Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

IT-konsulenter søges

Vil du gerne være med til at levere gode IT-oplevelser? Vi har brug for flere servicemindede kollegaer, der kan supportere vores kunder og bidrage til løsninger, der skaber værdi for deres forretning.

Mentor IT er i rivende udvikling og vi har brug for flere IT-konsulenter til vores Dreamteam. Du vil beskæftige dig med rådgivning, migrering og optimering af IT-systemer og ha’ daglig kontakt med brugere, der har brug for dine ekspertiser. 

Lige nu søger vi to IT-konsulenter, som har kendskab til Windows Server platformen, Microsoft Exchange samt er bekendt med server virtualisering (HyperV, VMWare og Citrix).

Opgaver:

  • Supportere brugere via telefon
  • Fejlsøgning af hardware- og software
  • Klargøring og vedligehold af PC/laptop, printere og/eller servere heraf
  • Office 365 løsninger, herunder CSP og Exchange
  • Drift og overvågning af servere, backup og netværk

 Din profil:

  • Resultatorienteret og holdspiller af natur
  • Effektiv og præcis i din tekniske dokumentation
  • Udadvendt, serviceminded og er vant til direkte kundekontakt
  • Kan arbejde selvstændigt og prioritere dine opgaver
  • Erfaren eller nyuddannet
  • Og selvfølgelig, at du er fuld af godt humør og gå på mod!

 Hos Mentor IT får du en arbejdsplads med kompetente og inspirerende kollegaer, som hver dag gør sit til, at både du og de får en god dag! Vores medarbejdere er lige så vigtige som vores kunder - hvis ikke vigtigere - og derfor har vi skabt et arbejdsmiljø, hvor lukrative goder og socialt samvær er i fokus.

Vi tilbyder:

  • Et udfordrende job med nyeste udstyr og teknologier
  • Madordning med egen madmor - stor frokostbuffet samt hjemmebag onsdag eftermiddag og fredag morgen
  • Internet og telefon
  • God pensionsordning og sundhedsforsikring
  • Personaleforening, som sørger for spændende oplevelser og events
  • 2 Enterprise datacentre, begge placeret i Esbjerg
  • Søde kollegaer, der tager imod dig med åbne arme
  • Faglig og personlig udvikling gennem kurser og teambuilding
  • Kontorfaciliteter i både Esbjerg og Vejle
  • Samt andre personalegoder, som vi glæder os til at fortælle dig mere om.

Interesseret? Send din ansøgning hurtigst muligt til job@mentor-it.dk. Har du spørgsmål til stillingen kan du kontakte vores Teamleder Fini Nicolajsen på fn@mentor-it.dk eller 61 60 88 99.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330078142Phoenix-5294fc5912019-08-26T00:00:00IT-konsulenter søges

Vil du gerne være med til at levere gode IT-oplevelser? Vi har brug for flere servicemindede kollegaer, der kan supportere vores kunder og bidrage til løsninger, der skaber værdi for deres forretning.

Mentor IT er i rivende udvikling og vi har brug for flere IT-konsulenter til vores Dreamteam. Du vil beskæftige dig med rådgivning, migrering og optimering af IT-systemer og ha’ daglig kontakt med brugere, der har brug for dine ekspertiser. 

Lige nu søger vi to IT-konsulenter, som har kendskab til Windows Server platformen, Microsoft Exchange samt er bekendt med server virtualisering (HyperV, VMWare og Citrix).

Opgaver:

  • Supportere brugere via telefon
  • Fejlsøgning af hardware- og software
  • Klargøring og vedligehold af PC/laptop, printere og/eller servere heraf
  • Office 365 løsninger, herunder CSP og Exchange
  • Drift og overvågning af servere, backup og netværk

 Din profil:

  • Resultatorienteret og holdspiller af natur
  • Effektiv og præcis i din tekniske dokumentation
  • Udadvendt, serviceminded og er vant til direkte kundekontakt
  • Kan arbejde selvstændigt og prioritere dine opgaver
  • Erfaren eller nyuddannet
  • Og selvfølgelig, at du er fuld af godt humør og gå på mod!

 Hos Mentor IT får du en arbejdsplads med kompetente og inspirerende kollegaer, som hver dag gør sit til, at både du og de får en god dag! Vores medarbejdere er lige så vigtige som vores kunder - hvis ikke vigtigere - og derfor har vi skabt et arbejdsmiljø, hvor lukrative goder og socialt samvær er i fokus.

