Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

IT-konsulent der kan holde mange bolde i luften

Lidt om os selv

ITAGIL er en veldrevet og succesrig IT-virksomhed med hovedkontor i København. Vi er blevet udnævnt til Gazelle af Børsen i 3 år i træk, 3402-certificeret, AAA-kreditrated og vi vokser stadig. Vi er pt. 25 medarbejdere fordelt på vores kontorer i København og Tønder, der supporterer og vedligeholder virksomheders IT-infrastruktur og –systemer, og søger nu en kompetent kollega til vores kontor i København Ø med flair for IT og mulighederne deri.

Jobbet

Vi har brug for en kollega til vores konsulentteam der kan identificere et problem, nedbryde det i løsbare elementer og implementere løsningen hos vores kunder. Vi søger en servicemindet og udadvendt person med sans for struktureret arbejde og kvalitet. Du skal selvstændigt, dog med støtte fra virksomhedens vidensgrundlag, medvirke til at løse en række driftsmæssige opgaver som f.eks. helpdesk, onsite service, implementeringer, dokumentation, projektstyring og generel bistand vedr. IT-mæssige områder for vores kunder.

Vores forventninger til dig

Du skal have en præsentabel fremtræden. Du skal have kørekort. Du skal arbejde struktureret og med forståelsen for dokumentation og timeregistrering som en absolut nødvendighed. Du skal være villig til at indgå i et team der alle giver sig 100% for opgaven. Hvis du har erfaringer med Office 365 og AD og bevis på din Microsoft viden i form af en MCP eller lignende er det at foretrække. Du har en teknisk IT-baggrund enten uddannelsesmæssigt eller fra et tidligere lignende job. Du er villig til at blive testet på din IT-viden ved en eventuel samtale.

Vi tilbyder

  • At blive en del af vores konsulentteam
  • Selvstændigt ansvar for opgaver og projekter
  • Et spændende og udviklende miljø
  • En ungdommelig virksomhed med højt humør
  • Frokostordning
  • Løn og medarbejdergoder efter anciennitet og kvalifikationer

Yderligere oplysninger og ansøgning

Hvis du vil vide mere om stillingen kontakt da Adm. Direktør Kim Pichard Nielsen på tlf. 70261617

En eventuel ansøgning fremsendes, med billede, på mail job@itagil.dk


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330162141Phoenix-9f891b5112020-01-22T00:00:00IT-konsulent der kan holde mange bolde i luften

Lidt om os selv

ITAGIL er en veldrevet og succesrig IT-virksomhed med hovedkontor i København. Vi er blevet udnævnt til Gazelle af Børsen i 3 år i træk, 3402-certificeret, AAA-kreditrated og vi vokser stadig. Vi er pt. 25 medarbejdere fordelt på vores kontorer i København og Tønder, der supporterer og vedligeholder virksomheders IT-infrastruktur og –systemer, og søger nu en kompetent kollega til vores kontor i København Ø med flair for IT og mulighederne deri.

Jobbet

Vi har brug for en kollega til vores konsulentteam der kan identificere et problem, nedbryde det i løsbare elementer og implementere løsningen hos vores kunder. Vi søger en servicemindet og udadvendt person med sans for struktureret arbejde og kvalitet. Du skal selvstændigt, dog med støtte fra virksomhedens vidensgrundlag, medvirke til at løse en række driftsmæssige opgaver som f.eks. helpdesk, onsite service, implementeringer, dokumentation, projektstyring og generel bistand vedr. IT-mæssige områder for vores kunder.

Vores forventninger til dig

Du skal have en præsentabel fremtræden. Du skal have kørekort. Du skal arbejde struktureret og med forståelsen for dokumentation og timeregistrering som en absolut nødvendighed. Du skal være villig til at indgå i et team der alle giver sig 100% for opgaven. Hvis du har erfaringer med Office 365 og AD og bevis på din Microsoft viden i form af en MCP eller lignende er det at foretrække. Du har en teknisk IT-baggrund enten uddannelsesmæssigt eller fra et tidligere lignende job. Du er villig til at blive testet på din IT-viden ved en eventuel samtale.

Vi tilbyder

  • At blive en del af vores konsulentteam
  • Selvstændigt ansvar for opgaver og projekter
  • Et spændende og udviklende miljø
  • En ungdommelig virksomhed med højt humør
  • Frokostordning
  • Løn og medarbejdergoder efter anciennitet og kvalifikationer

Yderligere oplysninger og ansøgning

Hvis du vil vide mere om stillingen kontakt da Adm. Direktør Kim Pichard Nielsen på tlf. 70261617

