IT Supporter

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Elsker du tekniske udfordringer? Ser du dig selv som ansvarsbevidst og serviceminded? Så har vi det helt rigtige job til dig!

Hvis du kan genkende dette, så er det dig vi leder efter! ?? 

  • Du kan lide at tage ansvar. Det føles naturligt for dig, og du kan lide følelsen af at have godt styr på dine opgaver.
  • Du elsker at løse problemer. Faktisk er det jo reelt ikke problemer, men spændende muligheder – for dig. Når problemer opstår, går du fluks i gang med at løse dem.
  • Når du skal lære nyt, føles det ofte nemt. Du nyder at udvide din læring og viden, og det er stimulerende at lære nye ting.
  • Du undersøger tingene til bunds, da du ønsker grundighed og præcision.
  • Du har let til smil og latter, og det smitter af på andre. Dit positive sind skaber en større tro hos andre på at tingene nok skal gå.
  • Du er en skarp formidler, og det føles nemt for dig at forklare ting for andre. Du gør det komplekse mere simpelt.

 

Om du er autodidakt eller har en formel uddannelse, er ikke så vigtigt for os. Det er derimod din personlighed, samt at du er interesseret i og opdateret på, hvad der sker inden for it-området.

Derudover forventer vi, at du:

  • Har kendskab til de mest populære CMS-systemer, eksempelvis WordPress og Joomla
  • Har kendskab til, hvordan e-mail-opsætning fungerer.

 

Jobbet som IT Supporter hos team.blue

Med det danske marked som vores arbejdsplads og telefonen og e-mail som arbejdsredskab, leverer vi løsninger indenfor bl.a. webhosting, domæner, e-mail og forskellige CMS-systemer. Din fornemmeste opgave er at sætte dig ind i kundernes it-udfordringer og sørge for, at der bliver taget godt hånd om dem.

Dine primære arbejdsopgaver er, at:

  • Hjælpe kunden med fejlfinding på deres hjemmeside og komme med sparring herom
  • Hjælpe kunden med opsætning og konfiguration af e-mail
  • Vejlede kunden i brugen af domænehåndtering og DNS
  • Derudover får du basal berøring med webserver-drift og fejlfinding.

Det er ikke et krav, at du har erfaring med ovenstående. Vi sørger for, at du får en grundig introduktion og træning i vores produkter og systemer.

Du får en skiftende hverdag med frihed under ansvar samt mulighed for at specialisere dig yderligere inden for dit interessefelt.

 

Vi tilbyder

team.blue er en ung og flad organisation, hvor medarbejderne brænder for at levere de bedst mulige løsninger til vores mange kunder. Selvom vi har en ung gennemsnitsalder (ca. 34 år), har mange af medarbejderne flere års erfaring og holder sig løbende opdateret med den nyeste viden inden for deres område.

Hos os får du:

  • Personlig og faglig udvikling
  • Grundig oplæring af dygtige og motiverede kolleger
  • Fast lønpakke og pension
  • En fantastisk kantine med morgenmad, frokost og ualmindelig god kaffe
  • Et væld af sociale arrangementer og personaleture -også på afdelingsniveau
  • Rabatordninger og medarbejdertilbud som fx fitness, massage og bilvask.

 

Om teamet

Du bliver en del af et dynamisk team med 20 dygtige og dedikerede kolleger, der går på arbejde for at levere topklasse support til de bedste hostingprodukter på markedet - og det er vi stolte af.

Du får tildelt en Buddy, som bliver din personlige sparringspartner. Din Buddy fortæller dig alt, hvad du har brug for at vide i din første tid.

Kan du genkende dig selv i opslaget?

Ansøg da med det samme via linket.

Vi evaluerer og interviewer løbende kandidater til stillingen.

Jobbet er en fuldtidsstilling, og arbejdstiden er 37 timer om ugen fra mandag til fredag i tidsrummet 7-19 (primært fra kl. 8-16).

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte teamleder i Shared Hosting, Søren Kristensen, på soeren.kristensen@team.blue.

