Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

IT medarbejder til Helpdesk

Sønderborg Kommune søger en IT medarbejder til Helpdesk

Brænder du for IT, og vil du være med til at levere den gode service? Så søger vi en ny kollega til vores IT Helpdesk.

Hvis du er IT-Supporter eller lignende med solid grundlæggende viden om IT, er det måske lige dig vi leder efter. Du bliver en vigtig medspiller i Helpdesk, hvor du får mulighed for at præge udviklingen. Helpdesk er IT-afdelingens primære kontaktflade til hele organisationen, og er således helt afgørende for, at vi kan lykkes med at give de mange forskellige medarbejdere i Sønderborg Kommune, en professionel IT service og support oplevelse.

Afdelingen IT Service implementerer og drifter IT-systemerne for kommunens 5000 brugere og 7000 skoleelever. IT-platformen er primært baseret på Microsoft teknologier, med en høj grad af virtualisering. I samarbejde med 25 fantastiske kollegaer får du muligheden for, at løse en bred pallette af opgaver inden for IT.

 

Vi tilbyder:

Et fagligt og personligt udfordrende job, i en politisk styret organisation.

Et uformelt og meget dynamisk arbejdsmiljø.

Muligheden for at udvikle dig fagligt og personligt.

 

Dine primære arbejdsopgaver vil være:

1. line IT-support i Helpdesk for Sønderborg Kommunes medarbejdere og politikere (Kommunens interne IT-brugere)

Klargøring og opsætning af IT udstyr, herunder også mobile enheder så som telefoner og tablets.

Prioritering og fordeling af IT-Helpdesk køen til kollegerne i IT-service.

Deltagelse i mindre projekter.

Kontakt til leverandører i forbindelse med bestilling og fejlhåndtering. 

 

Din profil:

Uddannelse som IT supporter eller tilsvarende.

Du brænder for at yde en super service.

Det er naturligt for dig at tage ansvar og du følger opgaverne til dørs.

Du er en initiativrig teamplayer med en god portion humoristisk sans.

Du har et godt kendskab til Microsoft Office og Windows.

Du har grundlæggende kendskab til diverse Microsoft server teknologier, herunder Active Directory.

Du har det fint med at alt skal dokumenteres i vores helpdesksystem (Topdesk).

Tålmodig og kan bevare overblikket i hektiske situationer.

Selvstændig, social og udadvendt.

Systematisk og god til at formulere dig på dansk, både mundtligt og skriftligt.

Nysgerrig og nytænkende.

Kørekort 

 

Ansættelse:

Tiltrædelse snarest muligt. Ansættelse sker i henhold til gældende overenskomst.

Kontaktperson: Bo Mathiasen Bladmose, tlf. 23 20 78 14 eller e-post bmat@sonderborg.dk

 

Ansøgning:

Senest den 19. februar 2020 kl. 12:00. Ansøgning sendes elektronisk. Klik på "send

ansøgning" og vedhæft ansøgning, CV og relevante bilag.

Samtaler forventes afholdt den 24. februar 2020

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330170114Phoenix-8dd70d3912020-02-03T16:23:25.543IT medarbejder til Helpdesk

Sønderborg Kommune søger en IT medarbejder til Helpdesk

Brænder du for IT, og vil du være med til at levere den gode service? Så søger vi en ny kollega til vores IT Helpdesk.

Hvis du er IT-Supporter eller lignende med solid grundlæggende viden om IT, er det måske lige dig vi leder efter. Du bliver en vigtig medspiller i Helpdesk, hvor du får mulighed for at præge udviklingen. Helpdesk er IT-afdelingens primære kontaktflade til hele organisationen, og er således helt afgørende for, at vi kan lykkes med at give de mange forskellige medarbejdere i Sønderborg Kommune, en professionel IT service og support oplevelse.

Afdelingen IT Service implementerer og drifter IT-systemerne for kommunens 5000 brugere og 7000 skoleelever. IT-platformen er primært baseret på Microsoft teknologier, med en høj grad af virtualisering. I samarbejde med 25 fantastiske kollegaer får du muligheden for, at løse en bred pallette af opgaver inden for IT.

 

Vi tilbyder:

Et fagligt og personligt udfordrende job, i en politisk styret organisation.

Et uformelt og meget dynamisk arbejdsmiljø.

Muligheden for at udvikle dig fagligt og personligt.

 

Dine primære arbejdsopgaver vil være:

1. line IT-support i Helpdesk for Sønderborg Kommunes medarbejdere og politikere (Kommunens interne IT-brugere)

Klargøring og opsætning af IT udstyr, herunder også mobile enheder så som telefoner og tablets.

Prioritering og fordeling af IT-Helpdesk køen til kollegerne i IT-service.

Deltagelse i mindre projekter.

Kontakt til leverandører i forbindelse med bestilling og fejlhåndtering. 

 

Din profil:

Uddannelse som IT supporter eller tilsvarende.