En eventuel ansøgning fremsendes, med billede, på mail job@itagil.dk

2020-02-17T19:50:52.193 Lidt om os selv ITAGIL er en veldrevet og succesrig IT-virksomhed med hovedkontor i København. Vi er blevet udnævnt til Gazelle af Børsen i 3 år i træk, 3402-certificeret, AAA-kreditrated og vi vokser stadig. Vi er pt. 25 medarbejdere fordelt på vores kontorer i København og Tønder, der supporterer og vedligeholder virksomheders IT-infrastruktur og systemer, og søger nu en kompetent kollega til vores kontor i København Ø med flair for IT og mulighederne deri. Jobbet Vi har brug for en kollega til vores konsulentteam der kan identificere et problem, nedbryde det i løsbare elementer og implementere løsningen hos vores kunder. Vi søger en servicemindet og udadvendt person med sans for struktureret arbejde og kvalitet. Du skal selvstændigt, dog med støtte fra virksomhedens vidensgrundlag, medvirke til at løse en række driftsmæssige opgaver som f.eks. helpdesk, onsite service, implementeringer, dokumentation, projektstyring og generel bistand vedr. IT-mæssige områder for vores kunder. Vores forventninger til dig Du skal have en præsentabel fremtræden. Du skal have kørekort. Du skal arbejde struktureret og med forståelsen for dokumentation og timeregistrering som en absolut nødvendighed. Du skal være villig til at indgå i et team der alle giver sig 100 for opgaven. Hvis du har erfaringer med Office 365 og AD og bevis på din Microsoft viden i form af en MCP eller lignende er det at foretrække. Du har en teknisk IT-baggrund enten uddannelsesmæssigt eller fra et tidligere lignende job. Du er villig til at blive testet på din IT-viden ved en eventuel samtale. Vi tilbyder At blive en del af vores konsulentteam Selvstændigt ansvar for opgaver og projekter Et spændende og udviklende miljø En ungdommelig virksomhed med højt humør Frokostordning Løn og medarbejdergoder efter anciennitet og kvalifikationer Yderligere oplysninger og ansøgning Hvis du vil vide mere om stillingen kontakt da Adm. Direktør Kim Pichard Nielsen på tlf. 70261617 En eventuel ansøgning fremsendes, med billede, på mail job@itagil.dk11Jobnet9f891b51100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2020-02-29T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3696012ITAGIL ApS11Hans Knudsens Plads 12100København ØDKDanmark0job@itagil.dkDKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent10000888233JobNet5102591510259110020-01-2020000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=9f891b51https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=9f891b51https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=9f891b51&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=9f891b51&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonIT-konsulent der kan holde mange bolde i luften1Dansk3Læse/ tale213116IT-konsulent1IT363973179Kim Pichard Nielsenjob@itagil.dkDKDanmarkDKDanmark330183186Engagerede og ambitiøse IT udviklere til sikring af fremtidens momsløsningRobot Som IT udvikler i vores relativt nye kontor Udvikling OSM vil du have mulighed for at præge den agile udvikling og at være med til at udvikle centrale IT-løsninger til fremtidens skattevæsen. Arbejdet vil være forankret i agile teams, og hvor din nysgerrighed, ambition og evner til at udfordre ift. optimering af løsningsdesign vil være i centrum. Vi søger ambitiøse udviklere, som vil være en del af et af vores nyere kontorer, der skal drive gennemførelsen af IT-udviklingsprojekter i Skatteforvaltningen. Kontoret bidrager som en af de primære opgaver med fullstack, frontend og backend udviklere i IT-udviklingsprojekter, der også består af teams af arkitekter, løsningsdesignere, tekniske testere, mv. Som IT udvikler i Udvikling OSM (One Stop Moms) bliver du en del af et agilt, tværfagligt team, med basis i agile arbejdsprincipper, hvor vi arbejder vi i korte sprints og med daglige stand-up møder. Det er en vigtig del af opgaveløsningen at medvirke til at udfordre opgaver og løsninger, og der er derfor vigtigt, at du er nysgerrig af natur og trives i et uformelt, dynamisk og til tider hektisk miljø. Kontoret indgår som en enhed i fagafdelingen Kvalitet og Udvikling, som har ansvar for den IT-tekniske del af Skatteforvaltningens IT-projektportefølje. Afdelingen består af i alt 7 kontorer med tætte snitflader, relationer og samarbejde med hinanden. De øvrige kontorer beskæftiger sig med sammenlignelige opgaveporteføljer tilknyttet programmer og projekter, ligesom kvalitetssikring i relation til IT-udviklingsopgaver også er forankret her. Som den første opgave vil du blive engageret i One Stop Moms projektet, som i dag er en af de største IT udviklingsopgaver i Skatteforvaltningen. One Stop Moms er et EU-projekt, der skal opbygge en IT-løsning til tilsikring af lettelser til erhvervslivet og mere fair konkurrence på tværs af EU, samt nedbringe svindlen med moms. På længere sigt vil du skulle bruge dine kompetencer i relation til nogle af vores mange andre kommende udviklingsprojekter i Skatteforvaltningen. Om os Vi er en innovativ og moderne arbejdsplads med attraktive arbejdsforhold i balance, god introduktion til opgaverne, og med plads til personlig udvikling. I det daglige har vi en uformel omgangstone, og vi prioriterer den løbende sparring imellem medarbejdere imellem. Du vil i nødvendigt omfang kunne støtte dig op ad erfarne kolleger i både kontoret og i projekterne, og du vil derfor løbende kunne bygge videre på og skærpe dine kompetencer. Herunder vil blive lagt særlig vægt på at understøtte din evne til at kunne forholde dig til forretningskrav med henblik på at omsætte dem til effektiv kode. Om dig Du kan være nyuddannet eller have nogle års erfaring med IT udvikling, med udgangspunkt i en relevant videregående uddannelse fra eksempelvis DTU, ITU, DIKU, Erhvervsakademi eller tilsvarende. Du skal have lyst til at arbejde med mange forskellige teknologier, være løsningsorienteret og tænke kreativt, når det kommer til anvendelsesmulighederne. Du er social og handler proaktivt, og du er nysgerrig af natur og opbygger viden i tæt samarbejde med dine kolleger. Endvidere har du en god forståelse for udfordringer og styrker, der er forbundet med IT-udvikling. ?Vi arbejder med en række af de nyeste teknologier, og du forventes bl.a. at komme til at arbejde med følgende: Java, Spring Boot Angular eller Vue, Bootstrap, SASS Git, Jenkins, Docker, OpenShift, Artifactory PostgreSQL REST API Microservices og event-drevet arkitektur Continuous Deployment og Integration Agile og Scrum Det vil være en fordel, såfremt du har kendskab til flere af disse værktøjer, teknologier og metoder. Ansøgning og kontakt Ansøgning med CV og eksamenspapirer bedes sendt via linket Søg stillingen senest den 28. februar 2020. Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Jakob Kristoffersen på tlf. 52150165. Send gerne din ansøgning hurtigt, da vi afholder samtaler løbende. Der vil indgå en logisk analyse og en personanalyse i ansættelsesforløbet. Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst for akademikere i staten, overenskomst for kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) eller overenskomst for Fuldmægtige m.fl. (DTS) i Skatteministeriet. Der vil forud for ansættelsen blive indhentet straffeattest og referencer. Ansættelsesområdet er Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Dit arbejdssted vil på kort sigt være Østbanegade 123, 2100 København Ø. Men til sommer forventes arbejdsstedet at skifte til Udviklings- og Forenklingsstyrelsens nye fælles lokation på Osvald Helmuths Vej 4, 2000 Frederiksberg. Om Udviklings- og Forenklingsstyrelsen I samarbejde med Skatteministeriets øvrige styrelser udvikler vi en fremtidsparat og sikker digital forvaltning Udviklings- og Forenklingsstyrelsen har til opgave at forenkle og udvikle it-løsninger og forretningsprocesser. Samtidig har styrelsen ansvar for at sikre stabil drift og vedligeholdelse af skatteforvaltningens eksisterende it-systemer. Vores medarbejdere er fagligt kompetente og specialiserede og samtidig i stand til at arbejde tæt sammen med andre fagligheder på tværs af Skatteministeriet. Kun gennem et stærkt fagligt fællesskab på tværs af fagområderne kan vi lykkes med den omfangsrige og komplekse opgave, vi har. Vi søger løbende nye kolleger, som deler vores ambition om at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor. Læs mere om Udviklings- og Forenklingsstyrelsen på www.ufst.dk Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.Som IT udvikler i vores relativt nye kontor "Udvikling OSM" vil du have mulighed for at præge den agile udvikling og at være med til at udvikle centrale IT-løsninger til fremtidens skattevæsen. Arbejdet vil være forankret i agile teams, og hvor din nysgerrighed, ambition og evner til at udfordre ift. optimering af løsningsdesign vil være i centrum.

