Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

IT-generalist

Scanditek IT Solutions søger en erfaren IT- generalist med spidskompetence inden for drift af server, storage og netværk

Du bliver en del af en virksomhed der projekterer, implementerer og servicerer server og netværksløsninger hos virksomheder i alle størrelser

Du får et selvstændigt job, hvor samarbejdet med kollegaer, partnere og kunder er en vigtig ingrediens. Du vil arbejde med opgaver på et højt teknisk niveau, baseret på én eller flere HPe teknologier og produkter. du en del af en virksomhed, der værdsætter dig og dit engagement

Person

Du skal være en ”selvstarter” og vant til selvstændigt at få løst arbejdsopgaverne. Vi leder efter en ambitiøs person, en IT-generalist, der brænder for at arbejde med IT drift, og samtidig har et stort servicegen som var det din egen virksomhed. Du kan arbejde med design og analyse-opgaver for vores kunder og har givetvis beskæftiget dig med Server, Netværk, wifi og sikkerhed.

Det er et plus, hvis du har det godt med at hjælpe mange forskellige mennesker. Det er også godt, hvis du trives i en hverdag, hvor man ikke sidder på sin kontorplads fra klokken 9-17.

Faglige kompetencer

Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke altafgørende, så længe du er opdateret på de nyeste teknologier på IT-området. Du skal trives med den hurtige teknologiske udvikling, som udfordrer sikker drift, og kan lide at få tingene til at fungerer.

Specialistopgaver og erhvervsmæssig erfaring

Vi lægger særlig vægt på, at du har stor erfaring på området. Det vil sige erfaring med såvel specialist- som generalistopgaverne. Opgaverne omfatter fx

  • Konfigurering og drift/vedligehold af servere og HPE/Aruba netværk
  • Færdigheder og evner til at styre og optimere netværkssystemer.
  • Deltagelse i design-, planlægnings-, konfigurations- og installations aktiviteter
  • Du vil udføre opgaver hos kunden (installation, opgraderinger, udfasning og overgang til nye platforme)
  • Du vil få ansvaret for at rådgive kunden om løsningsmodeller
  • Du vil udføre fejlsøgningsopgaver, onsite og/eller remote

Du kan forvente

Vi er 12 engagerede medarbejdere som alle prioriterer god teamånd i en uformel og afslappet tone.

Vi har et nært forhold til vores kunder, som vi gør os umage for at give den bedst mulige betjening.

Du skal selvfølgelig udstyres med PC, smartphone og firmabetalt bredbånd, ligesom en attraktiv lønpakke med pensionsordning er en selvfølge. Ligeledes kan du forvente uddannelse inden for relevante teknologiområder og mulighed for deltagelse i HPE/Aruba-aktiviteter indenlands såvel som udenlands

Interesseret?

Såfremt du ønsker at høre mere om dette job, kan du kontakte +45 22185200/cl@scanditek.dk


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329753548Phoenix-0359b93412018-02-02T13:05:42.367IT-generalist

Scanditek IT Solutions søger en erfaren IT- generalist med spidskompetence inden for drift af server, storage og netværk

Du bliver en del af en virksomhed der projekterer, implementerer og servicerer server og netværksløsninger hos virksomheder i alle størrelser

Du får et selvstændigt job, hvor samarbejdet med kollegaer, partnere og kunder er en vigtig ingrediens. Du vil arbejde med opgaver på et højt teknisk niveau, baseret på én eller flere HPe teknologier og produkter. du en del af en virksomhed, der værdsætter dig og dit engagement

Person

Du skal være en ”selvstarter” og vant til selvstændigt at få løst arbejdsopgaverne. Vi leder efter en ambitiøs person, en IT-generalist, der brænder for at arbejde med IT drift, og samtidig har et stort servicegen som var det din egen virksomhed. Du kan arbejde med design og analyse-opgaver for vores kunder og har givetvis beskæftiget dig med Server, Netværk, wifi og sikkerhed.

Det er et plus, hvis du har det godt med at hjælpe mange forskellige mennesker. Det er også godt, hvis du trives i en hverdag, hvor man ikke sidder på sin kontorplads fra klokken 9-17.

Faglige kompetencer

Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke altafgørende, så længe du er opdateret på de nyeste teknologier på IT-området. Du skal trives med den hurtige teknologiske udvikling, som udfordrer sikker drift, og kan lide at få tingene til at fungerer.

Specialistopgaver og erhvervsmæssig erfaring

Vi lægger særlig vægt på, at du har stor erfaring på området. Det vil sige erfaring med såvel specialist- som generalistopgaverne. Opgaverne omfatter fx

  • Konfigurering og drift/vedligehold af servere og HPE/Aruba netværk
  • Færdigheder og evner til at styre og optimere netværkssystemer.
  • Deltagelse i design-, planlægnings-, konfigurations- og installations aktiviteter
  • Du vil udføre opgaver hos kunden (installation, opgraderinger, udfasning og overgang til nye platforme)
  • Du vil få ansvaret for at rådgive kunden om løsningsmodeller
  • Du vil udføre fejlsøgningsopgaver, onsite og/eller remote

Du kan forvente

Vi er 12 engagerede medarbejdere som alle prioriterer god teamånd i en uformel og afslappet tone.

Vi har et nært forhold til vores kunder, som vi gør os umage for at give den bedst mulige betjening.

Du skal selvfølgelig udstyres med PC, smartphone og firmabetalt bredbånd, ligesom en attraktiv lønpakke med pensionsordning er en selvfølge. Ligeledes kan du forvente uddannelse inden for relevante teknologiområder og mulighed for deltagelse i HPE/Aruba-aktiviteter indenlands såvel som udenlands

Interesseret?

