IT konsulent indenfor drift & Hosting

Du har formentlig 1-5 års erfaring som konsulent, både internt og som udekørende, hvor du har fungeret meget selvstændigt. Du ønsker en fast stilling med projekt/arkitektopgaver i samarbejde med en ledelse, der lytter til dine oplæg og ideer. Du har fundamentet i orden, har været ansvarlig for en række migreringer af serverinstallationer on-premise og til hostede platforme ”Skyen” du har kendskab til Linux, og behersker: Office 365, SQL, Netværksinfrastruktur, Active Directory og selvfølgelig Windows Server. Du har omfattende kendskab til VMware, Hyper-V, Hyper Converged Infrastructure (HCI) løsninger.

Du er blandt de dygtigste konsulenter i feltet når det handler om at forstå kundernes forretning og skabe IT løsninger, som effektivisere deres hverdag. Du får lov at være ansvarlig for at løse kundens udfordringer fra A-Z. Du skal kunne agere som kundens tekniske sparringspartner og formulere dig skriftligt over for kunderne, samt være bekendt med hvad god kundeservice indebærer.

Det er et plus hvis du har en IT relevant uddannelse, som eksempelvis Datamatiker eller lignende, men praktisk erfaring og resultater vejer tungere.

Opgaven:

Kundens hostingcenter er baseret på Hyper Converged Infrastructure (HCI) løsninger ”NUTANIX” - det er en central del af hverdagen.

Kunden arbejder primært med fortigate firewalls. Men deres kunder har ofte et bredt udvalg af mærker i drift, så det er vigtigt at forstå teknologierne, så man kan udføre opgaverne på forskellige devices.

Kunden har ca. 80% Windows servere og 20% Linux servere, som vi supporterer og patcher for kunderne i vores hostingcenter.

Du vil få ansvar for migreringer fra ældre systemer til nye servere hos kunden, eller direkte til vores hostingcenter.

 Det er et krav, at du har:

  • 3 – 5 års erfaring med Servere og Storage.
  • 3 – 5 års erfaring med Virtualisering (VMware, Hyper-V, HCI).
  • 1 – 2 års erfaring med Site2Site VPN, firewalls og VLAN.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330005221Phoenix-e3fa0a4912019-04-11T00:00:00IT konsulent indenfor drift & Hosting

Du har formentlig 1-5 års erfaring som konsulent, både internt og som udekørende, hvor du har fungeret meget selvstændigt. Du ønsker en fast stilling med projekt/arkitektopgaver i samarbejde med en ledelse, der lytter til dine oplæg og ideer. Du har fundamentet i orden, har været ansvarlig for en række migreringer af serverinstallationer on-premise og til hostede platforme ”Skyen” du har kendskab til Linux, og behersker: Office 365, SQL, Netværksinfrastruktur, Active Directory og selvfølgelig Windows Server. Du har omfattende kendskab til VMware, Hyper-V, Hyper Converged Infrastructure (HCI) løsninger.

Du er blandt de dygtigste konsulenter i feltet når det handler om at forstå kundernes forretning og skabe IT løsninger, som effektivisere deres hverdag. Du får lov at være ansvarlig for at løse kundens udfordringer fra A-Z. Du skal kunne agere som kundens tekniske sparringspartner og formulere dig skriftligt over for kunderne, samt være bekendt med hvad god kundeservice indebærer.

Det er et plus hvis du har en IT relevant uddannelse, som eksempelvis Datamatiker eller lignende, men praktisk erfaring og resultater vejer tungere.

Opgaven:

Kundens hostingcenter er baseret på Hyper Converged Infrastructure (HCI) løsninger ”NUTANIX” - det er en central del af hverdagen.

Kunden arbejder primært med fortigate firewalls. Men deres kunder har ofte et bredt udvalg af mærker i drift, så det er vigtigt at forstå teknologierne, så man kan udføre opgaverne på forskellige devices.

Kunden har ca. 80% Windows servere og 20% Linux servere, som vi supporterer og patcher for kunderne i vores hostingcenter.

Du vil få ansvar for migreringer fra ældre systemer til nye servere hos kunden, eller direkte til vores hostingcenter.

 Det er et krav, at du har:

