Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

IT-Supporter konsulent

Er du god til at tale med IT-administratorer der har behov for hjælp? Motiveres du af at tingene begynder at virke igen ude hos kunderne? Søger du nye faglige udfordringer, spændende opgaver og en alsidig hverdag?

Så er det måske dig, vi søger til vores tekniske afdeling!

Vi søger en dygtig it-support konsulent, som kan supportere vores kunder med EasyInstall, software pakker, Windows images og Mobile Device Management. Du kommer til at arbejde tæt sammen med vores udviklings afdeling.

Du kan nikke genkendende til en eller flere af de følgende teknologier:

Microsoft Windows server og workstation, Android, Apple iOS / MacOS på administrator niveau.
Deployment og software distribution. Du har evt. erfaring med EasyInstall eller tilsvarende system.

Du skal være præsentabel, god til at tale og skrive dansk og engelsk på teknisk niveau.

Vi tænker, at du skal:
• Håndterer support sager i vores helpdesk system.
• Udarbejde software pakke og images.
• Foretage kunde installationer.
• Foretage kunde workshops.
• Fortage online demoer for mulige nye kunder.
• Teste og dokumenterer EasyInstall.
• Har kørekort til personbil og villig til at anvende egen bil.

Som person er du møde stabil, engageret og struktureret, og du kan bevare overblikket, selvom der er mange, der har brug for din hjælp i løbet af en dag.

Vi kan tilbyde:
• Et alsidigt job med spændende udfordringer og mulighed for personlig og faglig udvikling.
• Dygtige og engagerede kolleger i et uformelt arbejdsmiljø.
• Store muligheder for at præge dit jobindhold.
• Du vil indgå i samarbejdet på lige niveau med de øvrige kollegaer.
• Rejse aktivitet kan forekomme.

Du vil komme til at sidde på IXP Datas hovedkontor i Køge i teknisk afdelingen.
Har du spørgsmål vedr. jobbet, kan du kontakte Jan F. Jakobsen på e-mail: jfj@ixpdata.com

Ansøgning og udførligt CV sendes til IXP Datas HR-afdeling: hr@ixpdata.com

Vi gennemgår og behandler løbende ansøgninger frem til ansøgningsfristen.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329714906Phoenix-44fd303412017-11-24T17:11:14.273IT-Supporter konsulent

Er du god til at tale med IT-administratorer der har behov for hjælp? Motiveres du af at tingene begynder at virke igen ude hos kunderne? Søger du nye faglige udfordringer, spændende opgaver og en alsidig hverdag?

Så er det måske dig, vi søger til vores tekniske afdeling!

Vi søger en dygtig it-support konsulent, som kan supportere vores kunder med EasyInstall, software pakker, Windows images og Mobile Device Management. Du kommer til at arbejde tæt sammen med vores udviklings afdeling.

Du kan nikke genkendende til en eller flere af de følgende teknologier:

Microsoft Windows server og workstation, Android, Apple iOS / MacOS på administrator niveau.
Deployment og software distribution. Du har evt. erfaring med EasyInstall eller tilsvarende system.

Du skal være præsentabel, god til at tale og skrive dansk og engelsk på teknisk niveau.

Vi tænker, at du skal:
• Håndterer support sager i vores helpdesk system.
• Udarbejde software pakke og images.
• Foretage kunde installationer.
• Foretage kunde workshops.
• Fortage online demoer for mulige nye kunder.
• Teste og dokumenterer EasyInstall.
• Har kørekort til personbil og villig til at anvende egen bil.

Som person er du møde stabil, engageret og struktureret, og du kan bevare overblikket, selvom der er mange, der har brug for din hjælp i løbet af en dag.

Vi kan tilbyde:
• Et alsidigt job med spændende udfordringer og mulighed for personlig og faglig udvikling.
• Dygtige og engagerede kolleger i et uformelt arbejdsmiljø.
• Store muligheder for at præge dit jobindhold.
• Du vil indgå i samarbejdet på lige niveau med de øvrige kollegaer.
• Rejse aktivitet kan forekomme.

Du vil komme til at sidde på IXP Datas hovedkontor i Køge i teknisk afdelingen.
Har du spørgsmål vedr. jobbet, kan du kontakte Jan F. Jakobsen på e-mail: jfj@ixpdata.com

Ansøgning og udførligt CV sendes til IXP Datas HR-afdeling: hr@ixpdata.com

Vi gennemgår og behandler løbende ansøgninger frem til ansøgningsfristen.