Vi søger ambitiøse udviklere, som vil være en del af et af vores nyere kontorer, der skal drive gennemførelsen af IT-udviklingsprojekter i Skatteforvaltningen. Kontoret bidrager som en af de primære opgaver med fullstack, frontend og backend udviklere i IT-udviklingsprojekter, der også består af teams af arkitekter, løsningsdesignere, tekniske testere, mv.

Som IT udvikler i Udvikling OSM (One Stop Moms) bliver du en del af et agilt, tværfagligt team, med basis i agile arbejdsprincipper, hvor vi arbejder vi i korte sprints og med daglige stand-up møder. Det er en vigtig del af opgaveløsningen at medvirke til at udfordre opgaver og løsninger, og der er derfor vigtigt, at du er nysgerrig af natur og trives i et uformelt, dynamisk og til tider hektisk miljø.

Kontoret indgår som en enhed i fagafdelingen Kvalitet og Udvikling, som har ansvar for den IT-tekniske del af Skatteforvaltningens IT-projektportefølje. Afdelingen består af i alt 7 kontorer med tætte snitflader, relationer og samarbejde med hinanden. De øvrige kontorer beskæftiger sig med sammenlignelige opgaveporteføljer tilknyttet programmer og projekter, ligesom kvalitetssikring i relation til IT-udviklingsopgaver også er forankret her.

Som den første opgave vil du blive engageret i One Stop Moms projektet, som i dag er en af de største IT udviklingsopgaver i Skatteforvaltningen. One Stop Moms er et EU-projekt, der skal opbygge en IT-løsning til tilsikring af lettelser til erhvervslivet og mere fair konkurrence på tværs af EU, samt nedbringe svindlen med moms. På længere sigt vil du skulle bruge dine kompetencer i relation til nogle af vores mange andre kommende udviklingsprojekter i Skatteforvaltningen.


Om os
Vi er en innovativ og moderne arbejdsplads med attraktive arbejdsforhold i balance, god introduktion til opgaverne, og med plads til personlig udvikling.

I det daglige har vi en uformel omgangstone, og vi prioriterer den løbende sparring imellem medarbejdere imellem. Du vil i nødvendigt omfang kunne støtte dig op ad erfarne kolleger i både kontoret og i projekterne, og du vil derfor løbende kunne bygge videre på og skærpe dine kompetencer. Herunder vil blive lagt særlig vægt på at understøtte din evne til at kunne forholde dig til forretningskrav med henblik på at omsætte dem til effektiv kode.


Om dig
Du kan være nyuddannet eller have nogle års erfaring med IT udvikling, med udgangspunkt i en relevant videregående uddannelse fra eksempelvis DTU, ITU, DIKU, Erhvervsakademi eller tilsvarende.

Du skal have lyst til at arbejde med mange forskellige teknologier, være løsningsorienteret og tænke kreativt, når det kommer til anvendelsesmulighederne. Du er social og handler proaktivt, og du er nysgerrig af natur og opbygger viden i tæt samarbejde med dine kolleger. Endvidere har du en god forståelse for udfordringer og styrker, der er forbundet med IT-udvikling.

?Vi arbejder med en række af de nyeste teknologier, og du forventes bl.a. at komme til at arbejde med følgende:

  • Java, Spring Boot
  • Angular eller Vue, Bootstrap, SASS
  • Git, Jenkins, Docker, OpenShift, Artifactory
  • PostgreSQL
  • REST API
  • Microservices og event-drevet arkitektur
  • Continuous Deployment og Integration
  • Agile og Scrum


Det vil være en fordel, såfremt du har kendskab til flere af disse værktøjer, teknologier og metoder.

Ansøgning og kontakt
Ansøgning med CV og eksamenspapirer bedes sendt via linket ”Søg stillingen” senest den 28. februar 2020. Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Jakob Kristoffersen på tlf. 52150165. Send gerne din ansøgning hurtigt, da vi afholder samtaler løbende. Der vil indgå en logisk analyse og en personanalyse i ansættelsesforløbet.

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst for akademikere i staten, overenskomst for kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) eller overenskomst for Fuldmægtige m.fl. (DTS) i Skatteministeriet. Der vil forud for ansættelsen blive indhentet straffeattest og referencer.

Ansættelsesområdet er Skatteministeriet med tilhørende institutioner.
Dit arbejdssted vil på kort sigt være Østbanegade 123, 2100 København Ø. Men til sommer forventes arbejdsstedet at skifte til Udviklings- og Forenklingsstyrelsens nye fælles lokation på Osvald Helmuths Vej 4, 2000 Frederiksberg.

Om Udviklings- og Forenklingsstyrelsen
’I samarbejde med Skatteministeriets øvrige styrelser udvikler vi en fremtidsparat og sikker digital forvaltning’

Udviklings- og Forenklingsstyrelsen har til opgave at forenkle og udvikle it-løsninger og forretningsprocesser. Samtidig har styrelsen ansvar for at sikre stabil drift og vedligeholdelse af skatteforvaltningens eksisterende it-systemer. Vores medarbejdere er fagligt kompetente og specialiserede og samtidig i stand til at arbejde tæt sammen med andre fagligheder på tværs af Skatteministeriet. Kun gennem et stærkt fagligt fællesskab på tværs af fagområderne kan vi lykkes med den omfangsrige og komplekse opgave, vi har.

