Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

IT-Supporter med flair for kundeservice og salg søges til ansættelse snarest

KIKKENBORGS DATASERVICE ApS søger en engageret IT-Supporter med flair for kundeservice og salg

Vi søger snarest muligt en dygtig og engageret IT supporter, der brænder for IT-support og kundeservice samt har forståelse for vigtigheden af at være firmaets ansigt udadtil.
Dine opgaver bliver at yde bred ITsupport til både store og små virksomheder samt private. Opgaverne spænder vidt fra printersupport hos private til netværksmigrering og serverleveringer.
Du vil med tiden også blive inddraget i implementering af nye IT-løsninger samt vedligeholdelse og udvikling af vores hostingcenter og netværk.

Om os:
Vi er et lille konsulentfirma i en stærk udvikling, vi har til huse i Holsted men har kunder i hele Danmark.
Vi har eget hostingcenter hvor vi tilbyder stort set alle former for hosting.
Vi er fiberudbyder og er i fuld gang med udrulning af fiber i lokalområdet.

Personlige og faglige kvalifikationer:

Vi leder efter en medarbejder, der kan arbejde selvstændig og tage initiativ til at løse opgaverne effektivt og med kvalitet i højsædet.
Du skal kunne bevare overblikket i kaotiske situationer.
Det er vigtigt du trives i et aktivt og travlt miljø og formår at holde mange bolde i luften samt at kunne omstille dig lynhurtigt til opgaverne.
Du er kvalitetsbevidst og du kan kommunikere med kunderne på deres niveau.
Du ser dig selv som stabil og fleksibel.

Det er et krav at du har kørekort.

 

Ansøgningen: Du er velkommen til at kontakte Sabine Kikkenborg på mail sm@kbds.dk såfremt der ønskes yderligere oplysninger omkring stillingen. Dit CV og din ansøgning skal sendes via mail til sm@kbds.dk – vi holder løbende samtaler, og ansætter den rette når denne findes.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329751429Phoenix-7598f1a312018-01-31T19:29:32.933IT-Supporter med flair for kundeservice og salg søges til ansættelse snarest

KIKKENBORGS DATASERVICE ApS søger en engageret IT-Supporter med flair for kundeservice og salg

Vi søger snarest muligt en dygtig og engageret IT supporter, der brænder for IT-support og kundeservice samt har forståelse for vigtigheden af at være firmaets ansigt udadtil.
Dine opgaver bliver at yde bred ITsupport til både store og små virksomheder samt private. Opgaverne spænder vidt fra printersupport hos private til netværksmigrering og serverleveringer.
Du vil med tiden også blive inddraget i implementering af nye IT-løsninger samt vedligeholdelse og udvikling af vores hostingcenter og netværk.

Om os:
Vi er et lille konsulentfirma i en stærk udvikling, vi har til huse i Holsted men har kunder i hele Danmark.
Vi har eget hostingcenter hvor vi tilbyder stort set alle former for hosting.
Vi er fiberudbyder og er i fuld gang med udrulning af fiber i lokalområdet.

Personlige og faglige kvalifikationer:

Vi leder efter en medarbejder, der kan arbejde selvstændig og tage initiativ til at løse opgaverne effektivt og med kvalitet i højsædet.
Du skal kunne bevare overblikket i kaotiske situationer.
Det er vigtigt du trives i et aktivt og travlt miljø og formår at holde mange bolde i luften samt at kunne omstille dig lynhurtigt til opgaverne.
Du er kvalitetsbevidst og du kan kommunikere med kunderne på deres niveau.
Du ser dig selv som stabil og fleksibel.

Det er et krav at du har kørekort.

 

Ansøgningen: Du er velkommen til at kontakte Sabine Kikkenborg på mail sm@kbds.dk såfremt der ønskes yderligere oplysninger omkring stillingen. Dit CV og din ansøgning skal sendes via mail til sm@kbds.dk – vi holder løbende samtaler, og ansætter den rette når denne findes.

