Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

IT Supporter

Supporter                                                                       

IMS A/S har travlt og udvider supportafdelingen. Vi søger derfor snarest en ny kollega til vores support afdeling, der i dag arbejder med support af vores ESDH-løsninger. Vi ønsker at ansætte en glad og positiv person, der brænder for at arbejde med følgende områder:

  • First line support af kundens installationer, både teknisk- og bruger support
  • Opfølgende support og problemløsning
  • Kundekontakt, planlægning og udførelse af ad-hoc opgaver

Faglige kvalifikationer

Du er en dygtig problemløser, og er i stand til at analysere problemer struktureret og effektivt for efterfølgende at kunne finde vejen til en løsning. Du har gode kommunikationsevner og da al kundekommunikation pt. er på dansk forventer vi gode danskkundskaber, både skriftligt og mundtligt. Erfaring fra lignende type job, vil være en fordel.

Vi forventer desuden at du har kendskab til følgende områder:

  • Microsoft Office miljøer (2010 eller nyere)
  • MS Windows klient OS
    • Generel software installation
    • Software deployment
    • Software og OS konfiguration
    • Generel fejlsøgning af klient miljøer
  • Microsoft Windows server OS
    • Roller og funktioner
    • Active Directory
    • IIS
    • Generel fejlsøgning af server miljøer
  • Microsoft SQL server
    • Database backup/restore
    • SQL queries/scripts

Personlige kvalifikationer

  • Analytisk og struktureret
  • Åben og service minded
  • Detalje orienteret
  • Sætter en ære i at yde en høj service

Hvad kan vi tilbyde dig

Vi tilbyder dig en afvekslende og udfordrende hverdag i en virksomhed, der stræber efter at levere en høj service til vores kunder.

Derudover tilbyder vi godt samarbejde med kollegaer, frokost ordning, pension og sygeforsikring.

Løn efter kvalifikationer

Yderligere information og ansøgning

Ansøgning og CV sendes til Tormod Ween twe@ims.dk.

Oplys venligst hvor du har set annoncen. For yderligere information kontakt venligst Tormod Ween på 24499184. Vi indkalder løbende til samtaler på stillingen og venter gerne på den rette.

IMS, Åbogade 25 A, 8200 Aarhus N – www.ims.dk

 

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329720767Phoenix-771ab74012017-12-06T16:03:44.940IT Supporter

Supporter                                                                       

IMS A/S har travlt og udvider supportafdelingen. Vi søger derfor snarest en ny kollega til vores support afdeling, der i dag arbejder med support af vores ESDH-løsninger. Vi ønsker at ansætte en glad og positiv person, der brænder for at arbejde med følgende områder:

  • First line support af kundens installationer, både teknisk- og bruger support
  • Opfølgende support og problemløsning
  • Kundekontakt, planlægning og udførelse af ad-hoc opgaver

Faglige kvalifikationer

Du er en dygtig problemløser, og er i stand til at analysere problemer struktureret og effektivt for efterfølgende at kunne finde vejen til en løsning. Du har gode kommunikationsevner og da al kundekommunikation pt. er på dansk forventer vi gode danskkundskaber, både skriftligt og mundtligt. Erfaring fra lignende type job, vil være en fordel.

Vi forventer desuden at du har kendskab til følgende områder:

  • Microsoft Office miljøer (2010 eller nyere)
  • MS Windows klient OS
    • Generel software installation
    • Software deployment
    • Software og OS konfiguration
    • Generel fejlsøgning af klient miljøer
  • Microsoft Windows server OS
    • Roller og funktioner
    • Active Directory
    • IIS
    • Generel fejlsøgning af server miljøer
  • Microsoft SQL server
    • Database backup/restore
    • SQL queries/scripts

Personlige kvalifikationer

  • Analytisk og struktureret
  • Åben og service minded
  • Detalje orienteret
  • Sætter en ære i at yde en høj service

Hvad kan vi tilbyde dig

Vi tilbyder dig en afvekslende og udfordrende hverdag i en virksomhed, der stræber efter at levere en høj service til vores kunder.

Derudover tilbyder vi godt samarbejde med kollegaer, frokost ordning, pension og sygeforsikring.

Løn efter kvalifikationer

Yderligere information og ansøgning

Ansøgning og CV sendes til Tormod Ween twe@ims.dk.

Oplys venligst hvor du har set annoncen. For yderligere information kontakt venligst Tormod Ween på 24499184. Vi indkalder løbende til samtaler på stillingen og venter gerne på den rette.

IMS, Åbogade 25 A, 8200 Aarhus N – www.ims.dk

 

 