  • 3 – 5 års erfaring med Servere og Storage.
  • 3 – 5 års erfaring med Virtualisering (VMware, Hyper-V, HCI).
  • 1 – 2 års erfaring med Site2Site VPN, firewalls og VLAN.
Du har formentlig 1-5 års erfaring som konsulent, både internt og som udekørende, hvor du har fungeret meget selvstændigt. Du ønsker en fast stilling med projekt arkitektopgaver i samarbejde med en ledelse, der lytter til dine oplæg og ideer. Du har fundamentet i orden, har været ansvarlig for en række migreringer af serverinstallationer on-premise og til hostede platforme Skyen du har kendskab til Linux, og behersker: Office 365, SQL, Netværksinfrastruktur, Active Directory og selvfølgelig Windows Server. Du har omfattende kendskab til VMware, Hyper-V, Hyper Converged Infrastructure (HCI) løsninger. Du er blandt de dygtigste konsulenter i feltet når det handler om at forstå kundernes forretning og skabe IT løsninger, som effektivisere deres hverdag. Du får lov at være ansvarlig for at løse kundens udfordringer fra A-Z. Du skal kunne agere som kundens tekniske sparringspartner og formulere dig skriftligt over for kunderne, samt være bekendt med hvad god kundeservice indebærer. Det er et plus hvis du har en IT relevant uddannelse, som eksempelvis Datamatiker eller lignende, men praktisk erfaring og resultater vejer tungere. Opgaven: Kundens hostingcenter er baseret på Hyper Converged Infrastructure (HCI) løsninger NUTANIX - det er en central del af hverdagen. Kunden arbejder primært med fortigate firewalls. Men deres kunder har ofte et bredt udvalg af mærker i drift, så det er vigtigt at forstå teknologierne, så man kan udføre opgaverne på forskellige devices. Kunden har ca. 80 Windows servere og 20 Linux servere, som vi supporterer og patcher for kunderne i vores hostingcenter. Du vil få ansvar for migreringer fra ældre systemer til nye servere hos kunden, eller direkte til vores hostingcenter. Det er et krav, at du har: 3 5 års erfaring med Servere og Storage. 3 5 års erfaring med Virtualisering (VMware, Hyper-V, HCI). 1 2 års erfaring med Site2Site VPN, firewalls og VLAN.11jobnete3fa0a49100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-05T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnHørsholmEuropaDanmarkSjælland & øerNordsjællandFredensborg3506313Work4all ApS11Vibensholmsvej 72610RødovreDKDanmark0kbh@work4all.nuDKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent743630JobNet4973783497378310010-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e3fa0a49https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=e3fa0a49https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e3fa0a49&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e3fa0a49&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/IT_Ingenioer_og_energi/IT/10.jpgMed et job indenfor IT bliver du mødt af spændende opgaver. Hvis du er interesseret, er jobbet som IT-konsulent lige noget for dig.12008001Dansk3Læse/ tale213116IT-konsulent1IT361423839Janne Steengaardkbh@work4all.nuDKDanmarkDKDanmark330015711Digitaliseringskonsulent til nystartet digitaliseringsenhed i Allerød KommuneBasic Vil du være med til at præge udviklingen og skabe et digitalt mindset? Er du klar på at understøtte afdelingernes digitalisering, følge med i, hvad der sker på området og understøtte digitalisering til gavn for borgerne?Har du endvidere lyst og kompetencer til at understøtte større digitaliseringsprojekter og arbejde med digitale løsninger for og hos slutbrugerne, er du samtidig en stærk formidler med stor proces- og organisatorisk forståelse - så er du måske vores nye digitaliseringskonsulent.Vi er forholdsvis nystartet som digitaliseringsenhed, og udgøres pt af 2 konsulenter og en digitaliseringschef, som koordinerer og selv tager del i projekter. Du har derfor god mulighed for at bidrage til enhedens fremadrettede strategi, form og metoder. Du bliver konsulent for et eller flere af kommunens fagområder, og vil blive den person, som afdelingscheferne går til, når der ønskes støtte til den digitale udvikling.Den digitale udvikling sker i et tæt samarbejde med vores driftssupportpartner IT forsyningen, som er et fælleskommunalt selskab, samt vores Nærsupport. Herudover deltager vi i relevante eksterne netværk.Opgaver Hovedopgaven vil være at arbejde med anvendelse, anskaffelse og implementering af digitale løsninger i organisationen, både indenfor og på tværs af kommunens forskellige fagområder. Digitaliseringen skal både understøtte kvalitetsudvikling, optimering og automatisering af opgaveløsningen. Opgaverne løses typisk i projekter, hvor du ofte har en central rolle position fra den indledende dialog over businesscase til opstilling af projektplan, dialog med leverandører og drøftelser med ledere og medarbejdere om ændrede arbejdsgange. Her skal digitaliseringsenheden være i professionel, indsigtsfuld og værdiskabende dialog med kommunens afdelinger, hvor du støtter op om deres ønsker om digital udvikling og fremdrift. Du vil betjene styregrupper, herunder udarbejde beslutningsoplæg, løbende økonomistyring og evalueringer. Ud over denne hovedopgave vil du også indgå i digitaliseringsenhedens øvrige opgaver. Eksempler på det kan være: Etablering af arbejdsgange og samarbejdsflader mellem digitaliseringsenheden og kommunens fagområder og leverandører Stabsopgaver og løbende service, når der er behov for det Skabe overblik over, dokumentere og finde måder at optimere kommunens digitale løsningsarkitektur og systemlandskab gerne i samarbejde med andre kommuner Kombit Arbejdet med informationssikkerhed og GDPR Du kan sige ja til de fleste af nedenstående Du har formentlig erfaring som projektleder eller konsulent inden for digitalisering, måske fra den kommunale sektor. Du har id er til, hvordan vi kan blive bedre til at udvikle vores kerneopgaver gennem digital understøttelse til gavn for borgere og medarbejdere, og du evner at finde løsninger på såvel store som små udfordringer i den forbindelse. Du er struktureret og analytisk i din tilgang Du kan se dig selv som brobygger, oversætter og forbindelsesofficer mellem afdelingerne og interne og eksterne partnere Du kan lytte og spørge, og derigennem finde frem til det vigtige, og du opleves som en kompetent dialogpartner Du har en god fornemmelse for, hvornår du skal delegere, igangsætte, og eller selv tage din del af en opgave Du er stærk i formidling, skriftligt og mundtligt og kan anvende visuelle virkemidler Du er en kreativ løsningsinspirator du kan se muligheder og får andre med Du har en relevant uddannelse, formentlig på bachelor- eller kandidatniveau, eller en anden relevant baggrund. Om osDu bliver en del af vores digitaliseringsenhed, som er organisatorisk placeret i staben Personale og It. Vi vægter teamsamarbejde højt, så vi kan bruge hinanden til gavn for brugerne.Staben Personale og IT varetager, foruden digitalisering, systemarkitektur, informationssikkerhed og nærsupport, tillige personale- og lønadministration, ansættelsesret, arbejdsmiljø og HR udvikling. Du vil i relation til de daglige opgaver referere til IT og digitaliseringschefen og i øvrigt referere til personalechefen.Der er et godt arbejdsmiljø og et tæt samarbejde på tværs af staben for at levere den bedst mulige understøttelse til organisationen, og det er en naturlig del af hverdagen at gøre hinanden gode gennem støtte, ideer og anden hjælp. Løn og ansættelsesvilkår Stillingen er en fastansættelse på fuld tid og til besættelse pr. 1. august 2019. Løn og vilkår forhandles efter gældende overenskomst.Vil du vide mere?Er du velkommen til at kontakte It- og digitaliseringschef Bo Lind på telefon 21131433 eller chef for Personale og It, Anette Fredrichs på tlf. 41294876.Ansøgningsfrist og samtalerDu søger stillingen elektronisk via linket i annoncen senest den 26. maj 2019.Uddannelsesbevis, dokumentation for tidligere erfaring og andre relevante dokumenter uploader du med din ansøgning. Første samtale vil blive afholdt den 11. og 13. juni 2019. Anden samtale vil blive afholdt den 20. juni 2019.Allerød Kommune ligger i hjertet af Nordsjælland i en smuk og varieret natur. Kommunen har ca. 25.000 indbyggere og byder på et aktivt forenings- og erhvervsliv og gode idræts- og fritidsmuligheder.Der er gode transportmuligheder både til og fra kommunen. Der går S-tog hver 10. minut fra Allerød Station.Kommunen har ca. 2.000 medarbejdere, der arbejder ud fra et fælles værdisæt om åbenhed, respekt og troværdighed. Dialog og samarbejde er nøgleord, der kendetegner god ledelse i Allerød Kommune.Organisationen baserer sig på flade strukturer, stor selvbestemmelse og gode udviklingsmuligheder.Allerød Kommune er en røgfri arbejdsplads med røgfri arbejdstid.Vil du være med til at præge udviklingen og skabe et digitalt mindset? Er du klar på at understøtte afdelingernes digitalisering, følge med i, hvad der sker på området og understøtte digitalisering til gavn for borgerne?