2018-03-29T00:50:37.240 KIKKENBORGS DATASERVICE ApS søger en engageret IT-Supporter med flair for kundeservice og salg Vi søger snarest muligt en dygtig og engageret IT supporter, der brænder for IT-support og kundeservice samt har forståelse for vigtigheden af at være firmaets ansigt udadtil. Dine opgaver bliver at yde bred ITsupport til både store og små virksomheder samt private. Opgaverne spænder vidt fra printersupport hos private til netværksmigrering og serverleveringer.Du vil med tiden også blive inddraget i implementering af nye IT-løsninger samt vedligeholdelse og udvikling af vores hostingcenter og netværk. Om os: Vi er et lille konsulentfirma i en stærk udvikling, vi har til huse i Holsted men har kunder i hele Danmark. Vi har eget hostingcenter hvor vi tilbyder stort set alle former for hosting. Vi er fiberudbyder og er i fuld gang med udrulning af fiber i lokalområdet. Personlige og faglige kvalifikationer: Vi leder efter en medarbejder, der kan arbejde selvstændig og tage initiativ til at løse opgaverne effektivt og med kvalitet i højsædet.Du skal kunne bevare overblikket i kaotiske situationer.Det er vigtigt du trives i et aktivt og travlt miljø og formår at holde mange bolde i luften samt at kunne omstille dig lynhurtigt til opgaverne.Du er kvalitetsbevidst og du kan kommunikere med kunderne på deres niveau.Du ser dig selv som stabil og fleksibel. Det er et krav at du har kørekort. Ansøgningen: Du er velkommen til at kontakte Sabine Kikkenborg på mail sm@kbds.dk såfremt der ønskes yderligere oplysninger omkring stillingen. Dit CV og din ansøgning skal sendes via mail til sm@kbds.dk vi holder løbende samtaler, og ansætter den rette når denne findes.11Jobnet7598f1a3100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-03-28T00:00:0000110EuropaDanmarkEuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandVejenEuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandEsbjerg3094773KIKKENBORGS DATASERVICE ApS11Søndergade 236670HolstedDKDanmark155.509132708.91729040
sm@kbds.dkDKDanmarkAdvertiser
8Fuldtid46Permanent516382JobNet47565001000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=7598f1a3https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=7598f1a3https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=7598f1a3&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=7598f1a3&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/IT_Ingenioer_og_energi/IT/10.jpgEr du en fagligt stærk IT-konsulent?12008001Dansk3Læse/ tale213116IT-konsulent1IT352656683Sabine Kikkenborgsm@kbds.dkAdvertiserAdvertiser329915729Forretningsorienteret CRM KonsulentRobot Forretningsorienteret CRM KonsulentLINAK vækster, og derfor søger vi endnu en CRM konsulent der kan styrke vores tekniske kompetencer internt. Hovedopgaven vil bestå af konsulentopgaver indenfor Microsoft Dynamics 365, samt tilpasning og konfiguration af denne. Du vil samarbejde med vores nuværende CRM konsulent, teknisk IT og forretningsansvarlige om at implementere værdiskabende og pålidelige løsninger. Derudover vil du også indgå i integrationsprojekter med relaterede applikationer, eksempelvis Business Intelligence og ERP. Dit team, BI CRM, er placeret i LINAKs corporate IT enhed og består af 4 personer som varetager applikationsansvaret for CRM og Business Intelligence globalt. Primære arbejdsopgaver: Deltagelse I CRM relaterede projekter Konfiguration af Microsoft Dynamics CRM Tekniske test og udvikling af CRM løsninger til organisationen CRM sparring og support (2-3. level) til organisationen Bindeled til ekstern partner ved brug af service aftale Du: har en IT-relateret uddannelse på minimum bachelor niveau er analytisk og struktureret. Såvel i udviklings-, test-, og dokumentationsproces er det væsentligt at der arbejdes struktureret. har forretningsforståelse. Det er en forudsætning at man forstår forretningens behov for at skabe optimale løsninger. Ligeså en fordel når man skal inspirere forretning om applikationens funktioner. har gode samarbejdsevner. Dagligdagen vil være en blanding af teknisk fordybelse og involvering I projekter med interessenter fra såvel IT, forretning og eksterne samarbejdspartnere. LINAK god arbejdsplads faglige udfordringer2 Vi er markedsledende, sætter kunden i første række og udfordrer status quo. Dette giver os mange spændende faglige udfordringer og vi overvejer altid hvordan vi kan gøre vores arbejde mere effektivt og innovativt. Samtidig prioriterer vi en fornuftig balance mellem arbejdsliv og privatliv, hvor du er omgivet af erfarne og fagligt stærke kolleger i en team-orienteret kultur, og hvor samarbejde og fleksibilitet er i højsædet. Hvis du har spørgsmål er du velkommen til at kontakte Thomas F. B. Damsgaard, Senior Manager, BI CRM, på tlf. 7315 1736. Vi vurderer ansøgninger løbende, og stillingen lukkes, når den rette kandidat er fundet. Eventuelle ansøgningsfrister er systemgenererede og ikke fastsat af LINAK. LINAK A S Group Headquarters Smedevænget 8, Guderup, 6430 Nordborg

