Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

IT BUSINESS PARTNER - ALBERTSLUND

Kemp & Lauritzen er en 135 år gammel, stolt installatørvirksomhed. Vi har siden 2017 valgt at opruste på teknologi, for at sikre et vedvarende forretningsmæssigt forspring, hvilket indebærer, at vi har vedtaget en ny ambitiøs IT-strategi.

Vi søger derfor nu efter en ny IT Business Partner, der skal bidrage til at flytte IT fra en intern driftsfunktion til også at kunne drive IT-forretningsprojekter.

Jobbet

Med reference til IT-chefen, vil dine primære ansvarsområder være:

  • At bidrage til opbygningen af en projektkultur
  • At agere Projektleder på at designe, mobilisere, gennemføre og afslutte projekter, som defineres værende en del af IT-strategien
  • At lede interne projekter, samt styre projekter udført af én eller flere eksterne underleverandører
  • Forbindelsesled mellem IT og Kemp & Lauritzens serviceforretning – Teknikhuse, hvor du inspirerer og sparrer omkring fremtidige IT-løsninger med relevante interessenter
  • IT-understøtte at serviceforretningen regelmæssigt kan release nye og forbedrede IT-funktioner i driften

Din baggrund

  • Du kommer fra en lignende stilling eller måske har du en baggrund indenfor forretningsudvikling eller management consulting. Alternativt har du solid erfaring med IT-projektledelse og ønsker den kommercielle vinkel
  • Du har min. 4 års erfaring fra virksomhed eller afdeling med en stærk projektbaseret virksomhedskultur
  • Du kan dokumentere din succes med ledelse af mellemstore projekter

Som person karakteriseres du ved

  • Du leverer dine projekter til aftalt tid, kvalitet og økonomi
  • Du er pragmatisk i dit samarbejde med forretningen og har gode kommunikationsegenskaber, hvor du behersker at omsætte forretningens krav til IT
  • Du besidder et kommercielt mindset

Som medarbejder hos Kemp & Lauritzen bliver du mødt med et spændende og meningsfyldt job med frihed under ansvar og gode udviklingsmuligheder såvel fagligt som personligt.

Du vil få nogle fagligt professionelle kolleger i en afdeling præget af en uformel omgangstone og med respekt og hensyntagen til hinanden.

Vil du være med til at gøre en forskel, og synes du, at ovenstående lyder interessant og udfordrende, vil vi se frem til at modtage din ansøgning via 'Søg stillingen'. Ansøgninger behandles løbende, og modtages kun via linket. Vi forbeholder os retten til at tage annoncen af, når den rette kandidat er fundet.

Læs mere om vores virksomhed på www.kemp-lauritzen.dk


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329939972Phoenix-f5fedd4d12019-01-10T00:00:00IT BUSINESS PARTNER - ALBERTSLUND

Kemp & Lauritzen er en 135 år gammel, stolt installatørvirksomhed. Vi har siden 2017 valgt at opruste på teknologi, for at sikre et vedvarende forretningsmæssigt forspring, hvilket indebærer, at vi har vedtaget en ny ambitiøs IT-strategi.

Vi søger derfor nu efter en ny IT Business Partner, der skal bidrage til at flytte IT fra en intern driftsfunktion til også at kunne drive IT-forretningsprojekter.

Jobbet

Med reference til IT-chefen, vil dine primære ansvarsområder være:

  • At bidrage til opbygningen af en projektkultur
  • At agere Projektleder på at designe, mobilisere, gennemføre og afslutte projekter, som defineres værende en del af IT-strategien
  • At lede interne projekter, samt styre projekter udført af én eller flere eksterne underleverandører
  • Forbindelsesled mellem IT og Kemp & Lauritzens serviceforretning – Teknikhuse, hvor du inspirerer og sparrer omkring fremtidige IT-løsninger med relevante interessenter
  • IT-understøtte at serviceforretningen regelmæssigt kan release nye og forbedrede IT-funktioner i driften

Din baggrund

  • Du kommer fra en lignende stilling eller måske har du en baggrund indenfor forretningsudvikling eller management consulting. Alternativt har du solid erfaring med IT-projektledelse og ønsker den kommercielle vinkel
  • Du har min. 4 års erfaring fra virksomhed eller afdeling med en stærk projektbaseret virksomhedskultur
  • Du kan dokumentere din succes med ledelse af mellemstore projekter

Som person karakteriseres du ved

  • Du leverer dine projekter til aftalt tid, kvalitet og økonomi
  • Du er pragmatisk i dit samarbejde med forretningen og har gode kommunikationsegenskaber, hvor du behersker at omsætte forretningens krav til IT
  • Du besidder et kommercielt mindset

Som medarbejder hos Kemp & Lauritzen bliver du mødt med et spændende og meningsfyldt job med frihed under ansvar og gode udviklingsmuligheder såvel fagligt som personligt.

Du vil få nogle fagligt professionelle kolleger i en afdeling præget af en uformel omgangstone og med respekt og hensyntagen til hinanden.

Vil du være med til at gøre en forskel, og synes du, at ovenstående lyder interessant og udfordrende, vil vi se frem til at modtage din ansøgning via 'Søg stillingen'. Ansøgninger behandles løbende, og modtages kun via linket. Vi forbeholder os retten til at tage annoncen af, når den rette kandidat er fundet.

