Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

IT-konsulenter til konfiguration af IT-løsninger

Vil du være med til at sikre, at vores IT-systemer fungerer både i sagsbehandlingen og for vores kunder? Er du nyuddannet eller har du nogle års erfaring med IT udvikling? Og kan du med din IT-tekniske viden se dig selv i rollen som vores IT-konsulent, der konfigurerer fremtidens automatiske tilskudsordninger i et agilt team? Så er du måske vores nye kollega.

I Landbrugsstyrelsen har vi indført det agile rammeværktøj SAFe og etableret to Agile Release Trains, ART’er. Hver ART består af en ART-ledelse og en række agile teams. Du vil skulle indgå i et team, hvor du i samarbejde med dygtige og engagerede kolleger skal arbejde med konfiguration af IT-løsninger som dit faglige udgangspunkt. Først og fremmest er du dog ”teammedlem” og skal sammen med teamet løse de opgaver i backloggen, som er højst prioriteret. De agile teams er selvorganiserende og sammen arbejder I efter de agile metoder i tæt samarbejde med ART’ens øvrige teams og ledelse.

Konfigurer vores rammesystem
Din arbejdsopgave vil være at konfigurere vores rammesystemer, så kunderne kan ansøge om forskellige tilskud. Du vil i det daglige bidrage til, at vores Tast selv-service bliver så enkel som muligt fra ansøgning til udbetaling med det mål, at kunderne hurtigst muligt får udbetalt deres tilskud.

Du bliver en del af et agilt team i en af vores to ART’er. Teamet består af kollegaer fra både IT og forretning og løser opgaver fra krav til produktion. I praksis vil du og dine teamkollegaer stå for både sprintplanlægningen, udførslen af opgaverne, demoer mv. Du vil med dine tekniske kompetencer forventes at bidrage i alle dele af processen, så vi kan levere den bedst mulige løsning i rette kvalitet og til den aftalte dealine. Konfiguration sker bl.a. i skemaer, regelsæt, beregninger, valideringer og breve. Konfiguration sker i Infopath og baserer sig på word og excel, hvor der anvendes udvidede funktioner.

Dine primære arbejdsopgaver er:
• opsætning, der er baseret på Microsoft-teknologi, såsom Infopath, HTML5, Workflow Foundation og Reporting Service
• fremsøgning og udtræk af data ved brug af Oracle SQL Developer og Microsoft SQL Server
• analyse og afklaring af forretningsregler og løbende koordinering af opsætningsopgaver
• unit test og dokumentation af egen opsætning
• opgavestyring og dokumentation ved anvendelse af TFS og Visio

Alle vores rammesystemer er specialtilpassede, og vi sørger naturligvis for, at du får en grundig oplæring. Du deltager også i et overordnet introforløb til hele styrelsen, hvor du får en solid indsigt i din nye arbejdsplads.

Vi forventer ikke, at du kender til alle de anvendte Microsoft-teknologier, men vi ser gerne, at du kan anvende HTML(5), CSS, Angular Type Script. Vi forestiller os, at du har en god IT-teknisk forståelse og gerne en uddannelse inden for IT, måske har du tidligere arbejdet med udvikling af IT-løsninger. Du har en forretningsmæssig og løsningsorienteret tilgang til IT, kombinerer din tekniske viden med gode kommunikationsevner og mestrer den daglige kommunikation med både fagkontorer og kolleger.

Du bliver en del af et agilt team med en høj faglighed og mange spændende opgaver. Teamstørrelsen vil variere, men formentlig ligge mellem 8-12 personer. Som team medlem vil du få en afvekslende hverdag, hvor du får rig mulighed for at bidrage til, at styrelsen leverer det bedst mulige produkt til vores kunder samtidigt med, at du kan udvikle både dine faglige og personlige kompetencer. Du får dygtige og søde kollegaer, som mestrer balancen mellem sjov i hverdagen og nå sine mål, så deadlines nås og trivslen forbliver i top. Vi sikrer god oplæring og du vil blive tilknyttet en mentor i din første tid i styrelsen.

IT i Landbrugsstyrelsen
Landbrugsstyrelsen er i gang med implementeringen af sin nye meget omfattende digitaliseringsplan. Planen er meget ambitiøs og vil frem mod 2022 understøtte, at vi kan levere løsninger hurtigere og i endnu bedre kvalitet til vores kunder og brugere, samtidig med at automatiseringsgraden øges yderligere.

Ansættelsesvilkår
Ansættelse sker efter gældende overenskomst mellem Finansministeriet og relevant organisation. Ansættelsesområdet er Miljø- og Fødevareministeriet med tilhørende institutioner, og tjenestestedet er Landbrugsstyrelsen, Nyropsgade 30, 1780 København V. Det er en forudsætning for ansættelse, at du kan fremvise en privat straffeattest uden forhold af betydning for stillingen.

Kontakt
Vil du vide mere om stillingerne, er du velkommen til at kontakte Ressource Manager, Louise Arnawa, på 25 23 85 53 eller Ressource Manager, Mette Jensen, på 25 23 84 80. Du kan læse om Landbrugsstyrelsen på www.lbst.dk/job.

Ansøgning
Søg stillingen ved at sende en ansøgning inkl. CV, eksamensbevis og evt. referencer online i vores rekrutteringssystem (tryk på ”Søg stilling”) senest den 19. juli.
Samtaler forventes holdt den 21.-22. juli og starten af uge 31.




Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.