Såfremt du ønsker at høre mere om dette job, kan du kontakte +45 22185200/cl@scanditek.dk

2018-03-31T00:50:24.220 Scanditek IT Solutions søger en erfaren IT- generalist med spidskompetence inden for drift af server, storage og netværk Du bliver en del af en virksomhed der projekterer, implementerer og servicerer server og netværksløsninger hos virksomheder i alle størrelser Du får et selvstændigt job, hvor samarbejdet med kollegaer, partnere og kunder er en vigtig ingrediens. Du vil arbejde med opgaver på et højt teknisk niveau, baseret på n eller flere HPe teknologier og produkter. du en del af en virksomhed, der værdsætter dig og dit engagement Person Du skal være en selvstarter og vant til selvstændigt at få løst arbejdsopgaverne. Vi leder efter en ambitiøs person, en IT-generalist, der brænder for at arbejde med IT drift, og samtidig har et stort servicegen som var det din egen virksomhed. Du kan arbejde med design og analyse-opgaver for vores kunder og har givetvis beskæftiget dig med Server, Netværk, wifi og sikkerhed. Det er et plus, hvis du har det godt med at hjælpe mange forskellige mennesker. Det er også godt, hvis du trives i en hverdag, hvor man ikke sidder på sin kontorplads fra klokken 9-17. Faglige kompetencer Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke altafgørende, så længe du er opdateret på de nyeste teknologier på IT-området. Du skal trives med den hurtige teknologiske udvikling, som udfordrer sikker drift, og kan lide at få tingene til at fungerer. Specialistopgaver og erhvervsmæssig erfaring Vi lægger særlig vægt på, at du har stor erfaring på området. Det vil sige erfaring med såvel specialist- som generalistopgaverne. Opgaverne omfatter fx Konfigurering og drift vedligehold af servere og HPE Aruba netværk Færdigheder og evner til at styre og optimere netværkssystemer. Deltagelse i design-, planlægnings-, konfigurations- og installations aktiviteter Du vil udføre opgaver hos kunden (installation, opgraderinger, udfasning og overgang til nye platforme) Du vil få ansvaret for at rådgive kunden om løsningsmodeller Du vil udføre fejlsøgningsopgaver, onsite og eller remote Du kan forvente Vi er 12 engagerede medarbejdere som alle prioriterer god teamånd i en uformel og afslappet tone. Vi har et nært forhold til vores kunder, som vi gør os umage for at give den bedst mulige betjening. Du skal selvfølgelig udstyres med PC, smartphone og firmabetalt bredbånd, ligesom en attraktiv lønpakke med pensionsordning er en selvfølge. Ligeledes kan du forvente uddannelse inden for relevante teknologiområder og mulighed for deltagelse i HPE Aruba-aktiviteter indenlands såvel som udenlands Interesseret? Såfremt du ønsker at høre mere om dette job, kan du kontakte 45 22185200 cl@scanditek.dk11Jobnet0359b934100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-03-30T00:00:0000110EuropaDanmarkEuropaDanmarkJyllandØstjyllandRandersEuropaDanmarkJyllandØstjyllandFavrskov3097814SCANDITEK ApS11Eriksvej 248960Randers SØDKDanmark156.4397920010.05829400
cl@scanditek.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent519337JobNet47597571000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0359b934https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=0359b934https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0359b934&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0359b934&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/IT_Ingenioer_og_energi/IT/11.jpgSom IT-tekniker hos SCANDITEK ApS bliver du en del af et godt arbejdsmiljø og bliver dagligt mødt af nye spændende udfordringer.12008001Dansk3Læse/ tale933264IT-tekniker1IT352728741Cean Lystrupcl@scanditek.dkDKDanmarkDKDanmark329926565Facility tekniker med stærke IT-kompetencer til INCUBA A/SRobot Vi søger en ny facility tekniker med stærke IT-kompetencer til en fuldtidsstilling i et livligt virksomhedsmiljø i stor udvikling. Du bliver en del af et dynamisk team på fire teknikere, der servicerer INCUBAs fire huse på Navitas, Katrinebjerg, i Skejby og på Gustav Wieds Vej i Aarhus. Du kommer til at indgå i det tekniske team, som vedligeholder bygninger, udfører pedelopgaver og hjælper den øvrige organisation med organisering og afholdelse af arrangementer for lejere. Derudover får du stor indflydelse på, at vores IT-setup kører upåklageligt og konstant udvikles til at være tidssvarende. Arbejdsopgaver Stillingen indeholder mange forskelligartede opgaver såsom: Udførelse af praktiske opgaver for INCUBA og lejerne Udarbejdelse og vedligeholdelse af teknisk dokumentation Vedligeholdelse af netværk (koordinering med leverandører) Vedligeholdelse af bygningstekniske systemer (CTS, video, ADK, kopi print o.l.) IT-support på INCUBAs kontorer (hardware og software) IT-support for lejere (printeropkobling mv.) Vi anvender bl.a. følgende: Stort CANON-printersetup Cloudbaseret Outlook365-pakke Egen exchange-server Den egentlige service og support på f.eks. netværk, IT-systemer og tekniske systemer er outsourcet til leverandører, så en væsentlig opgavefunktion er aftaleindgåelse og koordinering med leverandører. Det er derfor en stor fordel, hvis du har erfaring med kontraktforhandlinger. Vi forventer, at du har: Håndværksmæssig baggrund (bygningsteknik, elektriker eller lignende) eller mellemlang tek nisk uddannelse En vis erfaring med drift support af IT, netværk og tekniske systemer Mindst fem års relevant erfaring På det personlige plan er du: Udadvendt og serviceminded ift. vores kunder og dine kolleger Selvdrevet og ansvarsbevidst En holdspiller Vi forventer desuden, at du har egen bil til rådighed. Tiltrædelse Senest d. 1. februar 2019, gerne før. Spørgsmål til stillingen kan rettes til udlejningschef Claus Svane på tlf. 28111528. Ansøgning Send din ansøgning og CV mærket Facility tekniker til cs@incuba.dk hurtigst muligt Bemærk, at der indkaldes løbende til samtaler, hvorfor du bør søge straks, hvis du er interesseret. Om INCUBA INCUBA a s giver entreprenante virksomheder de ideelle vækstbetingelser gennem faciliteter, netværk, sparring og kontakter til erhvervsliv og forskning inden for IT, energi og sundhed. INCUBA ligger centralt placeret på Navitas, på Katrinebjerg og i Skejby tæt på Aarhus Universitet og en vifte af netværks-, kapital- og rådgivningsaktører. I øjeblikket huser INCUBA ca. 200 innovative virksomheder og har en årlig omsætning på ca. 60 mio. kr. og en egenkapital på ca. 370 mio. kr. www.incuba.dk.

