Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

IT-Supportelev til SDU IT Help i Odense

Er du fuld af energi, frisk på nye udfordringer, hurtig til at forstå tekniske problemstillinger og klar til at yde solid IT-Support for at give vores kollegaer på SDU den bedste service, så er du måske på vej til at blive en af vores nye IT-supportelever. 
   
Vi er stolte af vores erfaring med uddannelse af IT-Supportelever igennem de sidste 15 år. Det faste supportteam repræsenterer alle aldre, og det afspejler stor bredde i kompetencer inden for næsten alle IT-fagområder, og vil dermed kunne give dig en grundig uddannelse med solid IT-viden. 
 
Vi har et elevprogram med faste arrangementer, hvor der bl.a. indgår 2 faste elevdage med afdelingsbesøg på de lokale campusser i løbet af uddannelsestiden, minimum 4 faggruppe besøg hvor man kommer på dagsbesøg i udvalgte specialområder efter eget ønske.
 
Udover en travl hverdag med mange opgaver, vægter vi et godt socialt fællesskab både i og udenfor arbejdstiden. Vi som kollegaer er glade for initiativer til sociale arrangementer der ligger udenfor arbejdstiden, og som bl.a. tager udgangspunktet i styrkelsen af det kollegiale fællesskab og et hyggeligt uformelt samvær. 
  
Vi forventer: 

  • at du er ordensmenneske, arbejder struktureret og at du kan holde en aftale
  • at du ikke er bange for nye udfordringer, og ikke er bange for at spørge, hvis du er i tvivl
  • at du er fyldt med energi, og har lyst til at yde dit yderste for at give vores kollegaer den bedste service
  • at du kan følge regler og procedurer, hurtigt kan sætte dig ind i og forstå tekniske problemstillinger, samt dokumentere dine løsninger
  • at du kan også supportere på engelsk – både mundtligt og skriftligt. Vores primære sprog er dansk
  • at du er i gang med eller har afsluttet grundforløbet

Vi tilbyder:
  • gode kollegaer med stor faglig viden, gode sociale relationer og en hverdag med humor og uformel omgangstone
  • en afvekslende arbejdsdag hvor du skal være en del af vores Servicedesk (i forbindelse med afvikling af eksamener, kan der forekomme aftenarbejde) Normal arbejdstid vil ligge mellem kl. 08:00 og 15:30
  • du skal løse opgaver on-site, betjene brugere som møder op ved vores skranke og yde fjernsupport med brug af Remote-styringsværktøjer, hvor det er muligt
  • du skal yde telefonisk support og vejledning, til ansatte og studerende 
    stor variation i opgaver hvor både dine tekniske kvalifikationer og dine evner til at kommunikere på en god og konstruktiv måde kommer i spil
  • opgaver med klargøring og installation af nye klienter og mobiltelefoner samt deltage i fejldiagnosticering og fejludbedring af IT-udstyr
  • en elevkoordinator der bliver koblet på din uddannelse, og som løbede vil holde statussamtaler med dig, for at sikrer du trives og har en god udvikling - såvel fagligt som personligt.
 
Denne stilling har tjenestested ved Syddansk Universitet, Odense.
  
Forventet start er juni måned 2021.
 
Vi glæder os meget til at høre fra dig. 

Har du spørgsmål kan du kontakte en af vores elevkoordinatorer:
Henrik Krogh, tlf. 65502581, mail: henrikk@sdu.dk
Per Mortensen, tlf. 65503663, mail: pmo@sdu.dk 
  
Ansættelse finder sted i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og Håndværkere i Staten.

Ansøgningen skal sendes elektronisk via linket "Ansøg online".

Vedhæftede filer skal være i Adobe PDF eller Word format.
 
Hvert felt i ansøgningsskemaet kan kun indeholde én fil af max. 10 Mb.
 
Vejledning i forbindelse med ansøgning findes her.

Syddansk Universitet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer derfor alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.

Vi gør opmærksom på, at det er en uddannelsesstilling, hvorfor du ikke kan påregne fast ansættelse efter elevtidens udløb. 


ellerDownload

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.