Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

It-koordinator

It-koordinator til Statens Museum for Kunst
Vil du spille en central rolle i koordineringen og udviklingen af Statens Museum for Kunst’s It og medvirke til at sikre informationssikkerhed? Trives du i et udadvendt miljø med mange forskellige fagligheder, så er du måske vores nye it-koordinator. Statens Museum for Kunst er Danmarks nationalgalleri for billedkunst, og vi søger en it-koordinator.

Arbejdsopgaver
Som it-koordinator på Statens Museum for Kunst (SMK) bliver du bindeled til Statens IT, som er museets it-driftsleverandør. Du bliver også ansvarlig for informationssikkerhed, og dermed fx for at udarbejde og vedligeholde museets politikker, procedurer og retningslinjer for informationssikkerhed.

Dine arbejdsopgaver består af:

• Løbende opfølgning og koordinering med Statens It vedrørende server- og øvrig it-drift
• Koordinering af nye it-projekter
• Godkendelse af bestillinger af nyt it-udstyr og software
• Udarbejdelse af risikovurdering og planer for håndtering af risici
• Tilrettelæggelse og varetagelse af awareness-tiltag overfor museets medarbejdere
• Varetagelse af rollen som museets DPO i samarbejde med museets HR-fuldmægtig
• Tilrettelæggelse af og opfølgning på møder i museets Informationssikkerhedsudvalg
• Øvrige opgaver vedr. it-drift og informationssikkerhed

Kvalifikationer
Vi forventer, at du har en relevant videregående uddannelse, og at du:

• Har kendskab til it-drift
• Har solid erfaring med informationssikkerhed og/eller persondata
• Har erfaring med budgetlægning og økonomistyring
• Har flair for at sætte dig ind i forretningsmæssige behov og koble dem med effektive it-løsninger
• Kan arbejde selvstændigt og er vant til at være tovholder på opgaver
• Er god til at kommunikere både mundtligt og på skrift
• Har gode analytiske og strategiske evner og kan omsætte behov og ønsker til operationelle handlinger
• Kan samarbejde med mange forskellige faggrupper både på og uden for museet.

Vi forestiller os, at du har nogle års erfaring fra en lignende stilling, men du kan også være nyuddannet.

Løn- og ansættelsesvilkår
Stillingen er på fuld tid (37 timer). Ansættelse og aflønning sker i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og den relevante faglige organisation.

Stillingen er placeret i Administrationsafdelingen med reference til vicedirektør/administrationschef. Arbejdsstedet er Sølvgade 48-50, 1307 København K.

Det er en betingelse for ansættelsen, at du kan sikkerhedsgodkendes, og at du kan opretholde sikkerhedsgodkendelsen under ansættelsen.

Yderligere oplysninger
Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte vicedirektør/administrationschef Anne Bak-Hansen på tlf. 2552 7110.

Ansøgning
Ansøgning sendes via det elektroniske ansøgningsmodul på https://www.smk.dk/article/jobs/ senest den 19. maj 2019. Du bliver guidet gennem rekrutteringsprocessen, når du klikker på ”Søg stillingen”.

Du bedes vedlægge ansøgning, CV, eksamensbeviser og andre relevante bilag.

Vi forventer at holde ansættelsessamtaler i uge 21 og/eller 22.


Stillingen er ledig til besættelse pr. 1. juli.

SMK ønsker en medarbejdersammensætning, der afspejler det omgivende samfund og opfordrer derfor alle interesserede uanset personlig baggrund til at søge stillingen.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330015682Phoenix-44fa8d9912019-05-02T00:00:00It-koordinatorIt-koordinator til Statens Museum for Kunst
Vil du spille en central rolle i koordineringen og udviklingen af Statens Museum for Kunst’s It og medvirke til at sikre informationssikkerhed? Trives du i et udadvendt miljø med mange forskellige fagligheder, så er du måske vores nye it-koordinator. Statens Museum for Kunst er Danmarks nationalgalleri for billedkunst, og vi søger en it-koordinator.

Arbejdsopgaver
Som it-koordinator på Statens Museum for Kunst (SMK) bliver du bindeled til Statens IT, som er museets it-driftsleverandør. Du bliver også ansvarlig for informationssikkerhed, og dermed fx for at udarbejde og vedligeholde museets politikker, procedurer og retningslinjer for informationssikkerhed.

Dine arbejdsopgaver består af:

• Løbende opfølgning og koordinering med Statens It vedrørende server- og øvrig it-drift
• Koordinering af nye it-projekter
• Godkendelse af bestillinger af nyt it-udstyr og software
• Udarbejdelse af risikovurdering og planer for håndtering af risici
• Tilrettelæggelse og varetagelse af awareness-tiltag overfor museets medarbejdere
• Varetagelse af rollen som museets DPO i samarbejde med museets HR-fuldmægtig
• Tilrettelæggelse af og opfølgning på møder i museets Informationssikkerhedsudvalg
• Øvrige opgaver vedr. it-drift og informationssikkerhed

Kvalifikationer
Vi forventer, at du har en relevant videregående uddannelse, og at du:

• Har kendskab til it-drift
• Har solid erfaring med informationssikkerhed og/eller persondata
• Har erfaring med budgetlægning og økonomistyring
• Har flair for at sætte dig ind i forretningsmæssige behov og koble dem med effektive it-løsninger
• Kan arbejde selvstændigt og er vant til at være tovholder på opgaver
• Er god til at kommunikere både mundtligt og på skrift
• Har gode analytiske og strategiske evner og kan omsætte behov og ønsker til operationelle handlinger
• Kan samarbejde med mange forskellige faggrupper både på og uden for museet.