Læs mere om vores virksomhed på www.kemp-lauritzen.dk

2019-03-08T00:50:42.310 Kemp Lauritzen er en 135 år gammel, stolt installatørvirksomhed. Vi har siden 2017 valgt at opruste på teknologi, for at sikre et vedvarende forretningsmæssigt forspring, hvilket indebærer, at vi har vedtaget en ny ambitiøs IT-strategi. Vi søger derfor nu efter en ny IT Business Partner, der skal bidrage til at flytte IT fra en intern driftsfunktion til også at kunne drive IT-forretningsprojekter. Jobbet Med reference til IT-chefen, vil dine primære ansvarsområder være: At bidrage til opbygningen af en projektkultur At agere Projektleder på at designe, mobilisere, gennemføre og afslutte projekter, som defineres værende en del af IT-strategien At lede interne projekter, samt styre projekter udført af n eller flere eksterne underleverandører Forbindelsesled mellem IT og Kemp Lauritzens serviceforretning Teknikhuse, hvor du inspirerer og sparrer omkring fremtidige IT-løsninger med relevante interessenter IT-understøtte at serviceforretningen regelmæssigt kan release nye og forbedrede IT-funktioner i driften Din baggrund Du kommer fra en lignende stilling eller måske har du en baggrund indenfor forretningsudvikling eller management consulting. Alternativt har du solid erfaring med IT-projektledelse og ønsker den kommercielle vinkel Du har min. 4 års erfaring fra virksomhed eller afdeling med en stærk projektbaseret virksomhedskultur Du kan dokumentere din succes med ledelse af mellemstore projekter Som person karakteriseres du ved Du leverer dine projekter til aftalt tid, kvalitet og økonomi Du er pragmatisk i dit samarbejde med forretningen og har gode kommunikationsegenskaber, hvor du behersker at omsætte forretningens krav til IT Du besidder et kommercielt mindset Som medarbejder hos Kemp Lauritzen bliver du mødt med et spændende og meningsfyldt job med frihed under ansvar og gode udviklingsmuligheder såvel fagligt som personligt. Du vil få nogle fagligt professionelle kolleger i en afdeling præget af en uformel omgangstone og med respekt og hensyntagen til hinanden. Vil du være med til at gøre en forskel, og synes du, at ovenstående lyder interessant og udfordrende, vil vi se frem til at modtage din ansøgning via & 39 Søg stillingen& 39 . Ansøgninger behandles løbende, og modtages kun via linket. Vi forbeholder os retten til at tage annoncen af, når den rette kandidat er fundet. Læs mere om vores virksomhed på www.kemp-lauritzen.dk11Jobnetf5fedd4d100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-03-07T00:00:000000https://kempoglauritzen.hr-skyen.dk/show-job/384610EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnAlbertslund3432267Kemp & Lauritzen11Roskildevej 122620AlbertslundDKDanmark0
mitc@kemp-lauritzen.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent691726JobNet492861549286151000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f5fedd4dhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=f5fedd4dhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f5fedd4d&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f5fedd4d&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/IT_Ingenioer_og_energi/IT/7.jpgHos Kemp & Lauritzen søger vi en medarbejder, der er frisk på nye spændende udfordringer.12008011Dansk3Læse/ tale213116IT-konsulent1IT360026504Michaelmitc@kemp-lauritzen.dkDKDanmarkDKDanmark330076124Infrastrukturarkitekt til Analyse & Implementering i Statens ItRobot Brænder du for at effektivisere it-drift i staten? Vil du være med til at sikre nye kunder til Statens It en god og sikker overdragelse af deres it-drift, så læs med her? Statens It søger en medarbejder til Analyse & Implementering, der kan afdække kundernes nuværende it-infrastruktur og beskrive den kommende løsning hos Statens It. Analyse & Implementering er ansvarlig for den indledende fase af transitionen, når Statens It overtager it-driften fra nye kunder. Initieringsfasen omfatter analyse af institutionens nuværende it-driftsmiljø og -organisation, beskrivelse af to be -løsningen, samt udarbejdelse af transitionsplaner. Om stillingen Du skal være med til at sikre, at de nye kunders vej ind i Statens It forløber effektivt og sikkert. Som infrastrukturarkitekt i transitionsprojekter er du en af hovedaktørerne på den tekniske analyse i initieringsfasen og leverer beskrivelser af kundernes nuværende og kommende it-miljø, herunder bl.a. netværkstopologi, AD-opbygning, virtualiseringsplatform og backuppolitik. Om dig Vi forventer, at du: • har en relevant videregående it-uddannelse eller en solid faglig erfaring og gode resultater på området. • har stor erfaring med transition management eller med lignende projekter med fokus på konsolidering, samt sammenlægning af infrastruktur og systemer. • har solid erfaring med let forståelig formidling af tekniske beskrivelser. • har stor båndbredde, arbejder metodisk og evner at eksekvere effektivt i en travl hverdag. • skal kunne veksle mellem udadvendte kundeorienterede aktiviteter og interne formidlende teknisk relaterede aktiviteter. • kan selvstændigt planlægge og koordinere dine opgaver, du er en holdspiller og gør ikke kun det, du skal, men også det, der skal til. Du er analytisk og proaktiv og bidrager til udvikling og forbedring af vores metoder, procedurer og værktøjskasse. Din tekniske indsigt, søgen efter struktur og dine talenter for kommunikation vil bidrage til at analyse-forløbene gennemføres med høj kvalitet til aftalt tid. Du skal derfor have et godt overblik og udvise rettidig omhu i forhold til involvering af relevante interessenter i opgaveløsningen. Om os Statens It har ca. 450 ansatte, som dagligt arbejder med at levere sikker og stabil it-drift til ca. 23.000 brugere på 15 ministerområder. Analyse & Implementering har ansvaret for at implementere den proces, hvor statslige institutioner, der i dag står uden for et større it-fællesskab, skal overgå til Statens It som en del af arbejde med fælles løsninger i staten. Vi tilbyder en dynamisk arbejdsplads, med god mulighed for selvstændigt ansvar i løsninger af arbejdsopgaver. I dagligdagen vil du opleve en uformel og humoristisk omgangstone i Analyse & Implementering, og et arbejdsmiljø præget af høj aktivitet og faglig sparring. Ansættelsesvilkår Du ansættes efter gældende overenskomst med mulighed for individuel forhandling alt efter kvalifikationer. Det er en forudsætning for ansættelse, at du kan sikkerhedsgodkendes til HEMMELIGT, og efterfølgende kan opretholde sikkerhedsgodkendelsen i hele din ansættelsesperiode. Yderligere oplysninger Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte områdechef Birgitte Bælum Høyrup på 72 31 16 39 eller bihoy@statens-it.dk. Ansøgning Hvis stillingen har din interesse, så tryk på Søg her og send din ansøgning med CV, eksamenspapirer og eventuelle bilag. Vi skal modtage din ansøgning senest mandag den 16. september 2019. Vi forventer at afholde samtaler løbende og senest i uge 39. Stillingen er til besættelse snarest muligt. Statens It opfordrer alle interesserede uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.Brænder du for at effektivisere it-drift i staten? Vil du være med til at sikre nye kunder til Statens It en god og sikker overdragelse af deres it-drift, så læs med her?
Statens It søger en medarbejder til Analyse & Implementering, der kan afdække kundernes nuværende it-infrastruktur og beskrive den kommende løsning hos Statens It.

Analyse & Implementering er ansvarlig for den indledende fase af transitionen, når Statens It overtager it-driften fra nye kunder. Initieringsfasen omfatter analyse af institutionens nuværende it-driftsmiljø og -organisation, beskrivelse af ”to be”-løsningen, samt udarbejdelse af transitionsplaner.

Om stillingen
Du skal være med til at sikre, at de nye kunders vej ind i Statens It forløber effektivt og sikkert.

Som infrastrukturarkitekt i transitionsprojekter er du en af hovedaktørerne på den tekniske analyse i initieringsfasen og leverer beskrivelser af kundernes nuværende og kommende it-miljø, herunder bl.a. netværkstopologi, AD-opbygning, virtualiseringsplatform og backuppolitik.

