It-konsulent til Patientinddragelse

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

I sundhedsvæsnet står vi midt i en digital transformation, hvor det er patienterne og deres behov der står i centrum. Det handler om øget selvbetjening, bedre overblik over egne sundhedsdata samt at konsultationer, monitorering og behandling så vidt muligt kan ske i eget hjem.

I sektionen Patientindragelse er det lige præcist det vi arbejder med, og vi gør det i tæt sammenspil med klinikere fra Region Hovedstaden og Region Sjælland. Har du evner, lyst og drive til at være en del af denne transformation? Hvis ja, så vil vi rigtig gerne høre fra dig.

Hvem er vi?
Vi er 38 ambitiøse kollegaer, fordelt i fire scrum teams, der alle arbejder med at understøtte samspillet mellem patient og sundhedspersonale, så patienten kan blive en aktiv deltager i sit behandlingsforløb. Vi spænder bredt og arbejder både med videokonsultationer, hjemmebehandling, spørgeskemaer, selvbooking og breve til borgerne.

Vi har i dag over 600.000 borgere på vores løsning, og heraf har ca. en 1/3 brugt den inden for den sidste måned. Vi arbejder fuldt ud efter SAFe metodikken, og vores product owners og product managers kommer alle fra et af regionernes hospitaler.

Vi søger
Nu udvider vi så Team MinSP med en applikationsudvikler som brænder for at udvikle patientvendte digital løsninger, og vi kan godt love dig at det ikke bliver kedeligt!

Du kan komme til at arbejde med:

  • Deling af journal data
  • Visning af aftaler og mulighed for selvbooking
  • Videokonsultationer
  • Håndtering af fuldmagter
  • Deling af prøvesvar
  • Besked kommunikation mellem patient og afdeling
Alt sammen via vores web og app platformen

Vi arbejder brugerdrevent. Dvs. når vi udvikler nyt tænker vi brugerne og deres brugerrejser igennem fra starten af. Vi har et patientpanel som vi bruger til sparring og feedback og vi har en design manager, der sikre at vores design er brugervenligt.

Vi tilbyder

  • Et godt kollegialt sammenhold, hvor vi brænder for det vi laver.
  • Et tværfagligt miljø, hvor der er højt til loftet og kort vej til brugerne.
  • Gode muligheder for faglig udvikling. Som en del af din oplæring vil du skulle gennemføre et obligatorisk uddannelses- og certificeringsforløb.
  • En arbejdsplads med gode muligheder for at kombinere arbejds- og familieliv.
  • Talentnetværk, hvor der er god mulighed for at netværke med ligesindede fra andre teams og hvor der løbende er forskellige læringsaktiviteter
Vores forventninger til dig
Du har en mellemlang- eller lang videregående uddannelse inden for sundhed og/eller it. Ideelt set har du indsigt i både det sundhedsfaglige og det it-udviklingsmæssige arbejde, og det er et plus hvis du har erfaring med Sundhedsplatformen eller andre lignede journal systemer.

Derudover forventer vi, at du:

  • er ambitiøs.
  • er nysgerrig, har gå-på mod og sætter en ære i at få leveret teamets opgaver til tiden.
  • har øje for brugerne behov.
  • har gode samarbejdsevner og en positiv og proaktiv tilgang til opgaverne .
  • har gode sprogkundskaber i dansk og engelsk, såvel i skrift som i tale.
Ansættelsesforhold
Løn- og ansættelsesvilkår er med udgangspunkt i gældende overenskomst med mulighed for forhandling af eventuelle tillæg, der modsvarer dine kvalifikationer.

Arbejdstiden er 37 timer pr. uge og dit ansættelsessted vil være på vores kontor beliggende på Borgervænget 7, 2100 København Ø.

Tiltrædelse snarest muligt..

Yderligere oplysninger
Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte sektionschef for Patientinddragelse Ole Mørch Vilster på telefon: 20 10 80 01 eller på mail ole.moerch.vilster@regionh.dk.

Ansøgningsfrist
Upload din motiverede ansøgning, CV og relevante bilag, senest søndag, den 24 oktober. Vi tager løbende kandidater til samtale, så send hellere din anøgning i morgen end i næste uge.

Center for It og Medicoteknologi (CIMT)
CIMT er Danmarks største offentlige center for sundhedsteknologi med godt 1.000 medarbejdere og 1,7 mia. kr. i årligt budget. På Sundhedsplatformen har vi 44.000 kliniske brugere og vores patientvendte løsninger har på nuværende tidspunkt 600.000 borgere som brugere.

Det er vores mission at være hospitalernes partner. Vi bidrager til at reducere forhindringer og realisere muligheder. Vi skaber resultater i et økosystem med stærke kompetencer inden for den kliniske verden. Mange af vores aktiviteter foregår i nationalt og fællesregionalt regi. I et tæt samarbejde med kommuner, praksislæger og de øvrige regioner, udvikler vi nye løsninger inden for fx telemedicin til KOL- og hjertepatienter, nye IT-løsninger til gravide, og en fælles regional løsning til patologisvar.

