Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

IT Supporter

KMD A/S er en af Danmarks største it-virksomheder. KMD udvikler og leverer it-løsninger og services til offentlige og private virksomheder i Danmark og Norden. Til KMD Aalborg søges tekniske it-supportere, der er kunde- og serviceorienterede.

 

Som it-supporter indgår du i KMD’s Operation 1. line teknisk brugersupport. Teamet er single-point-of-contact (SPOC) for eksterne brugere af KMD’s it-services relateret til kundernes og KMD’s it-infrastruktur.

 

Dine primære opgaver vil være

  • 1. line brugersupport – håndtere et højt antal brugerhenvendelser (telefon og digital) fra forskellige kunder. Visitering og løsning af Request Fullfilment og Incidents
  • Kvalitet og kundetilfredshed – behandle og prioritere kundehenvendelser efter ITIL processer og servicemål i samspil med 2. level og 3. part. Give den enkelte bruger en kompetent og brugerorienteret oplevelse. Dokumentere sager i ITSM systemet. Bidrage til forbedring og udvikling.
  • Videndeling – løbende opdatere knowledgebase og ITSM system med ny viden om kunder/løsninger/den enkelte sag. Viden dele med kollegaer og samarbejdspartnere.
  • Teamwork – bidrage til et positivt og konstruktivt arbejdsmiljø. Deltage aktivt i diverse møder internt i afdelingen og på tværs af KMD og kunder.

     

Dine kompetencer

Du brænder for at arbejde med 1. line teknisk brugersupport og vi forventer du er uddannet it-supporter eller har tilsvarende erfaring med it-support fra en Service Desk.

 

Desuden at:

  • Du har viden og erfaring med Microsoft Windows 10.
  • Du har viden og erfaring med Microsoft Office og Office 365 platformen.
  • Du har erfaring med VPN Secure Access, VDI, remote desktop, Sharepoint, printeropsætning på netværk, Administration af brugere i AD, domæner og miljøer.
  • Du har overordnet kendskab til Citrix miljøer og gerne Apple produkter og IOS.
  • Du taler og skriver flydende dansk og engelsk.
  • Det er en fordel du er ITIL Foundation certificeret eller har erfaring med ITIL.
  • Du er god til at dokumentere dit arbejde.
  • Som person er du en glad, udadvendt, positiv og konstruktiv teamplayer - også når der er travlt og der sker forandringer i hverdagen.
  • Du er serviceminded og sætter en ære i at give den enkelte kunde imødekommende og kompetent service i et sprog som kunden forstår og med en tydelige og rolig telefonstemme.
  • Du er en god kollega og teamplayer, der gerne deler viden.

 

Vi tilbyder dig

En afvekslende og udfordrende hverdag i et uformelt dynamisk miljø, hvor forandringer og videndeling er en del af dagligdagen. Du får mulighed for at udvikle dine kompetencer og skabe en karrierevej i KMD. Attraktive personaleforhold, dygtige kollegaer og en løn, der matcher kravene.

 

Vil du vide mere, så er du velkommen til at kontakte Head of Department, Erik Madsen på telefon: 20107832


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329748989Phoenix-e570d43512018-01-27T11:00:14.907IT Supporter

KMD A/S er en af Danmarks største it-virksomheder. KMD udvikler og leverer it-løsninger og services til offentlige og private virksomheder i Danmark og Norden. Til KMD Aalborg søges tekniske it-supportere, der er kunde- og serviceorienterede.

 

Som it-supporter indgår du i KMD’s Operation 1. line teknisk brugersupport. Teamet er single-point-of-contact (SPOC) for eksterne brugere af KMD’s it-services relateret til kundernes og KMD’s it-infrastruktur.

 

Dine primære opgaver vil være

  • 1. line brugersupport – håndtere et højt antal brugerhenvendelser (telefon og digital) fra forskellige kunder. Visitering og løsning af Request Fullfilment og Incidents
  • Kvalitet og kundetilfredshed – behandle og prioritere kundehenvendelser efter ITIL processer og servicemål i samspil med 2. level og 3. part. Give den enkelte bruger en kompetent og brugerorienteret oplevelse. Dokumentere sager i ITSM systemet. Bidrage til forbedring og udvikling.
  • Videndeling – løbende opdatere knowledgebase og ITSM system med ny viden om kunder/løsninger/den enkelte sag. Viden dele med kollegaer og samarbejdspartnere.
  • Teamwork – bidrage til et positivt og konstruktivt arbejdsmiljø. Deltage aktivt i diverse møder internt i afdelingen og på tværs af KMD og kunder.