Vi forestiller os, at du har nogle års erfaring fra en lignende stilling, men du kan også være nyuddannet.

Løn- og ansættelsesvilkår
Stillingen er på fuld tid (37 timer). Ansættelse og aflønning sker i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og den relevante faglige organisation.

Stillingen er placeret i Administrationsafdelingen med reference til vicedirektør/administrationschef. Arbejdsstedet er Sølvgade 48-50, 1307 København K.

Det er en betingelse for ansættelsen, at du kan sikkerhedsgodkendes, og at du kan opretholde sikkerhedsgodkendelsen under ansættelsen.

Yderligere oplysninger
Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte vicedirektør/administrationschef Anne Bak-Hansen på tlf. 2552 7110.

Ansøgning
Ansøgning sendes via det elektroniske ansøgningsmodul på https://www.smk.dk/article/jobs/ senest den 19. maj 2019. Du bliver guidet gennem rekrutteringsprocessen, når du klikker på ”Søg stillingen”.

Du bedes vedlægge ansøgning, CV, eksamensbeviser og andre relevante bilag.

Vi forventer at holde ansættelsessamtaler i uge 21 og/eller 22.


Stillingen er ledig til besættelse pr. 1. juli.

SMK ønsker en medarbejdersammensætning, der afspejler det omgivende samfund og opfordrer derfor alle interesserede uanset personlig baggrund til at søge stillingen.
2019-05-20T00:50:40.190 It-koordinator til Statens Museum for Kunst Vil du spille en central rolle i koordineringen og udviklingen af Statens Museum for Kunst s It og medvirke til at sikre informationssikkerhed? Trives du i et udadvendt miljø med mange forskellige fagligheder, så er du måske vores nye it-koordinator. Statens Museum for Kunst er Danmarks nationalgalleri for billedkunst, og vi søger en it-koordinator. Arbejdsopgaver Som it-koordinator på Statens Museum for Kunst (SMK) bliver du bindeled til Statens IT, som er museets it-driftsleverandør. Du bliver også ansvarlig for informationssikkerhed, og dermed fx for at udarbejde og vedligeholde museets politikker, procedurer og retningslinjer for informationssikkerhed. Dine arbejdsopgaver består af: • Løbende opfølgning og koordinering med Statens It vedrørende server- og øvrig it-drift • Koordinering af nye it-projekter • Godkendelse af bestillinger af nyt it-udstyr og software • Udarbejdelse af risikovurdering og planer for håndtering af risici • Tilrettelæggelse og varetagelse af awareness-tiltag overfor museets medarbejdere • Varetagelse af rollen som museets DPO i samarbejde med museets HR-fuldmægtig • Tilrettelæggelse af og opfølgning på møder i museets Informationssikkerhedsudvalg • Øvrige opgaver vedr. it-drift og informationssikkerhed Kvalifikationer Vi forventer, at du har en relevant videregående uddannelse, og at du: • Har kendskab til it-drift • Har solid erfaring med informationssikkerhed og eller persondata • Har erfaring med budgetlægning og økonomistyring • Har flair for at sætte dig ind i forretningsmæssige behov og koble dem med effektive it-løsninger • Kan arbejde selvstændigt og er vant til at være tovholder på opgaver • Er god til at kommunikere både mundtligt og på skrift • Har gode analytiske og strategiske evner og kan omsætte behov og ønsker til operationelle handlinger • Kan samarbejde med mange forskellige faggrupper både på og uden for museet. Vi forestiller os, at du har nogle års erfaring fra en lignende stilling, men du kan også være nyuddannet. Løn- og ansættelsesvilkår Stillingen er på fuld tid (37 timer). Ansættelse og aflønning sker i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og den relevante faglige organisation. Stillingen er placeret i Administrationsafdelingen med reference til vicedirektør administrationschef. Arbejdsstedet er Sølvgade 48-50, 1307 København K. Det er en betingelse for ansættelsen, at du kan sikkerhedsgodkendes, og at du kan opretholde sikkerhedsgodkendelsen under ansættelsen. Yderligere oplysninger Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte vicedirektør administrationschef Anne Bak-Hansen på tlf. 2552 7110. Ansøgning Ansøgning sendes via det elektroniske ansøgningsmodul på https: www.smk.dk article jobs senest den 19. maj 2019. Du bliver guidet gennem rekrutteringsprocessen, når du klikker på Søg stillingen . Du bedes vedlægge ansøgning, CV, eksamensbeviser og andre relevante bilag. Vi forventer at holde ansættelsessamtaler i uge 21 og eller 22. Stillingen er ledig til besættelse pr. 1. juli. SMK ønsker en medarbejdersammensætning, der afspejler det omgivende samfund og opfordrer derfor alle interesserede uanset personlig baggrund til at søge stillingen.11jobnet44fa8d99100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-19T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=122458&DepartmentId=7711&MediaId=338&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3518638Statens Museum for Kunst11Sølvgade 481307København K25527103DKDanmark0
christian.mikkelsen@smk.dkDKDanmarkDanmark
8Fuldtid46Permanent752968JobNet4982419498241910002-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=44fa8d99https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=44fa8d99https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=44fa8d99&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=44fa8d99&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/IT_Ingenioer_og_energi/IT/1.jpgIt-koordinator12008001Dansk3Læse/ tale933264IT-tekniker1IT361659691Christianchristian.mikkelsen@smk.dkDanmarkDanmark330076919Web Supporter - frontend med ambitioner om at specialisere sigRobot Standoutmedia er et af de hurtigst voksende webbureauer i Danmark. Vi arbejder både med internationalt orienterede kunder og lokale virksomheder. Til vores support og onboarding søger vi serviceminded og pragmatisk web-supporter som kan lide at give kunderne en god oplevelse samtidigt med at du specialiserer dig i et eller flere nøgleområder som du gradvist vil arbejde mere med.Vi søger derfor dig som er hurtigt tænkende, brænder for web og det at hjælpe en kunde i mål. OpgaverDit primære arbejde vil bestå i at besvare support-spørgsmål fra kunder via telefon og email. Arbejdsopgaverne er blandt andet: Opsætning af f.eks. mail-klienter Mindre rettelser på kunders hjemmesider Fjernsupport af kunders PC Brugerrelaterede spørgsmål (primært Wordpress og Woocommerce) DNS administration Webhosting - opsætning konfiguration KvalifikationerAlle IT relaterede erfaringer er et plus, ligesom vi vægter erfaring med telefonisk kundekontakt. Men vigtigst af alt skal du have drive og evne til at tage et personligt ansvar for dine kunders opgaver.Vi betjener kunder i Danmark og Sverige.Vi forventer derfor at du kan forstå, tale og skrive Dansk perfekt.Løn og ansættelseLøn forhandles efter kvalifikationer. Tiltrædelse snarest muligt.AnsøgningAnsøgning sendes til websupporter@standoutmedia.dk vedhæftet foto samt cv.

