Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

IT BUSINESS PARTNER - ALBERTSLUND

Kemp & Lauritzen er en 135 år gammel, stolt installatørvirksomhed. Vi har siden 2017 valgt at opruste på teknologi, for at sikre et vedvarende forretningsmæssigt forspring, hvilket indebærer, at vi har vedtaget en ny ambitiøs IT-strategi.

Vi søger derfor nu efter en ny IT Business Partner, der skal bidrage til at flytte IT fra en intern driftsfunktion til også at kunne drive IT-forretningsprojekter.

Jobbet

Med reference til IT-chefen, vil dine primære ansvarsområder være:

  • At bidrage til opbygningen af en projektkultur
  • At agere Projektleder på at designe, mobilisere, gennemføre og afslutte projekter, som defineres værende en del af IT-strategien
  • At lede interne projekter, samt styre projekter udført af én eller flere eksterne underleverandører
  • Forbindelsesled mellem IT og Kemp & Lauritzens serviceforretning – Teknikhuse, hvor du inspirerer og sparrer omkring fremtidige IT-løsninger med relevante interessenter
  • IT-understøtte at serviceforretningen regelmæssigt kan release nye og forbedrede IT-funktioner i driften

Din baggrund

  • Du kommer fra en lignende stilling eller måske har du en baggrund indenfor forretningsudvikling eller management consulting. Alternativt har du solid erfaring med IT-projektledelse og ønsker den kommercielle vinkel
  • Du har min. 4 års erfaring fra virksomhed eller afdeling med en stærk projektbaseret virksomhedskultur
  • Du kan dokumentere din succes med ledelse af mellemstore projekter

Som person karakteriseres du ved

  • Du leverer dine projekter til aftalt tid, kvalitet og økonomi
  • Du er pragmatisk i dit samarbejde med forretningen og har gode kommunikationsegenskaber, hvor du behersker at omsætte forretningens krav til IT
  • Du besidder et kommercielt mindset

Som medarbejder hos Kemp & Lauritzen bliver du mødt med et spændende og meningsfyldt job med frihed under ansvar og gode udviklingsmuligheder såvel fagligt som personligt.

Du vil få nogle fagligt professionelle kolleger i en afdeling præget af en uformel omgangstone og med respekt og hensyntagen til hinanden.

Vil du være med til at gøre en forskel, og synes du, at ovenstående lyder interessant og udfordrende, vil vi se frem til at modtage din ansøgning via 'Søg stillingen'. Ansøgninger behandles løbende, og modtages kun via linket. Vi forbeholder os retten til at tage annoncen af, når den rette kandidat er fundet.

Læs mere om vores virksomhed på www.kemp-lauritzen.dk


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329939972Phoenix-f5fedd4d12019-01-10T00:00:00IT BUSINESS PARTNER - ALBERTSLUND

Kemp & Lauritzen er en 135 år gammel, stolt installatørvirksomhed. Vi har siden 2017 valgt at opruste på teknologi, for at sikre et vedvarende forretningsmæssigt forspring, hvilket indebærer, at vi har vedtaget en ny ambitiøs IT-strategi.

Vi søger derfor nu efter en ny IT Business Partner, der skal bidrage til at flytte IT fra en intern driftsfunktion til også at kunne drive IT-forretningsprojekter.

Jobbet

Med reference til IT-chefen, vil dine primære ansvarsområder være:

  • At bidrage til opbygningen af en projektkultur
  • At agere Projektleder på at designe, mobilisere, gennemføre og afslutte projekter, som defineres værende en del af IT-strategien
  • At lede interne projekter, samt styre projekter udført af én eller flere eksterne underleverandører
  • Forbindelsesled mellem IT og Kemp & Lauritzens serviceforretning – Teknikhuse, hvor du inspirerer og sparrer omkring fremtidige IT-løsninger med relevante interessenter
  • IT-understøtte at serviceforretningen regelmæssigt kan release nye og forbedrede IT-funktioner i driften

Din baggrund

  • Du kommer fra en lignende stilling eller måske har du en baggrund indenfor forretningsudvikling eller management consulting. Alternativt har du solid erfaring med IT-projektledelse og ønsker den kommercielle vinkel
  • Du har min. 4 års erfaring fra virksomhed eller afdeling med en stærk projektbaseret virksomhedskultur
  • Du kan dokumentere din succes med ledelse af mellemstore projekter

Som person karakteriseres du ved

  • Du leverer dine projekter til aftalt tid, kvalitet og økonomi
  • Du er pragmatisk i dit samarbejde med forretningen og har gode kommunikationsegenskaber, hvor du behersker at omsætte forretningens krav til IT
  • Du besidder et kommercielt mindset

Som medarbejder hos Kemp & Lauritzen bliver du mødt med et spændende og meningsfyldt job med frihed under ansvar og gode udviklingsmuligheder såvel fagligt som personligt.

Du vil få nogle fagligt professionelle kolleger i en afdeling præget af en uformel omgangstone og med respekt og hensyntagen til hinanden.

Vil du være med til at gøre en forskel, og synes du, at ovenstående lyder interessant og udfordrende, vil vi se frem til at modtage din ansøgning via 'Søg stillingen'. Ansøgninger behandles løbende, og modtages kun via linket. Vi forbeholder os retten til at tage annoncen af, når den rette kandidat er fundet.