Om dig
Vi forventer, at du:
• har en relevant videregående it-uddannelse eller en solid faglig erfaring og gode resultater på
området.
• har stor erfaring med transition management eller med lignende projekter med fokus på
konsolidering, samt sammenlægning af infrastruktur og systemer.
• har solid erfaring med let forståelig formidling af tekniske beskrivelser.
• har stor båndbredde, arbejder metodisk og evner at eksekvere effektivt i en travl hverdag.
• skal kunne veksle mellem udadvendte kundeorienterede aktiviteter og interne formidlende
teknisk relaterede aktiviteter.
• kan selvstændigt planlægge og koordinere dine opgaver, du er en holdspiller og gør ikke kun det,
du skal, men også det, der skal til. Du er analytisk og proaktiv og bidrager til udvikling og forbedring
af vores metoder, procedurer og værktøjskasse.

Din tekniske indsigt, søgen efter struktur og dine talenter for kommunikation vil bidrage til at analyse-forløbene gennemføres med høj kvalitet til aftalt tid. Du skal derfor have et godt overblik og udvise rettidig omhu i forhold til involvering af relevante interessenter i opgaveløsningen.

Om os
Statens It har ca. 450 ansatte, som dagligt arbejder med at levere sikker og stabil it-drift til ca. 23.000 brugere på 15 ministerområder.

Analyse & Implementering har ansvaret for at implementere den proces, hvor statslige institutioner, der i dag står uden for et større it-fællesskab, skal overgå til Statens It som en del af arbejde med fælles løsninger i staten.

Vi tilbyder en dynamisk arbejdsplads, med god mulighed for selvstændigt ansvar i løsninger af arbejdsopgaver. I dagligdagen vil du opleve en uformel og humoristisk omgangstone i Analyse & Implementering, og et arbejdsmiljø præget af høj aktivitet og faglig sparring.

Ansættelsesvilkår
Du ansættes efter gældende overenskomst med mulighed for individuel forhandling alt efter kvalifikationer.

Det er en forudsætning for ansættelse, at du kan sikkerhedsgodkendes til HEMMELIGT, og efterfølgende kan opretholde sikkerhedsgodkendelsen i hele din ansættelsesperiode.

Yderligere oplysninger
Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte områdechef Birgitte Bælum Høyrup på 72 31 16 39 eller bihoy@statens-it.dk.

Ansøgning
Hvis stillingen har din interesse, så tryk på ”Søg her” og send din ansøgning med CV, eksamenspapirer og eventuelle bilag. Vi skal modtage din ansøgning senest mandag den 16. september 2019.

Vi forventer at afholde samtaler løbende og senest i uge 39.

Stillingen er til besættelse snarest muligt.

Statens It opfordrer alle interesserede uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.










Statens ItBallerup2019-08-20T00:00:002019-09-16T00:00:00
330060565Sikkerhedsspecialist til Netværksdrift (genopslag)Robot Hvidovre, Rigspolitiet, Koncern IT Vi søger dig der brænder for at sikre stabil drift af politiets systemer og netværk, og som ønsker en spændende og varieret arbejdsdag med opgaver, der spænder bredt fra forebyggende drift til projektopgaver med design og implementering af nye it-løsninger?Om jobbetSom sikkerhedsspecialist vil du få en spændende og varieret arbejdsdag, hvor du kommer til at varetage driften og vedligeholdelsen af politiets sikkerhedsplatform. Derudover vil du komme til at arbejde med projektopgaver.Der er kontinuerligt brug for nytænkning i politiet med hensyn til sikkerhedsløsninger, dem konfigurerer vi ved at teste, implementerer og dokumenterer. De eksisterende sikkerhedsløsninger bliver i forbindelse med incidents analyseret herunder deres mulige fejlkilder og løsninger. Endnu en vigtig del af vores funktion er at agere tovholder på sager, som eskaleres til andre afdelinger i Koncern IT eller til eksterne leverandører. I den forbindelse er det vigtigt, at du er med til at skabe et frugtbart samarbejde med både de interne og eksterne leverandører. Generelt bliver alle vore implementerede sikkerhedsløsninger detaljeret dokumenteret.Du bliver en del af Sektionen for Netværk under politiets Koncern IT som er inddelt i 4 forskellige teams, som består af 15 kompetence og engagerede medarbejder, der alle har forskellige fagspecifikke baggrunde. Du kommer specifikt til at indgå i et dedikeret team af 4 sikkerhedsspecialister i Slusen hvor de primære arbejdsopgaver omhandler vedligeholdelse af sikkerhedsplatformen samt implementering af nye systemer, herunder integration af eksisterende systemer. Du vil få en stor berøringsflade med hele Koncern IT. Vores forventninger til digDin uddannelsesmæssige baggrund kan være datatekniker med speciale i netværk eller lignende, men det er ikke et krav. Vi forventer dog, at du har arbejdet med it-løsninger eller har minimum 3 års praktisk erfaring med netværk og hvordan man bygger sikkerhed ind i netværket. Har du erfaring med Citrix Netscaler og certifikater samt forståelsen heraf vil det være en fordel. Du er vant til at installere og lave fejlsøgninger på netværksenheder og store komplekse infrastrukturer. Du har stor interesse for og kendskab til it-sikkerhed, og evner hurtigt at sætte dig ind i nye teknologier og tekniske problemstillinger. Det er en fordel hvis du har erfaring med indholdsscanning af trafik, men ikke et krav. Du har betydelig viden om og erfaring med konfiguration, udrulning og fejlfinding i Check Point samt Cisco firewalls. Derudover har du en analytisk tilgang til dit arbejde med netværk og IT sikkerhed, og sidst, men ikke mindst har du lyst til at sætte dig ind i politiets virksomhed og organisation, og de krav det stiller til sikkerhed. Som person trives du med at arbejde i et højt fagligt miljø og har lysten til at arbejde med driftsopgaver. Du evner at kommunikere konstruktivt på tværs af forskellige faggrupper og formår at skabe samt opretholde gode relationer på tværs af organisationen Du har forståelse for og evner at dokumentere implementerede netværksløsninger. Derudover arbejder du struktureret og formå at planlægge og prioritere samt administrere egne arbejdsopgaver. Ansættelsesforhold Du vil blive ansat på overenskomstvilkår i henhold til den til enhver tid gældende fællesoverenskomst mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer Det Statslige Område. Du vil være omfattet af det til enhver tid gældende cirkulære om organisationsaftale med Dansk Metal, Dansk El-Forbund, Blik og Rørarbejderforbundet, Træ, Industri Byg, Malerforbundet i Danmark, 3F og Serviceforbundet . Dit arbejdssted bliver Rigspolitiet med adresse på Landlystvej 34, 2650 Hvidovre.Det er en forudsætning for ansættelse, at du kan blive sikkerhedsgodkendt, ligesom du skal kunne opretholde sikkerhedsgodkendelsen gennem hele din ansættelse. Kontakt Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Thomas Guvad på 30 58 38 20 i tidsrummet 8-12 på hverdage. Du kan finde generel information om politiet på www.politi.dk og om politiet som arbejdsplads på www.jobipolitiet.dk.Når du søger en stilling i politiet, opretter du samtidig en profil i vores rekrutteringssystem. Hvis du søger flere jobs i politiet, skal du lægge en ansøgning og et CV ind i systemet pr. ansøgt job. Du skal derfor ikke slette tidligere dokumenter, hvis du søger endnu et job. Det er først, hvis du har fået afslag på en søgt stilling, at du kan slette dokumenterne knyttet dertil. Vi anbefaler, at du navngiver dine dokumenter, så det fremgår, hvilket job du søger. Foruden ansøgning og CV, bedes du uploade dit eksamensbevis. Du skal uploade alle dokumenter i pdf-format.Vi opfordrer alle interesserede til at søge uanset køn, alder, religion eller etnisk baggrund.Vi forventer at afholde 1. samtaler mandag den 2. september og 2. samtaler onsdag den 4. september 2019. Koncern ITRigspolitiet er politiets øverste myndighed og har det overordnede ansvar for Danmarks12 politikredse samt politiet i Grønland og på Færøerne. Rigspolitiet sætter retningen ogudarbejder overordnede strategier for hele politiet i tæt samarbejde med politikredsene.Ca. 400 medarbejdere i Koncern IT udvikler og driver politiets it-systemer og sikrer, at politiets omkring 15.000 medarbejdere har de it-værktøjer, der skal til for at forebygge og forhindre kriminalitet. Koncern IT er organiseret i fire centre: Staben, Service, Udvikling og Drift.Sikkerhedsbevidstheden i politiet er høj og ansvaret for politiets informationssikkerhed påhviler alle ansatte i politiet.