Arbejdssted: team.blue Denmark A/S, Højvangen 4, 8660 Skanderborg

Tiltrædelse: Hurtigst muligt

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


IT Supporter

Elsker du tekniske udfordringer? Ser du dig selv som ansvarsbevidst og serviceminded? Så har vi det helt rigtige job til dig!

Hvis du kan genkende dette, så er det dig vi leder efter! ?? 

  • Du kan lide at tage ansvar. Det føles naturligt for dig, og du kan lide følelsen af at have godt styr på dine opgaver.
  • Du elsker at løse problemer. Faktisk er det jo reelt ikke problemer, men spændende muligheder – for dig. Når problemer opstår, går du fluks i gang med at løse dem.
  • Når du skal lære nyt, føles det ofte nemt. Du nyder at udvide din læring og viden, og det er stimulerende at lære nye ting.
  • Du undersøger tingene til bunds, da du ønsker grundighed og præcision.
  • Du har let til smil og latter, og det smitter af på andre. Dit positive sind skaber en større tro hos andre på at tingene nok skal gå.
  • Du er en skarp formidler, og det føles nemt for dig at forklare ting for andre. Du gør det komplekse mere simpelt.

 

Om du er autodidakt eller har en formel uddannelse, er ikke så vigtigt for os. Det er derimod din personlighed, samt at du er interesseret i og opdateret på, hvad der sker inden for it-området.

Derudover forventer vi, at du:

  • Har kendskab til de mest populære CMS-systemer, eksempelvis WordPress og Joomla
  • Har kendskab til, hvordan e-mail-opsætning fungerer.

 

Jobbet som IT Supporter hos team.blue

Med det danske marked som vores arbejdsplads og telefonen og e-mail som arbejdsredskab, leverer vi løsninger indenfor bl.a. webhosting, domæner, e-mail og forskellige CMS-systemer. Din fornemmeste opgave er at sætte dig ind i kundernes it-udfordringer og sørge for, at der bliver taget godt hånd om dem.

Dine primære arbejdsopgaver er, at:

  • Hjælpe kunden med fejlfinding på deres hjemmeside og komme med sparring herom
  • Hjælpe kunden med opsætning og konfiguration af e-mail
  • Vejlede kunden i brugen af domænehåndtering og DNS
  • Derudover får du basal berøring med webserver-drift og fejlfinding.

Det er ikke et krav, at du har erfaring med ovenstående. Vi sørger for, at du får en grundig introduktion og træning i vores produkter og systemer.

Du får en skiftende hverdag med frihed under ansvar samt mulighed for at specialisere dig yderligere inden for dit interessefelt.

 

Vi tilbyder

team.blue er en ung og flad organisation, hvor medarbejderne brænder for at levere de bedst mulige løsninger til vores mange kunder. Selvom vi har en ung gennemsnitsalder (ca. 34 år), har mange af medarbejderne flere års erfaring og holder sig løbende opdateret med den nyeste viden inden for deres område.

Hos os får du:

  • Personlig og faglig udvikling
  • Grundig oplæring af dygtige og motiverede kolleger
  • Fast lønpakke og pension
  • En fantastisk kantine med morgenmad, frokost og ualmindelig god kaffe
  • Et væld af sociale arrangementer og personaleture -også på afdelingsniveau
  • Rabatordninger og medarbejdertilbud som fx fitness, massage og bilvask.

 

Om teamet

Du bliver en del af et dynamisk team med 20 dygtige og dedikerede kolleger, der går på arbejde for at levere topklasse support til de bedste hostingprodukter på markedet - og det er vi stolte af.

Du får tildelt en Buddy, som bliver din personlige sparringspartner. Din Buddy fortæller dig alt, hvad du har brug for at vide i din første tid.

Kan du genkende dig selv i opslaget?

Ansøg da med det samme via linket.

Vi evaluerer og interviewer løbende kandidater til stillingen.

Jobbet er en fuldtidsstilling, og arbejdstiden er 37 timer om ugen fra mandag til fredag i tidsrummet 7-19 (primært fra kl. 8-16).

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte teamleder i Shared Hosting, Søren Kristensen, på soeren.kristensen@team.blue.

Arbejdssted: team.blue Denmark A/S, Højvangen 4, 8660 Skanderborg

Tiltrædelse: Hurtigst muligt

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.