Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

IT-supporter i Servicedesk - ansigtet udadtil

Drømmer du om et job, med en spændende arbejdsdag hvor du gør en stor forskel?
Kan du kommunikere om IT på en let forståelig måde og på mange niveauer i organisationen?
Forstår du at se verden fra et brugerperspektiv?
Kan du smile gennem telefonen, på skrift og ved skranken?

Så er du måske en af vore 2 nye kollegaer, til IT-servicedisken i Herning Kommune.

It-support og service i særklasse.
Du bliver en af vores 10 medarbejdere i Servicedesk.

Vi er IT-afdelingens ansigt ud i forretningen, så det er vigtigt at du kommunikere og fremstår venligt, præsentabelt og kompetent. Hver dag gør vi vores bedste for at imødekomme de ønsker og krav, der stilles fra vores kolleger alle steder i organisationen.

Vi håndterer alle IT-Support henvendelser og er dermed indgangen til IT-afdelingen, for alle brugerne og superbrugere, inden for almindelig arbejdstid.

IT- og digitalisering består af ca. 50 medarbejdere fordelt på 7 Teams, som udover Servicedesk, består af Digitalisering, DataLLab, Netværk, Server, Børn og Læring, samt Teknisk Support.

Tilsammen understøtter vi IT-leverancen til Herning Kommunes ca. 9.000 ansatte.

Typiske opgaver i Service Desk

  • Telefonsupport.
  • Løsning og registrering af supportsager. (Incidents og Service Requests)
  • Vedligehold og udarbejdelse af vejledninger og dokumentation.
  • Projektdeltagelse.
  • Support i skranke eller hos slutbruger.
  • Klargøring, registrering, installation, fejlmelding af pc’er, printere, telefoner og videokonference.

Om dig?
Du er uddannet it-supporter eller har lignende uddannelse eller erfaring. Vi lægger vægt på, at du har erfaring med kundeservice og at du er udadvendt, humørfyldt og begejstret for teknologiske løsninger. Det er en fordel hvis har du kendskab til ITIL-procesarbejde og sagshåndtering.

Du har brugerne i centrum, og brænder for support og brugertilfredshed. Du glædes over at give god service, og du har altid en venlig og saglig omgangstone med både brugere og kolleger. Du kommunikere godt, både skriftligt og mundtligt, så dit budskab er forstås af både pædagogen, pedellen, politikere og it-administratoren.

Da aktivitetsniveauet ind imellem kan være højt, er det en forudsætning, at du tilgår til opgaverne selvstændigt, ansvarsfuldt og struktureret, samt bevarer overblikket i pressede situationer. Du arbejder selvstændigt og udviser stor ansvarsfølelse, tålmodighed og engagement.

Er du til dialog, teamwork og respekt for forskellighed?
Har du humor og lyst til at lære, og kan du lide at omgås andre mennesker, så passer du godt til vores uformelle omgangstone og vores ønske om, sammen, at skabe den bedste brugersupport, i et godt arbejdsmiljø.

Har du lyst til at udforske og arbejde med en spændende og tidssvarende IT-platform, med mange tusinde programmer, computere og mobile enheder, som konstant er under forandring så tilbyder vi rig mulighed for dette.

Vi tror på, at samarbejde på tværs og løbende efteruddannelse er med til at skabe et godt arbejdsklima, hvor vi lærer nyt og inspirerer hinanden. Derfor tilbyder dig gode muligheder for faglig og personlig kompetenceudvikling.

Hos os er ledelse og samarbejde baseret på tillid, ærlighed, og et brændende ønske om at leverer den bedst mulige brugeroplevelse.

Er du interesseret?
Spørgsmål til stillingen, kan rettes til Servicedesk leder Brian W. Leth på 40 21 45 48 eller afdelingsleder Henning Olsen på 40 15 56 20

Stillingerne er opslået på baggrund af nye arbejdsopgaver og naturlig afgang.

Ansøgning
Ansøgning via link, senest den 13. maj. Samtaler forventes afholdt i uge 21, med ansættelse snarest herefter.

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329790149Phoenix-f4ed670d12018-04-09T00:00:00IT-supporter i Servicedesk - ansigtet udadtilDrømmer du om et job, med en spændende arbejdsdag hvor du gør en stor forskel?
Kan du kommunikere om IT på en let forståelig måde og på mange niveauer i organisationen?
Forstår du at se verden fra et brugerperspektiv?
Kan du smile gennem telefonen, på skrift og ved skranken?

