IT-assistent søges til stilling i Velliv

Har du viden og interesse for incidentprocesser og kan du tilligemed lide at hjælpe andre med at finde en løsning på deres tekniske problem? Ønsker du en stilling med alsidige tekniske og praktiske opgaver? Så læs videre her og ansøg allerede i dag!

 

Om stillingen

På vegne af vores kunde Velliv leder Academic Work efter en IT-assistent til at indgå i et tæt samarbejde med Vellivs Service Delivery Manager. Til denne rolle søger vi en, til at hjælpe med forskellige typer af tekniske og praktiske opgaver, hvor struktur og overblik er nøgleord for at lykkedes i stillingen. Som udgangspunkt er der tale om en projektstilling som er estimeret til at vare frem til sommeren 2019, men givet godt samarbejde vil der være mulighed for efterfølgende at blive en del af fremtidige projekter i organisationen, af kortere eller længere varighed.

Denne rekrutterings-proces foretages af Academic. Alle spørgsmål skal derfor henvendes til Academic Work. Denne stilling er en bemanding, og du vil derfor blive ansat af Academic Work, men arbejde som konsulent ved vores kunde Velliv.

 

Arbejdsopgaver

Du vil i denne stilling komme til at supporterer virksomhedens Service Delivery Manager med alle typer af opgaver, store som små. Der er mange opgaver, som kræver en god teknisk forståelse. Du vil i høj grad beskæftige dig med incidentprocesser og det er derfor vigtigt, at din tekniske forståelse er høj, og at du formår at identificere mønstre i de tekniske udfordringer der opstår.

Arbejdsopgaverne inkluderer:

  • Registrering af incidents, herunder tilbagemeldinger til brugerne
  • Aflæse mønstre i indkomne incidents
  • Støtte til eskalation af komplicerede incidents
  • Øvrig Helpdeskarbejde
  • Øvrige praktiske opgaver

Denne stilling er for dig, som trives i en stilling, der kræver teknisk overblik og som selvstændigt tør tage ansvar for de opgaver, der bliver uddelegeret til dig. Da jobbet hovedsageligt består af ad hoc opgaver og uventede udfordringer, kræver det, at du er omstillingsparat og klar til at hjælpe hvor der er brug for det.

 

Om dig

Din tilgang til arbejdsopgaver bærer præg af, at du arbejder struktureret og formår at opretholde overblikket, selv når uventede udfordringer opstår. Desuden hjælper din tekniske forståelse dig med at løse IT problemer hurtigt og optimalt. Som person er du glad for at hjælpe andre mennesker med deres tekniske problemer, med alt fra printere, PC’er, netværk eller servere.

Vi søger dig, som:

  • Har en stærk teknisk forståelse
  • Kender til incidentprocesser
  • Er struktureret og har et godt overblik
  • Er flydende i dansk og engelsk, skriftligt og mundtligt

Det er ligeledes en fordel, hvis du har en teknisk uddannelsesbaggrund, hvis du blandt andet er uddannet fra ITU eller DTU, men dette er ikke et krav.

Som person er du samarbejdsvillig og positiv. Da der er flere opgaver som kræver, at du har kontakt til andre personer inden for- og udenfor organisationen, er det vigtigt, at du er udadvendt og imødekommende.


ANDEN INFORMATION

  • START: Hurtigst muligt
  • OMFANG: Fuldtid
  • LØN: timeløn
  • STED: Ballerup

Du ansøger ved at klikke på “ANSØG” nederst på siden. Vi modtager kun ansøgninger via hjemmesiden. Har du spørgsmål kan disse henvendes til info@academicwork.dk. Spørgsmål besvares hurtigst muligt inden for vores åbningstider. Inkludér gerne opslagstitel eller ID i emnefeltet, eller inkludér link til opslaget i mailen.

Vi kalder løbende ind til samtale, så send din ansøgning allerede i dag. Vi gør opmærksomme på, at opslag kan fjernes før eventuel ansøgningsfrist i det tilfælde, at stillingen besættes.

Vi er ‘Home of the Young Professionals’. Vi tilbyder jobs til studenter samt dem der har op til 5 års arbejdserfaring. Gennem os kan du arbejde som konsulent på et specifikt projekt eller stilling hos en af vor kunder, eller du kan ansættes direkte hos en af vores kunder via os. Se mere på http://www.academicwork.dk.

Under din ansættelse hos Academic Work vil du have din egen dedikerede Consultant Manager, som står til rådighed ved spørgsmål, understøtter din karriereudvikling og sikre dig gode arbejdsforhold på din arbejdsplads.

PRIVATLIVSPOLITIK: ved oprettelse af profil samt indsendelse af ansøgning og andre informationer giver du automatisk samtykke til at Academic Work behandler din informationer i henhold til persondataloven. Se mere på PUL (kun tilgængelig på Svensk).


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329945883Phoenix-1b49539e12019-01-21T00:00:00IT-assistent søges til stilling i Velliv

Har du viden og interesse for incidentprocesser og kan du tilligemed lide at hjælpe andre med at finde en løsning på deres tekniske problem? Ønsker du en stilling med alsidige tekniske og praktiske opgaver? Så læs videre her og ansøg allerede i dag!

 

Om stillingen

På vegne af vores kunde Velliv leder Academic Work efter en IT-assistent til at indgå i et tæt samarbejde med Vellivs Service Delivery Manager. Til denne rolle søger vi en, til at hjælpe med forskellige typer af tekniske og praktiske opgaver, hvor struktur og overblik er nøgleord for at lykkedes i stillingen. Som udgangspunkt er der tale om en projektstilling som er estimeret til at vare frem til sommeren 2019, men givet godt samarbejde vil der være mulighed for efterfølgende at blive en del af fremtidige projekter i organisationen, af kortere eller længere varighed.

Denne rekrutterings-proces foretages af Academic. Alle spørgsmål skal derfor henvendes til Academic Work. Denne stilling er en bemanding, og du vil derfor blive ansat af Academic Work, men arbejde som konsulent ved vores kunde Velliv.

 

Arbejdsopgaver

Du vil i denne stilling komme til at supporterer virksomhedens Service Delivery Manager med alle typer af opgaver, store som små. Der er mange opgaver, som kræver en god teknisk forståelse. Du vil i høj grad beskæftige dig med incidentprocesser og det er derfor vigtigt, at din tekniske forståelse er høj, og at du formår at identificere mønstre i de tekniske udfordringer der opstår.

Arbejdsopgaverne inkluderer:

  • Registrering af incidents, herunder tilbagemeldinger til brugerne
  • Aflæse mønstre i indkomne incidents
  • Støtte til eskalation af komplicerede incidents
  • Øvrig Helpdeskarbejde
  • Øvrige praktiske opgaver

Denne stilling er for dig, som trives i en stilling, der kræver teknisk overblik og som selvstændigt tør tage ansvar for de opgaver, der bliver uddelegeret til dig. Da jobbet hovedsageligt består af ad hoc opgaver og uventede udfordringer, kræver det, at du er omstillingsparat og klar til at hjælpe hvor der er brug for det.

 

Om dig

Din tilgang til arbejdsopgaver bærer præg af, at du arbejder struktureret og formår at opretholde overblikket, selv når uventede udfordringer opstår. Desuden hjælper din tekniske forståelse dig med at løse IT problemer hurtigt og optimalt. Som person er du glad for at hjælpe andre mennesker med deres tekniske problemer, med alt fra printere, PC’er, netværk eller servere.

Vi søger dig, som:

  • Har en stærk teknisk forståelse
  • Kender til incidentprocesser
  • Er struktureret og har et godt overblik
  • Er flydende i dansk og engelsk, skriftligt og mundtligt

Det er ligeledes en fordel, hvis du har en teknisk uddannelsesbaggrund, hvis du blandt andet er uddannet fra ITU eller DTU, men dette er ikke et krav.

Som person er du samarbejdsvillig og positiv. Da der er flere opgaver som kræver, at du har kontakt til andre personer inden for- og udenfor organisationen, er det vigtigt, at du er udadvendt og imødekommende.