     

Dine kompetencer

Du brænder for at arbejde med 1. line teknisk brugersupport og vi forventer du er uddannet it-supporter eller har tilsvarende erfaring med it-support fra en Service Desk.

 

Desuden at:

  • Du har viden og erfaring med Microsoft Windows 10.
  • Du har viden og erfaring med Microsoft Office og Office 365 platformen.
  • Du har erfaring med VPN Secure Access, VDI, remote desktop, Sharepoint, printeropsætning på netværk, Administration af brugere i AD, domæner og miljøer.
  • Du har overordnet kendskab til Citrix miljøer og gerne Apple produkter og IOS.
  • Du taler og skriver flydende dansk og engelsk.
  • Det er en fordel du er ITIL Foundation certificeret eller har erfaring med ITIL.
  • Du er god til at dokumentere dit arbejde.
  • Som person er du en glad, udadvendt, positiv og konstruktiv teamplayer - også når der er travlt og der sker forandringer i hverdagen.
  • Du er serviceminded og sætter en ære i at give den enkelte kunde imødekommende og kompetent service i et sprog som kunden forstår og med en tydelige og rolig telefonstemme.
  • Du er en god kollega og teamplayer, der gerne deler viden.

 

Vi tilbyder dig

En afvekslende og udfordrende hverdag i et uformelt dynamisk miljø, hvor forandringer og videndeling er en del af dagligdagen. Du får mulighed for at udvikle dine kompetencer og skabe en karrierevej i KMD. Attraktive personaleforhold, dygtige kollegaer og en løn, der matcher kravene.

 

Vil du vide mere, så er du velkommen til at kontakte Head of Department, Erik Madsen på telefon: 20107832