Hvidovre, Rigspolitiet, Koncern IT

Vi søger dig der brænder for at sikre stabil drift af politiets systemer og netværk, og som ønsker en spændende og varieret arbejdsdag med opgaver, der spænder bredt fra forebyggende drift til projektopgaver med design og implementering af nye it-løsninger?

Om jobbet
Som sikkerhedsspecialist vil du få en spændende og varieret arbejdsdag, hvor du kommer til at varetage driften og vedligeholdelsen af politiets sikkerhedsplatform. Derudover vil du komme til at arbejde med projektopgaver.
Der er kontinuerligt brug for nytænkning i politiet med hensyn til sikkerhedsløsninger, dem konfigurerer vi ved at teste, implementerer og dokumenterer. De eksisterende sikkerhedsløsninger bliver i forbindelse med incidents analyseret herunder deres mulige fejlkilder og løsninger.
Endnu en vigtig del af vores funktion er at agere tovholder på sager, som eskaleres til andre afdelinger i Koncern IT eller til eksterne leverandører. I den forbindelse er det vigtigt, at du er med til at skabe et frugtbart samarbejde med både de interne og eksterne leverandører. Generelt bliver alle vore implementerede sikkerhedsløsninger detaljeret dokumenteret.
Du bliver en del af Sektionen for Netværk under politiets Koncern IT som er inddelt i 4 forskellige teams, som består af 15 kompetence og engagerede medarbejder, der alle har forskellige fagspecifikke baggrunde. Du kommer specifikt til at indgå i et dedikeret team af 4 sikkerhedsspecialister i Slusen hvor de primære arbejdsopgaver omhandler vedligeholdelse af sikkerhedsplatformen samt implementering af nye systemer, herunder integration af eksisterende systemer. Du vil få en stor berøringsflade med hele Koncern IT.

Vores forventninger til dig
Din uddannelsesmæssige baggrund kan være datatekniker med speciale i netværk eller lignende, men det er ikke et krav. Vi forventer dog, at du har arbejdet med it-løsninger eller har minimum 3 års praktisk erfaring med netværk og hvordan man bygger sikkerhed ind i netværket. Har du erfaring med Citrix Netscaler og certifikater samt forståelsen heraf vil det være en fordel.

Du er vant til at installere og lave fejlsøgninger på netværksenheder og store komplekse infrastrukturer. Du har stor interesse for og kendskab til it-sikkerhed, og evner hurtigt at sætte dig ind i nye teknologier og tekniske problemstillinger. Det er en fordel hvis du har erfaring med indholdsscanning af trafik, men ikke et krav.

Du har betydelig viden om og erfaring med konfiguration, udrulning og fejlfinding i Check Point samt Cisco firewalls. Derudover har du en analytisk tilgang til dit arbejde med netværk og IT sikkerhed, og sidst, men ikke mindst har du lyst til at sætte dig ind i politiets virksomhed og organisation, og de krav det stiller til sikkerhed.

Som person trives du med at arbejde i et højt fagligt miljø og har lysten til at arbejde med driftsopgaver. Du evner at kommunikere konstruktivt på tværs af forskellige faggrupper og formår at skabe samt opretholde gode relationer på tværs af organisationen Du har forståelse for og evner at dokumentere implementerede netværksløsninger. Derudover arbejder du struktureret og formå at planlægge og prioritere samt administrere egne arbejdsopgaver.

Ansættelsesforhold

Du vil blive ansat på overenskomstvilkår i henhold til den til enhver tid gældende fællesoverenskomst mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer – Det Statslige Område. Du vil være omfattet af det til enhver tid gældende ”cirkulære om organisationsaftale med Dansk Metal, Dansk El-Forbund, Blik – og Rørarbejderforbundet, Træ, Industri & Byg, Malerforbundet i Danmark, 3F og Serviceforbundet”.

Dit arbejdssted bliver Rigspolitiet med adresse på Landlystvej 34, 2650 Hvidovre.

Det er en forudsætning for ansættelse, at du kan blive sikkerhedsgodkendt, ligesom du skal kunne opretholde sikkerhedsgodkendelsen gennem hele din ansættelse.

Kontakt

Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Thomas Guvad på 30 58 38 20 i tidsrummet 8-12 på hverdage. Du kan finde generel information om politiet på www.politi.dk og om politiet som arbejdsplads på www.jobipolitiet.dk.

Når du søger en stilling i politiet, opretter du samtidig en profil i vores rekrutteringssystem. Hvis du søger flere jobs i politiet, skal du lægge en ansøgning og et CV ind i systemet pr. ansøgt job. Du skal derfor ikke slette tidligere dokumenter, hvis du søger endnu et job. Det er først, hvis du har fået afslag på en søgt stilling, at du kan slette dokumenterne knyttet dertil. Vi anbefaler, at du navngiver dine dokumenter, så det fremgår, hvilket job du søger. Foruden ansøgning og CV, bedes du uploade dit eksamensbevis. Du skal uploade alle dokumenter i pdf-format.

Vi opfordrer alle interesserede til at søge uanset køn, alder, religion eller etnisk baggrund.

Vi forventer at afholde 1. samtaler mandag den 2. september og 2. samtaler onsdag den 4. september 2019.

 

Koncern IT
Rigspolitiet er politiets øverste myndighed og har det overordnede ansvar for Danmarks
12 politikredse samt politiet i Grønland og på Færøerne. Rigspolitiet sætter retningen og
udarbejder overordnede strategier for hele politiet i tæt samarbejde med politikredsene.

Ca. 400 medarbejdere i Koncern IT udvikler og driver politiets it-systemer og sikrer, at
politiets omkring 15.000 medarbejdere har de it-værktøjer, der skal til for at forebygge og
forhindre kriminalitet. Koncern IT er organiseret i fire centre: Staben, Service, Udvikling og Drift.

Sikkerhedsbevidstheden i politiet er høj og ansvaret for politiets informationssikkerhed påhviler alle ansatte i politiet.

Koncern ITHvidovre2019-07-16T00:00:002019-08-26T00:00:00
330065444Skarpe hjerner til Rigspolitiets cyber- og informationssikkerhedRobot Hvidovre, Rigspolitiet, Koncern IT Brænder du for at analysere logs og sikkerhedsdata? Eller er det risikovurdering, ISO27001 og awareness, der driver dig? Nu har du mulighed for at få en spændende og afgørende rolle i arbejdet med at beskytte politiets it-systemer og informationer.Sikring af politiets cyber- og informationssikkerhedVi søger flere medarbejdere til Rigspolitiets sikkerhedssektion, som er rammesættende og koordinerende for cyber- og informationssikkerheden i hele politiet. Hos os bliver du del af et dedikeret team af specialister, der arbejder med cyber- og informationssikkerhed fra teknisk til strategisk niveau på baggrund af det aktuelle trusselsbillede. Sektionens opgaver omfatter governance, risk compliance samt tekniske opgaver som SOC SIEM funktion og DLP. Vi løser dagligt en bred vifte af opgaver, herunder udarbejdelse og vedligeholdelse af retningslinjer, udarbejdelse af risikoanalyser og sikkerhedskrav, håndtering og opklaring af sikkerhedshændelser sikkerhedsbrud, sikkerhedsanalyser samt teknisk analyse af data fra overvågningsværktøjer alt sammen i et komplekst it-landskab.Sektionen kendetegnes ved, at vi er en flok engagerede kollegaer med forskellige baggrunde, som aktivt bidrager til et positivt arbejdsmiljø med godt humør og en uformel omgangstone. Opgavefordelingen tager højde for teamets faglige sammensætning samt den enkeltes kompetencer og interesser. Hermed får du mulighed for selv at være med til at præge dit arbejdsområde.Om digDu følger interesseret med i nye teknologier og gennem erhvervserfaring eller studie har du et bredt kendskab til informationssikkerhed. Da der er flere åbne stillinger, hører vi gerne fra dig, uanset om du er nyuddannet med glødende interesse for cyber- eller informationssikkerhed eller har solid erfaring inden for tekniske sikkerhedsdiscipliner som penetreringstest og loganalyse.Du har stærke analytiske kompetencer og evner at skabe overblik og struktur i komplekse situationer og opgaver, uanset om du skal arbejde med tekniske analyser, sikkerheds-hændelser eller ISO27001 implementering. Har du derudover suppleret din uddannelse med relevante certificeringer (CISM, GIAC, SANS, CISSP) vil det være en fordel, men ikke et krav.Vi forventer, at du leverer en selvstændig og proaktiv indsats samtidig med, at du varetager daglige opgaver i sektionen. Du fremtræder rolig og tålmodig, bevarer overblikket og løser opgaverne - også i pressede situationer. Du har humor og overskud, skaber let relationer og er lydhør i samarbejdet med andre. Du drives af din nysgerrighed og interesse for feltet, og du motiveres af at lære nyt. Ansættelsesforhold Har du en akademisk baggrund, bliver du ansat på overenskomstvilkår i henhold til de til enhver tid gældende aftaler mellem Finansministeriet og Akademikernes Centralorganisation. Du bliver indplaceret som fuldmægtig eller specialkonsulent på baggrund af kvalifikationer.Har du en anden uddannelsesmæssig baggrund, bliver du ansat på overenskomstvilkår i henhold til den til enhver tid gældende organisationsaftale for kontorfunktionærer i staten mellem Finansministeriet og HK STAT samt OAO-S-fællesoverenskomst. Alternativt bliver du ansat på anden relevant overenskomst.Dit arbejdssted bliver Rigspolitiet, Koncern IT med adresse på Landlystvej 34, 2650 Hvidovre.Det er en forudsætning for ansættelse, at du kan blive sikkerhedsgodkendt, ligesom du skal kunne opretholde sikkerhedsgodkendelsen gennem hele din ansættelse. Kontakt Fortæl os i din ansøgning, hvor du er særligt stærk og har dine interesser i forhold til de forskellige arbejdsopgaver, samt hvordan du, med netop dine evner og erfaring, konkret vil kunne bidrage til at styrke afdelingens arbejde.Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte sektionsleder Lars Borgeskov på telefon 2257 8700. Du kan finde generel information om politiet på www.politi.dk. Når du søger en stilling i politiet, opretter du samtidig en profil i vores rekrutteringssystem. Hvis du søger flere jobs i politiet, skal du lægge en ansøgning og et CV ind i systemet pr. ansøgt job. Du skal derfor ikke slette tidligere dokumenter, hvis du søger endnu et job. Det er først, hvis du har fået afslag på en søgt stilling, at du kan slette dokumenterne knyttet dertil. Vi anbefaler, at du navngiver dine dokumenter, så det fremgår, hvilket job du søger. Foruden ansøgning og CV, bedes du uploade dit eksamensbevis vi foretrækker, at du oploader alle dokumenter i pdf-format.Vi opfordrer alle kvalificerede til at søge uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold.Vi forventer at afholde samtaler den 11., 12., 18. og 19. september 2019. Koncern ITCirka 430 medarbejdere i Koncern IT udvikler og driver it-systemer for politiets omkring 15.000 ansatte, heraf 11.000 polititjenestemænd. Vi styrer it-projekter, udvikler softwareløsninger og sikrer med drift og support, at it-understøttelsen hjælper politiforretningen med at forebygge og forhindre kriminalitet. Ledelsesmæssigt har vi fokus på at udvikle alle ansatte, både professionelt og menneskeligt. Vi samarbejder på tværs af organisationen om at løfte kvaliteten og understøtte politiets kerneopgaver. Høje ambitioner og fælles mål om integritet og transparens er kernen i vort arbejde. Vores daglige sparring er en forudsætning for, at vi skaber gode løsninger, der fungerer i dag og er forberedt på i morgen.Rigspolitiet er politiets øverste myndighed og har det overordnede ansvar for Danmarks 12 politikredse, politiet i Grønland og politiet på Færøerne. Rigspolitiet sætter retningen og udarbejder overordnede strategier for hele politiet i tæt samarbejde med politikredsene. Sikkerhedsbevidstheden i politiet er høj og ansvaret for politiets informationssikkerhed påhviler alle ansatte i politiet.

Hvidovre, Rigspolitiet, Koncern IT

Brænder du for at analysere logs og sikkerhedsdata? Eller er det risikovurdering, ISO27001 og awareness, der driver dig? Nu har du mulighed for at få en spændende og afgørende rolle i arbejdet med at beskytte politiets it-systemer og informationer.

Sikring af politiets cyber- og informationssikkerhed
Vi søger flere medarbejdere til Rigspolitiets sikkerhedssektion, som er rammesættende og koordinerende for cyber- og informationssikkerheden i hele politiet. Hos os bliver du del af et dedikeret team af specialister, der arbejder med cyber- og informationssikkerhed fra teknisk til strategisk niveau på baggrund af det aktuelle trusselsbillede.

Sektionens opgaver omfatter governance, risk & compliance samt tekniske opgaver som SOC/SIEM funktion og DLP. Vi løser dagligt en bred vifte af opgaver, herunder udarbejdelse og vedligeholdelse af retningslinjer, udarbejdelse af risikoanalyser og sikkerhedskrav, håndtering og opklaring af sikkerhedshændelser/sikkerhedsbrud, sikkerhedsanalyser samt teknisk analyse af data fra overvågningsværktøjer – alt sammen i et komplekst it-landskab.

Sektionen kendetegnes ved, at vi er en flok engagerede kollegaer med forskellige baggrunde, som aktivt bidrager til et positivt arbejdsmiljø med godt humør og en uformel omgangstone. Opgavefordelingen tager højde for teamets faglige sammensætning samt den enkeltes kompetencer og interesser. Hermed får du mulighed for selv at være med til at præge dit arbejdsområde.

Om dig
Du følger interesseret med i nye teknologier og gennem erhvervserfaring eller studie har du et bredt kendskab til informationssikkerhed. Da der er flere åbne stillinger, hører vi gerne fra dig, uanset om du er nyuddannet med glødende interesse for cyber- eller informationssikkerhed eller har solid erfaring inden for tekniske sikkerhedsdiscipliner som penetreringstest og loganalyse.

Du har stærke analytiske kompetencer og evner at skabe overblik og struktur i komplekse situationer og opgaver, uanset om du skal arbejde med tekniske analyser, sikkerheds-hændelser eller ISO27001 implementering. Har du derudover suppleret din uddannelse med relevante certificeringer (CISM, GIAC, SANS, CISSP) vil det være en fordel, men ikke et krav.

Vi forventer, at du leverer en selvstændig og proaktiv indsats samtidig med, at du varetager daglige opgaver i sektionen. Du fremtræder rolig og tålmodig, bevarer overblikket og løser opgaverne - også i pressede situationer. Du har humor og overskud, skaber let relationer og er lydhør i samarbejdet med andre. Du drives af din nysgerrighed og interesse for feltet, og du motiveres af at lære nyt.

Ansættelsesforhold

Har du en akademisk baggrund, bliver du ansat på overenskomstvilkår i henhold til de til enhver tid gældende aftaler mellem Finansministeriet og Akademikernes Centralorganisation. Du bliver indplaceret som fuldmægtig eller specialkonsulent på baggrund af kvalifikationer.

Har du en anden uddannelsesmæssig baggrund, bliver du ansat på overenskomstvilkår i henhold til den til enhver tid gældende organisationsaftale for kontorfunktionærer i staten mellem Finansministeriet og HK/STAT samt OAO-S-fællesoverenskomst. Alternativt bliver du ansat på anden relevant overenskomst.

Dit arbejdssted bliver Rigspolitiet, Koncern IT med adresse på Landlystvej 34, 2650 Hvidovre.

Det er en forudsætning for ansættelse, at du kan blive sikkerhedsgodkendt, ligesom du skal kunne opretholde sikkerhedsgodkendelsen gennem hele din ansættelse.

Kontakt

Fortæl os i din ansøgning, hvor du er særligt stærk og har dine interesser i forhold til de forskellige arbejdsopgaver, samt hvordan du, med netop dine evner og erfaring, konkret vil kunne bidrage til at styrke afdelingens arbejde.

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte sektionsleder Lars Borgeskov på telefon 2257 8700. Du kan finde generel information om politiet på www.politi.dk.

Når du søger en stilling i politiet, opretter du samtidig en profil i vores rekrutteringssystem. Hvis du søger flere jobs i politiet, skal du lægge en ansøgning og et CV ind i systemet pr. ansøgt job. Du skal derfor ikke slette tidligere dokumenter, hvis du søger endnu et job. Det er først, hvis du har fået afslag på en søgt stilling, at du kan slette dokumenterne knyttet dertil. Vi anbefaler, at du navngiver dine dokumenter, så det fremgår, hvilket job du søger. Foruden ansøgning og CV, bedes du uploade dit eksamensbevis – vi foretrækker, at du oploader alle dokumenter i pdf-format.

Vi opfordrer alle kvalificerede til at søge uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold.

Vi forventer at afholde samtaler den 11., 12., 18. og 19. september 2019.

Koncern IT
Cirka 430 medarbejdere i Koncern IT udvikler og driver it-systemer for politiets omkring 15.000 ansatte, heraf 11.000 polititjenestemænd. Vi styrer it-projekter, udvikler softwareløsninger og sikrer med drift og support, at it-understøttelsen hjælper politiforretningen med at forebygge og forhindre kriminalitet.

Ledelsesmæssigt har vi fokus på at udvikle alle ansatte, både professionelt og menneskeligt. Vi samarbejder på tværs af organisationen om at løfte kvaliteten og understøtte politiets kerneopgaver. Høje ambitioner og fælles mål om integritet og transparens er kernen i vort arbejde. Vores daglige sparring er en forudsætning for, at vi skaber gode løsninger, der fungerer i dag og er forberedt på i morgen.