Vi tilbyder:

  • Et udfordrende job med nyeste udstyr og teknologier
  • Madordning med egen madmor - stor frokostbuffet samt hjemmebag onsdag eftermiddag og fredag morgen
  • Internet og telefon
  • God pensionsordning og sundhedsforsikring
  • Personaleforening, som sørger for spændende oplevelser og events
  • 2 Enterprise datacentre, begge placeret i Esbjerg
  • Søde kollegaer, der tager imod dig med åbne arme
  • Faglig og personlig udvikling gennem kurser og teambuilding
  • Kontorfaciliteter i både Esbjerg og Vejle
  • Samt andre personalegoder, som vi glæder os til at fortælle dig mere om.

Interesseret? Send din ansøgning hurtigst muligt til job@mentor-it.dk. Har du spørgsmål til stillingen kan du kontakte vores Teamleder Fini Nicolajsen på fn@mentor-it.dk eller 61 60 88 99.

2019-10-18T00:51:18.127 Vil du gerne være med til at levere gode IT-oplevelser? Vi har brug for flere servicemindede kollegaer, der kan supportere vores kunder og bidrage til løsninger, der skaber værdi for deres forretning. Mentor IT er i rivende udvikling og vi har brug for flere IT-konsulenter til vores Dreamteam. Du vil beskæftige dig med rådgivning, migrering og optimering af IT-systemer og ha daglig kontakt med brugere, der har brug for dine ekspertiser. Lige nu søger vi to IT-konsulenter, som har kendskab til Windows Server platformen, Microsoft Exchange samt er bekendt med server virtualisering (HyperV, VMWare og Citrix). Opgaver: Supportere brugere via telefon Fejlsøgning af hardware- og software Klargøring og vedligehold af PC laptop, printere og eller servere heraf Office 365 løsninger, herunder CSP og Exchange Drift og overvågning af servere, backup og netværk Din profil: Resultatorienteret og holdspiller af natur Effektiv og præcis i din tekniske dokumentation Udadvendt, serviceminded og er vant til direkte kundekontakt Kan arbejde selvstændigt og prioritere dine opgaver Erfaren eller nyuddannet Og selvfølgelig, at du er fuld af godt humør og gå på mod! Hos Mentor IT får du en arbejdsplads med kompetente og inspirerende kollegaer, som hver dag gør sit til, at både du og de får en god dag! Vores medarbejdere er lige så vigtige som vores kunder - hvis ikke vigtigere - og derfor har vi skabt et arbejdsmiljø, hvor lukrative goder og socialt samvær er i fokus. Vi tilbyder: Et udfordrende job med nyeste udstyr og teknologier Madordning med egen madmor - stor frokostbuffet samt hjemmebag onsdag eftermiddag og fredag morgen Internet og telefon God pensionsordning og sundhedsforsikring Personaleforening, som sørger for spændende oplevelser og events 2 Enterprise datacentre, begge placeret i Esbjerg Søde kollegaer, der tager imod dig med åbne arme Faglig og personlig udvikling gennem kurser og teambuilding Kontorfaciliteter i både Esbjerg og Vejle Samt andre personalegoder, som vi glæder os til at fortælle dig mere om. Interesseret? Send din ansøgning hurtigst muligt til job@mentor-it.dk. Har du spørgsmål til stillingen kan du kontakte vores Teamleder Fini Nicolajsen på fn@mentor-it.dk eller 61 60 88 99.11jobnet5294fc59100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-10-17T00:00:0000010EuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandEsbjerg3583864MENTOR IT A/S11Lindevej 86710Esbjerg VDKDanmark0
job@mentor-it.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent811286JobNet5033489503348910022-08-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5294fc59https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=5294fc59https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5294fc59&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5294fc59&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/IT_Ingenioer_og_energi/IT/3.jpgIT-konsulenter søges12009781Dansk3Læse/ tale213116IT-konsulent1IT362437526job@mentor-it.dkjob@mentor-it.dkDKDanmarkDKDanmark330110905VIKING søger IT Supporter (barselsvikariat)Robot JOIN VIKING and save lives for a living VIKING Life-Saving Equipment A S med hovedsæde i Esbjerg er en globalt førende virksomhed inden for sikkerhedsudstyr og serviceydelser til det maritime marked og offshore-industrien. Som medarbejder hos VIKING er du med til at udvikle og producere rednings- og sikkerhedsudstyr, der anvendes til lands, til vands og i luften over hele verden. Din arbejdsindsats kan være med til at redde liv VIKING søger en positiv og engageret barselsvikar til vores IT Support team. Med base på hovedkontoret i Esbjerg bliver du en del af vores globale IT Operations afdeling, som består af 10 engagerede kolleger. Hverdagen i IT Operations er meget afvekslende og humøret højt samtidig med at supporten ud til vores kolleger rundt omkring i verden er i top. Primære opgaver Som en del af vores IT Support vil dine primære arbejdsopgaver være: IT-brugersupport til den globale organisation Opsætte, opdatere og vedligeholde IT software hardware (PC, SIM-kort, Devices) Indkøbe udlevere IT-udstyr inkl. Walk-In Support for medarbejdere på hovedkontoret Opdatere Self Service Shop Følge op på henvendelser fra slutbrugere i vores sagssystem Assistere med oprettelse af brugervejledninger til slutbrugere Din profil Du har et stærkt servicegen og elsker administrative opgaver. Du er fortrolig med IT, har nemt ved at lære nye IT programmer at kende og har en positiv tilgang til at lære nyt. Det er ikke et krav, at du har kendskab til ServiceNow, men det vil klart være en fordel. Som person er du nysgerrig og iderig, omhyggelig med dine opgaver og kan agere i en hverdag, hvor tempoet kan være højt. VIKING er en global virksomhed, og vi forventer du kan kommunikere på dansk og engelsk på højt niveau både skriftligt og mundtligt. Har du bopæl i Esbjerg-området, vil det være en fordel. Alternativt er du vant til at køre til og fra job. Er du interesseret i et administrativt og serviceorienteret job, hvor du får en bred forretningsforståelse, kan det være lige dig, vi søger. Vi tilbyder VIKING er en global arbejdsplads, hvor hovedparten af aktiviteterne retter sig mod udlandet. Derfor investerer vi i vores medarbejdere og tilbyder unikke karrieremuligheder i en international organisation. Du får mulighed for at udvikle dig i et samspil med kompetente kolleger, som sætter pris på humor, arbejdsglæde og et godt arbejdsmiljø. Som VIKING-medarbejder har du mange fordele - ud over en varieret arbejdsdag. Dagligt serveres i kantinen en sund og veltillavet morgen- og frokostbuffet, vi har træningsfaciliteter, massør, frugtordning og et fælleshus, som kan benyttes til både private og arbejdsrelaterede arrangementer. Søg stillingen På grund af reglerne om persondatabeskyttelse, GDPR (General Data Protection Regulation), modtages alle ansøgninger online via send ansøgning i stillingsannoncen. Vi holder løbende samtaler og anbefaler derfor, du sender din ansøgning og dit CV straks. Alle ansøgninger behandles naturligvis fortroligt. Tiltrædelse: Snarest muligt. Det er et barselsvikariat i 7-12 måneder. Om der er mulighed for at forblive i VIKING efterfølgende, kan vi desværre ikke garantere. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Global HR Business Partner Jane Simonsen på Tlf. 2542 8269. Læs mere om VIKING på www.VIKING-life.comJOIN VIKING – and save lives for a living

