Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

It-produktforvalter til stor it-afdeling med samarbejde i fokus

Vil du være med til at gøre det nemmere at være borger, patient og medarbejder i Region Midtjylland?

Hos os skal du kunne meget, men ikke alene. Vi er en stor og slagkraftig it-organisation, som du skal evne at spille god i en hurtig og effektiv opgaveløsning. Det gør du naturligvis, så vores brugere kan gøre det, de er bedst til – at betjene og behandle borgerne i Region Midtjylland.

Vi tager udgangspunkt i brugernes behov og den digitale udvikling
Som en del af området Administrative produkter, kommer du til at arbejde for at gøre det nemmere at være borger, patient og medarbejder i Region Midtjylland. Vores mission er at understøtte vores brugeres administrative arbejdsgange bedst muligt via it-løsninger, der tager udgangspunkt i brugernes behov og den digitale udvikling. Du lader dig derfor gerne inspirere af teknologiske muligheder, som du generelt indtænker i din tilgang til jobbet.

Du får en bred vifte af opgaver
Vi er ansvarlige for en bred pallette af regionens administrative it-systemer. Her sikrer vi vores systemers samlede livscyklus, yder 2. og 3. level support og er ansvarlige for at levere mindre udviklingsopgaver. Derudover deltager vi også i regionens store it-projekter.

Du får en bred berøringsflade til vores brugere og forventes at arbejde med mange forskellige it-systemer, hvor vi er garant for det, andre leverer. Du har derfor erfaring med at forvalte applikationer samt kendskab til netværk, server/klienter og databaser.

Dygtig kommunikator med gode samarbejdsevner og teknisk indsigt
Du kan have en bacheloruddannelse, eller en teknisk uddannelse og relevant erhvervserfaring. Der er flere veje ind til rollen. Det afgørende er, at du bruger din tekniske indsigt og dine analytiske evner til at sikre, at vores brugere får de rigtige løsninger, eller i en effektiv fejlsøgning og problemløsning. Samtidig er du også en stærk kommunikator, der navigerer og kommunikerer naturligt i krydsfeltet mellem det tekniske og det faglige.

Når vi overtager en opgave fra Service Desk eller fra vores kundeansvarlige, bliver du som produktforvalter brugerens primære kontakt til It-afdelingen. Det er derfor vigtigt, at du udover at have en høj it-faglighed også er kundeorienteret og bliver motiveret af at yde god service og at koordinere og følge opgaver til dørs på tværs i organisationen.

Det falder dig derfor naturligt at etablere gode og tillidsfulde relationer – og din evne til at skabe relationer og netværk er derfor afgørende for, at du kan levere på dine opgaver. Du er ansvarsfuld og opsøgende, både i det daglige arbejde, men også når ting går i stå. Du kan skabe og bevare overblikket – og vi forventer, at du udover at være dygtig til it, er fagligt engageret og samarbejdende. 

Kan du lide dialog, dygtighed og dristighed? Det er vores værdier
Du bliver en del af Administrative Produkter, hvor vi er 27 medarbejdere. Vi samarbejder professionelt og anvender ITIL som fælles forståelsesramme og grundlag for vores interne processer. Vi værdsætter det gode, sociale og anerkendende arbejdsmiljø med en uformel omgangstone og plads til forskelligheder og humor.

Vi tror på, at samarbejde på tværs og løbende efteruddannelse er med til at skabe et godt arbejdsklima, hvor vi lærer nyt og inspirerer hinanden. Derfor arbejder vi målrettet med strategisk kompetenceudvikling og tilbyder dig gode muligheder for personlig og faglig udvikling. Hos os er ledelse og samarbejde baseret på tillid, vores værdier og på vores samarbejdsværdier, der vægter evnen til at kunne samarbejde professionelt ligeså højt som faglig kompetence.

Du får fra første dag en mentor, som du kan sparre med om faglige interesser og praktiske spørgsmål. Vi sørger for et tilpasset introduktionsforløb og en seriøs og interesseret opfølgning efter din ansættelse. Du kommer til at deltage på vores interne akademi, som er et struktureret kursusforløb, der skaber et fælles afsæt og et godt og bredt kendskab på tværs af It og Region Midtjylland. Vi arbejder for at skabe de bedste rammer, så du kan udvikle dig og blive endnu dygtigere.

