænder for support indenfor fejlsøgning af netværk og internetforbindelser, konfiguration af telefonsystemer, fejlfinding i hardware mv. Du bliver en del af et dygtigt supportteam, hvor udvikling og højt tempo er nøgleord - to dage er sjældent ens. Vi har mange spændende opgaver, og vores mål er at give kunderne enestående supportoplevelser - hver gang. Du kan forvente ansvar fra dag t. Om dig Du er serviceminded og imødekommende overfor kunderne, både pr. mail og telefon Du kan lide at tale i telefon og trives med en bred kontaktflade Du er velformuleret i tale såvel som på skrift Dit gode humør kan mærkes af både kunder og kolleger - også når tingene går stærkt Du er struktureret i opgave- og tidsstyring, og du følger dine opgaver til dørs Du er uddannet it-supporter eller har tilsvarende kvalifikationer Du er lærenem og opdateret omkring udviklingen i branchen Det er en fordel, hvis du har erfaring fra lignende stilling Oplæring vil finde sted, men jobbet forudsætter, at du er en selvstændig og energisk problemløser. Arbejdstiden ligger på hverdage mellem kl. 7 og 17. Til stillingen hører naturligvis fast løn og lækker frokostordning, fantastiske kolleger og en masse socialt samvær samt mulighed for udvikling og plads til ambitiøse mål. Vi tilbyder ipnordic A S tilbyder et job i et innovativt arbejdsmiljø med en uformel omgangstone og en flad organisationsstruktur. Du får en plads i en fagligt velfunderet virksomhed, der også rummer humor og plads til forskellighed. For den rette er der gode udviklingsmuligheder. Derudover kan du se frem til familievenlige arbejdstider og løn, der matcher kompetencer og ambitioner. Hvem er vi? ipnordic blev grundlagt i 2011, og vi beskæftiger over 80 medarbejdere i dag, hvor størstedelen befinder sig på vores hovedkontor i Gråsten, hvor du også vil have base. I 2019 blev vi en del af den hollandske Enreach familie, hvis brands leverer telefoni til kunder i hele Europa. Vi er stolte af at kunne tilbyde innovative og intelligente telefoniløsninger til alle vores erhvervskunder. Hver enkelt kunde er unik, og vi har t fælles mål glade kunder! Kan du se dig selv i en virksomhed med fart på, hvor vi samtidig formår at være nærværende i en hektisk hverdag, er det måske dig, vi søger! Ansøgning Har du spørgsmål til stillingen og opgaverne, så kontakt supportchef Stig Jacobsen på 89 10 12 05. Har du spørgsmål til rekrutteringsprocessen og ipnordic som arbejdsplads, kontakt da venligst HR konsulent, Maria Wrang, på telefon 89 10 12 57. Du kan også læse mere om at være ansat hos os her Jobbet er med tiltrædelse hurtigst muligt. Vi holder samtaler løbende, så send din ansøgning med det samme til job@ipnordic.dk Når du søger job hos os, behandler vi dine personoplysninger i rekrutteringsprocessen. Læs mere om dette i vores rekrutteringspolitik.

ipnordic A/S leverer internet, omstillingsanlæg, fastnet og mobiltelefoni til virksomheder i hele Danmark. Vi lever af glade kunder - derfor skal vi altid levere 1. klasses support.

Vi søger it-supportere, der vil være med til at løfte denne opgave, som brænder for support indenfor fejlsøgning af netværk og internetforbindelser, konfiguration af telefonsystemer, fejlfinding i hardware mv. 

Du bliver en del af et dygtigt supportteam, hvor udvikling og højt tempo er nøgleord - to dage er sjældent ens. Vi har mange spændende opgaver, og vores mål er at give kunderne enestående supportoplevelser - hver gang. Du kan forvente ansvar fra dag ét.

Om dig

  • Du er serviceminded og imødekommende overfor kunderne, både pr. mail og telefon
  • Du kan lide at tale i telefon og trives med en bred kontaktflade
  • Du er velformuleret i tale såvel som på skrift
  • Dit gode humør kan mærkes af både kunder og kolleger - også når tingene går stærkt
  • Du er struktureret i opgave- og tidsstyring, og du følger dine opgaver til dørs
  • Du er uddannet it-supporter eller har tilsvarende kvalifikationer
  • Du er lærenem og opdateret omkring udviklingen i branchen
  • Det er en fordel, hvis du har erfaring fra lignende stilling

Oplæring vil finde sted, men jobbet forudsætter, at du er en selvstændig og energisk problemløser.

Arbejdstiden ligger på hverdage mellem kl. 7 og 17.

Til stillingen hører naturligvis fast løn og lækker frokostordning, fantastiske kolleger og en masse socialt samvær samt mulighed for udvikling og plads til ambitiøse mål.

Vi tilbyder
ipnordic A/S tilbyder et job i et innovativt arbejdsmiljø med en uformel omgangstone og en flad organisationsstruktur. Du får en plads i en fagligt velfunderet virksomhed, der også rummer humor og plads til forskellighed. For den rette er der gode udviklingsmuligheder. Derudover kan du se frem til familievenlige arbejdstider og løn, der matcher kompetencer og ambitioner.

