Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

IT-Medarbejder til IT Center Nord Kundeservice Vest

Vi søger 1 ny kollega til at understøtte vores vækststrategi.

IT Center Nord (ITCN) og Eniga it-service er pr. 1. januar 2018 fusioneret til et nyt og større fællesskab. Det betyder at vi samler callcenteret fra Eniga-itservice og ITCN i Aalborg, og søger derfor en ny it-medarbejder.

IT Center Nord (ITCN) er et administrativt fællesskab som driver alle aspekter af IT for flere uddannelsesinstitutioner i Danmark. ITCN har til formål at sikre drift og udvikling af uddannelsesinstitutionernes IT. Vi er pt. godt 60 medarbejdere der arbejder sammen om at løse opgaven.

ITCN består af 4 afdelinger: Kundeservice Vest, Kundeservice Øst, Udviklingsafdelingen og Driftsafdelingen. Du bliver en del af Kundeservice Vest, på 6 medarbejdere og vil indgå i den daglige support og service omkring brugere og systemer, med reference til afdelingsleder for Kundeservice Vest. Kundeservice Vest har primær arbejdsplads i Aalborg. ITCN har en vision om at blive større og derfor må du i perioder være indstillet på rejseaktivitet til vores uddannelsesinstitutioner såvel nye som eksisterende.

Vi samarbejder med de andre afdelinger i ITCN for at sikre en god brugeroplevelse, samt at uddannelsesinstitutionernes IT systemer altid er så stabile og sikre som muligt. Ved implementering af nye systemer, nye teknologier, eller af nye kunder, vil support afdelingen medvirke ved sådanne tiltag.

Driftsmiljøet er primært baseret på Microsoft Windows og Microsoft teknologier, men vi har naturligvis et bredt udvalg af systemer, bl.a. MAC, Linux, MS SQL, SAN, VPN, System Center, Exchange, SharePoint, FirstClass, Softwaredistribuering, økonomi- og elevadministrationssystemer, telefoni-, video- og konferencesystemer m.v. Løsninger forefindes både on-site v. ITCN samt i cloud løsninger.

ITCN vedligeholder og udbygger den samlede IT-infrastruktur der p.t. består af ca. 400 centralt placerede servere, ca. 16.000 arbejdsstationer, 900 netværksenheder og 2.400 trådløse Access punkter, fordelt på 58 forskellige adresser. I alt servicerer ITCN ca. 23.000 fuldtidselever og ca. 3.400 ansatte på medlemsskolerne.

Arbejdsopgaver for IT-Medarbejder ved Kundeservice Vest:                                                                         

  • Dine primære opgaver vil være at yde support via telefon og mail / Helpdesk system.
  • Supporten omfatter fejlsøgning, rådgivning, konfiguration/installation.
  • Rådgivning omkring IT-sikkerhed.
  • Vidensdeling og dokumentation.
  • Kontakt til kunder, eksterne leverandører og samarbejdspartere.
  • Medvirke ved indførsel af nye systemer.
  • Deltagelse i pædagogiske udviklingsprojekter i samarbejde med uddannelsesinstitutionerne.
  • Deltagelse i projekter med implementering af nye uddannelsesinstitutioner.
  • Der er tale om et område med kraftig udvikling, hvorfor løbende forandringer/udvikling i opgaverne må påregnes.

Din baggrund:

Vores nye medarbejder har en relevant uddannelse eller erfaring med udgangspunkt i branchen, f.eks: certificeringer inden for Microsoft produkter, Apple el. lign.

Vi ser gerne at du:

  • er udadvendt og engageret med et godt humør og gåpåmod.
  • er serviceminded og har lyst til at give kunderne en god service.
  • kan overholde deadlines.
  • trives med nye udfordringer i et dynamisk miljø.
  • er løsnings- og samarbejdsorienteret.
  • kan bevare overblikket også, når det går stærkt
  • har erfaring med Mac og øvrige Apple-produkter.
  • har erfaring med administrative systemer som Easy, Navision / Navision Stat, flowsystemer og e-fakturer.
  • har kørekort til kat. B.

Vi tilbyder:
Ansættelse og aflønning sker på grundlag af kvalifikationer og efter aftale mellem HK-IT stat og finansministeriet. Stillingen ønskes besat hurtigst muligt dog senest pr. 1. april 2018.

Ansættelsessamtaler afholdes fredag den 16 februar 2018.

Tiltrædelse:
I forbindelse med ansættelse skal privat straffeattest som kan hentes fra borger.dk vises på anmodning og du skal forvente at gennemgå en personlighedstest som en del af ansættelsesforløbet.

Ansættelse:
Vi tilbyder attraktive ansættelsesvilkår og et job, hvor du bliver udfordret på din faglighed og dine menneskelige kvalifikationer. Vi arbejder løbende på at udvikle et sundt og konstruktivt arbejdsklima, hvor vi forventer, at du tager din mulighed for ansvar og medindflydelse alvorligt. Du vil få kompetente og engagerede kolleger, som glæder sig til at hjælpe dig godt i gang.

For de kandidater, der går videre i ansættelsesforløbet, afholdes 2. samtalerunde, inkl. personprofil, onsdag den 21. februar 2018.

Yderligere oplysninger: 

Vil du vide mere om stillingerne, kan oplysninger fås ved henvendelse til afdelingsleder Bjarne Freudendal på mobil nr. 2526 6107. Læs mere om afdelingen på http://www.itcn.dk

Ansøgning: 

Vi modtager kun ansøgninger via vores rekrutteringssystem. Du søger stillingen via vores hjemmeside http://www.itcn.dk under ”Ledige stillinger”. Klik på linket nederst i stillingsopslaget og vedhæft din ansøgning og et cv, inklusive referencer, senest den 12. februar 2018 kl. 12.00.

Vi glæder os til at høre fra dig.

IT Center Nord

Øster Uttrupvej 1

9000 Aalborg.


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her