VIKING Life-Saving Equipment A/S med hovedsæde i Esbjerg er en globalt førende virksomhed inden for sikkerhedsudstyr og serviceydelser til det maritime marked og offshore-industrien. Som medarbejder hos VIKING er du med til at udvikle og producere rednings- og sikkerhedsudstyr, der anvendes til lands, til vands og i luften over hele verden.

Din arbejdsindsats kan være med til at redde liv
VIKING søger en positiv og engageret barselsvikar til vores IT Support team. Med base på hovedkontoret i Esbjerg bliver du en del af vores globale IT Operations afdeling, som består af 10 engagerede kolleger.

Hverdagen i IT Operations er meget afvekslende og humøret højt samtidig med at supporten ud til vores kolleger rundt omkring i verden er i top.

Primære opgaver
Som en del af vores IT Support vil dine primære arbejdsopgaver være:

  • IT-brugersupport til den globale organisation
  • Opsætte, opdatere og vedligeholde IT software/hardware (PC, SIM-kort, Devices)
  • Indkøbe/udlevere IT-udstyr inkl. Walk-In Support for medarbejdere på hovedkontoret
  • Opdatere Self Service Shop
  • Følge op på henvendelser fra slutbrugere i vores sagssystem
  • Assistere med oprettelse af brugervejledninger til slutbrugere

Din profil
Du har et stærkt servicegen og elsker administrative opgaver. Du er fortrolig med IT, har nemt ved at lære nye IT programmer at kende og har en positiv tilgang til at lære nyt. Det er ikke et krav, at du har kendskab til ServiceNow, men det vil klart være en fordel.

