Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

IT-supporter hos SmartWeb

Kom og bliv en del af SmartWeb-familien!

SmartWeb er en fed arbejdsplads, hvor e-commerce og webshop er i fokus. Vi er bundseriøse omkring vores arbejde, og vi har det skide sjovt, mens vi gør det. Vi har altid vores kunder i fokus og bestræber os altid på at levere en fantastisk kundeservice. Lyder det interessant for dig, så læs videre her!

 

Jobbet

Vi søger en ny kollega til vores supportafdeling, som kan håndtere first level support for vores kunder. Som IT-supporter vil du have daglig dialog med vores kunder via telefon og mail, hvor du vil rådgive kunderne omkring brugen af deres webshop og integrationer. Du vil blive udfordret på din evne til at håndtere en travl hverdag og arbejde med mange sager på en gang. Der vil være mulighed for at udvikle faglige såvel som personsige kompetencer.

 

Kompetencer

  • Du har gennemført en it relevant uddannelse (fx it-supporter, datamatiker, webintegrator)
  • Har kendskab og forståelse for webteknologier (fx html, css, cms mv)
  • Har erfaring fra lignende job
  • Er hjemmevant i Officepakken
  • Har du erfaring med hostingbranchen (e-mail, domæner, servere mv) er det en fordel

 

Dine personlige kompetencer

  • Du elsker at yde en fantastisk kundeservice
  • Du stiller høje forventninger til dig selv og det arbejde, du udfører
  • Du formår at arbejde selvstændigt
  • Du er struktureret og har en professionel tilgang til opgaven
  • Du har et godt humør, som har en afsmittende effekt
  • Du er velformuleret både skriftligt og mundtligt
  • Du behersker dansk og engelsk (både på skrift og tale)

Antal timer

Fuldtidsstilling - 37 timer pr. uge.

 

Er det dig, vi søger?

Vi glæder os til at modtage din ansøgning hurtigst muligt på cs@smartweb.dk

Vi afholder samtaler løbende, og tiltrædelse er snarest.

 

Har du spørgsmål, er du velkommen til at ringe til Carsten Skourup på tlf. 43 33 17 93


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329746730Phoenix-3920c4e312018-01-25T02:02:07.510IT-supporter hos SmartWeb

Kom og bliv en del af SmartWeb-familien!

SmartWeb er en fed arbejdsplads, hvor e-commerce og webshop er i fokus. Vi er bundseriøse omkring vores arbejde, og vi har det skide sjovt, mens vi gør det. Vi har altid vores kunder i fokus og bestræber os altid på at levere en fantastisk kundeservice. Lyder det interessant for dig, så læs videre her!

 

Jobbet

Vi søger en ny kollega til vores supportafdeling, som kan håndtere first level support for vores kunder. Som IT-supporter vil du have daglig dialog med vores kunder via telefon og mail, hvor du vil rådgive kunderne omkring brugen af deres webshop og integrationer. Du vil blive udfordret på din evne til at håndtere en travl hverdag og arbejde med mange sager på en gang. Der vil være mulighed for at udvikle faglige såvel som personsige kompetencer.

 

Kompetencer

  • Du har gennemført en it relevant uddannelse (fx it-supporter, datamatiker, webintegrator)
  • Har kendskab og forståelse for webteknologier (fx html, css, cms mv)
  • Har erfaring fra lignende job
  • Er hjemmevant i Officepakken
  • Har du erfaring med hostingbranchen (e-mail, domæner, servere mv) er det en fordel

 

Dine personlige kompetencer

  • Du elsker at yde en fantastisk kundeservice
  • Du stiller høje forventninger til dig selv og det arbejde, du udfører
  • Du formår at arbejde selvstændigt
  • Du er struktureret og har en professionel tilgang til opgaven
  • Du har et godt humør, som har en afsmittende effekt
  • Du er velformuleret både skriftligt og mundtligt
  • Du behersker dansk og engelsk (både på skrift og tale)

Antal timer

Fuldtidsstilling - 37 timer pr. uge.

 

Er det dig, vi søger?

Vi glæder os til at modtage din ansøgning hurtigst muligt på cs@smartweb.dk

Vi afholder samtaler løbende, og tiltrædelse er snarest.

 

Har du spørgsmål, er du velkommen til at ringe til Carsten Skourup på tlf. 43 33 17 93

