IT-supporter

Vil du være med til at give vores kunder fremragende kundeservice og markedets bedste telefoniløsning – så er du lige den, vi søger! 
 
Hos ipnordic vil vi være førende inden for kundeservice i vores branche – derfor tager vi telefonen inden 15 sekunder, og vores kunder har ingen binding. Vores produkter og services er yderst fleksible, og som Supporter hos ipnordic bliver din fornemste opgave at skræddersy løsningerne, så de passer til hver enkelt kundes behov. Derfor søger vi en kollega, der er serviceminded, udadvendt og som formår at sætte sig i kundernes sted.   

Der er tale om et spændende job i vores supportteam, hvor to dage aldrig er ens, og hvor presset til tider kan være stort. Det er derfor vigtigt, at du tager ansvar og bevarer overblikket i en travl hverdag – og samtidig opretholder en høj kvalitet i alle opgaver.  

Vi ser frem til at høre fra dig, hvis du: 

  • kan lide at tale i telefon, og trives med en bred kontaktflade 
  • er lærenem og up to date på udviklingen i branchen 
  • er uddannet it-supporter, eller har tilsvarende kvalifikationer 
  • er struktureret i opgave- og tidsstyring, og du sætter en ære i at følge dine opgaver til dørs 
  • er serviceminded og imødekommende overfor kunderne, både pr. mail og telefon
  • har godt humør, der kan mærkes af både kunder og kolleger – også når tingene går stærkt 

Du er et godt bud på vores nye kollega, hvis har du lyst til at arbejde i et ungt miljø og brænder for at gøre en forskel for både kunder og kolleger.  

Dine primære arbejdsopgaver 

Jobbet består i at supportere vores kunder, herunder; være først på telefonen, fejlsøgning af netværk og internetforbindelser, konfiguration af telefonsystemer, fejlfinding i hardware samt software m.v.  

Vi har mange spændende opgaver, og vores mål er, at give kunderne en enestående oplevelse hver gang. 

Vi har ikke nogen 1. & 2.-level support, hvilket betyder, at du selv modtager opgaverne og følger dem til dørs. Du kan derfor forvente ansvar fra dag ét. 

Jobbet er placeret på vores hovedsæde i Gråsten, og arbejdstiden vil primært være i hverdage mellem  kl. 7 og 17. 

Hvem er vi 
ipnordic blev grundlagt i 2011 og beskæftiger 80+ medarbejdere i dag. Størstedelen befinder sig på vores hovedkontor i Gråsten, hvor du også vil have base. I 2019 blev vi en del af den internationale Enreach familie, hvis brands leverer telefoni til kunder i hele Europa. Vi tilbyder et job i et innovativt arbejdsmiljø, hvor vi lykkedes med at kombinere en høj faglighed med en god uformel kollegial omgangstone og en flad organisationsstruktur. Du får en plads i en fagligt velfunderet virksomhed, der også rummer humor og plads til forskellighed  
 
Send din ansøgning allerede i dag. Ansøgninger vurderes løbende. 


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.