2018-02-01T02:00:52.837 Supporter IMS A S har travlt og udvider supportafdelingen. Vi søger derfor snarest en ny kollega til vores support afdeling, der i dag arbejder med support af vores ESDH-løsninger. Vi ønsker at ansætte en glad og positiv person, der brænder for at arbejde med følgende områder: First line support af kundens installationer, både teknisk- og bruger support Opfølgende support og problemløsning Kundekontakt, planlægning og udførelse af ad-hoc opgaver Faglige kvalifikationer Du er en dygtig problemløser, og er i stand til at analysere problemer struktureret og effektivt for efterfølgende at kunne finde vejen til en løsning. Du har gode kommunikationsevner og da al kundekommunikation pt. er på dansk forventer vi gode danskkundskaber, både skriftligt og mundtligt. Erfaring fra lignende type job, vil være en fordel. Vi forventer desuden at du har kendskab til følgende områder: Microsoft Office miljøer (2010 eller nyere) MS Windows klient OS Generel software installation Software deployment Software og OS konfiguration Generel fejlsøgning af klient miljøer Microsoft Windows server OS Roller og funktioner Active Directory IIS Generel fejlsøgning af server miljøer Microsoft SQL server Database backup restore SQL queries scripts Personlige kvalifikationer Analytisk og struktureret Åben og service minded Detalje orienteret Sætter en ære i at yde en høj service Hvad kan vi tilbyde dig Vi tilbyder dig en afvekslende og udfordrende hverdag i en virksomhed, der stræber efter at levere en høj service til vores kunder. Derudover tilbyder vi godt samarbejde med kollegaer, frokost ordning, pension og sygeforsikring. Løn efter kvalifikationer Yderligere information og ansøgning Ansøgning og CV sendes til Tormod Ween twe@ims.dk. Oplys venligst hvor du har set annoncen. For yderligere information kontakt venligst Tormod Ween på 24499184. Vi indkalder løbende til samtaler på stillingen og venter gerne på den rette. IMS, Åbogade 25 A, 8200 Aarhus N www.ims.dk11Jobnet771ab740100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-01-31T00:00:0000110EuropaDanmarkEuropaDanmarkJyllandØstjyllandAarhus3039461IMS A/S11Åbogade 258200Aarhus NDKDanmarkORS/blank.png156.1730650010.18669500
twe@ims.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent497973JobNet47060691000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=771ab740https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=771ab740https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=771ab740&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=771ab740&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale933264IT-tekniker1IT351565124twe@ims.dktwe@ims.dkDKDanmarkDKDanmark329917322CompuGroup Medical søger ny medarbejder til teknisk supportRobot Til vores hovedkontor i Aarhus søger vi en teknisk it-supporter. Er du evt. uddannet inden for teknisk support og forstår du vigtigheden af et højt teknisk serviceniveau? Trives du i en dynamisk afdeling med et højt tempo, og har du et ønske om at arbejde i et tæt support-team med højt til loftet? Kan du svare ja til disse spørgsmål, er stillingen som teknisk it-supporter i CompuGroup Medical måske noget for dig Jobbet I dit nye job som teknisk it-supporter får du ansvaret for at hjælpe vore kunder indenfor almen lægepraksis, fysioterapeuter og psykologer når de ringer ind med problemer og spørgsmål til det it-tekniske. Vi yder support både remote, via mail og telefon. Du kommer til at sidde i en helpdesk funktion, hvor du sammen med et team af 1st. level support og 2nd. level support kommer til at varetage den tekniske support af størstedelen af Danmarks almen lægepraksis og fysioterapeuter fordelt over hele landet. Vores fornemste opgave er at løse kundens problem hurtigt og professionelt, til gavn for såvel praksis-personale som for patient. Dine evner og personlighed Vi forventer, at du har en solid IT-faglig baggrund, og ser gerne at du har erfaring med support af IT-systemer. Eller er vant til at arbejde i og beherske mange forskellige applikationer og systemer. Du har kendskab til alm. support brug af pc, samt gerne har kendskab til Windows Server, Office og evt. SQL. Du taler og skriver dansk flydende. Samt har erfaring med engelsk. Du skal være udadvendt og vant til at kommunikere effektivt med mange forskellige interessenter - både kunder og internt i organisationen. Du skal være løsningsorienteret og i stand til at have meget på dit bord uden at miste fokus, selv i en til tider hektisk hverdag. Du er vedholdende og har forståelse for, at din rolle er at servicere kunderne bedst muligt. Du er en holdspiller. Om CompuGroup Medical CompuGroup Medical er en af verdensførende leverandører af IT-løsninger til sundhedssektoren. Med en årlig omsætning på mere end 500 millioner , er vores produkter designet til at supportere alle faglige og organisatoriske opgaver i lægepraksis, på apoteker og hospitaler og i klinikker. Vores mere end 4.300 højt kvalificerede ansatte servicerer mere end 400.000 læger, fysioterapeuter, psykologer og andre sundhedsarbejdere fra lokationer i 19 lande verden over. Ansøgning Send din ansøgning og dit CV til supportchef Heidi Sjølund, heidisjoelund.pedersen@CGM.com, så hurtigt som muligt. Vi holder løbende samtaler. For mere information omkring stillingen, kontakt Heidi på 45 42142050.

Til vores hovedkontor i Aarhus søger vi en teknisk it-supporter.

Er du evt. uddannet inden for teknisk support og forstår du vigtigheden af et højt teknisk serviceniveau? Trives du i en dynamisk afdeling med et højt tempo, og har du et ønske om at arbejde i et tæt support-team med højt til loftet?  Kan du svare ja til disse spørgsmål, er stillingen som teknisk it-supporter i CompuGroup Medical måske noget for dig…

 

Jobbet

I dit nye job som teknisk it-supporter får du ansvaret for at hjælpe vore kunder indenfor almen lægepraksis, fysioterapeuter og psykologer når de ringer ind med problemer og spørgsmål til det it-tekniske. Vi yder support både remote, via mail og telefon. Du kommer til at sidde i en helpdesk funktion, hvor du sammen med et team af 1st. level support og 2nd. level support kommer til at varetage den tekniske support af størstedelen af Danmarks almen lægepraksis og fysioterapeuter fordelt over hele landet.