ANDEN INFORMATION

  • START: Hurtigst muligt
  • OMFANG: Fuldtid
  • LØN: timeløn
  • STED: Ballerup

Du ansøger ved at klikke på “ANSØG” nederst på siden. Vi modtager kun ansøgninger via hjemmesiden. Har du spørgsmål kan disse henvendes til info@academicwork.dk. Spørgsmål besvares hurtigst muligt inden for vores åbningstider. Inkludér gerne opslagstitel eller ID i emnefeltet, eller inkludér link til opslaget i mailen.

Vi kalder løbende ind til samtale, så send din ansøgning allerede i dag. Vi gør opmærksomme på, at opslag kan fjernes før eventuel ansøgningsfrist i det tilfælde, at stillingen besættes.

Vi er ‘Home of the Young Professionals’. Vi tilbyder jobs til studenter samt dem der har op til 5 års arbejdserfaring. Gennem os kan du arbejde som konsulent på et specifikt projekt eller stilling hos en af vor kunder, eller du kan ansættes direkte hos en af vores kunder via os. Se mere på http://www.academicwork.dk.

Under din ansættelse hos Academic Work vil du have din egen dedikerede Consultant Manager, som står til rådighed ved spørgsmål, understøtter din karriereudvikling og sikre dig gode arbejdsforhold på din arbejdsplads.

PRIVATLIVSPOLITIK: ved oprettelse af profil samt indsendelse af ansøgning og andre informationer giver du automatisk samtykke til at Academic Work behandler din informationer i henhold til persondataloven. Se mere på PUL (kun tilgængelig på Svensk).

Har du viden og interesse for incidentprocesser og kan du tilligemed lide at hjælpe andre med at finde en løsning på deres tekniske problem? Ønsker du en stilling med alsidige tekniske og praktiske opgaver? Så læs videre her og ansøg allerede i dag! Om stillingen På vegne af vores kunde Velliv leder Academic Work efter en IT-assistent til at indgå i et tæt samarbejde med Vellivs Service Delivery Manager. Til denne rolle søger vi en, til at hjælpe med forskellige typer af tekniske og praktiske opgaver, hvor struktur og overblik er nøgleord for at lykkedes i stillingen. Som udgangspunkt er der tale om en projektstilling som er estimeret til at vare frem til sommeren 2019, men givet godt samarbejde vil der være mulighed for efterfølgende at blive en del af fremtidige projekter i organisationen, af kortere eller længere varighed. Denne rekrutterings-proces foretages af Academic. Alle spørgsmål skal derfor henvendes til Academic Work. Denne stilling er en bemanding, og du vil derfor blive ansat af Academic Work, men arbejde som konsulent ved vores kunde Velliv. Arbejdsopgaver Du vil i denne stilling komme til at supporterer virksomhedens Service Delivery Manager med alle typer af opgaver, store som små. Der er mange opgaver, som kræver en god teknisk forståelse. Du vil i høj grad beskæftige dig med incidentprocesser og det er derfor vigtigt, at din tekniske forståelse er høj, og at du formår at identificere mønstre i de tekniske udfordringer der opstår. Arbejdsopgaverne inkluderer: Registrering af incidents, herunder tilbagemeldinger til brugerne Aflæse mønstre i indkomne incidents Støtte til eskalation af komplicerede incidents Øvrig Helpdeskarbejde Øvrige praktiske opgaver Denne stilling er for dig, som trives i en stilling, der kræver teknisk overblik og som selvstændigt tør tage ansvar for de opgaver, der bliver uddelegeret til dig. Da jobbet hovedsageligt består af ad hoc opgaver og uventede udfordringer, kræver det, at du er omstillingsparat og klar til at hjælpe hvor der er brug for det. Om dig Din tilgang til arbejdsopgaver bærer præg af, at du arbejder struktureret og formår at opretholde overblikket, selv når uventede udfordringer opstår. Desuden hjælper din tekniske forståelse dig med at løse IT problemer hurtigt og optimalt. Som person er du glad for at hjælpe andre mennesker med deres tekniske problemer, med alt fra printere, PC er, netværk eller servere. Vi søger dig, som: Har en stærk teknisk forståelse Kender til incidentprocesser Er struktureret og har et godt overblik Er flydende i dansk og engelsk, skriftligt og mundtligt Det er ligeledes en fordel, hvis du har en teknisk uddannelsesbaggrund, hvis du blandt andet er uddannet fra ITU eller DTU, men dette er ikke et krav. Som person er du samarbejdsvillig og positiv. Da der er flere opgaver som kræver, at du har kontakt til andre personer inden for- og udenfor organisationen, er det vigtigt, at du er udadvendt og imødekommende. ANDEN INFORMATION START: Hurtigst muligt OMFANG: Fuldtid LØN: timeløn STED: Ballerup Du ansøger ved at klikke på ANSØG nederst på siden. Vi modtager kun ansøgninger via hjemmesiden. Har du spørgsmål kan disse henvendes til info@academicwork.dk. Spørgsmål besvares hurtigst muligt inden for vores åbningstider. Inkludér gerne opslagstitel eller ID i emnefeltet, eller inkludér link til opslaget i mailen. Vi kalder løbende ind til samtale, så send din ansøgning allerede i dag. Vi gør opmærksomme på, at opslag kan fjernes før eventuel ansøgningsfrist i det tilfælde, at stillingen besættes. Vi er Home of the Young Professionals . Vi tilbyder jobs til studenter samt dem der har op til 5 års arbejdserfaring. Gennem os kan du arbejde som konsulent på et specifikt projekt eller stilling hos en af vor kunder, eller du kan ansættes direkte hos en af vores kunder via os. Se mere på http: www.academicwork.dk. Under din ansættelse hos Academic Work vil du have din egen dedikerede Consultant Manager, som står til rådighed ved spørgsmål, understøtter din karriereudvikling og sikre dig gode arbejdsforhold på din arbejdsplads. PRIVATLIVSPOLITIK: ved oprettelse af profil samt indsendelse af ansøgning og andre informationer giver du automatisk samtykke til at Academic Work behandler din informationer i henhold til persondataloven. Se mere på PUL (kun tilgængelig på Svensk).11Jobnet1b49539e100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-03-15T00:00:000000https://jobs.academicwork.dk/annonce/itassistent-med-god-teknisk-forstaelse-sges-til-stilling-i-velliv/150202690EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3440234ACADEMIC WORK DENMARK A/S11Gammel Kongevej 11610København VDKDanmark0
louise.johansson@academicwork.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent697098JobNet493316249331621000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=1b49539ehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=1b49539ehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=1b49539e&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=1b49539e&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/IT_Ingenioer_og_energi/IT/12.jpgEr du den nye IT-konsulent i ACADEMIC WORK DENMARK A/S?12008001Dansk3Læse/ tale213116IT-konsulent1IT360259658Louiselouise.johansson@academicwork.dkDKDanmarkDKDanmark329940003Commercial Systems SpecialistRobot Falcon.io is looking for a Commercial Systems Specialist to support the Commercial Systems Team with managing and maintaining our internal commercial systems and to work closely with the Commercial Operations team on other exciting projects. These projects span from operational implementations to strategic initiatives, and have a strong tooling and process focus to drive additional revenue growth for the company. As part of the Commercial Systems team you will be joining the Commercial Operations team (CommOps) which is a cross departmental unit with experts working on commercial tooling, BI, Sales, CX, and Marketing operations. Even though we ve probably surpassed the point of being able to still call Falcon.io a startup, we ve retained our startup ethos of encouraging autonomy, ambition, boldness and experimentation. Working in this kind of environment is a very rewarding choice, but it also requires a certain personality. We value open people who take initiative and aren t afraid to fail, learn from mistakes, adjust, and try new things. We will undertake ongoing interviews ongoing and are aiming to fill this position sooner than later. What you ll do You will take on the responsibility of Salesforce and Marketo administration together with the team. It includes system configuration, maintenance, system enhancements upgrades, ensuring data integrity, data integrations and installed packages etc. Within Salesforce specifically: Configure and maintain custom objects, record types, fields, page layouts, formulas, data validation rules, triggers, process automations, custom workflows, approval processes, data loading etc. Within Marketo specifically: Configure and maintain campaigns in order to ensure solid lead routing logic for a growing sales and marketing team. Other strategic and ad-hoc tasks on building and maintaining nurture campaigns, lead scoring, marketing programs, and CRM integrations with Salesforce Work with CommOps on projects that support overall go-to-market strategies designed to achieve business goals and drive revenue growth Continuously work with CommOps and front-line teams to improve the existing setup of our commercial systems in order to enable Falcon s employees to get their job done as efficiently as possible and for management to be able to rely on accuracy of data that resides in those tools Identify new and creative ways to leverage our commercial systems and its databases in order to increase efficiency and drive growth What you have English to a native fluency level but other languages are a plus Relevant degree and or professional qualification within business or technology and ideally a strong technical background An eye for details and the ability to maintain consistent, correct data across multiple systems A team player mindset and the motivation to become a valuable contributor Ability to critically review existing system setup, recognize and make tooling or process improvements where needed Analytical and problem-solving skills Experience with administering and developing the Salesforce platform (Sales Cloud). Proficiency in Salesforce Lightning platform and capabilities would be preferred Salesforce administration certification not essential but would be a plus Marketo administration experience highly desirable Understanding of information security considerations when managing systems highly desirable What we offer Open, informal and multinational working environment An opportunity to work with companies of all sizes including large international brands in a cross-border context High level of responsibility and excellent career opportunities Flexible working hoursLunch, drinks and healthy snacks daily Social events like friday bar, company outings and more About Falcon.io Falcon.io provides a unified SaaS platform for social media listening, engaging, publishing and managing customer data. We enable our clients to explore the full potential of digital marketing by managing multiple customer touch points from one platform. Our platform has already achieved great international traction in the market, with its technology endorsed by partnerships with Facebook, Twitter and Instagram.Founded as Falcon Social in Copenhagen in 2010, we now also have offices in New York City, Berlin, Budapest and Sofia. We re a highly diverse team, and we re always looking for passionate and curious people who want to be part of a fast-paced, high-energy environment.APPLY FOR THIS JOB