Du brænder for at yde en super service.

Det er naturligt for dig at tage ansvar og du følger opgaverne til dørs.

Du er en initiativrig teamplayer med en god portion humoristisk sans.

Du har et godt kendskab til Microsoft Office og Windows.

Du har grundlæggende kendskab til diverse Microsoft server teknologier, herunder Active Directory.

Du har det fint med at alt skal dokumenteres i vores helpdesksystem (Topdesk).

Tålmodig og kan bevare overblikket i hektiske situationer.

Selvstændig, social og udadvendt.

Systematisk og god til at formulere dig på dansk, både mundtligt og skriftligt.

Nysgerrig og nytænkende.

Kørekort 

 

Ansættelse:

Tiltrædelse snarest muligt. Ansættelse sker i henhold til gældende overenskomst.

Kontaktperson: Bo Mathiasen Bladmose, tlf. 23 20 78 14 eller e-post bmat@sonderborg.dk

 

Ansøgning:

Senest den 19. februar 2020 kl. 12:00. Ansøgning sendes elektronisk. Klik på "send

ansøgning" og vedhæft ansøgning, CV og relevante bilag.

Samtaler forventes afholdt den 24. februar 2020

 

2020-02-19T12:51:18.457 Sønderborg Kommune søger en IT medarbejder til Helpdesk Brænder du for IT, og vil du være med til at levere den gode service? Så søger vi en ny kollega til vores IT Helpdesk. Hvis du er IT-Supporter eller lignende med solid grundlæggende viden om IT, er det måske lige dig vi leder efter. Du bliver en vigtig medspiller i Helpdesk, hvor du får mulighed for at præge udviklingen. Helpdesk er IT-afdelingens primære kontaktflade til hele organisationen, og er således helt afgørende for, at vi kan lykkes med at give de mange forskellige medarbejdere i Sønderborg Kommune, en professionel IT service og support oplevelse. Afdelingen IT Service implementerer og drifter IT-systemerne for kommunens 5000 brugere og 7000 skoleelever. IT-platformen er primært baseret på Microsoft teknologier, med en høj grad af virtualisering. I samarbejde med 25 fantastiske kollegaer får du muligheden for, at løse en bred pallette af opgaver inden for IT. Vi tilbyder: Et fagligt og personligt udfordrende job, i en politisk styret organisation. Et uformelt og meget dynamisk arbejdsmiljø. Muligheden for at udvikle dig fagligt og personligt. Dine primære arbejdsopgaver vil være: 1. line IT-support i Helpdesk for Sønderborg Kommunes medarbejdere og politikere (Kommunens interne IT-brugere) Klargøring og opsætning af IT udstyr, herunder også mobile enheder så som telefoner og tablets. Prioritering og fordeling af IT-Helpdesk køen til kollegerne i IT-service. Deltagelse i mindre projekter. Kontakt til leverandører i forbindelse med bestilling og fejlhåndtering. Din profil: Uddannelse som IT supporter eller tilsvarende. Du brænder for at yde en super service. Det er naturligt for dig at tage ansvar og du følger opgaverne til dørs. Du er en initiativrig teamplayer med en god portion humoristisk sans. Du har et godt kendskab til Microsoft Office og Windows. Du har grundlæggende kendskab til diverse Microsoft server teknologier, herunder Active Directory. Du har det fint med at alt skal dokumenteres i vores helpdesksystem (Topdesk). Tålmodig og kan bevare overblikket i hektiske situationer. Selvstændig, social og udadvendt. Systematisk og god til at formulere dig på dansk, både mundtligt og skriftligt. Nysgerrig og nytænkende. Kørekort Ansættelse: Tiltrædelse snarest muligt. Ansættelse sker i henhold til gældende overenskomst. Kontaktperson: Bo Mathiasen Bladmose, tlf. 23 20 78 14 eller e-post bmat@sonderborg.dk Ansøgning: Senest den 19. februar 2020 kl. 12:00. Ansøgning sendes elektronisk. Klik på send ansøgning og vedhæft ansøgning, CV og relevante bilag. Samtaler forventes afholdt den 24. februar 202010Phoenix8dd70d39101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2020-02-19T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1386&ProjectId=145931&DepartmentId=19972&MediaId=4621&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandSønderborg3704070Strategi og Udbud11Rådhustorvet 106400SønderborgDKDanmarkORS/8dd70d39_logo.pngORS/Small/8dd70d39_logo.png0DKDanmarkDanmark8Fuldtid46Permanent11111896808SonderborgKommunePremium+14593101003-02-20201103-02-202019-02-20201https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=8dd70d39https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=8dd70d39https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=8dd70d39&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=8dd70d39&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/IT_Ingenioer_og_energi/IT/4.jpgIT medarbejder til Helpdesk12008011Dansk3Læse/ tale312102Datamatiker937951IT Administrator1IT364100532bo@sonderborg.dkDanmarkDanmarkda-DK