Forretningsorienteret CRM Konsulent
LINAK vækster, og derfor søger vi endnu en CRM konsulent der kan styrke vores tekniske kompetencer internt. Hovedopgaven vil bestå af konsulentopgaver indenfor Microsoft Dynamics 365, samt tilpasning og konfiguration af denne.

Du vil samarbejde med vores nuværende CRM konsulent, teknisk IT og forretningsansvarlige om at implementere værdiskabende og pålidelige løsninger. Derudover vil du også indgå i integrationsprojekter med relaterede applikationer, eksempelvis Business Intelligence og ERP. Dit team, BI & CRM, er placeret i LINAKs corporate IT enhed og består af 4 personer som varetager applikationsansvaret for CRM og Business Intelligence globalt.

Primære arbejdsopgaver:

  • Deltagelse I CRM relaterede projekter
  • Konfiguration af Microsoft Dynamics CRM
  • Tekniske test og udvikling af CRM løsninger til organisationen
  • CRM sparring og support (2-3. level) til organisationen
  • Bindeled til ekstern partner ved brug af service aftale

Du:

  • har en IT-relateret uddannelse på minimum bachelor niveau
  • er analytisk og struktureret. Såvel i udviklings-, test-, og dokumentationsproces er det væsentligt at der arbejdes struktureret.
  • har forretningsforståelse. Det er en forudsætning at man forstår forretningens behov for at skabe optimale løsninger. Ligeså en fordel når man skal inspirere forretning om applikationens funktioner.
  • har gode samarbejdsevner. Dagligdagen vil være en blanding af teknisk fordybelse og involvering I projekter med interessenter fra såvel IT, forretning og eksterne samarbejdspartnere.

LINAK = god arbejdsplads × faglige udfordringer2
Vi er markedsledende, sætter kunden i første række og udfordrer status quo. Dette giver os mange spændende faglige udfordringer og vi overvejer altid hvordan vi kan gøre vores arbejde mere effektivt og innovativt. Samtidig prioriterer vi en fornuftig balance mellem arbejdsliv og privatliv, hvor du er omgivet af erfarne og fagligt stærke kolleger i en team-orienteret kultur, og hvor samarbejde og fleksibilitet er i højsædet.  

Hvis du har spørgsmål er du velkommen til at kontakte Thomas F. B. Damsgaard, Senior Manager, BI & CRM, på tlf. 7315 1736.

Vi vurderer ansøgninger løbende, og stillingen lukkes, når den rette kandidat er fundet. Eventuelle ansøgningsfrister er systemgenererede og ikke fastsat af LINAK.

LINAK A/S
Group Headquarters
Smedevænget 8, Guderup,
6430 Nordborg

LINAK A/SKolding2018-11-21T00:00:002019-01-16T00:00:00
329899742IT SupporterRobot IT Supporter PowerPeople søger for Kunde IT Supportere til Vikariater i Fredericia Kolding Horsens og Omegn. Vi søger pt IT Supporter eller lign. til IT Support opgaver. Opgaverne der skal løses er 1. Level Support On Site support Opsætning af IT udstyr Konfiguration af IT Udstyr Om dig. Uddannet IT Supporter eller lign. IT relevant uddannelse Erfaring med 1. level tlf support Serviceminded Kan arbejde selvstændigt og indgå i et team. Nyder at tale med kunder både i telefonen eller face to face Kan fremvise straffeattest Lyder jobbet som noget for dig så send os en ansøgning. Har du ikke hørt fra os ved opslagets udløb er du desværre ikke kommet i betragtning.