Som person er du nysgerrig og iderig, omhyggelig med dine opgaver og kan agere i en hverdag, hvor tempoet kan være højt.

VIKING er en global virksomhed, og vi forventer du kan kommunikere på dansk og engelsk på højt niveau både skriftligt og mundtligt.

Har du bopæl i Esbjerg-området, vil det være en fordel. Alternativt er du vant til at køre til og fra job.

Er du interesseret i et administrativt og serviceorienteret job, hvor du får en bred forretningsforståelse, kan det være lige dig, vi søger.

Vi tilbyder
VIKING er en global arbejdsplads, hvor hovedparten af aktiviteterne retter sig mod udlandet. Derfor investerer vi i vores medarbejdere og tilbyder unikke karrieremuligheder i en international organisation. Du får mulighed for at udvikle dig i et samspil med kompetente kolleger, som sætter pris på humor, arbejdsglæde og et godt arbejdsmiljø.

Som VIKING-medarbejder har du mange fordele - ud over en varieret arbejdsdag. Dagligt serveres i kantinen en sund og veltillavet morgen- og frokostbuffet, vi har træningsfaciliteter, massør, frugtordning og et fælleshus, som kan benyttes til både private og arbejdsrelaterede arrangementer.

Søg stillingen
På grund af reglerne om persondatabeskyttelse, GDPR (General Data Protection Regulation), modtages alle ansøgninger online via ”send ansøgning” i stillingsannoncen.

Vi holder løbende samtaler og anbefaler derfor, du sender din ansøgning og dit CV straks. Alle ansøgninger behandles naturligvis fortroligt.

Tiltrædelse: Snarest muligt. Det er et barselsvikariat i 7-12 måneder. Om der er mulighed for at forblive i VIKING efterfølgende, kan vi desværre ikke garantere.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Global HR Business Partner Jane Simonsen på Tlf. 2542 8269.