Vores fornemste opgave er at løse kundens problem hurtigt og professionelt, til gavn for såvel praksis-personale som for patient.

 

Dine evner og personlighed

Vi forventer, at du har en solid IT-faglig baggrund, og ser gerne at du har erfaring med support af IT-systemer. Eller er vant til at arbejde i og beherske mange forskellige applikationer og systemer.

Du har kendskab til alm. support / brug af pc, samt gerne har kendskab til Windows Server, Office og evt. SQL.

Du taler og skriver dansk flydende. Samt har erfaring med engelsk.

Du skal være udadvendt og vant til at kommunikere effektivt med mange forskellige interessenter - både kunder og internt i organisationen.

Du skal være løsningsorienteret og i stand til at have meget på dit bord uden at miste fokus, selv i en til tider hektisk hverdag. Du er vedholdende og har forståelse for, at din rolle er at servicere kunderne bedst muligt. Du er en holdspiller.

 

Om CompuGroup Medical

CompuGroup Medical er en af verdensførende leverandører af IT-løsninger til sundhedssektoren. Med en årlig omsætning på mere end 500 millioner €, er vores produkter designet til at supportere alle faglige og organisatoriske opgaver i lægepraksis, på apoteker og hospitaler og i klinikker. Vores mere end 4.300 højt kvalificerede ansatte servicerer mere end 400.000 læger, fysioterapeuter, psykologer og andre sundhedsarbejdere fra lokationer i 19 lande verden over.

 

Ansøgning

Send din ansøgning og dit CV til supportchef Heidi Sjølund, heidisjoelund.pedersen@CGM.com, så hurtigt som muligt. Vi holder løbende samtaler. For mere information omkring stillingen, kontakt Heidi på +45 42142050.

CompuGroup Medical Denmark A/SAarhus2018-11-23T00:00:002019-01-18T00:00:00
329917242CompuGroup Medical A/S søger IT-supporter til vores kontor i AarhusRobot Brænder du for god kundeservice og motiveres du af at gøre en forskel? Trives du i en dynamisksupport- afdeling med et højt tempo, og har du et ønske om at arbejde i et tæt support-team med højt til loftet? Kan du svare ja til disse spørgsmål, er stillingen som IT-supporter i CompuGroup Medical (CGM) måske noget for dig Jobbet I dit nye job som IT-supporter hos os, er du CGM s stemme og ansigt over for vore kunder. Du skal yde fremragende service og være behjælpelig med en bred vifte at problemer som kunderne måtte have. Du får bl.a. viden om nye nationale lovkrav til Sundhed, som du så skal kunne videreformidle til vore kunder ved spørgsmål hertil. Og Du skal sikre, at information fra vore kunder effektivt bruges til at videreudvikle IT-systemet. Den primære support drejer sig om vores IT-system, som er et essentielt redskab i vore kunders dagligdag, og ting der er relateret hertil. Du kommer til at sidde i en helpdesk funktion, hvor du sammen med et team af andre 1st. level supportere, teknisk supportere og 2nd. level support kommer til at varetage support af størstedelen af Danmarks almen lægepraksis og fysioterapeuter. Vores fornemste opgave er at løse kundens problem hurtigt og professionelt, til gavn for såvel praksis-personale som for patient. Dine opgaver vil bl.a. omfatte Håndtere vores servicedesk funktion primært via telefon, men også via e-mails Prioritere og strukturere indgående sager og opfølgning på igangværende sager Gennemføre analyser af problemer, finde årsager og komme med løsninger Sikre at alle kunder får en hurtig og professionel behandling Etablere viden om kundernes behov Dine evner og personlighed Vi forventer, at du har en solid IT-baggrund, og ser gerne at du har erfaring med support af IT-systemer. Du taler og skriver dansk flydende. Samt har erfaring med engelsk. Du skal være udadvendt og vant til at kommunikere effektivt med mange forskellige interessenter - både kunder og internt i organisationen. Du skal være løsningsorienteret og i stand til at have meget på dit bord uden at miste fokus, selv i en til tider hektisk hverdag. Erfaring som Lægesekretær, IT-supporter eller lignende Stillinger inden for Sundhed foretrækkes. Erfaring med Patient Journalsystemet XMO eller lignende er en fordel, men ikke et krav. Om os CompuGroup Medical er den største leverandør af IT-systemer til praktiserende læger og fysioterapeuter i Danmark. Vi har ca. 1600 kunder, der tæller både læger, fysioterapeuter, psykologer og kiropraktorer. Dertil kommer en række offentlige institutioner og privathospitaler, der ligeledes anvender systemer fra CGM. Den danske afdeling tæller ca. 55 personer, der arbejder på vores kontorer i Aarhus, Frederikshavn, Odense og Holbæk. Ansøgning Send din ansøgning og dit CV til supportchef Heidi Sjølund, heidisjoelund.pedersen@CGM.com, så hurtigt som muligt. Vi holder løbende samtaler. For mere information omkring stillingen, kontakt Heidi på på 45 42142050.

Brænder du for god kundeservice og motiveres du af at gøre en forskel? Trives du i en dynamisksupport- afdeling med et højt tempo, og har du et ønske om at arbejde i et tæt support-team med højt til loftet?  Kan du svare ja til disse spørgsmål, er stillingen som IT-supporter i CompuGroup Medical (CGM) måske noget for dig…

 

Jobbet

I dit nye job som IT-supporter hos os, er du CGM´s stemme og ”ansigt” over for vore kunder.