Vi søger en ny facility tekniker med stærke IT-kompetencer til en fuldtidsstilling i et livligt virksomhedsmiljø i stor udvikling.

Du bliver en del af et dynamisk team på fire teknikere, der servicerer INCUBAs fire huse på Navitas, Katrinebjerg, i Skejby og på Gustav Wieds Vej i Aarhus. Du kommer til at indgå i det tekniske team, som vedligeholder bygninger, udfører pedelopgaver og hjælper den øvrige organisation med organisering og afholdelse af arrangementer for lejere. Derudover får du stor indflydelse på, at vores IT-setup kører upåklageligt og konstant udvikles til at være tidssvarende.

Arbejdsopgaver

Stillingen indeholder mange forskelligartede opgaver såsom:

  • Udførelse af praktiske opgaver for INCUBA og lejerne
  • Udarbejdelse og vedligeholdelse af teknisk dokumentation
  • Vedligeholdelse af netværk (koordinering med leverandører)
  • Vedligeholdelse af bygningstekniske systemer (CTS, video, ADK, kopi/print o.l.)
  • IT-support på INCUBAs kontorer (hardware og software)
  • IT-support for lejere (printeropkobling mv.)

Vi anvender bl.a. følgende:

  • Stort CANON-printersetup
  • Cloudbaseret Outlook365-pakke
  • Egen exchange-server

Den egentlige service og support på f.eks. netværk, IT-systemer og tekniske systemer er outsourcet til leverandører, så en væsentlig opgavefunktion er aftaleindgåelse og koordinering med leverandører. Det er derfor en stor fordel, hvis du har erfaring med kontraktforhandlinger.

Vi forventer, at du har:

  • Håndværksmæssig baggrund (bygningsteknik, elektriker eller lignende) eller mellemlang tek­nisk uddannelse
  • En vis erfaring med drift/support af IT, netværk og tekniske systemer
  • Mindst fem års relevant erfaring

På det personlige plan er du:

  • Udadvendt og serviceminded ift. vores kunder og dine kolleger
  • Selvdrevet og ansvarsbevidst
  • En holdspiller

 Vi forventer desuden, at du har egen bil til rådighed.

 Tiltrædelse

Senest d. 1. februar 2019, gerne før. Spørgsmål til stillingen kan rettes til udlejningschef Claus Svane på tlf. 28111528.

Ansøgning

Send din ansøgning og CV mærket 'Facility tekniker' til cs@incuba.dk hurtigst muligt

Bemærk, at der indkaldes løbende til samtaler, hvorfor du bør søge straks, hvis du er interesseret.

 

Om INCUBA

INCUBA a/s giver entreprenante virksomheder de ideelle vækstbetingelser gennem faciliteter, netværk, sparring og kontakter til erhvervsliv og forskning inden for IT, energi og sundhed. INCUBA ligger centralt placeret på Navitas, på Katrinebjerg og i Skejby tæt på Aarhus Universitet og en vifte af netværks-, kapital- og rådgivningsaktører. I øjeblikket huser INCUBA ca. 200 innovative virksomheder og har en årlig omsætning på ca. 60 mio. kr. og en egenkapital på ca. 370 mio. kr. www.incuba.dk.