Læs mere om VIKING på www.VIKING-life.com

Viking Life-Saving EquipmentEsbjerg V2019-10-23T00:00:002019-12-18T00:00:00
330110532Ambitiøse IT-konsulenter med stærke tekniske profiler søges til SikkerhedsstyrelsenRobot I Sikkerhedsstyrelsen er digitalisering en naturlig del af forretningen, og der er kort fra ide til handling. Vi befinder os i slutspurten af en digital transformation, hvor vi med datadrevet markedsovervågning og tilsynsaktiviteter bidrager til, at Danmark er et attraktivt land at drive virksomhed i og ikke mindst et trygt land for forbrugerne. Vi søger to IT-konsulenter med kompetencer inden for henholdsvis procesautomatisering og drift- og leverandørstyring. Vi udvider vores team med to stillinger, da vi dagligt får stadig flere opgaver inden for procesautomatisering, systemdrift, driftsopgaver, support, arkitektur og informationssikkerhed GDPR. I IT-teamet varetager vi sammen en bred vifte af it-opgaver, der er en god blanding af drifts- og ad hoc-opgaver og strategiske udviklingsprojekter. Hvad forventer vi af dig? Du bliver en del af IT-teamet, der består af fem medarbejdere. Vi er en del af Digitalisering, som varetager opgaver inden for digitalisering, IT-drift, projektledelse samt data- og analyse. Vi går på arbejde med det mål at sikre den daglige udvikling og drift på tværs af hele organisationen. Du er en af de IT-konsulenter, vi søger, hvis du har følgende kompetencer: Du har en solid forretningsforståelse. Med din viden, erfaring og indsigt kan du yde arkitekturmæssig sparring og se de kreative, mulige løsninger, der understøtter digitaliseringen af forretningen. Og du har et ønske om at arbejde dig endnu mere ind i forretningen. Det er centralt, at du er en mester, når det drejer sig om at bringe teknologi i anvendelse. Din evne til at optimere processer skinner igennem. Det er en fordel, hvis du har solid erfaring med at kortlægge, automatisere og optimere processer eller med design og udvikling af integrationer mellem systemer. Det er desuden naturligt for dig at arbejde med kravspecifikationer og dokumentation. Dine samarbejdsevner overgår de flestes uanset om det er interne eller eksterne samarbejder. Om du løser tunge IT-tekniske opgaver eller hjælper en kollega med en mere ukompliceret opgave, så har du fokus på det gode samarbejde. Som person tilgår du dine opgaver med en praktisk og struktureret tilgang. Desuden forventer vi, at du har en IT-faglig uddannelse eller tilsvarende kompetencer opnået på anden vis med IT-tekniske opgaver samt en stærk digital forståelse. Hvad kommer du til at lave? Sikkerhedsstyrelsen vandt sidste år IT-branchens innovative digitaliseringspris. Vi implementerer vores strategi i et højt tempo, så vi kan skabe værdi for vores kunder. Du skal løse opgaver, der passer ind i den ambition og dermed være med til at sikre digital fremdrift i Sikkerhedsstyrelsen. Derfor er det vigtigt, at du kan se dig selv i en af de to nedenstående profiler: IT-konsulent til at udvikle procesautomatisering Vi har som mål at automatisere vores sags- og arbejdsgange i styrelsen. Vi ønsker strakssagsbehandling, når vi skal håndtere ansøgninger fra borgere og virksomheder. Den udvikling baserer vi lige nu på blanket- og RPA løsninger, men vi står overfor den spændende opgave at skulle implementere en procesmotor, der skal bidrage til, at vi kan automatisere langt flere arbejdsgange. Dine opgaver bliver blandt andet at: implementere en procesmotor eller tilsvarende teknologi udvikle nye automatiseringer i UiPath (RPA RDA) eller scripts vedligeholde og supportere vores nuværende blanket- og RPA-løsninger designe og udvikle integrationer mellem systemer kravspecificere og dokumentere nye løsninger. IT-konsulent til at fokusere på driften Som IT-konsulent fungerer du som sparringspartner for medarbejdere i hele styrelsen, og du vil få en bred kontaktflade - både i og uden for huset. Med fokus på driften bliver dine primære opgaver at varetage rollen som systemansvarlig for udvalgte systemer samt leverandørstyring særligt i forhold til Statens IT, som er vores primære driftsleverandør. Dine arbejdsområder vil blive tilpasset din profil, men vil desuden bestå af: IT-drifts- og supportopgaver Bistand til løbende opfølgning på vores systemportefølje (life cyckle management) gerne med fokus på dokumentation og beskrivelse af vores portefølje Opgaver inden for informationssikkerhed og GDPR. Sådan ansøger du Send din ansøgning via link på www.sik.dk senest den 17. november 2019 kl. 23.59. Du bedes tydeligt angive i din ansøgning, hvilken stilling du er mest interesseret i. Vi forventer at afholde samtaler i uge 47 og 48. Du ansættes på fuld tid efter gældende overenskomst mellem Finansministeriet og relevant faglig organisation med tiltrædelse pr. 1. januar 2020. Har du spørgsmål til selve stillingen, er du velkommen til at ringe til kontorchef for Digitalisering Kirsten Hahn Larsen tlf.: 25 41 74 16 00. Hvis du har spørgsmål til løn- og ansættelsesvilkår, kan du kontakte HR-rekrutteringspartner Abigael Kingsley Buah på tlf. 91 33 71 92. Vi glæder os til at høre fra dig! Vi ønsker en medarbejdersammensætning, som afspejler det omgivende samfund. Derfor opfordrer vi alle uanset baggrund til at søge stillingen.I Sikkerhedsstyrelsen er digitalisering en naturlig del af forretningen, og der er kort fra ide til handling. Vi befinder os i slutspurten af en digital transformation, hvor vi med datadrevet markedsovervågning og tilsynsaktiviteter bidrager til, at Danmark er et attraktivt land at drive virksomhed i og ikke mindst et trygt land for forbrugerne. Vi søger to IT-konsulenter med kompetencer inden for henholdsvis procesautomatisering og drift- og leverandørstyring.

Vi udvider vores team med to stillinger, da vi dagligt får stadig flere opgaver inden for procesautomatisering, systemdrift, driftsopgaver, support, arkitektur og informationssikkerhed/GDPR. I IT-teamet varetager vi sammen en bred vifte af it-opgaver, der er en god blanding af drifts- og ad hoc-opgaver og strategiske udviklingsprojekter.