Har du endvidere lyst og kompetencer til at understøtte større digitaliseringsprojekter og arbejde med digitale løsninger for og hos slutbrugerne, er du samtidig en stærk formidler med stor proces- og organisatorisk forståelse - så er du måske vores nye digitaliseringskonsulent.

Vi er forholdsvis nystartet som digitaliseringsenhed, og udgøres pt af 2 konsulenter og en digitaliseringschef, som koordinerer og selv tager del i projekter. Du har derfor god mulighed for at bidrage til enhedens fremadrettede strategi, form og metoder. Du bliver konsulent for et eller flere af kommunens fagområder, og vil blive den person, som afdelingscheferne går til, når der ønskes støtte til den digitale udvikling.

Den digitale udvikling sker i et tæt samarbejde med vores driftssupportpartner IT forsyningen, som er et fælleskommunalt selskab, samt vores Nærsupport. Herudover deltager vi i relevante eksterne netværk.

Opgaver
  • Hovedopgaven vil være at arbejde med anvendelse, anskaffelse og implementering af digitale løsninger i organisationen, både indenfor og på tværs af kommunens forskellige fagområder. Digitaliseringen skal både understøtte kvalitetsudvikling, optimering og automatisering af opgaveløsningen.
  • Opgaverne løses typisk i projekter, hvor du ofte har en central rolle/ position – fra den indledende dialog over businesscase til opstilling af projektplan, dialog med leverandører og drøftelser med ledere og medarbejdere om ændrede arbejdsgange. Her skal digitaliseringsenheden være i professionel, indsigtsfuld og værdiskabende dialog med kommunens afdelinger, hvor du støtter op om deres ønsker om digital udvikling og fremdrift. Du vil betjene styregrupper, herunder udarbejde beslutningsoplæg, løbende økonomistyring og evalueringer.
  • Ud over denne hovedopgave vil du også indgå i digitaliseringsenhedens øvrige opgaver. Eksempler på det kan være:
    • Etablering af arbejdsgange og samarbejdsflader mellem digitaliseringsenheden og kommunens fagområder og leverandører
    • Stabsopgaver og løbende service, når der er behov for det
    • Skabe overblik over, dokumentere og finde måder at optimere kommunens digitale løsningsarkitektur og systemlandskab gerne i samarbejde med andre kommuner/ Kombit
    • Arbejdet med informationssikkerhed og GDPR

Du kan sige ja til de fleste af nedenstående
  • Du har formentlig erfaring som projektleder eller konsulent inden for digitalisering, måske fra den kommunale sektor.
  • Du har idéer til, hvordan vi kan blive bedre til at udvikle vores kerneopgaver gennem digital understøttelse til gavn for borgere og medarbejdere, og du evner at finde løsninger på såvel store som små udfordringer i den forbindelse.
  • Du er struktureret og analytisk i din tilgang
  • Du kan se dig selv som brobygger, oversætter og forbindelsesofficer mellem afdelingerne og interne og eksterne partnere
  • Du kan lytte og spørge, og derigennem finde frem til det vigtige, og du opleves som en kompetent dialogpartner
  • Du har en god fornemmelse for, hvornår du skal delegere, igangsætte, og/ eller selv tage din del af en opgave
  • Du er stærk i formidling, skriftligt og mundtligt og kan anvende visuelle virkemidler
  • Du er en kreativ løsningsinspirator – du kan se muligheder og får andre med
  • Du har en relevant uddannelse, formentlig på bachelor- eller kandidatniveau, eller en anden relevant baggrund.

Om os
Du bliver en del af vores digitaliseringsenhed, som er organisatorisk placeret i staben Personale og It. Vi vægter teamsamarbejde højt, så vi kan bruge hinanden til gavn for brugerne.