Vi søger løbende nye kolleger, som deler vores ambition om at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor.

Læs mere om Udviklings- og Forenklingsstyrelsen på www.ufst.dk

Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

Skatteforvaltningen, KBH, ØstbanegadeKøbenhavn Ø2020-02-18T00:00:002020-02-28T00:00:00
330182966IT-konsulent der kan holde mange bolde i luftenRobot Lidt om os selv ITAGIL er en veldrevet og succesrig IT-virksomhed med hovedkontor i København. Vi er blevet udnævnt til Gazelle af Børsen i 3 år i træk, 3402-certificeret, AAA-kreditrated og vi vokser stadig. Vi er pt. 25 medarbejdere fordelt på vores kontorer i København og Tønder, der supporterer og vedligeholder virksomheders IT-infrastruktur og systemer, og søger nu en kompetent kollega til vores kontor i København Ø med flair for IT og mulighederne deri. Jobbet Vi har brug for en kollega til vores konsulentteam der kan identificere et problem, nedbryde det i løsbare elementer og implementere løsningen hos vores kunder. Vi søger en servicemindet og udadvendt person med sans for struktureret arbejde og kvalitet. Du skal selvstændigt, dog med støtte fra virksomhedens vidensgrundlag, medvirke til at løse en række driftsmæssige opgaver som f.eks. helpdesk, onsite service, implementeringer, dokumentation, projektstyring og generel bistand vedr. IT-mæssige områder for vores kunder. Vores forventninger til dig Du skal have en præsentabel fremtræden. Du skal have kørekort. Du skal arbejde struktureret og med forståelsen for dokumentation og timeregistrering som en absolut nødvendighed. Du skal være villig til at indgå i et team der alle giver sig 100 for opgaven. Hvis du har erfaringer med Office 365 og AD og bevis på din Microsoft viden i form af en MCP eller lignende er det at foretrække. Du har en teknisk IT-baggrund enten uddannelsesmæssigt eller fra et tidligere lignende job. Du er villig til at blive testet på din IT-viden ved en eventuel samtale. Vi tilbyder At blive en del af vores konsulentteam Selvstændigt ansvar for opgaver og projekter Et spændende og udviklende miljø En ungdommelig virksomhed med højt humør Frokostordning Løn og medarbejdergoder efter anciennitet og kvalifikationer Yderligere oplysninger og ansøgning Hvis du vil vide mere om stillingen kontakt da Adm. Direktør Kim Pichard Nielsen på tlf. 70261617 En eventuel ansøgning fremsendes, med billede, på mail job@itagil.dk

Lidt om os selv

ITAGIL er en veldrevet og succesrig IT-virksomhed med hovedkontor i København. Vi er blevet udnævnt til Gazelle af Børsen i 3 år i træk, 3402-certificeret, AAA-kreditrated og vi vokser stadig. Vi er pt. 25 medarbejdere fordelt på vores kontorer i København og Tønder, der supporterer og vedligeholder virksomheders IT-infrastruktur og –systemer, og søger nu en kompetent kollega til vores kontor i København Ø med flair for IT og mulighederne deri.

Jobbet

Vi har brug for en kollega til vores konsulentteam der kan identificere et problem, nedbryde det i løsbare elementer og implementere løsningen hos vores kunder. Vi søger en servicemindet og udadvendt person med sans for struktureret arbejde og kvalitet. Du skal selvstændigt, dog med støtte fra virksomhedens vidensgrundlag, medvirke til at løse en række driftsmæssige opgaver som f.eks. helpdesk, onsite service, implementeringer, dokumentation, projektstyring og generel bistand vedr. IT-mæssige områder for vores kunder.

Vores forventninger til dig

Du skal have en præsentabel fremtræden. Du skal have kørekort. Du skal arbejde struktureret og med forståelsen for dokumentation og timeregistrering som en absolut nødvendighed. Du skal være villig til at indgå i et team der alle giver sig 100% for opgaven. Hvis du har erfaringer med Office 365 og AD og bevis på din Microsoft viden i form af en MCP eller lignende er det at foretrække. Du har en teknisk IT-baggrund enten uddannelsesmæssigt eller fra et tidligere lignende job. Du er villig til at blive testet på din IT-viden ved en eventuel samtale.

Vi tilbyder

  • At blive en del af vores konsulentteam
  • Selvstændigt ansvar for opgaver og projekter
  • Et spændende og udviklende miljø
  • En ungdommelig virksomhed med højt humør
  • Frokostordning
  • Løn og medarbejdergoder efter anciennitet og kvalifikationer

Yderligere oplysninger og ansøgning

Hvis du vil vide mere om stillingen kontakt da Adm. Direktør Kim Pichard Nielsen på tlf. 70261617