Du skal yde fremragende service og være behjælpelig med en bred vifte at problemer som kunderne måtte have. Du får bl.a. viden om nye nationale lovkrav til Sundhed, som du så skal kunne videreformidle til vore kunder ved spørgsmål hertil. Og Du skal sikre, at information fra vore kunder effektivt bruges til at videreudvikle IT-systemet. Den primære support drejer sig om vores IT-system, som er et essentielt redskab i vore kunders dagligdag, og ting der er relateret hertil.

Du kommer til at sidde i en helpdesk funktion, hvor du sammen med et team af andre 1st. level supportere, teknisk supportere og 2nd. level support kommer til at varetage support af størstedelen af Danmarks almen lægepraksis og fysioterapeuter.

Vores fornemste opgave er at løse kundens problem hurtigt og professionelt, til gavn for såvel praksis-personale som for patient.

 

Dine opgaver vil bl.a. omfatte

  • Håndtere vores servicedesk funktion – primært via telefon, men også via e-mails
  • Prioritere og strukturere indgående sager og opfølgning på igangværende sager
  • Gennemføre analyser af problemer, finde årsager og komme med løsninger
  • Sikre at alle kunder får en hurtig og professionel behandling
  • Etablere viden om kundernes behov

 

Dine evner og personlighed

Vi forventer, at du har en solid IT-baggrund, og ser gerne at du har erfaring med support af IT-systemer.

Du taler og skriver dansk flydende. Samt har erfaring med engelsk.

Du skal være udadvendt og vant til at kommunikere effektivt med mange forskellige interessenter - både kunder og internt i organisationen.

Du skal være løsningsorienteret og i stand til at have meget på dit bord uden at miste fokus, selv i en til tider hektisk hverdag.

Erfaring som Lægesekretær, IT-supporter eller lignende Stillinger inden for Sundhed foretrækkes.

Erfaring med Patient Journalsystemet XMO eller lignende er en fordel, men ikke et krav.

 

Om os

CompuGroup Medical er den største leverandør af IT-systemer til praktiserende læger og fysioterapeuter i Danmark. Vi har ca. 1600 kunder, der tæller både læger, fysioterapeuter, psykologer og kiropraktorer. Dertil kommer en række offentlige institutioner og privathospitaler, der ligeledes anvender systemer fra CGM. Den danske afdeling tæller ca. 55 personer, der arbejder på vores kontorer i Aarhus, Frederikshavn, Odense og Holbæk.

 

Ansøgning

Send din ansøgning og dit CV til supportchef Heidi Sjølund, heidisjoelund.pedersen@CGM.com, så hurtigt som muligt. Vi holder løbende samtaler. For mere information omkring stillingen, kontakt Heidi på på +45 42142050.

CompuGroup Medical Denmark A/SAarhus2018-11-23T00:00:002019-01-18T00:00:00
329917234CompuGroup Medical søger vikar til vores support afdelingRobot Er du it-teknisk velfunderet og forstår dig på god service? Har du lyst til at blive en del af vores professionelle team i Supporten, hvor vi vægter service og kvalitet meget højt? Trives du i en dynamisk afdeling med et højt tempo, og har du et ønske om at arbejde i et tæt support-team med højt til loftet? Så har du nu chancen for et udfordrende vikariat i Equus Etera Supporten hos CompuGroup Medical. Om stillingen Du indgår i et professionelt first-line support team, der håndterer både kald og mail inden for Patient Journal Systemet Equus og Etera. Du kommer til at sidde i en helpdesk funktion, hvor du sammen med et team af 1st. level support og 2nd. level support kommer til at varetage support af Fysioterapeuter, Osteopater og Psykologer fordelt over hele landet. Vores fornemste opgave er at løse kundens problem hurtigt og professionelt, til gavn for såvel praksis-personale som for patient. Dine evner og personlighed Der tør gå foran Der kan lide forandringer Der synes alt nyt er spændende Der forstår at sætte vores brugere i centrum Der sætter en ære i at yde en professionel service Der forstår og kan kommunikere på alle niveauer Der fungere i et til tider hektisk miljø Der er positiv, fleksibel og besidder gode samarbejdsevner Der forstår hvordan man er en god kollega Optimalt har du en uddannelse som kliniksekretær og erfaring med Patient Journal Systemet Equus eller Xdont. Alternativt er du en erfaren IT-supporter, der har mod på at lære nyt. Du er udadvendt og vant til at kommunikere effektivt med mange forskellige interessenter da vores kommunikation både indebære kontakt til kunder og andre interessenter. Du har en bred viden sammen med en stor portion empati for andre mennesker. Du tilpasser din kommunikation og sikrer dig, at den enkelte bruger får den hjælp, der er brug for. Du skal være løsningsorienteret og i stand til at have meget på dit bord uden at miste fokus, selv i en til tider hektisk hverdag. Du er vedholdende og har forståelse for, at din rolle er at servicere kunderne bedst muligt og du er en teamplayer. Du taler og skriver dansk flydende. Samt har erfaring med engelsk. Om CompuGroup Medical CompuGroup Medical er en af verdensførende leverandører af IT-løsninger til sundhedssektoren. Med en årlig omsætning på mere end 500 millioner , er vores produkter designet til at supportere alle faglige og organisatoriske opgaver i lægepraksis, på apoteker og hospitaler og i klinikker. Vores mere end 4.300 højt kvalificerede ansatte servicerer mere end 400.000 læger, fysioterapeuter, psykologer og andre sundhedsarbejdere fra lokationer i 19 lande verden over. Jobbet Fuldtidsvikariat på 37timer. Forventet længde: 3 måneder, evt. længere grundet langtidssygemelding. Placering: Enten på vores hovedkontor i Århus, Sommervej 31.e. eller i vores afdeling i Holbæk på Amtmandsvej 2. Ansøgning Send din ansøgning og dit CV til supportchef Heidi Sjølund, heidisjoelund.pedersen@CGM.com, så hurtigt som muligt. Vi holder løbende samtaler. For mere information omkring stillingen, kontakt Heidi på 45 42142050.