Læs mere om vores virksomhed på www.kemp-lauritzen.dk

2019-03-08T00:50:42.310 Kemp Lauritzen er en 135 år gammel, stolt installatørvirksomhed. Vi har siden 2017 valgt at opruste på teknologi, for at sikre et vedvarende forretningsmæssigt forspring, hvilket indebærer, at vi har vedtaget en ny ambitiøs IT-strategi. Vi søger derfor nu efter en ny IT Business Partner, der skal bidrage til at flytte IT fra en intern driftsfunktion til også at kunne drive IT-forretningsprojekter. Jobbet Med reference til IT-chefen, vil dine primære ansvarsområder være: At bidrage til opbygningen af en projektkultur At agere Projektleder på at designe, mobilisere, gennemføre og afslutte projekter, som defineres værende en del af IT-strategien At lede interne projekter, samt styre projekter udført af n eller flere eksterne underleverandører Forbindelsesled mellem IT og Kemp Lauritzens serviceforretning Teknikhuse, hvor du inspirerer og sparrer omkring fremtidige IT-løsninger med relevante interessenter IT-understøtte at serviceforretningen regelmæssigt kan release nye og forbedrede IT-funktioner i driften Din baggrund Du kommer fra en lignende stilling eller måske har du en baggrund indenfor forretningsudvikling eller management consulting. Alternativt har du solid erfaring med IT-projektledelse og ønsker den kommercielle vinkel Du har min. 4 års erfaring fra virksomhed eller afdeling med en stærk projektbaseret virksomhedskultur Du kan dokumentere din succes med ledelse af mellemstore projekter Som person karakteriseres du ved Du leverer dine projekter til aftalt tid, kvalitet og økonomi Du er pragmatisk i dit samarbejde med forretningen og har gode kommunikationsegenskaber, hvor du behersker at omsætte forretningens krav til IT Du besidder et kommercielt mindset Som medarbejder hos Kemp Lauritzen bliver du mødt med et spændende og meningsfyldt job med frihed under ansvar og gode udviklingsmuligheder såvel fagligt som personligt. Du vil få nogle fagligt professionelle kolleger i en afdeling præget af en uformel omgangstone og med respekt og hensyntagen til hinanden. Vil du være med til at gøre en forskel, og synes du, at ovenstående lyder interessant og udfordrende, vil vi se frem til at modtage din ansøgning via & 39 Søg stillingen& 39 . Ansøgninger behandles løbende, og modtages kun via linket. Vi forbeholder os retten til at tage annoncen af, når den rette kandidat er fundet. Læs mere om vores virksomhed på www.kemp-lauritzen.dk11Jobnetf5fedd4d100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-03-07T00:00:000000https://kempoglauritzen.hr-skyen.dk/show-job/384610EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnAlbertslund3432267Kemp & Lauritzen11Roskildevej 122620AlbertslundDKDanmark0
mitc@kemp-lauritzen.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent691726JobNet492861549286151000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f5fedd4dhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=f5fedd4dhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f5fedd4d&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f5fedd4d&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/IT_Ingenioer_og_energi/IT/7.jpgHos Kemp & Lauritzen søger vi en medarbejder, der er frisk på nye spændende udfordringer.12008011Dansk3Læse/ tale213116IT-konsulent1IT360026504Michaelmitc@kemp-lauritzen.dkDKDanmarkDKDanmark329985647IT CoordinatorRobot At Maxi Zoo we are determined to implement our 2025 challenge. The foundation is our long-standing success in the European countries as the biggest retailer within pet food and other products for pets. The target is closer contact and relations with our customers and consumers as well as growth in our stores and online. In the coming years we are launching sweeping changes in the entire organisation to ensure an even more efficient business model, and therefore we are looking for profiles who want to be part of transforming the company. Maxi Zoo has more than 1500 stores and 15,000 employees in 12 European countries and right now we are looking for an IT Coordinator who can give sublime IT-support to our 46 Danish stores and all our employees. With reference to our Finance director you will get the responsibility to run, operate and maintain all IT at Maxi Zoo Denmark A S. Your primary tasks will be within IT administration: Up to 3rd level support of stores and employees in close cooperation with the international IT-organisation Local knowledge based on systems and setup Management of local suppliers documentation and integration Installation and operation of servers, firewalls, networks, routing, computers (Win) and iPhones Administration of software-licensees and service agreements Documentation of IT systems and procedures We expect you to have knowledge from retail business processes as well as technical know-how on: Windows server client infrastructure ERP environments and systems (Navision) Network architecture infrastructure IT protective measures Software experience: Navision, Windows office and database environment Who are you? You have a relevant education and minimum 3 years of work experience from a similar position and you should have an interest in pets and absolutely a passion for retail. You are self-motivated, structured with a great service mindset and a you are able to communicate with all levels of employees. You are a team player who enjoys and drives collaboration within your own and other functional teams. The job will require you to travel approx. 10 nights per year. As English is our corporate language, and you ll be serving our Danish stores and employees it is an ultimate requirement that you are fluent in both Danish and English. Furthermore it is a requirement that you have a valid driver s license. We offer We offer an exciting position in a vigorously growing and changing, international company with good career and development opportunities, health insurance, subsidized canteen, paid mobile and internet as well as staff discount in the stores. Want to join us? You are welcome to contact Sebastian Hartvigsen, Senior Business Controller, at 45 2067 0478, should you have any questions to the position. Send your application immediately and no later than April 23rd 2019. We look forward to hearing from you.