En eventuel ansøgning fremsendes, med billede, på mail job@itagil.dk

ITAGIL ApSKøbenhavn Ø2020-02-18T00:00:002020-02-29T00:00:00
330189399Vi mangler en teknisk IT-konsulent til vores omfattende integrationsplatformRobot Brænder du for lave sammenhængende integrationer mellem forretningskritiske systemer? Har du lyst til at være med til at give læger og sygeplejersker brugbare værktøjer døgnet rundt i deres livsvigtige arbejde på hospitalerne? Så kan du blive en nøgleperson i vores udviklingsorganisation. Din kommende hverdag Du vil blive ansat i Center for IT, Medico og Telefoni (CIMT), i enheden Systemer og sektionen Integrationsudvikling, som varetager digitaliseringen ifm. Regionens integrationer. Enheden Systemer består af 4 sektioner og ca. 100 medarbejdere. Du vil komme til at arbejde med Bridges , som er den del af Sundhedsplatformen, hvor administrationen af de tekniske interfaces varetages. Du skal være med til at sikre at Sundhedsplatformens interfaces er effektive og stabile 24 7, så patientdata, der udveksles via integrationerne mellem Sundhedsplatformen, systemerne i to regioner samt øvrige eksterne systemer, understøtter forretningens nuværende og fremtidige behov. Vi har, i integrationsarbejdet, mange snitflader til samarbejdspartnere, hvorfor interessent- og leverandørhåndtering og evne til at være forretningsanalytisk spiller en vigtig rolle i din hverdag. Dit ansvar vil blandt andet være at: analysere komplekse kliniske såvel som tekniske forretningsbehov til integrationerne modtage og vurdere nye softwareløsninger mhp. test og implementering udvikle og teste nye integrationer interfaces analysere og løse komplicerede fejl i interface håndtere incidents og change-requests i vores ITSM-system, ServiceNow dokumentere ændringer samt arbejdsgange prioritere opgaver efter vigtighed have kontakt til udviklere forvaltere superbrugere Vi forventer Vi søger en kollega, der har tekniske kompetencer og erfaring med at etablere integrationer mellem forretningskritiske systemer. Derudover forventer vi, at du har en uddannelse på bachelorniveau inden for IT f.eks. datalogi eller lignende har erfaring med netværksteknologier kan bevare overblik og fokus, selvom der er mange opgaver i gang på samme tid arbejder struktureret og med høj kvalitet er analytisk i søgen på sammenhængende løsninger er engageret, vedholdende og helhedsorienteret har gode engelskkundskaber skriftligt som mundtligt har gode kommunikative egenskaber Derudover vil det være en fordel, hvis du: har kendskab til sundhedsvæsenet og til sundheds IT er vant til at arbejde med kvalitetssikring via test- og change processer Vi tilbyder Hos os får du et spændende og udfordrende job stor mulighed for at præge dine egne arbejdsopgaver i et dynamisk miljø med frihed under ansvar mulighed for at være med til at gøre en forskel for sundhedssektoren i to regioner dygtige og engagerede kolleger og et stærkt fællesskab gode muligheder for personlig og faglig udvikling Ansættelsesforhold Løn- og ansættelsesvilkår med udgangspunkt i gældende overenskomst med mulighed for forhandling af eventuelle tillæg, der modsvarer dine kvalifikationer. Arbejdstiden er 37 timer pr. uge og dit ansættelsessted vil være på vores kontor på Lyngbyvej 20, st. 2100 København Ø. Forventet startdato er d. 1. juni 2020 eller tidligere, hvis muligt. Yderligere oplysninger Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte: Sektionschef for Integrationsudvikling, Marianne Toftgaard på tlf. 45 21 36 27 71 eller mail: marianne.toftgaard@regionh.dk. (I ugerne 11 og 12: Teamkoordinator Marc Petersen på tlf. 45 21 48 09 78 eller mail: marc.petersen@regionh.dk) Ansøgningsfrist Send din ansøgning vedlagt relevante dokumenter senest den 22. marts 2020. CIMT tilbyder job med mening i et stærkt fagligt miljø Vi driver, supporterer og udvikler it, medico-udstyr og telefoni på Region Hovedstadens hospitaler, virksomheder og centre. På hospitalerne handler teknologi om liv. Om at redde liv og gøre livet bedre. Vi hjælper syge mennesker til en bedre livskvalitet. Sundhedsteknologi er afgørende for, at læger, sygeplejersker og andre ansatte kan give patienterne den bedste behandling. I CIMT skaber vi grundlaget for et velfungerende sundhedsvæsen.Brænder du for lave sammenhængende integrationer mellem forretningskritiske systemer?
Har du lyst til at være med til at give læger og sygeplejersker brugbare værktøjer døgnet rundt i deres livsvigtige arbejde på hospitalerne? Så kan du blive en nøgleperson i vores udviklingsorganisation.


Din kommende hverdag
Du vil blive ansat i Center for IT, Medico og Telefoni (CIMT), i enheden Systemer og sektionen Integrationsudvikling, som varetager digitaliseringen ifm. Regionens integrationer.

Enheden Systemer består af 4 sektioner og ca. 100 medarbejdere.

Du vil komme til at arbejde med ”Bridges”, som er den del af Sundhedsplatformen, hvor administrationen af de tekniske interfaces varetages.

Du skal være med til at sikre at Sundhedsplatformens interfaces er effektive og stabile 24/7, så patientdata, der udveksles via integrationerne mellem Sundhedsplatformen, systemerne i to regioner samt øvrige eksterne systemer, understøtter forretningens nuværende og fremtidige behov.

Vi har, i integrationsarbejdet, mange snitflader til samarbejdspartnere, hvorfor interessent- og leverandørhåndtering og evne til at være forretningsanalytisk spiller en vigtig rolle i din hverdag.

Dit ansvar vil blandt andet være at:

  • analysere komplekse kliniske såvel som tekniske forretningsbehov til integrationerne
  • modtage og vurdere nye softwareløsninger mhp. test og implementering
  • udvikle og teste nye integrationer/interfaces
  • analysere og løse komplicerede fejl i interface
  • håndtere incidents og change-requests i vores ITSM-system, ServiceNow
  • dokumentere ændringer samt arbejdsgange
  • prioritere opgaver efter vigtighed
  • have kontakt til udviklere/forvaltere/superbrugere


Vi forventer
Vi søger en kollega, der har tekniske kompetencer og erfaring med at etablere integrationer mellem forretningskritiske systemer. Derudover forventer vi, at du


  • har en uddannelse på bachelorniveau inden for IT – f.eks. datalogi eller lignende
  • har erfaring med netværksteknologier
  • kan bevare overblik og fokus, selvom der er mange opgaver i gang på samme tid
  • arbejder struktureret og med høj kvalitet
  • er analytisk i søgen på sammenhængende løsninger
  • er engageret, vedholdende og helhedsorienteret
  • har gode engelskkundskaber skriftligt som mundtligt
  • har gode kommunikative egenskaber
Derudover vil det være en fordel, hvis du:

  • har kendskab til sundhedsvæsenet og til sundheds IT
  • er vant til at arbejde med kvalitetssikring via test- og change processer

Vi tilbyder

Hos os får du

  • et spændende og udfordrende job
  • stor mulighed for at præge dine egne arbejdsopgaver i et dynamisk miljø med frihed under ansvar
  • mulighed for at være med til at gøre en forskel for sundhedssektoren i to regioner
  • dygtige og engagerede kolleger og et stærkt fællesskab
  • gode muligheder for personlig og faglig udvikling

Ansættelsesforhold
Løn- og ansættelsesvilkår med udgangspunkt i gældende overenskomst med mulighed for forhandling af eventuelle tillæg, der modsvarer dine kvalifikationer. Arbejdstiden er 37 timer pr. uge og dit ansættelsessted vil være på vores kontor på Lyngbyvej 20, st. 2100 København Ø.