Er du it-teknisk velfunderet og forstår dig på god service? Har du lyst til at blive en del af vores professionelle team i Supporten, hvor vi vægter service og kvalitet meget højt? Trives du i en dynamisk afdeling med et højt tempo, og har du et ønske om at arbejde i et tæt support-team med højt til loftet?  

Så har du nu chancen for et udfordrende vikariat i Equus/Etera Supporten hos CompuGroup Medical.

 

Om stillingen

Du indgår i et professionelt first-line support team, der håndterer både kald og mail inden for Patient Journal Systemet Equus og Etera. Du kommer til at sidde i en helpdesk funktion, hvor du sammen med et team af 1st. level support og 2nd. level support kommer til at varetage support af Fysioterapeuter, Osteopater og Psykologer fordelt over hele landet.

Vores fornemste opgave er at løse kundens problem hurtigt og professionelt, til gavn for såvel praksis-personale som for patient.

 

Dine evner og personlighed

  • Der tør gå foran
  • Der kan lide forandringer
  • Der synes alt nyt er spændende
  • Der forstår at sætte vores brugere i centrum
  • Der sætter en ære i at yde en professionel service
  • Der forstår og kan kommunikere på alle niveauer
  • Der fungere i et til tider hektisk miljø
  • Der er positiv, fleksibel og besidder gode samarbejdsevner
  • Der forstår hvordan man er en god kollega

Optimalt har du en uddannelse som kliniksekretær og erfaring med Patient Journal Systemet Equus eller Xdont. Alternativt er du en erfaren IT-supporter, der har mod på at lære nyt.

Du er udadvendt og vant til at kommunikere effektivt med mange forskellige interessenter – da vores kommunikation både indebære kontakt til kunder og andre interessenter. Du har en bred viden sammen med en stor portion empati for andre mennesker. Du tilpasser din kommunikation og sikrer dig, at den enkelte bruger får den hjælp, der er brug for.

Du skal være løsningsorienteret og i stand til at have meget på dit bord uden at miste fokus, selv i en til tider hektisk hverdag. Du er vedholdende og har forståelse for, at din rolle er at servicere kunderne bedst muligt og du er en teamplayer.

Du taler og skriver dansk flydende. Samt har erfaring med engelsk.

 

Om CompuGroup Medical

CompuGroup Medical er en af verdensførende leverandører af IT-løsninger til sundhedssektoren. Med en årlig omsætning på mere end 500 millioner €, er vores produkter designet til at supportere alle faglige og organisatoriske opgaver i lægepraksis, på apoteker og hospitaler og i klinikker. Vores mere end 4.300 højt kvalificerede ansatte servicerer mere end 400.000 læger, fysioterapeuter, psykologer og andre sundhedsarbejdere fra lokationer i 19 lande verden over.

 

Jobbet

Fuldtidsvikariat på 37timer.

Forventet længde: 3 måneder, evt. længere grundet langtidssygemelding.

Placering: Enten på vores hovedkontor i Århus, Sommervej 31.e. eller i vores afdeling i Holbæk på Amtmandsvej 2.

 

Ansøgning

Send din ansøgning og dit CV til supportchef Heidi Sjølund, heidisjoelund.pedersen@CGM.com, så hurtigt som muligt. Vi holder løbende samtaler. For mere information omkring stillingen, kontakt Heidi på +45 42142050.