IT Supporter

PowerPeople søger for Kunde IT Supportere til Vikariater i Fredericia/Kolding/Horsens og Omegn.

Vi søger pt IT Supporter eller lign. til IT Support opgaver.

 

Opgaverne der skal løses er 

  • 1. Level Support 
  • On Site support 
  • Opsætning af IT udstyr
  • Konfiguration af IT Udstyr 

Om dig. 

  • Uddannet IT Supporter eller lign. IT relevant uddannelse
  • Erfaring med 1. level tlf support 
  • Serviceminded
  • Kan arbejde selvstændigt og indgå i et team. 
  • Nyder at tale med kunder både i telefonen eller face to face
  • Kan fremvise straffeattest

 

Lyder jobbet som noget for dig så send os en ansøgning.

 

Har du ikke hørt fra os ved opslagets udløb er du desværre ikke kommet i betragtning. 

POWER PEOPLE DANMARK ApS2018-10-23T00:00:002018-12-22T00:00:00
329924890Senior IT ConsultantRobot Are you passionate about IT and business? And are you motivated about developing and maturing a technology landscape that enables us to deliver the right LEGO bricks for children around the globe? Come join our team of passionate and experienced people working on innovating our supply chain platform! Join Business Technology to secure efficient demand planning At our headquarters in Billund, you will join an agile development team of 10 colleagues plus our offshore development teams in India and Mauritius. Our mission is to support the global demand planning and management areas with end-to-end IT products and services within SAP APO, SAP IP and AWS Cloud. We do so by developing and innovating our SAP technology platform and applications that allow them to do what they do best: forecasting. You will be responsible for driving the SAP delivery process and building bridges between your team and the business. Thus, you will help ensuring that the LEGO brand is brought to life in the most efficient and cost-effective way. This means that you: • Communicate with the Global Demand Planning and Management areas to gain insight on IT use and needs and advise on whether IT requests are feasible. • Translate insights into development plans for our SAP APO, SAP IP and AWS Cloud applications and other IT technology solutions in close collaboration with our Scrum Masters and Developers. • Participate in prototyping, creation of functional design specification data and function mapping. • Support documentation of new processes and training material just as you support training on applications and end-user tools. A caring IT family with creative ideas We are building the supply chain platform and processes of the future. Thus, your experienced and enthusiastic colleagues always look for new and innovative ideas to make a difference for our colleagues and the lives of children. We always do that little extra, not because we have to, but because we care. Experienced IT Consultant with strong collaboration skills With your motivation for delivering strong results, you actively seek opportunities for improving our SAP platform. You are always curious to see what tomorrow brings and have the desire to learn new skills and develop with us on our journey to innovate our future supply chain platform. Moreover, you have a strong ability to understand complex system landscape configurations as well as business structures and processes in a full value-chain company. You also bring: • 3-5 years experience in implementing supply chain management (SCM) solutions, preferably with SAP APO applications as an IT consultant. • Experience with design and development of SCM processes and products through agile methods. • The ability to travel 15-20 days per year to collaborate with international colleagues from Global Demand Planning and Management areas as well as others in the LEGO Group. • Fluency in English and good communication and facilitation skills, enabling you to reach out to your stakeholders and collaborate to find and develop optimal solutions. Bringing it to life Essentially, you will help us become more efficient and cost-effective. So, you will be a really important player and have the opportunity to grow whether you with time want to specialize or get more responsibility, says Senior Manager Helle Sloth Lorenzen. Join the global LEGO® family In the LEGO Group, we succeed together, and you will be part of a global family where you can use your creativity and enjoy a fun working environment. We look forward to receiving your application. Please remember to attach your cover letter and a current CV in English. If you would like to know more about the position, please contact Senior Manager Helle Sloth Lorenzen on 45 79505605. We do not have application deadlines on any of our positions. We take candidates into the recruitment process continuously and fill the position once we have found the right candidate.

Are you passionate about IT and business?