Falcon.io is looking for a Commercial Systems Specialist to support the Commercial Systems Team with managing and maintaining our internal commercial systems and to work closely with the Commercial Operations team on other exciting projects. These projects span from operational implementations to strategic initiatives, and have a strong tooling and process focus to drive additional revenue growth for the company.

As part of the Commercial Systems team you will be joining the Commercial Operations team (CommOps) which is a cross departmental unit with experts working on commercial tooling, BI, Sales, CX, and Marketing operations. Even though we’ve probably surpassed the point of being able to still call Falcon.io a startup, we’ve retained our startup ethos of encouraging autonomy, ambition, boldness and experimentation. Working in this kind of environment is a very rewarding choice, but it also requires a certain personality. We value open people who take initiative and aren’t afraid to fail, learn from mistakes, adjust, and try new things.

We will undertake ongoing interviews ongoing and are aiming to fill this position sooner than later.

What you'll do

    • You will take on the responsibility of Salesforce and Marketo administration together with the team. It includes system configuration, maintenance, system enhancements/upgrades, ensuring data integrity, data integrations and installed packages etc.
    • Within Salesforce specifically:  Configure and maintain custom objects, record types, fields, page layouts, formulas, data validation rules, triggers, process automations, custom workflows, approval processes, data loading etc.
    • Within Marketo specifically:  Configure and maintain campaigns in order to ensure solid lead routing logic for a growing sales and marketing team. Other strategic and ad-hoc tasks on building and maintaining nurture campaigns, lead scoring, marketing programs, and CRM integrations with Salesforce 
    • Work with CommOps on projects that support overall go-to-market strategies designed to achieve business goals and drive revenue growth
    • Continuously work with CommOps and front-line teams to improve the existing setup of our commercial systems in order to enable Falcon’s employees to get their job done as efficiently as possible and for management to be able to rely on accuracy of data that resides in those tools
    • Identify new and creative ways to leverage our commercial systems and its databases in order to increase efficiency and drive growth

What you have

    • English to a native fluency level but other languages are a plus
    • Relevant degree and/or professional qualification within business or technology and ideally a strong technical background
    • An eye for details and the ability to maintain consistent, correct data across multiple systems
    • A team player mindset and the motivation to become a valuable contributor
    • Ability to critically review existing system setup, recognize and make tooling or process improvements where needed
    • Analytical and problem-solving skills
    • Experience with administering and developing the Salesforce platform (Sales Cloud). Proficiency in Salesforce Lightning platform and capabilities would be preferred
    • Salesforce administration certification not essential but would be a plus 
    • Marketo administration experience highly desirable
    • Understanding of information security considerations when managing systems highly desirable

What we offer

    • Open, informal and multinational working environment
    • An opportunity to work with companies of all sizes including large international brands in a cross-border context
    • High level of responsibility and excellent career opportunities
    • Flexible working hoursLunch, drinks and healthy snacks daily
    • Social events like friday bar, company outings and more

About Falcon.io

Falcon.io provides a unified SaaS platform for social media listening, engaging, publishing and managing customer data. We enable our clients to explore the full potential of digital marketing by managing multiple customer touch points from one platform. Our platform has already achieved great international traction in the market, with its technology endorsed by partnerships with Facebook, Twitter and Instagram.Founded as Falcon Social in Copenhagen in 2010, we now also have offices in New York City, Berlin, Budapest and Sofia. We’re a highly diverse team, and we’re always looking for passionate and curious people who want to be part of a fast-paced, high-energy environment.APPLY FOR THIS JOB

Falcon.io ApSKøbenhavn V2019-02-11T00:00:002019-03-11T00:00:00
329951550Kliniske it-konsulent med stor viden om Sundhedsplatformen og Region Hovedstadens PsykiatriRobot Til vores team af kliniske it-konsulenter (KIK´er), der supporterer Region Hovedstadens Psykiatri med anvendelse af Sundhedsplatformen, søger vi en ny kollega. Som klinisk it-konsulent får du en stærk relation til konkrete centre i psykiatrien. Du får en central rolle i at understøtte effektiv anvendelse af Sundhedsplatformen i tæt samarbejde med ledelsen, Sundhedsplatform-nøglepersoner og kolleger. Det er målet, at du opnår en bred og sammenhængende viden om Sundhedsplatformen, så du kan understøtte dine centre på tværs af faggrupper og forløb. Hos os arbejder du helt tæt på klinikkernes hverdag, og du skal derfor være tiltrukket af at skabe resultater på deres præmisser og i tæt samarbejde med hospitalet. Om stillingen Du vil blive ansat i én af tre on-site sektioner i Center for It, Medico og Telefoni (CIMT). Hver sektion har ansvaret for anvendelsessupporten på flere hospitaler med sektionschefen som hospitalsledelsens primære kontaktperson, vedrørende Sundhedsplatformen. I din sektion vil der være ca. 20 kollegaer, der alle arbejder med at understøtte klinikerne i deres arbejde med Sundhedsplatformen. Jobbet kræver stor selvstændighed og ansvarlighed både i den direkte kontakt med klinikken samt i deltagelse i projekter og tiltag på tværs af afdelinger og hospitaler. Dit daglige arbejde vil foregå i klinikken, eller sammen med kolleger i vores fælles lokaler på Blegdamsvej. Hovedvægten vil være på on-site anvendelsessupport i centrene, så det skal du brænde for. Dine opgaver inkluderer at: forbedre anvendelsen af Sundhedsplatformen i klinikken i tæt kontakt med klinikerne gennem proaktiv dialog og målrettede tiltag, der kan understøtte klinikken være sparringspartner for de kliniske ledelses og Sundhedsplatforms-nøglepersoner i anvendelsen af Sundhedsplatformen samarbejde med kolleger i CIMT forestå introduktionsundervisning af nye brugere af Sundhedsplatformen forestå ad hoc-undervisning på egne centre eller på tværs i samarbejde med kolleger udbygge og vedligeholde samarbejdet med Sundplatforms-nøglepersoner på dine centre deltage i målrettede indsatser og kampagner på tværs af afdelinger og hospitaler Om dig Vi forventer, at du har en sundhedsfaglig baggrund eller har indsigt i den kliniske hverdag. Derudover skal du have indsigt i Sundhedsplatformen og eller anvendelseserfaring fra et hospital. Du skal have en positiv og anerkendende tilgang til dine omgivelser, og du skal kunne kommunikere klart, aktivt og troværdigt. Derudover forventer vi, at du: er selvstændig og selvstartende trives med at identificere udviklingsområder og kan have dialog med mange forskellige faggrupper kan strukturere din hverdag og komme i mål med dine opgaver deler viden og søger sparring og støtte fra dine kolleger påtager dig ansvar og har blik for klinikernes problemstillinger eller forbedringsønsker forstår eller har lyst til at forstå helhederne på alle områderne kan begå dig på alle niveauer og tilpasse din kommunikation til situationen Vi tilbyder en spændende funktion, hvor du kan gøre en mærkbar forskel for klinikerne gode muligheder for personlig og faglig udvikling et alsidigt og udfordrende arbejde i en travl og dynamisk organisation et selvstændigt job med stor indflydelse på indhold Løn- og ansættelsesforhold Løn- og ansættelsesvilkår fastsættes med udgangspunkt i gældende overenskomst med mulighed for forhandling af tillæg, der modsvarer dine kvalifikationer. Tiltrædelse er pr. 1.april eller efter aftale. Du skal forvente, at din arbejdsdag foregår på en eller flere af regionens matrikler. Yderligere oplysninger Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte sektionschef Steen Ørnstedt på tlf.: 30928392. Ansøgningsfrist Send din ansøgning, CV samt uddannelsesbevis senest den 26. februar kl.10. Vi holder samtaler i uge 10. Center for It, Medico og Telefoni som arbejdsplads CIMT er med cirka 900 ansatte Danmarks største offentlige center for sundhedsteknologi. Vi driver, supporterer og udvikler it, medico-udstyr og telefoni på Region Hovedstadens hospitaler, virksomheder og centre. Vi har et stærkt fagligt miljø med gode udviklingsmuligheder. Vi hjælper hospitalerne til at bruge teknologien rigtigt og effektivt, så borgerne får den bedste behandling. Samtidig vil vi bidrage til at udvikle sundhedsvæsenet, fordi effektiv og brugervenlig teknologi er en forudsætning for behandling af højkvalitet. Når du får job hos os, får du et arbejde i et dynamisk og tværfagligt miljø med faglige udfordringer. Vi giver dig relevant uddannelse træning inden for fagområdet, og du får mulighed for at arbejde i et spændende felt mellem teknik og det kliniske arbejde på hospitalerne med indflydelse på planlægning af din arbejdstid. Du kan læse mere om os her: www.regionh.dk imt Se, hvad regionen laver.
Til vores team af kliniske it-konsulenter (KIK´er), der supporterer Region Hovedstadens Psykiatri med anvendelse af Sundhedsplatformen, søger vi en ny kollega.