CompuGroup Medical Denmark A/SAarhus2018-11-23T00:00:002019-01-18T00:00:00
329899459Teknisk Servicedesk- og Supportmedarbejder til Getinge Cetrea, AarhusRobot Brænder du for god kundeservice, og har du en bred IT-teknisk baggrund? Lægger du vægt på et godt arbejdsmiljø? Vil du arbejde i en virksomhed, der gør en forskel inden for Health Care? Så læs videre og se hvad vi kan tilbyde… Stillingens indhold Som vores nye medarbejder i Servicedesk indgår du i et mindre team på 6 medarbejdere og med direkte reference til teamlederen. Afdelingen er en del af den globale support organisation, og derfor vil du arbejde med support til en række softwareløsninger i Getinge koncernen. Hovedsagligt vil du supportere softwaren INSIGHT, der bruges af de fleste hospitaler i Danmark og i stigende omfang også af hospitaler i udlandet. Servicedeskens primære opgaver er at: Tage ejerskab for supporthenvendelser via telefon, mail og support-portalsystem Sikre en effektiv prioritering af arbejdsopgaver Sikre at Service Level Agreements overholdes Sikre en hurtig, korrekt og effektiv behandling i relation til gældende standarder Vedligeholde dokumentation Rådgive og undervise kunder Indgå i tæt samarbejde med R&D Arbejdet foregår i dagtimerne, men du skal forvente at indgå i rådighedsvagt hver 4-6 uge. En stilling i Servicedesk er også en karrierevej. Du tilbydes derfor, som din erfaring bliver større, gode muligheder for at vokse gennem videreuddannelse og andre opgaver indenfor eksempelvis integration, implementering og projektledelse. Din base bliver i Skejby (Aarhus), men du skal forvente mindre rejseaktivitet på ca. 20 dage om året. Primært til dine kollegaer, som sidder i København, Tyskland og UK, men besøg hos kunder kan også forekomme. Om dig Stillingen henvender sig til den teknisk dygtige IT-supporter, som også trives med den mere serviceorienterede og koordinerende rolle. Faglige kompetencer: Erfaring med Linux Erfaring med Windows OS Erfaring med software applikationer Erfaring med netværk Kendskab til programmeringssprog IT-relevant uddannelse Det er en stor fordel med konkret kendskab til SQL, Windows Server samt grundlæggende Linux færdigheder og drift af Linux miljøer. Kendskab til ITIL er en fordel men ikke et krav. Personlige kompetencer: Struktureret Analytisk God relationsskaber God i skriftlig og mundtlig kommunikation Både dansk og engelsk er nødvendigt i skrift og tale. Getinge Cetrea tilbyder En mulighed for en central rolle i supportens fremadrettede indsats. Du vil komme til at indgå i en uformel, men fagligt stærk kultur, hvor vi lægger vægt på god kundeservice, teknisk viden, videbegærlighed og teamwork. Udover faglighed har vi også plads til masser af gå-på-mod, energi og spirit . Du kommer ikke til at kede dig. Løn aftales ud fra dine kvalifikationer, og du honoreres særskilt i forbindelse med rådighedsvagt. Mulighed for kurser og efteruddannelse. Om Getinge Cetrea Getinge Cetrea er en del af IWS (Integrated Workflow Solutions). IWS er softwaredivisionen i Getinge. Sammen med kolleger, primært i København, Tyskland og UK består IWS divisionen af i alt ca. 200 medarbejdere. Getinge Group beskæftiger mere end 15.000 medarbejdere i 40 lande og har en årlig omsætning på mere end SEK 30 milliarder. Koncernen er global leverandør af innovative løsninger til hospitaler omfattende bl.a. operationsstuer, skadestuer og sterilafdelinger. Læs mere på www.getinge.com og på www.cetrea.dk Søg nu! Getinge Cetrea samarbejder med rekrutteringsfirmaet WolterJohannsen på denne opgave. Kan du se dig selv som ny nøglemedarbejder, så upload en kort ansøgning, CV og relevante bilag hurtigst muligt. Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte ekstern konsulent Nicholai Johannsen eller researcher Michelle Winther Andreassen via kontaktinformationerne på siden. Arbejdspladsen hos Getinge Cetrea A S er fysisk beliggende tæt på Skejby Hospital. Stillingen ønskes besat hurtigst muligt, men vi venter gerne på den rigtige. Vi ser frem til at høre fra dig.Brænder du for god kundeservice, og har du en bred IT-teknisk baggrund? Lægger du vægt på et godt arbejdsmiljø? Vil du arbejde i en virksomhed, der gør en forskel inden for Health Care? Så læs videre og se hvad vi kan tilbyde…

Stillingens indhold
Som vores nye medarbejder i Servicedesk indgår du i et mindre team på 6 medarbejdere og med direkte reference til teamlederen. Afdelingen er en del af den globale support organisation, og derfor vil du arbejde med support til en række softwareløsninger i Getinge koncernen. Hovedsagligt vil du supportere softwaren INSIGHT, der bruges af de fleste hospitaler i Danmark og i stigende omfang også af hospitaler i udlandet.

Servicedeskens primære opgaver er at:
  • Tage ejerskab for supporthenvendelser via telefon, mail og support-portalsystem
  • Sikre en effektiv prioritering af arbejdsopgaver
  • Sikre at Service Level Agreements overholdes
  • Sikre en hurtig, korrekt og effektiv behandling i relation til gældende standarder
  • Vedligeholde dokumentation
  • Rådgive og undervise kunder
  • Indgå i tæt samarbejde med R&D
Arbejdet foregår i dagtimerne, men du skal forvente at indgå i rådighedsvagt hver 4-6 uge.

En stilling i Servicedesk er også en karrierevej. Du tilbydes derfor, som din erfaring bliver større, gode muligheder for at vokse gennem videreuddannelse og andre opgaver indenfor eksempelvis integration, implementering og projektledelse.

Din base bliver i Skejby (Aarhus), men du skal forvente mindre rejseaktivitet på ca. 20 dage om året. Primært til dine kollegaer, som sidder i København, Tyskland og UK, men besøg hos kunder kan også forekomme.

Om dig
Stillingen henvender sig til den teknisk dygtige IT-supporter, som også trives med den mere serviceorienterede og koordinerende rolle.

Faglige kompetencer:
  • Erfaring med Linux
  • Erfaring med Windows OS
  • Erfaring med software applikationer
  • Erfaring med netværk
  • Kendskab til programmeringssprog
  • IT-relevant uddannelse
Det er en stor fordel med konkret kendskab til SQL, Windows Server samt grundlæggende Linux færdigheder og drift af Linux miljøer.

Kendskab til ITIL er en fordel men ikke et krav.