2018-03-14T13:54:11.653 Kom og bliv en del af SmartWeb-familien! SmartWeb er en fed arbejdsplads, hvor e-commerce og webshop er i fokus. Vi er bundseriøse omkring vores arbejde, og vi har det skide sjovt, mens vi gør det. Vi har altid vores kunder i fokus og bestræber os altid på at levere en fantastisk kundeservice. Lyder det interessant for dig, så læs videre her! Jobbet Vi søger en ny kollega til vores supportafdeling, som kan håndtere first level support for vores kunder. Som IT-supporter vil du have daglig dialog med vores kunder via telefon og mail, hvor du vil rådgive kunderne omkring brugen af deres webshop og integrationer. Du vil blive udfordret på din evne til at håndtere en travl hverdag og arbejde med mange sager på en gang. Der vil være mulighed for at udvikle faglige såvel som personsige kompetencer. Kompetencer Du har gennemført en it relevant uddannelse (fx it-supporter, datamatiker, webintegrator) Har kendskab og forståelse for webteknologier (fx html, css, cms mv) Har erfaring fra lignende job Er hjemmevant i Officepakken Har du erfaring med hostingbranchen (e-mail, domæner, servere mv) er det en fordel Dine personlige kompetencer Du elsker at yde en fantastisk kundeservice Du stiller høje forventninger til dig selv og det arbejde, du udfører Du formår at arbejde selvstændigt Du er struktureret og har en professionel tilgang til opgaven Du har et godt humør, som har en afsmittende effekt Du er velformuleret både skriftligt og mundtligt Du behersker dansk og engelsk (både på skrift og tale) Antal timer Fuldtidsstilling - 37 timer pr. uge. Er det dig, vi søger? Vi glæder os til at modtage din ansøgning hurtigst muligt på cs@smartweb.dk Vi afholder samtaler løbende, og tiltrædelse er snarest. Har du spørgsmål, er du velkommen til at ringe til Carsten Skourup på tlf. 43 33 17 9311Jobnet3920c4e3100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-03-21T00:00:0000110EuropaDanmarkEuropaDanmarkJyllandØstjyllandAarhus3086482SmartWeb.dk11Dalsagervej 25K8250EgåDKDanmark0
cs@smartweb.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent512658JobNet47493671000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=3920c4e3https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=3920c4e3https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=3920c4e3&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=3920c4e3&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale933264IT-tekniker1IT352497171Carsten Skourupcs@smartweb.dkDKDanmarkDKDanmark329917322CompuGroup Medical søger ny medarbejder til teknisk supportRobot Til vores hovedkontor i Aarhus søger vi en teknisk it-supporter. Er du evt. uddannet inden for teknisk support og forstår du vigtigheden af et højt teknisk serviceniveau? Trives du i en dynamisk afdeling med et højt tempo, og har du et ønske om at arbejde i et tæt support-team med højt til loftet? Kan du svare ja til disse spørgsmål, er stillingen som teknisk it-supporter i CompuGroup Medical måske noget for dig Jobbet I dit nye job som teknisk it-supporter får du ansvaret for at hjælpe vore kunder indenfor almen lægepraksis, fysioterapeuter og psykologer når de ringer ind med problemer og spørgsmål til det it-tekniske. Vi yder support både remote, via mail og telefon. Du kommer til at sidde i en helpdesk funktion, hvor du sammen med et team af 1st. level support og 2nd. level support kommer til at varetage den tekniske support af størstedelen af Danmarks almen lægepraksis og fysioterapeuter fordelt over hele landet. Vores fornemste opgave er at løse kundens problem hurtigt og professionelt, til gavn for såvel praksis-personale som for patient. Dine evner og personlighed Vi forventer, at du har en solid IT-faglig baggrund, og ser gerne at du har erfaring med support af IT-systemer. Eller er vant til at arbejde i og beherske mange forskellige applikationer og systemer. Du har kendskab til alm. support brug af pc, samt gerne har kendskab til Windows Server, Office og evt. SQL. Du taler og skriver dansk flydende. Samt har erfaring med engelsk. Du skal være udadvendt og vant til at kommunikere effektivt med mange forskellige interessenter - både kunder og internt i organisationen. Du skal være løsningsorienteret og i stand til at have meget på dit bord uden at miste fokus, selv i en til tider hektisk hverdag. Du er vedholdende og har forståelse for, at din rolle er at servicere kunderne bedst muligt. Du er en holdspiller. Om CompuGroup Medical CompuGroup Medical er en af verdensførende leverandører af IT-løsninger til sundhedssektoren. Med en årlig omsætning på mere end 500 millioner , er vores produkter designet til at supportere alle faglige og organisatoriske opgaver i lægepraksis, på apoteker og hospitaler og i klinikker. Vores mere end 4.300 højt kvalificerede ansatte servicerer mere end 400.000 læger, fysioterapeuter, psykologer og andre sundhedsarbejdere fra lokationer i 19 lande verden over. Ansøgning Send din ansøgning og dit CV til supportchef Heidi Sjølund, heidisjoelund.pedersen@CGM.com, så hurtigt som muligt. Vi holder løbende samtaler. For mere information omkring stillingen, kontakt Heidi på 45 42142050.

Til vores hovedkontor i Aarhus søger vi en teknisk it-supporter.

Er du evt. uddannet inden for teknisk support og forstår du vigtigheden af et højt teknisk serviceniveau? Trives du i en dynamisk afdeling med et højt tempo, og har du et ønske om at arbejde i et tæt support-team med højt til loftet?  Kan du svare ja til disse spørgsmål, er stillingen som teknisk it-supporter i CompuGroup Medical måske noget for dig…

 

Jobbet

I dit nye job som teknisk it-supporter får du ansvaret for at hjælpe vore kunder indenfor almen lægepraksis, fysioterapeuter og psykologer når de ringer ind med problemer og spørgsmål til det it-tekniske. Vi yder support både remote, via mail og telefon. Du kommer til at sidde i en helpdesk funktion, hvor du sammen med et team af 1st. level support og 2nd. level support kommer til at varetage den tekniske support af størstedelen af Danmarks almen lægepraksis og fysioterapeuter fordelt over hele landet.

Vores fornemste opgave er at løse kundens problem hurtigt og professionelt, til gavn for såvel praksis-personale som for patient.