Rigspolitiet er politiets øverste myndighed og har det overordnede ansvar for Danmarks 12 politikredse, politiet i Grønland og politiet på Færøerne. Rigspolitiet sætter retningen og udarbejder overordnede strategier for hele politiet i tæt samarbejde med politikredsene. Sikkerhedsbevidstheden i politiet er høj og ansvaret for politiets informationssikkerhed påhviler alle ansatte i politiet.

Koncern ITHvidovre2019-07-29T00:00:002019-08-23T00:00:00
330067712Data-analytiker til udvikling og vedligeholdelse af analytiske løsningerRobot Vi søger en ny kollega til vores Analytics team til fortsat udvikling af vores data-drevne modellandskab. Den primære opgave er at være ansvarlig for udvikling, test, implementering og vedligeholdelse af nye analytiske løsninger til understøttelse af forretningsprocesserne. Derudover skal der løbende udarbejdes ad-hoc analyser baseret på data. Du skal derfor være indstillet på varierende arbejdsopgaver og være i stand til at håndtere flere arbejdsopgaver samtidig. Du skal desuden være i stand til at udtænke nye analytiske løsninger og drive udviklingen heraf selvstændigt. Din faglige profil Du har en kandidatgrad i Computer Science, Data Science, Applied Mathematics eller tilsvarende. Vi forventer derudover Erfaring med programmering og modeludvikling i Python eller lignende Erfaring med udtræk og manipulation af data i SQL eller lignende Kendskab til numpy, scikit-learn, tensorflow er et plus Indsigt i nuværende trends og udvikling indenfor machine learning og applied statistics Kreativ tænkende og evner at fuldføre opgaver selvstændigt Evner at formidle komplekse resultater og analyser på en let forståelig måde. Sprogkundskab: mundtlig og skriftlig i både dansk og engelsk. Personlig profil Du bliver motiveret af arbejde med data og Applied Analytics I forbindelse med arbejdsopgaverne vil der være et tæt samarbejde med resten af forretningen for at opnå de løsninger, der skaber størst værdi og du skal derfor være i stand til at formidle komplekse resultater og analyser på en forståelig måde til kollegaer med ikke-analytisk baggrund. Du tilbydes Et spændende job med mulighed for både personlig og faglig udvikling i en yderst velkonsolideret virksomhed i vækst. Fast løn efter kvalifikationer samt bonus og god pensionsordning med sundhedsforsikring og andre benefits efter Finansforbundets overenskomst. Vi har derudover en aktiv personaleforening med spændende aktiviteter og der afholdes både firma- og teamarrangementer. Dit faste arbejdssted vil være vores kontor i Høje Taastrup Ansøgning Vi læser ansøgninger løbende og slår til, når vi har den rette kandidat, så send din ansøgning hurtigst muligt til job.dk@lowell.com. Hvis du har spørgsmål til stillingen, kan du kontakte Director DP Analytics Jeppe Lynnerup på 6181 4307.

Vi søger en ny kollega til vores Analytics team til fortsat udvikling af vores data-drevne modellandskab.

Den primære opgave er at være ansvarlig for udvikling, test, implementering og vedligeholdelse af nye analytiske løsninger til understøttelse af forretningsprocesserne.

Derudover skal der løbende udarbejdes ad-hoc analyser baseret på data. Du skal derfor være indstillet på varierende arbejdsopgaver og være i stand til at håndtere flere arbejdsopgaver samtidig.    

Du skal desuden være i stand til at udtænke nye analytiske løsninger og drive udviklingen heraf selvstændigt.

Din faglige profil

Du har en kandidatgrad i Computer Science, Data Science, Applied Mathematics eller tilsvarende.

Vi forventer derudover

  • Erfaring med programmering og modeludvikling i Python eller lignende
  • Erfaring med udtræk og manipulation af data i SQL eller lignende
  • Kendskab til numpy, scikit-learn, tensorflow er et plus
  • Indsigt i nuværende trends og udvikling indenfor machine learning og applied statistics
  • Kreativ tænkende og evner at fuldføre opgaver selvstændigt
  • Evner at formidle komplekse resultater og analyser på en let forståelig måde.
  • Sprogkundskab: mundtlig og skriftlig i både dansk og engelsk.

Personlig profil

Du bliver motiveret af arbejde med data og Applied Analytics

I forbindelse med arbejdsopgaverne vil der være et tæt samarbejde med resten af forretningen for at opnå de løsninger, der skaber størst værdi og du skal derfor være i stand til at formidle komplekse resultater og analyser på en forståelig måde til kollegaer med ikke-analytisk baggrund.

Du tilbydes

Et spændende job med mulighed for både personlig og faglig udvikling i en yderst velkonsolideret virksomhed i vækst. Fast løn efter kvalifikationer samt bonus og god pensionsordning med sundhedsforsikring og andre benefits efter Finansforbundets overenskomst. Vi har derudover en aktiv personaleforening med spændende aktiviteter og der afholdes både firma- og teamarrangementer.

Dit faste arbejdssted vil være vores kontor i Høje Taastrup

Ansøgning

Vi læser ansøgninger løbende og slår til, når vi har den rette kandidat, så send din ansøgning hurtigst muligt til job.dk@lowell.com.

Hvis du har spørgsmål til stillingen, kan du kontakte Director DP & Analytics Jeppe Lynnerup på 6181 4307.

Lowell Danmark A/STaastrup2019-08-04T00:00:002019-09-26T00:00:00
330072539IT-SupporterRobot IT Servicedesk Supporter Lytzen IT søger lige nu en IT-supporter til vores kunder i Storkøbenhavn og på Sjælland. Lytzen IT er en virksomhed i vækst og vi har brug for flere kræfter til at kunne løse opgaverne hos vores kunder. Vi søger derfor en IT-supporter med base i Storkøbenhavn, der sammen med vores Servicedesk i Aalborg og øvrige kollegaer skal koordinere og løse incidents og service-request for kunderne. Du vil indgå i Servicedesken, som onsite supporter og hands-on ressource hos flere forskellige kunder, hvor Lytzen IT i dag varetager it-support, netværk, telefoni mm. Typiske opgaver kan være hjælp til Office 365, printere, telefoni, klargøring af PC Mac, administration samt udrulning af software, brugeradministration, udskiftning af switche og øvrigt netværksudstyr, diverse fejlsøgning mm. Du skal være omstillingsparat og på en typisk uge kan du sagtens have besøgt fire forskellige kunder. Arbejdstiden er primært hverdage mellem 08.00-16.00. Aften og weekendarbejde kan dog forekomme. Du vil være en del af den daglige support i forhold til: Single point of contact for henvendelser til IT-afdelingen Registrering og opfølgning af opgaver i vores sagsregistreringsværktøj Sikring af korrekt og rettidig opgaveafslutning Lejlighedsvis telefonsupport Udarbejdelse af skriftlige vejledninger internt til brugere om mindre opdateringer ændringer og eventuel direkte instruktion Daglig onsite support ved vores kunder, i fastlagt skema Diverse ad hoc opgaver Kendskab til MacOS vil være en fordel Om dig: Vi forestiller os, at du: Er uddannet IT-supporter eller har anden relevant uddannelse Har gode formuleringsevner på dansk både mundtligt og skriftligt samt kan læse og forstå engelsk Er udadvendt og serviceminded og trives i en afvekslende hverdag med mange opgaver. Har datadisciplin og kender vigtigheden af, at opgaverne følges og afsluttes Tager ansvar og arbejder selvstændigt Har kørekort til personbil Kendskab til MacOS vil være en fordel Om belønningen Du tilbydes: Løn efter kvalifikationer Pensionsordning og andre personalegoder, herunder en velfungerende personaleforening Engagerede og motiverede kollegaer Afvekslende hverdage i en uformel kultur, der er præget af fortsat vækst og succes Servicedeskens åbningstider er alle hverdage mellem 07.30 16.30. Derforuden vil der være vagtordninger. Ansøgningsfrist: snarest muligt Hvis du kan se dig selv i rollen, så ring til Anita Strauss på telefon 42141665 og hør nærmere eller send snarest muligt din ansøgning og dataliste til job@lytzenit.dk Vi behandler naturligvis din henvendelse fortroligt.