And are you motivated about developing and maturing a technology landscape that enables us to deliver the right LEGO bricks for children around the globe?

Come join our team of passionate and experienced people working on innovating our supply chain platform!

Join Business Technology to secure efficient demand planning

At our headquarters in Billund, you will join an agile development team of 10 colleagues plus our offshore development teams in India and Mauritius. Our mission is to support the global demand planning and management areas with end-to-end IT products and services within SAP APO, SAP IP and AWS Cloud.

We do so by developing and innovating our SAP technology platform and applications that allow them to do what they do best: forecasting.

You will be responsible for driving the SAP delivery process and building bridges between your team and the business. Thus, you will help ensuring that the LEGO brand is brought to life in the most efficient and cost-effective way. This means that you:

• Communicate with the Global Demand Planning and Management areas to gain insight on IT use and needs and advise on whether IT requests are feasible.

• Translate insights into development plans for our SAP APO, SAP IP and AWS Cloud applications and other IT technology solutions in close collaboration with our Scrum Masters and Developers.

• Participate in prototyping, creation of functional design specification data and function mapping.

• Support documentation of new processes and training material just as you support training on applications and end-user tools.

A caring IT family with creative ideas

We are building the supply chain platform and processes of the future. Thus, your experienced and enthusiastic colleagues always look for new and innovative ideas to make a difference for our colleagues and the lives of children. We always do that little extra, not because we have to, but because we care.

Experienced IT Consultant with strong collaboration skills

With your motivation for delivering strong results, you actively seek opportunities for improving our SAP platform. You are always curious to see what tomorrow brings and have the desire to learn new skills and develop with us on our journey to innovate our future supply chain platform.

Moreover, you have a strong ability to understand complex system landscape configurations as well as business structures and processes in a full value-chain company.

You also bring:

• 3-5+ years’ experience in implementing supply chain management (SCM) solutions, preferably with SAP APO applications as an IT consultant.

• Experience with design and development of SCM processes and products through agile methods.

• The ability to travel 15-20 days per year to collaborate with international colleagues from Global Demand Planning and Management areas as well as others in the LEGO Group.

• Fluency in English and good communication and facilitation skills, enabling you to reach out to your stakeholders and collaborate to find and develop optimal solutions.

Bringing it to life

“Essentially, you will help us become more efficient and cost-effective. So, you will be a really important player and have the opportunity to grow – whether you with time want to specialize or get more responsibility,” says Senior Manager Helle Sloth Lorenzen.

Join the global LEGO® family

In the LEGO Group, we succeed together, and you will be part of a global family where you can use your creativity and enjoy a fun working environment. We look forward to receiving your application. Please remember to attach your cover letter and a current CV in English.

If you would like to know more about the position, please contact Senior Manager Helle Sloth Lorenzen on +45 79505605.

We do not have application deadlines on any of our positions. We take candidates into the recruitment process continuously and fill the position once we have found the right candidate.