Som klinisk it-konsulent får du en stærk relation til konkrete centre i psykiatrien. Du får en central rolle i at understøtte effektiv anvendelse af Sundhedsplatformen i tæt samarbejde med ledelsen, Sundhedsplatform-nøglepersoner og kolleger.

Det er målet, at du opnår en bred og sammenhængende viden om Sundhedsplatformen, så du kan understøtte dine centre på tværs af faggrupper og forløb.

Hos os arbejder du helt tæt på klinikkernes hverdag, og du skal derfor være tiltrukket af at skabe resultater på deres præmisser og i tæt samarbejde med hospitalet.

Om stillingen
Du vil blive ansat i én af tre on-site sektioner i Center for It, Medico og Telefoni (CIMT). Hver sektion har ansvaret for anvendelsessupporten på flere hospitaler med sektionschefen som hospitalsledelsens primære kontaktperson, vedrørende Sundhedsplatformen.

I din sektion vil der være ca. 20 kollegaer, der alle arbejder med at understøtte klinikerne i deres arbejde med Sundhedsplatformen.

Jobbet kræver stor selvstændighed og ansvarlighed – både i den direkte kontakt med klinikken samt i deltagelse i projekter og tiltag på tværs af afdelinger og hospitaler.

Dit daglige arbejde vil foregå i klinikken, eller sammen med kolleger i vores fælles lokaler på Blegdamsvej. Hovedvægten vil være på on-site anvendelsessupport i centrene, så det skal du brænde for.

Dine opgaver inkluderer at:
  • forbedre anvendelsen af Sundhedsplatformen i klinikken i tæt kontakt med klinikerne gennem proaktiv dialog og målrettede tiltag, der kan understøtte klinikken
  • være sparringspartner for de kliniske ledelses og Sundhedsplatforms-nøglepersoner i anvendelsen af Sundhedsplatformen
  • samarbejde med kolleger i CIMT
  • forestå introduktionsundervisning af nye brugere af Sundhedsplatformen
  • forestå ad hoc-undervisning på egne centre eller på tværs i samarbejde med kolleger
  • udbygge og vedligeholde samarbejdet med Sundplatforms-nøglepersoner på dine centre
  • deltage i målrettede indsatser og kampagner på tværs af afdelinger og hospitaler
Om dig
Vi forventer, at du har en sundhedsfaglig baggrund eller har indsigt i den kliniske hverdag. Derudover skal du have indsigt i Sundhedsplatformen og/eller anvendelseserfaring fra et hospital.

Du skal have en positiv og anerkendende tilgang til dine omgivelser, og du skal kunne kommunikere klart, aktivt og troværdigt. Derudover forventer vi, at du:
  • er selvstændig og selvstartende
  • trives med at identificere udviklingsområder og kan have dialog med mange forskellige faggrupper
  • kan strukturere din hverdag og komme i mål med dine opgaver
  • deler viden og søger sparring og støtte fra dine kolleger
  • påtager dig ansvar og har blik for klinikernes problemstillinger eller forbedringsønsker
  • forstår eller har lyst til at forstå helhederne på alle områderne
  • kan begå dig på alle niveauer og tilpasse din kommunikation til situationen
Vi tilbyder
  • en spændende funktion, hvor du kan gøre en mærkbar forskel for klinikerne
  • gode muligheder for personlig og faglig udvikling
  • et alsidigt og udfordrende arbejde i en travl og dynamisk organisation
  • et selvstændigt job med stor indflydelse på indhold
Løn- og ansættelsesforhold
Løn- og ansættelsesvilkår fastsættes med udgangspunkt i gældende overenskomst med mulighed for forhandling af tillæg, der modsvarer dine kvalifikationer.

Tiltrædelse er pr. 1.april eller efter aftale.

Du skal forvente, at din arbejdsdag foregår på en eller flere af regionens matrikler.

Yderligere oplysninger
Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte sektionschef Steen Ørnstedt på tlf.: 30928392.

Ansøgningsfrist
Send din ansøgning, CV samt uddannelsesbevis senest den 26. februar kl.10.

Vi holder samtaler i uge 10.



Center for It, Medico og Telefoni som arbejdsplads
CIMT er med cirka 900 ansatte Danmarks største offentlige center for sundhedsteknologi. Vi driver, supporterer og udvikler it, medico-udstyr og telefoni på Region Hovedstadens hospitaler, virksomheder og centre. Vi har et stærkt fagligt miljø med gode udviklingsmuligheder.

Vi hjælper hospitalerne til at bruge teknologien rigtigt og effektivt, så borgerne får den bedste behandling. Samtidig vil vi bidrage til at udvikle sundhedsvæsenet, fordi effektiv og brugervenlig teknologi er en forudsætning for behandling af højkvalitet.

Når du får job hos os, får du et arbejde i et dynamisk og tværfagligt miljø med faglige udfordringer. Vi giver dig relevant uddannelse/træning inden for fagområdet, og du får mulighed for at arbejde i et spændende felt mellem teknik og det kliniske arbejde på hospitalerne med indflydelse på planlægning af din arbejdstid.




Du kan læse mere om os her: www.regionh.dk/imt


Se, hvad regionen laver.