 

Dine evner og personlighed

Vi forventer, at du har en solid IT-faglig baggrund, og ser gerne at du har erfaring med support af IT-systemer. Eller er vant til at arbejde i og beherske mange forskellige applikationer og systemer.

Du har kendskab til alm. support / brug af pc, samt gerne har kendskab til Windows Server, Office og evt. SQL.

Du taler og skriver dansk flydende. Samt har erfaring med engelsk.

Du skal være udadvendt og vant til at kommunikere effektivt med mange forskellige interessenter - både kunder og internt i organisationen.

Du skal være løsningsorienteret og i stand til at have meget på dit bord uden at miste fokus, selv i en til tider hektisk hverdag. Du er vedholdende og har forståelse for, at din rolle er at servicere kunderne bedst muligt. Du er en holdspiller.

 

Om CompuGroup Medical

CompuGroup Medical er en af verdensførende leverandører af IT-løsninger til sundhedssektoren. Med en årlig omsætning på mere end 500 millioner €, er vores produkter designet til at supportere alle faglige og organisatoriske opgaver i lægepraksis, på apoteker og hospitaler og i klinikker. Vores mere end 4.300 højt kvalificerede ansatte servicerer mere end 400.000 læger, fysioterapeuter, psykologer og andre sundhedsarbejdere fra lokationer i 19 lande verden over.

 

Ansøgning

Send din ansøgning og dit CV til supportchef Heidi Sjølund, heidisjoelund.pedersen@CGM.com, så hurtigt som muligt. Vi holder løbende samtaler. For mere information omkring stillingen, kontakt Heidi på +45 42142050.

CompuGroup Medical Denmark A/SAarhus2018-11-23T00:00:002019-01-18T00:00:00
329917242CompuGroup Medical A/S søger IT-supporter til vores kontor i AarhusRobot Brænder du for god kundeservice og motiveres du af at gøre en forskel? Trives du i en dynamisksupport- afdeling med et højt tempo, og har du et ønske om at arbejde i et tæt support-team med højt til loftet? Kan du svare ja til disse spørgsmål, er stillingen som IT-supporter i CompuGroup Medical (CGM) måske noget for dig Jobbet I dit nye job som IT-supporter hos os, er du CGM s stemme og ansigt over for vore kunder. Du skal yde fremragende service og være behjælpelig med en bred vifte at problemer som kunderne måtte have. Du får bl.a. viden om nye nationale lovkrav til Sundhed, som du så skal kunne videreformidle til vore kunder ved spørgsmål hertil. Og Du skal sikre, at information fra vore kunder effektivt bruges til at videreudvikle IT-systemet. Den primære support drejer sig om vores IT-system, som er et essentielt redskab i vore kunders dagligdag, og ting der er relateret hertil. Du kommer til at sidde i en helpdesk funktion, hvor du sammen med et team af andre 1st. level supportere, teknisk supportere og 2nd. level support kommer til at varetage support af størstedelen af Danmarks almen lægepraksis og fysioterapeuter. Vores fornemste opgave er at løse kundens problem hurtigt og professionelt, til gavn for såvel praksis-personale som for patient. Dine opgaver vil bl.a. omfatte Håndtere vores servicedesk funktion primært via telefon, men også via e-mails Prioritere og strukturere indgående sager og opfølgning på igangværende sager Gennemføre analyser af problemer, finde årsager og komme med løsninger Sikre at alle kunder får en hurtig og professionel behandling Etablere viden om kundernes behov Dine evner og personlighed Vi forventer, at du har en solid IT-baggrund, og ser gerne at du har erfaring med support af IT-systemer. Du taler og skriver dansk flydende. Samt har erfaring med engelsk. Du skal være udadvendt og vant til at kommunikere effektivt med mange forskellige interessenter - både kunder og internt i organisationen. Du skal være løsningsorienteret og i stand til at have meget på dit bord uden at miste fokus, selv i en til tider hektisk hverdag. Erfaring som Lægesekretær, IT-supporter eller lignende Stillinger inden for Sundhed foretrækkes. Erfaring med Patient Journalsystemet XMO eller lignende er en fordel, men ikke et krav. Om os CompuGroup Medical er den største leverandør af IT-systemer til praktiserende læger og fysioterapeuter i Danmark. Vi har ca. 1600 kunder, der tæller både læger, fysioterapeuter, psykologer og kiropraktorer. Dertil kommer en række offentlige institutioner og privathospitaler, der ligeledes anvender systemer fra CGM. Den danske afdeling tæller ca. 55 personer, der arbejder på vores kontorer i Aarhus, Frederikshavn, Odense og Holbæk. Ansøgning Send din ansøgning og dit CV til supportchef Heidi Sjølund, heidisjoelund.pedersen@CGM.com, så hurtigt som muligt. Vi holder løbende samtaler. For mere information omkring stillingen, kontakt Heidi på på 45 42142050.

Brænder du for god kundeservice og motiveres du af at gøre en forskel? Trives du i en dynamisksupport- afdeling med et højt tempo, og har du et ønske om at arbejde i et tæt support-team med højt til loftet?  Kan du svare ja til disse spørgsmål, er stillingen som IT-supporter i CompuGroup Medical (CGM) måske noget for dig…

 

Jobbet

I dit nye job som IT-supporter hos os, er du CGM´s stemme og ”ansigt” over for vore kunder.