Hvem er vi?
ipnordic blev grundlagt i 2011, og vi beskæftiger over 80 medarbejdere i dag, hvor størstedelen befinder sig på vores hovedkontor i Gråsten, hvor du også vil have base. I 2019 blev vi en del af den hollandske Enreach familie, hvis brands leverer telefoni til kunder i hele Europa.

Vi er stolte af at kunne tilbyde innovative og intelligente telefoniløsninger til alle vores erhvervskunder. Hver enkelt kunde er unik, og vi har ét fælles mål – glade kunder! 

Kan du se dig selv i en virksomhed med fart på, hvor vi samtidig formår at være nærværende i en hektisk hverdag, er det måske dig, vi søger!

Ansøgning
Har du spørgsmål til stillingen og opgaverne, så kontakt supportchef Stig Jacobsen på 89 10 12 05.

Har du spørgsmål til rekrutteringsprocessen og ipnordic som arbejdsplads, kontakt da venligst HR konsulent, Maria Wrang, på telefon 89 10 12 57.

Du kan også læse mere om at være ansat hos os her

Jobbet er med tiltrædelse hurtigst muligt. Vi holder samtaler løbende, så send din ansøgning med det samme til job@ipnordic.dk


Når du søger job hos os, behandler vi dine personoplysninger i rekrutteringsprocessen.
Læs mere om dette i vores rekrutteringspolitik.

IPNORDIC A/SGråsten2019-10-25T00:00:002019-11-30T00:00:00
330123680Serviceminded og løsningsorienteret it-supporter til ServicedeskRobot Til vores kompetente og servicemindede team af medarbejdere i Servicedesk i UC SYD, søger vi en ny kollega. Du skal have lysten og evnen til at indgå i et team, hvor vi er med til at gøre en forskel for ca. 700 ansatte og 6.000 studerende, ved at levere en professionel, kompetent og serviceminded it-support. Du skal kunne varetage mange forskellige typer it-support opgaver, arbejde i et skiftende tempo og samtidig bevare fokus. Om stillingen Som it-supporter i Servicedesk skal du: Yde faglig it-support pr. telefon, chat og walk in Modtage henvendelser fra brugere, og registrere sager i vores registreringssystem Topdesk. Kommunikere klart og tydeligt med brugerne, mundtligt og skriftligt. Visitere og prioritere incidents og service requests. Sikre faglig vurdering og prioritering af sager, der skal visiteres videre til andre teams. Kvalifikationer Dine kvalifikationer: It-supporter-uddannelsen eller lignende baggrund og erfaring. Kendskab til ticket-systemer. Solidt kendskab til support af Microsoft-produkter, herunder Windows og Office. Kan kommunikere professionelt med vores brugere og give dem en god serviceoplevelse. Kan bevare overblikket i pressede situationer og levere en god brugersupport. Om dig Du har et veludviklet servicegen og motiveres af kontakt med mange mennesker i løbet af en dag. Du bevarer roen og overblikket - også selvom dagen tager en anden drejning end først forventet. Herudover kan du genkende dig selv i følgende: Du kan lide at arbejde selvstændigt, men nyder at sparre med dine fagligt kompetente kolleger. Du har en naturlig flair for it, er engageret og løsningsorienteret. Du har gode kommunikationsevner og formår at tilpasse dit sprog til modtageren. Du er positiv, fleksibel, stabil og udadvendt. Vi kan tilbyde en åben og dynamisk arbejdsplads, hvor du kan få realiseret din lyst til faglig og personlig udvikling samt kontakt til mange mennesker. I dagligdagen vil du opleve en uformel omgangstone, et arbejdsmiljø præget af høj aktivitet samt faglig sparring. Ansættelsesvilkår Ansættelse og aflønning sker i henhold til gældende overenskomst. Stillingen er fuldtid 37 timer og din arbejdsplads vil primært være på vores campus i Esbjerg, men det forventes, at du i perioder arbejder på vores campusser i Kolding, Haderslev og Aabenraa. Tiltrædelse pr. 1 februar 2020. Yderligere oplysninger Hvis du vil vide mere, kan du kontakte IT souschef Ole Schmidt-Jørgensen på telefon 72 66 24 05. Ansøgning Send os din ansøgning og dit CV via linket senest den 26. november 2019 klokken 23.59. Du finder også stillingen på www.ucsyd.dk stillinger. Jobsamtaler Vi gennemfører samtaler i uge 49. Om os UC SYD uddanner lige nu ca. 6.000 studerende til professionsbachelorer. De bliver fx lærere, pædagoger, ergoterapeuter, sygeplejersker og lyddesignere. Mange vender tilbage for at videreuddanne sig hos os senere i livet. Samtidig forsker vi i professionerne og driver udviklingsprojekter, fx i børnehaver, på skoler og sygehuse. Vi er 700 ansatte på fire campusser i Sydjylland. Vi er glade for vores regionale forankring og har et tæt samarbejde med offentlige og private organisationer. Læs mere om os på ucsyd.dk.Til vores kompetente og servicemindede team af medarbejdere i Servicedesk i UC SYD, søger vi en ny kollega.