2018-01-24T02:00:31.670 Er du god til at tale med IT-administratorer der har behov for hjælp? Motiveres du af at tingene begynder at virke igen ude hos kunderne? Søger du nye faglige udfordringer, spændende opgaver og en alsidig hverdag? Så er det måske dig, vi søger til vores tekniske afdeling! Vi søger en dygtig it-support konsulent, som kan supportere vores kunder med EasyInstall, software pakker, Windows images og Mobile Device Management. Du kommer til at arbejde tæt sammen med vores udviklings afdeling. Du kan nikke genkendende til en eller flere af de følgende teknologier: Microsoft Windows server og workstation, Android, Apple iOS MacOS på administrator niveau.Deployment og software distribution. Du har evt. erfaring med EasyInstall eller tilsvarende system. Du skal være præsentabel, god til at tale og skrive dansk og engelsk på teknisk niveau. Vi tænker, at du skal: Håndterer support sager i vores helpdesk system. Udarbejde software pakke og images. Foretage kunde installationer. Foretage kunde workshops. Fortage online demoer for mulige nye kunder. Teste og dokumenterer EasyInstall. Har kørekort til personbil og villig til at anvende egen bil. Som person er du møde stabil, engageret og struktureret, og du kan bevare overblikket, selvom der er mange, der har brug for din hjælp i løbet af en dag. Vi kan tilbyde: Et alsidigt job med spændende udfordringer og mulighed for personlig og faglig udvikling. Dygtige og engagerede kolleger i et uformelt arbejdsmiljø. Store muligheder for at præge dit jobindhold. Du vil indgå i samarbejdet på lige niveau med de øvrige kollegaer. Rejse aktivitet kan forekomme. Du vil komme til at sidde på IXP Datas hovedkontor i Køge i teknisk afdelingen.Har du spørgsmål vedr. jobbet, kan du kontakte Jan F. Jakobsen på e-mail: jfj@ixpdata.com Ansøgning og udførligt CV sendes til IXP Datas HR-afdeling: hr@ixpdata.com Vi gennemgår og behandler løbende ansøgninger frem til ansøgningsfristen.11Jobnet44fd3034100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-01-23T00:00:0000110EuropaDanmarkEuropaDanmarkSjælland & øerSydsjælland inkl. MønStevnsEuropaDanmarkSjælland & øerMidtsjællandKøge3022410IXP DATA ApS11Brogade 19L, 1.4600KøgeDKDanmarkORS/blank.png155.4546580012.18324990
hr@ixpdata.comDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent494033JobNet46942691000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=44fd3034https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=44fd3034https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=44fd3034&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=44fd3034&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale213115Systemadministrator1IT351308149hr@ixpdata.comhr@ixpdata.comDKDanmarkDKDanmark329921018IT Servicedesk medarbejdere søges til Høje-Taastrup KommuneRobot Vil du være med til at løfte vores IT-service op til et nyt niveau? Så har vi måske jobbet for dig!Har du erfaring med god kundeservice, hvor du er med til at skabe det store overblik og stadig har øje for detaljen? Så læs endelig videre. Høje-Taastrup Kommune (HTK) er inde i en rivende udvikling, hvor fokus på vækst, udvikling og dynamik er i højsædet. Den IT-strategiske udvikling, drift og support er forankret i kommunens centrale IT- og Digitaliseringsafdeling, hvor 20 fuldtidsansatte på professionelt niveau, spiller hinanden gode . HTK har besluttet at insource IT-Servicedesk primo 2019 og søger derfor nye kolleger til funktionen. Dermed får du stor indflydelse på den kommende måde, vi skal arbejde på i Servicedesken. IT-Servicedesk er single point of contact for brugere af kommunens IT- og telefonisystemer. Vi hjælper dagligt ansatte, hvis de har spørgsmål til eller problemer med kommunens it-systemer. IT-Servicedesk modtager ca. 15.000 henvendelser om året, og brugerhenvendelserne kommer via telefon, mail, personlig henvendelse eller HTK s kommende webportal. Jobbet Dit primære arbejdsområde vil bestå i at modtage og behandle henvendelser fra HTK s ansatte. Vi har fokus på den gode sagsbehandling i form af god service, effektiv sagsbehandling og kompetent sagsløsning. Vi lægger vægt på at: du kan arbejde selvstændigt og trives i en travl hverdag, hvor den konkrete sagsbehandling fylder det meste af din dag, du er serviceminded, fleksibel og indstillet på at udvikle dig i en dynamisk afdeling du har lyst til og har erfaring med kundeservice, du har erfaring med Windows, samt Office pakken (Office365) gerne på superbruger niveau, du har kendskab til Ipads og mobiltelefoner, du er god til at formulere dig klart og præcist på dansk, både skriftligt og mundtligt, du er god til at dokumentere og arbejde systematisk, du har gode samarbejdsevner, og bidrager konstruktivt ind i et team. Din baggrund Vi foretrækker, at du har haft en karriere med kundeservice som den røde tråd. Din erfaring med kundeservice kommer f. eks. fra en tidligere stilling i en Servicedesk eller lignende. Vi tilbyder en udfordrende og spændende hverdag med et godt arbejdsmiljø og gode kollegaer en arbejdsplads med respekt for balancen mellem arbejde og privatliv en centralt beliggende arbejdsplads tæt på offentlige transportmidler - og så det praktiske Din arbejdstid er 37 timer om ugen. Ansættelse sker efter overenskomst mellem KL og den relevante faglige organisation. Stillingerne er ledig til besættelse snarest muligt. Du skal sende din ansøgning, bilag samt CV senest den 14. december 2018. Vi ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen. Du kan læse mere om os på www.htk.dk Yderligere oplysninger fås ved henvendelse til IT- og Digitaliseringschef Ren Hasly via mail reneha@htk.dk eller telefon 21 53 48 13.Vil du være med til at løfte vores IT-service op til et nyt niveau? Så har vi måske jobbet for dig!Har du erfaring med god kundeservice, hvor du er med til at skabe det store overblik og stadig har øje for detaljen? Så læs endelig videre. 
 