Forventet startdato er d. 1. juni 2020 eller tidligere, hvis muligt.


Yderligere oplysninger
Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte:

Sektionschef for Integrationsudvikling, Marianne Toftgaard på tlf. +45 21 36 27 71 eller mail: marianne.toftgaard@regionh.dk. (I ugerne 11 og 12: Teamkoordinator Marc Petersen på tlf. +45 21 48 09 78 eller mail: marc.petersen@regionh.dk)

Ansøgningsfrist
Send din ansøgning vedlagt relevante dokumenter senest den 22. marts 2020.

CIMT tilbyder job med mening i et stærkt fagligt miljø

Vi driver, supporterer og udvikler it, medico-udstyr og telefoni på Region Hovedstadens hospitaler, virksomheder og centre. På hospitalerne handler teknologi om liv. Om at redde liv og gøre livet bedre. Vi hjælper syge mennesker til en bedre livskvalitet. Sundhedsteknologi er afgørende for, at læger, sygeplejersker og andre ansatte kan give patienterne den bedste behandling. I CIMT skaber vi grundlaget for et velfungerende sundhedsvæsen.

It- medico og telefoniKøbenhavn Ø2020-02-20T00:00:002020-03-22T00:00:00
330190880Vi mangler en teknisk IT-konsulent til vores omfattende integrationsplatformRobot Brænder du for lave sammenhængende integrationer mellem forretningskritiske systemer? Har du lyst til at være med til at give læger og sygeplejersker brugbare værktøjer døgnet rundt i deres livsvigtige arbejde på hospitalerne? Så kan du blive en nøgleperson i vores udviklingsorganisation. Din kommende hverdag Du vil blive ansat i Center for IT, Medico og Telefoni (CIMT), i enheden Systemer og sektionen Integrationsudvikling, som varetager digitaliseringen ifm. Regionens integrationer. Enheden Systemer består af 4 sektioner og ca. 100 medarbejdere. Du vil komme til at arbejde med Bridges , som er den del af Sundhedsplatformen, hvor administrationen af de tekniske interfaces varetages. Du skal være med til at sikre at Sundhedsplatformens interfaces er effektive og stabile 24 7, så patientdata, der udveksles via integrationerne mellem Sundhedsplatformen, systemerne i to regioner samt øvrige eksterne systemer, understøtter forretningens nuværende og fremtidige behov. Vi har, i integrationsarbejdet, mange snitflader til samarbejdspartnere, hvorfor interessent- og leverandørhåndtering og evne til at være forretningsanalytisk spiller en vigtig rolle i din hverdag. Dit ansvar vil blandt andet være at: analysere komplekse kliniske såvel som tekniske forretningsbehov til integrationerne modtage og vurdere nye softwareløsninger mhp. test og implementering udvikle og teste nye integrationer interfaces analysere og løse komplicerede fejl i interface håndtere incidents og change-requests i vores ITSM-system, ServiceNow dokumentere ændringer samt arbejdsgange prioritere opgaver efter vigtighed have kontakt til udviklere forvaltere superbrugere Vi forventer Vi søger en kollega, der har tekniske kompetencer og erfaring med at etablere integrationer mellem forretningskritiske systemer. Derudover forventer vi, at du har en uddannelse på bachelorniveau inden for IT f.eks. datalogi eller lignende har erfaring med netværksteknologier kan bevare overblik og fokus, selvom der er mange opgaver i gang på samme tid arbejder struktureret og med høj kvalitet er analytisk i søgen på sammenhængende løsninger er engageret, vedholdende og helhedsorienteret har gode engelskkundskaber skriftligt som mundtligt har gode kommunikative egenskaber Derudover vil det være en fordel, hvis du: har kendskab til sundhedsvæsenet og til sundheds IT er vant til at arbejde med kvalitetssikring via test- og change processer Vi tilbyder Hos os får du et spændende og udfordrende job stor mulighed for at præge dine egne arbejdsopgaver i et dynamisk miljø med frihed under ansvar mulighed for at være med til at gøre en forskel for sundhedssektoren i to regioner dygtige og engagerede kolleger og et stærkt fællesskab gode muligheder for personlig og faglig udvikling Ansættelsesforhold Løn- og ansættelsesvilkår med udgangspunkt i gældende overenskomst med mulighed for forhandling af eventuelle tillæg, der modsvarer dine kvalifikationer. Arbejdstiden er 37 timer pr. uge og dit ansættelsessted vil være på vores kontor på Lyngbyvej 20, st. 2100 København Ø. Forventet startdato er d. 1. juni 2020 eller tidligere, hvis muligt. Yderligere oplysninger Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte: Sektionschef for Integrationsudvikling, Marianne Toftgaard på tlf. 45 21 36 27 71 eller mail: marianne.toftgaard@regionh.dk. (I ugerne 11 og 12: Teamkoordinator Marc Petersen på tlf. 45 29 39 45 27 eller mail: marc.petersen@regionh.dk) Ansøgningsfrist Send din ansøgning vedlagt relevante dokumenter senest den 22. marts 2020. CIMT tilbyder job med mening i et stærkt fagligt miljø Vi driver, supporterer og udvikler it, medico-udstyr og telefoni på Region Hovedstadens hospitaler, virksomheder og centre. På hospitalerne handler teknologi om liv. Om at redde liv og gøre livet bedre. Vi hjælper syge mennesker til en bedre livskvalitet. Sundhedsteknologi er afgørende for, at læger, sygeplejersker og andre ansatte kan give patienterne den bedste behandling. I CIMT skaber vi grundlaget for et velfungerende sundhedsvæsen.Brænder du for lave sammenhængende integrationer mellem forretningskritiske systemer?
Har du lyst til at være med til at give læger og sygeplejersker brugbare værktøjer døgnet rundt i deres livsvigtige arbejde på hospitalerne? Så kan du blive en nøgleperson i vores udviklingsorganisation.


Din kommende hverdag
Du vil blive ansat i Center for IT, Medico og Telefoni (CIMT), i enheden Systemer og sektionen Integrationsudvikling, som varetager digitaliseringen ifm. Regionens integrationer.

Enheden Systemer består af 4 sektioner og ca. 100 medarbejdere.