Standoutmedia er et af de hurtigst voksende webbureauer i Danmark.  Vi arbejder både med internationalt orienterede kunder og lokale virksomheder.

Til vores support og onboarding søger vi serviceminded og pragmatisk web-supporter som kan lide at give kunderne en god oplevelse samtidigt med at du specialiserer dig i et eller flere nøgleområder som du gradvist vil arbejde mere med.

Vi søger derfor dig som er hurtigt tænkende, brænder for web og det at hjælpe en kunde i mål. 

Opgaver
Dit primære arbejde vil bestå i at besvare support-spørgsmål fra kunder via telefon og email.

Arbejdsopgaverne er blandt andet:

  • Opsætning af f.eks. mail-klienter
  • Mindre rettelser på kunders hjemmesider
  • Fjernsupport af kunders PC
  • Brugerrelaterede spørgsmål (primært Wordpress og Woocommerce)
  • DNS administration
  • Webhosting - opsætning & konfiguration

Kvalifikationer
Alle IT relaterede erfaringer er et plus, ligesom vi vægter erfaring med telefonisk kundekontakt. Men vigtigst af alt skal du have drive og evne til at tage et personligt ansvar for dine kunders opgaver.

Vi betjener kunder i Danmark og Sverige.
Vi forventer derfor at du kan forstå, tale og skrive Dansk perfekt.

Løn og ansættelse
Løn forhandles efter kvalifikationer. 
Tiltrædelse snarest muligt.

Ansøgning
Ansøgning sendes til websupporter@standoutmedia.dk vedhæftet foto samt cv.

STANDOUTMEDIA A/SKøbenhavn S2019-08-22T00:00:002019-10-15T00:00:00
330076704IGU-elev til LandbrugsstyrelsenRobot Landbrugsstyrelsen søger IT interesserede IGU elever til vores kontor i København. Lær dansk mens du arbejder med IT Hos os vil du få god mulighed for at arbejde med alt fra support af brugere til test af IT systemer samtidigt med, at du får udviklet dine danskkundskaber. Du bliver en del af en stor IT afdeling, hvor vi sætter en ære i både udviklingen af de gode løsninger, løbende kompetenceudvikling, stærkt samarbejde og hvor godt humør og deadlines går hånd i hånd. Din kommende hverdag Som IGU-elev får du mulighed for at bidrage til mange af de opgaver, der ligger i vores IT afdeling. Dine opgaver vil blandt andet være: Supportopgaver: Udlån af PC er Fordeling af opgaver i vores service system Lageroptællinger og andre opgaver med hardware Sikre at vores mødelokaler fungerer med AV Systemtest Gentest af bugs Udarbejdelse af testcases Gennemførelse af test Kontoropgaver Vedligeholdelse af diverse lister på tværs af IT Andre kontoropgaver Vi tilpasser opgaverne til dig, og der kan derfor også blive tale om andet arbejde inden for IT i en bred forstand. IT flair og lyst til at lære nyt Du er som person nysgerrig, udadvendt og har lyst til at lære nyt. Vi hjælper dig ind i de konkrete opgaver, samtidigt med at vi understøtter dig i at lære og anvende dansk på en arbejdsplads. Du skal være indstillet på at deltage i skoleundervisning med faglig opkvalificering og danskundervisning. Vi lægger vægt på, at du er ustraffet. Landbrugsstyrelsen din nye arbejdsplads Landbrugsstyrelsen hører under Miljø- og Fødevareministeriet. Vi arbejder for at skabe de bedste rammer for et landbrug i vækst samtidig med, at vi passer på vores klima og miljø. Det gør vi ved at sikre de bedste rammer for danske landmænd samt understøtte og bidrage til udviklingen af en fremtidsorienteret fødevaresektor. I IT er vi ca. 140 ansatte, som i det daglige arbejder med alt fra udvikling af helt nye løsninger, større og mindre ændringer til systemer til test, support og drift. Vi arbejder målrettet og engageret, men der er samtidig plads til et godt grin og socialt samvær. Vi kan derfor tilbyde dig en elevplads i et stærkt fagligt miljø, hvor der også er plads til humor og omsorg for hinanden. Betingelser for ansættelse som IGU praktikant Integrationsgrunduddannelsen (IGU) er et tilbud til flygtninge eller familiesammenførte til flygtninge, der er fyldt 18 år og er under 40 år, når uddannelsen begynder. Det er en betingelse, at du har haft folkeregisteradresse i Danmark i mindre end fem år. Du ansættes i Landbrugsstyrelsen med 37 timer ugentligt i praktikperioden. Ud over praktikken skal du deltage i 20 ugers skoleundervisning á 37 timer. Undervisningen tilrettelægges sammen med dig. For Landbrugsstyrelsen er det vigtigt, at du bliver integreret i afdelingen, og at vi bidrager til at forbedre dine danskkundskaber. Hvis du endnu ikke taler og læser dansk på basisniveau, lægger Landbrugsstyrelsen vægt på, at en del af de 20 ugers skoleundervisning er intensiv danskundervisning. Denne undervisning vil ligge i starten af ansættelsen. Løn- og ansættelsesvilkår Aflønning i praktikperioden sker i henhold til overenskomst for EGU-elever i staten, hvor lønnen er på 7.725,74 kr. pr. måned. Der vil være mulighed for forhandling af kvalifikationstillæg til basislønnen. Ansættelsesvilkårene følger relevant overenskomst på området. Ansættelsesområdet er Miljø- og Fødevareministeriet med tilhørende institutioner, og tjenestestedet er Landbrugsstyrelsen, Nyropsgade 30, 1780 København V. De første 4 uger af ansættelsen vil du være ansat i virksomhedspraktik. Kontakt Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Franci Johansen på tlf. 20 99 30 04. Du kan læse om Landbrugsstyrelsen på www.lbst.dk. Ansøgning Søg stillingen ved at sende en ansøgning inkl. CV og evt. referencer online i vores rekrutteringssystem (tryk på Søg stilling ) senest 19. september 2019.Landbrugsstyrelsen søger IT interesserede IGU elever til vores kontor i København.