At Maxi Zoo we are determined to implement our 2025 challenge. The foundation is our long-standing success in the European countries as the biggest retailer within pet food and other products for pets. The target is closer contact and relations with our customers and consumers as well as growth in our stores and online. In the coming years we are launching sweeping changes in the entire organisation to ensure an even more efficient business model, and therefore we are looking for profiles who want to be part of transforming the company.

Maxi Zoo has more than 1500 stores and 15,000 employees in 12 European countries and right now we are looking for an IT Coordinator who can give sublime IT-support to our 46 Danish stores and all our employees.

With reference to our Finance director you will get the responsibility to run, operate and maintain all IT at Maxi Zoo Denmark A/S.

Your primary tasks will be within IT administration:

  • Up to 3rd level support of stores and employees in close cooperation with the international IT-organisation
  • Local knowledge based on systems and setup
  • Management of local suppliers documentation and integration
  • Installation and operation of servers, firewalls, networks, routing, computers (Win) and iPhones
  • Administration of software-licensees and service agreements
  • Documentation of IT systems and procedures

We expect you to have knowledge from retail business processes as well as technical know-how on:

  • Windows server / client infrastructure
  • ERP environments and systems (Navision)
  • Network architecture & infrastructure
  • IT protective measures
  • Software experience: Navision, Windows office and database environment

Who are you?

You have a relevant education and minimum 3 years of work experience from a similar position and you should have an interest in pets and absolutely a passion for retail.

You are self-motivated, structured with a great service mindset and a you are able to communicate with all levels of employees. You are a team player who enjoys and drives collaboration within your own and other functional teams. The job will require you to travel approx. 10 nights per year.

As English is our corporate language, and you’ll be serving our Danish stores and employees it is an ultimate requirement that you are fluent in both Danish and English. Furthermore it is a requirement that you have a valid driver’s license.

We offer
We offer an exciting position in a vigorously growing and changing, international company with good career and development opportunities, health insurance, subsidized canteen, paid mobile and internet as well as staff discount in the stores.

Want to join us?
You are welcome to contact Sebastian Hartvigsen, Senior Business Controller, at +45 2067 0478, should you have any questions to the position. Send your application immediately and no later than April 23rd 2019.

We look forward to hearing from you.

Maxi ZooBallerup2019-03-27T00:00:002019-04-23T00:00:00
330000081IT Analyst / Product Owner to Application Services team in GDMO, Nordea CopenhagenRobot We are looking for a senior IT analyst to join the Application Services team in the GDMO division in Copenhagen. This is an opportunity for you to work with industry experts in a multinational team taking a data-driven approach to deliver Nordea s strategy. Working with skilled, international teams in a fast-paced, agile environment, you ll play a part in making us truly digital. We all have a role in building the best bank that serves our customers changing needs through innovative solutions, collaboration and partnering with fintechs.Are you ready to embark on a learning journey where we lead the way and push the limits in transforming the future of banking? Your future responsibilities We are looking for an IT Analyst to engage with different stakeholders, understand and translate the business needs, develop product roadmaps and deliver complex solutions together with a team assigned to the product delivery. This is an opportunity for you to be part of taking our solutions to the next level and to collaborate with different organization units and teams across the Nordics. You ll join Application Services team, where we focus on delivering solutions around Big Data, Data Quality and Governance Advanced Analytics. Our solutions are highly complex and highly integrated to secure good user experience both to our internal and external customers. What you ll be doing: Your primary focus is on solution ownership, development and implementation of IT solutions You will use your IT expertise to collaborate closely with stakeholders across Nordea to clarify the needs of the business needs and translate into new or existing IT requirements Use your strong IT acumen to guide developers on the functional technical details during the delivery lifecycle Work in an agile environment as an integral part of the delivery team Align solution in compliance with IT standards in collaboration with Enterprise Architects and the Solution Architects Provide consultancy, advice and best practice towards development of IT solutions The role is based in Copenhagen. Welcome to a team that combines skills and experience in Data Engineering, Data Science, Digital Marketing platform, Data Visualization and Data Governance and values supporting our team members in developing their data-driven careers. Who you are Collaboration. Ownership. Passion. Courage. These are the four key values that guide us in being at our best. We imagine that you enjoy learning and are excited about bringing your ideas to the table. You re dependable, willing to speak up even when it s difficult and committed to empowering others. Your profile and background: You have an IT technical background and have demonstrable project delivery experience, from project initiation to delivery in an Agile environment At least 2 years of relevant working experience Strong analytical skills with the ability to work in an international team Bachelor s or Master s degree in quantitative scientific subject Experience working in the financial sector is a benefit Experience working in a data-driven team is a strong benefit If this sounds like you, get in touch! More information At Nordea, we recruit from the widest possible pool and hire the best person for the job. Because diversity makes us stronger. And once you are on board, you will find that we offer equal opportunities to everyone. Please submit your application no later than 21th April 2019 For more information about the position, please contact Michiel Martinus, michiel.martinus@nordea.com. Great people often know great people please share if you have a friend who could be a perfect match for this job. To all recruitment agencies: Please note, we don t accept unsolicited resumes for any of our positions. All contact regarding agency resumes should be directed to Nordea Talent Acquisition which handles everything related to recruitment.

We are looking for a senior IT analyst to join the Application Services team in the GDMO division in Copenhagen. 