Staben Personale og IT varetager, foruden digitalisering, systemarkitektur, informationssikkerhed og nærsupport, tillige personale- og lønadministration, ansættelsesret, arbejdsmiljø og HR udvikling. Du vil i relation til de daglige opgaver referere til IT og digitaliseringschefen og i øvrigt referere til personalechefen.

Der er et godt arbejdsmiljø og et tæt samarbejde på tværs af staben for at levere den bedst mulige understøttelse til organisationen, og det er en naturlig del af hverdagen at gøre hinanden gode gennem støtte, ideer og anden hjælp.  

Løn og ansættelsesvilkår
Stillingen er en fastansættelse på fuld tid og til besættelse pr. 1. august 2019. Løn og vilkår forhandles efter gældende overenskomst.

Vil du vide mere?
Er du velkommen til at kontakte It- og digitaliseringschef Bo Lind på telefon 21131433 eller chef for Personale og It, Anette Fredrichs på tlf. 41294876.

Ansøgningsfrist og samtaler
Du søger stillingen elektronisk via linket i annoncen senest den 26. maj 2019.
Uddannelsesbevis, dokumentation for tidligere erfaring og andre relevante dokumenter uploader du med din ansøgning. Første samtale vil blive afholdt den 11. og 13. juni 2019. Anden samtale vil blive afholdt den 20. juni 2019.

Allerød Kommune ligger i hjertet af Nordsjælland i en smuk og varieret natur. Kommunen har ca. 25.000 indbyggere og byder på et aktivt forenings- og erhvervsliv og gode idræts- og fritidsmuligheder.

Der er gode transportmuligheder både til og fra kommunen. Der går S-tog hver 10. minut fra Allerød Station.

Kommunen har ca. 2.000 medarbejdere, der arbejder ud fra et fælles værdisæt om åbenhed, respekt og troværdighed. Dialog og samarbejde er nøgleord, der kendetegner god ledelse i Allerød Kommune.

Organisationen baserer sig på flade strukturer, stor selvbestemmelse og gode udviklingsmuligheder.

Allerød Kommune er en røgfri arbejdsplads med røgfri arbejdstid.



 

ORS/Small/a948584d_logo.jpegPersonale og ITAllerød2019-05-02T18:06:13.2732019-05-26T00:00:00
330030335Applikationskoordinatorer til sektion Klinisk Dokumentation i Center for It, Medico og TelefoniRobot Vi søger to nye kollegaer til sektion Klinisk Dokumentation . Hos os bygger og vedligeholder vi den del af Sundhedsplatformen, der handler om de kliniske arbejdsgange. Det job vi kan tilbyde dig vil indeholde både analyse- og byggeopgaver. Byggeopgaver betyder, at du vil blive oplært i konfiguration af dele af systemet. Vi sikrer selvfølgelig den kørende løsning , hvilket betyder vi hjælper brugerne og retter de fejl, der indberettes. Men opgaverne kan også være projektbaseret, når der skal laves en større ændring f.eks. i forbindelse med en opgradering, eller temabaseret hvis en funktionalitet kræver særlig opmærksomhed. I Klinisk Dokumentation er vi ca. 30 medarbejdere. Langt de fleste har en klinisk baggrund. Nogle har tillige en It-uddannelse. Fælles for os alle er, at vi har ambitioner med vores arbejde med Sundsplatformen, og at vi bruger hinandens kompetencer i et tæt samarbejde. Vi arbejder også sammen med de øvrige sektioner, som arbejder f.eks. med patientinddragelse eller patientadministration, så hverdagen vil være et møde med mange mennesker og mange opgaver. Og så har vi travlt, men samtidig har vi det sjovt og godt med hinanden. Vi søger to medarbejdere til vores sektion Den ene stilling er en applikationskoordinator med primært ansvar for den obstetriske del af Sundhedsplatformen. Du vil i denne stilling blive en del af et lille team på tre-fire medarbejdere, og din rolle vil primært være at løse de sager, der bliver indberettet som fejl eller ændringsønsker. Vi ser frem til at modtage en ny kollega med følgende kvalifikationer: kendskab til SP er en stor fordel (bruger, nøgleperson, it-medarbejder, support m.m.) flair for at have kontakt med brugere bevidst om betydningen af velfungerende processer og har Teknisk snilde viden om obstetrisk kodning, LPR3 og kontaktmodellen er en fordel selvstændig, struktureret og turde tage beslutninger omstillingsparathed er et must da opgaverne ændrer sig hurtigt. Den anden stilling er en applikationskoordinator med primært ansvar for sygeplejedokumentation. Sygeplejedokumentation går ofte på tværs af mange forskellige specialer, og der er derfor en stor opgave i at sikre harmonisering af indhold på tværs af specialer. Opgaverne er mangeartede og vil i starten ligge primært indenfor drift, men vil også have elementer af udvikling. Vi forventer desuden, at du: har kendskab til SP er en stor fordel (bruger, nøgleperson, it-medarbejder, support mm) har teknisk snilde og du har lyst og interesse i at nørde med It-systemer har kendskab til hospitalsvæsenet har kendskab til sygeplejearbejdsgange (er en fordel, men ikke et must ) er serviceminded er god til at kommunikere, både skriftligt og mundtligt du skal turde stille dig op foran en stor forsamling og fremlægge et emne Begge stillinger kræver, at du er villig til at blive certificeret hos Epic i USA, hvor du ville skulle opholde dig i ca. to uger mens undervisning pågår. Certificering tager ca. to måneder og indeholder både eksamen og projektskrivning. Din uddannelse kan både ligge inden for det sundhedsfaglige område, It-området, ingeniør-området eller lign. Yderligere oplysninger Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte sektionschef Rikke Lønborg på telefon 29 84 65 85 eller mail: rikke.loenborg@regionh.dk. Ansættelsesforhold Løn- og ansættelsesvilkår er med udgangspunkt i gældende overenskomst med mulighed for forhandling af eventuelle tillæg, der modsvarer dine kvalifikationer. Arbejdstiden er 37 timer pr. uge. Arbejdsstedet er Lyngbyvej 20, 2100 København Ø Ansøgningsfrist Send din ansøgning, CV og uddannelsesbevis senest den 6. juni 2019. Vi forventer at afholde samtaler den 12. og 13. juni 2019. Vi ser frem til at modtage din ansøgning gennem vores online rekrutteringssystem.Vi søger to nye kollegaer til ”sektion Klinisk Dokumentation”. Hos os bygger og vedligeholder vi den del af Sundhedsplatformen, der handler om de kliniske arbejdsgange.