Mød vores medarbejder Daniel og hør, hvad han siger om at arbejde i It-afdelingen.

Er du interesseret?
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte områdeleder Klaus Natorp på 2924 1203 eller klaus.natorp@rm.dk

Arbejdssted er Regionshuset i enten Viborg eller Aarhus.

Send din ansøgning senest den 23. februar 2020. Vi regner med at holde samtaler den 10. marts 2020, og du må inden da forvente at skulle lave en personprofil.

Digitalisering på patientens og borgerens præmisser
It-afdelingen består af 450 medarbejdere. Vi udvikler, drifter og supporterer it for de 36.000 brugere på hospitaler, institutioner og koncernstabe i Midtjylland. Vi er specialister i at udvikle samspillet mellem teknologien og de sundhedsprofessionelle. Vores strategi bygger på udvikling af digitale løsninger på patienternes og borgernes præmisser. Digitale løsninger skal gøre det nemmere at være ansat i regionen og nemmere at være borger.

Du kan læse mere om It-afdelingen på www.it.rm.dk.

Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.


 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330164072Phoenix-c477453c12020-01-24T12:20:39.410It-produktforvalter til stor it-afdeling med samarbejde i fokusVil du være med til at gøre det nemmere at være borger, patient og medarbejder i Region Midtjylland?

Hos os skal du kunne meget, men ikke alene. Vi er en stor og slagkraftig it-organisation, som du skal evne at spille god i en hurtig og effektiv opgaveløsning. Det gør du naturligvis, så vores brugere kan gøre det, de er bedst til – at betjene og behandle borgerne i Region Midtjylland.

Vi tager udgangspunkt i brugernes behov og den digitale udvikling
Som en del af området Administrative produkter, kommer du til at arbejde for at gøre det nemmere at være borger, patient og medarbejder i Region Midtjylland. Vores mission er at understøtte vores brugeres administrative arbejdsgange bedst muligt via it-løsninger, der tager udgangspunkt i brugernes behov og den digitale udvikling. Du lader dig derfor gerne inspirere af teknologiske muligheder, som du generelt indtænker i din tilgang til jobbet.

Du får en bred vifte af opgaver
Vi er ansvarlige for en bred pallette af regionens administrative it-systemer. Her sikrer vi vores systemers samlede livscyklus, yder 2. og 3. level support og er ansvarlige for at levere mindre udviklingsopgaver. Derudover deltager vi også i regionens store it-projekter.

Du får en bred berøringsflade til vores brugere og forventes at arbejde med mange forskellige it-systemer, hvor vi er garant for det, andre leverer. Du har derfor erfaring med at forvalte applikationer samt kendskab til netværk, server/klienter og databaser.

Dygtig kommunikator med gode samarbejdsevner og teknisk indsigt
Du kan have en bacheloruddannelse, eller en teknisk uddannelse og relevant erhvervserfaring. Der er flere veje ind til rollen. Det afgørende er, at du bruger din tekniske indsigt og dine analytiske evner til at sikre, at vores brugere får de rigtige løsninger, eller i en effektiv fejlsøgning og problemløsning. Samtidig er du også en stærk kommunikator, der navigerer og kommunikerer naturligt i krydsfeltet mellem det tekniske og det faglige.

Når vi overtager en opgave fra Service Desk eller fra vores kundeansvarlige, bliver du som produktforvalter brugerens primære kontakt til It-afdelingen. Det er derfor vigtigt, at du udover at have en høj it-faglighed også er kundeorienteret og bliver motiveret af at yde god service og at koordinere og følge opgaver til dørs på tværs i organisationen.

Det falder dig derfor naturligt at etablere gode og tillidsfulde relationer – og din evne til at skabe relationer og netværk er derfor afgørende for, at du kan levere på dine opgaver. Du er ansvarsfuld og opsøgende, både i det daglige arbejde, men også når ting går i stå. Du kan skabe og bevare overblikket – og vi forventer, at du udover at være dygtig til it, er fagligt engageret og samarbejdende. 

