Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

IT Servicedesk supporter

IT Drift & Support søger - til en midlertidig stilling - en supportkonsulent til vores Servicedesk 
  
Om afdelingen
IT Drift & Support er en del af Koncernservice, som er en afdeling under Økonomi-, Arbejdsmarkeds- og Sundhedsdirektøren. Afdelingen understøtter kommunens fokus på stabil drift, strategisk ansvar samt effektiv og kvalificeret support.  
For at kunne leve op til dette, kræves bl.a. fokus på håndteringen af 1. og 2. level support samt den gode og kvalificerede service. 
Vi mangler en serviceminded og teknisk stærk supportkonsulent, for at sikre dette arbejde - måske er det dig? 
 
IT Drift & Support er den centrale IT funktion i kommunen, og har på den måde en tværgående rolle i forhold til kommunens IT og digitaliseringsarbejde.
Eksempler på afdelingens opgaver og ansvarsområder er:  
  • Understøtte, supportere og servicere IT basisplatformen  
  • Understøtte og sikre den IT tekniske arkitektur i forhold til basis- og fagsystemer  
  • Udbygge, vedligeholde og være på forkant i forhold til udviklingen  
  • Teknisk sparringspartner i forhold til valg af nye systemer, udbud mv.  
Som det ses af ovenstående eksempler, er der en vis spændvidde i opgavefokus fra IT Drift & Support, dog med et klart fællestræk; behovet for at IT basisplatformen er gennemskuelig, fleksibel og stabil, samt servicen er i top.  
 
Om jobbet
Din rolle vil, sammen med vores øvrige kollegaer, blive at sikre et højt serviceniveau fra IT Drift & Support. Det vil sige den første og direkte kontakt med vores brugere, håndteringen af  1. og 2. level opgaver samt at kunne danne overblik og foretage vurdering af en given situation og handle derpå. 
 
Vi forventer af dig: 
  • at du har god teknisk forståelse, og kan indgå i både 1. og 2. level opgaver 
  • at du er god til at tage fra, både på telefon og mail  
  • at du vil være medvirkende til at udvikle teamet og afdelingen, samt sikre at fokus og aftaler i Servicedesken holdes 
  • at du er serviceminded, og forstår vigtigheden af altid at kunne smile i telefonen  
 
Om dig og din baggrund: 
Du har konkrete erfaringer med at arbejde i en større og professionel IT afdeling, og har på baggrund heraf gode teknisk faglige IT kompetencer, en solid arbejdskapacitet og i det hele taget masser af "gå på mod": 
  • du er fyldt med energi og gejst 
  • du er ukuelig, og holder fast i opgaverne, så ingen sager tabes på gulvet 
  • du sætter en ære i at levere god service 
  • du er analytisk, og i stand til at agere før problemerne vokser sig store 
  • du er nysgerrig af natur og trives i en stor organisation, hvor forandringer er normalen 
  • du er kendetegnet ved at være åben og har en positiv indstilling til verden omkring dig 
 
Ansættelsesvilkår
6 måneders midlertidig ansættelse. 
Start hurtigst muligt. 
Arbejdstiden er fuld tid, 37 timer/ugentligt. 
Løn og ansættelse efter gældende overenskomst. 
 
Om os
IT Drift & Support består af 30 fastansatte og 2 IT elever. Vi er organiseret og arbejder efter principperne i ITIL. Strukturen er flad, med forskellige fokusområder som Printcenter, Support og Drift. Afdelingen er hele tiden i bevægelse, hvorfor der ikke nødvendigvis skelnes skarpt mellem områderne. 
 
Arbejdsopgaverne og processerne i afdelingen er formelle jf. ITIL. Dog er kulturen og omgangstonen uformel, da vi vægter en arbejdsplads, hvor vi som menneske trives, og har adgang til løbende at udvikle os fagligt og personligt. 
 
Flere oplysninger
Vores administrative IT platform består af ca. 4.500 arbejdspladser og 10.000 administrative brugere. Selve platformen er baseret på Microsoft produkter, både back- og frontoffice, Citrix serverfarm, VMware virtualisering, Cisco netværk og Asterisk IP telefoni. I forretningen anvendes desuden en lang række specifikke fagsystemer. Endelig anvender vi HP og IBM hardware på serversiden, og Dell hardware på klientsiden.  
Ud over den administrative platform drifter og supporterer vi gæstenetværk, og netværket på skoleområdet.  
Du kan få yderligere information hos afdelingsleder Carsten Pedersen på tlf. 76 81 11 10, eller teamkoordinator Niels-Jørgen Poulsen på tlf. 76 81 11 09. 
 
Ansøgningsfrist:  
Ansøgningsfrist onsdag, den 18. april 2018.
Samtaler forventes afholdt onsdag, den 25. april 2018 og torsdag, den 26. april 2018.   
 
Send din ansøgning   
Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen ”Send ansøgning”. Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag.   
 
Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering.    
Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post.    
 
Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v.    
 
Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning og jobsøgning til din evt. partner. Se mere på www.vejle.dk/tilflytter .    


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her