This is an opportunity for you to work with industry experts in a multinational team taking a data-driven approach to deliver Nordea's strategy. 

Working with skilled, international teams in a fast-paced, agile environment, you’ll play a part in making us truly digital. We all have a role in building the best bank that serves our customers’ changing needs – through innovative solutions, collaboration and partnering with fintechs.Are you ready to embark on a learning journey where we lead the way and push the limits in transforming the future of banking?

Your future responsibilities

We are looking for an IT Analyst to engage with different stakeholders, understand and translate the business needs, develop product roadmaps and deliver complex solutions together with a team assigned to the product delivery. This is an opportunity for you to be part of taking our solutions to the next level and to collaborate with different organization units and teams across the Nordics.  

You’ll join Application Services team, where we focus on delivering solutions around Big Data, Data Quality and Governance & Advanced Analytics. Our solutions are highly complex and highly integrated to secure good user experience both to our internal and external customers.  

What you’ll be doing: 

  • Your primary focus is on solution ownership, development and implementation of IT solutions  
  • You will use your IT expertise to collaborate closely with stakeholders across Nordea to clarify the needs of the business needs and translate into new or existing IT requirements 
  • Use your strong IT acumen to guide developers on the functional / technical details during the delivery lifecycle 
  • Work in an agile environment as an integral part of the delivery team 
  • Align solution in compliance with IT standards in collaboration with Enterprise Architects and the Solution Architects 
  • Provide consultancy, advice and best practice towards development of IT solutions 

The role is based in Copenhagen. Welcome to a team that combines skills and experience in Data Engineering, Data Science, Digital Marketing platform, Data Visualization and Data Governance and values supporting our team members in developing their data-driven careers. 

Who you are 

Collaboration. Ownership. Passion. Courage. These are the four key values that guide us in being at our best. We imagine that you enjoy learning and are excited about bringing your ideas to the table. You’re dependable, willing to speak up – even when it’s difficult – and committed to empowering others. 

Your profile and background:

  • You have an IT technical background and have demonstrable project delivery experience, from project initiation to delivery in an Agile environment 
  • At least 2 years of relevant working experience 
  • Strong analytical skills with the ability to work in an international team 
  • Bachelor’s or Master’s degree in quantitative/scientific subject 
  • Experience working in the financial sector is a benefit 
  • Experience working in a data-driven team is a strong benefit 

If this sounds like you, get in touch! 

More information

At Nordea, we recruit from the widest possible pool and hire the best person for the job. Because diversity makes us stronger. And once you are on board, you will find that we offer equal opportunities to everyone.  

Please submit your application no later than 21th April 2019 

For more information about the position, please contact Michiel Martinus, michiel.martinus@nordea.com. Great people often know great people – please share if you have a friend who could be a perfect match for this job.   

To all recruitment agencies: Please note, we don’t accept unsolicited resumes for any of our positions. All contact regarding agency resumes should be directed to Nordea Talent Acquisition which handles everything related to recruitment.

NORDEA FINANS DANMARK A/STaastrup2019-04-03T00:00:002019-04-21T00:00:00
330004012Senior Technical Integration SpecialistRobot Help us make the world see. Join a collaborative, diverse and international team in the Global leader providing Video Management Systems. Our leading open platform technology, open business model and open company culture has fueled our company for 20 years and made us a global player in the video management system industry. Here, you and your colleagues work with solutions that help organizations manage risks, protect people and assets, optimize processes and reduce costs. Welcome to the open platform company. Milestone Systems is recruiting a Senior Integration Specialist who will operate in the landscape of new technologies, systems and or software to be integrated with our world class video management platform. The role requires deep knowledge and insights into Milestone s products and technologies as well as the partner s product portfolio and customer needs. It also requires an understanding at development level of how the solutions work, individually and together to provide guidance and recommendations on best way to execute the development and testing task. The role is based in our Headquarters in Copenhagen. You should also expect between 10-15 days of travel in a year. Responsibilities Tasks: You will act as the key contact for technical integration activities with technology partners who are driving integration projects with the aim to build solutions including our video with the use of our SDK API options. Your main tasks will be: Act as architect for design implementation of advanced integrations with key partners Act as the Go-to person for guidance and recommendations for our key partners Drive Manage projects with partners in respect to internal external activities Qualifications Requirements: Minimum five years of experience in C development in an agile environment Preferred experience with one or more of the following industries: IT, telecommunications or security Experience in a technical integration related role with proven skills in developing and testing systems arriving from multiple technology partners with the use of open APIs and SDKs Project management skills with ability to meet challenging deadlines and professionally prepare, conduct and follow up on partner meeting activities Service minded and proven relationship building skills with a strong focus on providing superior customer service and maybe experience in executing technical training Full proficiency in English (Spoken Written) We also expect you: Are a team player Are Detail oriented Demonstrate excellent communication skills Are proactive and able to suggest new and valuable solutions Are customer focused Application and contact To apply for this position, click the Apply button and submitting your cover letter and CV in English no later than end of April 2019. If you have questions about the job, please contact Director, Technology Partners, Henrik Sydbo Hansen via email: hsha@milestone.dk.

Help us make the world see. 
Join a collaborative, diverse and international team in the Global leader providing Video Management Systems. Our leading open platform technology, open business model and open company culture has fueled our company for 20 years and made us a global player in the video management system industry. Here, you and your colleagues work with solutions that help organizations manage risks, protect people and assets, optimize processes and reduce costs.   

