IT Koordinator til Data- og Administrationsservice

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Jammerbugt Kommunes Digitalisering-, IT- og indkøbsafdeling er placeret som en del af en Stabsfunktion og er en afdeling i stadig udvikling med knap 3.000 daglige brugere, understøtter et applikationslag på 370 systemer, central koordinering af indkøb og forsikringsområdet samt den tværgående sikkerhedsindsats, der lige nu søger en koordinator til Data- og administrationsteamet.

Afdelingen arbejder efter en defineret kerneopgave som kommer til udtryk på alle niveauer: Med afsæt i sikker drift indgår vi i professionelle og generøse partnerskaber for at levere værdiskabende løsninger for Jammerbugt kommune.

Om jobbet
Som koordinator for data- og administrationsteamet vil du stå for den daglige koordination mellem teamets opgaver og brugerne. Du vil være eskalationspunkt internt samt forestå afholdelse af statusmøder med leverandører, forvaltningerne og resten af teamet. Den daglige opgaveledelse og sparring med de 7 medarbejdere i teamet, vil derfor høre under dig.

Du indgår i et erfarent, dynamisk og dedikeret team, der løfter opgaver som blandt andet består af sikkerhedsindsatsen i Jammerbugt Kommune, KOMBIT programledelse, Indkøb og forsikring. Desuden indgår du i et koordinatorteam med to andre koordinatorer som er placeret i hver af de to andre områder i digitaliserings- og IT-afdelingen.

Du indgår i ledelsessamarbejder mellem forvaltningerne og Staben på koordinationsniveau, administrative kvalitetssikringer af sagsfremstillinger samt deltagelse i styregrupper og projektejerskaber.

I jobbet får du blandt andet ansvaret for følgende områder

  • Samle og konkretisere forvaltningsmæssige ønsker og behov til udvikling af de faglige områder i teamet, herunder sikre inddragelse af brugerne
  • Varetage overordnet leverandørstyring for de faglige systemer der ligger under forvaltningen, inkl. leverancer fra KOMBIT, herunder opfølgning på økonomi og compliance
  • Samle og konkretisere forvaltningsmæssige ønsker og behov til understøtning og udvikling af arbejdsområderne samt den daglige drift
  • Sikre inddragelse af eksterne brugere og snitfladeparter, og tydeliggøre risici og potentialer
  • Understøtte afdelingens deltagelse i styregrupper og arbejdsgrupper, herunder sikre systemmæssig koordinering med den kommunale IT-arkitektur.

Dine personlige kompetencer omfatter, at du
  • er selvkørende, initiativrig, ambitiøs og sætter en ære i at gå forrest
  • formår at holde overblikket med mange bolde i luften med et overskud – samtidig med at du har evnerne og omhyggeligheden til også at kunne arbejde i detaljen
  • har godt humør og er en udpræget ”ja”-person som formår at forholde sig åben i samarbejder
  • kan motivere og støtte i opgaveløsningen og er i stand til at give konstruktiv feedback samt definere konkrete succeskriterier for opgavernes udførsel
  • kan agere i en organisation, hvor der ikke er langt mellem medarbejder og leder og åbenhed til drøftelser af mulige løsninger, men samtidigt behov for en tydelig retning samt klare og dokumenterede velunderbyggede beslutninger.

Dine faglige kompetencer omfatter, at du
  • har erfaring i og finder at skriftlighed, er en naturlig del at din hverdag
  • arbejder struktureret og formår at være tovholder på flere opgaver i travl hverdag
  • kan levere service og rådgivning på et højt niveau så det svarer ind i vores defineret kerneopgave
  • er erfaren i arbejdet med implementering af applikationer, projektledelse og har lyst til at udvikle indkøbs- og forsikringsområdet
  • er en mester i ”kunde-” kommunikation, og du arbejder utrætteligt for at sikre høj brugertilfredshed – også i komplekse situationer
  • respekterer at arbejde efter aftalte processer, samtidig med at brugeren mærker den fleksibilitet og agilitet, der er et af afdelingens målsætninger.

Vi tilbyder
Et spændende job i en stadigt udviklende Digitaliserings- og It-afdeling med en flad struktur. Her har du mulighed for faglig og personlig udvikling, frihed under ansvar og dygtige, dedikerede kollegaer.
Dit nye team gør hver dag sit yderste for at levere professionelle tjenester og rådgivning til vores brugere, og vi tror på, at vi lykkes bedst sammen som team i en ambitiøs afdeling.

Arbejdssted og -tider
Dit faste arbejdssted er rådhuset i Aabybro. Da du skal rundt på kommunens arbejdspladser, er det nødvendigt, at du har kørekort. Der indhentes straffeattest inden endelig ansættelse.

Yderligere oplysninger
Vil du vide mere om stillingen som koordinator for data- og administrationsteamet, kan du kontakte Koordinator Heidi Egeberg Johansen på telefon 41 91 24 74 eller Digitaliserings-og IT-chef Morten Hedegaard på telefon 41 91 20 11.

Ansættelserne sker efter gældende overenskomst og principperne for lokal løndannelse efter forhandling med den forhandlingsberettigede organisation.
Tiltrædelse snarest muligt.

Vi forventer at gennemføre samtaler den 25., 26. oktober 2021.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning senest den 20. oktober 2021 kl. 12.00.

