Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

IT-supporter

Kolding Kommune har en af Trekantområdets største it-installationer med 10.000 pc’er, 7500 it-brugere og flere end hundrede fagsystemer. It og Digitalisering er en central stabsfunktion under Kommunaldirektøren, som har ansvaret for både it-drift, digitalisering og forretningsudvikling.

 

Vi søger en erfaren tekniker til kommunens supportfunktion, der er SPOC for alle henvendelser til afdelingen, hvad enten det er på kontaktcenteret, i ServiceNow eller personligt fremmøde. Teamet udfører teknisk support og hjælper brugerne med alle spørgsmål vedr. it og telefoni. Supporten er en del af Servicedesken, der også består af en 2nd line support, indkøb og logistik.

 

Opgaver

Ambitionerne er høje, og vi lægger stor vægt på at yde en god og professionel service. Vi arbejder ud fra princippet om, at supporterne er personligt ansvarlige for at holde brugerne informerede, og at sagerne bliver løst korrekt og i tide, uanset om det kræver hjælp fra kollegerne i 2nd line eller Infrastruktur.

 

Eksempler på arbejdsopgaver i 1st line supporten:

  • telefonisk brugersupport
  • personlig betjening af kommunens ansatte
  • fejlsøgning på it-udstyr og programmer. 

 

Om dig

Du har erfaring med at servicere og supportere kolleger i en lidt større organisation. Du forstår, at kundeservice er en af afdelingens vigtigste opgaver og er i stand til at bevare en venlig og imødekommende indstilling. 

 

Vi forventer at du: 

  • har en baggrund som it-supporter eller er på samme tekniske niveau
  • har praktisk erfaring med at opsætte og fejlsøge på diverse it- og telefoniudstyr
  • kan arbejde både selvstændigt og som en del af et team
  • er hjælpsom og imødekommende over for kolleger og brugere
  • har et godt humør og tager et medansvar for den gode stemning
  • arbejder struktureret, omhyggeligt og med høj kvalitet
  • trives i et miljø med frihed under ansvar
  • kan kommunikere klart og tydeligt på dansk, både skriftligt og mundtligt

 

Om os

Vi er kommunens centrale It- og Digitaliseringsafdeling. Afdelingen består af en fast kerne på 36 medarbejdere suppleret af 8 indlånte medarbejdere fra organisationen.

 

Løn:

Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst samt efter principperne om lokal løndannelse.

 

Nærmere oplysninger fås ved henvendelse til:

Teamleder Mark Olsen på telefon 79 79 63 87 eller it-driftschef Lars Kim Lund på telefon 79 79 22 01.

 

Ansøgningsfrist:

17. februar 2020.

 

Ansættelsessamtaler:

Første samtalerunde afholdes d. 20. februar 2020.

Evt. anden samtalerunde afholdes d. 27. februar 2020.

Der bliver trukket referencer mellem første og anden samtale.

 

Forud for ansættelse indhenter Kolding Kommune straffeattest/børneattest, når loven kræver det, eller stillingen i øvrigt berettiger til det.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330164051Phoenix-ae2237e812020-01-24T12:08:19.737IT-supporter

Kolding Kommune har en af Trekantområdets største it-installationer med 10.000 pc’er, 7500 it-brugere og flere end hundrede fagsystemer. It og Digitalisering er en central stabsfunktion under Kommunaldirektøren, som har ansvaret for både it-drift, digitalisering og forretningsudvikling.

 

Vi søger en erfaren tekniker til kommunens supportfunktion, der er SPOC for alle henvendelser til afdelingen, hvad enten det er på kontaktcenteret, i ServiceNow eller personligt fremmøde. Teamet udfører teknisk support og hjælper brugerne med alle spørgsmål vedr. it og telefoni. Supporten er en del af Servicedesken, der også består af en 2nd line support, indkøb og logistik.

 

Opgaver

Ambitionerne er høje, og vi lægger stor vægt på at yde en god og professionel service. Vi arbejder ud fra princippet om, at supporterne er personligt ansvarlige for at holde brugerne informerede, og at sagerne bliver løst korrekt og i tide, uanset om det kræver hjælp fra kollegerne i 2nd line eller Infrastruktur.

 

Eksempler på arbejdsopgaver i 1st line supporten:

  • telefonisk brugersupport
  • personlig betjening af kommunens ansatte
  • fejlsøgning på it-udstyr og programmer. 

 

Om dig

Du har erfaring med at servicere og supportere kolleger i en lidt større organisation. Du forstår, at kundeservice er en af afdelingens vigtigste opgaver og er i stand til at bevare en venlig og imødekommende indstilling. 