Welcome to the open platform company.  

Milestone Systems is recruiting a Senior Integration Specialist who will operate in the landscape of new technologies, systems and/or software to be integrated with our world class video management platform.   

The role requires deep knowledge and insights into Milestone’s products and technologies as well as the partner’s product portfolio and customer needs. It also requires an understanding at development level of how the solutions work, individually and together to provide guidance and recommendations on best way to execute the development and testing task.  

The role is based in our Headquarters in Copenhagen. You should also expect between 10-15 days of travel in a year.  

Responsibilities & Tasks: You will act as the key contact for technical integration activities with technology partners who are driving integration projects with the aim to build solutions including our video with the use of our SDK/API options.

Your main tasks will be:  

  • Act as architect for design & implementation of advanced integrations with key partners 
  • Act as the Go-to person for guidance and recommendations for our key partners 
  • Drive/Manage projects with partners in respect to internal & external activities 

Qualifications & Requirements: 

  • Minimum five years of experience in C# development in an agile environment 
  • Preferred experience with one or more of the following industries: IT, telecommunications or security 
  • Experience in a technical integration related role with proven skills in developing and testing systems arriving from multiple technology partners with the use of open APIs and SDKs 
  • Project management skills with ability to meet challenging deadlines and professionally prepare, conduct and follow up on partner meeting activities 
  • Service minded and proven relationship building skills with a strong focus on providing superior customer service and maybe experience in executing technical training 
  • Full proficiency in English (Spoken & Written) 

We also expect you: 

  • Are a team player  
  • Are Detail oriented 
  • Demonstrate excellent communication skills  
  • Are proactive and able to suggest new and valuable solutions  
  • Are customer focused 

Application and contact 
To apply for this position, click the Apply button and submitting your cover letter and CV in English no later than end of April 2019. If you have questions about the job, please contact Director, Technology Partners, Henrik Sydbo Hansen via email: hsha@milestone.dk. 

MILESTONE SYSTEMS A/SBrøndby2019-04-09T00:00:002019-05-12T00:00:00
330005957Proceskonsulent - en tempofyldt hverdag i et dynamisk og alsidigt miljøRobot Hvidovre, Rigspolitiet, Koncern IT Ønsker du et spændende job i en politisk organisation i konstant udvikling? Bryder du dig om en digital og ambitiøs arbejdsplads, hvor vi hele tiden skal være på teknologisk forkant? Så er stillingen som proceskonsulent måske noget for dig.Jobbets indholdRigspolitiets Koncern IT har en ambition om at lade samarbejde være løftestang for hurtigere og bedre leverancer. Derfor har vi brug for din hjælp til at dokumentere, standardisere og løbende forbedre de tværgående it-processer, som skal afspejle et effektivt samarbejde om at levere de bedste it-løsninger til politiet. Du arbejder i det daglige med processer, som du illustrerer, optimerer og sikrer bliver anvendt. Din hovedopgave er derved at kortlægge tværgående processer. Du modellerer og dokumenterer processerne i eksempelvis Vision eller Qualiware. Målet med at kortlægge processerne er, at du kan analysere dem og dermed sikre, at vi kan identificere forbedringspotentiale, samt har mulighed for at sætte procesperspektivet ind i en større sammenhæng, som bl.a. involverer forretningsmæssige mål, it-understøttelse, informationsanvendelse og dokumentation. En stor del af dit arbejde er ligeledes at kommunikere fordele ved procestankegang og facilitere indførelse, så der opstår ejerskab for processerne. Sidst agerer du også sparringspartner for såvel medarbejdere som ledere på en inddragende og produktiv måde.Arkitektur og Processer er en stabsfunktion på ca. 10 dedikerede medarbejdere i Rigspolitiets Koncern IT, som samarbejder om at skabe rammerne for at løse vores kerneopgave, som er at levere tidssvarende og effektive it-løsninger til politiet. I Arkitektur og Processer bliver du en del af et team på fire proceskonsulenter, der motiveres af at levere procesforbedringer, som vi driver i samarbejde med dygtige kolleger. Du har derfor super gode kolleger og et fagligt netværk med mulighed for daglig sparring og videndeling. Om digVi forestiller os, at du har en relevant videregående uddannelse suppleret med efteruddannelse eller certificeringer inden for procesudvikling eller forandringsledelse. Alternativt kan du dokumentere kvalifikationer og erfaringer med procesmodellering fra tidligere ansættelser, hvor du har skabt konkrete resultater. Det vil under alle omstændigheder være en fordel med kendskab ITIL, CMMI, BPMN, COBIT, Lean, Six Sigma og lignende. Som person er du nysgerrig, kreativ og struktureret i din tilgang til procesafdækning. AnsættelsesforholdDu bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til de til enhver tid gældende aftaler mellem Finansministeriet og Akademikernes Centralorganisation.Du bliver indplaceret som fuldmægtig, specialkonsulent eller chefkonsulent på baggrund af kvalifikationer.Dit arbejdssted bliver Rigspolitiets Koncern IT med adresse på Landlystvej 34, 2650 Hvidovre.Det er en forudsætning for ansættelse, at du kan blive sikkerhedsgodkendt, ligesom du skal kunne opretholde sikkerhedsgodkendelsen gennem hele din ansættelse. KontaktHvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Jacob Behrend på tlf. 2264 2688. Du kan finde generel information om politiet på www.politi.dk Når du søger en stilling i politiet, opretter du samtidig en profil i vores rekrutteringssystem. Hvis du søger flere jobs i politiet, skal du lægge en ansøgning og et CV ind i systemet pr. ansøgt job. Du skal derfor ikke slette tidligere dokumenter, hvis du søger endnu et job. Det er først, hvis du har fået afslag på en søgt stilling, at du kan slette dokumenterne knyttet dertil. Vi anbefaler, at du navngiver dine dokumenter, så det fremgår, hvilket job du søger. Foruden ansøgning og CV, bedes du uploade dit eksamensbevis. Du skal uploade alle dokumenter i pdf-format.Vi opfordrer alle kvalificerede til at søge uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold.Vi forventer at afholde 1. samtaler: Tirsdag den 7. maj 2019. Koncern ITCirka 430 medarbejdere i Koncern IT udvikler og driver it-systemer for politiets omkring 15.000 ansatte, heraf 11.000 polititjenestemænd. Vi styrer it-projekter, udvikler softwareløsninger og sikrer med drift og support, at it-understøttelsen hjælper politiforretningen med at forebygge og forhindre kriminalitet. Ledelsesmæssigt har vi fokus på at udvikle alle ansatte, både professionelt og menneskeligt. Vi samarbejder på tværs af organisationen om at løfte kvaliteten og understøtte politiets kerneopgaver. Høje ambitioner og fælles mål om integritet og transparens er kernen i vort arbejde. Vores daglige sparring er en forudsætning for, at vi skaber gode løsninger, der fungerer i dag og er forberedt på i morgen.Rigspolitiet er politiets øverste myndighed og har det overordnede ansvar for Danmarks 12 politikredse, politiet i Grønland og politiet på Færøerne. Rigspolitiet sætter retningen og udarbejder overordnede strategier for hele politiet i tæt samarbejde med politikredsene.