Det job vi kan tilbyde dig vil indeholde både analyse- og byggeopgaver. Byggeopgaver betyder, at du vil blive oplært i konfiguration af dele af systemet. Vi sikrer selvfølgelig den ”kørende løsning”, hvilket betyder vi hjælper brugerne og retter de fejl, der indberettes. Men opgaverne kan også være projektbaseret, når der skal laves en større ændring f.eks. i forbindelse med en opgradering, eller temabaseret hvis en funktionalitet kræver særlig opmærksomhed.

I Klinisk Dokumentation er vi ca. 30 medarbejdere. Langt de fleste har en klinisk baggrund. Nogle har tillige en It-uddannelse. Fælles for os alle er, at vi har ambitioner med vores arbejde med Sundsplatformen, og at vi bruger hinandens kompetencer i et tæt samarbejde. Vi arbejder også sammen med de øvrige sektioner, som arbejder f.eks. med patientinddragelse eller patientadministration, så hverdagen vil være et møde med mange mennesker og mange opgaver. Og så har vi travlt, men samtidig har vi det sjovt og godt med hinanden.

Vi søger to medarbejdere til vores sektion

Den ene stilling er en applikationskoordinator med primært ansvar for den obstetriske del af Sundhedsplatformen. Du vil i denne stilling blive en del af et lille team på tre-fire medarbejdere, og din rolle vil primært være at løse de sager, der bliver indberettet som fejl eller ændringsønsker.

Vi ser frem til at modtage en ny kollega med følgende kvalifikationer:

  • kendskab til SP er en stor fordel (bruger, nøgleperson, it-medarbejder, support m.m.)
  • flair for at have kontakt med brugere
  • bevidst om betydningen af velfungerende processer og har ”Teknisk snilde”
  • viden om obstetrisk kodning, LPR3 og kontaktmodellen er en fordel
  • selvstændig, struktureret og turde tage beslutninger
  • omstillingsparathed er ”et must” da opgaverne ændrer sig hurtigt.
Den anden stilling er en applikationskoordinator med primært ansvar for sygeplejedokumentation. Sygeplejedokumentation går ofte på tværs af mange forskellige specialer, og der er derfor en stor opgave i at sikre harmonisering af indhold på tværs af specialer. Opgaverne er mangeartede og vil i starten ligge primært indenfor drift, men vil også have elementer af udvikling.

Vi forventer desuden, at du:

  • har kendskab til SP er en stor fordel (bruger, nøgleperson, it-medarbejder, support mm)
  • har teknisk snilde og du har lyst og interesse i at ”nørde” med It-systemer
  • har kendskab til hospitalsvæsenet
  • har kendskab til sygeplejearbejdsgange (er en fordel, men ikke et ”must”)
  • er serviceminded
  • er god til at kommunikere, både skriftligt og mundtligt
  • du skal turde stille dig op foran en stor forsamling og fremlægge et emne
Begge stillinger kræver, at du er villig til at blive certificeret hos Epic i USA, hvor du ville skulle opholde dig i ca. to uger mens undervisning pågår. Certificering tager ca. to måneder og indeholder både eksamen og projektskrivning. Din uddannelse kan både ligge inden for det sundhedsfaglige område, It-området, ingeniør-området eller lign.

Yderligere oplysninger

Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte sektionschef Rikke Lønborg på telefon 29 84 65 85 eller mail: rikke.loenborg@regionh.dk.

Ansættelsesforhold

Løn- og ansættelsesvilkår er med udgangspunkt i gældende overenskomst med mulighed for forhandling af eventuelle tillæg, der modsvarer dine kvalifikationer.

Arbejdstiden er 37 timer pr. uge.

Arbejdsstedet er Lyngbyvej 20, 2100 København Ø

Ansøgningsfrist

Send din ansøgning, CV og uddannelsesbevis senest den 6. juni 2019.

Vi forventer at afholde samtaler den 12. og 13. juni 2019.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning gennem vores online rekrutteringssystem.



Region HovedstadenHillerød2019-05-23T00:00:002019-06-06T00:00:00
330029061Konsulent til håndtering af databeskyttelse og sikkerhed på Skoleområdet og Børn og FamilieRobot Om jobbet Du får en spændende opgave med at implementere den digitale understøttelse og effektivisering af driftsopgaverne på Skoleområdet og Børn og Familie Området, hvor du skal sikre databeskyttelsen og sikkerheden på kommunens 12 folkeskoler, Skoleområdet samt Børn og Familie Området. Du vil være tilknyttet stabsenheden Økonomi og Drift, der består af ca. 18 kolleger, der alle refererer direkte til Sekretariatschefen. Du indgår i et fagligt netværk med øvrige medarbejdere i andre af kommunens fagområder, der arbejder med GDPR. Du vil være tovholder på styregruppen for datasikkerhed i Skoleområdet og i Børn og Familie, der arbejder med implementering og vedligeholdelse af Persondataforordningen, viden og uddannelse af ledere og medarbejdere, databehandleraftaler og informationssikkerhed. Dine primære opgaver i forhold til GDPR vil i samarbejde med ledelsen på de 2 områder bl.a. være at rådgive og undervise ledere og medarbejdere. Ligeså skal du stå for at udvikle procedurer og retningslinjer for bl.a., hvordan skoler og forvaltning skal dokumentere og opbevare data. Du kommer til at udarbejde databehandleraftaler, og du får et løbende samarbejde med det centrale GDPR-projekt i Rudersdal Kommune. Du vil komme til at arbejde med digitalunderstøttende og driftsmæssige opgaver på Skoleområdet og Børn og Familie. Opgaven vil indeholde en afdækning af digitale anvendelsesmuligheder i forhold til at effektivisere og kvalificere driftsopgaverne. Anvendelse af robotter, selvbetjeningsløsninger, tekst til tale, snitflader mellem fagprogrammer, kvalitetssikring ved indkøb af nye fagprogrammer etc. Dette vil ske i tæt sparring med brugere og kommunens område for Borgerservice og Digitalisering. Din profil Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende, men du skal have erfaring med at arbejde med projekter og have udprægede samarbejdsevner, ligesom vi forventer at du har kendskab og erfaring med databeskyttelse og sikkerhed samt digital understøttelse af arbejdsprocesser. Du mestrer at navigere i en kompleks organisation med flere organisatoriske niveauer og har gode formidlingsevner både skriftligt som mundtligt. Du er struktureret, udadvendt og formår både at arbejde selvstændigt og i samarbejdet med andre samt trives med travlhed og mange bolde i luften. Derfor skal du vælge os Du får et spændende og udviklende job, og bliver en del af en organisation, der er præget af et stort fagligt engagement i en travl og uhøjtidelig hverdag. Ansættelsesvilkår Jobbet er med start den 1. august 2019. Du ansættes i Skoleområdet, Økonomi og Drift Om os I Skoleområdet samt Børn og Familie er der samlet mere end 1.000 medarbejdere heraf er ca. 800 decentralt placeret på de 12 folkeskoler. Børn og Familie består af sagsbehandlere på handicap og det psykosociale område, PPR med psykologer, logopæd& 39 er, fysioterapeuter m.m., et Familiehus, Tandplejen samt Sundhedstjenesten. Økonomi og Drift er fysisk placeret i Administrationscentret i Birkerød, Stationsvej 36, 3460 Birkerød - 2 minutter fra Birkerød Station. Ansøgning, samtale og kontakt Du søger jobbet ved at klikke på knappen Søg stilling nedenfor. Samtaler: 1. ansættelsessamtale afholdes den 24. juni 2019 og evt. 2. ansættelsessamtale afholdes den 27. juni 2019.Om jobbet

Du får en spændende opgave med at implementere den digitale understøttelse og effektivisering af driftsopgaverne på Skoleområdet og Børn og Familie Området, hvor du skal sikre databeskyttelsen og sikkerheden på kommunens 12 folkeskoler, Skoleområdet samt Børn og Familie Området.

Du vil være tilknyttet stabsenheden Økonomi og Drift, der består af ca. 18 kolleger, der alle refererer direkte til Sekretariatschefen.

Du indgår i et fagligt netværk med øvrige medarbejdere i andre af kommunens fagområder, der arbejder med GDPR. Du vil være tovholder på styregruppen for datasikkerhed i Skoleområdet og i Børn og Familie, der arbejder med implementering og vedligeholdelse af Persondataforordningen, viden og uddannelse af ledere og medarbejdere, databehandleraftaler og informationssikkerhed.

Dine primære opgaver i forhold til GDPR vil i samarbejde med ledelsen på de 2 områder bl.a. være at rådgive og undervise ledere og medarbejdere. Ligeså skal du stå for at udvikle procedurer og retningslinjer for bl.a., hvordan skoler og forvaltning skal dokumentere og opbevare data. Du kommer til at udarbejde databehandleraftaler, og du får et løbende samarbejde med det centrale GDPR-projekt i Rudersdal Kommune.

Du vil komme til at arbejde med digitalunderstøttende og driftsmæssige opgaver på Skoleområdet og Børn og Familie. Opgaven vil indeholde en afdækning af digitale anvendelsesmuligheder i forhold til at effektivisere og kvalificere driftsopgaverne. Anvendelse af robotter, selvbetjeningsløsninger, tekst til tale, snitflader mellem fagprogrammer, kvalitetssikring ved indkøb af nye fagprogrammer etc. Dette vil ske i tæt sparring med brugere og kommunens område for Borgerservice og Digitalisering.

Din profil

Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende, men du skal have erfaring med at arbejde med projekter og have udprægede samarbejdsevner, ligesom vi forventer at du har kendskab og erfaring med databeskyttelse og sikkerhed samt digital understøttelse af arbejdsprocesser.

Du mestrer at navigere i en kompleks organisation med flere organisatoriske niveauer og har gode formidlingsevner både skriftligt som mundtligt. Du er struktureret, udadvendt og formår både at arbejde selvstændigt og i samarbejdet med andre samt trives med travlhed og mange bolde i luften.

Derfor skal du vælge os

Du får et spændende og udviklende job, og bliver en del af en organisation, der er præget af et stort fagligt engagement i en travl og uhøjtidelig hverdag.

Ansættelsesvilkår

Jobbet er med start den 1. august 2019.