Du vil komme til at arbejde med ”Bridges”, som er den del af Sundhedsplatformen, hvor administrationen af de tekniske interfaces varetages.

Du skal være med til at sikre at Sundhedsplatformens interfaces er effektive og stabile 24/7, så patientdata, der udveksles via integrationerne mellem Sundhedsplatformen, systemerne i to regioner samt øvrige eksterne systemer, understøtter forretningens nuværende og fremtidige behov.

Vi har, i integrationsarbejdet, mange snitflader til samarbejdspartnere, hvorfor interessent- og leverandørhåndtering og evne til at være forretningsanalytisk spiller en vigtig rolle i din hverdag.

Dit ansvar vil blandt andet være at:

  • analysere komplekse kliniske såvel som tekniske forretningsbehov til integrationerne
  • modtage og vurdere nye softwareløsninger mhp. test og implementering
  • udvikle og teste nye integrationer/interfaces
  • analysere og løse komplicerede fejl i interface
  • håndtere incidents og change-requests i vores ITSM-system, ServiceNow
  • dokumentere ændringer samt arbejdsgange
  • prioritere opgaver efter vigtighed
  • have kontakt til udviklere/forvaltere/superbrugere


Vi forventer
Vi søger en kollega, der har tekniske kompetencer og erfaring med at etablere integrationer mellem forretningskritiske systemer. Derudover forventer vi, at du


  • har en uddannelse på bachelorniveau inden for IT – f.eks. datalogi eller lignende
  • har erfaring med netværksteknologier
  • kan bevare overblik og fokus, selvom der er mange opgaver i gang på samme tid
  • arbejder struktureret og med høj kvalitet
  • er analytisk i søgen på sammenhængende løsninger
  • er engageret, vedholdende og helhedsorienteret
  • har gode engelskkundskaber skriftligt som mundtligt
  • har gode kommunikative egenskaber
Derudover vil det være en fordel, hvis du:

  • har kendskab til sundhedsvæsenet og til sundheds IT
  • er vant til at arbejde med kvalitetssikring via test- og change processer

Vi tilbyder

Hos os får du

  • et spændende og udfordrende job
  • stor mulighed for at præge dine egne arbejdsopgaver i et dynamisk miljø med frihed under ansvar
  • mulighed for at være med til at gøre en forskel for sundhedssektoren i to regioner
  • dygtige og engagerede kolleger og et stærkt fællesskab
  • gode muligheder for personlig og faglig udvikling

Ansættelsesforhold
Løn- og ansættelsesvilkår med udgangspunkt i gældende overenskomst med mulighed for forhandling af eventuelle tillæg, der modsvarer dine kvalifikationer. Arbejdstiden er 37 timer pr. uge og dit ansættelsessted vil være på vores kontor på Lyngbyvej 20, st. 2100 København Ø.

Forventet startdato er d. 1. juni 2020 eller tidligere, hvis muligt.


Yderligere oplysninger
Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte:

Sektionschef for Integrationsudvikling, Marianne Toftgaard på tlf. +45 21 36 27 71 eller mail: marianne.toftgaard@regionh.dk. (I ugerne 11 og 12: Teamkoordinator Marc Petersen på tlf. +45 29 39 45 27 eller mail: marc.petersen@regionh.dk)

Ansøgningsfrist
Send din ansøgning vedlagt relevante dokumenter senest den 22. marts 2020.

CIMT tilbyder job med mening i et stærkt fagligt miljø

Vi driver, supporterer og udvikler it, medico-udstyr og telefoni på Region Hovedstadens hospitaler, virksomheder og centre. På hospitalerne handler teknologi om liv. Om at redde liv og gøre livet bedre. Vi hjælper syge mennesker til en bedre livskvalitet. Sundhedsteknologi er afgørende for, at læger, sygeplejersker og andre ansatte kan give patienterne den bedste behandling. I CIMT skaber vi grundlaget for et velfungerende sundhedsvæsen.

It- medico og telefoniKøbenhavn Ø2020-02-21T00:00:002020-03-22T00:00:00
330191735Energisk og fleksibel IT-supporterRobot Brænder du for at hjælpe brugerne med deres IT-udfordringer, at samarbejde om gode og sikre IT-løsninger og at deltage i lokale IT-projekter? Så er du måske vores nye IT-supporter i Sundheds- og Ældreministeriets interne IT-funktion. Om os I Sundheds- og Ældreministeriets departement er vi med til at skabe grundlaget for ministrenes og regeringens beslutninger på sundheds- og ældreområdet. Departementets interne IT-funktion er organisatorisk en del af Minister- og Ledelsessekretariatet, og den interne IT-funktion har et tæt samarbejde med Sundhedsdatastyrelsen, der drifter mange af departementets IT-løsninger og IT-systemer. Dit arbejde Dine primære arbejdsopgaver: Brugersupport og afhjælpning af fejl på både software, hardware, printere og mobile enheder Installation og vedligeholdelse af bærbare pc er Opgaver i forbindelse med drift af ministeriets Citrix-løsning og trådløst netværk Opdatering og vedligehold af IT-systemer og applikationer Telefoni i departementet AV-udstyr og videokonferencer Indkøb af IT-udstyr Deltage i projekter vedr. opgradering af IT-systemer i departementet. Din uddannelse og erfaring Vi forventer, at du har en uddannelse som IT-supporter eller datatekniker. For at opnå succes i stillingen som IT-supporter er det vigtigt, at du arbejder kvalificeret og selvstændigt med dine arbejdsopgaver og at du har en god og bred IT-teknisk viden. Dine personlige kvalifikationer Som vores nye kollega er du: Imødekommende, serviceorienteret og trives med brugerkontakt Energisk, fleksibel og frem for alt god til at samarbejde Du arbejder selvstændigt og struktureret og kan dokumentere dit arbejde. Vi ser gerne, at du arbejder løsningsorienteret, er kvalitetsbevidst og får afsluttet supportsager til brugernes tilfredshed. Vi tilbyder En selvstændig og udadvendt stilling i vores interne IT-funktion, der har ansvaret for den lokale IT-support mv. i departementet. Den lokale IT-funktion har et tæt samarbejde med ESDH-sekretariatet, med Serviceenheden i departementet og med Koncern IT-fællesskabet i Sundhedsdatastyrelsen. Du vil blive en del af et aktivt fagligt miljø, hvor du sammen med dygtige og engagerede kolleger, får mulighed for at anvende og udvikle dine kompetencer inden for et bredt felt af arbejdsopgaver. Om ansættelsesvilkår Du bliver ansat efter gældende overenskomst mellem Finansministeriet og Offentlige Ansattes Organisationer (OAO-S-fællesoverenskomsten) og organisationsaftale mellem Finansministeriet og HK STAT-SAMDATA. Der er tale om en varig stilling på fuld tid. Kontakt os gerne Få mere at vide om stillingen ved at ringe til IT-medarbejder Tonni Thorup Trolle på tlf. 7226 9328 eller IT-medarbejder Andreas Als Eriksen på tlf. 7226 9329. Er du interesseret? Klik på søg stillingen og send os din ansøgning med CV og eksamensbevis. Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 11.Brænder du for at hjælpe brugerne med deres IT-udfordringer, at samarbejde om gode og sikre IT-løsninger og at deltage i lokale IT-projekter? Så er du måske vores nye IT-supporter i Sundheds- og Ældreministeriets interne IT-funktion.