Så er du måske en af vore 2 nye kollegaer, til IT-servicedisken i Herning Kommune.

It-support og service i særklasse.
Du bliver en af vores 10 medarbejdere i Servicedesk.

Vi er IT-afdelingens ansigt ud i forretningen, så det er vigtigt at du kommunikere og fremstår venligt, præsentabelt og kompetent. Hver dag gør vi vores bedste for at imødekomme de ønsker og krav, der stilles fra vores kolleger alle steder i organisationen.

Vi håndterer alle IT-Support henvendelser og er dermed indgangen til IT-afdelingen, for alle brugerne og superbrugere, inden for almindelig arbejdstid.

IT- og digitalisering består af ca. 50 medarbejdere fordelt på 7 Teams, som udover Servicedesk, består af Digitalisering, DataLLab, Netværk, Server, Børn og Læring, samt Teknisk Support.

Tilsammen understøtter vi IT-leverancen til Herning Kommunes ca. 9.000 ansatte.

Typiske opgaver i Service Desk
  • Telefonsupport.
  • Løsning og registrering af supportsager. (Incidents og Service Requests)
  • Vedligehold og udarbejdelse af vejledninger og dokumentation.
  • Projektdeltagelse.
  • Support i skranke eller hos slutbruger.
  • Klargøring, registrering, installation, fejlmelding af pc’er, printere, telefoner og videokonference.

Om dig?
Du er uddannet it-supporter eller har lignende uddannelse eller erfaring. Vi lægger vægt på, at du har erfaring med kundeservice og at du er udadvendt, humørfyldt og begejstret for teknologiske løsninger. Det er en fordel hvis har du kendskab til ITIL-procesarbejde og sagshåndtering.

Du har brugerne i centrum, og brænder for support og brugertilfredshed. Du glædes over at give god service, og du har altid en venlig og saglig omgangstone med både brugere og kolleger. Du kommunikere godt, både skriftligt og mundtligt, så dit budskab er forstås af både pædagogen, pedellen, politikere og it-administratoren.

Da aktivitetsniveauet ind imellem kan være højt, er det en forudsætning, at du tilgår til opgaverne selvstændigt, ansvarsfuldt og struktureret, samt bevarer overblikket i pressede situationer. Du arbejder selvstændigt og udviser stor ansvarsfølelse, tålmodighed og engagement.

Er du til dialog, teamwork og respekt for forskellighed?
Har du humor og lyst til at lære, og kan du lide at omgås andre mennesker, så passer du godt til vores uformelle omgangstone og vores ønske om, sammen, at skabe den bedste brugersupport, i et godt arbejdsmiljø.

Har du lyst til at udforske og arbejde med en spændende og tidssvarende IT-platform, med mange tusinde programmer, computere og mobile enheder, som konstant er under forandring så tilbyder vi rig mulighed for dette.

Vi tror på, at samarbejde på tværs og løbende efteruddannelse er med til at skabe et godt arbejdsklima, hvor vi lærer nyt og inspirerer hinanden. Derfor tilbyder dig gode muligheder for faglig og personlig kompetenceudvikling.

Hos os er ledelse og samarbejde baseret på tillid, ærlighed, og et brændende ønske om at leverer den bedst mulige brugeroplevelse.

Er du interesseret?
Spørgsmål til stillingen, kan rettes til Servicedesk leder Brian W. Leth på 40 21 45 48 eller afdelingsleder Henning Olsen på 40 15 56 20

Stillingerne er opslået på baggrund af nye arbejdsopgaver og naturlig afgang.

Ansøgning
Ansøgning via link, senest den 13. maj. Samtaler forventes afholdt i uge 21, med ansættelse snarest herefter.