Hvad forventer vi af dig?
Du bliver en del af IT-teamet, der består af fem medarbejdere. Vi er en del af Digitalisering, som varetager opgaver inden for digitalisering, IT-drift, projektledelse samt data- og analyse. Vi går på arbejde med det mål at sikre den daglige udvikling og drift på tværs af hele organisationen.

Du er en af de IT-konsulenter, vi søger, hvis du har følgende kompetencer:

  1. Du har en solid forretningsforståelse. Med din viden, erfaring og indsigt kan du yde arkitekturmæssig sparring og se de kreative, mulige løsninger, der understøtter digitaliseringen af forretningen. Og du har et ønske om at arbejde dig endnu mere ind i forretningen. Det er centralt, at du er en mester, når det drejer sig om at bringe teknologi i anvendelse.
  2. Din evne til at optimere processer skinner igennem. Det er en fordel, hvis du har solid erfaring med at kortlægge, automatisere og optimere processer eller med design og udvikling af integrationer mellem systemer. Det er desuden naturligt for dig at arbejde med kravspecifikationer og dokumentation.
  3. Dine samarbejdsevner overgår de flestes – uanset om det er interne eller eksterne samarbejder. Om du løser tunge IT-tekniske opgaver eller hjælper en kollega med en mere ukompliceret opgave, så har du fokus på det gode samarbejde. Som person tilgår du dine opgaver med en praktisk og struktureret tilgang.
Desuden forventer vi, at du har en IT-faglig uddannelse eller tilsvarende kompetencer opnået på anden vis med IT-tekniske opgaver samt en stærk digital forståelse.


Hvad kommer du til at lave?
Sikkerhedsstyrelsen vandt sidste år IT-branchens innovative digitaliseringspris. Vi implementerer vores strategi i et højt tempo, så vi kan skabe værdi for vores kunder. Du skal løse opgaver, der passer ind i den ambition og dermed være med til at sikre digital fremdrift i Sikkerhedsstyrelsen. Derfor er det vigtigt, at du kan se dig selv i en af de to nedenstående profiler:

IT-konsulent til at udvikle procesautomatisering
Vi har som mål at automatisere vores sags- og arbejdsgange i styrelsen. Vi ønsker strakssagsbehandling, når vi skal håndtere ansøgninger fra borgere og virksomheder. Den udvikling baserer vi lige nu på blanket- og RPA løsninger, men vi står overfor den spændende opgave at skulle implementere en procesmotor, der skal bidrage til, at vi kan automatisere langt flere arbejdsgange.
Dine opgaver bliver blandt andet at:

  • implementere en procesmotor eller tilsvarende teknologi
  • udvikle nye automatiseringer i UiPath (RPA/RDA) eller scripts
  • vedligeholde og supportere vores nuværende blanket- og RPA-løsninger
  • designe og udvikle integrationer mellem systemer
  • kravspecificere og dokumentere nye løsninger.
IT-konsulent til at fokusere på driften
Som IT-konsulent fungerer du som sparringspartner for medarbejdere i hele styrelsen, og du vil få en bred kontaktflade - både i og uden for huset. Med fokus på driften bliver dine primære opgaver at varetage rollen som systemansvarlig for udvalgte systemer samt leverandørstyring – særligt i forhold til Statens IT, som er vores primære driftsleverandør.

Dine arbejdsområder vil blive tilpasset din profil, men vil desuden bestå af:

  • IT-drifts- og supportopgaver
  • Bistand til løbende opfølgning på vores systemportefølje (life cyckle management) gerne med fokus på dokumentation og beskrivelse af vores portefølje
  • Opgaver inden for informationssikkerhed og GDPR.


Sådan ansøger du

Send din ansøgning via link på www.sik.dk senest den 17. november 2019 kl. 23.59. Du bedes tydeligt angive i din ansøgning, hvilken stilling du er mest interesseret i. Vi forventer at afholde samtaler i uge 47 og 48.

Du ansættes på fuld tid efter gældende overenskomst mellem Finansministeriet og relevant faglig organisation med tiltrædelse pr. 1. januar 2020.

Har du spørgsmål til selve stillingen, er du velkommen til at ringe til kontorchef for Digitalisering Kirsten Hahn Larsen tlf.: 25 41 74 16 00. Hvis du har spørgsmål til løn- og ansættelsesvilkår, kan du kontakte HR-rekrutteringspartner Abigael Kingsley Buah på tlf. 91 33 71 92.

Vi glæder os til at høre fra dig!

Vi ønsker en medarbejdersammensætning, som afspejler det omgivende samfund. Derfor opfordrer vi alle uanset baggrund til at søge stillingen.