2018-02-28T01:03:11.113 KMD A S er en af Danmarks største it-virksomheder. KMD udvikler og leverer it-løsninger og services til offentlige og private virksomheder i Danmark og Norden. Til KMD Aalborg søges tekniske it-supportere, der er kunde- og serviceorienterede. Som it-supporter indgår du i KMD s Operation 1. line teknisk brugersupport. Teamet er single-point-of-contact (SPOC) for eksterne brugere af KMD s it-services relateret til kundernes og KMD s it-infrastruktur. Dine primære opgaver vil være 1. line brugersupport håndtere et højt antal brugerhenvendelser (telefon og digital) fra forskellige kunder. Visitering og løsning af Request Fullfilment og IncidentsKvalitet og kundetilfredshed behandle og prioritere kundehenvendelser efter ITIL processer og servicemål i samspil med 2. level og 3. part. Give den enkelte bruger en kompetent og brugerorienteret oplevelse. Dokumentere sager i ITSM systemet. Bidrage til forbedring og udvikling.Videndeling løbende opdatere knowledgebase og ITSM system med ny viden om kunder løsninger den enkelte sag. Viden dele med kollegaer og samarbejdspartnere.Teamwork bidrage til et positivt og konstruktivt arbejdsmiljø. Deltage aktivt i diverse møder internt i afdelingen og på tværs af KMD og kunder. Dine kompetencer Du brænder for at arbejde med 1. line teknisk brugersupport og vi forventer du er uddannet it-supporter eller har tilsvarende erfaring med it-support fra en Service Desk. Desuden at: Du har viden og erfaring med Microsoft Windows 10.Du har viden og erfaring med Microsoft Office og Office 365 platformen.Du har erfaring med VPN Secure Access, VDI, remote desktop, Sharepoint, printeropsætning på netværk, Administration af brugere i AD, domæner og miljøer.Du har overordnet kendskab til Citrix miljøer og gerne Apple produkter og IOS.Du taler og skriver flydende dansk og engelsk.Det er en fordel du er ITIL Foundation certificeret eller har erfaring med ITIL.Du er god til at dokumentere dit arbejde.Som person er du en glad, udadvendt, positiv og konstruktiv teamplayer - også når der er travlt og der sker forandringer i hverdagen.Du er serviceminded og sætter en ære i at give den enkelte kunde imødekommende og kompetent service i et sprog som kunden forstår og med en tydelige og rolig telefonstemme.Du er en god kollega og teamplayer, der gerne deler viden. Vi tilbyder dig En afvekslende og udfordrende hverdag i et uformelt dynamisk miljø, hvor forandringer og videndeling er en del af dagligdagen. Du får mulighed for at udvikle dine kompetencer og skabe en karrierevej i KMD. Attraktive personaleforhold, dygtige kollegaer og en løn, der matcher kravene. Vil du vide mere, så er du velkommen til at kontakte Head of Department, Erik Madsen på telefon: 2010783210Phoenixe570d435101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-02-27T00:00:000000https://career5.successfactors.eu/career?career_ns=job_listing&company=kmd&career_job_req_id=125470EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnAlbertslund3089752KMD A/S11Lautrupparken 40-422750BallerupDKDanmarkORS/e570d435_logo.pngORS/Small/e570d435_logo.png155.7359508012.39390500
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent514060KmdSpecialpakke 10111https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e570d435https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=e570d435https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e570d435&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e570d435&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static-int.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/IT_Ingenioer_og_energi/IT/8.jpgEr du en fagligt stærk IT-supporter?12008011Dansk3Læse/ tale213907IT-supporter1IT352565302importimport_e570d435DKDanmarkDKDanmark329926293Deltids-/studiejob - IT-supporterRobot Spændende IT-virksomhed på Nørrebro tilbyder deltidsjob til engageret IT-supporter Ønsker du at gøre en forskel og være et sted, hvor man kan være stolt af sit produkt? Om os Parknet er en 15 år gammel medlemsejet forening, hvis formål er, uden profit for øje, at levere de bedst mulige Internet- TV- og telefoniforbindelser til de bedst mulige priser til vores medlemmer, som består af over 40.000 husstande. Vi er en virksomhed i vækst med stadig tilgang af nye medlemmer, en voksende omsætning og fortsat udvikling. Vi har i dag 30 ansatte og organisationen udvides løbende i takt med vores vækst. Medarbejderstaben udgør sjælen i virksomheden. De er ildsjæle, engagerede og drivkraften er stolthed over vores produkter og vores formål. Flere af medarbejderne har været med til at grundlægge foreningen eller været med i mange år og er stadig lige passionerede. Jobbet Stillingen er på 5-15 timer om ugen. Arbejdstiden er lørdag og søndag i tidsrummet 16.30-21.00 samt hverdage. Der kan evt. tilbydes flere timer, hvis man har mulighed for at træde til ved ferie o.l. Arbejdsopgaver Besvarelse af support- kundeserviceopkald Besvarelse af support- kundeservicemails Abonnementshåndtering Ad hoc-opgaver, både i og udenfor arbejdsområdet Om dig Du skal hjælpe brugerne med opsætning af e-mails, netværksforbindelse, TV, afklaring af tekniske problemer og meget mere. Arbejdet foregår via telefon eller e-mail. Du har en god teknisk forståelse. Du kan arbejde systematisk og løse opgaver på egen hånd. Du besidder evnen til at møde brugeren i øjenhøjde . Du er god til at formulere dig klart og tydeligt i skrift og tale, både på dansk og engelsk. Du skal have godt humør, være engageret og lærevillig samt kunne bevare både humør og overblik, når der er travlt. Du skal have selvdisciplin og være selvmotiverende. Det forventes, at du altid vægter at yde god support, uanset om der er travlt eller ej. Du udviser gode samarbejdsevner samt fleksibilitet. Straffeattest skal vises. Vi tilbyder Vi har adresse på Nørrebro i København, tæt på både busser og S-tog og snart også metro. Vi har en uformel atmosfære med højt til loftet og frihed under ansvar. Løn efter aftale. Tiltrædelse snarest muligt. Kontakt Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte teamleder Rasmus Søndergaard på job@parknet.dk for at høre mere om stillingen. Ansøgningen Synes du, dette opslag er som skrevet til dig, bedes du sende din ansøgning og cv mærket Deltidssupporter hurtigst muligt på e-mail til job@parknet.dk. Samtaler finder sted løbende og opslaget vil blive nedtaget d. 19. december 2018.