INCUBA a/sAarhus2018-12-12T00:00:002019-01-13T00:00:00
329926523IT-Supporter søges til NHC A/SRobot IT Supporter søges til vores Helpdesk Stillingen: NHC A S søger en IT Supporter til vores 1. level support, som indgår i vores team af dygtige IT Supportere og driftskonsulenter. Du vil blive en del af en dynamisk organisation med højt til loftet, hvor der er fokus på kvalitet og vedvarende kunderelationer. Du vil få en dagligdag, som er præget af spændende opgaver, som både vil være udfordrende og alsidige. Vores kundebase spænder bredt fra helt små virksomheder til store internationale koncerner. Opgaverne vil derfor kunne variere i sværhedsgrad, kompleksitet og varighed, hvilket for den rette person vil kunne give store udviklingsmuligheder. Hos NHC arbejder vi med en lang række forskellige produkter og teknologier primært fra Veeam, Zyxel, HP, Dell og Microsoft, herunder Azure og Office365. Som IT supporter i NHC har du rollen som supporter, rådgiver og sælger. Derfor mestrer rette kandidat såvel det tekniske som grundlæggende forretningsforståelse. Opgaver og ansvar: level Helpdesk opgaver via E-mail, tlf og fjernsupport. Klargøring af pc er og installation af software. Support opgaver hos kunder. Rådgivning og sparring med kunder. Deltage i presale aktiviteter og tilbudsgivning. Håndtere incidents på NHCs driftsplatformen (1. level sager) Udarbejde dokumentation og rapportering. Opgaverne vil, efter behov, både kunne skulle udføres på servere i NHCs datacenter eller onsite hos kunder med en on-premise løsning. Dine kvalifikationer: Du har minimum 2 års erfaring som IT Supporter, haft selvstændigt projektansvar og er vant til at begå dig i forskellige organisationer. Du kan arbejde selvstændigt med ansvar for egne projekter samt indgå i teams om større opgaver. Du er god til at formulere dig både skriftligt og mundtligt. Du har lyst til at være ude hos kunderne, men også deltage i vores Helpdesk og tlf support. Du er udadvendt, struktureret og kvalitetsbevidst. Du er proaktiv og samvittighedsfuld, ligesom du overholder aftalte deadlines. Du er god til at sætte dig ind i nye teknologier og besidder gerne relevante certificeringer. Du brænder for at levere dine kunder den rigtige løsning. Stillingen giver dig gode muligheder for personlig og faglig udvikling, og vi kan garantere dig et selvstændigt og udfordrende job i et sjovt og uformelt miljø med kompetente og glade kolleger. Vi tilbyder en attraktiv lønpakke baseret på en fast løn samt mulighed for bonus. Derudover tilbydes en attraktiv pensionsordning med indbyggede sundhedssikringer. Det er et krav du har egen bil. Ansøgningsfrist: Du kan få mere information om stillingen hos Teknisk direktør Ole Rebbe på ore@nhc.dk eller tlf. 2624 3131. Vi ansætter, når vi har den rette kandidat, så send din ansøgning allerede i dag. Ansøgning og relevante bilag sendes til job@nhc.dk. Løn forhandles efter kvalifikationer. Om NHC: NHC A S er en spændende yngre og solid virksomhed med store ambitioner. Vi er specialister i IT-drift, outsourcing og hosting med afsæt i Microsoft produkter. Vores kernekompetencer omfatter også rådgivning og konsulentydelser. Vi tager typisk totalansvaret for kundens IT og er ikke blege for, i alle henseender, at virke som kundens IT-afdeling. Du bliver en del af et dynamisk team med masser af know-how og stærke kompetencer inden for såvel teknik, drift, support og salg. Omgangstonen på kontoret i Silkeborg er uformel og der er særdeles kort fra id til handling. Stillingen refererer til Teknisk direktør Ole Rebbe og NHC tilbyder en konkurrencedygtig og attraktiv løn, der modsvarer dine kvalifikationer.

IT Supporter søges til vores Helpdesk

Stillingen:

NHC A/S søger en IT Supporter til vores 1. level support, som indgår i vores team af dygtige IT Supportere og driftskonsulenter. Du vil blive en del af en dynamisk organisation med højt til loftet, hvor der er fokus på kvalitet og vedvarende kunderelationer.  

Du vil få en dagligdag, som er præget af spændende opgaver, som både vil være udfordrende og alsidige.

Vores kundebase spænder bredt – fra helt små virksomheder til store internationale koncerner. Opgaverne vil derfor kunne variere i sværhedsgrad, kompleksitet og varighed, hvilket for den rette person vil kunne give store udviklingsmuligheder.

Hos NHC arbejder vi med en lang række forskellige produkter og teknologier – primært fra Veeam, Zyxel, HP, Dell og Microsoft, herunder Azure og Office365.

Som IT supporter i NHC har du rollen som supporter, rådgiver og sælger. Derfor mestrer rette kandidat såvel det tekniske som grundlæggende forretningsforståelse.

Opgaver og ansvar:

  • level Helpdesk opgaver via E-mail, tlf og fjernsupport.
  • Klargøring af pc’er og installation af software.
  • Support opgaver hos kunder.
  • Rådgivning og sparring med kunder.
  • Deltage i presale aktiviteter og tilbudsgivning.
  • Håndtere incidents på NHCs driftsplatformen (1. level sager)
  • Udarbejde dokumentation og rapportering.

Opgaverne vil, efter behov, både kunne skulle udføres på servere i NHCs datacenter eller onsite hos kunder med en on-premise løsning.

Dine kvalifikationer:

  • Du har minimum 2 års erfaring som IT Supporter, haft selvstændigt projektansvar og er vant til at begå dig i forskellige organisationer.
  • Du kan arbejde selvstændigt med ansvar for egne projekter samt indgå i teams om større opgaver.
  • Du er god til at formulere dig; både skriftligt og mundtligt.
  • Du har lyst til at være ude hos kunderne, men også deltage i vores Helpdesk og tlf support.
  • Du er udadvendt, struktureret og kvalitetsbevidst.
  • Du er proaktiv og samvittighedsfuld, ligesom du overholder aftalte deadlines.
  • Du er god til at sætte dig ind i nye teknologier og besidder gerne relevante certificeringer.
  • Du brænder for at levere dine kunder den rigtige løsning.

 

 

Stillingen giver dig gode muligheder for personlig og faglig udvikling, og vi kan garantere dig et selvstændigt og udfordrende job i et sjovt og uformelt miljø med kompetente og glade kolleger. Vi tilbyder en attraktiv lønpakke baseret på en fast løn samt mulighed for bonus. Derudover tilbydes en attraktiv pensionsordning med indbyggede sundhedssikringer. Det er et krav du har egen bil.