SikkerhedsstyrelsenEsbjerg2019-10-22T00:00:002019-11-17T00:00:00
330086648VIKING seeks a BUSINESS PROCESS ARCHITECT - SAP (SD-CS)Robot JOIN VIKING - and save lives for a living VIKING Life-Saving Equipment A S is a leader in its field and our mission is clear: We are committed to protecting and saving lives all over the world. We do this through continuous innovations in safety equipment, service and training. And we bring great people together to help make it happen. Grow your skills the international way Join our team as we develop game-changing safety solutions for the world s largest cruise ships and ferries, leading commercial shipping giants, major offshore energy operators, navies and a wealth of other maritime trades worldwide. You ll experience a dynamic and inspiring workplace, where you re surrounded by competent colleagues from many different nations. We see the world as our home market and we think and act from a global perspective. Where do you come in? The key to VIKING s success is the ability to continuously develop innovative, high quality products and service offerings. Our SAP Build Team is looking for an experienced Business Process Architect to join their team with three colleagues in Esbjerg and four colleagues in Thailand. VIKING s SAP Build team is a part of VIKING Global IT headed by VIKING s IT Director. SAP Build is responsible for the development and maintenance of SAP supported business processes. Primary tasks and responsibilities?: As a Business Process Architect, you must be updated on new trends and procedures within business processes. Your role will be as the key SAP person for processes within sales and service for our customers and subsidiaries, including Developing and supporting business processes within sales and service Ensuring that SAP sales and service processes are consistent with the other business processes including logistics and finance Participating in coordination and quality assurance of relevant master data in cooperation with VIKING s master data organization Participating or manage in various implementation projects Implementing and securing the foundation of new processes including test, documentation and user educatio Developing business cases Expect 15-30 travel days globally per year. Who are you? You have a strong educational background, probably within sales, service or process optimization. You have at least three years of experience in developing SAP processes within sales (SD) or service (CS) and understand key concepts of sales and service processes. You have hands on experience in configuring SAP SD or CS modules. You understand table structures and know about concepts of ABAP programming. You have written functional specifications for developers. Knowledge of debugging and interface are a plus. Additional knowledge of PS concepts will be valuable, but not mandatory. In your career you have already with success implemented larger SAP projects with many stakeholders, and you are used to aligning the various demands from the business with the possibilities within SAP. You have a good overview of business processes in a broader perspective in connection with the business goals and requirements of the global organization. English is our corporate language, so it is expected that you communicate fluently in English in speaking and writing. Knowledge of Danish is an advantage. You communicate freely on all organizational levels and don t hesitate in making an extraordinary effort, when deadlines are tight. You are independent and have a positive and result-oriented attitude, and you thrive in a busy environment where cooperation is a must. Geographically you live in Esbjerg or in the area. Alternatively, you are used to commuting in connection with your job. Why VIKING? VIKING is located in Esbjerg the center of a thriving region with a strong business environment, outstanding nature, and plenty of opportunities for sports and cultural events. We always strive to be the best, and to raise the bar when it comes to safety, creating and supporting exciting products and markets. And we offer interesting and diverse work with good opportunities for professional and personal development. How to apply Due to the General Data Protection Regulation (GDPR), all applications are received online. Please send your motivated application and CV in English - as soon as possible. Applications will be received online via send application , which is located at the top-right of the page. Applicants will be contacted continuously, and the position will be filled once we have found the right candidate. All applications will be handled confidentially. Desired start date: As soon as possible. If you have any questions, please do not hesitate to contact recruiter Kent Fredslund Pedersen from PersonaleBørsen by phone 45 2877 0070. For further information, please visit our website www.VIKING-life.com to learn more about our company, our products, and our core values.JOIN VIKING - and save lives for a living

VIKING Life-Saving Equipment A/S is a leader in its field and our mission is clear: We are committed to protecting and saving lives all over the world. We do this through continuous innovations in safety equipment, service and training. And we bring great people together to help make it happen.

Grow your skills the international way
Join our team as we develop game-changing safety solutions for the world’s largest cruise ships and ferries, leading commercial shipping giants, major offshore energy operators, navies and a wealth of other maritime trades worldwide. You’ll experience a dynamic and inspiring workplace, where you’re surrounded by competent colleagues from many different nations.

We see the world as our home market – and we think and act from a global perspective.

Where do you come in?
The key to VIKING’s success is the ability to continuously develop innovative, high quality products and service offerings.