Hvidovre, Rigspolitiet, Koncern IT

Ønsker du et spændende job i en politisk organisation i konstant udvikling? Bryder du dig om en digital og ambitiøs arbejdsplads, hvor vi hele tiden skal være på teknologisk forkant? Så er stillingen som proceskonsulent måske noget for dig.

Jobbets indhold
Rigspolitiets Koncern IT har en ambition om at lade samarbejde være løftestang for hurtigere og bedre leverancer. Derfor har vi brug for din hjælp til at dokumentere, standardisere og løbende forbedre de tværgående it-processer, som skal afspejle et effektivt samarbejde om at levere de bedste it-løsninger til politiet.

Du arbejder i det daglige med processer, som du illustrerer, optimerer og sikrer bliver anvendt. Din hovedopgave er derved at kortlægge tværgående processer. Du modellerer og dokumenterer processerne i eksempelvis Vision eller Qualiware. Målet med at kortlægge processerne er, at du kan analysere dem og dermed sikre, at vi kan identificere forbedringspotentiale, samt har mulighed for at sætte procesperspektivet ind i en større sammenhæng, som bl.a. involverer forretningsmæssige mål, it-understøttelse, informationsanvendelse og dokumentation. En stor del af dit arbejde er ligeledes at kommunikere fordele ved ”procestankegang” og facilitere indførelse, så der opstår ejerskab for processerne. Sidst agerer du også sparringspartner for såvel medarbejdere som ledere på en inddragende og produktiv måde.

Arkitektur og Processer er en stabsfunktion på ca. 10 dedikerede medarbejdere i Rigspolitiets Koncern IT, som samarbejder om at skabe rammerne for at løse vores kerneopgave, som er at levere tidssvarende og effektive it-løsninger til politiet. I Arkitektur og Processer bliver du en del af et team på fire proceskonsulenter, der motiveres af at levere procesforbedringer, som vi driver i samarbejde med dygtige kolleger. Du har derfor super gode kolleger og et fagligt netværk med mulighed for daglig sparring og videndeling.

Om dig
Vi forestiller os, at du har en relevant videregående uddannelse suppleret med efteruddannelse eller certificeringer inden for procesudvikling eller forandringsledelse. Alternativt kan du dokumentere kvalifikationer og erfaringer med procesmodellering fra tidligere ansættelser, hvor du har skabt konkrete resultater. Det vil under alle omstændigheder være en fordel med kendskab ITIL, CMMI, BPMN, COBIT, Lean, Six Sigma og lignende.
Som person er du nysgerrig, kreativ og struktureret i din tilgang til procesafdækning.

Ansættelsesforhold
Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til de til enhver tid gældende aftaler mellem Finansministeriet og Akademikernes Centralorganisation.

Du bliver indplaceret som fuldmægtig, specialkonsulent eller chefkonsulent på baggrund af kvalifikationer.

Dit arbejdssted bliver Rigspolitiets Koncern IT med adresse på Landlystvej 34, 2650 Hvidovre.

Det er en forudsætning for ansættelse, at du kan blive sikkerhedsgodkendt, ligesom du skal kunne opretholde sikkerhedsgodkendelsen gennem hele din ansættelse.