Du skal yde fremragende service og være behjælpelig med en bred vifte at problemer som kunderne måtte have. Du får bl.a. viden om nye nationale lovkrav til Sundhed, som du så skal kunne videreformidle til vore kunder ved spørgsmål hertil. Og Du skal sikre, at information fra vore kunder effektivt bruges til at videreudvikle IT-systemet. Den primære support drejer sig om vores IT-system, som er et essentielt redskab i vore kunders dagligdag, og ting der er relateret hertil.

Du kommer til at sidde i en helpdesk funktion, hvor du sammen med et team af andre 1st. level supportere, teknisk supportere og 2nd. level support kommer til at varetage support af størstedelen af Danmarks almen lægepraksis og fysioterapeuter.

Vores fornemste opgave er at løse kundens problem hurtigt og professionelt, til gavn for såvel praksis-personale som for patient.

 

Dine opgaver vil bl.a. omfatte

  • Håndtere vores servicedesk funktion – primært via telefon, men også via e-mails
  • Prioritere og strukturere indgående sager og opfølgning på igangværende sager
  • Gennemføre analyser af problemer, finde årsager og komme med løsninger
  • Sikre at alle kunder får en hurtig og professionel behandling
  • Etablere viden om kundernes behov

 

Dine evner og personlighed

Vi forventer, at du har en solid IT-baggrund, og ser gerne at du har erfaring med support af IT-systemer.

Du taler og skriver dansk flydende. Samt har erfaring med engelsk.

Du skal være udadvendt og vant til at kommunikere effektivt med mange forskellige interessenter - både kunder og internt i organisationen.

Du skal være løsningsorienteret og i stand til at have meget på dit bord uden at miste fokus, selv i en til tider hektisk hverdag.

Erfaring som Lægesekretær, IT-supporter eller lignende Stillinger inden for Sundhed foretrækkes.

Erfaring med Patient Journalsystemet XMO eller lignende er en fordel, men ikke et krav.

 

Om os

CompuGroup Medical er den største leverandør af IT-systemer til praktiserende læger og fysioterapeuter i Danmark. Vi har ca. 1600 kunder, der tæller både læger, fysioterapeuter, psykologer og kiropraktorer. Dertil kommer en række offentlige institutioner og privathospitaler, der ligeledes anvender systemer fra CGM. Den danske afdeling tæller ca. 55 personer, der arbejder på vores kontorer i Aarhus, Frederikshavn, Odense og Holbæk.

 

Ansøgning

Send din ansøgning og dit CV til supportchef Heidi Sjølund, heidisjoelund.pedersen@CGM.com, så hurtigt som muligt. Vi holder løbende samtaler. For mere information omkring stillingen, kontakt Heidi på på +45 42142050.

CompuGroup Medical Denmark A/SAarhus2018-11-23T00:00:002019-01-18T00:00:00
329917234CompuGroup Medical søger vikar til vores support afdelingRobot Er du it-teknisk velfunderet og forstår dig på god service? Har du lyst til at blive en del af vores professionelle team i Supporten, hvor vi vægter service og kvalitet meget højt? Trives du i en dynamisk afdeling med et højt tempo, og har du et ønske om at arbejde i et tæt support-team med højt til loftet? Så har du nu chancen for et udfordrende vikariat i Equus Etera Supporten hos CompuGroup Medical. Om stillingen Du indgår i et professionelt first-line support team, der håndterer både kald og mail inden for Patient Journal Systemet Equus og Etera. Du kommer til at sidde i en helpdesk funktion, hvor du sammen med et team af 1st. level support og 2nd. level support kommer til at varetage support af Fysioterapeuter, Osteopater og Psykologer fordelt over hele landet. Vores fornemste opgave er at løse kundens problem hurtigt og professionelt, til gavn for såvel praksis-personale som for patient. Dine evner og personlighed Der tør gå foran Der kan lide forandringer Der synes alt nyt er spændende Der forstår at sætte vores brugere i centrum Der sætter en ære i at yde en professionel service Der forstår og kan kommunikere på alle niveauer Der fungere i et til tider hektisk miljø Der er positiv, fleksibel og besidder gode samarbejdsevner Der forstår hvordan man er en god kollega Optimalt har du en uddannelse som kliniksekretær og erfaring med Patient Journal Systemet Equus eller Xdont. Alternativt er du en erfaren IT-supporter, der har mod på at lære nyt. Du er udadvendt og vant til at kommunikere effektivt med mange forskellige interessenter da vores kommunikation både indebære kontakt til kunder og andre interessenter. Du har en bred viden sammen med en stor portion empati for andre mennesker. Du tilpasser din kommunikation og sikrer dig, at den enkelte bruger får den hjælp, der er brug for. Du skal være løsningsorienteret og i stand til at have meget på dit bord uden at miste fokus, selv i en til tider hektisk hverdag. Du er vedholdende og har forståelse for, at din rolle er at servicere kunderne bedst muligt og du er en teamplayer. Du taler og skriver dansk flydende. Samt har erfaring med engelsk. Om CompuGroup Medical CompuGroup Medical er en af verdensførende leverandører af IT-løsninger til sundhedssektoren. Med en årlig omsætning på mere end 500 millioner , er vores produkter designet til at supportere alle faglige og organisatoriske opgaver i lægepraksis, på apoteker og hospitaler og i klinikker. Vores mere end 4.300 højt kvalificerede ansatte servicerer mere end 400.000 læger, fysioterapeuter, psykologer og andre sundhedsarbejdere fra lokationer i 19 lande verden over. Jobbet Fuldtidsvikariat på 37timer. Forventet længde: 3 måneder, evt. længere grundet langtidssygemelding. Placering: Enten på vores hovedkontor i Århus, Sommervej 31.e. eller i vores afdeling i Holbæk på Amtmandsvej 2. Ansøgning Send din ansøgning og dit CV til supportchef Heidi Sjølund, heidisjoelund.pedersen@CGM.com, så hurtigt som muligt. Vi holder løbende samtaler. For mere information omkring stillingen, kontakt Heidi på 45 42142050.

