Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

IT-og digitaliseringsmedarbejder med god kundeforståelse

It og Digitalisering i Horsens Kommune søger en ny kollega i It - Drift og Support. Du bliver en del af vores supportteam, som består af 9 medarbejdere.
 
Supportteamets vigtigste opgave er, at yde god service og support til kommunens medarbejdere, hvorfor et solidt drive og lysten til at betjene kunderne er et must.
 
Supportteamet yder også en væsentlig indsats i forbindelse med udvikling af medarbejdernes it kompetencer og indgår i implementeringen af nye digitale løsninger.

Arbejdsopgaverne i teamet omfatter bl.a.:

  • Helpdesk-betjening af kommunens medarbejdere
  • Brugeradministration
  • Udarbejdelse af vejledninger og dokumentation
  • Arbejde med optimering af vores arbejdsgange
  • Administration og fejindberetning af fagapplikationer.
Vi forventer at: 
  • Du har relevant faglig uddannelse og har erfaring fra en lignende stilling
  • Du har en god forståelse for brugerens behov, og du kan vurdere opgaven ud fra et brugersynspunkt.
  • Du har lyst til at udfordre de digitale muligheder
  • Du har rigtig gode kommunikations- og samarbejdsevner
  • Du er positiv, udadvendt og en rigtig god kollega med humoristisk sans
  • Du kan arbejde med et stort netværk af kollegaer, brugere og leverandører
  • Du er stabil, og kan arbejde struktureret og bevare overblikket når der er travlt
  • Du er fleksibel og kan trives i et miljø med mange forandringer
  • Du kan være tovholder for et eller flere fagteams
  • Du kan være en god medspiller i projekter
  • Du kan være i aktiv dialog med forretningen, og kan aflæse deres behov i de givne rammer.
  Vi kan tilbyde:  
  • Et varierende arbejde med mange kontakter både internt og eksternt
  • En god blanding af teambaserede og selvstændige arbejdsopgaver, samt mulighed for projektdeltagelse
  • Et inspirerende og dynamisk arbejdsmiljø.
 Om It- og Digitaliseringsafdelingen:

Horsens Kommunes It og Digitaliseringsafdeling er organisatorisk placeret i Direktionens stabe under Økonomidirektøren. Afdelingen består af 35 medarbejdere.  Afdelingen betjener ca. 4.500 administrative medarbejdere, 1.000 lærere samt ca. 9.000 folkeskoleelever.
 
Stillingen er på 37 timer ugentligt. Løn- og ansættelsesvilkår følger den gældende overenskomst. 

Arbejdssted
Dit primære arbejdssted bliver Horsens Rådhus, Rådhustorvet 4, 8700 Horsens.

Yderligere oplysninger
Er der spørgsmål kan du stille dem til Flemming Liin (Teamleder af supporten) – e-mail: fl@horsens.dk.
 
Ansøgningsfrist:  d. 16/2-2018 kl. 12:00
Ansættelsessamtaler holdes i uge 9
Ansættelse påtænkt 1/5-2018
 
 
Om Horsens Kommune
Horsens Kommune er et dynamisk og kreativt kraftcenter med en stærk og fælles kultur, der bygger på værdierne: Helhed, resultat, respekt og kvalitet.

Når vi ansætter nye kolleger skal de have lyst til at efterleve kommunens holdninger og værdier i hverdagen, og de skal have vilje og evne til at udvikle sig i takt med jobbet. Til gengæld kan vi tilbyde nye medarbejdere at blive en del af en engageret og attraktiv kommune i rivende udvikling.

Yderligere information om Horsens Kommune kan findes på
http://www.horsenskom.dk, hvor vi har samlet en lang række oplysninger om blandt andet Horsens Kommunes økonomi, udviklingsplaner og politiske liv.

Send din ansøgning
Vi ser frem til at modtage din kortfattede ansøgning, hvor du har lagt tydelig vægt på konkrete kvalifikationer og erfaringer med ovennævnte arbejdsopgaver. Send din ansøgning via knappen ”Send ansøgning”, som du finder nedenfor. Husk at vedhæfte din ansøgning og dit CV, samt andre relevante bilag.


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her