 

Ansøgningsfrist:

Du kan få mere information om stillingen hos Teknisk direktør Ole Rebbe på ore@nhc.dk eller tlf. 2624 3131.

Vi ansætter, når vi har den rette kandidat, så send din ansøgning allerede i dag.

Ansøgning og relevante bilag sendes til job@nhc.dk. Løn forhandles efter kvalifikationer.

 

Om NHC:

NHC A/S er en spændende yngre og solid virksomhed med store ambitioner. Vi er specialister i IT-drift, outsourcing og hosting med afsæt i Microsoft produkter. Vores kernekompetencer omfatter også rådgivning og konsulentydelser. Vi tager typisk totalansvaret for kundens IT og er ikke blege for, i alle henseender, at virke som kundens IT-afdeling. Du bliver en del af et dynamisk team med masser af know-how og stærke kompetencer inden for såvel teknik, drift, support og salg. Omgangstonen på kontoret i Silkeborg er uformel og der er særdeles kort fra idé til handling.

Stillingen refererer til Teknisk direktør Ole Rebbe og NHC tilbyder en konkurrencedygtig og attraktiv løn, der modsvarer dine kvalifikationer.

NHC A/SSilkeborg2018-12-12T00:00:002019-02-06T00:00:00
329917322CompuGroup Medical søger ny medarbejder til teknisk supportRobot Til vores hovedkontor i Aarhus søger vi en teknisk it-supporter. Er du evt. uddannet inden for teknisk support og forstår du vigtigheden af et højt teknisk serviceniveau? Trives du i en dynamisk afdeling med et højt tempo, og har du et ønske om at arbejde i et tæt support-team med højt til loftet? Kan du svare ja til disse spørgsmål, er stillingen som teknisk it-supporter i CompuGroup Medical måske noget for dig Jobbet I dit nye job som teknisk it-supporter får du ansvaret for at hjælpe vore kunder indenfor almen lægepraksis, fysioterapeuter og psykologer når de ringer ind med problemer og spørgsmål til det it-tekniske. Vi yder support både remote, via mail og telefon. Du kommer til at sidde i en helpdesk funktion, hvor du sammen med et team af 1st. level support og 2nd. level support kommer til at varetage den tekniske support af størstedelen af Danmarks almen lægepraksis og fysioterapeuter fordelt over hele landet. Vores fornemste opgave er at løse kundens problem hurtigt og professionelt, til gavn for såvel praksis-personale som for patient. Dine evner og personlighed Vi forventer, at du har en solid IT-faglig baggrund, og ser gerne at du har erfaring med support af IT-systemer. Eller er vant til at arbejde i og beherske mange forskellige applikationer og systemer. Du har kendskab til alm. support brug af pc, samt gerne har kendskab til Windows Server, Office og evt. SQL. Du taler og skriver dansk flydende. Samt har erfaring med engelsk. Du skal være udadvendt og vant til at kommunikere effektivt med mange forskellige interessenter - både kunder og internt i organisationen. Du skal være løsningsorienteret og i stand til at have meget på dit bord uden at miste fokus, selv i en til tider hektisk hverdag. Du er vedholdende og har forståelse for, at din rolle er at servicere kunderne bedst muligt. Du er en holdspiller. Om CompuGroup Medical CompuGroup Medical er en af verdensførende leverandører af IT-løsninger til sundhedssektoren. Med en årlig omsætning på mere end 500 millioner , er vores produkter designet til at supportere alle faglige og organisatoriske opgaver i lægepraksis, på apoteker og hospitaler og i klinikker. Vores mere end 4.300 højt kvalificerede ansatte servicerer mere end 400.000 læger, fysioterapeuter, psykologer og andre sundhedsarbejdere fra lokationer i 19 lande verden over. Ansøgning Send din ansøgning og dit CV til supportchef Heidi Sjølund, heidisjoelund.pedersen@CGM.com, så hurtigt som muligt. Vi holder løbende samtaler. For mere information omkring stillingen, kontakt Heidi på 45 42142050.

Til vores hovedkontor i Aarhus søger vi en teknisk it-supporter.

Er du evt. uddannet inden for teknisk support og forstår du vigtigheden af et højt teknisk serviceniveau? Trives du i en dynamisk afdeling med et højt tempo, og har du et ønske om at arbejde i et tæt support-team med højt til loftet?  Kan du svare ja til disse spørgsmål, er stillingen som teknisk it-supporter i CompuGroup Medical måske noget for dig…

 

Jobbet

I dit nye job som teknisk it-supporter får du ansvaret for at hjælpe vore kunder indenfor almen lægepraksis, fysioterapeuter og psykologer når de ringer ind med problemer og spørgsmål til det it-tekniske. Vi yder support både remote, via mail og telefon. Du kommer til at sidde i en helpdesk funktion, hvor du sammen med et team af 1st. level support og 2nd. level support kommer til at varetage den tekniske support af størstedelen af Danmarks almen lægepraksis og fysioterapeuter fordelt over hele landet.

Vores fornemste opgave er at løse kundens problem hurtigt og professionelt, til gavn for såvel praksis-personale som for patient.

 

Dine evner og personlighed

Vi forventer, at du har en solid IT-faglig baggrund, og ser gerne at du har erfaring med support af IT-systemer. Eller er vant til at arbejde i og beherske mange forskellige applikationer og systemer.

Du har kendskab til alm. support / brug af pc, samt gerne har kendskab til Windows Server, Office og evt. SQL.