LEGO SYSTEM A/SVejle2018-12-08T00:00:002018-12-21T00:00:00
329924104Passionate and enabling IT ConsultantRobot Are you a passionate person and strong communicator who thrives being the link between IT and Business? And would you like to help build new Business Capabilities by enabling the software and new business processes together with an awesome team in LEGO®? Come join a our team of passionate and experienced people and set your mark on your career as well as our supply chain planning platform. As an IT Consultant, you will join our Manufacturing and Supply Chain Technologies department, which delivers end-to-end digital IT products and services to the COO executive leadership team. You will be working within our Demand Planning Team, and end-to-end product line supporting the LEGO Business with technology products and services to handle the business areas of Demand Planning and Demand Management. In your role, you will: • Participate in projects by completing tasks as prioritized by the Product Owner. • Participate in prototyping, creation of functional design specifications, data and function mapping. • Help customise and develop solutions and provide support in the form of advice and analysis of user operational issues and use the analysis to formulate a resolution. • Support documentation of new processes and training material. • Support training on applications or end user tools. • Be travelling up to 25 days a year. Passionate colleagues and thinking out of the box You will play a key role in Business Technology, where you join a group of experienced and enthusiastic colleagues, who design, develop and maintain our IT global solutions. Stepping into a culturally diverse team, you will get every chance to develop your skills to the next level, professionally and personally. In our culture, we value imagination, creativity, learning, fun, quality and caring and we will therefore naturally also encourage you to come up with new ideas and thinking out of the box in the way we use our IT solutions. Our tone is quite informal, our work environment is flexible and trustful, and we love people who take initiative, are passionate and like to learn new things. Experience as the link between IT and the business To succeed in this position, you are an excellent communicator who can build relations with anyone across functions, levels and departments. In addition to this, you should be able to convey concepts to both technical and functional teams as you will be working with various stakeholder groups. Working in a team comes natural to you but you re also autonomous in the approach to your tasks so you can plan and prioritise your work accordingly. We imagine, you have: • Some years of experience as an IT Consultant or similar • A relevant degree within IT Communications, Computer Science, Engineering, Business or equivalent. • Experience working with an agile setup. • Some years of experience in implementing SCM solutions. • It is an advantage to have experience with SAP APO applications. • Excellent English skills. Bringing it to life If you are looking for a challenging position within a global technology organization in transition, this is the opportunity for you. You understand how technology enable business processes and you find strong energy delivering value to business partners. Says Senior Manager, Helle Sloth Lorenzen. Join the global LEGO® family In the LEGO Group, we succeed together! You will be part of a global family, where you will collaborate across the LEGO community. We look very much forward to reading your application. Please remember to attach your application and a current CV in English. If you would like to know more about the position, please call Senior Manager, Helle Sloth Lorenzen, on tel. 29 22 87 21. We do not have application deadlines on any of our positions. We take candidates into the recruitment process continuously and close the position down once we have found the right candidate.

Are you a passionate person and strong communicator who thrives being the link between IT and Business?

And would you like to help build new Business Capabilities by enabling the software and new business processes together with an awesome team in LEGO®?

Come join a our team of passionate and experienced people and set your mark on your career as well as our supply chain planning platform.

As an IT Consultant, you will join our Manufacturing and Supply Chain Technologies department, which delivers end-to-end digital IT products and services to the COO executive leadership team. You will be working within our Demand Planning Team, and end-to-end product line supporting the LEGO Business with technology products and services to handle the business areas of Demand Planning and Demand Management.

In your role, you will:

• Participate in projects by completing tasks as prioritized by the Product Owner.

• Participate in prototyping, creation of functional design specifications, data and function mapping.

• Help customise and develop solutions and provide support in the form of advice and analysis of user/operational issues and use the analysis to formulate a resolution.

• Support documentation of new processes and training material.

• Support training on applications or end user tools.

• Be travelling up to 25 days a year.

Passionate colleagues and thinking out of the box

You will play a key role in Business Technology, where you join a group of experienced and enthusiastic colleagues, who design, develop and maintain our IT global solutions. Stepping into a culturally diverse team, you will get every chance to develop your skills to the next level, professionally and personally. In our culture, we value imagination, creativity, learning, fun, quality and caring and we will therefore naturally also encourage you to come up with new ideas and thinking out of the box in the way we use our IT solutions. Our tone is quite informal, our work environment is flexible and trustful, and we love people who take initiative, are passionate and like to learn new things.

Experience as the link between IT and the business

To succeed in this position, you are an excellent communicator who can build relations with anyone across functions, levels and departments. In addition to this, you should be able to convey concepts to both technical and functional teams as you will be working with various stakeholder groups. Working in a team comes natural to you but you’re also autonomous in the approach to your tasks so you can plan and prioritise your work accordingly.

We imagine, you have:

• Some years of experience as an IT Consultant or similar

• A relevant degree within IT & Communications, Computer Science, Engineering, Business or equivalent.

• Experience working with an agile setup.

• Some years of experience in implementing SCM solutions.

• It is an advantage to have experience with SAP APO applications.

• Excellent English skills.

Bringing it to life

“If you are looking for a challenging position within a global technology organization in transition, this is the opportunity for you. You understand how technology enable business processes and you find strong energy delivering value to business partners.” Says Senior Manager, Helle Sloth Lorenzen.

Join the global LEGO® family

In the LEGO Group, we succeed together! You will be part of a global family, where you will collaborate across the LEGO community. We look very much forward to reading your application. Please remember to attach your application and a current CV in English.