It- medico og telefoniKøbenhavn Ø2019-01-30T00:00:002019-02-26T00:00:00
329955790Engageret IT-systemforvalter til videreudvikling af rammesystemerRobot Vil du arbejde i en af statens største IT-afdelinger, hvor vi understøtter udbetaling af tilskud for ca. 10 mia. årligt? Kan du forvalte og videreudvikle IT- rammesystemer? Har du gode samarbejdsevner og kan du samarbejde med IT-leverandører samtidig med, at du sikrer overholdelse og levering i forhold til kontrakter? Så er du måske vores nye IT-systemforvalter. Systemforvaltning med stor indflydelse på udvikling af systemet Du får ansvaret for alt leverandørsamarbejdet på en rammekontrakt. Du får ansvaret for vedligehold og modernisering på et af styrelsens centrale ansøgnings- og administrationssystemer. Sammen med vores løsningsarkitekter og relevante kolleger i IT afdelingen skal du løbende specificere og kvalificere vedligeholdelses- og udviklingsønsker, så vores IT-leverandører leverer i rette kvalitet til aftalte pris og på rette tidspunkt. Du får en unik chance for at gå forrest i et vigtigt strategisk system for styrelsen i et uformelt miljø præget af høj faglig stolthed. Her gælder det både om at være åben for forslag og nye ideer og at have modet til at udfordre og sige nej. Du mestrer balancen mellem IT og mange interessenter Vi forestiller os, at du har relevant og dokumenteret erfaring som systemforvalter, leverandørstyrer, service level manager eller tilsvarende funktioner. Du er god til at etablere tillidsskabende relationer, tager ansvar for dine opgaver, er opsøgende både i de daglige opgaver og når ting går i stå, kan skære opgaver til og sikre overholdelse af deadlines, økonomi m.m. Du arbejder struktureret, selvstændigt og driver processer fremad. Det er også en fordel hvis du har erfaring som projektleder, da der også kan være IT projekter under rammekontrakten du får ansvaret for vi arbejder efter den fællesstatslige it-projektmodel. IT-enheden vi sikrer at styrelsen når i mål med en ambitiøs digitaliseringsplan Stillingen er i IT-enheden, Systemforvaltning og Leverandørstyring med 45 fastansatte og eksterne konsulenter. Vi arbejder med projektledelse, systemforvaltning, leverandørstyring, udbud, licensstyring og system- og ordningstest. Vi tør godt love dig både udfordringer og ansvar såvel som gode og dygtige kolleger. Som systemforvalter hos os kommer du til at sidde sammen med 5-6 kolleger med samme funktion, så der er god mulighed for faglig sparring med kompetente kolleger. I Landbrugsstyrelsen har vi en velbeskrevet change proces, som vedligeholdelses- og udviklingsønsker overholder. Mindre opgaver bestilles hos leverandørerne i Microsoft Team Foundation Server (TFS). Landbrugsstyrelsens IT er organiseret med en underdirektør, 3 enhedschefer og 8 teamledere. Hvert team har entydigt ansvar indenfor opgaveporteføljen. Vi arbejder i et tæt ledelsesfællesskab på tværs af enheder og teams i IT, hvor hjælpsomhed, samarbejde, ansvarlighed og vidensdeling er i højsædet. Vi er ca. 130 medarbejdere og prioriterer at have et spændende fagligt miljø med god ledelse, godt kollegaskab og gode udviklingsmuligheder - både personlig og faglig efteruddannelse. Vi nyder godt af motionsrum, sund kantine, fleksible arbejdstider m.v. Kontakt Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte enhedschef Allan Kjær Andersen på tlf. 25 23 85 48. Læs mere om Landbrugsstyrelsen på www.lbst.dk job. Ansættelsesvilkår Du vil blive ansat som special- eller chefkonsulent i henhold til overenskomst for akademikere i staten. Ansættelsesområdet er Miljø- og Fødevareministeriet med tilhørende institutioner, og tjenestestedet er Landbrugsstyrelsen, Nyropsgade 30, 1780 København V. Stillingen ønskes besat snarest muligt. Ansøgning Vi glæder os til at modtage din ansøgning vedlagt CV, eksamensbevis og eventuelle referencer senest den 20. februar 2019. Du søger stillingen via vores rekrutteringssystem på www.lbst.dk job. Det er en forudsætning for ansættelse, at du kan fremvise en privat straffeattest, der er uden strafbare forhold af betydning for stillingen.Vil du arbejde i en af statens største IT-afdelinger, hvor vi understøtter udbetaling af tilskud for ca. 10 mia. årligt? Kan du forvalte og videreudvikle IT- rammesystemer? Har du gode samarbejdsevner og kan du samarbejde med IT-leverandører samtidig med, at du sikrer overholdelse og levering i forhold til kontrakter? Så er du måske vores nye IT-systemforvalter.

Systemforvaltning med stor indflydelse på udvikling af systemet
Du får ansvaret for alt leverandørsamarbejdet på en rammekontrakt. Du får ansvaret for vedligehold og modernisering på et af styrelsens centrale ansøgnings- og administrationssystemer. Sammen med vores løsningsarkitekter og relevante kolleger i IT afdelingen skal du løbende specificere og kvalificere vedligeholdelses- og udviklingsønsker, så vores IT-leverandører leverer i rette kvalitet til aftalte pris og på rette tidspunkt.

Du får en unik chance for at gå forrest i et vigtigt strategisk system for styrelsen i et uformelt miljø præget af høj faglig stolthed. Her gælder det både om at være åben for forslag og nye ideer og at have modet til at udfordre og sige nej.

Du mestrer balancen mellem IT og mange interessenter
Vi forestiller os, at du har relevant og dokumenteret erfaring som systemforvalter, leverandørstyrer, service level manager eller tilsvarende funktioner. Du er god til at etablere tillidsskabende relationer, tager ansvar for dine opgaver, er opsøgende både i de daglige opgaver og når ting går i stå, kan skære opgaver til og sikre overholdelse af deadlines, økonomi m.m. Du arbejder struktureret, selvstændigt og driver processer fremad. Det er også en fordel hvis du har erfaring som projektleder, da der også kan være IT projekter under rammekontrakten du får ansvaret for – vi arbejder efter den fællesstatslige it-projektmodel.

IT-enheden – vi sikrer at styrelsen når i mål med en ambitiøs digitaliseringsplan
Stillingen er i IT-enheden, "Systemforvaltning og Leverandørstyring" med 45 fastansatte og eksterne konsulenter. Vi arbejder med projektledelse, systemforvaltning, leverandørstyring, udbud, licensstyring og system- og ordningstest. Vi tør godt love dig både udfordringer og ansvar såvel som gode og dygtige kolleger.

Som systemforvalter hos os kommer du til at sidde sammen med 5-6 kolleger med samme funktion, så der er god mulighed for faglig sparring med kompetente kolleger. I Landbrugsstyrelsen har vi en velbeskrevet change proces, som vedligeholdelses- og udviklingsønsker overholder. Mindre opgaver bestilles hos leverandørerne i Microsoft Team Foundation Server (TFS).

Landbrugsstyrelsens IT er organiseret med en underdirektør, 3 enhedschefer og 8 teamledere. Hvert team har entydigt ansvar indenfor opgaveporteføljen. Vi arbejder i et tæt ledelsesfællesskab på tværs af enheder og teams i IT, hvor hjælpsomhed, samarbejde, ansvarlighed og vidensdeling er i højsædet.

Vi er ca. 130 medarbejdere og prioriterer at have et spændende fagligt miljø med god ledelse, godt kollegaskab og gode udviklingsmuligheder - både personlig og faglig efteruddannelse. Vi nyder godt af motionsrum, sund kantine, fleksible arbejdstider m.v.

Kontakt
Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte enhedschef Allan Kjær Andersen på tlf. 25 23 85 48.

Læs mere om Landbrugsstyrelsen på www.lbst.dk/job.

Ansættelsesvilkår
Du vil blive ansat som special- eller chefkonsulent i henhold til overenskomst for akademikere i staten. Ansættelsesområdet er Miljø- og Fødevareministeriet med tilhørende institutioner, og tjenestestedet er Landbrugsstyrelsen, Nyropsgade 30, 1780 København V.

Stillingen ønskes besat snarest muligt.

Ansøgning
Vi glæder os til at modtage din ansøgning vedlagt CV, eksamensbevis og eventuelle referencer senest den 20. februar 2019. Du søger stillingen via vores rekrutteringssystem på www.lbst.dk/job.

Det er en forudsætning for ansættelse, at du kan fremvise en privat straffeattest, der er uden strafbare forhold af betydning for stillingen.