Du taler og skriver dansk flydende. Samt har erfaring med engelsk.

Du skal være udadvendt og vant til at kommunikere effektivt med mange forskellige interessenter - både kunder og internt i organisationen.

Du skal være løsningsorienteret og i stand til at have meget på dit bord uden at miste fokus, selv i en til tider hektisk hverdag. Du er vedholdende og har forståelse for, at din rolle er at servicere kunderne bedst muligt. Du er en holdspiller.

 

Om CompuGroup Medical

CompuGroup Medical er en af verdensførende leverandører af IT-løsninger til sundhedssektoren. Med en årlig omsætning på mere end 500 millioner €, er vores produkter designet til at supportere alle faglige og organisatoriske opgaver i lægepraksis, på apoteker og hospitaler og i klinikker. Vores mere end 4.300 højt kvalificerede ansatte servicerer mere end 400.000 læger, fysioterapeuter, psykologer og andre sundhedsarbejdere fra lokationer i 19 lande verden over.

 

Ansøgning

Send din ansøgning og dit CV til supportchef Heidi Sjølund, heidisjoelund.pedersen@CGM.com, så hurtigt som muligt. Vi holder løbende samtaler. For mere information omkring stillingen, kontakt Heidi på +45 42142050.

CompuGroup Medical Denmark A/SAarhus2018-11-23T00:00:002019-01-18T00:00:00
329917242CompuGroup Medical A/S søger IT-supporter til vores kontor i AarhusRobot Brænder du for god kundeservice og motiveres du af at gøre en forskel? Trives du i en dynamisksupport- afdeling med et højt tempo, og har du et ønske om at arbejde i et tæt support-team med højt til loftet? Kan du svare ja til disse spørgsmål, er stillingen som IT-supporter i CompuGroup Medical (CGM) måske noget for dig Jobbet I dit nye job som IT-supporter hos os, er du CGM s stemme og ansigt over for vore kunder. Du skal yde fremragende service og være behjælpelig med en bred vifte at problemer som kunderne måtte have. Du får bl.a. viden om nye nationale lovkrav til Sundhed, som du så skal kunne videreformidle til vore kunder ved spørgsmål hertil. Og Du skal sikre, at information fra vore kunder effektivt bruges til at videreudvikle IT-systemet. Den primære support drejer sig om vores IT-system, som er et essentielt redskab i vore kunders dagligdag, og ting der er relateret hertil. Du kommer til at sidde i en helpdesk funktion, hvor du sammen med et team af andre 1st. level supportere, teknisk supportere og 2nd. level support kommer til at varetage support af størstedelen af Danmarks almen lægepraksis og fysioterapeuter. Vores fornemste opgave er at løse kundens problem hurtigt og professionelt, til gavn for såvel praksis-personale som for patient. Dine opgaver vil bl.a. omfatte Håndtere vores servicedesk funktion primært via telefon, men også via e-mails Prioritere og strukturere indgående sager og opfølgning på igangværende sager Gennemføre analyser af problemer, finde årsager og komme med løsninger Sikre at alle kunder får en hurtig og professionel behandling Etablere viden om kundernes behov Dine evner og personlighed Vi forventer, at du har en solid IT-baggrund, og ser gerne at du har erfaring med support af IT-systemer. Du taler og skriver dansk flydende. Samt har erfaring med engelsk. Du skal være udadvendt og vant til at kommunikere effektivt med mange forskellige interessenter - både kunder og internt i organisationen. Du skal være løsningsorienteret og i stand til at have meget på dit bord uden at miste fokus, selv i en til tider hektisk hverdag. Erfaring som Lægesekretær, IT-supporter eller lignende Stillinger inden for Sundhed foretrækkes. Erfaring med Patient Journalsystemet XMO eller lignende er en fordel, men ikke et krav. Om os CompuGroup Medical er den største leverandør af IT-systemer til praktiserende læger og fysioterapeuter i Danmark. Vi har ca. 1600 kunder, der tæller både læger, fysioterapeuter, psykologer og kiropraktorer. Dertil kommer en række offentlige institutioner og privathospitaler, der ligeledes anvender systemer fra CGM. Den danske afdeling tæller ca. 55 personer, der arbejder på vores kontorer i Aarhus, Frederikshavn, Odense og Holbæk. Ansøgning Send din ansøgning og dit CV til supportchef Heidi Sjølund, heidisjoelund.pedersen@CGM.com, så hurtigt som muligt. Vi holder løbende samtaler. For mere information omkring stillingen, kontakt Heidi på på 45 42142050.

Brænder du for god kundeservice og motiveres du af at gøre en forskel? Trives du i en dynamisksupport- afdeling med et højt tempo, og har du et ønske om at arbejde i et tæt support-team med højt til loftet?  Kan du svare ja til disse spørgsmål, er stillingen som IT-supporter i CompuGroup Medical (CGM) måske noget for dig…

 

Jobbet

I dit nye job som IT-supporter hos os, er du CGM´s stemme og ”ansigt” over for vore kunder.

Du skal yde fremragende service og være behjælpelig med en bred vifte at problemer som kunderne måtte have. Du får bl.a. viden om nye nationale lovkrav til Sundhed, som du så skal kunne videreformidle til vore kunder ved spørgsmål hertil. Og Du skal sikre, at information fra vore kunder effektivt bruges til at videreudvikle IT-systemet. Den primære support drejer sig om vores IT-system, som er et essentielt redskab i vore kunders dagligdag, og ting der er relateret hertil.

Du kommer til at sidde i en helpdesk funktion, hvor du sammen med et team af andre 1st. level supportere, teknisk supportere og 2nd. level support kommer til at varetage support af størstedelen af Danmarks almen lægepraksis og fysioterapeuter.