Kan du lide dialog, dygtighed og dristighed? Det er vores værdier
Du bliver en del af Administrative Produkter, hvor vi er 27 medarbejdere. Vi samarbejder professionelt og anvender ITIL som fælles forståelsesramme og grundlag for vores interne processer. Vi værdsætter det gode, sociale og anerkendende arbejdsmiljø med en uformel omgangstone og plads til forskelligheder og humor.

Vi tror på, at samarbejde på tværs og løbende efteruddannelse er med til at skabe et godt arbejdsklima, hvor vi lærer nyt og inspirerer hinanden. Derfor arbejder vi målrettet med strategisk kompetenceudvikling og tilbyder dig gode muligheder for personlig og faglig udvikling. Hos os er ledelse og samarbejde baseret på tillid, vores værdier og på vores samarbejdsværdier, der vægter evnen til at kunne samarbejde professionelt ligeså højt som faglig kompetence.

Du får fra første dag en mentor, som du kan sparre med om faglige interesser og praktiske spørgsmål. Vi sørger for et tilpasset introduktionsforløb og en seriøs og interesseret opfølgning efter din ansættelse. Du kommer til at deltage på vores interne akademi, som er et struktureret kursusforløb, der skaber et fælles afsæt og et godt og bredt kendskab på tværs af It og Region Midtjylland. Vi arbejder for at skabe de bedste rammer, så du kan udvikle dig og blive endnu dygtigere.

Mød vores medarbejder Daniel og hør, hvad han siger om at arbejde i It-afdelingen.

Er du interesseret?
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte områdeleder Klaus Natorp på 2924 1203 eller klaus.natorp@rm.dk

Arbejdssted er Regionshuset i enten Viborg eller Aarhus.

Send din ansøgning senest den 23. februar 2020. Vi regner med at holde samtaler den 10. marts 2020, og du må inden da forvente at skulle lave en personprofil.

Digitalisering på patientens og borgerens præmisser
It-afdelingen består af 450 medarbejdere. Vi udvikler, drifter og supporterer it for de 36.000 brugere på hospitaler, institutioner og koncernstabe i Midtjylland. Vi er specialister i at udvikle samspillet mellem teknologien og de sundhedsprofessionelle. Vores strategi bygger på udvikling af digitale løsninger på patienternes og borgernes præmisser. Digitale løsninger skal gøre det nemmere at være ansat i regionen og nemmere at være borger.

Du kan læse mere om It-afdelingen på www.it.rm.dk.

Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.


 