Spændende IT-virksomhed på Nørrebro tilbyder deltidsjob til engageret IT-supporter

Ønsker du at gøre en forskel og være et sted, hvor man kan være stolt af sit produkt?

Om os

Parknet er en 15 år gammel medlemsejet forening, hvis formål er, uden profit for øje, at levere de bedst mulige Internet- TV- og telefoniforbindelser til de bedst mulige priser til vores medlemmer, som består af over 40.000 husstande.

Vi er en virksomhed i vækst med stadig tilgang af nye medlemmer, en voksende omsætning og fortsat udvikling. Vi har i dag 30 ansatte og organisationen udvides løbende i takt med vores vækst. Medarbejderstaben udgør sjælen i virksomheden. De er ildsjæle, engagerede og drivkraften er stolthed over vores produkter og vores formål. Flere af medarbejderne har været med til at grundlægge foreningen eller været med i mange år og er stadig lige passionerede.

Jobbet

Stillingen er på 5-15 timer om ugen. Arbejdstiden er lørdag og søndag i tidsrummet 16.30-21.00 samt hverdage. Der kan evt. tilbydes flere timer, hvis man har mulighed for at træde til ved ferie o.l.

Arbejdsopgaver

  • Besvarelse af support-/kundeserviceopkald
  • Besvarelse af support-/kundeservicemails
  • Abonnementshåndtering
  • Ad hoc-opgaver, både i og udenfor arbejdsområdet

Om dig

  • Du skal hjælpe brugerne med opsætning af e-mails, netværksforbindelse, TV, afklaring af tekniske problemer og meget mere. Arbejdet foregår via telefon eller e-mail.
  • Du har en god teknisk forståelse.
  • Du kan arbejde systematisk og løse opgaver på egen hånd.
  • Du besidder evnen til at møde brugeren i ”øjenhøjde”.
  • Du er god til at formulere dig klart og tydeligt i skrift og tale, både på dansk og engelsk.
  • Du skal have godt humør, være engageret og lærevillig samt kunne bevare både humør og overblik, når der er travlt.
  • Du skal have selvdisciplin og være selvmotiverende.
  • Det forventes, at du altid vægter at yde god support, uanset om der er travlt eller ej.
  • Du udviser gode samarbejdsevner samt fleksibilitet.
  • Straffeattest skal vises.

Vi tilbyder

Vi har adresse på Nørrebro i København, tæt på både busser og S-tog og snart også metro. Vi har en uformel atmosfære med højt til loftet og frihed under ansvar.

Løn efter aftale.

Tiltrædelse snarest muligt.

Kontakt

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte teamleder Rasmus Søndergaard på job@parknet.dk for at høre mere om stillingen.

Ansøgningen

Synes du, dette opslag er som skrevet til dig, bedes du sende din ansøgning og cv mærket ”Deltidssupporter” hurtigst muligt på e-mail til job@parknet.dk.
Samtaler finder sted løbende og opslaget vil blive nedtaget d. 19. december 2018.