If you would like to know more about the position, please call Senior Manager, Helle Sloth Lorenzen, on tel. 29 22 87 21.

We do not have application deadlines on any of our positions. We take candidates into the recruitment process continuously and close the position down once we have found the right candidate.

LEGO SYSTEM A/SVejle2018-12-06T00:00:002018-12-20T00:00:00
329926312Head of SEORobot Hos OnlinePartners søger vi en passioneret og erfaren SEO-specialist, der kan stå i spidsen for et team, som brænder for online marketing og for at skabe fremragende resultater for vores kunder. Du bliver den rollemodel, som proaktivt kan udfordre, motivere og inspirere til kontinuerligt at søge nye veje til de bedste løsninger, der sikrer vækst og bringer vores kunder i front. Som Head of SEO bliver du en vigtig sparringspartner for forretningsudviklere og andre kollegaer hos OnlinePartners. Det er derfor et must, at du holder dig opdateret på den nyeste viden inden for området, så du altid er på forkant med de nyeste teknologier. Dine opgaver og ansvarsområder Kontinuerlig udvikling af teamets kompetencer og vidensniveau Hands-on SEO - herunder bl.a. SEO-handlingsplaner, søgeordsstrategier og potentialeanalyser Projektledelse og kundedialog med egen kundeportefølje Afholdelse af SEO-workshops og møder med både kunder og kollegaer Vi tilbyder Et spændende job der tager din egen personlige og faglige udvikling til nye højder En hverdag i et spændende og ambitiøst digitalt marketing bureau, hvor tingene går stærkt, og der er kort fra id til handling Masser af faglige udfordringer Dejlige kollegaer og en sød kontorhund Gode karrieremuligheder i takt med øgede kompetencer og vidensniveau Lækker frokostordning Massage-ordning En uformel organisation hvor alle har indflydelse på virksomheden Løn efter kvalifikationer Bordtennis og diverse sociale arrangementer Se mere om OnlinePartners her https: www.onlinepartners.dk om-os og https: www.onlinepartners.dk om-os karriere Vi forventer, at du har et solidt og praktisk kendskab til SEO kan dokumentere skabte SEO-resultater - gerne fra forskellige cases har indgående kendskab til relevante værktøjer på markedet, som du effektivt kan bruge i kundernes løsninger holder dig opdateret på nyeste viden inden for dit felt brænder for at indgå i den operationelle drift sammen med dine kollegaer Pionerånd, humor og vinderkultur præger hverdagen Hos OnlinePartners går vi gerne forrest i branchen og er med til at præsentere nyeste viden. Det gør vi blandt andet via vores konference, SEOday, samt vores SEO Business Diploma-uddannelse. Du bliver tilbudt et job i en virksomhed, der er first movers og tør udfordre de traditionelle metoder. Vi sætter barrieren højt og er motiveret og drevet af at skabe succes gennem nye løsninger. For dig betyder det en karrieremulighed ud over det sædvanlige. Din ansøgning Finder du jobbet interessant, så send CV og ansøgning snarest. Har du har spørgsmål til stillingen, så kontakt venligst CEO Rune Hansen på e-mail: rune@onlinepartners.dk eller på tlf.: 45 26 74 01 09

Hos OnlinePartners søger vi en passioneret og erfaren SEO-specialist, der kan stå i spidsen for et team, som brænder for online marketing og for at skabe fremragende resultater for vores kunder. Du bliver den rollemodel, som proaktivt kan udfordre, motivere og inspirere til kontinuerligt at søge nye veje til de bedste løsninger, der sikrer vækst og bringer vores kunder i front.

Som Head of SEO bliver du en vigtig sparringspartner for forretningsudviklere og andre kollegaer hos OnlinePartners. Det er derfor et must, at du holder dig opdateret på den nyeste viden inden for området, så du altid er på forkant med de nyeste teknologier.