LandbrugsstyrelsenKøbenhavn V2019-02-06T00:00:002019-02-20T00:00:00
329956703Print specialist til InfrastrukturRobot Har du flere års erfaring med administration af printere og printservere? Og sætter du en stor ære i at udføre et godt arbejde? Så er denne stilling måske noget for dig. Vi søger en printspecialist til enheden for Infrastruktur i Center for It, Medico og Telefoni (CIMT). CIMT har konsolideret og effektiviseret indkøb, drift, opsætning og servicering af printere og printservere centralt for hele regionen. I den sammenhæng oprettedes et printteam, som står for udvikling og vedligehold af printområdet, herunder at sikre god stabil drift inden for print. Printområdet dækker b.la. Medicin labels, Armbånd, A4-labels, Adgangskort, glasprint, almindelig A4 etc. Derudover administreres servere og egenudviklede programmer til håndtering af print og alarmer. Om dig For at kunne varetage arbejdsopgaver i Region Hovedstadens printteam forventer vi, at du har erfaring med administration, monitorering (vi bruger CAPMON), fejlsøgning, fejl-retning og opsætning af printere - kendskab til EPIC Hyperspace samt Chronicles vil være en fordel. Derudover forventer vi, at du: har erfaring med Uniprint har erfaring med validering af nye printermodeller har Windows Server og Active Directory erfaring kan yde 3. level support på Incidents og Problems er i stand at scripte og forstå fejllog på print (vi anvender Powershell og MSSQL er i stand til at sikre kvalitet og driftsstabilitet i forhold til opsætning og styring af printere er i stand til positivt at kommunikerer med medarbejder med varierende teknisk viden også på engelsk er vant til at dokumenterer dit arbejde er i stand til at dele viden med dine kollegaer på egen hånd følger udviklingen inden for fagområdet Vi arbejder konstant på at forbedre Region Hovedstadens printløsninger og ser på Follow-me løsninger, Cloud løsninger, etc. Erfaring fra It-administration i sundhedsvæsenet og dialog med sundhedspersonale, vil være en fordel. Som person er du: ansvarsfuld, selvstændig og vedholdende en åben og imødekommende teamplayer, som motiveres af at levere høj kvalitet og gode resultater i samarbejde forskellige kollegaer fra andre faggrupper i CIMT i stand til at arbejde helhedsorienteret og kombinere din fagspecifikke viden med de forretningsmæssige behov hos regionens hospitaler og virksomheder udstyret med humoristisk sans Vi tilbyder et udfordrende arbejde i en travl og dynamisk organisation en arbejdsplads i et afslappet miljø, med samarbejde med mange forskellige faggrupper og mulighed for at udbygge dit netværk masser af muligheder for personlig og faglig udvikling Løn- og ansættelsesvilkår Arbejdstiden er 37 timer pr. uge. Løn- og ansættelsesvilkår med udgangspunkt i gældende overenskomst med mulighed for forhandling af eventuelle tillæg, der modsvarer dine kvalifikationer. Du skal regne med at indgå i en driftsvagtsordning på driften af printerservicen. Organisatorisk vil du blive ansat i enheden Infrastrukturservices, hvor du sammen med mere end 100 andre dygtige og engagerede kollegaer har ansvaret for den samlede it-infrastruktur drift i Region Hovedstaden. Yderligere oplysninger Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Sektionschef Claus Andersen, e-mail: Claus.andersen.01@regionh.dk Ansøgningsfrist Send din ansøgning senest den 28. februar 2019. Vi forventer at afholde samtaler i marts med ansættelse fra 1. april 2018. Vi ser frem til at modtage din ansøgning. Om CIMT Region Hovedstaden etablerede i januar 2012 Danmarks største offentlige It-, Medico- og Telefonivirk-somhed. Center for It, Medico og Telefoni (CIMT) har ansvaret for anskaffelse, vedligeholdelse, drift og udvikling af al It, Medicoteknik og Telefoni i Region Hovedstadens 9 hospitaler, 3 tværgående virksomheder og 7 centerstabe, med ialt knap 40.000 ansatte. Du kan læse om os her: https: www.regionh.dk CIMT Se, hvad regionen laver.












Har du flere års erfaring med administration af printere og printservere? Og sætter du en stor ære i at udføre et godt arbejde? Så er denne stilling måske noget for dig. Vi søger en printspecialist til enheden for Infrastruktur i Center for It, Medico og Telefoni (CIMT).
CIMT har konsolideret og effektiviseret indkøb, drift, opsætning og servicering af printere og printservere centralt for hele regionen. I den sammenhæng oprettedes et printteam, som står for udvikling og vedligehold af printområdet, herunder at sikre god stabil drift inden for print.

Printområdet dækker b.la. Medicin labels, Armbånd, A4-labels, Adgangskort, glasprint, almindelig A4 etc. Derudover administreres servere og egenudviklede programmer til håndtering af print og alarmer.

Om dig
For at kunne varetage arbejdsopgaver i Region Hovedstadens printteam forventer vi, at du har erfaring med administration, monitorering (vi bruger CAPMON), fejlsøgning, fejl-retning og opsætning af printere - kendskab til EPIC Hyperspace samt Chronicles vil være en fordel.

Derudover forventer vi, at du:
  • har erfaring med Uniprint
  • har erfaring med validering af nye printermodeller
  • har Windows Server og Active Directory erfaring
  • kan yde 3. level support på Incidents og Problems
  • er i stand at scripte og forstå fejllog på print (vi anvender Powershell og MSSQL
  • er i stand til at sikre kvalitet og driftsstabilitet i forhold til opsætning og styring af printere
  • er i stand til positivt at kommunikerer med medarbejder med varierende teknisk viden – også på engelsk
  • er vant til at dokumenterer dit arbejde
  • er i stand til at dele viden med dine kollegaer
  • på egen hånd følger udviklingen inden for fagområdet
Vi arbejder konstant på at forbedre Region Hovedstadens printløsninger og ser på Follow-me løsninger, Cloud løsninger, etc.

Erfaring fra It-administration i sundhedsvæsenet og dialog med sundhedspersonale, vil være en fordel.

Som person er du:
  • ansvarsfuld, selvstændig og vedholdende
  • en åben og imødekommende teamplayer, som motiveres af at levere høj kvalitet og gode resultater i samarbejde forskellige kollegaer fra andre faggrupper i CIMT
  • i stand til at arbejde helhedsorienteret og kombinere din fagspecifikke viden med de forretningsmæssige behov hos regionens hospitaler og virksomheder
  • udstyret med humoristisk sans
Vi tilbyder
  • et udfordrende arbejde i en travl og dynamisk organisation
  • en arbejdsplads i et afslappet miljø, med samarbejde med mange forskellige faggrupper og mulighed for at udbygge dit netværk
  • masser af muligheder for personlig og faglig udvikling
Løn- og ansættelsesvilkår
Arbejdstiden er 37 timer pr. uge. Løn- og ansættelsesvilkår med udgangspunkt i gældende overenskomst med mulighed for forhandling af eventuelle tillæg, der modsvarer dine kvalifikationer.

Du skal regne med at indgå i en driftsvagtsordning på driften af printerservicen.

Organisatorisk vil du blive ansat i enheden Infrastrukturservices, hvor du sammen med mere end 100 andre dygtige og engagerede kollegaer har ansvaret for den samlede it-infrastruktur drift i Region Hovedstaden.

Yderligere oplysninger
Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Sektionschef Claus Andersen, e-mail: Claus.andersen.01@regionh.dk

Ansøgningsfrist
Send din ansøgning senest den 28. februar 2019. Vi forventer at afholde samtaler i marts med ansættelse fra 1. april 2018.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning.


Om CIMT
Region Hovedstaden etablerede i januar 2012 Danmarks største offentlige It-, Medico- og Telefonivirk-somhed. Center for It, Medico og Telefoni (CIMT) har ansvaret for anskaffelse, vedligeholdelse, drift og udvikling af al It, Medicoteknik og Telefoni i Region Hovedstadens 9 hospitaler, 3 tværgående virksomheder og 7 centerstabe, med ialt knap 40.000 ansatte.



Du kan læse om os her: https://www.regionh.dk/CIMT



Se, hvad regionen laver.


