IT supporter - Helpdesk

IT-Supporter til HelpDesken
Gribskov Kommune udvikler Danmarks bedste kommunale IT-HelpDesk. Vil du være med?

Er du uddannet IT-supporter med sans for god service og tekniske løsninger? Motiveres du af at yde god supportservice? Og kan du sætte dig ind i en brugers IT-udfordringer? Så har vi måske det rigtige job til dig!

Om dig
Af personlige kompetencer ønsker vi, at du

  • har smil i stemmen og kan yde en god service på telefon
  • kan bevare overblikket i en stor organisation med et komplekst drifts-setup
  • kan holde hovedet koldt i pressede situationer og prioritere opgaverne
  • er en holdspiller, som gerne opbygger og deler viden om opgaveløsningen
  • er imødekommende og positiv over for en hverdag i forandring
  • kan arbejde selvstændigt, systematisk og med en god løsning for øje.

Fagligt vil det være en fordel, hvis du har erfaring med
  • Microsoft platform, AD, Office 365 samt SharePoint
  • e-mail administration
  • mobile enheder, primært iPhone og iPad
  • sagsbehandlingssystemer f.eks. SBSYS
  • sagsløsning i et servicemanagement system (vi bruger TOPdesk)

Om jobbet
Dine primære arbejdsopgaver vil være
  • support via telefon, personlige henvendelser og sager fra kommunens IT brugere
  • generelle PC- og IT-udfordringer
  • oprettelse af brugere og klargøring af PC’er til kommunens ansatte
  • udkørende supportopgaver til kommunens institutioner, skoler og omsorgscentre
  • understøtte kommunes superbrugere med faglig viden
  • mulighed for at være faglig ansvarlig for arbejdsprocesser og udarbejde vejledninger.

Dit arbejdssted vil være Helpdesk-funktionen i Gribskov Kommune, der servicerer hele organisationen. Helpdesken hører under Team IT Sikkerhed og Service, som er et af fem teams i Center for Koncernstyring og IT. Der er i alt ansat ca. 45 medarbejder i centret og 6 af dem er forankret i Team IT Sikkerhed og Service. Teamet arbejder tæt sammen med Team Digitalisering og ressourcepersoner ude i organisationen om at servicere organisationen bedst muligt.

Vi udvikler hele tiden vores it-løsninger, og du skal være indstillet på løbende at få nye opgaver. Vi har fokus på konstant at forbedre vores arbejdsprocesser, og vi forventer, at du er aktiv og omstillingsparat i den udvikling.

Om os
Vi har en travl og udfordrende hverdag, hvor vi til tider løber stærkt. Vi har et godt arbejdsmiljø med en god kollegial stemning og uformel omgangstone. Vi vil gerne passe godt på hinanden, og man skal derfor være indstillet på at hjælpe til med den samlede opgaveløsning. Vi lægger vægt på en hverdag præget af kollegial opmærksomhed, godt humør og højt fagligt engagement. Du vil få nogle fantastiske kollegaer, der løser opgaverne i fællesskab, samt en spændende, skiftende og udfordrende hverdag i et team, hvor fleksibilitet, ansvarlighed og service er i højsædet. Vi vil gerne fortsætte udviklingen af vores arbejde, og giver gerne plads til at afprøve nye metoder.

Dit arbejdssted vil være Gribskov Kommune, Center for Koncernstyring & IT, Team IT Sikkerhed og Service. Vi bor på Rådhusvej 3 i Helsinge, og har flextid og kantineordning.

Yderligere oplysninger
Stillingen er på 37 timer pr. uge. Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst. Tiltrædelse snarest muligt.

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Helpdesk Manager Mikael Søby på telefon 72 49 69 97 eller e-mail msoni@gribskov.dk (msoni@gribskov.dk).

Vi glæder os til at modtage din ansøgning senest den 13. marts 2018. 1. samtalerunde afholdes tirsdag den 20. marts og 2. samtalerunde den 21. marts

Gribskov Kommunes værdier
Åbenhed · Tillid · Respekt · Deltagelse · Mod · Fleksibilitet


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her