Personlige kompetencer:
  • Struktureret
  • Analytisk
  • God relationsskaber
  • God i skriftlig og mundtlig kommunikation
Både dansk og engelsk er nødvendigt i skrift og tale.

Getinge Cetrea tilbyder
En mulighed for en central rolle i supportens fremadrettede indsats. Du vil komme til at indgå i en uformel, men fagligt stærk kultur, hvor vi lægger vægt på god kundeservice, teknisk viden, videbegærlighed og teamwork. Udover faglighed har vi også plads til masser af gå-på-mod, energi og ’spirit’. Du kommer ikke til at kede dig.
Løn aftales ud fra dine kvalifikationer, og du honoreres særskilt i forbindelse med rådighedsvagt. Mulighed for kurser og efteruddannelse.

Om Getinge Cetrea
Getinge Cetrea er en del af IWS (Integrated Workflow Solutions). IWS er softwaredivisionen i Getinge. Sammen med kolleger, primært i København, Tyskland og UK består IWS divisionen af i alt ca. 200 medarbejdere.

Getinge Group beskæftiger mere end 15.000 medarbejdere i 40 lande og har en årlig omsætning på mere end SEK 30 milliarder. Koncernen er global leverandør af innovative løsninger til hospitaler omfattende bl.a. operationsstuer, skadestuer og sterilafdelinger.
Læs mere på www.getinge.com og på www.cetrea.dk

Søg nu!
Getinge Cetrea samarbejder med rekrutteringsfirmaet WolterJohannsen på denne opgave. Kan du se dig selv som ny nøglemedarbejder, så upload en kort ansøgning, CV og relevante bilag hurtigst muligt. Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte ekstern konsulent Nicholai Johannsen eller researcher Michelle Winther Andreassen via kontaktinformationerne på siden.

Arbejdspladsen hos Getinge Cetrea A/S er fysisk beliggende tæt på Skejby Hospital.

Stillingen ønskes besat hurtigst muligt, men vi venter gerne på den rigtige.

Vi ser frem til at høre fra dig.
WolterJohannsen2018-10-26T00:00:002018-12-14T00:00:00
329926565Facility tekniker med stærke IT-kompetencer til INCUBA A/SRobot Vi søger en ny facility tekniker med stærke IT-kompetencer til en fuldtidsstilling i et livligt virksomhedsmiljø i stor udvikling. Du bliver en del af et dynamisk team på fire teknikere, der servicerer INCUBAs fire huse på Navitas, Katrinebjerg, i Skejby og på Gustav Wieds Vej i Aarhus. Du kommer til at indgå i det tekniske team, som vedligeholder bygninger, udfører pedelopgaver og hjælper den øvrige organisation med organisering og afholdelse af arrangementer for lejere. Derudover får du stor indflydelse på, at vores IT-setup kører upåklageligt og konstant udvikles til at være tidssvarende. Arbejdsopgaver Stillingen indeholder mange forskelligartede opgaver såsom: Udførelse af praktiske opgaver for INCUBA og lejerne Udarbejdelse og vedligeholdelse af teknisk dokumentation Vedligeholdelse af netværk (koordinering med leverandører) Vedligeholdelse af bygningstekniske systemer (CTS, video, ADK, kopi print o.l.) IT-support på INCUBAs kontorer (hardware og software) IT-support for lejere (printeropkobling mv.) Vi anvender bl.a. følgende: Stort CANON-printersetup Cloudbaseret Outlook365-pakke Egen exchange-server Den egentlige service og support på f.eks. netværk, IT-systemer og tekniske systemer er outsourcet til leverandører, så en væsentlig opgavefunktion er aftaleindgåelse og koordinering med leverandører. Det er derfor en stor fordel, hvis du har erfaring med kontraktforhandlinger. Vi forventer, at du har: Håndværksmæssig baggrund (bygningsteknik, elektriker eller lignende) eller mellemlang tek nisk uddannelse En vis erfaring med drift support af IT, netværk og tekniske systemer Mindst fem års relevant erfaring På det personlige plan er du: Udadvendt og serviceminded ift. vores kunder og dine kolleger Selvdrevet og ansvarsbevidst En holdspiller Vi forventer desuden, at du har egen bil til rådighed. Tiltrædelse Senest d. 1. februar 2019, gerne før. Spørgsmål til stillingen kan rettes til udlejningschef Claus Svane på tlf. 28111528. Ansøgning Send din ansøgning og CV mærket Facility tekniker til cs@incuba.dk hurtigst muligt Bemærk, at der indkaldes løbende til samtaler, hvorfor du bør søge straks, hvis du er interesseret. Om INCUBA INCUBA a s giver entreprenante virksomheder de ideelle vækstbetingelser gennem faciliteter, netværk, sparring og kontakter til erhvervsliv og forskning inden for IT, energi og sundhed. INCUBA ligger centralt placeret på Navitas, på Katrinebjerg og i Skejby tæt på Aarhus Universitet og en vifte af netværks-, kapital- og rådgivningsaktører. I øjeblikket huser INCUBA ca. 200 innovative virksomheder og har en årlig omsætning på ca. 60 mio. kr. og en egenkapital på ca. 370 mio. kr. www.incuba.dk.

Vi søger en ny facility tekniker med stærke IT-kompetencer til en fuldtidsstilling i et livligt virksomhedsmiljø i stor udvikling.

