Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

It-generalist til rollen som systemejer med ansvar for applikationsudvikling, vedligehold og drift af it-systemer på toldområdet

Som systemejer er du det proaktive omdrejningspunkt for koordinering af applikationsudvikling, vedligeholdelse og drift af vore erhvervsvendte it-systemer på toldområdet. Du er således med til at udvikle et af Skatteforvaltningens centrale områder, som har stor samfundsmæssig betydning. Stillingen giver dig store faglige udviklingsmuligheder gennem samarbejde og mange forskelligartede opgaver.

Tæt samarbejde med forretningsområder og leverandører
I rollen som systemejer har du fokus på et godt samarbejde med de systemrelaterede forretningsområder. Derudover arbejder du på at opnå et fortsat godt leverandørsamarbejde og sikrer kontraktoverholdelsen fra start til slut. Du skal i samarbejde med de eksisterende systemejere på området sikre, at leverandørerne implementerer de forretningsmæssige behov korrekt i systemerne med omtanke for funktionalitet, teknik og økonomi. Du indgår også i projekter i forhold til udvikling af nye toldsystemer (implementering af EU’s nye Toldkodeks).

Dine opgaver inkluderer desuden at du:

  • Sikrer økonomisk effektivitet og kvalitetssikring af leverandørernes estimater og tilbud
  • Sikrer at der hurtigt og effektivt tages action på fejl og fejlrettelser
  • Tilpasser kravspecificeringer til leverandørerne ud fra forretningsmæssige behov
  • Anvender ITIL processer i det daglige arbejde
  • Foretager opfølgning og kvalitetssikring på leverancer, samt test og idriftsættelse i samarbejde med dit team, forretningsområderne og leverandøren
  • Arbejder i et komplekst set-up med mange interessenter og flere leverandører, herunder EU, hvor du skal bidrage aktivt til governance af såvel Skatteforvaltningens løsninger samt fælles EU-systemer.

Proaktiv it-generalist med gode samarbejdsevner
Du er it-generalist med flair for såvel den tekniske systemopbygning som forretningsbehovene. Vi forestiller os, at du har erfaring med leverandørstyring og projektstyring. Du har måske tidligere arbejdet som product/system-owner/systemejer, it-/forretningskonsulent eller kommer fra en lignende stilling, men du kan også være nyuddannet med relevant uddannelsesmæssig baggrund som f.eks., cand.it, cand merc.it, diplomingeniør, professionsbachelor i softwareudvikling, datanom eller lignende.

Dine personlige kompetencer:

  • Du er proaktiv, initiativrig og tager ansvar for dine opgaver, så du sikrer, at deadlines bliver overholdt
  • Du er god til hurtigt at tilegne dig den fornødne viden
  • Du er god til at håndtere mange opgaver samtidigt
  • Du er god til at samarbejde i et bredt fagligt miljø med både forretningseksperter, it-kolleger og leverandører
  • Du kan begå dig både mundtligt og skriftligt på mange tekniske niveauer i et politisk miljø
  • Du har lyst til hele tiden at lære og er i stand til at sætte dig ind i komplekse it-faglige og forretningsmæssige problemstillinger.

Om din nye arbejdsplads
Du bliver en del af kontoret Toldsystemer, som består af 15 medarbejdere. Kontoret er en del af Udviklings- og Forenklingsstyrelsen, som omfatter Skatteforvaltningens udførende og strategiske it-leverandørstyring. Vi har ansvar for en bred portefølje af systemer/applikationer som understøtter Toldstyrelsens forretningsprocesser. Vi har en uformel omgangstone i hverdagen, hvor der på trods af mange opgaver, også er plads til kollegialt samvær. Du kan se frem til et tæt samarbejde på tværs af kontorerne, hvor du især samarbejder med andre systemejere, platformsejere og det relaterede forretningsområde.

Ansøgning og kontakt
Send din ansøgning med CV, eksamenspapirer og eventuelle udtalelser via linket ”Søg jobbet” senest 19. maj.

Har du spørgsmål til stillingen er du meget velkommen til at kontakte kontorchef Ragnhild Hjort Hargaard på tlf. 72 37 62 65.

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst for akademikere i staten, overenskomst for kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) eller overenskomst for Fuldmægtige m.fl. (DTS) i Skatteministeriet. Ansættelsesområdet er Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Der vil forud for ansættelsen blive indhentet straffeattest.