Lær dansk mens du arbejder med IT
Hos os vil du få god mulighed for at arbejde med alt fra support af brugere til test af IT systemer samtidigt med, at du får udviklet dine danskkundskaber. Du bliver en del af en stor IT afdeling, hvor vi sætter en ære i både udviklingen af de gode løsninger, løbende kompetenceudvikling, stærkt samarbejde og hvor godt humør og deadlines går hånd i hånd.



Din kommende hverdag
Som IGU-elev får du mulighed for at bidrage til mange af de opgaver, der ligger i vores IT afdeling. Dine opgaver vil blandt andet være:



  • Supportopgaver:
  • Udlån af PC’er
  • Fordeling af opgaver i vores service system
  • Lageroptællinger og andre opgaver med hardware
  • Sikre at vores mødelokaler fungerer med AV
  • Systemtest
  • Gentest af bugs
  • Udarbejdelse af testcases
  • Gennemførelse af test
  • Kontoropgaver
  • Vedligeholdelse af diverse lister på tværs af IT
  • Andre kontoropgaver
Vi tilpasser opgaverne til dig, og der kan derfor også blive tale om andet arbejde inden for IT i en bred forstand.



IT flair og lyst til at lære nyt
Du er som person nysgerrig, udadvendt og har lyst til at lære nyt. Vi hjælper dig ind i de konkrete opgaver, samtidigt med at vi understøtter dig i at lære og anvende dansk på en arbejdsplads. Du skal være indstillet på at deltage i skoleundervisning med faglig opkvalificering og danskundervisning.



Vi lægger vægt på, at du er ustraffet.



Landbrugsstyrelsen – din nye arbejdsplads

Landbrugsstyrelsen hører under Miljø- og Fødevareministeriet. Vi arbejder for at skabe de bedste rammer for et landbrug i vækst samtidig med, at vi passer på vores klima og miljø. Det gør vi ved at sikre de bedste rammer for danske landmænd samt understøtte og bidrage til udviklingen af en fremtidsorienteret fødevaresektor.



I IT er vi ca. 140 ansatte, som i det daglige arbejder med alt fra udvikling af helt nye løsninger, større og mindre ændringer til systemer til test, support og drift. Vi arbejder målrettet og engageret, men der er samtidig plads til et godt grin og socialt samvær. Vi kan derfor tilbyde dig en elevplads i et stærkt fagligt miljø, hvor der også er plads til humor og omsorg for hinanden.



Betingelser for ansættelse som IGU praktikant
Integrationsgrunduddannelsen (IGU) er et tilbud til flygtninge eller familiesammenførte til flygtninge, der er fyldt 18 år og er under 40 år, når uddannelsen begynder. Det er en betingelse, at du har haft folkeregisteradresse i Danmark i mindre end fem år.



Du ansættes i Landbrugsstyrelsen med 37 timer ugentligt i praktikperioden. Ud over praktikken skal du deltage i 20 ugers skoleundervisning á 37 timer. Undervisningen tilrettelægges sammen med dig. For Landbrugsstyrelsen er det vigtigt, at du bliver integreret i afdelingen, og at vi bidrager til at forbedre dine danskkundskaber. Hvis du endnu ikke taler og læser dansk på basisniveau, lægger Landbrugsstyrelsen vægt på, at en del af de 20 ugers skoleundervisning er intensiv danskundervisning. Denne undervisning vil ligge i starten af ansættelsen.



Løn- og ansættelsesvilkår
Aflønning i praktikperioden sker i henhold til overenskomst for EGU-elever i staten, hvor lønnen er på 7.725,74 kr. pr. måned. Der vil være mulighed for forhandling af kvalifikationstillæg til basislønnen. Ansættelsesvilkårene følger relevant overenskomst på området.