Du skal have lysten og evnen til at indgå i et team, hvor vi er med til at gøre en forskel for ca. 700 ansatte og 6.000 studerende, ved at levere en professionel, kompetent og serviceminded it-support.

Du skal kunne varetage mange forskellige typer it-support opgaver, arbejde i et skiftende tempo og samtidig bevare fokus.

Om stillingen
Som it-supporter i Servicedesk skal du:

  • Yde faglig it-support pr. telefon, chat og walk in
  • Modtage henvendelser fra brugere, og registrere sager i vores registreringssystem Topdesk.
  • Kommunikere klart og tydeligt med brugerne, mundtligt og skriftligt.
  • Visitere og prioritere incidents og service requests.
  • Sikre faglig vurdering og prioritering af sager, der skal visiteres videre til andre teams.
Kvalifikationer
Dine kvalifikationer:

  • It-supporter-uddannelsen eller lignende baggrund og erfaring.
  • Kendskab til ticket-systemer.
  • Solidt kendskab til support af Microsoft-produkter, herunder Windows og Office.
  • Kan kommunikere professionelt med vores brugere og give dem en god serviceoplevelse.
  • Kan bevare overblikket i pressede situationer og levere en god brugersupport.
Om dig
Du har et veludviklet servicegen og motiveres af kontakt med mange mennesker i løbet af en dag. Du bevarer roen og overblikket - også selvom dagen tager en anden drejning end først forventet. Herudover kan du genkende dig selv i følgende:

  • Du kan lide at arbejde selvstændigt, men nyder at sparre med dine fagligt kompetente kolleger.
  • Du har en naturlig flair for it, er engageret og løsningsorienteret.
  • Du har gode kommunikationsevner og formår at tilpasse dit sprog til modtageren.
  • Du er positiv, fleksibel, stabil og udadvendt.
  • Vi kan tilbyde en åben og dynamisk arbejdsplads, hvor du kan få realiseret din lyst til faglig og personlig udvikling samt kontakt til mange mennesker. I dagligdagen vil du opleve en uformel omgangstone, et arbejdsmiljø præget af høj aktivitet samt faglig sparring.
Ansættelsesvilkår
Ansættelse og aflønning sker i henhold til gældende overenskomst.
Stillingen er fuldtid 37 timer og din arbejdsplads vil primært være på vores campus i Esbjerg, men det forventes, at du i perioder arbejder på vores campusser i Kolding, Haderslev og Aabenraa.
Tiltrædelse pr. 1 februar 2020.

Yderligere oplysninger
Hvis du vil vide mere, kan du kontakte IT souschef Ole Schmidt-Jørgensen på telefon 72 66 24 05.

Ansøgning
Send os din ansøgning og dit CV via linket senest den 26. november 2019 klokken 23.59.

Du finder også stillingen på www.ucsyd.dk/stillinger.

Jobsamtaler
Vi gennemfører samtaler i uge 49.

Om os
UC SYD uddanner lige nu ca. 6.000 studerende til professionsbachelorer. De bliver fx lærere, pædagoger, ergoterapeuter, sygeplejersker og lyddesignere. Mange vender tilbage for at videreuddanne sig hos os senere i livet. Samtidig forsker vi i professionerne og driver udviklingsprojekter, fx i børnehaver, på skoler og sygehuse. Vi er 700 ansatte på fire campusser i Sydjylland. Vi er glade for vores regionale forankring og har et tæt samarbejde med offentlige og private organisationer. Læs mere om os på ucsyd.dk.




UC Syddanmark, EsbjergEsbjerg Ø2019-11-13T00:00:002019-11-26T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Serviceminded og løsningsorienteret it-supporter til Servicedesk

Statens It

Sønderborg
Til vores kompetente og servicemindede team af medarbejdere i Servicedesk i Sønderborg, søger vi tre nye kollegaer. Du skal have lysten og evnen til at indgå i et team, hvor vi er med til at gøre en forskel for ca. 23.000 ansatte i staten ved at lev...
Indrykket:29. oktober 2019
Udløbsdato:14. november 2019

Vi søger dygtige it-supportere til vores kundecenter

IPNORDIC A/S

Gråsten
ipnordic A S leverer internet, omstillingsanlæg, fastnet og mobiltelefoni til virksomheder i hele Danmark. Vi lever af glade kunder - derfor skal vi altid levere 1. klasses support. Vi søger it-supportere, der vil være med til at løfte denne opgave,...
Indrykket:25. oktober 2019
Udløbsdato:30. november 2019

Serviceminded og løsningsorienteret it-supporter til Servicedesk

UC Syddanmark, Esbjerg

Esbjerg Ø
Til vores kompetente og servicemindede team af medarbejdere i Servicedesk i UC SYD, søger vi en ny kollega. Du skal have lysten og evnen til at indgå i et team, hvor vi er med til at gøre en forskel for ca. 700 ansatte og 6.000 studerende, ved at le...
Indrykket:13. november 2019
Udløbsdato:26. november 2019