Vores fornemste opgave er at løse kundens problem hurtigt og professionelt, til gavn for såvel praksis-personale som for patient.

 

Dine opgaver vil bl.a. omfatte

  • Håndtere vores servicedesk funktion – primært via telefon, men også via e-mails
  • Prioritere og strukturere indgående sager og opfølgning på igangværende sager
  • Gennemføre analyser af problemer, finde årsager og komme med løsninger
  • Sikre at alle kunder får en hurtig og professionel behandling
  • Etablere viden om kundernes behov

 

Dine evner og personlighed

Vi forventer, at du har en solid IT-baggrund, og ser gerne at du har erfaring med support af IT-systemer.

Du taler og skriver dansk flydende. Samt har erfaring med engelsk.

Du skal være udadvendt og vant til at kommunikere effektivt med mange forskellige interessenter - både kunder og internt i organisationen.

Du skal være løsningsorienteret og i stand til at have meget på dit bord uden at miste fokus, selv i en til tider hektisk hverdag.

Erfaring som Lægesekretær, IT-supporter eller lignende Stillinger inden for Sundhed foretrækkes.

Erfaring med Patient Journalsystemet XMO eller lignende er en fordel, men ikke et krav.

 

Om os

CompuGroup Medical er den største leverandør af IT-systemer til praktiserende læger og fysioterapeuter i Danmark. Vi har ca. 1600 kunder, der tæller både læger, fysioterapeuter, psykologer og kiropraktorer. Dertil kommer en række offentlige institutioner og privathospitaler, der ligeledes anvender systemer fra CGM. Den danske afdeling tæller ca. 55 personer, der arbejder på vores kontorer i Aarhus, Frederikshavn, Odense og Holbæk.

 

Ansøgning

Send din ansøgning og dit CV til supportchef Heidi Sjølund, heidisjoelund.pedersen@CGM.com, så hurtigt som muligt. Vi holder løbende samtaler. For mere information omkring stillingen, kontakt Heidi på på +45 42142050.

CompuGroup Medical Denmark A/SAarhus2018-11-23T00:00:002019-01-18T00:00:00
329917234CompuGroup Medical søger vikar til vores support afdelingRobot Er du it-teknisk velfunderet og forstår dig på god service? Har du lyst til at blive en del af vores professionelle team i Supporten, hvor vi vægter service og kvalitet meget højt? Trives du i en dynamisk afdeling med et højt tempo, og har du et ønske om at arbejde i et tæt support-team med højt til loftet? Så har du nu chancen for et udfordrende vikariat i Equus Etera Supporten hos CompuGroup Medical. Om stillingen Du indgår i et professionelt first-line support team, der håndterer både kald og mail inden for Patient Journal Systemet Equus og Etera. Du kommer til at sidde i en helpdesk funktion, hvor du sammen med et team af 1st. level support og 2nd. level support kommer til at varetage support af Fysioterapeuter, Osteopater og Psykologer fordelt over hele landet. Vores fornemste opgave er at løse kundens problem hurtigt og professionelt, til gavn for såvel praksis-personale som for patient. Dine evner og personlighed Der tør gå foran Der kan lide forandringer Der synes alt nyt er spændende Der forstår at sætte vores brugere i centrum Der sætter en ære i at yde en professionel service Der forstår og kan kommunikere på alle niveauer Der fungere i et til tider hektisk miljø Der er positiv, fleksibel og besidder gode samarbejdsevner Der forstår hvordan man er en god kollega Optimalt har du en uddannelse som kliniksekretær og erfaring med Patient Journal Systemet Equus eller Xdont. Alternativt er du en erfaren IT-supporter, der har mod på at lære nyt. Du er udadvendt og vant til at kommunikere effektivt med mange forskellige interessenter da vores kommunikation både indebære kontakt til kunder og andre interessenter. Du har en bred viden sammen med en stor portion empati for andre mennesker. Du tilpasser din kommunikation og sikrer dig, at den enkelte bruger får den hjælp, der er brug for. Du skal være løsningsorienteret og i stand til at have meget på dit bord uden at miste fokus, selv i en til tider hektisk hverdag. Du er vedholdende og har forståelse for, at din rolle er at servicere kunderne bedst muligt og du er en teamplayer. Du taler og skriver dansk flydende. Samt har erfaring med engelsk. Om CompuGroup Medical CompuGroup Medical er en af verdensførende leverandører af IT-løsninger til sundhedssektoren. Med en årlig omsætning på mere end 500 millioner , er vores produkter designet til at supportere alle faglige og organisatoriske opgaver i lægepraksis, på apoteker og hospitaler og i klinikker. Vores mere end 4.300 højt kvalificerede ansatte servicerer mere end 400.000 læger, fysioterapeuter, psykologer og andre sundhedsarbejdere fra lokationer i 19 lande verden over. Jobbet Fuldtidsvikariat på 37timer. Forventet længde: 3 måneder, evt. længere grundet langtidssygemelding. Placering: Enten på vores hovedkontor i Århus, Sommervej 31.e. eller i vores afdeling i Holbæk på Amtmandsvej 2. Ansøgning Send din ansøgning og dit CV til supportchef Heidi Sjølund, heidisjoelund.pedersen@CGM.com, så hurtigt som muligt. Vi holder løbende samtaler. For mere information omkring stillingen, kontakt Heidi på 45 42142050.