Arbejdsstedet vil være Østbanegade 123, 2100 København Ø. På sigt vil arbejdsstedet flytte til Osvald Helmuths Vej 4, 2000 Frederiksberg, tæt på Flintholm Station.

Der vil indgå en logisk analyse og en personanalyse i ansættelsesforløbet.

Om Udviklings- og Forenklingsstyrelsen
’I samarbejde med Skatteministeriets øvrige styrelser udvikler vi en fremtidsparat og sikker digital forvaltning’

Udviklings- og Forenklingsstyrelsen har til opgave at forenkle og udvikle it-løsninger og forretningsprocesser. Samtidig har styrelsen ansvar for at sikre stabil drift og vedligeholdelse af Skatteforvaltningens eksisterende it-systemer. Vores medarbejdere er fagligt kompetente og specialiserede og samtidig i stand til at arbejde tæt sammen med andre fagligheder på tværs af Skatteministeriet. Kun gennem et stærkt fagligt fællesskab på tværs af fagområderne kan vi lykkes med den omfangsrige og komplekse opgave, vi har.

Vi søger løbende nye kolleger, som deler vores ambition om at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor.

Læs mere om Udviklings- og Forenklingsstyrelsen på www.ufst.dk

Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330012053Phoenix-5c03aa8412019-04-26T00:00:00It-generalist til rollen som systemejer med ansvar for applikationsudvikling, vedligehold og drift af it-systemer på toldområdetSom systemejer er du det proaktive omdrejningspunkt for koordinering af applikationsudvikling, vedligeholdelse og drift af vore erhvervsvendte it-systemer på toldområdet. Du er således med til at udvikle et af Skatteforvaltningens centrale områder, som har stor samfundsmæssig betydning. Stillingen giver dig store faglige udviklingsmuligheder gennem samarbejde og mange forskelligartede opgaver.

Tæt samarbejde med forretningsområder og leverandører
I rollen som systemejer har du fokus på et godt samarbejde med de systemrelaterede forretningsområder. Derudover arbejder du på at opnå et fortsat godt leverandørsamarbejde og sikrer kontraktoverholdelsen fra start til slut. Du skal i samarbejde med de eksisterende systemejere på området sikre, at leverandørerne implementerer de forretningsmæssige behov korrekt i systemerne med omtanke for funktionalitet, teknik og økonomi. Du indgår også i projekter i forhold til udvikling af nye toldsystemer (implementering af EU’s nye Toldkodeks).

Dine opgaver inkluderer desuden at du:

  • Sikrer økonomisk effektivitet og kvalitetssikring af leverandørernes estimater og tilbud
  • Sikrer at der hurtigt og effektivt tages action på fejl og fejlrettelser
  • Tilpasser kravspecificeringer til leverandørerne ud fra forretningsmæssige behov
  • Anvender ITIL processer i det daglige arbejde
  • Foretager opfølgning og kvalitetssikring på leverancer, samt test og idriftsættelse i samarbejde med dit team, forretningsområderne og leverandøren
  • Arbejder i et komplekst set-up med mange interessenter og flere leverandører, herunder EU, hvor du skal bidrage aktivt til governance af såvel Skatteforvaltningens løsninger samt fælles EU-systemer.

Proaktiv it-generalist med gode samarbejdsevner
Du er it-generalist med flair for såvel den tekniske systemopbygning som forretningsbehovene. Vi forestiller os, at du har erfaring med leverandørstyring og projektstyring. Du har måske tidligere arbejdet som product/system-owner/systemejer, it-/forretningskonsulent eller kommer fra en lignende stilling, men du kan også være nyuddannet med relevant uddannelsesmæssig baggrund som f.eks., cand.it, cand merc.it, diplomingeniør, professionsbachelor i softwareudvikling, datanom eller lignende.

Dine personlige kompetencer:

  • Du er proaktiv, initiativrig og tager ansvar for dine opgaver, så du sikrer, at deadlines bliver overholdt
  • Du er god til hurtigt at tilegne dig den fornødne viden
  • Du er god til at håndtere mange opgaver samtidigt
  • Du er god til at samarbejde i et bredt fagligt miljø med både forretningseksperter, it-kolleger og leverandører
  • Du kan begå dig både mundtligt og skriftligt på mange tekniske niveauer i et politisk miljø
  • Du har lyst til hele tiden at lære og er i stand til at sætte dig ind i komplekse it-faglige og forretningsmæssige problemstillinger.