Our “SAP Build Team” is looking for an experienced Business Process Architect to join their team with three colleagues in Esbjerg and four colleagues in Thailand.

VIKING’s SAP Build team is a part of VIKING Global IT headed by VIKING’s IT Director.

SAP Build is responsible for the development and maintenance of SAP supported business processes.

Primary tasks and responsibilities?:
As a Business Process Architect, you must be updated on new trends and procedures within business processes. Your role will be as the key SAP person for processes within sales and service for our customers and subsidiaries, including

  • Developing and supporting business processes within sales and service
  • Ensuring that SAP sales and service processes are consistent with the other business processes including logistics and finance
  • Participating in coordination and quality assurance of relevant master data in cooperation with VIKING’s master data organization
  • Participating or manage in various implementation projects
  • Implementing and securing the foundation of new processes including test, documentation and user educatio
  • Developing business cases

Expect 15-30 travel days globally per year.

Who are you?
You have a strong educational background, probably within sales, service or process optimization. You have at least three years of experience in developing SAP processes within sales (SD) or service (CS) and understand key concepts of sales and service processes.

You have hands on experience in configuring SAP SD or CS modules. You understand table structures and know about concepts of ABAP programming. You have written functional specifications for developers. Knowledge of debugging and interface are a plus. Additional knowledge of PS concepts will be valuable, but not mandatory.

In your career you have already with success implemented larger SAP projects with many stakeholders, and you are used to aligning the various demands from the business with the possibilities within SAP. You have a good overview of business processes in a broader perspective in connection with the business goals and requirements of the global organization.

English is our corporate language, so it is expected that you communicate fluently in English in speaking and writing. Knowledge of Danish is an advantage.

You communicate freely on all organizational levels and don’t hesitate in making an extraordinary effort, when deadlines are tight. You are independent and have a positive and result-oriented attitude, and you thrive in a busy environment where cooperation is a must.

Geographically you live in Esbjerg or in the area. Alternatively, you are used to commuting in connection with your job.

Why VIKING?
VIKING is located in Esbjerg – the center of a thriving region with a strong business environment, outstanding nature, and plenty of opportunities for sports and cultural events. We always strive to be the best, and to raise the bar when it comes to safety, creating and supporting exciting products and markets. And we offer interesting and diverse work with good opportunities for professional and personal development.

How to apply
Due to the General Data Protection Regulation (GDPR), all applications are received online.

Please send your motivated application and CV – in English - as soon as possible.

Applications will be received online via “send application”, which is located at the top-right of the page. Applicants will be contacted continuously, and the position will be filled once we have found the right candidate. All applications will be handled confidentially.

Desired start date: As soon as possible.

If you have any questions, please do not hesitate to contact recruiter Kent Fredslund Pedersen from PersonaleBørsen by phone +45 2877 0070.

For further information, please visit our website www.VIKING-life.com to learn more about our company, our products, and our core values.

Viking Life-Saving EquipmentEsbjerg V2019-09-09T00:00:002019-11-04T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

VIKING søger IT Supporter (barselsvikariat)

Viking Life-Saving Equipment

Esbjerg V
JOIN VIKING and save lives for a living VIKING Life-Saving Equipment A S med hovedsæde i Esbjerg er en globalt førende virksomhed inden for sikkerhedsudstyr og serviceydelser til det maritime marked og offshore-industrien. Som medarbejder hos VIKING...
Indrykket:23. oktober 2019
Udløbsdato:18. december 2019

Ambitiøse IT-konsulenter med stærke tekniske profiler søges til Sikkerhedsstyrelsen

Sikkerhedsstyrelsen

Esbjerg
I Sikkerhedsstyrelsen er digitalisering en naturlig del af forretningen, og der er kort fra ide til handling. Vi befinder os i slutspurten af en digital transformation, hvor vi med datadrevet markedsovervågning og tilsynsaktiviteter bidrager til, at...
Indrykket:22. oktober 2019
Udløbsdato:17. november 2019

VIKING seeks a BUSINESS PROCESS ARCHITECT - SAP (SD-CS)

Viking Life-Saving Equipment

Esbjerg V
JOIN VIKING - and save lives for a living VIKING Life-Saving Equipment A S is a leader in its field and our mission is clear: We are committed to protecting and saving lives all over the world. We do this through continuous innovations in safety equ...
Indrykket:9. september 2019
Udløbsdato:4. november 2019