IT-kundeservicemedarbejder

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Vil du være en del af teamet bag Danmarks bedste e-handelsværktøj? ??

Vi leder efter en kundeservicemedarbejder, der har flair for IT og kan give den bedste service, når teknikken driller hos vores kunder.

Shipmondo-teamet er ungt, og vi brænder for at give vores kunder den allerbedste service og give dem et smil med på vejen. Det skal du også gøre.

Om Shipmondo

Vi er Danmarks største fragtportal, der hjælper +50.000 nordiske virksomheder med ordre- og fragthåndtering. Vi er tech-drevet og udvikler selv alle vores løsninger in-house og sørger for, at alle typer af virksomheder nemt kan sende pakker med et bredt udvalg af transportører. 

Vi er en ung, innovativ og hurtigt voksende virksomhed, der for nyligt har vundet både Gazellepris og E-handelsprisen som Bedste E-handelsværktøj 2021, så hop ombord på vores rejse og søg stillingen her. Vi garanterer højt humør og fuld fart.

Vi sidder i et nybygget og moderne kontor i Odense SØ og har gode rammer for social og faglig sparring.

Kundeservice-teamet og dine opgaver 

Vores support-team rådgiver og hjælper vores kunder per telefon og mail med alt fra integration, printeropsætning, reklamationer, sagsbehandling og daglig kontakt med vores mere end 40 samarbejdende transportører. Vi samarbejder tæt med udviklingsafdelingen, når det gælder nye forespørgsler eller komplekse IT-sager.

Dit fokusområde vil være på de tekniske løsninger og vejlede kunderne til optimal brug af platformen. Telefonisk support ift. opsætning af system, integration og udstyr som scanner, printer og øvrige enheder i kundens ordreflow.

Du har selv indflydelse på dine opgaver, men som start påtænker vi, at du skal være medansvarlig for;

  • Yde kundeservice på højt plan på telefon og e-mail
  • Introducere nye kunder til Shipmondos produkter og services
  • Afdække kunders behov og rådgive kunder omkring løsningsmuligheder ift. systemet, integration, printeropsætning, ordrehåndtering, pluk og pak, udstyr mm.
  • Hjælpe kunder med opsætning og tekniske udfordringer på vores platform

Om dig

Du skal være en struktureret holdspiller og være klar på give den gas. Du skal kunne tale og skrive professionelt på både dansk og engelsk. Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende, men det vil være en fordel med en IT/teknisk baggrund, eller hvis du har arbejdet med webshops og CMS-systemer.

Og så skal du naturligvis være frisk på at lære vores univers at kende.

Vi håber, du vil være en del af vores spændende univers. Vi glæder os allerede til at møde dig! ??

 

Læs hele stillingsopslaget her.

Læs mere om Shipmondo som arbejdsplads her.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


IT-kundeservicemedarbejder

Vil du være en del af teamet bag Danmarks bedste e-handelsværktøj? ??

Vi leder efter en kundeservicemedarbejder, der har flair for IT og kan give den bedste service, når teknikken driller hos vores kunder.

Shipmondo-teamet er ungt, og vi brænder for at give vores kunder den allerbedste service og give dem et smil med på vejen. Det skal du også gøre.

Om Shipmondo

Vi er Danmarks største fragtportal, der hjælper +50.000 nordiske virksomheder med ordre- og fragthåndtering. Vi er tech-drevet og udvikler selv alle vores løsninger in-house og sørger for, at alle typer af virksomheder nemt kan sende pakker med et bredt udvalg af transportører. 

Vi er en ung, innovativ og hurtigt voksende virksomhed, der for nyligt har vundet både Gazellepris og E-handelsprisen som Bedste E-handelsværktøj 2021, så hop ombord på vores rejse og søg stillingen her. Vi garanterer højt humør og fuld fart.

Vi sidder i et nybygget og moderne kontor i Odense SØ og har gode rammer for social og faglig sparring.

Kundeservice-teamet og dine opgaver 

Vores support-team rådgiver og hjælper vores kunder per telefon og mail med alt fra integration, printeropsætning, reklamationer, sagsbehandling og daglig kontakt med vores mere end 40 samarbejdende transportører. Vi samarbejder tæt med udviklingsafdelingen, når det gælder nye forespørgsler eller komplekse IT-sager.

Dit fokusområde vil være på de tekniske løsninger og vejlede kunderne til optimal brug af platformen. Telefonisk support ift. opsætning af system, integration og udstyr som scanner, printer og øvrige enheder i kundens ordreflow.

Du har selv indflydelse på dine opgaver, men som start påtænker vi, at du skal være medansvarlig for;

  • Yde kundeservice på højt plan på telefon og e-mail
  • Introducere nye kunder til Shipmondos produkter og services
  • Afdække kunders behov og rådgive kunder omkring løsningsmuligheder ift. systemet, integration, printeropsætning, ordrehåndtering, pluk og pak, udstyr mm.
  • Hjælpe kunder med opsætning og tekniske udfordringer på vores platform

Om dig

Du skal være en struktureret holdspiller og være klar på give den gas. Du skal kunne tale og skrive professionelt på både dansk og engelsk. Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende, men det vil være en fordel med en IT/teknisk baggrund, eller hvis du har arbejdet med webshops og CMS-systemer.

Og så skal du naturligvis være frisk på at lære vores univers at kende.

Vi håber, du vil være en del af vores spændende univers. Vi glæder os allerede til at møde dig! ??

 

Læs hele stillingsopslaget her.

Læs mere om Shipmondo som arbejdsplads her.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.