Ansættelsesområdet er Miljø- og Fødevareministeriet med tilhørende institutioner, og tjenestestedet er Landbrugsstyrelsen, Nyropsgade 30, 1780 København V.



De første 4 uger af ansættelsen vil du være ansat i virksomhedspraktik.



Kontakt
Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Franci Johansen på tlf. 20 99 30 04.



Du kan læse om Landbrugsstyrelsen på www.lbst.dk.



Ansøgning
Søg stillingen ved at sende en ansøgning inkl. CV og evt. referencer online i vores rekrutteringssystem (tryk på ”Søg stilling”) senest 19. september 2019.



LandbrugsstyrelsenKøbenhavn V2019-08-21T00:00:002019-09-19T00:00:00
330072896Field IT supporter to FedExRobot Do you think the word global business sounds exciting? Do you have flair for IT and are you motivated by finding solutions to technical problems? Do you want to work with versatile practical and technical tasks - Read more here! About the role: On behalf of FedEx, Academic Work is looking for a Field IT supporter. In this position you will work closely with your team, which consists of three others besides you. You will experience a great variety in your daily workday, here there will be both versatile practical and technical tasks. You will initially receive training and be introduced to the many different IT programs that FedEx uses, so it is important that you have the will and desire to learn something new. A working day is divided into different shifts, that s why it is good for you if you are flexible with the working hours. Right now, the shifts are 7-15 morning, 9-17 dayshift and 10-18 late shift. You will be based in Kastrup, Copenhagen, but various tasks may occur in the rest of Denmark and international tasks may also occur. This recruitment process is done by Academic. All questions should therefore be directed to info@academicwork.dk. Job duties: As a Field IT supporter, you will work with task such as supporting your co-workers within FedEx IT-systems, setting up new computers and developing a good understanding of relevant technologies. The tasks include: With your guidance, you provide support for critical systems, networks equipment, in accordance with defined standards timelines. Includes specific types of installs upgrades maintenance. Help co-workers with IT registration, including user feedback Work with incoming IT problems Educate and support within FedEx IT systems Other practical tasks, such as set up computer stations to new employees To succeed in this position, you must dare to take responsibility and not get frustrated when unexpected technical problems arise. You must be willing to adapt and think solution oriented. You must be able to communicate clearly to the end user of the product, explain the problem and how to avoid the problem in the future. We are looking for: We are looking for primarily after a candidate who is in the start of their career and wants to development within the IT field. Flair for IT and general technical knowledge Basic PC skills, Windows skills Fluent in English, both written and spoken We are looking for a candidate who is willing to learn and who dreams of developing in a technically oriented role. Your tasks can vary from day-to-day, and can occur very suddenly, so it is important that you as a person are well-structured and able to keep an overview. You are part of a team and it is therefore important that you are social and motivated, as well as your communicative skills must be at the top, as you need to be able to support the end user. As a person, you take pride in helping others and your IT skills shine through when solving technical issues quickly and optimally. MORE INFORMATIONS: Start: As soon as possible Extent: Full-time Location: Kastrup Contact: Recruitment consultant Louise Johansson This recruitment process is conducted by Academic Work and the request from FedEx is that all questions regarding the position is handled by Academic Work (info@academicwork.dk). To apply for the job click on Apply below. Interested? Send you application (in English) as soon as possible! We only handle applications through our website but if you have questions about the position you are welcome to email us info@academicwork.dk and we will answer during office hours. Please write the advert title in the subject and paste the advert link in the mail. We are ongoing screening and contacting candidates so make sure to send your application as soon as possible. Please notice that the advert can be removed before eventual last dates on our external advertising pages. When the advert is being removed it s either due to that the processes is finished or because we have many qualified applications and are continuing in the selection interview phase. Apply here!

Do you think the word global business sounds exciting? Do you have flair for IT and are you motivated by finding solutions to technical problems? Do you want to work with versatile practical and technical tasks - Read more here!

About the role:

On behalf of FedEx, Academic Work is looking for a Field IT supporter. In this position you will work closely with your team, which consists of three others besides you. You will experience a great variety in your daily workday, here there will be both versatile practical and technical tasks. You will initially receive training and be introduced to the many different IT programs that FedEx uses, so it is important that you have the will and desire to learn something new.

A working day is divided into different shifts, that’s why it is good for you if you are flexible with the working hours. Right now, the shifts are; 7-15 morning, 9-17 dayshift and 10-18 late shift. You will be based in Kastrup, Copenhagen, but various tasks may occur in the rest of Denmark and international tasks may also occur.

This recruitment process is done by Academic. All questions should therefore be directed to info@academicwork.dk.

Job duties:

As a Field IT supporter, you will work with task such as supporting your co-workers within FedEx IT-systems, setting up new computers and developing a good understanding of relevant technologies.

The tasks include:

With your guidance, you provide support for critical systems, networks & equipment, in accordance with defined standards & timelines. Includes specific types of installs/upgrades/maintenance.

  • Help co-workers with IT registration, including user feedback
  • Work with incoming IT problems
  • Educate and support within FedEx IT systems
  • Other practical tasks, such as set up computer stations to new employees

To succeed in this position, you must dare to take responsibility and not get frustrated when unexpected technical problems arise. You must be willing to adapt and think solution oriented. You must be able to communicate clearly to the end user of the product, explain the problem and how to avoid the problem in the future.

We are looking for:

We are looking for primarily after a candidate who is in the start of their career and wants to development within the IT field.