Høje-Taastrup Kommune (HTK) er inde i en rivende udvikling, hvor fokus på vækst, udvikling og dynamik er i højsædet. Den IT-strategiske udvikling, drift og support er forankret i kommunens centrale IT- og Digitaliseringsafdeling, hvor 20 fuldtidsansatte på professionelt niveau, ”spiller hinanden gode”.
 
HTK har besluttet at insource IT-Servicedesk primo 2019 og søger derfor nye kolleger til funktionen. Dermed får du stor indflydelse på den kommende måde, vi skal arbejde på i Servicedesken.
 
IT-Servicedesk er ”single point of contact” for brugere af kommunens IT- og telefonisystemer. Vi hjælper dagligt ansatte, hvis de har spørgsmål til eller problemer med kommunens it-systemer. IT-Servicedesk modtager ca. 15.000 henvendelser om året, og brugerhenvendelserne kommer via telefon, mail, personlig henvendelse eller HTK´s kommende webportal.
  
Jobbet 
Dit primære arbejdsområde vil bestå i at modtage og behandle henvendelser fra HTK´s ansatte.
Vi har fokus på den gode sagsbehandling i form af god service, effektiv sagsbehandling og kompetent sagsløsning.    

Vi lægger vægt på at: 

   • du kan arbejde selvstændigt og trives i en travl hverdag, hvor den konkrete sagsbehandling fylder det meste af din dag,
   • du er serviceminded, fleksibel og indstillet på at udvikle dig i en dynamisk afdeling 
   • du har lyst til og har erfaring med kundeservice, 
   • du har erfaring med Windows, samt Office pakken (Office365) gerne på superbruger niveau,
   • du har kendskab til Ipads og mobiltelefoner,
   • du er god til at formulere dig klart og præcist på dansk, både skriftligt og mundtligt, 
   • du er god til at dokumentere og arbejde systematisk, 
   • du har gode samarbejdsevner, og bidrager konstruktivt ind i et team. 

Din baggrund 
Vi foretrækker, at du har haft en karriere med kundeservice som den røde tråd. Din erfaring med kundeservice kommer f. eks. fra en tidligere stilling i en Servicedesk eller lignende. 
 
Vi tilbyder 

   • en udfordrende og spændende hverdag med et godt arbejdsmiljø og gode kollegaer 
   • en arbejdsplads med respekt for balancen mellem arbejde og privatliv
   • en centralt beliggende arbejdsplads tæt på offentlige transportmidler 

- og så det praktiske  
Din arbejdstid er 37 timer om ugen. Ansættelse sker efter overenskomst mellem KL og den relevante faglige organisation.
 
Stillingerne er ledig til besættelse snarest muligt. 
Du skal sende din ansøgning, bilag samt CV senest den 14. december 2018.
 
Vi ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.  
 
Du kan læse mere om os på www.htk.dk
Yderligere oplysninger fås ved henvendelse til IT- og Digitaliseringschef René Hasly via mail reneha@htk.dk eller telefon 21 53 48 13.  