Om din nye arbejdsplads
Du bliver en del af kontoret Toldsystemer, som består af 15 medarbejdere. Kontoret er en del af Udviklings- og Forenklingsstyrelsen, som omfatter Skatteforvaltningens udførende og strategiske it-leverandørstyring. Vi har ansvar for en bred portefølje af systemer/applikationer som understøtter Toldstyrelsens forretningsprocesser. Vi har en uformel omgangstone i hverdagen, hvor der på trods af mange opgaver, også er plads til kollegialt samvær. Du kan se frem til et tæt samarbejde på tværs af kontorerne, hvor du især samarbejder med andre systemejere, platformsejere og det relaterede forretningsområde.

Ansøgning og kontakt
Send din ansøgning med CV, eksamenspapirer og eventuelle udtalelser via linket ”Søg jobbet” senest 19. maj.

Har du spørgsmål til stillingen er du meget velkommen til at kontakte kontorchef Ragnhild Hjort Hargaard på tlf. 72 37 62 65.

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst for akademikere i staten, overenskomst for kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) eller overenskomst for Fuldmægtige m.fl. (DTS) i Skatteministeriet. Ansættelsesområdet er Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Der vil forud for ansættelsen blive indhentet straffeattest.

Arbejdsstedet vil være Østbanegade 123, 2100 København Ø. På sigt vil arbejdsstedet flytte til Osvald Helmuths Vej 4, 2000 Frederiksberg, tæt på Flintholm Station.

Der vil indgå en logisk analyse og en personanalyse i ansættelsesforløbet.

Om Udviklings- og Forenklingsstyrelsen
’I samarbejde med Skatteministeriets øvrige styrelser udvikler vi en fremtidsparat og sikker digital forvaltning’

Udviklings- og Forenklingsstyrelsen har til opgave at forenkle og udvikle it-løsninger og forretningsprocesser. Samtidig har styrelsen ansvar for at sikre stabil drift og vedligeholdelse af Skatteforvaltningens eksisterende it-systemer. Vores medarbejdere er fagligt kompetente og specialiserede og samtidig i stand til at arbejde tæt sammen med andre fagligheder på tværs af Skatteministeriet. Kun gennem et stærkt fagligt fællesskab på tværs af fagområderne kan vi lykkes med den omfangsrige og komplekse opgave, vi har.

Vi søger løbende nye kolleger, som deler vores ambition om at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor.