Er du it-teknisk velfunderet og forstår dig på god service? Har du lyst til at blive en del af vores professionelle team i Supporten, hvor vi vægter service og kvalitet meget højt? Trives du i en dynamisk afdeling med et højt tempo, og har du et ønske om at arbejde i et tæt support-team med højt til loftet?  

Så har du nu chancen for et udfordrende vikariat i Equus/Etera Supporten hos CompuGroup Medical.

 

Om stillingen

Du indgår i et professionelt first-line support team, der håndterer både kald og mail inden for Patient Journal Systemet Equus og Etera. Du kommer til at sidde i en helpdesk funktion, hvor du sammen med et team af 1st. level support og 2nd. level support kommer til at varetage support af Fysioterapeuter, Osteopater og Psykologer fordelt over hele landet.

Vores fornemste opgave er at løse kundens problem hurtigt og professionelt, til gavn for såvel praksis-personale som for patient.

 

Dine evner og personlighed

  • Der tør gå foran
  • Der kan lide forandringer
  • Der synes alt nyt er spændende
  • Der forstår at sætte vores brugere i centrum
  • Der sætter en ære i at yde en professionel service
  • Der forstår og kan kommunikere på alle niveauer
  • Der fungere i et til tider hektisk miljø
  • Der er positiv, fleksibel og besidder gode samarbejdsevner
  • Der forstår hvordan man er en god kollega

Optimalt har du en uddannelse som kliniksekretær og erfaring med Patient Journal Systemet Equus eller Xdont. Alternativt er du en erfaren IT-supporter, der har mod på at lære nyt.

Du er udadvendt og vant til at kommunikere effektivt med mange forskellige interessenter – da vores kommunikation både indebære kontakt til kunder og andre interessenter. Du har en bred viden sammen med en stor portion empati for andre mennesker. Du tilpasser din kommunikation og sikrer dig, at den enkelte bruger får den hjælp, der er brug for.

Du skal være løsningsorienteret og i stand til at have meget på dit bord uden at miste fokus, selv i en til tider hektisk hverdag. Du er vedholdende og har forståelse for, at din rolle er at servicere kunderne bedst muligt og du er en teamplayer.

Du taler og skriver dansk flydende. Samt har erfaring med engelsk.

 

Om CompuGroup Medical

CompuGroup Medical er en af verdensførende leverandører af IT-løsninger til sundhedssektoren. Med en årlig omsætning på mere end 500 millioner €, er vores produkter designet til at supportere alle faglige og organisatoriske opgaver i lægepraksis, på apoteker og hospitaler og i klinikker. Vores mere end 4.300 højt kvalificerede ansatte servicerer mere end 400.000 læger, fysioterapeuter, psykologer og andre sundhedsarbejdere fra lokationer i 19 lande verden over.

 

Jobbet

Fuldtidsvikariat på 37timer.

Forventet længde: 3 måneder, evt. længere grundet langtidssygemelding.

Placering: Enten på vores hovedkontor i Århus, Sommervej 31.e. eller i vores afdeling i Holbæk på Amtmandsvej 2.

 

Ansøgning

Send din ansøgning og dit CV til supportchef Heidi Sjølund, heidisjoelund.pedersen@CGM.com, så hurtigt som muligt. Vi holder løbende samtaler. For mere information omkring stillingen, kontakt Heidi på +45 42142050.