 

2018-05-14T00:50:49.563 Drømmer du om et job, med en spændende arbejdsdag hvor du gør en stor forskel?Kan du kommunikere om IT på en let forståelig måde og på mange niveauer i organisationen?Forstår du at se verden fra et brugerperspektiv?Kan du smile gennem telefonen, på skrift og ved skranken?Så er du måske en af vore 2 nye kollegaer, til IT-servicedisken i Herning Kommune.It-support og service i særklasse.Du bliver en af vores 10 medarbejdere i Servicedesk.Vi er IT-afdelingens ansigt ud i forretningen, så det er vigtigt at du kommunikere og fremstår venligt, præsentabelt og kompetent. Hver dag gør vi vores bedste for at imødekomme de ønsker og krav, der stilles fra vores kolleger alle steder i organisationen.Vi håndterer alle IT-Support henvendelser og er dermed indgangen til IT-afdelingen, for alle brugerne og superbrugere, inden for almindelig arbejdstid.IT- og digitalisering består af ca. 50 medarbejdere fordelt på 7 Teams, som udover Servicedesk, består af Digitalisering, DataLLab, Netværk, Server, Børn og Læring, samt Teknisk Support.Tilsammen understøtter vi IT-leverancen til Herning Kommunes ca. 9.000 ansatte.Typiske opgaver i Service DeskTelefonsupport.Løsning og registrering af supportsager. (Incidents og Service Requests)Vedligehold og udarbejdelse af vejledninger og dokumentation.Projektdeltagelse.Support i skranke eller hos slutbruger.Klargøring, registrering, installation, fejlmelding af pc er, printere, telefoner og videokonference.Om dig?Du er uddannet it-supporter eller har lignende uddannelse eller erfaring. Vi lægger vægt på, at du har erfaring med kundeservice og at du er udadvendt, humørfyldt og begejstret for teknologiske løsninger. Det er en fordel hvis har du kendskab til ITIL-procesarbejde og sagshåndtering.Du har brugerne i centrum, og brænder for support og brugertilfredshed. Du glædes over at give god service, og du har altid en venlig og saglig omgangstone med både brugere og kolleger. Du kommunikere godt, både skriftligt og mundtligt, så dit budskab er forstås af både pædagogen, pedellen, politikere og it-administratoren.Da aktivitetsniveauet ind imellem kan være højt, er det en forudsætning, at du tilgår til opgaverne selvstændigt, ansvarsfuldt og struktureret, samt bevarer overblikket i pressede situationer. Du arbejder selvstændigt og udviser stor ansvarsfølelse, tålmodighed og engagement.Er du til dialog, teamwork og respekt for forskellighed?Har du humor og lyst til at lære, og kan du lide at omgås andre mennesker, så passer du godt til vores uformelle omgangstone og vores ønske om, sammen, at skabe den bedste brugersupport, i et godt arbejdsmiljø.Har du lyst til at udforske og arbejde med en spændende og tidssvarende IT-platform, med mange tusinde programmer, computere og mobile enheder, som konstant er under forandring så tilbyder vi rig mulighed for dette.Vi tror på, at samarbejde på tværs og løbende efteruddannelse er med til at skabe et godt arbejdsklima, hvor vi lærer nyt og inspirerer hinanden. Derfor tilbyder dig gode muligheder for faglig og personlig kompetenceudvikling.Hos os er ledelse og samarbejde baseret på tillid, ærlighed, og et brændende ønske om at leverer den bedst mulige brugeroplevelse.Er du interesseret?Spørgsmål til stillingen, kan rettes til Servicedesk leder Brian W. Leth på 40 21 45 48 eller afdelingsleder Henning Olsen på 40 15 56 20Stillingerne er opslået på baggrund af nye arbejdsopgaver og naturlig afgang.AnsøgningAnsøgning via link, senest den 13. maj. Samtaler forventes afholdt i uge 21, med ansættelse snarest herefter.11Jobnetf4ed670d100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-05-13T00:00:000000https://signatur.frontlab.com/ExtJobs/DefaultHosting/JobApplication.aspx?ClientId=2330&ERId=268800EuropaDanmarkEuropaDanmarkJyllandVestjyllandRingkøbing-SkjernEuropaDanmarkJyllandMidtjyllandIkast-BrandeEuropaDanmarkJyllandVestjyllandHerning3210547Herning Kommune11Torvet 57400Herning96282828DKDanmark156.136955608.97488880
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent551797JobNet48062461000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f4ed670dhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=f4ed670dhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f4ed670d&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f4ed670d&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/IT_Ingenioer_og_energi/IT/4.jpgBrænder du for at blive IT-tekniker?12008011Dansk3Læse/ tale933264IT-tekniker1IT354270123Brianinfo@signatur.dkDKDanmarkDKDanmarkda-DK