Kontakt
Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Jacob Behrend på tlf. 2264 2688. Du kan finde generel information om politiet på www.politi.dk

Når du søger en stilling i politiet, opretter du samtidig en profil i vores rekrutteringssystem. Hvis du søger flere jobs i politiet, skal du lægge en ansøgning og et CV ind i systemet pr. ansøgt job. Du skal derfor ikke slette tidligere dokumenter, hvis du søger endnu et job. Det er først, hvis du har fået afslag på en søgt stilling, at du kan slette dokumenterne knyttet dertil. Vi anbefaler, at du navngiver dine dokumenter, så det fremgår, hvilket job du søger. Foruden ansøgning og CV, bedes du uploade dit eksamensbevis. Du skal uploade alle dokumenter i pdf-format.

Vi opfordrer alle kvalificerede til at søge uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold.

Vi forventer at afholde 1. samtaler: Tirsdag den 7. maj 2019.

 

Koncern IT
Cirka 430 medarbejdere i Koncern IT udvikler og driver it-systemer for politiets omkring 15.000 ansatte, heraf 11.000 polititjenestemænd. Vi styrer it-projekter, udvikler softwareløsninger og sikrer med drift og support, at it-understøttelsen hjælper politiforretningen med at forebygge og forhindre kriminalitet.
Ledelsesmæssigt har vi fokus på at udvikle alle ansatte, både professionelt og menneskeligt. Vi samarbejder på tværs af organisationen om at løfte kvaliteten og understøtte politiets kerneopgaver. Høje ambitioner og fælles mål om integritet og transparens er kernen i vort arbejde. Vores daglige sparring er en forudsætning for, at vi skaber gode løsninger, der fungerer i dag og er forberedt på i morgen.
Rigspolitiet er politiets øverste myndighed og har det overordnede ansvar for Danmarks 12 politikredse, politiet i Grønland og politiet på Færøerne. Rigspolitiet sætter retningen og udarbejder overordnede strategier for hele politiet i tæt samarbejde med politikredsene.

Koncern ITHvidovre2019-04-11T00:00:002019-04-30T00:00:00
330007975Datasikkerhedskoordinator med IT-juridisk baggrund og praktisk GDPR-erfaringRobot Om os Høje-Taastrup Kommune er i rivende udvikling med fokus på vækst, udvikling og dynamik i højsædet. Den IT-strategiske udvikling, digitalisering og support er forankret i kommunens centrale IT- og Digitaliseringsafdeling med 21 professionelle og engagerede medarbejdere. Du bliver en del af IT- og Digitalisering, som er en enhed i Økonomi- og Digitaliseringscentret. Vi er ambitiøse, ansvarsfulde og omhyggelige. Du vil også hurtigt mærke, at du arbejder i et uformelt arbejdsmiljø præget af teamånd, en høj faglighed og ikke mindst godt humør. Vi er en værdibaseret organisation med en høj grad af frihed inden for egne ansvarsområder. I dagligdagen vil du referere til IT- og Digitaliseringschefen. Vi har respekt for balancen mellem arbejde og privatliv. Om dig Du har muligvis en juridisk baggrund gerne med erfaring indenfor databeskyttelsesret eller IT-ret. Måske har du i dit nuværende job arbejdet med implementering af GDPR i større organisationer. Du kan samarbejde på tværs af kommunens centre og finde frem til enkle løsninger i komplekse situationer ved hjælp af et godt overblik. Som person har du stor forståelse for persondataforordningens kompleksitet, og du er god til at kommunikere i øjenhøjde på mange forskellige niveauer. Vær med til drive persondataforordningen i Høje-Taastrup Kommune Som datasikkerhedskoordinator vil du fungere som bindeled til kommunens centre. Du vil sammen med vores nuværende datasikkerhedskoordinator udgøre funktionen for datasikkerhed i vores IT- og Digitaliseringsafdeling, hvor vi arbejder bredt med datasikkerhed. Dine opgaver vil bl.a. være at:Drive den fortsatte implementering af persondataforordningen og ISO 27001 i samarbejde med de kommunale fagsystemers systemejereYde rådgivning og være sparringspartner for kommunens centre indenfor persondatareglerne herunder at tage imod henvendelser indenfor informationssikkerhed og udføre daglige opgaver, herunder støtte kommunens chefer og medarbejdere som arbejder med persondataforordningenIndberette til og samarbejde med relevante myndigheder (fx databrudsager til Datatilsynet) Overvåge, udvikle og forbedre vores samarbejde med kommunens centre indenfor persondatabeskyttelseForberede og facilitere møder i datasikkerhedsforumBistå med databehandleraftaler Deltage i arbejdet med behandlingsaktiviteterDeltage i planlægning og opfølgning på handlingsplan for fortsat awareness og uddannelse af kommunens ca. 4000 medarbejdere Herudover vil du også være rådgivende omkring persondatabeskyttelse ved implementering af nye systemer og processer i kommunen. Yderligere oplysninger Jobbet er på 37 timer om ugen og ønskes besat snarest muligt. Løn- og ansættelsesvilkår sker efter gældende overenskomst samt principperne om Ny Løn. Ansøgningsfristen er mandag den 22. maj 2019 Vi holder ansættelsessamtaler den mandag 27. maj 2019. Hvis du vil vide mere, er du velkommen til at kontakte IT- og Digitaliseringschef Ren Hasly på 21534813 (ikke tilstede den 24.-28. april). Du kan også læse mere om Høje-Taastrup Kommune på vores hjemmeside.Om os
Høje-Taastrup Kommune er i rivende udvikling med fokus på vækst, udvikling og dynamik i højsædet. Den IT-strategiske udvikling, digitalisering og support er forankret i kommunens centrale IT- og Digitaliseringsafdeling med 21 professionelle og engagerede medarbejdere. Du bliver en del af IT- og Digitalisering, som er en enhed i Økonomi- og Digitaliseringscentret. Vi er ambitiøse, ansvarsfulde og omhyggelige. Du vil også hurtigt mærke, at du arbejder i et uformelt arbejdsmiljø præget af teamånd, en høj faglighed og ikke mindst godt humør. Vi er en værdibaseret organisation med en høj grad af frihed inden for egne ansvarsområder. I dagligdagen vil du referere til IT- og Digitaliseringschefen. Vi har respekt for balancen mellem arbejde og privatliv.