 

Vi forventer at du: 

  • har en baggrund som it-supporter eller er på samme tekniske niveau
  • har praktisk erfaring med at opsætte og fejlsøge på diverse it- og telefoniudstyr
  • kan arbejde både selvstændigt og som en del af et team
  • er hjælpsom og imødekommende over for kolleger og brugere
  • har et godt humør og tager et medansvar for den gode stemning
  • arbejder struktureret, omhyggeligt og med høj kvalitet
  • trives i et miljø med frihed under ansvar
  • kan kommunikere klart og tydeligt på dansk, både skriftligt og mundtligt

 

Om os

Vi er kommunens centrale It- og Digitaliseringsafdeling. Afdelingen består af en fast kerne på 36 medarbejdere suppleret af 8 indlånte medarbejdere fra organisationen.

 

Løn:

Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst samt efter principperne om lokal løndannelse.

 

Nærmere oplysninger fås ved henvendelse til:

Teamleder Mark Olsen på telefon 79 79 63 87 eller it-driftschef Lars Kim Lund på telefon 79 79 22 01.

 

Ansøgningsfrist:

17. februar 2020.

 

Ansættelsessamtaler:

Første samtalerunde afholdes d. 20. februar 2020.

Evt. anden samtalerunde afholdes d. 27. februar 2020.

Der bliver trukket referencer mellem første og anden samtale.

 

Forud for ansættelse indhenter Kolding Kommune straffeattest/børneattest, når loven kræver det, eller stillingen i øvrigt berettiger til det.

2020-02-18T00:50:33.727 Kolding Kommune har en af Trekantområdets største it-installationer med 10.000 pc er, 7500 it-brugere og flere end hundrede fagsystemer. It og Digitalisering er en central stabsfunktion under Kommunaldirektøren, som har ansvaret for både it-drift, digitalisering og forretningsudvikling. Vi søger en erfaren tekniker til kommunens supportfunktion, der er SPOC for alle henvendelser til afdelingen, hvad enten det er på kontaktcenteret, i ServiceNow eller personligt fremmøde. Teamet udfører teknisk support og hjælper brugerne med alle spørgsmål vedr. it og telefoni. Supporten er en del af Servicedesken, der også består af en 2nd line support, indkøb og logistik. Opgaver Ambitionerne er høje, og vi lægger stor vægt på at yde en god og professionel service. Vi arbejder ud fra princippet om, at supporterne er personligt ansvarlige for at holde brugerne informerede, og at sagerne bliver løst korrekt og i tide, uanset om det kræver hjælp fra kollegerne i 2nd line eller Infrastruktur. Eksempler på arbejdsopgaver i 1st line supporten: telefonisk brugersupport personlig betjening af kommunens ansatte fejlsøgning på it-udstyr og programmer. Om dig Du har erfaring med at servicere og supportere kolleger i en lidt større organisation. Du forstår, at kundeservice er en af afdelingens vigtigste opgaver og er i stand til at bevare en venlig og imødekommende indstilling. Vi forventer at du: har en baggrund som it-supporter eller er på samme tekniske niveau har praktisk erfaring med at opsætte og fejlsøge på diverse it- og telefoniudstyr kan arbejde både selvstændigt og som en del af et team er hjælpsom og imødekommende over for kolleger og brugere har et godt humør og tager et medansvar for den gode stemning arbejder struktureret, omhyggeligt og med høj kvalitet trives i et miljø med frihed under ansvar kan kommunikere klart og tydeligt på dansk, både skriftligt og mundtligt Om os Vi er kommunens centrale It- og Digitaliseringsafdeling. Afdelingen består af en fast kerne på 36 medarbejdere suppleret af 8 indlånte medarbejdere fra organisationen. Løn: Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst samt efter principperne om lokal løndannelse. Nærmere oplysninger fås ved henvendelse til: Teamleder Mark Olsen på telefon 79 79 63 87 eller it-driftschef Lars Kim Lund på telefon 79 79 22 01. Ansøgningsfrist: 17. februar 2020. Ansættelsessamtaler: Første samtalerunde afholdes d. 20. februar 2020. Evt. anden samtalerunde afholdes d. 27. februar 2020. Der bliver trukket referencer mellem første og anden samtale. Forud for ansættelse indhenter Kolding Kommune straffeattest børneattest, når loven kræver det, eller stillingen i øvrigt berettiger til det.10Phoenixae2237e8101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2020-02-17T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1371&ProjectId=145620&DepartmentId=20122&MediaId=4616&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandKolding3697776IT-afdelingen11Sct. Jørgens Gade 16000KoldingDKDanmarkORS/ae2237e8_logo.pngORS/Small/ae2237e8_logo.png0
DKDanmarkDanmark
8Fuldtid46Permanent10001890981KoldingMinimum14562000024-01-2020001https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ae2237e8https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=ae2237e8https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ae2237e8&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ae2237e8&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Marketing/3.jpgIT-supporter12008771Dansk3Læse/ tale213907IT-supporter4Marketing363987030lakl@kolding.dkDanmarkDanmarkda-DK