  • Flair for IT and general technical knowledge
  • Basic PC skills, Windows skills
  • Fluent in English, both written and spoken

We are looking for a candidate who is willing to learn and who dreams of developing in a technically oriented role. Your tasks can vary from day-to-day, and can occur very suddenly, so it is important that you as a person are well-structured and able to keep an overview. You are part of a team and it is therefore important that you are social and motivated, as well as your communicative skills must be at the top, as you need to be able to support the end user. As a person, you take pride in helping others and your IT skills shine through when solving technical issues quickly and optimally.

MORE INFORMATIONS:

  • Start: As soon as possible
  • Extent: Full-time
  • Location: Kastrup
  • Contact: Recruitment consultant Louise Johansson

This recruitment process is conducted by Academic Work and the request from FedEx is that all questions regarding the position is handled by Academic Work (info@academicwork.dk).

To apply for the job – click on “Apply” below. Interested? Send you application (in English) as soon as possible!

We only handle applications through our website but if you have questions about the position you are welcome to email us info@academicwork.dk and we will answer during office hours. Please write the advert title in the subject and paste the advert link in the mail.

We are ongoing screening and contacting candidates so make sure to send your application as soon as possible. Please notice that the advert can be removed before eventual last dates on our external advertising pages. When the advert is being removed it’s either due to that the processes is finished or because we have many qualified applications and are continuing in the selection/interview phase.

Apply here!

ACADEMIC WORK DENMARK A/SKastrup2019-08-14T00:00:002019-10-09T00:00:00
330066646Tekniker hos GreenMind i København (fuldtid)Robot Læs mere om, hvordan det er at arbejde hos GreenMind her: https: greenmind.dk karriere Please notice: This job requires that you speak and understand Danish at a high level. Vi søger en person til at udfylde en fuldtidsstilling som tekniker i en af vores afdelinger i København. Jobbet vil primært bestå i at reparere smartphones og tablets, men vil også byde på daglig kundekontakt. Erfaring med reparation af iPhones og eller iPads Apple-produkter er et krav, og vi forventer desuden, at du har en naturlig interesse for IT og smartphones. Det er også vigtigt for os, at du kan fungere socialt, da vi er en mindre virksomhed, hvor indbyrdes forståelse og kommunikation er yderst vigtigt især når der er travlt. Vi gør generelt meget ud af at få det sociale aspekt til at fungere mellem vores medarbejdere, da vi tror på, at en virksomhed skal fungere internt for at kunne levere eksternt. Vi ser velfungerende medarbejdere som fundamentet i vores forretning og prioriterer altid fællesskabet. Derfor arrangeres der ofte sociale arrangementer, som vi håber, du vil have lyst til at deltage i. Om GreenMind GreenMind er en ung og dynamisk virksomhed i vækst med ca. 50 medarbejdere fordelt på fem butikker i Aalborg, Aarhus, Odense og København samt et hovedkontor ligeledes i København. Vi gør os primært i reparationer af smartphones, tablets og computere og servicerer privatkunder, der kommer direkte ind fra gaden samt behandler skader, der bliver henvist til os fra landets største forsikringsselskaber og virksomheder. Udover reparationer har vi et bredt udvalg af tilbehør samt iPhones og iPads, som vi sælger fra vores butikker og vores webshop. Sidste år blev der smidt 50 ton elektronikaffald i skraldespanden, men kun 15 af dette blev genbrugt. Sammenlagt udgør elektronikaffald kun 2 af den samlede mængde affald, men det står for 70 af de giftige affaldsstoffer. Hos GreenMind vil vi gerne være med til at bremse denne udvikling. Det gør vi ved at tilbyde kvalitetsreparationer samt køb og salg af smartphones, tablets og computere. På den måde tilbyder vi kunderne et miljørigtigt alternativ til det gængse forbrugsmønster, der er præget af en brug og smid væk -tankegang. Alt dette kan du læse mere om på http: www.greenmind.dk miljo Vores målsætning er at være markedsledende i branchen både for kunder og medarbejdere. Du kan forvente… - en dynamisk og spændende arbejdsplads, hvor tonen er let og humøret er højt - at blive en del af et team, hvor alle hjælper hinanden - at skulle arbejde fuldtid i butikkens åbningstider, hverdage kl. 10-18 samt nogle lørdage kl. 10-16 Vi forventer, at… - du har flair for at holde overblikket og er fokuseret på at levere god, professionel service hver gang - du er selvstændigt tænkende og kan træffe beslutninger uden at være under konstant vejledning - du er særdeles servicemindet i din kundekontakt - du er ansvarsbevidst og møder til tiden - du kan se dig selv i stillingen i over 1 år, da det tager flere måneder at blive lært op i arbejdsopgaverne. Tiltrædelse: Snarest Løn efter kvalifikationer Hvis du mener, at du er den rette til jobbet, vil vi meget gerne høre fra dig. Send ansøgning, CV og et vellignende billede til job@greenmind.dk skriv venligst Tekniker KBH i emnefeltet. Vi behandler løbende ansøgninger, så tøv endelig ikke med at ansøge. Bemærk venligst: Du kan i forbindelse med en eventuel jobsamtale blive bedt om at fremvise en straffeattest.

Læs mere om, hvordan det er at arbejde hos GreenMind her: https://greenmind.dk/karriere/

Please notice: This job requires that you speak and understand Danish at a high level.

Vi søger en person til at udfylde en fuldtidsstilling som tekniker i en af vores afdelinger i København.