Du ansættes i Skoleområdet, Økonomi og Drift

Om os

I Skoleområdet samt Børn og Familie er der samlet mere end 1.000 medarbejdere heraf er ca. 800 decentralt placeret på de 12 folkeskoler. Børn og Familie består af sagsbehandlere på handicap og det psykosociale område, PPR med psykologer, logopæd'er, fysioterapeuter m.m., et Familiehus, Tandplejen samt Sundhedstjenesten.

Økonomi og Drift er fysisk placeret i Administrationscentret i Birkerød, Stationsvej 36, 3460 Birkerød - 2 minutter fra Birkerød Station.

Ansøgning, samtale og kontakt

Du søger jobbet ved at klikke på knappen "Søg stilling" nedenfor.

Samtaler: 1. ansættelsessamtale afholdes den 24. juni 2019 og evt. 2. ansættelsessamtale afholdes den 27. juni 2019.

Rudersdal KommuneBirkerød2019-05-22T00:00:002019-06-19T00:00:00
330019551Solution ArchitectRobot The Solution Architect role within the Global Domain organization is responsible for delivering high quality architectural solutions and business outcomes based on the Microsoft Platform. Demonstrating deep knowledge of the Domain solutions and offerings, capable of taking a lead role across the entire lifecycle of a project from pre-sales through design and delivery of the solution - the Services Solution Architect drives transformational results and realises business strategy for Microsoft Services. In particular we are seeking to expand our Open Source Solutions (OSS) capabilities so would love to hear from Linux developers with experience of cloud and MS technologies?. Responsibilities Opportunity Pursuit as a Microsoft Services Solution Architect, you will be responsible for supporting the Enterprise Sales Organisation in developing opportunities that delight our customers and that meet their business needs and aligning technology strategy back to their business. Planning you will define the project approach, deliverables and team model needed to deliver the desired outcomes business benefit Delivery you will provide leadership and technical assurance to ensure the solution implemented will perform as specified deliver the expected benefits. ? Qualifications Professional development from the IT consulting, technology and solutions arena, including Public Sector experience Educational degree in technology and or business administration. Proven record of delivering business value from IT investment to a variety of organizations while balancing strategic thinking with pragmatic operational delivery. Executive presence and business acumen to win the hearts and minds of key stakeholders and business leaders. Become their trusted advisor. Competitive understanding of Cloud, Business Analytics, Devices Mobility, Platform and Productivity offerings and experience with the implementation adoption of key solutions. Ability to mix deep technical expertise with simple, everyday language to deliver a story that is memorable and useful. Excellent Project Management, interpersonal and communication skills. Fluency in English ?(plus the local language of the country you are applying to work in). Microsoft is an equal opportunity employer. All qualified applicants will receive consideration for employment without regard to age, ancestry, color, family or medical care leave, gender identity or expression, genetic information, marital status, medical condition, national origin, physical or mental disability, political affiliation, protected veteran status, race, religion, sex (including pregnancy), sexual orientation, or any other characteristic protected by applicable laws, regulations and ordinances. We also consider qualified applicants regardless of criminal histories, consistent with legal requirements. If you need assistance and or a reasonable accommodation due to a disability during the application or the recruiting process, please send a request via the Accommodation request form.

The  Solution Architect role within the Global Domain organization is responsible for delivering high quality architectural solutions and business outcomes based on the Microsoft Platform. 

Demonstrating deep knowledge of the Domain solutions and offerings, capable of taking a lead role across the entire lifecycle of a project – from pre-sales through design and delivery of the solution - the Services Solution Architect drives transformational results and realises business strategy for Microsoft Services.  In particular we are seeking to expand our Open Source Solutions (OSS) capabilities so would love to hear from Linux developers with experience of cloud and MS technologies?.

Responsibilities

  • Opportunity Pursuit – as a Microsoft Services Solution Architect, you will be responsible for supporting the Enterprise Sales Organisation in developing opportunities that delight our customers and that meet their business needs and aligning technology strategy back to their business.
  • Planning – you will define the project approach, deliverables and team model needed to deliver the desired outcomes/business benefit
  • Delivery – you will provide leadership and technical assurance to ensure the solution implemented will perform as specified & deliver the expected benefits. ?

Qualifications

  • Professional development from the IT consulting, technology and solutions arena, including Public Sector experience
  • Educational degree in technology and/or business administration.
  • Proven record of delivering business value from IT investment to a variety of organizations while balancing strategic thinking with pragmatic operational delivery.
  • Executive presence and business acumen to win the hearts and minds of key stakeholders and business leaders. Become their trusted advisor.
  • Competitive understanding of Cloud, Business Analytics, Devices & Mobility, Platform and Productivity offerings and experience with the implementation/adoption of key solutions.
  • Ability to mix deep technical expertise with simple, everyday language to deliver a story that is memorable and useful.
  • Excellent Project Management, interpersonal and communication skills.
  • Fluency in English ?(plus the local language of the country you are applying to work in).

 

Microsoft is an equal opportunity employer. All qualified applicants will receive consideration for employment without regard to age, ancestry, color, family or medical care leave, gender identity or expression, genetic information, marital status, medical condition, national origin, physical or mental disability, political affiliation, protected veteran status, race, religion, sex (including pregnancy), sexual orientation, or any other characteristic protected by applicable laws, regulations and ordinances.  We also consider qualified applicants regardless of criminal histories, consistent with legal requirements. If you need assistance and/or a reasonable accommodation due to a disability during the application or the recruiting process, please send a request via the Accommodation request form.