 

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


IT Koordinator til Data- og Administrationsservice

Jammerbugt Kommunes Digitalisering-, IT- og indkøbsafdeling er placeret som en del af en Stabsfunktion og er en afdeling i stadig udvikling med knap 3.000 daglige brugere, understøtter et applikationslag på 370 systemer, central koordinering af indkøb og forsikringsområdet samt den tværgående sikkerhedsindsats, der lige nu søger en koordinator til Data- og administrationsteamet.

Afdelingen arbejder efter en defineret kerneopgave som kommer til udtryk på alle niveauer: Med afsæt i sikker drift indgår vi i professionelle og generøse partnerskaber for at levere værdiskabende løsninger for Jammerbugt kommune.

Om jobbet
Som koordinator for data- og administrationsteamet vil du stå for den daglige koordination mellem teamets opgaver og brugerne. Du vil være eskalationspunkt internt samt forestå afholdelse af statusmøder med leverandører, forvaltningerne og resten af teamet. Den daglige opgaveledelse og sparring med de 7 medarbejdere i teamet, vil derfor høre under dig.

Du indgår i et erfarent, dynamisk og dedikeret team, der løfter opgaver som blandt andet består af sikkerhedsindsatsen i Jammerbugt Kommune, KOMBIT programledelse, Indkøb og forsikring. Desuden indgår du i et koordinatorteam med to andre koordinatorer som er placeret i hver af de to andre områder i digitaliserings- og IT-afdelingen.

Du indgår i ledelsessamarbejder mellem forvaltningerne og Staben på koordinationsniveau, administrative kvalitetssikringer af sagsfremstillinger samt deltagelse i styregrupper og projektejerskaber.

I jobbet får du blandt andet ansvaret for følgende områder

  • Samle og konkretisere forvaltningsmæssige ønsker og behov til udvikling af de faglige områder i teamet, herunder sikre inddragelse af brugerne
  • Varetage overordnet leverandørstyring for de faglige systemer der ligger under forvaltningen, inkl. leverancer fra KOMBIT, herunder opfølgning på økonomi og compliance
  • Samle og konkretisere forvaltningsmæssige ønsker og behov til understøtning og udvikling af arbejdsområderne samt den daglige drift
  • Sikre inddragelse af eksterne brugere og snitfladeparter, og tydeliggøre risici og potentialer
  • Understøtte afdelingens deltagelse i styregrupper og arbejdsgrupper, herunder sikre systemmæssig koordinering med den kommunale IT-arkitektur.

Dine personlige kompetencer omfatter, at du
  • er selvkørende, initiativrig, ambitiøs og sætter en ære i at gå forrest
  • formår at holde overblikket med mange bolde i luften med et overskud – samtidig med at du har evnerne og omhyggeligheden til også at kunne arbejde i detaljen
  • har godt humør og er en udpræget ”ja”-person som formår at forholde sig åben i samarbejder
  • kan motivere og støtte i opgaveløsningen og er i stand til at give konstruktiv feedback samt definere konkrete succeskriterier for opgavernes udførsel
  • kan agere i en organisation, hvor der ikke er langt mellem medarbejder og leder og åbenhed til drøftelser af mulige løsninger, men samtidigt behov for en tydelig retning samt klare og dokumenterede velunderbyggede beslutninger.

Dine faglige kompetencer omfatter, at du
  • har erfaring i og finder at skriftlighed, er en naturlig del at din hverdag
  • arbejder struktureret og formår at være tovholder på flere opgaver i travl hverdag
  • kan levere service og rådgivning på et højt niveau så det svarer ind i vores defineret kerneopgave
  • er erfaren i arbejdet med implementering af applikationer, projektledelse og har lyst til at udvikle indkøbs- og forsikringsområdet
  • er en mester i ”kunde-” kommunikation, og du arbejder utrætteligt for at sikre høj brugertilfredshed – også i komplekse situationer
  • respekterer at arbejde efter aftalte processer, samtidig med at brugeren mærker den fleksibilitet og agilitet, der er et af afdelingens målsætninger.

Vi tilbyder
Et spændende job i en stadigt udviklende Digitaliserings- og It-afdeling med en flad struktur. Her har du mulighed for faglig og personlig udvikling, frihed under ansvar og dygtige, dedikerede kollegaer.
Dit nye team gør hver dag sit yderste for at levere professionelle tjenester og rådgivning til vores brugere, og vi tror på, at vi lykkes bedst sammen som team i en ambitiøs afdeling.

Arbejdssted og -tider
Dit faste arbejdssted er rådhuset i Aabybro. Da du skal rundt på kommunens arbejdspladser, er det nødvendigt, at du har kørekort. Der indhentes straffeattest inden endelig ansættelse.

Yderligere oplysninger
Vil du vide mere om stillingen som koordinator for data- og administrationsteamet, kan du kontakte Koordinator Heidi Egeberg Johansen på telefon 41 91 24 74 eller Digitaliserings-og IT-chef Morten Hedegaard på telefon 41 91 20 11.

Ansættelserne sker efter gældende overenskomst og principperne for lokal løndannelse efter forhandling med den forhandlingsberettigede organisation.
Tiltrædelse snarest muligt.

Vi forventer at gennemføre samtaler den 25., 26. oktober 2021.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning senest den 20. oktober 2021 kl. 12.00.

 

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.