CompuGroup Medical Denmark A/SAarhus2018-11-23T00:00:002019-01-18T00:00:00
329926565Facility tekniker med stærke IT-kompetencer til INCUBA A/SRobot Vi søger en ny facility tekniker med stærke IT-kompetencer til en fuldtidsstilling i et livligt virksomhedsmiljø i stor udvikling. Du bliver en del af et dynamisk team på fire teknikere, der servicerer INCUBAs fire huse på Navitas, Katrinebjerg, i Skejby og på Gustav Wieds Vej i Aarhus. Du kommer til at indgå i det tekniske team, som vedligeholder bygninger, udfører pedelopgaver og hjælper den øvrige organisation med organisering og afholdelse af arrangementer for lejere. Derudover får du stor indflydelse på, at vores IT-setup kører upåklageligt og konstant udvikles til at være tidssvarende. Arbejdsopgaver Stillingen indeholder mange forskelligartede opgaver såsom: Udførelse af praktiske opgaver for INCUBA og lejerne Udarbejdelse og vedligeholdelse af teknisk dokumentation Vedligeholdelse af netværk (koordinering med leverandører) Vedligeholdelse af bygningstekniske systemer (CTS, video, ADK, kopi print o.l.) IT-support på INCUBAs kontorer (hardware og software) IT-support for lejere (printeropkobling mv.) Vi anvender bl.a. følgende: Stort CANON-printersetup Cloudbaseret Outlook365-pakke Egen exchange-server Den egentlige service og support på f.eks. netværk, IT-systemer og tekniske systemer er outsourcet til leverandører, så en væsentlig opgavefunktion er aftaleindgåelse og koordinering med leverandører. Det er derfor en stor fordel, hvis du har erfaring med kontraktforhandlinger. Vi forventer, at du har: Håndværksmæssig baggrund (bygningsteknik, elektriker eller lignende) eller mellemlang tek nisk uddannelse En vis erfaring med drift support af IT, netværk og tekniske systemer Mindst fem års relevant erfaring På det personlige plan er du: Udadvendt og serviceminded ift. vores kunder og dine kolleger Selvdrevet og ansvarsbevidst En holdspiller Vi forventer desuden, at du har egen bil til rådighed. Tiltrædelse Senest d. 1. februar 2019, gerne før. Spørgsmål til stillingen kan rettes til udlejningschef Claus Svane på tlf. 28111528. Ansøgning Send din ansøgning og CV mærket Facility tekniker til cs@incuba.dk hurtigst muligt Bemærk, at der indkaldes løbende til samtaler, hvorfor du bør søge straks, hvis du er interesseret. Om INCUBA INCUBA a s giver entreprenante virksomheder de ideelle vækstbetingelser gennem faciliteter, netværk, sparring og kontakter til erhvervsliv og forskning inden for IT, energi og sundhed. INCUBA ligger centralt placeret på Navitas, på Katrinebjerg og i Skejby tæt på Aarhus Universitet og en vifte af netværks-, kapital- og rådgivningsaktører. I øjeblikket huser INCUBA ca. 200 innovative virksomheder og har en årlig omsætning på ca. 60 mio. kr. og en egenkapital på ca. 370 mio. kr. www.incuba.dk.

Vi søger en ny facility tekniker med stærke IT-kompetencer til en fuldtidsstilling i et livligt virksomhedsmiljø i stor udvikling.

Du bliver en del af et dynamisk team på fire teknikere, der servicerer INCUBAs fire huse på Navitas, Katrinebjerg, i Skejby og på Gustav Wieds Vej i Aarhus. Du kommer til at indgå i det tekniske team, som vedligeholder bygninger, udfører pedelopgaver og hjælper den øvrige organisation med organisering og afholdelse af arrangementer for lejere. Derudover får du stor indflydelse på, at vores IT-setup kører upåklageligt og konstant udvikles til at være tidssvarende.

Arbejdsopgaver

Stillingen indeholder mange forskelligartede opgaver såsom:

  • Udførelse af praktiske opgaver for INCUBA og lejerne
  • Udarbejdelse og vedligeholdelse af teknisk dokumentation
  • Vedligeholdelse af netværk (koordinering med leverandører)
  • Vedligeholdelse af bygningstekniske systemer (CTS, video, ADK, kopi/print o.l.)
  • IT-support på INCUBAs kontorer (hardware og software)
  • IT-support for lejere (printeropkobling mv.)

Vi anvender bl.a. følgende:

  • Stort CANON-printersetup
  • Cloudbaseret Outlook365-pakke
  • Egen exchange-server

Den egentlige service og support på f.eks. netværk, IT-systemer og tekniske systemer er outsourcet til leverandører, så en væsentlig opgavefunktion er aftaleindgåelse og koordinering med leverandører. Det er derfor en stor fordel, hvis du har erfaring med kontraktforhandlinger.

Vi forventer, at du har:

  • Håndværksmæssig baggrund (bygningsteknik, elektriker eller lignende) eller mellemlang tek­nisk uddannelse
  • En vis erfaring med drift/support af IT, netværk og tekniske systemer
  • Mindst fem års relevant erfaring

På det personlige plan er du:

  • Udadvendt og serviceminded ift. vores kunder og dine kolleger
  • Selvdrevet og ansvarsbevidst
  • En holdspiller

 Vi forventer desuden, at du har egen bil til rådighed.

 Tiltrædelse

Senest d. 1. februar 2019, gerne før. Spørgsmål til stillingen kan rettes til udlejningschef Claus Svane på tlf. 28111528.

Ansøgning

Send din ansøgning og CV mærket 'Facility tekniker' til cs@incuba.dk hurtigst muligt

Bemærk, at der indkaldes løbende til samtaler, hvorfor du bør søge straks, hvis du er interesseret.

 

Om INCUBA

INCUBA a/s giver entreprenante virksomheder de ideelle vækstbetingelser gennem faciliteter, netværk, sparring og kontakter til erhvervsliv og forskning inden for IT, energi og sundhed. INCUBA ligger centralt placeret på Navitas, på Katrinebjerg og i Skejby tæt på Aarhus Universitet og en vifte af netværks-, kapital- og rådgivningsaktører. I øjeblikket huser INCUBA ca. 200 innovative virksomheder og har en årlig omsætning på ca. 60 mio. kr. og en egenkapital på ca. 370 mio. kr. www.incuba.dk.