Læs mere om Udviklings- og Forenklingsstyrelsen på www.ufst.dk

Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

2019-05-20T00:50:27.987 Som systemejer er du det proaktive omdrejningspunkt for koordinering af applikationsudvikling, vedligeholdelse og drift af vore erhvervsvendte it-systemer på toldområdet. Du er således med til at udvikle et af Skatteforvaltningens centrale områder, som har stor samfundsmæssig betydning. Stillingen giver dig store faglige udviklingsmuligheder gennem samarbejde og mange forskelligartede opgaver. Tæt samarbejde med forretningsområder og leverandører I rollen som systemejer har du fokus på et godt samarbejde med de systemrelaterede forretningsområder. Derudover arbejder du på at opnå et fortsat godt leverandørsamarbejde og sikrer kontraktoverholdelsen fra start til slut. Du skal i samarbejde med de eksisterende systemejere på området sikre, at leverandørerne implementerer de forretningsmæssige behov korrekt i systemerne med omtanke for funktionalitet, teknik og økonomi. Du indgår også i projekter i forhold til udvikling af nye toldsystemer (implementering af EU s nye Toldkodeks). Dine opgaver inkluderer desuden at du: Sikrer økonomisk effektivitet og kvalitetssikring af leverandørernes estimater og tilbud Sikrer at der hurtigt og effektivt tages action på fejl og fejlrettelser Tilpasser kravspecificeringer til leverandørerne ud fra forretningsmæssige behov Anvender ITIL processer i det daglige arbejde Foretager opfølgning og kvalitetssikring på leverancer, samt test og idriftsættelse i samarbejde med dit team, forretningsområderne og leverandøren Arbejder i et komplekst set-up med mange interessenter og flere leverandører, herunder EU, hvor du skal bidrage aktivt til governance af såvel Skatteforvaltningens løsninger samt fælles EU-systemer. Proaktiv it-generalist med gode samarbejdsevner Du er it-generalist med flair for såvel den tekniske systemopbygning som forretningsbehovene. Vi forestiller os, at du har erfaring med leverandørstyring og projektstyring. Du har måske tidligere arbejdet som product system-owner systemejer, it- forretningskonsulent eller kommer fra en lignende stilling, men du kan også være nyuddannet med relevant uddannelsesmæssig baggrund som f.eks., cand.it, cand merc.it, diplomingeniør, professionsbachelor i softwareudvikling, datanom eller lignende. Dine personlige kompetencer: Du er proaktiv, initiativrig og tager ansvar for dine opgaver, så du sikrer, at deadlines bliver overholdt Du er god til hurtigt at tilegne dig den fornødne viden Du er god til at håndtere mange opgaver samtidigt Du er god til at samarbejde i et bredt fagligt miljø med både forretningseksperter, it-kolleger og leverandører Du kan begå dig både mundtligt og skriftligt på mange tekniske niveauer i et politisk miljø Du har lyst til hele tiden at lære og er i stand til at sætte dig ind i komplekse it-faglige og forretningsmæssige problemstillinger. Om din nye arbejdsplads Du bliver en del af kontoret Toldsystemer, som består af 15 medarbejdere. Kontoret er en del af Udviklings- og Forenklingsstyrelsen, som omfatter Skatteforvaltningens udførende og strategiske it-leverandørstyring. Vi har ansvar for en bred portefølje af systemer applikationer som understøtter Toldstyrelsens forretningsprocesser. Vi har en uformel omgangstone i hverdagen, hvor der på trods af mange opgaver, også er plads til kollegialt samvær. Du kan se frem til et tæt samarbejde på tværs af kontorerne, hvor du især samarbejder med andre systemejere, platformsejere og det relaterede forretningsområde. Ansøgning og kontakt Send din ansøgning med CV, eksamenspapirer og eventuelle udtalelser via linket Søg jobbet senest 19. maj. Har du spørgsmål til stillingen er du meget velkommen til at kontakte kontorchef Ragnhild Hjort Hargaard på tlf. 72 37 62 65. Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst for akademikere i staten, overenskomst for kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) eller overenskomst for Fuldmægtige m.fl. (DTS) i Skatteministeriet. Ansættelsesområdet er Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Der vil forud for ansættelsen blive indhentet straffeattest. Arbejdsstedet vil være Østbanegade 123, 2100 København Ø. På sigt vil arbejdsstedet flytte til Osvald Helmuths Vej 4, 2000 Frederiksberg, tæt på Flintholm Station. Der vil indgå en logisk analyse og en personanalyse i ansættelsesforløbet. Om Udviklings- og Forenklingsstyrelsen I samarbejde med Skatteministeriets øvrige styrelser udvikler vi en fremtidsparat og sikker digital forvaltning Udviklings- og Forenklingsstyrelsen har til opgave at forenkle og udvikle it-løsninger og forretningsprocesser. Samtidig har styrelsen ansvar for at sikre stabil drift og vedligeholdelse af Skatteforvaltningens eksisterende it-systemer. Vores medarbejdere er fagligt kompetente og specialiserede og samtidig i stand til at arbejde tæt sammen med andre fagligheder på tværs af Skatteministeriet. Kun gennem et stærkt fagligt fællesskab på tværs af fagområderne kan vi lykkes med den omfangsrige og komplekse opgave, vi har. Vi søger løbende nye kolleger, som deler vores ambition om at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor. Læs mere om Udviklings- og Forenklingsstyrelsen på www.ufst.dk Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.11jobnet5c03aa84100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-19T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=122266&DepartmentId=9414&MediaId=2872&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3514192Skatteforvaltningen, KBH, Østbanegade11Østbanegade 1232100København Ø72376265DKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent749415JobNet4979046497904610025-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5c03aa84https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=5c03aa84https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5c03aa84&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5c03aa84&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Produktion_haandvaerk_og_transport/Haandvaerk_og_service/9.jpgEr du en fagligt stærk General?169811311Dansk3Læse/ tale11007General7Håndværk & service361575538Ragnhild Hjortnoreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmarkda-DK