Om os
I Sundheds- og Ældreministeriets departement er vi med til at skabe grundlaget for ministrenes og regeringens beslutninger på sundheds- og ældreområdet. Departementets interne IT-funktion er organisatorisk en del af Minister- og Ledelsessekretariatet, og den interne IT-funktion har et tæt samarbejde med Sundhedsdatastyrelsen, der drifter mange af departementets IT-løsninger og IT-systemer.

Dit arbejde
Dine primære arbejdsopgaver:

  • Brugersupport og afhjælpning af fejl på både software, hardware, printere og mobile enheder
  • Installation og vedligeholdelse af bærbare pc’er
  • Opgaver i forbindelse med drift af ministeriets Citrix-løsning og trådløst netværk
  • Opdatering og vedligehold af IT-systemer og applikationer
  • Telefoni i departementet
  • AV-udstyr og videokonferencer
  • Indkøb af IT-udstyr
  • Deltage i projekter vedr. opgradering af IT-systemer i departementet.
Din uddannelse og erfaring
Vi forventer, at du har en uddannelse som IT-supporter eller datatekniker.

For at opnå succes i stillingen som IT-supporter er det vigtigt, at du arbejder kvalificeret og selvstændigt med dine arbejdsopgaver og at du har en god og bred IT-teknisk viden.

Dine personlige kvalifikationer
Som vores nye kollega er du:

  • Imødekommende, serviceorienteret og trives med brugerkontakt
  • Energisk, fleksibel og frem for alt god til at samarbejde
Du arbejder selvstændigt og struktureret og kan dokumentere dit arbejde. Vi ser gerne, at du arbejder løsningsorienteret, er kvalitetsbevidst og får afsluttet supportsager til brugernes tilfredshed.

Vi tilbyder
En selvstændig og udadvendt stilling i vores interne IT-funktion, der har ansvaret for den lokale IT-support mv. i departementet. Den lokale IT-funktion har et tæt samarbejde med ESDH-sekretariatet, med Serviceenheden i departementet og med Koncern IT-fællesskabet i Sundhedsdatastyrelsen. Du vil blive en del af et aktivt fagligt miljø, hvor du sammen med dygtige og engagerede kolleger, får mulighed for at anvende og udvikle dine kompetencer inden for et bredt felt af arbejdsopgaver.

Om ansættelsesvilkår
Du bliver ansat efter gældende overenskomst mellem Finansministeriet og Offentlige Ansattes Organisationer (OAO-S-fællesoverenskomsten) og organisationsaftale mellem Finansministeriet og HK/STAT-SAMDATA.

Der er tale om en varig stilling på fuld tid.

Kontakt os gerne
Få mere at vide om stillingen ved at ringe til IT-medarbejder Tonni Thorup Trolle på tlf. 7226 9328 eller IT-medarbejder Andreas Als Eriksen på tlf. 7226 9329.

Er du interesseret?
Klik på "søg stillingen" og send os din ansøgning med CV og eksamensbevis. Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 11.

Sundheds- og ÆldreministerietKøbenhavn K2020-02-21T00:00:002020-03-09T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Engagerede og ambitiøse IT udviklere til sikring af fremtidens momsløsning

Skatteforvaltningen, KBH, Østbanegade

København Ø
Som IT udvikler i vores relativt nye kontor Udvikling OSM vil du have mulighed for at præge den agile udvikling og at være med til at udvikle centrale IT-løsninger til fremtidens skattevæsen. Arbejdet vil være forankret i agile teams, og hvor din ny...
Indrykket:18. februar 2020

IT-konsulent der kan holde mange bolde i luften

ITAGIL ApS

København Ø
Lidt om os selv ITAGIL er en veldrevet og succesrig IT-virksomhed med hovedkontor i København. Vi er blevet udnævnt til Gazelle af Børsen i 3 år i træk, 3402-certificeret, AAA-kreditrated og vi vokser stadig. Vi er pt. 25 medarbejdere fordelt på vor...
Indrykket:18. februar 2020

Vi mangler en teknisk IT-konsulent til vores omfattende integrationsplatform

It- medico og telefoni

København Ø
Brænder du for lave sammenhængende integrationer mellem forretningskritiske systemer? Har du lyst til at være med til at give læger og sygeplejersker brugbare værktøjer døgnet rundt i deres livsvigtige arbejde på hospitalerne? Så kan du blive en nøg...
Indrykket:20. februar 2020

Vi mangler en teknisk IT-konsulent til vores omfattende integrationsplatform

It- medico og telefoni

København Ø
Brænder du for lave sammenhængende integrationer mellem forretningskritiske systemer? Har du lyst til at være med til at give læger og sygeplejersker brugbare værktøjer døgnet rundt i deres livsvigtige arbejde på hospitalerne? Så kan du blive en nøg...
Indrykket:21. februar 2020

Energisk og fleksibel IT-supporter

Sundheds- og Ældreministeriet

København K
Brænder du for at hjælpe brugerne med deres IT-udfordringer, at samarbejde om gode og sikre IT-løsninger og at deltage i lokale IT-projekter? Så er du måske vores nye IT-supporter i Sundheds- og Ældreministeriets interne IT-funktion. Om os I Sundhed...
Indrykket:21. februar 2020