INCUBA a/sAarhus2018-12-12T00:00:002019-01-13T00:00:00
329926971It-medarbejder til Center for Undervisningsudvikling og Digitale Medier #171Robot Center for Undervisningsudvikling og Digitale Medier søger en it-medarbejder til tiltrædelse pr. 1. januar 2019. Stillingen vil være tidsbegrænset i op til 2 år. Stillingens omfang er 25 timer pr. uge. Arbejdsopgaverne er: Stillingen omfatter teknisk arbejde internt på centret og fakultetet samt i eksterne projekter. Disse kan blandt andet indeholdeindgå som teknisk instruktør på centerets kursersupervision og oplæring af centerets studentermedhjælperedrift og udvikling af studiefaciliteterindgå i et audiovisuelt produktionsmiljøudvikling af formater til undervisningsproduktioner Dine kvalifikationer Ansøgere skal have relevant erhvervserfaring og hvis du har erfaring fra humanistiske universitetsuddannelser (f.eks. som studerende på en sådan uddannelse) vil det være en fordel. Vi forventer, at duhar erfaring fra uddannelsessektorenhar strukturel forståelse af uddannelsessystemet, primært videregående uddannelsehar en kreativ og løsningsorienteret tilgangkan yde støtte i forskningsprojekterkan arbejde selvstændigt i projekterhar erfaring med relevante it-værktøjer og platforme, herunder Adobe Creative Cloud-pakken og e-læringssystemer. Yderligere oplysninger Du kan kontakte EdTech-koordinator Christian Winther Bech på cwbech@tdm.au.dk eller 21669706, hvis du har spørgsmål til stillingen. Arbejdssted Arbejdsstedet er på Campus Aarhus, Nobelparken, Bygning 1483, 6. sal, Jens Chr. Skous Vej 4, 8000 Aarhus C. Ansøgning Ansøgningen skal vedlægges CV og angivelse af uddannelse (kopi af relevante eksamensbeviser). Anbefalinger referencer kan uploades særskilt. Ansøgninger, der indsendes på anden vis end via nedenstående online ansøgningsformular eller som modtages senere end ansøgningsfristen, vil ikke blive taget i betragtning. Om centeret Center for Undervisningsudvikling og Digitale Medier er lokaliseret organisatorisk under dekanen for Faculty of Arts som spydspids i hovedområdets satsning på forskning og videnudveksling inden for f.eks.de videregående uddannelser og gymnasieuddannelsernes pædagogik og didaktikudvikling af uddannelser og undervisning i relation til disse uddannelseranvendelse af digitale medier til at understøtte læring gennem hele uddannelsessystemet og i uformelle konteksteropbygning af studiekompetence for universitetsstuderende, herunder støtte til studerende med særlige problemer Få mere information om Center for Undervisningsudvikling og Digitale Medier på: http: tdm.au.dk om-centeret profil Løn og ansættelsesvilkår I henhold til gældende overenskomst mellem Finansministeriet og relevant faglig organisation. Alle interesserede uanset personlig baggrund opfordres til at søge. Ansøgningsfrist Alle ansøgninger skal være lavet online og modtaget senest: 19.12.2018 Faculty of Arts Arts er et af fire hovedområder på Aarhus Universitet. Arts bidrager til Aarhus Universitets forskning, talentudvikling, videnudveksling og uddannelser. Med omkring 500 videnskabelige medarbejdere, 260 ph.d.-studerende, 10.500 bachelor- og kandidatstuderende samt 1.500 studerende på efter videreuddannelse udgør Arts et stærkt og mangfoldigt forsknings- og uddannelsesmiljø. Arts består af Institut for Kommunikation og Kultur, Institut for Kultur og Samfund, Danmarks institut for Pædagogik og Uddannelse, Center for Undervisningsudvikling og Digitale Medier. Enhederne huser hver især stærke fagmiljøer og danner udgangspunkt for interdisciplinær forskning og uddannelse. Fagmiljøerne og uddannelserne på Arts indgår i internationale samarbejder og har et fælles mål om at bidrage til udviklingen af viden, velfærd og kultur i interaktion med det omgivende samfund. Læs mere på http: www.arts.au.dkCenter for Undervisningsudvikling og Digitale Medier søger en it-medarbejder til tiltrædelse pr. 1. januar 2019. Stillingen vil være tidsbegrænset i op til 2 år. Stillingens omfang er 25 timer pr. uge.

Arbejdsopgaverne er:
Stillingen omfatter teknisk arbejde internt på centret og fakultetet samt i eksterne projekter. Disse kan blandt andet indeholde
  • indgå som teknisk instruktør på centerets kurser
  • supervision og oplæring af centerets studentermedhjælpere
  • drift og udvikling af studiefaciliteter
  • indgå i et audiovisuelt produktionsmiljø
  • udvikling af formater til undervisningsproduktioner

Dine kvalifikationer
Ansøgere skal have relevant erhvervserfaring og hvis du har erfaring fra humanistiske universitetsuddannelser (f.eks. som studerende på en sådan uddannelse) vil det være en fordel.

Vi forventer, at du
  • har erfaring fra uddannelsessektoren
  • har strukturel forståelse af uddannelsessystemet, primært videregående uddannelse
  • har en kreativ og løsningsorienteret tilgang
  • kan yde støtte i forskningsprojekter
  • kan arbejde selvstændigt i projekter
  • har erfaring med relevante it-værktøjer og platforme, herunder Adobe Creative Cloud-pakken og e-læringssystemer.

