IT Servicedesk supporter til NNIT

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Kunne du tænke dig at være en del af et ambitiøst og energisk team i en professionel IT virksomhed? Ansøg stillingen til vores Servicedesk Support Center i Søborg og giv dig selv en ny spændende mulighed.

Du bliver en del af en dynamisk afdeling, hvor der stilles store krav til dine analytiske evner, da det til tider er komplekse problemstillinger, du skal løse. Som person skal du være udadvendt og fungere godt i et team samt arbejde godt under pres. Du skal brænde for at yde god service over telefonen via remote support. Opgaverne spænder bredt - fra eksempelvis installation, problemløsning smat instruktion af brugere og generel IT support.

Der er ikke krav om kørekort

Du vil dagligt bruge engelsk og dansk. samt din erfaring og praktiske færdigheder indenfor fejlfinding af MS Windows-miljø, Outlook / MS Office.

Derudover er der gode udviklingsmuligheder.

Kvalifikationer og erfaring:

Som vores nye kollega forventer vi, at du har erfaring med:

  • Windows XP/Windows 7/Windows 10 og Office 365
  • netværk, ADSL og opsætning af software
  • Skriftlig og telefonisk support af brugere på både dansk og engelsk
  • At følge dokumenterede processer og dokumentere dit arbejde i sagsstyrings system fx Remedy/Cherwell/Servicenow
  • Citrix
  • At håndtere stressfulde situationer og er god til at prioritere arbejdet
  • Det vil desuden være en fordel, hvis du har tidligere erfaring fra IT Servicedesk support.

    Som person bør du være udadvendt og fungere godt i et team. Vi forventer du er proaktiv, går op i kvaliteten af dit arbejde, er interesseret i og opsøger ny viden inden for området og har et ønske om at udvikle dig kontinuerligt.

    Det er et krav at du taler og skriver dansk og engelsk på professionelt niveau.

    Vi tilbyder

  • En mulighed for at arbejde i en dynamisk og stor international virksomhed, hvor udvikling og en spændende hverdag er højt prioriteret
  • En arbejdsdag, hvor du har stor indflydelse på de overordnede mål for hele virksomhedens resultat
  • Et spændende fultidsjob med afvekslende opgaver
  • En dynamisk arbejdsplads med gode arbejdsforhold og vilkår samt sociale aktiviteter og en uformel tone
  • Interesseret i at høre mere?

    Vi bygger teams op på en åben og ærlig, samvittighedsdrevet og værdiskabende måde. Venlig atmosfære, dynamisk miljø og fantastiske hold skaber NNIT's ånd. Vi tager os godt af vores medarbejdere og ønsker virkelig at gøre kontoret til mere end et godt sted at arbejde.

    Kick-off fester, sociale arrangementer og andre firma begivenheder er en naturlig del af det at arbejde i NNIT.

    Søg jobbet for en dialog omkring det videre forløb.

    Hvis du er klar til at leve vores værdier og kultur, er vi glade for at byde dig velkommen i vores team.

    Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


    IT Servicedesk supporter til NNIT

    Kunne du tænke dig at være en del af et ambitiøst og energisk team i en professionel IT virksomhed? Ansøg stillingen til vores Servicedesk Support Center i Søborg og giv dig selv en ny spændende mulighed.

    Du bliver en del af en dynamisk afdeling, hvor der stilles store krav til dine analytiske evner, da det til tider er komplekse problemstillinger, du skal løse. Som person skal du være udadvendt og fungere godt i et team samt arbejde godt under pres. Du skal brænde for at yde god service over telefonen via remote support. Opgaverne spænder bredt - fra eksempelvis installation, problemløsning smat instruktion af brugere og generel IT support.

    Der er ikke krav om kørekort

    Du vil dagligt bruge engelsk og dansk. samt din erfaring og praktiske færdigheder indenfor fejlfinding af MS Windows-miljø, Outlook / MS Office.

    Derudover er der gode udviklingsmuligheder.

    Kvalifikationer og erfaring:

    Som vores nye kollega forventer vi, at du har erfaring med:

  • Windows XP/Windows 7/Windows 10 og Office 365
  • netværk, ADSL og opsætning af software
  • Skriftlig og telefonisk support af brugere på både dansk og engelsk
  • At følge dokumenterede processer og dokumentere dit arbejde i sagsstyrings system fx Remedy/Cherwell/Servicenow
  • Citrix
  • At håndtere stressfulde situationer og er god til at prioritere arbejdet
  • Det vil desuden være en fordel, hvis du har tidligere erfaring fra IT Servicedesk support.

    Som person bør du være udadvendt og fungere godt i et team. Vi forventer du er proaktiv, går op i kvaliteten af dit arbejde, er interesseret i og opsøger ny viden inden for området og har et ønske om at udvikle dig kontinuerligt.

    Det er et krav at du taler og skriver dansk og engelsk på professionelt niveau.

    Vi tilbyder

  • En mulighed for at arbejde i en dynamisk og stor international virksomhed, hvor udvikling og en spændende hverdag er højt prioriteret
  • En arbejdsdag, hvor du har stor indflydelse på de overordnede mål for hele virksomhedens resultat
  • Et spændende fultidsjob med afvekslende opgaver
  • En dynamisk arbejdsplads med gode arbejdsforhold og vilkår samt sociale aktiviteter og en uformel tone
  • Interesseret i at høre mere?

    Vi bygger teams op på en åben og ærlig, samvittighedsdrevet og værdiskabende måde. Venlig atmosfære, dynamisk miljø og fantastiske hold skaber NNIT's ånd. Vi tager os godt af vores medarbejdere og ønsker virkelig at gøre kontoret til mere end et godt sted at arbejde.

    Kick-off fester, sociale arrangementer og andre firma begivenheder er en naturlig del af det at arbejde i NNIT.

    Søg jobbet for en dialog omkring det videre forløb.

    Hvis du er klar til at leve vores værdier og kultur, er vi glade for at byde dig velkommen i vores team.

    Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


    +

    Mere af samme slags?

    Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




    Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.