Læs mere om CIMT på regionh.dk/imt



Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


It-konsulent til Patientinddragelse

I sundhedsvæsnet står vi midt i en digital transformation, hvor det er patienterne og deres behov der står i centrum. Det handler om øget selvbetjening, bedre overblik over egne sundhedsdata samt at konsultationer, monitorering og behandling så vidt muligt kan ske i eget hjem.

I sektionen Patientindragelse er det lige præcist det vi arbejder med, og vi gør det i tæt sammenspil med klinikere fra Region Hovedstaden og Region Sjælland. Har du evner, lyst og drive til at være en del af denne transformation? Hvis ja, så vil vi rigtig gerne høre fra dig.

Hvem er vi?
Vi er 38 ambitiøse kollegaer, fordelt i fire scrum teams, der alle arbejder med at understøtte samspillet mellem patient og sundhedspersonale, så patienten kan blive en aktiv deltager i sit behandlingsforløb. Vi spænder bredt og arbejder både med videokonsultationer, hjemmebehandling, spørgeskemaer, selvbooking og breve til borgerne.

Vi har i dag over 600.000 borgere på vores løsning, og heraf har ca. en 1/3 brugt den inden for den sidste måned. Vi arbejder fuldt ud efter SAFe metodikken, og vores product owners og product managers kommer alle fra et af regionernes hospitaler.

Vi søger
Nu udvider vi så Team MinSP med en applikationsudvikler som brænder for at udvikle patientvendte digital løsninger, og vi kan godt love dig at det ikke bliver kedeligt!

Du kan komme til at arbejde med:

  • Deling af journal data
  • Visning af aftaler og mulighed for selvbooking
  • Videokonsultationer
  • Håndtering af fuldmagter
  • Deling af prøvesvar
  • Besked kommunikation mellem patient og afdeling
Alt sammen via vores web og app platformen

Vi arbejder brugerdrevent. Dvs. når vi udvikler nyt tænker vi brugerne og deres brugerrejser igennem fra starten af. Vi har et patientpanel som vi bruger til sparring og feedback og vi har en design manager, der sikre at vores design er brugervenligt.

Vi tilbyder

  • Et godt kollegialt sammenhold, hvor vi brænder for det vi laver.
  • Et tværfagligt miljø, hvor der er højt til loftet og kort vej til brugerne.
  • Gode muligheder for faglig udvikling. Som en del af din oplæring vil du skulle gennemføre et obligatorisk uddannelses- og certificeringsforløb.
  • En arbejdsplads med gode muligheder for at kombinere arbejds- og familieliv.
  • Talentnetværk, hvor der er god mulighed for at netværke med ligesindede fra andre teams og hvor der løbende er forskellige læringsaktiviteter
Vores forventninger til dig
Du har en mellemlang- eller lang videregående uddannelse inden for sundhed og/eller it. Ideelt set har du indsigt i både det sundhedsfaglige og det it-udviklingsmæssige arbejde, og det er et plus hvis du har erfaring med Sundhedsplatformen eller andre lignede journal systemer.

Derudover forventer vi, at du:

  • er ambitiøs.
  • er nysgerrig, har gå-på mod og sætter en ære i at få leveret teamets opgaver til tiden.
  • har øje for brugerne behov.
  • har gode samarbejdsevner og en positiv og proaktiv tilgang til opgaverne .
  • har gode sprogkundskaber i dansk og engelsk, såvel i skrift som i tale.
Ansættelsesforhold
Løn- og ansættelsesvilkår er med udgangspunkt i gældende overenskomst med mulighed for forhandling af eventuelle tillæg, der modsvarer dine kvalifikationer.

Arbejdstiden er 37 timer pr. uge og dit ansættelsessted vil være på vores kontor beliggende på Borgervænget 7, 2100 København Ø.

Tiltrædelse snarest muligt..

Yderligere oplysninger
Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte sektionschef for Patientinddragelse Ole Mørch Vilster på telefon: 20 10 80 01 eller på mail ole.moerch.vilster@regionh.dk.

Ansøgningsfrist
Upload din motiverede ansøgning, CV og relevante bilag, senest søndag, den 24 oktober. Vi tager løbende kandidater til samtale, så send hellere din anøgning i morgen end i næste uge.

Center for It og Medicoteknologi (CIMT)
CIMT er Danmarks største offentlige center for sundhedsteknologi med godt 1.000 medarbejdere og 1,7 mia. kr. i årligt budget. På Sundhedsplatformen har vi 44.000 kliniske brugere og vores patientvendte løsninger har på nuværende tidspunkt 600.000 borgere som brugere.

Det er vores mission at være hospitalernes partner. Vi bidrager til at reducere forhindringer og realisere muligheder. Vi skaber resultater i et økosystem med stærke kompetencer inden for den kliniske verden. Mange af vores aktiviteter foregår i nationalt og fællesregionalt regi. I et tæt samarbejde med kommuner, praksislæger og de øvrige regioner, udvikler vi nye løsninger inden for fx telemedicin til KOL- og hjertepatienter, nye IT-løsninger til gravide, og en fælles regional løsning til patologisvar.

Læs mere om CIMT på regionh.dk/imt



Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.