Du bliver en del af et dynamisk team på fire teknikere, der servicerer INCUBAs fire huse på Navitas, Katrinebjerg, i Skejby og på Gustav Wieds Vej i Aarhus. Du kommer til at indgå i det tekniske team, som vedligeholder bygninger, udfører pedelopgaver og hjælper den øvrige organisation med organisering og afholdelse af arrangementer for lejere. Derudover får du stor indflydelse på, at vores IT-setup kører upåklageligt og konstant udvikles til at være tidssvarende.

Arbejdsopgaver

Stillingen indeholder mange forskelligartede opgaver såsom:

  • Udførelse af praktiske opgaver for INCUBA og lejerne
  • Udarbejdelse og vedligeholdelse af teknisk dokumentation
  • Vedligeholdelse af netværk (koordinering med leverandører)
  • Vedligeholdelse af bygningstekniske systemer (CTS, video, ADK, kopi/print o.l.)
  • IT-support på INCUBAs kontorer (hardware og software)
  • IT-support for lejere (printeropkobling mv.)

Vi anvender bl.a. følgende:

  • Stort CANON-printersetup
  • Cloudbaseret Outlook365-pakke
  • Egen exchange-server

Den egentlige service og support på f.eks. netværk, IT-systemer og tekniske systemer er outsourcet til leverandører, så en væsentlig opgavefunktion er aftaleindgåelse og koordinering med leverandører. Det er derfor en stor fordel, hvis du har erfaring med kontraktforhandlinger.

Vi forventer, at du har:

  • Håndværksmæssig baggrund (bygningsteknik, elektriker eller lignende) eller mellemlang tek­nisk uddannelse
  • En vis erfaring med drift/support af IT, netværk og tekniske systemer
  • Mindst fem års relevant erfaring

På det personlige plan er du:

  • Udadvendt og serviceminded ift. vores kunder og dine kolleger
  • Selvdrevet og ansvarsbevidst
  • En holdspiller

 Vi forventer desuden, at du har egen bil til rådighed.

 Tiltrædelse

Senest d. 1. februar 2019, gerne før. Spørgsmål til stillingen kan rettes til udlejningschef Claus Svane på tlf. 28111528.

Ansøgning

Send din ansøgning og CV mærket 'Facility tekniker' til cs@incuba.dk hurtigst muligt

Bemærk, at der indkaldes løbende til samtaler, hvorfor du bør søge straks, hvis du er interesseret.

 

Om INCUBA

INCUBA a/s giver entreprenante virksomheder de ideelle vækstbetingelser gennem faciliteter, netværk, sparring og kontakter til erhvervsliv og forskning inden for IT, energi og sundhed. INCUBA ligger centralt placeret på Navitas, på Katrinebjerg og i Skejby tæt på Aarhus Universitet og en vifte af netværks-, kapital- og rådgivningsaktører. I øjeblikket huser INCUBA ca. 200 innovative virksomheder og har en årlig omsætning på ca. 60 mio. kr. og en egenkapital på ca. 370 mio. kr. www.incuba.dk.

INCUBA a/sAarhus2018-12-12T00:00:002019-01-13T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

CompuGroup Medical søger ny medarbejder til teknisk support

CompuGroup Medical Denmark A/S

Aarhus
Til vores hovedkontor i Aarhus søger vi en teknisk it-supporter. Er du evt. uddannet inden for teknisk support og forstår du vigtigheden af et højt teknisk serviceniveau? Trives du i en dynamisk afdeling med et højt tempo, og har du et ønske om at a...
Indrykket:23. november 2018
Udløbsdato:18. januar 2019

CompuGroup Medical A/S søger IT-supporter til vores kontor i Aarhus

CompuGroup Medical Denmark A/S

Aarhus
Brænder du for god kundeservice og motiveres du af at gøre en forskel? Trives du i en dynamisksupport- afdeling med et højt tempo, og har du et ønske om at arbejde i et tæt support-team med højt til loftet? Kan du svare ja til disse spørgsmål, er st...
Indrykket:23. november 2018
Udløbsdato:18. januar 2019

CompuGroup Medical søger vikar til vores support afdeling

CompuGroup Medical Denmark A/S

Aarhus
Er du it-teknisk velfunderet og forstår dig på god service? Har du lyst til at blive en del af vores professionelle team i Supporten, hvor vi vægter service og kvalitet meget højt? Trives du i en dynamisk afdeling med et højt tempo, og har du et øns...
Indrykket:23. november 2018
Udløbsdato:18. januar 2019

Teknisk Servicedesk- og Supportmedarbejder til Getinge Cetrea, Aarhus

WolterJohannsen

Brænder du for god kundeservice, og har du en bred IT-teknisk baggrund? Lægger du vægt på et godt arbejdsmiljø? Vil du arbejde i en virksomhed, der gør en forskel inden for Health Care? Så læs videre og se hvad vi kan tilbyde… Stillingens indhold So...
Indrykket:26. oktober 2018
Udløbsdato:14. december 2018

Facility tekniker med stærke IT-kompetencer til INCUBA A/S

INCUBA a/s

Aarhus
Vi søger en ny facility tekniker med stærke IT-kompetencer til en fuldtidsstilling i et livligt virksomhedsmiljø i stor udvikling. Du bliver en del af et dynamisk team på fire teknikere, der servicerer INCUBAs fire huse på Navitas, Katrinebjerg, i S...
Indrykket:12. december 2018
Udløbsdato:13. januar 2019