MICROSOFT DANMARK APSKgs. Lyngby2019-05-08T00:00:002019-06-05T00:00:00
330019497O365 ConsultantRobot Are you looking to join a team where you help customers use the latest technology, where you receive cutting edge training and where you re empowered to make a difference? We need enthusiastic people like you to provide technical leadership to our customers. We need you to help them implement solutions which increase their business productivity and to ensure their solutions are optimised and healthy. Our Vision Empower every person and every organization on the planet to achieve more. We want to make a difference by helping our customers to reinvent their productivity business processes. Who We Are Come as you are and do your best work. We believe that everyone can grow and develop. We succeed as a team by sharing knowledge and experience. Don t worry about what you don t know come and show us what you do know, and we will teach you the rest. What We re Good At We provide technical leadership to our customers who are deploying, maintaining or innovating solutions using the latest technology. We enable our customers to have the skills to deploy, support and maintain their infrastructure in line with Microsoft best practices. Responsibilities As a Technical Consultant, you will: Be the technical expert for customer projects and deploymentsEducate and guide customers by delivering workshops and webinarsHelp customers with their journey to the cloudHelp customers with troubleshooting and problem resolutionTravel to customer sites is required, the amount depends on your location and customer needs, and can be intra-country or international. Qualifications Professional Skills Ability to build relationships and credibility with customers quickly. Ability to create and deliver technical presentations and training. Confidence to hold difficult conversations at all levels of an organisation. Ability to build trust to drive change with customers. Ability to learn new technologies quickly through self-learning. Excellent organisation and planning skills. Technical Skills Design, implementation and management of one of the following Exchange Server, Skype for Business, Microsoft Teams or SharePoint. Good working knowledge of disaster recovery and high availability. Experience of migrating from previous versions or third-party systems. Experience troubleshooting. Experience with Office 365. Language Skills: Fluency in English Location: EMEA non country specific

Are you looking to join a team where you help customers use the latest technology, where you receive cutting edge training and where you’re empowered to make a difference?   We need enthusiastic people like you to provide technical leadership to our customers.  We need you to help them implement solutions which increase their business productivity and to ensure their solutions are optimised and healthy.   

Our Vision Empower every person and every organization on the planet to achieve more.  We want to make a difference by helping our customers to reinvent their productivity & business processes.  Who We Are Come as you are and do your best work.  We believe that everyone can grow and develop.  We succeed as a team by sharing knowledge and experience. Don’t worry about what you don’t know; come and show us what you do know, and we will teach you the rest. 

 What We're Good At We provide technical leadership to our customers who are deploying, maintaining or innovating solutions using the latest technology.  We enable our customers to have the skills to deploy, support and maintain their infrastructure in line with Microsoft best practices.

 

Responsibilities

As a Technical Consultant, you will: 

Be the technical expert for customer projects and deploymentsEducate and guide customers by delivering workshops and webinarsHelp customers with their journey to the cloudHelp customers with troubleshooting and problem resolutionTravel to customer sites is required, the amount depends on your location and customer needs, and can be intra-country or international.

 

Qualifications

Professional Skills  

Ability to build relationships and credibility with customers quickly. Ability to create and deliver technical presentations and training. Confidence to hold difficult conversations at all levels of an organisation. Ability to build trust to drive change with customers. Ability to learn new technologies quickly through self-learning.   Excellent organisation and planning skills. 

 Technical Skills  

Design, implementation and management of one of the following; Exchange Server, Skype for Business, Microsoft Teams or SharePoint. Good working knowledge of disaster recovery and high availability. Experience of migrating from previous versions or third-party systems. Experience troubleshooting. Experience with Office 365.  Language Skills: Fluency in English 

Location: EMEA – non country specific 

MICROSOFT DANMARK APSKgs. Lyngby2019-05-08T00:00:002019-06-05T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Digitaliseringskonsulent til nystartet digitaliseringsenhed i Allerød Kommune

Personale og IT

Allerød
Vil du være med til at præge udviklingen og skabe et digitalt mindset? Er du klar på at understøtte afdelingernes digitalisering, følge med i, hvad der sker på området og understøtte digitalisering til gavn for borgerne?Har du endvidere lyst og komp...
Indrykket:2. maj 2019
Udløbsdato:26. maj 2019

Applikationskoordinatorer til sektion Klinisk Dokumentation i Center for It, Medico og Telefoni

Region Hovedstaden

Hillerød
Vi søger to nye kollegaer til sektion Klinisk Dokumentation . Hos os bygger og vedligeholder vi den del af Sundhedsplatformen, der handler om de kliniske arbejdsgange. Det job vi kan tilbyde dig vil indeholde både analyse- og byggeopgaver. Byggeopga...
Indrykket:23. maj 2019
Udløbsdato:6. juni 2019

Konsulent til håndtering af databeskyttelse og sikkerhed på Skoleområdet og Børn og Familie

Rudersdal Kommune

Birkerød
Om jobbet Du får en spændende opgave med at implementere den digitale understøttelse og effektivisering af driftsopgaverne på Skoleområdet og Børn og Familie Området, hvor du skal sikre databeskyttelsen og sikkerheden på kommunens 12 folkeskoler, Sk...
Indrykket:22. maj 2019
Udløbsdato:19. juni 2019

Solution Architect

MICROSOFT DANMARK APS

Kgs. Lyngby
The Solution Architect role within the Global Domain organization is responsible for delivering high quality architectural solutions and business outcomes based on the Microsoft Platform. Demonstrating deep knowledge of the Domain solutions and offe...
Indrykket:8. maj 2019
Udløbsdato:5. juni 2019

O365 Consultant

MICROSOFT DANMARK APS

Kgs. Lyngby
Are you looking to join a team where you help customers use the latest technology, where you receive cutting edge training and where you re empowered to make a difference? We need enthusiastic people like you to provide technical leadership to our c...
Indrykket:8. maj 2019
Udløbsdato:5. juni 2019