Yderligere oplysninger
Du kan kontakte EdTech-koordinator Christian Winther Bech på cwbech@tdm.au.dk eller 21669706, hvis du har spørgsmål til stillingen.

Arbejdssted
Arbejdsstedet er på Campus Aarhus, Nobelparken, Bygning 1483, 6. sal, Jens Chr. Skous Vej 4, 8000 Aarhus C.

Ansøgning
Ansøgningen skal vedlægges CV og angivelse af uddannelse (kopi af relevante eksamensbeviser). Anbefalinger/referencer kan uploades særskilt.
Ansøgninger, der indsendes på anden vis end via nedenstående online ansøgningsformular eller som modtages senere end ansøgningsfristen, vil ikke blive taget i betragtning.

Om centeret
Center for Undervisningsudvikling og Digitale Medier er lokaliseret organisatorisk under dekanen for Faculty of Arts som spydspids i hovedområdets satsning på forskning og videnudveksling inden for f.eks.
  • de videregående uddannelser og gymnasieuddannelsernes pædagogik og didaktik
  • udvikling af uddannelser og undervisning i relation til disse uddannelser
  • anvendelse af digitale medier til at understøtte læring gennem hele uddannelsessystemet og i uformelle kontekster
  • opbygning af studiekompetence for universitetsstuderende, herunder støtte til studerende med særlige problemer

Få mere information om Center for Undervisningsudvikling og Digitale Medier på: http://tdm.au.dk/om-centeret/profil/

Løn og ansættelsesvilkår I henhold til gældende overenskomst mellem Finansministeriet og relevant faglig organisation. Alle interesserede uanset personlig baggrund opfordres til at søge.

Ansøgningsfrist
Alle ansøgninger skal være lavet online og modtaget senest: 19.12.2018

Faculty of Arts
Arts er et af fire hovedområder på Aarhus Universitet. Arts bidrager til Aarhus Universitets forskning, talentudvikling, videnudveksling og uddannelser.

Med omkring 500 videnskabelige medarbejdere, 260 ph.d.-studerende, 10.500 bachelor- og kandidatstuderende samt 1.500 studerende på efter/videreuddannelse udgør Arts et stærkt og mangfoldigt forsknings- og uddannelsesmiljø.
Arts består af Institut for Kommunikation og Kultur, Institut for Kultur og Samfund, Danmarks institut for Pædagogik og Uddannelse, Center for Undervisningsudvikling og Digitale Medier. Enhederne huser hver især stærke fagmiljøer og danner udgangspunkt for interdisciplinær forskning og uddannelse.

Fagmiljøerne og uddannelserne på Arts indgår i internationale samarbejder og har et fælles mål om at bidrage til udviklingen af viden, velfærd og kultur i interaktion med det omgivende samfund.

Læs mere på http://www.arts.au.dk

 

Aarhus UniversitetAarhus2018-12-12T00:00:002018-12-19T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

CompuGroup Medical søger ny medarbejder til teknisk support

CompuGroup Medical Denmark A/S

Aarhus
Til vores hovedkontor i Aarhus søger vi en teknisk it-supporter. Er du evt. uddannet inden for teknisk support og forstår du vigtigheden af et højt teknisk serviceniveau? Trives du i en dynamisk afdeling med et højt tempo, og har du et ønske om at a...
Indrykket:23. november 2018
Udløbsdato:18. januar 2019

CompuGroup Medical A/S søger IT-supporter til vores kontor i Aarhus

CompuGroup Medical Denmark A/S

Aarhus
Brænder du for god kundeservice og motiveres du af at gøre en forskel? Trives du i en dynamisksupport- afdeling med et højt tempo, og har du et ønske om at arbejde i et tæt support-team med højt til loftet? Kan du svare ja til disse spørgsmål, er st...
Indrykket:23. november 2018
Udløbsdato:18. januar 2019

CompuGroup Medical søger vikar til vores support afdeling

CompuGroup Medical Denmark A/S

Aarhus
Er du it-teknisk velfunderet og forstår dig på god service? Har du lyst til at blive en del af vores professionelle team i Supporten, hvor vi vægter service og kvalitet meget højt? Trives du i en dynamisk afdeling med et højt tempo, og har du et øns...
Indrykket:23. november 2018
Udløbsdato:18. januar 2019

Facility tekniker med stærke IT-kompetencer til INCUBA A/S

INCUBA a/s

Aarhus
Vi søger en ny facility tekniker med stærke IT-kompetencer til en fuldtidsstilling i et livligt virksomhedsmiljø i stor udvikling. Du bliver en del af et dynamisk team på fire teknikere, der servicerer INCUBAs fire huse på Navitas, Katrinebjerg, i S...
Indrykket:12. december 2018
Udløbsdato:13. januar 2019

It-medarbejder til Center for Undervisningsudvikling og Digitale Medier #171

Aarhus Universitet

Aarhus
Center for Undervisningsudvikling og Digitale Medier søger en it-medarbejder til tiltrædelse pr. 1. januar 2019. Stillingen vil være tidsbegrænset i op til 2 år. Stillingens omfang er 25 timer pr. uge. Arbejdsopgaverne er: Stillingen omfatter teknis...
Indrykket:12. december 2018
Udløbsdato:19. december 2018