Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

It-supporter

Har du lyst til at rådgive og hjælpe kunderne i én af Danmarks førende hostingvirksomheder? Så er denne stilling måske noget for dig.

Med 160 medarbejdere og mere end 200.000 kunder er Zitcom A/S én af landets førende hosting- og cloudleverandører for små- og mellemstore virksomheder.

Gennem vores forskellige brands henvender vi os til forskellige målgrupper på det danske hostingmarked ud fra en fælles mission:   

”At levere hosting- og cloudløsninger, der skiller sig ud fra mængden, både hvad angår kvalitet, kundeservice og kundetilfredshed.” 

For at lykkes med missionen gør vi meget ud af give vores medarbejdere en sjovere og nemmere hverdag, fx gennem sociale aktiviteter og medarbejderordninger. Sidste år har vi fx afholdt Zitcoms Biggest Loser (vægttabs- og fitnesskonkurrence), været til Smukfest og indviet vores nye domicil på Højvangen. I 2018 er der selvfølgelig også en masse sjove aktiviteter på programmet 

 

Om Kundeserviceafdelingen  

Kundeserviceafdelingens primære opgave er at sørge for, at vores brands (Wannafind, Curanet, ScanNet og Zitcom) kunder får kompetent hjælp og rådgivning til deres hosting- og cloudløsninger. Kundeserviceafdelingen er delt op i to overordnede teams. Det ene tager sig af de henvendelser, vi får til vores Citrix-platform, og det andet hjælper vores mange webshopkunder. Sammen yder de to teams support på de mange andre hosting- og cloudløsninger, vi tilbyder, fx Hosted Exchange, webhoteller og Cloud-servere.

 

Dine arbejdsopgaver

Som It-supporter bliver din primære opgave at sætte dig ind i kundernes it-udfordringer og sørge for, at der bliver taget hånd om dem – enten via egen afhjælpning eller via eskalering til dine kolleger i Driftsafdelingen. Dialogen med kunderne kommer primært til at køre over telefon, men du kommer også til at besvare mails via vores support-ticket-system. Alt efter dine interesser og kompetencer er der gode muligheder for, at du bliver specialiseret i én eller flere af de hosting- og cloudløsninger, som vi tilbyder.

 

Din profil

Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke så vigtig. Det vigtigste for os er, at du er interesseret i og opdateret på, hvad der sker inden for it- og hostingområdet. Kandidater, der har erfaring med it-support, vil blive foretrukket.   

  • Du taler/skriver flydende dansk og har et godt kendskab til engelsk  
  • Du kan arbejde 37 timer om ugen i tidsrummet 7-19  
  • Du er udadvendt, serviceminded, hjælpsom og har altid kunden i fokus – også når der er travlt  
  • Du arbejder struktureret, tager ansvar og følger dine opgaver til dørs    

 

Ansat i Zitcom

Zitcom A/S er en ung og flad organisation, hvor medarbejderne brænder for at levere de bedst mulige løsninger til vores mange kunder. Selv om vi har en ung gennemsnitsalder (ca. 31 år), har mange af medarbejderne flere års erfaring og holder sig løbende opdateret med den nyeste viden inden for deres område.

Organisatorisk bliver du en del af Supportafdelingen i Skanderborg, der udover dig består af 20 flinke og dygtige kolleger.

Som ansat i Zitcom A/S tilbyder vi:   

  • Fast lønpakke og pension 
  • Løbende uddannelse 
  • Rabatordninger og medarbejdertilbud som fx fitness, massage og bilvask 
  • Et væld af sociale arrangementer og personaleture - også på afdelingsniveau. 

 

Information og ansøgning

Ønsker du at søge stillingen, kan du bruge ansøgningsknappen ”søg jobbet”.

Lyder det som noget for dig, og har du spørgsmål til stillingen? Så er du velkommen til at kontakte Kundeservicechef Maik Kassis på mmk@zitcom.dk.

Vi evaluerer og interviewer løbende kandidater til stillingen, så send gerne din ansøgning hurtigst muligt. 

Arbejdssted: Zitcom A/S, Højvangen 4, 8660 Skanderborg

Tiltrædelse: Hurtigst muligt 


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her