Parknet F.M.B.A.2018-12-12T00:00:002018-12-19T00:00:00
329918905PST søger en IT-supporter til at dække en 20 timers deltidsstilling med mulighed for flere timerRobot Arbejdsstedet er hos en større kunde beliggende i Valby(Stor København), hvor du vil få stor indflydelse på din egen hverdag og udvikling. Du får mulighed for at arbejde i et stort fællesskab, men tæt på ledelsen. Opgaven består i vedligehold, optimering og udvikling af vores kundes IT infrastruktur, samt support af virksomhedens medarbejdere. Hovedopgaven vil være koncentreret omkring brugersupport, Windows server, Exchange, RDS, indkøb af IT udstyr, opsætning af mobiltelefoner, fejlmelding og opfølgning på printere samt håndtering af kundens telefonaftale med 3 . Som person skal du være udadvendt, ansvarlig, fleksibel, serviceminded, selvstændig og mødestabil. Der vil blive lagt stor vægt på det selvstændige, da du vil være kundens eneste IT supporter og deres go to guy . Du er ansat hos PST og har derfor vores erfaring i ryggen og vi vil jævnligt holde statusmøder. Du har relevant uddannelse eller erfaring fra lignende job. Desuden har kunden nogle specielle systemer som de selv forestår oplæring i. Erfaring: Der forventes god erfaring med følgende produkter, som helst skal kunne betjenes fra dag 1: Windows Server 2008R2 2012R2 2016 Windows 7 10 Pro Exchange 2010 og gerne nyere Exchange PowerShell Windows RDS 2012R2 2016 Microsoft Hyper-V Kendskab til følgende: Firewall regler LAN VLAN IIS administration WiFi Microsoft SQL server Mødetid: Kunden tilbyder flekstid, dog inden for dagtimerne. Timefordelingen aftales med kunden. Ansættelse: Hurtigst muligt Ansøgningsfrist: Vi indkalder løbende til samtaler indtil den rette kandidat er fundet. Kontakt: Direktør Søren Holm Thestrup Mail: soren@pst.dk

Arbejdsstedet er hos en større kunde beliggende i Valby(Stor København), hvor du vil få stor indflydelse på din egen hverdag og udvikling. Du får mulighed for at arbejde i et stort fællesskab, men tæt på ledelsen.

Opgaven består i vedligehold, optimering og udvikling af vores kundes IT infrastruktur, samt support af virksomhedens medarbejdere.

Hovedopgaven vil være koncentreret omkring brugersupport, Windows server, Exchange, RDS, indkøb af IT udstyr, opsætning af mobiltelefoner, fejlmelding og opfølgning på printere samt håndtering af kundens telefonaftale med ”3”.

Som person skal du være udadvendt, ansvarlig, fleksibel, serviceminded, selvstændig og mødestabil.

Der vil blive lagt stor vægt på det selvstændige, da du vil være kundens eneste IT supporter og deres ”go to guy”. Du er ansat hos PST og har derfor vores erfaring i ryggen og vi vil jævnligt holde statusmøder. Du har relevant uddannelse eller erfaring fra lignende job.

Desuden har kunden nogle specielle systemer som de selv forestår oplæring i.

Erfaring:

Der forventes god erfaring med følgende produkter, som helst skal kunne betjenes fra dag 1:

  • Windows Server 2008R2/2012R2/2016
  • Windows 7/10 Pro
  • Exchange 2010 og gerne nyere
  • Exchange PowerShell
  • Windows RDS 2012R2/2016
  • Microsoft Hyper-V

Kendskab til følgende:

  • Firewall regler
  • LAN/VLAN
  • IIS administration
  • WiFi
  • Microsoft SQL server

Mødetid:

Kunden tilbyder flekstid, dog inden for dagtimerne. Timefordelingen aftales med kunden.

Ansættelse:

Hurtigst muligt

Ansøgningsfrist:

Vi indkalder løbende til samtaler indtil den rette kandidat er fundet.

 

Kontakt:

Direktør Søren Holm Thestrup

Mail: soren@pst.dk

PST V/SØREN THESTRUPFrederiksberg2018-11-27T00:00:002019-01-22T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Deltids-/studiejob - IT-supporter

Parknet F.M.B.A.

Spændende IT-virksomhed på Nørrebro tilbyder deltidsjob til engageret IT-supporter Ønsker du at gøre en forskel og være et sted, hvor man kan være stolt af sit produkt? Om os Parknet er en 15 år gammel medlemsejet forening, hvis formål er, uden prof...
Indrykket:12. december 2018
Udløbsdato:19. december 2018

PST søger en IT-supporter til at dække en 20 timers deltidsstilling med mulighed for flere timer

PST V/SØREN THESTRUP

Frederiksberg
Arbejdsstedet er hos en større kunde beliggende i Valby(Stor København), hvor du vil få stor indflydelse på din egen hverdag og udvikling. Du får mulighed for at arbejde i et stort fællesskab, men tæt på ledelsen. Opgaven består i vedligehold, optim...
Indrykket:27. november 2018
Udløbsdato:22. januar 2019