Høje-Taastrup KommuneHøje-Taastrup2018-11-30T00:00:002018-12-14T00:00:00
329921661IT-medarbejder på EUC NordvestsjællandRobot It-medarbejder til EUC Nordvestsjælland EUC Nordvestsjælland søger en dygtig og engageret medarbejder til skolens it-service, der servicerer skolens medarbejdere, elever og kursister. Om jobbet Vi tilbyder et travlt job i et miljø med vidt forskellige undervisningskulturer indenfor erhvervsuddannelser, erhvervsgymnasiale uddannelser, AMU- og efteruddannelser samt administration, hvor it er en integreret del af det daglige arbejde. Du bliver en del af vores it-team, som er bindeleddet mellem skolens mange it-systemer og brugere i hverdagen. Dagene er sjældent ens, og opgaverne er mangeartede. Om digVi forventer, at du: har en relevant it-uddannelse suppleret med certificeringer trives med at arbejde i et åbent miljø arbejder selvstændigt og tager initiativ til at løse opgaverne har ordenssans og er god til at planlægge sætter pris på service og har et udpræget servicegen er god til at kommunikere tekniske detaljer til brugerne trives med it-driftsopgaver både telefonisk og on-site finder det helt naturligt at dokumentere implementerede løsninger er stærk inden for MS Office-pakken med et kendskab ud over det sædvanlige kan sætte dig ind i UNI Login kan sætte dig ind i studierelevante- og administrative systemer på området har erfaring med SCCM og Imageudrulning har AD- og GPO-erfaring har almindelig forståelse for netværk har kørekort til personbil, da vi har flere lokationer Løn- og ansættelsesforhold Stillingen er på fuld tid med ansættelse i henhold til gældende overenskomst på området. Alle interesserede uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge. Vi glæder os til at modtage din ansøgning. Hør mere om jobbet hos Direktør Steffen Lund Tlf: 72 290 100 Husk at skrive i emnefeltet, hvilket job du søger.

It-medarbejder til EUC Nordvestsjælland

EUC Nordvestsjælland søger en dygtig og engageret medarbejder til skolens it-service, der servicerer skolens medarbejdere, elever og kursister.

Om jobbet
Vi tilbyder et travlt job i et miljø med vidt forskellige undervisningskulturer indenfor erhvervsuddannelser, erhvervsgymnasiale uddannelser, AMU- og efteruddannelser samt administration, hvor it er en integreret del af det daglige arbejde. Du bliver en del af vores it-team, som er bindeleddet mellem skolens mange it-systemer og brugere i hverdagen. Dagene er sjældent ens, og opgaverne er mangeartede.

Om dig
Vi forventer, at du:

  • har en relevant it-uddannelse suppleret med certificeringer
  • trives med at arbejde i et åbent miljø
  • arbejder selvstændigt og tager initiativ til at løse opgaverne
  • har ordenssans og er god til at planlægge
  • sætter pris på service og har et udpræget servicegen
  • er god til at kommunikere tekniske detaljer til brugerne
  • trives med it-driftsopgaver både telefonisk og ’on-site’
  • finder det helt naturligt at dokumentere implementerede løsninger
  • er stærk inden for MS Office-pakken med et kendskab ud over det sædvanlige
  • kan sætte dig ind i UNI Login
  • kan sætte dig ind i studierelevante- og administrative systemer på området
  • har erfaring med SCCM og Imageudrulning
  • har AD- og GPO-erfaring
  • har almindelig forståelse for netværk
  • har kørekort til personbil, da vi har flere lokationer

Løn- og ansættelsesforhold
Stillingen er på fuld tid med ansættelse i henhold til gældende overenskomst på området.

Alle interesserede uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning.

Hør mere om jobbet hos
Direktør Steffen Lund
Tlf: 72 290 100

Husk at skrive i emnefeltet, hvilket job du søger.

 

EUC Nordvestsjælland - hovedafdelingHolbæk2018-12-03T00:00:002018-12-14T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

IT Servicedesk medarbejdere søges til Høje-Taastrup Kommune

Høje-Taastrup Kommune

Høje-Taastrup
Vil du være med til at løfte vores IT-service op til et nyt niveau? Så har vi måske jobbet for dig!Har du erfaring med god kundeservice, hvor du er med til at skabe det store overblik og stadig har øje for detaljen? Så læs endelig videre. Høje-Taast...
Indrykket:30. november 2018
Udløbsdato:14. december 2018

IT-medarbejder på EUC Nordvestsjælland

EUC Nordvestsjælland - hovedafdeling

Holbæk
It-medarbejder til EUC Nordvestsjælland EUC Nordvestsjælland søger en dygtig og engageret medarbejder til skolens it-service, der servicerer skolens medarbejdere, elever og kursister. Om jobbet Vi tilbyder et travlt job i et miljø med vidt forskelli...
Indrykket:3. december 2018
Udløbsdato:14. december 2018