Er du it-teknisk velfunderet og forstår dig på god service? Har du lyst til at blive en del af vores professionelle team i Supporten, hvor vi vægter service og kvalitet meget højt? Trives du i en dynamisk afdeling med et højt tempo, og har du et ønske om at arbejde i et tæt support-team med højt til loftet?  

Så har du nu chancen for et udfordrende vikariat i Equus/Etera Supporten hos CompuGroup Medical.

 

Om stillingen

Du indgår i et professionelt first-line support team, der håndterer både kald og mail inden for Patient Journal Systemet Equus og Etera. Du kommer til at sidde i en helpdesk funktion, hvor du sammen med et team af 1st. level support og 2nd. level support kommer til at varetage support af Fysioterapeuter, Osteopater og Psykologer fordelt over hele landet.

Vores fornemste opgave er at løse kundens problem hurtigt og professionelt, til gavn for såvel praksis-personale som for patient.

 

Dine evner og personlighed

  • Der tør gå foran
  • Der kan lide forandringer
  • Der synes alt nyt er spændende
  • Der forstår at sætte vores brugere i centrum
  • Der sætter en ære i at yde en professionel service
  • Der forstår og kan kommunikere på alle niveauer
  • Der fungere i et til tider hektisk miljø
  • Der er positiv, fleksibel og besidder gode samarbejdsevner
  • Der forstår hvordan man er en god kollega

Optimalt har du en uddannelse som kliniksekretær og erfaring med Patient Journal Systemet Equus eller Xdont. Alternativt er du en erfaren IT-supporter, der har mod på at lære nyt.

Du er udadvendt og vant til at kommunikere effektivt med mange forskellige interessenter – da vores kommunikation både indebære kontakt til kunder og andre interessenter. Du har en bred viden sammen med en stor portion empati for andre mennesker. Du tilpasser din kommunikation og sikrer dig, at den enkelte bruger får den hjælp, der er brug for.

Du skal være løsningsorienteret og i stand til at have meget på dit bord uden at miste fokus, selv i en til tider hektisk hverdag. Du er vedholdende og har forståelse for, at din rolle er at servicere kunderne bedst muligt og du er en teamplayer.

Du taler og skriver dansk flydende. Samt har erfaring med engelsk.

 

Om CompuGroup Medical

CompuGroup Medical er en af verdensførende leverandører af IT-løsninger til sundhedssektoren. Med en årlig omsætning på mere end 500 millioner €, er vores produkter designet til at supportere alle faglige og organisatoriske opgaver i lægepraksis, på apoteker og hospitaler og i klinikker. Vores mere end 4.300 højt kvalificerede ansatte servicerer mere end 400.000 læger, fysioterapeuter, psykologer og andre sundhedsarbejdere fra lokationer i 19 lande verden over.

 

Jobbet

Fuldtidsvikariat på 37timer.

Forventet længde: 3 måneder, evt. længere grundet langtidssygemelding.

Placering: Enten på vores hovedkontor i Århus, Sommervej 31.e. eller i vores afdeling i Holbæk på Amtmandsvej 2.

 

Ansøgning

Send din ansøgning og dit CV til supportchef Heidi Sjølund, heidisjoelund.pedersen@CGM.com, så hurtigt som muligt. Vi holder løbende samtaler. For mere information omkring stillingen, kontakt Heidi på +45 42142050.

CompuGroup Medical Denmark A/SAarhus2018-11-23T00:00:002019-01-18T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Facility tekniker med stærke IT-kompetencer til INCUBA A/S

INCUBA a/s

Aarhus
Vi søger en ny facility tekniker med stærke IT-kompetencer til en fuldtidsstilling i et livligt virksomhedsmiljø i stor udvikling. Du bliver en del af et dynamisk team på fire teknikere, der servicerer INCUBAs fire huse på Navitas, Katrinebjerg, i S...
Indrykket:12. december 2018
Udløbsdato:13. januar 2019

IT-Supporter søges til NHC A/S

NHC A/S

Silkeborg
IT Supporter søges til vores Helpdesk Stillingen: NHC A S søger en IT Supporter til vores 1. level support, som indgår i vores team af dygtige IT Supportere og driftskonsulenter. Du vil blive en del af en dynamisk organisation med højt til loftet, h...
Indrykket:12. december 2018
Udløbsdato:6. februar 2019

CompuGroup Medical søger ny medarbejder til teknisk support

CompuGroup Medical Denmark A/S

Aarhus
Til vores hovedkontor i Aarhus søger vi en teknisk it-supporter. Er du evt. uddannet inden for teknisk support og forstår du vigtigheden af et højt teknisk serviceniveau? Trives du i en dynamisk afdeling med et højt tempo, og har du et ønske om at a...
Indrykket:23. november 2018
Udløbsdato:18. januar 2019

CompuGroup Medical A/S søger IT-supporter til vores kontor i Aarhus

CompuGroup Medical Denmark A/S

Aarhus
Brænder du for god kundeservice og motiveres du af at gøre en forskel? Trives du i en dynamisksupport- afdeling med et højt tempo, og har du et ønske om at arbejde i et tæt support-team med højt til loftet? Kan du svare ja til disse spørgsmål, er st...
Indrykket:23. november 2018
Udløbsdato:18. januar 2019

CompuGroup Medical søger vikar til vores support afdeling

CompuGroup Medical Denmark A/S

Aarhus
Er du it-teknisk velfunderet og forstår dig på god service? Har du lyst til at blive en del af vores professionelle team i Supporten, hvor vi vægter service og kvalitet meget højt? Trives du i en dynamisk afdeling med et højt tempo, og har du et øns...
Indrykket:23. november 2018
Udløbsdato:18. januar 2019