2020-02-24T00:55:04.707 Vil du være med til at gøre det nemmere at være borger, patient og medarbejder i Region Midtjylland?Hos os skal du kunne meget, men ikke alene. Vi er en stor og slagkraftig it-organisation, som du skal evne at spille god i en hurtig og effektiv opgaveløsning. Det gør du naturligvis, så vores brugere kan gøre det, de er bedst til at betjene og behandle borgerne i Region Midtjylland.Vi tager udgangspunkt i brugernes behov og den digitale udviklingSom en del af området Administrative produkter, kommer du til at arbejde for at gøre det nemmere at være borger, patient og medarbejder i Region Midtjylland. Vores mission er at understøtte vores brugeres administrative arbejdsgange bedst muligt via it-løsninger, der tager udgangspunkt i brugernes behov og den digitale udvikling. Du lader dig derfor gerne inspirere af teknologiske muligheder, som du generelt indtænker i din tilgang til jobbet.Du får en bred vifte af opgaverVi er ansvarlige for en bred pallette af regionens administrative it-systemer. Her sikrer vi vores systemers samlede livscyklus, yder 2. og 3. level support og er ansvarlige for at levere mindre udviklingsopgaver. Derudover deltager vi også i regionens store it-projekter.Du får en bred berøringsflade til vores brugere og forventes at arbejde med mange forskellige it-systemer, hvor vi er garant for det, andre leverer. Du har derfor erfaring med at forvalte applikationer samt kendskab til netværk, server klienter og databaser.Dygtig kommunikator med gode samarbejdsevner og teknisk indsigtDu kan have en bacheloruddannelse, eller en teknisk uddannelse og relevant erhvervserfaring. Der er flere veje ind til rollen. Det afgørende er, at du bruger din tekniske indsigt og dine analytiske evner til at sikre, at vores brugere får de rigtige løsninger, eller i en effektiv fejlsøgning og problemløsning. Samtidig er du også en stærk kommunikator, der navigerer og kommunikerer naturligt i krydsfeltet mellem det tekniske og det faglige.Når vi overtager en opgave fra Service Desk eller fra vores kundeansvarlige, bliver du som produktforvalter brugerens primære kontakt til It-afdelingen. Det er derfor vigtigt, at du udover at have en høj it-faglighed også er kundeorienteret og bliver motiveret af at yde god service og at koordinere og følge opgaver til dørs på tværs i organisationen.Det falder dig derfor naturligt at etablere gode og tillidsfulde relationer og din evne til at skabe relationer og netværk er derfor afgørende for, at du kan levere på dine opgaver. Du er ansvarsfuld og opsøgende, både i det daglige arbejde, men også når ting går i stå. Du kan skabe og bevare overblikket og vi forventer, at du udover at være dygtig til it, er fagligt engageret og samarbejdende. Kan du lide dialog, dygtighed og dristighed? Det er vores værdierDu bliver en del af Administrative Produkter, hvor vi er 27 medarbejdere. Vi samarbejder professionelt og anvender ITIL som fælles forståelsesramme og grundlag for vores interne processer. Vi værdsætter det gode, sociale og anerkendende arbejdsmiljø med en uformel omgangstone og plads til forskelligheder og humor.Vi tror på, at samarbejde på tværs og løbende efteruddannelse er med til at skabe et godt arbejdsklima, hvor vi lærer nyt og inspirerer hinanden. Derfor arbejder vi målrettet med strategisk kompetenceudvikling og tilbyder dig gode muligheder for personlig og faglig udvikling. Hos os er ledelse og samarbejde baseret på tillid, vores værdier og på vores samarbejdsværdier, der vægter evnen til at kunne samarbejde professionelt ligeså højt som faglig kompetence.Du får fra første dag en mentor, som du kan sparre med om faglige interesser og praktiske spørgsmål. Vi sørger for et tilpasset introduktionsforløb og en seriøs og interesseret opfølgning efter din ansættelse. Du kommer til at deltage på vores interne akademi, som er et struktureret kursusforløb, der skaber et fælles afsæt og et godt og bredt kendskab på tværs af It og Region Midtjylland. Vi arbejder for at skabe de bedste rammer, så du kan udvikle dig og blive endnu dygtigere.Mød vores medarbejder Daniel og hør, hvad han siger om at arbejde i It-afdelingen.Er du interesseret?Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte områdeleder Klaus Natorp på 2924 1203 eller klaus.natorp@rm.dkArbejdssted er Regionshuset i enten Viborg eller Aarhus.Send din ansøgning senest den 23. februar 2020. Vi regner med at holde samtaler den 10. marts 2020, og du må inden da forvente at skulle lave en personprofil.Digitalisering på patientens og borgerens præmisserIt-afdelingen består af 450 medarbejdere. Vi udvikler, drifter og supporterer it for de 36.000 brugere på hospitaler, institutioner og koncernstabe i Midtjylland. Vi er specialister i at udvikle samspillet mellem teknologien og de sundhedsprofessionelle. Vores strategi bygger på udvikling af digitale løsninger på patienternes og borgernes præmisser. Digitale løsninger skal gøre det nemmere at være ansat i regionen og nemmere at være borger.Du kan læse mere om It-afdelingen på www.it.rm.dk.Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.10Phoenixc477453c101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2020-02-23T00:00:000010https://rm.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=0367f9ce-09b1-46ad-a113-0f361e0e64cb0EuropaDanmarkJyllandØstjyllandAarhus3697791It-Adm-Produkter-Århus11Olof Palmes Allé 158200Aarhus NDKDanmarkORS/c477453c_logo.gifORS/Small/c477453c_logo.gif0klaus.natorp@rm.dkDKDanmarkDanmark8Fuldtid46Permanent10001890950EmplyGrund Jobannonce07841148-da8e-42b5-819d-c706442ceea1_13058500024-01-2020001https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c477453chttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=c477453chttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c477453c&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c477453c&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonIt-produktforvalter til stor it-afdeling med samarbejde i fokus1Dansk3Læse/ tale413105Forvalter1IT363987045Klaus Natorpklaus.natorp@rm.dkDanmarkDanmarkda-DK