Dine opgaver og ansvarsområder

  • Kontinuerlig udvikling af teamets kompetencer og vidensniveau
  • Hands-on SEO - herunder bl.a. SEO-handlingsplaner, søgeordsstrategier og potentialeanalyser
  • Projektledelse og kundedialog med egen kundeportefølje
  • Afholdelse af SEO-workshops og møder med både kunder og kollegaer

Vi tilbyder

  • Et spændende job der tager din egen personlige og faglige udvikling til nye højder
  • En hverdag i et spændende og ambitiøst digitalt marketing bureau, hvor tingene går stærkt, og der er kort fra idé til handling
  • Masser af faglige udfordringer
  • Dejlige kollegaer og en sød kontorhund
  • Gode karrieremuligheder i takt med øgede kompetencer og vidensniveau
  • Lækker frokostordning
  • Massage-ordning
  • En uformel organisation hvor alle har indflydelse på virksomheden
  • Løn efter kvalifikationer
  • Bordtennis og diverse sociale arrangementer
  • Se mere om OnlinePartners her https://www.onlinepartners.dk/om-os/ og https://www.onlinepartners.dk/om-os/karriere/ 

Vi forventer, at du

  • har et solidt og praktisk kendskab til SEO 
  • kan dokumentere skabte SEO-resultater - gerne fra forskellige cases
  • har indgående kendskab til relevante værktøjer på markedet, som du effektivt kan bruge i kundernes løsninger
  • holder dig opdateret på nyeste viden inden for dit felt
  • brænder for at indgå i den operationelle drift sammen med dine kollegaer

Pionerånd, humor og vinderkultur præger hverdagen

Hos OnlinePartners går vi gerne forrest i branchen og er med til at præsentere nyeste viden. Det gør vi blandt andet via vores konference, SEOday, samt vores SEO Business Diploma-uddannelse.

Du bliver tilbudt et job i en virksomhed, der er first movers og tør udfordre de traditionelle metoder. Vi sætter barrieren højt og er motiveret og drevet af at skabe succes gennem nye løsninger. For dig betyder det en karrieremulighed ud over det sædvanlige.

Din ansøgning

Finder du jobbet interessant, så send CV og ansøgning snarest.

Har du har spørgsmål til stillingen, så kontakt venligst CEO Rune Hansen på e-mail: rune@onlinepartners.dk eller på tlf.: +45 26 74 01 09

 

ONLINEPARTNERS ApSKolding2018-12-12T00:00:002019-02-05T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Forretningsorienteret CRM Konsulent

LINAK A/S

Kolding
Forretningsorienteret CRM KonsulentLINAK vækster, og derfor søger vi endnu en CRM konsulent der kan styrke vores tekniske kompetencer internt. Hovedopgaven vil bestå af konsulentopgaver indenfor Microsoft Dynamics 365, samt tilpasning og konfigurati...
Indrykket:21. november 2018
Udløbsdato:16. januar 2019

IT Supporter

POWER PEOPLE DANMARK ApS

IT Supporter PowerPeople søger for Kunde IT Supportere til Vikariater i Fredericia Kolding Horsens og Omegn. Vi søger pt IT Supporter eller lign. til IT Support opgaver. Opgaverne der skal løses er 1. Level Support On Site support Opsætning af IT ud...
Indrykket:23. oktober 2018
Udløbsdato:22. december 2018

Senior IT Consultant

LEGO SYSTEM A/S

Vejle
Are you passionate about IT and business? And are you motivated about developing and maturing a technology landscape that enables us to deliver the right LEGO bricks for children around the globe? Come join our team of passionate and experienced peo...
Indrykket:8. december 2018
Udløbsdato:21. december 2018

Passionate and enabling IT Consultant

LEGO SYSTEM A/S

Vejle
Are you a passionate person and strong communicator who thrives being the link between IT and Business? And would you like to help build new Business Capabilities by enabling the software and new business processes together with an awesome team in L...
Indrykket:6. december 2018
Udløbsdato:20. december 2018

Head of SEO

ONLINEPARTNERS ApS

Kolding
Hos OnlinePartners søger vi en passioneret og erfaren SEO-specialist, der kan stå i spidsen for et team, som brænder for online marketing og for at skabe fremragende resultater for vores kunder. Du bliver den rollemodel, som proaktivt kan udfordre, ...
Indrykket:12. december 2018
Udløbsdato:5. februar 2019