Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

It Contract Manager til Greve Kommune

Vil du hjælpe med at holde styr på It kontrakterne i Greve Kommune, og samtidig stå i spidsen for at videreudvikle området i samarbejde med kontraktejere og andre interessenter?

- Så er denne nyoprettede stilling som It Contract Manager noget for dig.

I Greve Kommune søger vi løbende at forbedre vores processer og måder at gøre tingene. Vi søger en It Contract Manager til en nyoprettet stilling, som bliver en vigtig ’brik’ i arbejdet med at skabe værdi med kommunens mange it-kontrakter. Da stillingen er nyoprettet, vil du få stor indflydelse på hvordan arbejdet tilrettelægges på tværs af organisationen. Vores forventning er, at kontraktstyring bliver en integreret del at arbejdet med it systemernes livscyklus og årshjul på linje med eksempelvis GDPR.

På kort sigt overtager du It og digitaliseringsafdelingens centrale driftskontrakter og skal bidrage til at screene organisationens nyindkøb. På længere sigt skal du udvikle og implementere god kontraktstyringspraksis på it området i kommunen.

Greve Kommune har en decentral organisering af It og digitalisering, hvor kommunens syv centerchefer ejer egne fagløsninger og kontrakter, samt har egen organisering omkring it og digitalisering. Greve Kommune har godt 350 it systemer i porteføljen fordelt på 300 kontrakter. Kommunen har udliciteret it-drift og support til en ekstern driftsleverandør.

Dine opgaver

Arbejdet befinder sig i krydsfeltet mellem projektledelse, økonomi, jura, styring og ledelsesrapportering. Din opgave bliver at sikre, at organisationen realiserer it-kontrakternes fulde værdi ved at:

  • Udvikle og implementere kontraktstyringsfunktionens processer og forretningsgange i organisationen
  • Samle og segmentere kommunens kontraktportefølje
  • Rådgive og undervise organisationen i kontrakternes anvendelse og muligheder fx bod, fakturering, sociale klausuler mv.
  • Følge op på den estimerede gevinstrealisering
  • Vedligeholde it -kontraktporteføljen i Kitos, og afrapportere til ledelse
Om dig

Vi forestiller os at du som vores kommende nye kollega:

  • Er nysgerrig, vedholdende og systematisk i dit arbejde
  • Har let ved at sætte dig ind i komplekse problemstillinger og omsætte disse til konkrete handlinger
  • Er selvstændig, udadvendt og opsøgende i dit arbejde
  • Er tydelig i kommunikationen, og evner at skabe gode samarbejdsrelationer
  • Har erfaring med kontrakter og leverandørsamarbejde
  • Har erfaring med SKI aftaler og indkøb af it-systemer
  • Har erfaring med metode- og procesudvikling
  • Har erfaring med ledelsesrapportering
  • Er en rutineret bruger af Excel og evner at omsætte store datamængder til konkrete handlinger
Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende, men kan fx være funderet i en Cand. Merc eller tilsvarende. Alternativt kan du have opnået din faglige viden og erfaring fra en lignende stilling.

Om os

Som It Contract Manager i It- og digitaliseringsafdelingen i Center for Politik, Organisation & Borgerbetjening bliver du del af et velfungerende team med i alt 15 medarbejdere. Teamet varetager en aktiv portefølje bestående af flere interne, tværgående, fælleskommunale og fællesoffentlige initiativer samt en løbende opgave med at sikre og udvikle it-driften i samarbejde med fagområder og driftsleverandører. Du kommer til at referere til It- og digitaliseringschefen.

Vi har højt til loftet og plads til grin i det daglige. Du bliver derfor en del af et ambitiøst og nytænkende team med gode sociale relationer.

Vi tilbyder

  • En fuldtidsstilling på en familievenlig arbejdsplads med mulighed for hjemmearbejde
  • En arbejdsplads, der kun ligger ca. 25 minutters rejsetid fra København grundet nærhed til både motorvej og S-togsstation
  • Kantine og personaleforening
  • Løn på baggrund af gældende overenskomst.
Vil du vide mere

Du er velkommen til at kontakte os med spørgsmål om stillingen. Alle henvendelser behandles fortroligt. Henvendelse kan rettes til It- og digitaliseringschef Jesper Storgaard på tlf.: 4397 9538, @:jss@greve.dk.

Ansøgning

Ansøgningsfristen er den 26. februar 2021. Vi forventer at afholde 1. samtale med relevante kandidater fredag den 5. marts, og eventuel 2. samtale den 12. marts.

Ansøgningsfrist: 26-02-2021




Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.