Om dig
Du har muligvis en juridisk baggrund gerne med erfaring indenfor databeskyttelsesret eller IT-ret. Måske har du i dit nuværende job arbejdet med implementering af GDPR i større organisationer. Du kan samarbejde på tværs af kommunens centre og finde frem til enkle løsninger i komplekse situationer ved hjælp af et godt overblik. Som person har du stor forståelse for persondataforordningens kompleksitet, og du er god til at kommunikere i øjenhøjde på mange forskellige niveauer.

Vær med til drive persondataforordningen i Høje-Taastrup Kommune
Som datasikkerhedskoordinator vil du fungere som bindeled til kommunens centre. Du vil sammen med vores nuværende datasikkerhedskoordinator udgøre funktionen for datasikkerhed i vores IT- og Digitaliseringsafdeling, hvor vi arbejder bredt med datasikkerhed.

Dine opgaver vil bl.a. være at:
  • Drive den fortsatte implementering af persondataforordningen og ISO 27001 i samarbejde med de kommunale fagsystemers systemejere
  • Yde rådgivning og være sparringspartner for kommunens centre indenfor persondatareglerne herunder at tage imod henvendelser indenfor informationssikkerhed og udføre daglige opgaver, herunder støtte kommunens chefer og medarbejdere som arbejder med persondataforordningen
  • Indberette til og samarbejde med relevante myndigheder (fx databrudsager til Datatilsynet) 
  • Overvåge, udvikle og forbedre vores samarbejde med kommunens centre indenfor persondatabeskyttelse
  • Forberede og facilitere møder i datasikkerhedsforum
  • Bistå med databehandleraftaler 
  • Deltage i arbejdet med behandlingsaktiviteter
  • Deltage i planlægning og opfølgning på handlingsplan for fortsat awareness og uddannelse af kommunens ca. 4000 medarbejdere  

Herudover vil du også være rådgivende omkring persondatabeskyttelse ved implementering af nye systemer og processer i kommunen.

Yderligere oplysninger
Jobbet er på 37 timer om ugen og ønskes besat snarest muligt. Løn- og ansættelsesvilkår sker efter gældende overenskomst samt principperne om Ny Løn.

Ansøgningsfristen er mandag den 22. maj 2019
Vi holder ansættelsessamtaler den mandag 27. maj 2019.

Hvis du vil vide mere, er du velkommen til at kontakte IT- og Digitaliseringschef René Hasly på 21534813 (ikke tilstede den 24.-28. april). Du kan også læse mere om Høje-Taastrup Kommune på vores hjemmeside.

Høje-Taastrup KommuneTaastrup2019-04-15T00:00:002019-05-22T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

IT Coordinator

Maxi Zoo

Ballerup
At Maxi Zoo we are determined to implement our 2025 challenge. The foundation is our long-standing success in the European countries as the biggest retailer within pet food and other products for pets. The target is closer contact and relations with...
Indrykket:27. marts 2019
Udløbsdato:23. april 2019

IT Analyst / Product Owner to Application Services team in GDMO, Nordea Copenhagen

NORDEA FINANS DANMARK A/S

Taastrup
We are looking for a senior IT analyst to join the Application Services team in the GDMO division in Copenhagen. This is an opportunity for you to work with industry experts in a multinational team taking a data-driven approach to deliver Nordea s s...
Indrykket:3. april 2019
Udløbsdato:21. april 2019

Senior Technical Integration Specialist

MILESTONE SYSTEMS A/S

Brøndby
Help us make the world see. Join a collaborative, diverse and international team in the Global leader providing Video Management Systems. Our leading open platform technology, open business model and open company culture has fueled our company for 2...
Indrykket:9. april 2019
Udløbsdato:12. maj 2019

Proceskonsulent - en tempofyldt hverdag i et dynamisk og alsidigt miljø

Koncern IT

Hvidovre
Hvidovre, Rigspolitiet, Koncern IT Ønsker du et spændende job i en politisk organisation i konstant udvikling? Bryder du dig om en digital og ambitiøs arbejdsplads, hvor vi hele tiden skal være på teknologisk forkant? Så er stillingen som proceskons...
Indrykket:11. april 2019
Udløbsdato:30. april 2019

Datasikkerhedskoordinator med IT-juridisk baggrund og praktisk GDPR-erfaring

Høje-Taastrup Kommune

Taastrup
Om os Høje-Taastrup Kommune er i rivende udvikling med fokus på vækst, udvikling og dynamik i højsædet. Den IT-strategiske udvikling, digitalisering og support er forankret i kommunens centrale IT- og Digitaliseringsafdeling med 21 professionelle og...
Indrykket:15. april 2019
Udløbsdato:22. maj 2019