IT Servicedesk Supporter

Lytzen IT søger lige nu en IT-supporter til vores kunder i Storkøbenhavn og på Sjælland.

Lytzen IT er en virksomhed i vækst og vi har brug for flere kræfter til at kunne løse opgaverne hos vores kunder. Vi søger derfor en IT-supporter med base i Storkøbenhavn, der sammen med vores Servicedesk i Aalborg og øvrige kollegaer skal koordinere og løse incidents og service-request for kunderne.

Du vil indgå i Servicedesken, som onsite supporter og hands-on ressource hos flere forskellige kunder, hvor Lytzen IT i dag varetager it-support, netværk, telefoni mm. Typiske opgaver kan være hjælp til Office 365, printere, telefoni, klargøring af PC/Mac, administration samt udrulning af software, brugeradministration, udskiftning af switche og øvrigt netværksudstyr, diverse fejlsøgning mm. Du skal være omstillingsparat og på en typisk uge kan du sagtens have besøgt fire forskellige kunder.

Arbejdstiden er primært hverdage mellem 08.00-16.00. Aften og weekendarbejde kan dog forekomme.

Du vil være en del af den daglige support i forhold til:

  • ”Single point of contact” for henvendelser til IT-afdelingen
  • Registrering og opfølgning af opgaver i vores sagsregistreringsværktøj
  • Sikring af korrekt og rettidig opgaveafslutning
  • Lejlighedsvis telefonsupport
  • Udarbejdelse af skriftlige vejledninger internt til brugere om mindre opdateringer/ændringer og eventuel direkte instruktion
  • Daglig onsite support ved vores kunder, i fastlagt skema
  • Diverse ad hoc opgaver
  • Kendskab til MacOS vil være en fordel

Om dig:

Vi forestiller os, at du:

  • Er uddannet IT-supporter eller har anden relevant uddannelse
  • Har gode formuleringsevner på dansk – både mundtligt og skriftligt samt kan læse og forstå engelsk
  • Er udadvendt og serviceminded og trives i en afvekslende hverdag med mange opgaver.
  • Har datadisciplin og kender vigtigheden af, at opgaverne følges og afsluttes
  • Tager ansvar og arbejder selvstændigt
  • Har kørekort til personbil
  • Kendskab til MacOS vil være en fordel

Om belønningen

Du tilbydes:

  • Løn efter kvalifikationer
  • Pensionsordning og andre personalegoder, herunder en velfungerende personaleforening
  • Engagerede og motiverede kollegaer
  • Afvekslende hverdage i en uformel kultur, der er præget af fortsat vækst og succes

 

Servicedeskens åbningstider er alle hverdage mellem 07.30 – 16.30. Derforuden vil der være vagtordninger.

  

Ansøgningsfrist: snarest muligt

Hvis du kan se dig selv i rollen, så ring til Anita Strauss på telefon 42141665 og hør nærmere eller send snarest muligt din ansøgning og dataliste til job@lytzenit.dk  

 

Vi behandler naturligvis din henvendelse fortroligt.

Lytzen IT a/sTaastrup2019-08-14T00:00:002019-08-26T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Infrastrukturarkitekt til Analyse & Implementering i Statens It

Statens It

Ballerup
Brænder du for at effektivisere it-drift i staten? Vil du være med til at sikre nye kunder til Statens It en god og sikker overdragelse af deres it-drift, så læs med her? Statens It søger en medarbejder til Analyse & Implementering, der kan afdække ...
Indrykket:20. august 2019
Udløbsdato:16. september 2019

Sikkerhedsspecialist til Netværksdrift (genopslag)

Koncern IT

Hvidovre
Hvidovre, Rigspolitiet, Koncern IT Vi søger dig der brænder for at sikre stabil drift af politiets systemer og netværk, og som ønsker en spændende og varieret arbejdsdag med opgaver, der spænder bredt fra forebyggende drift til projektopgaver med de...
Indrykket:16. juli 2019
Udløbsdato:26. august 2019

Skarpe hjerner til Rigspolitiets cyber- og informationssikkerhed

Koncern IT

Hvidovre
Hvidovre, Rigspolitiet, Koncern IT Brænder du for at analysere logs og sikkerhedsdata? Eller er det risikovurdering, ISO27001 og awareness, der driver dig? Nu har du mulighed for at få en spændende og afgørende rolle i arbejdet med at beskytte polit...
Indrykket:29. juli 2019
Udløbsdato:23. august 2019

Data-analytiker til udvikling og vedligeholdelse af analytiske løsninger

Lowell Danmark A/S

Taastrup
Vi søger en ny kollega til vores Analytics team til fortsat udvikling af vores data-drevne modellandskab. Den primære opgave er at være ansvarlig for udvikling, test, implementering og vedligeholdelse af nye analytiske løsninger til understøttelse a...
Indrykket:4. august 2019
Udløbsdato:26. september 2019

IT-Supporter

Lytzen IT a/s

Taastrup
IT Servicedesk Supporter Lytzen IT søger lige nu en IT-supporter til vores kunder i Storkøbenhavn og på Sjælland. Lytzen IT er en virksomhed i vækst og vi har brug for flere kræfter til at kunne løse opgaverne hos vores kunder. Vi søger derfor en IT...
Indrykket:14. august 2019
Udløbsdato:26. august 2019