Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

IT-supportelever

Hos ipnordic vil vi være førende inden for kundeservice i vores branche – derfor tager vi telefonen inden 15 sekunder, og vores kunder har ingen binding. Vores produkter og services er yderst fleksible, og som IT-supportelev hos ipnordic bliver din fornemste opgave at skræddersy løsningerne, så de passer til hver enkelt kundes behov. Derfor søger vi en kollega, der er serviceminded, udadvendt og som formår at sætte sig i kundernes sted.   

 

Er det dig?

• Du har stor interesse for computere og muligvis allerede teknisk indsigt i netværk (opbygning, switches, routere m.m.)

• Du er lærenem og up to date på udviklingen i branchen

• Du har taget data- og kommunikationsuddannelsens grundforløb

• Du er struktureret i opgave- og tidsstyring, og du sætter en ære i at følge dine opgaver til dørs

• Du kan lide at tale i telefon, og trives med en bred kontaktflade

• Dit gode humør kan mærkes af både kunder og kolleger – også når tingene går stærkt

 

Desuden har du lyst til at arbejde i et ungt miljø og brænder for at gøre en forskel for både kunder og kolleger. Du holder dig på forkant med nye teknologier, samt formår at tænke nye løsninger og argumentere for dem.

 

Matcher du ovenstående, vil vi meget gerne høre fra dig.

 

Dine primære arbejdsopgaver

I løbet af din elevtid vil dine opgaver blive sidestillet med de øvrige supportere. Opgaverne består i at supportere vores kunder, herunder; fejlsøgning af netværk og internetforbindelser, konfiguration af telefonsystemer, fejlfinding i hardware m.v. Derudover yder vi intern support for alle vores kolleger. Vi har mange spændende opgaver, og vores mål er at give kunderne enestående serviceoplevelser hver gang – med udspring i, at vi svarer alle opkald inden for 15 sekunder.

 

Jobbet er placeret på vores hovedsæde i Gråsten, og arbejdstiden vil primært være hverdage mellem kl. 7 og 17.

 

Hvem er vi 

ipnordic blev grundlagt i 2011 og beskæftiger 80+ medarbejdere i dag. Størstedelen befinder sig på vores hovedkontor i Gråsten, hvor du også vil have base. I 2019 blev vi en del af den internationale Enreach familie, hvis brands leverer telefoni og kommunikationsløsninger til virksomheder i hele Europa. Vi tilbyder et job i et innovativt arbejdsmiljø, hvor vi lykkedes med at kombinere en høj faglighed med en god, uformel og kollegial omgangstone samt en flad organisationsstruktur. Du får en plads i en fagligt velfunderet virksomhed, der også rummer humor og plads til forskellighed  

 

Send din ansøgning allerede i dag. Ansøgninger vurderes løbende.


 


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.