It- medico og telefoniKøbenhavn Ø2019-02-07T00:00:002019-03-28T00:00:00
329956760IT-servicemanager til LægemiddelstyrelsenRobot Vil du med på Lægemiddelstyrelsens rejse mod europæisk topklasse? Vil du samarbejde med vores strategiske leverandører? Vil du implementere de daglige services, aftaler med samarbejdspartnerne, roller og governance omkring vores nye IT-standardplatform? Har du lyst til at arbejde i et inspirerende og stærkt fagligt miljø? Så er du måske vores nye kollega i Lægemiddelstyrelsen. Om Lægemiddelstyrelsen Lægemiddelstyrelsens vision er at blive blandt de bedste medicinalagenturer i Europa og at bidrage til udvikling af Danmark som førende nation inden for Life science. For at leve op til vores vision og mission har vi en central rolle i forhold til leverancer efter politisk opdrag. Vi har væsentlig indflydelse på små og store sager med konsekvenser for retningen i vores samfund. Vi arbejder nationalt og i udpræget grad europæisk og internationalt. Samtidig er vi i gang med at indføre Lean som en strategisk indsats for at løfte vores kvalitet endnu højere. Lægemiddelstyrelsens nye IT-standardplatform (CRM MS dynamics) er et vigtigt element i at realisere vores vision. Platformen skal i drift til efteråret og skal understøtte Lægemiddelstyrelsen i at blive en datadreven Lægemiddelstyrelse. Data skal opbygges efter en ny international standard ISO IDMP SPOR. De nye internationalt standardiserede data giver helt nye muligheder for sammenligning af lægemidler på tværs af lande, lettere identifikation af de rigtige lægemidler ved køb af lægemidler på rejse i udlandet, bivirkningshåndteringen på tværs af lande bliver bedre understøttet og meget mere forestiller vi os vil komme i fremtiden. Platformen skal understøtte national og international lovgivning og forretningskomponenter udvikles agilt med kontrol. IT-standardplatformen skal i første version indeholde data om lægemidler, markedsføringstilladelser, parallelimport, virksomhedstilladelser mm. I næste version skal platformen understøtte et nyt system til håndtering af prislofter på lægemidler. Derefter etableres der løbende forretningskomponenter til ny lovgivning og modernisering af eksisterende systemer, som passer til standardplatformen. Udviklingsprojektet er i god fremdrift og fokuserer på etablering af platformen med tilhørende funktionalitet samt uddannelse af brugerne. Vi er på en rigtig spændende rejse frem mod en kontinuerlig udvikling af vores fundament og løsninger, vi arbejder med digital tranformation og derfor er der behov for en dygtig IT-servicemanager, der kan sikre de nødvendige IT-servicemanagement processer (Incident, problem osv.), samarbejde med leverandøren samt understøtte styregruppe sekretariatet efter go-live. Om sektionen Du bliver en del af sektionen Forretnings-IT, som refererer til vicedirektøren. Sektionen består af en sektionsleder, to teamledere og 15 akademiske medarbejdere. Lægemiddelstyrelsens IT-udvikling, vedligehold og drift er outsourcet, så vores primære opgaver er inden for IT-projekter, processer og styringsprincipper, Informationssikkerhed, udbud og leverandørsamarbejde. Vi indgår i mange IT-fora i Danmark og i EU, arbejder sammen med Sundheds- og Ældreministeriets Koncern-IT og deltager i interne og eksterne audits revisioner på f.eks. sikkerhed, drift og udviklingsområderne. Derudover er journalledelsen og dermed ESDH-konsulenten forankret i sektionen. Forretnings-IT er organiseret i to teams med hver sin teamleder. Det ene team retter fokus mod projektporteføljen, udviklingsopgaver og de daglige driftsopgaver. Du vil indgå i det andet team, som har fokus på strategiske og rammeskabende IT-opgaver. Teamets opgaver omfatter bl.a. IT-arkitektur, leverandørsamarbejde, kvalitetsledelse, snitflader til europæiske systemer, journalområdet og informationssikkerhed. Dit arbejde Dine primære arbejdsopgaver bliver at: inden go-live skal roller og ansvar, governance og processer i rammekontrakten været kortlagt, beskrevet og implementeret. Dette skal ske i tæt samarbejde med projektet, leverandøren og de øvrige IT-servicemanagere i sektionen være ansvarlig for at følge op på services i rammekontrakten og aftalehåndbogen efter go-live - igen i tæt samarbejde med leverandøren. Denne opgave skal udføres tværgående i sektionen og i styrelsen med opfølgning på baggrund af månedlige skriftlige rapporter, herunder månedlige vederlag fra vores leverandør, estimatproces på nye forretningskomponenter og større vedligehold samt understøtte og sekretariatsbetjene styregruppen, som har forankring i topledelsen opdatere og vedligeholde aftalehåndbogen, der præciserer aftalerne i kontrakten foreslå og implementere løbende forbedringer ift. aftalehåndbogen foretage benchmarks. Du bliver koordinator på en række opgaver og vil komme til at arbejde tæt sammen med dine kollegaer. Du vil også komme til at indgå i løsningen af mange forskelligartede opgaver i sektionen, herunder at understøtte IT-projekter, informationssikkerhed og kvalitetsarbejdet. Din uddannelse og erfaring Vi ønsker, at du har: en akademisk uddannelse inden for IT, ingeniør, økonomi eller generel administration stor erfaring med IT-servicemanagement og IT-leverandørsamarbejde erfaring med sundhedssektoren og indsigt i kritikaliteten når systemer eller data fejler erfaring med ITIL og kendskab til en standardplatform viden om de øvrige arbejdsområder i sektionen (især informationssikkerhed (ISO27001) og kvalitetsledelse vil være en fordel). Dine personlige kvalifikationer Vi forventer ikke, at du har indgående kendskab til alle de discipliner, som teamet dækker over. Vi forventer dog, at du er systematisk i din opfølgning, og at du arbejder struktureret og proaktivt kommer med løsninger. Vi forventer også, at du kan samarbejde og kommunikere, og vi lægger vægt på, at du formår at forhandle og at gå foran i koordineringen og opfølgningen på opgaverne samt sikre leverandøren de bedste betingelser for at de kan indfri deres del af samarbejdet bedst muligt. Vi forventer dernæst, at du aktivt bidrager til teamet, sektionen og styrelsen, og at du indgår som en vigtig spiller i at nå i mål med de IT-fastlagte mål på området. Endelig ønsker vi, at du har lyst til at være med til at sætte retning og skabe resultater på dit opgaveområde. Vi tilbyder En stilling med ansvar og et spændende samarbejde på tværs af huset på alle niveauer. Du får en udadvendt og vigtig rolle på en arbejdsplads i rivende udvikling med dygtige kollegaer og god plads til at udvikle personlige og faglige kompetencer, og du bliver en del af en sektion og et team med et godt sammenhold og god humor. Lægemiddelstyrelsen har også en vision om at blive en fantastisk arbejdsplads. Om ansættelsen Du bliver alt afhængig af kvalifikationer ansat som special- eller chefkonsulent efter den til enhver tid gældende overenskomst mellem Finansministeriet og Akademikernes Centralorganisation. Kontakt os gerne Du kan få mere at vide om stillingen ved at kontakte sektionsleder Anette Tølløse på telefon 25 38 64 01. Du kan læse mere om Lægemiddelstyrelsen på www.lmst.dk. Er du interesseret? Klik på søg stillingen og send os din ansøgning med CV og eksamensbevis.Vil du med på Lægemiddelstyrelsens rejse mod europæisk topklasse? Vil du samarbejde med vores strategiske leverandører? Vil du implementere de daglige services, aftaler med samarbejdspartnerne, roller og governance omkring vores nye IT-standardplatform? Har du lyst til at arbejde i et inspirerende og stærkt fagligt miljø? Så er du måske vores nye kollega i Lægemiddelstyrelsen.

Om Lægemiddelstyrelsen
Lægemiddelstyrelsens vision er at blive blandt de bedste medicinalagenturer i Europa og at bidrage til udvikling af Danmark som førende nation inden for Life science. For at leve op til vores vision og mission har vi en central rolle i forhold til leverancer efter politisk opdrag.

Vi har væsentlig indflydelse på små og store sager med konsekvenser for retningen i vores samfund. Vi arbejder nationalt og i udpræget grad europæisk og internationalt. Samtidig er vi i gang med at indføre Lean som en strategisk indsats for at løfte vores kvalitet endnu højere.

Lægemiddelstyrelsens nye IT-standardplatform (CRM MS dynamics) er et vigtigt element i at realisere vores vision. Platformen skal i drift til efteråret og skal understøtte Lægemiddelstyrelsen i at blive en datadreven Lægemiddelstyrelse. Data skal opbygges efter en ny international standard ISO IDMP/SPOR. De nye internationalt standardiserede data giver helt nye muligheder for sammenligning af lægemidler på tværs af lande, lettere identifikation af de rigtige lægemidler ved køb af lægemidler på rejse i udlandet, bivirkningshåndteringen på tværs af lande bliver bedre understøttet og meget mere forestiller vi os vil komme i fremtiden. Platformen skal understøtte national og international lovgivning og forretningskomponenter udvikles agilt med kontrol.