Jobbet vil primært bestå i at reparere smartphones og tablets, men vil også byde på daglig kundekontakt. Erfaring med reparation af iPhones og/eller iPads Apple-produkter er et krav, og vi forventer desuden, at du har en naturlig interesse for IT og smartphones.

Det er også vigtigt for os, at du kan fungere socialt, da vi er en mindre virksomhed, hvor indbyrdes forståelse og kommunikation er yderst vigtigt – især når der er travlt. Vi gør generelt meget ud af at få det sociale aspekt til at fungere mellem vores medarbejdere, da vi tror på, at en virksomhed skal fungere internt for at kunne levere eksternt. Vi ser velfungerende medarbejdere som fundamentet i vores forretning og prioriterer altid fællesskabet. Derfor arrangeres der ofte sociale arrangementer, som vi håber, du vil have lyst til at deltage i.

Om GreenMind
GreenMind er en ung og dynamisk virksomhed i vækst med ca. 50 medarbejdere fordelt på fem butikker i Aalborg, Aarhus, Odense og København samt et hovedkontor ligeledes i København. Vi gør os primært i reparationer af smartphones, tablets og computere og servicerer privatkunder, der kommer direkte ind fra gaden samt behandler skader, der bliver henvist til os fra landets største forsikringsselskaber og virksomheder. Udover reparationer har vi et bredt udvalg af tilbehør samt iPhones og iPads, som vi sælger fra vores butikker og vores webshop.

Sidste år blev der smidt 50 ton elektronikaffald i skraldespanden, men kun 15% af dette blev genbrugt. Sammenlagt udgør elektronikaffald kun 2% af den samlede mængde affald, men det står for 70% af de giftige affaldsstoffer.

Hos GreenMind vil vi gerne være med til at bremse denne udvikling. Det gør vi ved at tilbyde kvalitetsreparationer samt køb og salg af smartphones, tablets og computere. På den måde tilbyder vi kunderne et miljørigtigt alternativ til det gængse forbrugsmønster, der er præget af en ”brug og smid væk”-tankegang. Alt dette kan du læse mere om på http://www.greenmind.dk/miljo

Vores målsætning er at være markedsledende i branchen – både for kunder og medarbejdere.

 

Du kan forvente…

- en dynamisk og spændende arbejdsplads, hvor tonen er let og humøret er højt

- at blive en del af et team, hvor alle hjælper hinanden

- at skulle arbejde fuldtid i butikkens åbningstider, hverdage kl. 10-18 samt nogle lørdage kl. 10-16

Vi forventer, at…

- du har flair for at holde overblikket og er fokuseret på at levere god, professionel service – hver gang

- du er selvstændigt tænkende og kan træffe beslutninger uden at være under konstant vejledning

- du er særdeles servicemindet i din kundekontakt

- du er ansvarsbevidst og møder til tiden

- du kan se dig selv i stillingen i over 1 år, da det tager flere måneder at blive lært op i arbejdsopgaverne.

 


Tiltrædelse: Snarest

Løn efter kvalifikationer

Hvis du mener, at du er den rette til jobbet, vil vi meget gerne høre fra dig. Send ansøgning, CV og et vellignende billede til job@greenmind.dk – skriv venligst ”Tekniker KBH” i emnefeltet. Vi behandler løbende ansøgninger, så tøv endelig ikke med at ansøge. 

Bemærk venligst: Du kan i forbindelse med en eventuel jobsamtale blive bedt om at fremvise en straffeattest.

GreenMind ApSKøbenhavn N2019-09-19T00:00:002019-09-24T00:00:00
330084888IT Technician for the Danish Signalling Programme test laboratoryRobot Are you interested in working with test laboratory IT-equipment and coordinating technical infrastructure changes? Then perhaps you are our new colleague. We are looking for an it-technician who can support the JTL office equipment, IT-servers and user access system. You will be the coordinator between supplier request for changes to the infrastructure network and cabling, and BDK network supplier to ensure it is done according to planned schedule. You will also have to attend and design new infrastructure solutions to be used for JTL together with network architects from the supplier. You will join the Joint Test Laboratory (JTL) team which is responsible for JTL house, infrastructure and overall facilitations of tests done in JTL and responsible for the process and test tools used in JTL. You will join a test-team of 8-9 members, working with different areas within JTL. The team is always helping each other and working closely together with many tasks, and we always ensure that there is a good working environment in the JTL laboratory. You will be a part of one of Denmark s largest and most complex IT-integration projects. The technical challenges are many and solved by the contribution of specialized knowledge from 20 different nations, and our office language is English. Your work location is in our it-laboratory in Valby, but you will also attend meetings at our headquarters in central Copenhagen. Example of a typical day: Coordinate changes to JTL IP and firewall request by supplier. Setting up new workstations in JTL. Give access rights to a new user of JTL to the house and test servers. Attend together with one of the suppliers for setting up a new rack in JTL. Check the virus scan report of JTL and initiate actions if needed. Planning together with IT-server expert and upgrade of the server test tool platform. Dealing with failures on the network and coordinate with the network supplier for getting it solved. After this communicate with users of JTL checking what the impact is and when it is expected to be solved. Change printer toner During the day you have to handle around 20-40 emails and help around 10-20 user of JTL -all of this is done in English because we sometimes have over 14 nationalities in JTL. It-experience and a solid theoretical background We expect at minimum 5 years expertise in working within IT within network and servers - like technical support. You can handle having many activities running in an environment where things change all the time. Furthermore, we expect that you have a solid theoretical background, a methodical approach that enables you to attend in dialogue on implementations of complex infrastructure changes to JTL. As part of onboarding the signal program, we will provide training in the signaling system and relevant railway system setup. Salary The position follows the Joint Agreement between the Ministry of Finance and the Public Employee Organizations - state area and the Organization Agreement between the Ministry of Finance and HK Samdata, Denmark and the protocol for clerks employed by Banedanmark. The position is salary group 4, capital region. The base salary is currently DKK 31.045,92 per month. In addition to this comes pension. It is possible to negotiate supplements. Application and contact If you would like further information about the position, please contact JTL program test manager Gitte Oberbossel. Please send us your application and CV as soon as possible as we evaluate applications and call for interviews ongoing. To apply for the position, click on the box Søg stillingen and follow the instructions.Are you interested in working with test laboratory IT-equipment and coordinating technical infrastructure changes? Then perhaps you are our new colleague.

