Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

IT Infrastructure Manager søges til InCommodities

Vil du være med til at beskytte og fremtidssikre en af de stærke vækstkometer i energibranchen, og kan du drive IT-processer sikkert i mål? Tiltales du af en virksomhed med korte beslutningsveje og stærkt sammenhold? Så er det her din mulighed for at blive en nøgleperson i en inspirerende virksomhed fyldt med potentiale og muligheder!

betterpeople søger på vegne af InCommodities en IT Infrastructure Manager.

InCommodities, som er grundlagt i år 2017, er en partnerejet og uafhængig virksomhed, der beskæftiger sig med energihandel. InCommodities har en betydelig fysisk tilstedeværelse på det globale energimarked, hvor der handles og optimeres på porteføljen 24/7. På blot 3 år er InCommodities blevet en succes med prisværdige økonomiske resultater og en medarbejderstab på ca. 80 personer, som overvejende holder til på hovedkontoret i Aarhus N.

Nøglerolle i udviklingen af IT-sikkerhedsstrategi og konsolidering
I takt med InCommodities rivende udvikling søges nu en IT Infrastructure Manager, der er klar på at spille en nøglerolle på en unik vækstrejse.

Som IT Infrastructure Manager bliver du en del af InCommodities IT-/udviklingsafdeling, som samlet set består af 20 personer, hvor du bliver ansvarlig IT-support og administration.

En af dine væsentlige opgaver som IT Infrastructure Manager bliver at udarbejde en IT-sikkerhedsstrategi, der dækker alle områder af forretningen, samtidig bliver det din opgave at drive implementeringen af strategien. Du får i den forbindelse det fulde ansvar for at konsolidere IT-platformen og herigennem forstærke InCommodities fortsatte vækst. Som IT Infrastructure Manager bliver det din opgave at introducere og vedligeholde IT-sikkerhedsstrategien for de nationale såvel som internationale samarbejdspartnere, som bliver afgørende for InCommodities fremtidige IT-sikkerhed og struktur.

Som ansvarlig for IT-support og administrationsteamet går du i spidsen for at skabe verdens bedste interne IT-support. Du har fokus på at drive InCommodities’ netværksinfrastruktur, som både inkluderer Danmark og USA, og du tager ansvar for ressourcestyring, onsite og offsite serverhosting, licenser mv. samt alt hardware internt i virksomheden. Som udgangspunkt er du at finde på kontoret i Aarhus N, men der er mulighed for en hjemmearbejdsdag om ugen.

Selvdreven person med gåpåmod, der kan uddelegere og eksekvere
Dine kvalifikationer har du opnået gennem minimum 3-5 års erfaring fra en lignende stilling, hvor du har opbygget solid erfaring med IT-sikkerhed, -arkitektur, -netværk og administration. Du har en relevant uddannelsesbaggrund, som f.eks. datafagtekniker, IT-teknolog eller lignende. Vigtigst af alt er det dog, at du kan drive processen omkring IT-administration og tage ansvar for IT-processer/projekter, så de gennem uddelegering og egen eksekvering bringes sikkert i mål. Det er en fordel, hvis du har erfaring med Azure og AWS. Sagt med andre ord er du fagligt skarp og kan dit stof, så du kan gå forrest i udviklingen af dit fagområde og understøtte dine kollegaer i løsningen af opgaver.

Som person er du selvdreven af natur, og du agerer proaktivt, strategisk og med stor seriøsitet, så dine medarbejdere fornemmer ’sense of urgency’ på positiv vis. Du lægger vægt på stærke og værdiskabende samarbejdsrelationer, og dine kommunikative evner er gode på både dansk og engelsk.

En forretningsmæssig succes, hvor du kan gøre en afgørende forskel
Du tilbydes et særdeles spændende og indflydelsesrigt job, hvor du virkelig kan gøre en afgørende forskel og gennem IT-sikkerhed være med til at beskytte og fremtidssikre en forretningsmæssig succes i særklasse. InCommodities er en sund og stærkt voksende virksomhed fyldt med potentiale og muligheder, der konstant arbejdes på at indfri i endnu større grad. Du vil opleve kollegaer med høj faglighed og intelligens, som prioriterer hinanden socialt og har et stærkt sammenhold. Der er en flad organisationsstruktur med korte beslutningsveje. Kulturen er præget af transparens, ærlighed, fleksibilitet og fokus på work-life-balance.

Om rekrutteringen
Da stillingen ønskes besat hurtigst muligt, behandler vi ansøgninger løbende. Der ventes dog gerne på den rette kandidat. Har du spørgsmål til stillingen, så kontakt venligst Claus Bak på e-mail cb@betterpeople.dk eller på mobil 5383 4994 eller Maria Faber på e-mail mf@betterpeople.dk eller på mobil 5382 4466. Alle ansøgninger behandles fortroligt og med diskretion.

(C) betterpeople A/S


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.