IT-standardplatformen skal i første version indeholde data om lægemidler, markedsføringstilladelser, parallelimport, virksomhedstilladelser mm. I næste version skal platformen understøtte et nyt system til håndtering af prislofter på lægemidler. Derefter etableres der løbende forretningskomponenter til ny lovgivning og modernisering af eksisterende systemer, som passer til standardplatformen. Udviklingsprojektet er i god fremdrift og fokuserer på etablering af platformen med tilhørende funktionalitet samt uddannelse af brugerne.

Vi er på en rigtig spændende rejse frem mod en kontinuerlig udvikling af vores fundament og løsninger, vi arbejder med digital tranformation og derfor er der behov for en dygtig IT-servicemanager, der kan sikre de nødvendige IT-servicemanagement processer (Incident, problem osv.), samarbejde med leverandøren samt understøtte styregruppe sekretariatet efter go-live.

Om sektionen
Du bliver en del af sektionen Forretnings-IT, som refererer til vicedirektøren. Sektionen består af en sektionsleder, to teamledere og 15 akademiske medarbejdere. Lægemiddelstyrelsens IT-udvikling, vedligehold og drift er outsourcet, så vores primære opgaver er inden for IT-projekter, processer og styringsprincipper, Informationssikkerhed, udbud og leverandørsamarbejde. Vi indgår i mange IT-fora i Danmark og i EU, arbejder sammen med Sundheds- og Ældreministeriets Koncern-IT og deltager i interne og eksterne audits/revisioner på f.eks. sikkerhed, drift og udviklingsområderne. Derudover er journalledelsen og dermed ESDH-konsulenten forankret i sektionen.

Forretnings-IT er organiseret i to teams med hver sin teamleder. Det ene team retter fokus mod projektporteføljen, udviklingsopgaver og de daglige driftsopgaver. Du vil indgå i det andet team, som har fokus på strategiske og rammeskabende IT-opgaver. Teamets opgaver omfatter bl.a. IT-arkitektur, leverandørsamarbejde, kvalitetsledelse, snitflader til europæiske systemer, journalområdet og informationssikkerhed.

Dit arbejde
Dine primære arbejdsopgaver bliver at:
  • inden go-live skal roller og ansvar, governance og processer i rammekontrakten været kortlagt, beskrevet og implementeret. Dette skal ske i tæt samarbejde med projektet, leverandøren og de øvrige IT-servicemanagere i sektionen
  • være ansvarlig for at følge op på services i rammekontrakten og aftalehåndbogen efter go-live - igen i tæt samarbejde med leverandøren. Denne opgave skal udføres tværgående i sektionen og i styrelsen med opfølgning på baggrund af månedlige skriftlige rapporter, herunder månedlige vederlag fra vores leverandør, estimatproces på nye forretningskomponenter og større vedligehold samt understøtte og sekretariatsbetjene styregruppen, som har forankring i topledelsen
  • opdatere og vedligeholde aftalehåndbogen, der præciserer aftalerne i kontrakten
  • foreslå og implementere løbende forbedringer ift. aftalehåndbogen
  • foretage benchmarks.
Du bliver koordinator på en række opgaver og vil komme til at arbejde tæt sammen med dine kollegaer. Du vil også komme til at indgå i løsningen af mange forskelligartede opgaver i sektionen, herunder at understøtte IT-projekter, informationssikkerhed og kvalitetsarbejdet.

Din uddannelse og erfaring
Vi ønsker, at du har:
  • en akademisk uddannelse inden for IT, ingeniør, økonomi eller generel administration
  • stor erfaring med IT-servicemanagement og IT-leverandørsamarbejde
  • erfaring med sundhedssektoren og indsigt i kritikaliteten når systemer eller data fejler
  • erfaring med ITIL og kendskab til en standardplatform
  • viden om de øvrige arbejdsområder i sektionen (især informationssikkerhed (ISO27001) og kvalitetsledelse vil være en fordel).
Dine personlige kvalifikationer
Vi forventer ikke, at du har indgående kendskab til alle de discipliner, som teamet dækker over. Vi forventer dog, at du er systematisk i din opfølgning, og at du arbejder struktureret og proaktivt kommer med løsninger.

Vi forventer også, at du kan samarbejde og kommunikere, og vi lægger vægt på, at du formår at forhandle og at gå foran i koordineringen og opfølgningen på opgaverne samt sikre leverandøren de bedste betingelser for at de kan indfri deres del af samarbejdet bedst muligt.

Vi forventer dernæst, at du aktivt bidrager til teamet, sektionen og styrelsen, og at du indgår som en vigtig spiller i at nå i mål med de IT-fastlagte mål på området.
Endelig ønsker vi, at du har lyst til at være med til at sætte retning og skabe resultater på dit opgaveområde.

Vi tilbyder
En stilling med ansvar og et spændende samarbejde på tværs af huset på alle niveauer. Du får en udadvendt og vigtig rolle på en arbejdsplads i rivende udvikling med dygtige kollegaer og god plads til at udvikle personlige og faglige kompetencer, og du bliver en del af en sektion og et team med et godt sammenhold og god humor. Lægemiddelstyrelsen har også en vision om at blive en fantastisk arbejdsplads.

Om ansættelsen
Du bliver alt afhængig af kvalifikationer ansat som special- eller chefkonsulent efter den til enhver tid gældende overenskomst mellem Finansministeriet og Akademikernes Centralorganisation.

Kontakt os gerne
Du kan få mere at vide om stillingen ved at kontakte sektionsleder Anette Tølløse på telefon 25 38 64 01.

Du kan læse mere om Lægemiddelstyrelsen på www.lmst.dk.

Er du interesseret?
Klik på ”søg stillingen” og send os din ansøgning med CV og eksamensbevis.
LægemiddelstyrelsenKøbenhavn S2019-02-07T00:00:002019-02-21T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Commercial Systems Specialist

Falcon.io ApS

København V
Falcon.io is looking for a Commercial Systems Specialist to support the Commercial Systems Team with managing and maintaining our internal commercial systems and to work closely with the Commercial Operations team on other exciting projects. These p...
Indrykket:11. februar 2019
Udløbsdato:11. marts 2019

Kliniske it-konsulent med stor viden om Sundhedsplatformen og Region Hovedstadens Psykiatri

It- medico og telefoni

København Ø
Til vores team af kliniske it-konsulenter (KIK´er), der supporterer Region Hovedstadens Psykiatri med anvendelse af Sundhedsplatformen, søger vi en ny kollega. Som klinisk it-konsulent får du en stærk relation til konkrete centre i psykiatrien. Du f...
Indrykket:30. januar 2019
Udløbsdato:26. februar 2019

Engageret IT-systemforvalter til videreudvikling af rammesystemer

Landbrugsstyrelsen

København V
Vil du arbejde i en af statens største IT-afdelinger, hvor vi understøtter udbetaling af tilskud for ca. 10 mia. årligt? Kan du forvalte og videreudvikle IT- rammesystemer? Har du gode samarbejdsevner og kan du samarbejde med IT-leverandører samtidi...
Indrykket:6. februar 2019
Udløbsdato:20. februar 2019

Print specialist til Infrastruktur

It- medico og telefoni

København Ø
Har du flere års erfaring med administration af printere og printservere? Og sætter du en stor ære i at udføre et godt arbejde? Så er denne stilling måske noget for dig. Vi søger en printspecialist til enheden for Infrastruktur i Center for It, Medi...
Indrykket:7. februar 2019
Udløbsdato:28. marts 2019

IT-servicemanager til Lægemiddelstyrelsen

Lægemiddelstyrelsen

København S
Vil du med på Lægemiddelstyrelsens rejse mod europæisk topklasse? Vil du samarbejde med vores strategiske leverandører? Vil du implementere de daglige services, aftaler med samarbejdspartnerne, roller og governance omkring vores nye IT-standardplatf...
Indrykket:7. februar 2019
Udløbsdato:21. februar 2019