We are looking for an it-technician who can support the JTL office equipment, IT-servers and user access system. You will be the coordinator between supplier request for changes to the infrastructure network and cabling, and BDK network supplier to ensure it is done according to planned schedule. You will also have to attend and design new infrastructure solutions to be used for JTL together with network architects from the supplier.

You will join the Joint Test Laboratory (JTL) team which is responsible for JTL house, infrastructure and overall facilitations of tests done in JTL and responsible for the process and test tools used in JTL. You will join a test-team of 8-9 members, working with different areas within JTL. The team is always helping each other and working closely together with many tasks, and we always ensure that there is a good working environment in the JTL laboratory.

You will be a part of one of Denmark’s largest and most complex IT-integration projects. The technical challenges are many and solved by the contribution of specialized knowledge from 20 different nations, and our office language is English. Your work location is in our it-laboratory in Valby, but you will also attend meetings at our headquarters in central Copenhagen.

Example of a typical day:

  • Coordinate changes to JTL IP and firewall request by supplier.
  • Setting up new workstations in JTL.
  • Give access rights to a new user of JTL to the house and test servers.
  • Attend together with one of the suppliers for setting up a new rack in JTL.
  • Check the virus scan report of JTL and initiate actions if needed.
  • Planning together with IT-server expert and upgrade of the server test tool platform.
  • Dealing with failures on the network and coordinate with the network supplier for getting it solved. After this communicate with users of JTL checking what the impact is and when it is expected to be solved.
  • Change printer toner
During the day you have to handle around 20-40 emails and help around 10-20 user of JTL -all of this is done in English because we sometimes have over 14 nationalities in JTL.

It-experience and a solid theoretical background

We expect at minimum 5 years expertise in working within IT within network and servers - like technical support. You can handle having many activities running in an environment where things change all the time. Furthermore, we expect that you have a solid theoretical background, a methodical approach that enables you to attend in dialogue on implementations of complex infrastructure changes to JTL. As part of onboarding the signal program, we will provide training in the signaling system and relevant railway system setup.

Salary

The position follows the Joint Agreement between the Ministry of Finance and the Public Employee Organizations - state area and the Organization Agreement between the Ministry of Finance and HK / Samdata, Denmark and the protocol for clerks employed by Banedanmark. The position is salary group 4, capital region. The base salary is currently DKK 31.045,92 per month. In addition to this comes pension. It is possible to negotiate supplements.

Application and contact

If you would like further information about the position, please contact JTL program test manager Gitte Oberbossel. Please send us your application and CV as soon as possible as we evaluate applications and call for interviews ongoing. To apply for the position, click on the box “Søg stillingen” and follow the instructions.

Banedanmark, Carsten Niebuhrs Gade 43København Ø2019-09-05T00:00:002019-09-19T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Web Supporter - frontend med ambitioner om at specialisere sig

STANDOUTMEDIA A/S

København S
Standoutmedia er et af de hurtigst voksende webbureauer i Danmark. Vi arbejder både med internationalt orienterede kunder og lokale virksomheder. Til vores support og onboarding søger vi serviceminded og pragmatisk web-supporter som kan lide at give...
Indrykket:22. august 2019
Udløbsdato:15. oktober 2019

IGU-elev til Landbrugsstyrelsen

Landbrugsstyrelsen

København V
Landbrugsstyrelsen søger IT interesserede IGU elever til vores kontor i København. Lær dansk mens du arbejder med IT Hos os vil du få god mulighed for at arbejde med alt fra support af brugere til test af IT systemer samtidigt med, at du får udvikle...
Indrykket:21. august 2019
Udløbsdato:19. september 2019

Field IT supporter to FedEx

ACADEMIC WORK DENMARK A/S

Kastrup
Do you think the word global business sounds exciting? Do you have flair for IT and are you motivated by finding solutions to technical problems? Do you want to work with versatile practical and technical tasks - Read more here! About the role: On b...
Indrykket:14. august 2019
Udløbsdato:9. oktober 2019

Tekniker hos GreenMind i København (fuldtid)

GreenMind ApS

København N
Læs mere om, hvordan det er at arbejde hos GreenMind her: https: greenmind.dk karriere Please notice: This job requires that you speak and understand Danish at a high level. Vi søger en person til at udfylde en fuldtidsstilling som tekniker i en af ...
Indrykket:19. september 2019
Udløbsdato:24. september 2019

IT Technician for the Danish Signalling Programme test laboratory

Banedanmark, Carsten Niebuhrs Gade 43

København Ø
Are you interested in working with test laboratory IT-equipment and coordinating technical infrastructure changes? Then perhaps you are our new colleague. We are looking for an it-technician who can support the JTL office equipment, IT-servers and u...
Indrykket:5. september 2019
Udløbsdato:19. september 2019