It-projektledere med flair for agile principper søges til Center for IT og Medicoteknologi (CIMT)
Brænder du for it-projektledelse og for at skabe værdi i projekter, hvor sundhedsteknologi og digitalisering i vores fælles sundhedsvæsen er omdrejningspunktet, så kan du være vores kommende kollega.
It-projektledelse og den nyeste sundhedsteknologi
Hos os handler digitalisering om liv og CIMT's mission er at levere it-løsninger til hospitalerne, som bidrager til at give borgerne den bedste behandling.
Som it-projektleder i CIMT bliver du involveret i et eller flere projekter og får mulighed for at beskæftige dig med den nyeste sundhedsteknologi og lede projekter med høj teknisk kompleksitet og politisk bevågenhed. Opgaveporteføljen byder både på projekter, der løses efter traditionel vandfaldmodel og opgaver, der udvikles efter agile principper i SAFe rammeværket. Fælles for metoderne er, at fokus er sat på at udvikle løsninger, der giver værdi for patienter og klinikere, og at projektudviklingen sker i et tæt partnerskab med hospitalerne, som sidder for bordenden i hhv. styregrupper og ART’er.
Mange af vores projekter foregår i samarbejde med andre regioner, staten, kommuner og praksislæger, hvor vi udvikler løsninger indenfor fx telemedicin til KOL-patienter, it-løsninger til gravide og it-systemer til nye hospitalsbyggerier.
Hvem er du?
Du har flere års erfaring og succes med gennemførsel af it-projekter i større komplekse organisationer. Du har gennemført projektforløb fra opstart til afslutning og har solid erfaring i at samarbejde med styregrupper og gerne ART-ledelser. Ligeledes har du en relevant it-uddannelse og er certificeret indenfor projektledelse fx PRINCE2. Du har erfaring med agile principper og har gerne en certificering i SAFe.
Derudover vægter vi, at du:
- er metodestærk med en udbygget værktøjskasse og har indsigt i gængse it-processer
- har teknisk forståelse, som kan omsættes til nedbrydelige planer og leverancer i høj kvalitet
- har politisk flair og forståelse
- kan tage lederskab og styre et projekt sikkert i mål i samarbejde med din styregruppe eller ART-ledelse
- stærk kommunikator i skrift og tale
Hvem er vi? Du vil blive ansat i enheden Udvikling i sektionen Projekter - CIMT’s Center of Excellence for it-projektledelse. Her vil du blive del i et fagligt stærkt og stimulerende miljø. Sektionen ledes af en sektionschef med personaleansvar for sektionens 34 medarbejdere. Sektionen leverer foruden it-projektledelse også agil ledelse i rollerne RTE og Scrum Masters.
Faglige udfordringer og videndeling er samlende for sektionens projektledere, hvorfor sektionsmøder og fællesmøder, hvor projektledelse er temaet, prioriteres højt. Her er plads til at drøfte udfordringer og emner, så vi sammen løftes fagligt og kan bruge hinandens viden og kompetencer. Vi kommer med forskellige baggrunde, og spænder bredt aldersmæssigt men deler interessen for projektledelse og projekter.
Vi har fokus på trivsel og arbejdsglæde og på at udvikle den enkelte medarbejders kompetencer med respekt for udgangspunktet og ønsker for udviklingsretning. Hertil er alle garanteret kompetenceudvikling alene grundet dynamikken i sundhedsteknologien.
CIMT ¬ din nye arbejdsplads Som Danmarks største offentlige sundhedsteknologiske virksomhed med et årligt budget på 1,8 mia. kr. og godt 1.000 medarbejdere repræsenterer og hylder vi en stor mangfoldighed.
Vores mission er at være hospitalernes partner. Hos os handler digitalisering om liv. Derfor er kravene til os store. Ikke mindst dem, vi sætter for os selv. Mange af vores leverancer præsteres på tværs af faglige og organisatoriske skel, og i et stærkt økosystem leverer vi bl.a. løsninger til de nye supersygehuse, test- vaccinations- og behandlingskapacitet ifm. Corona, robotteknologi til kirurgi, fuldautomatiserede laboratoriesystemer samt diagnostik, der i stigende grad baseres på kunstig intelligens.
Se vores
præsentationsvideo og bliv klogere på, hvem CIMT er, hvad vi brænder for, og hvad vi leverer.
Ansættelsesvilkår Arbejdstiden er 37 timer pr. uge, og arbejdsstedet er Borgervænget 7, København Ø. Vi udfører opgaverne der, hvor det giver mest værdi. Derfor vil du sammen med kollegerne have et fast arbejdssted men også have mulighed for at arbejde hjemmefra.
Løn- og ansættelsesvilkår tager udgangspunkt i gældende overenskomst med mulighed for forhandling af eventuelle tillæg, der modsvarer dine kvalifikationer.
Vil du vide mere? Du er velkommen til at kontakte sektionschef Lena Petersen på telefon 42 47 02 08 eller mail
lena.petersen@regionh.dk.
Ansøgningsfrist Ansøgningsfristen er den 1. september 2022, og vi forventer at holde samtaler løbende og senest i uge 37. Du sender ansøgning, CV samt uddannelsesbeviser via linket her på siden.
Vi glæder os til at høre fra dig.
Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk