Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

IT-supporter med særligt blik for kommunikation og formidling

Trives du i et spændende, varieret og til tider udfordrende job, hvor du er solidt placeret ”midt i orkanens øje”? Har du samtidig en it-supporteruddannelse og gode kommunikative evner - så er stillingen i Servicedesk i it-afdelingen ved VIA University College, måske noget for dig.

Servicedesk fungerer som omdrejningspunktet for VIA IT og de mange it-ydelser, der benyttes af de ca. 60.000 personer, som VIA IT servicerer og samarbejder med. I Servicedesk vil du indgå i et team med 6 andre kolleger, hvor du vil få en central rolle i at sikre gode og stabile it-løsninger og oplevelser til brugerne.

Dine opgaver:

Dine arbejdsopgaver vil være mangfoldige og er rettet mod at understøtte brugen af it og udviklingen af digitalt attraktive, tidssvarende og eksperimenterende uddannelsesmiljøer.

De primære opgaver er at medvirke til at:

  • yde support til brugerne såvel skriftligt, telefonisk som vha. fjernsupport.
  • styrke viden og kompetenceudvikling.
  • skabe gennemsigtighed og overblik over VIAs mange digitale tilbud bl.a. ved at udvikle og vedligeholde informationer, vejledninger/videotutorials m.m.
  • sikre brugernes viden om VIA ITs ydelser bl.a. ved at informere gennem VIAs mange kommunikationskanaler.
  • koordinere tværgående opgaver internt i VIA IT i forbindelse med ændringer eller ved problemløsning (fx i forbindelse med nye eller ændrede it-løsninger).
  • modtage, kvalificere, fordele og monitorere henvendelser fra brugerne.

Dine kompetencer:

Den ideelle kandidat har følgende kompetencer:

  • Relevant videregående it-uddannelse. Alternativt anden uddannelse suppleret med it-kompetencer erhvervet på anden vis.
  • Du er en teknisk problemknuser, der er hurtig til at identificere brugernes behov og sætter en ære i at hjælpe dem videre
  • Du er en stærk formidler både i forhold til udarbejdelse af videotutorials, vejledninger, notater, udredninger m.m.
  • Du kan mestre dialog og kommunikation til mange og forskellige brugere - på såvel dansk som engelsk.
  • Du har kendskab til ITIL.
  • Du har et godt overblik, men samtidig et blik for detaljer i dit møde med brugerne og opgaveløsningen.
  • Du er kvalitetsbevidst, serviceminded, udadvendt og imødekommende.
  • Du arbejder systematisk, struktureret, grundigt og dokumenterende ud fra afdelingens procedurer og arbejdsgange.
  • Du tager ansvar og kan arbejde selvstændigt og samtidig besidde teamspirit.

OM VIA IT

VIA IT fungerer dels som it-afdeling for VIA University College, dels som it-afdeling for DMJX samt en række ungdoms- og erhvervsuddannelser i Midt- og Nordjylland. Samlet set servicerer VIA IT ca. 60.000 brugere fordelt på 45 adresser. Der er ca. 100 personer ansat i VIA IT.

VIA IT leverer en bred vifte af pædagogiske og tekniske it-ydelser – herunder vedligeholdelse af omkring 10.000 computere.

Løn- og ansættelsesforhold:

Stillingen er med tiltrædelse pr. 01.08.2019.

Tjenestested er: Hedeager 2, 8200 Aarhus N.
Løn– og ansættelsesforhold fastsættes efter gældende overenskomst inkl. pension.

Stillingen er på gennemsnitligt 37 timer ugentligt.

Servicedesk er åben i tidsrummet 7.30-15.30 mandag til fredag. Du indgår i den forbindelse i en vagtplan samtidig med, at der er en flexordning.

Der kan i enkelte situationer forekomme opgaver uden for normal arbejdstid og/eller på andre adresser - fx i forbindelse med arrangementer og særlige spidsbelastningsperioder. Du forventes derfor at have kørekort og egen bil, som du er indstillet på at bruge i arbejdssammenhæng.

For yderligere information vedr. stillingen kan henvendelse ske til leder af Servicedesk 
Mette Graugaard Erikstrup på tlf. 8755 1240 eller mail mge@via.dk - alternativt til Chef for IT og digitalisering Mads Konge Nielsen på tlf. 8755 1215 eller mail mk@via.dk.

Ansøgning

Søg stillingen via vores online rekrutteringssystem.

Ansøgningsfrist: mandag den 17.06.2019.

Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler mandag d. 24.06.2019.

Læs information om anvendelse af personoplysninger i forbindelse med rekruttering her: http://www.via.dk/da/om-via/job/personoplysninger.

VIA opfordrer alle interesserede uanset personlig baggrund til at søge stillingen.

Læs mere om VIA University College på www.via.dk.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330031509Phoenix-43700aea12019-05-24T00:00:00IT-supporter med særligt blik for kommunikation og formidling

Trives du i et spændende, varieret og til tider udfordrende job, hvor du er solidt placeret ”midt i orkanens øje”? Har du samtidig en it-supporteruddannelse og gode kommunikative evner - så er stillingen i Servicedesk i it-afdelingen ved VIA University College, måske noget for dig.

Servicedesk fungerer som omdrejningspunktet for VIA IT og de mange it-ydelser, der benyttes af de ca. 60.000 personer, som VIA IT servicerer og samarbejder med. I Servicedesk vil du indgå i et team med 6 andre kolleger, hvor du vil få en central rolle i at sikre gode og stabile it-løsninger og oplevelser til brugerne.

Dine opgaver:

Dine arbejdsopgaver vil være mangfoldige og er rettet mod at understøtte brugen af it og udviklingen af digitalt attraktive, tidssvarende og eksperimenterende uddannelsesmiljøer.

De primære opgaver er at medvirke til at:

  • yde support til brugerne såvel skriftligt, telefonisk som vha. fjernsupport.
  • styrke viden og kompetenceudvikling.
  • skabe gennemsigtighed og overblik over VIAs mange digitale tilbud bl.a. ved at udvikle og vedligeholde informationer, vejledninger/videotutorials m.m.
  • sikre brugernes viden om VIA ITs ydelser bl.a. ved at informere gennem VIAs mange kommunikationskanaler.
  • koordinere tværgående opgaver internt i VIA IT i forbindelse med ændringer eller ved problemløsning (fx i forbindelse med nye eller ændrede it-løsninger).
  • modtage, kvalificere, fordele og monitorere henvendelser fra brugerne.

Dine kompetencer:

Den ideelle kandidat har følgende kompetencer:

  • Relevant videregående it-uddannelse. Alternativt anden uddannelse suppleret med it-kompetencer erhvervet på anden vis.
  • Du er en teknisk problemknuser, der er hurtig til at identificere brugernes behov og sætter en ære i at hjælpe dem videre
  • Du er en stærk formidler både i forhold til udarbejdelse af videotutorials, vejledninger, notater, udredninger m.m.
  • Du kan mestre dialog og kommunikation til mange og forskellige brugere - på såvel dansk som engelsk.
  • Du har kendskab til ITIL.
  • Du har et godt overblik, men samtidig et blik for detaljer i dit møde med brugerne og opgaveløsningen.
  • Du er kvalitetsbevidst, serviceminded, udadvendt og imødekommende.
  • Du arbejder systematisk, struktureret, grundigt og dokumenterende ud fra afdelingens procedurer og arbejdsgange.
  • Du tager ansvar og kan arbejde selvstændigt og samtidig besidde teamspirit.

OM VIA IT

VIA IT fungerer dels som it-afdeling for VIA University College, dels som it-afdeling for DMJX samt en række ungdoms- og erhvervsuddannelser i Midt- og Nordjylland. Samlet set servicerer VIA IT ca. 60.000 brugere fordelt på 45 adresser. Der er ca. 100 personer ansat i VIA IT.

VIA IT leverer en bred vifte af pædagogiske og tekniske it-ydelser – herunder vedligeholdelse af omkring 10.000 computere.

Løn- og ansættelsesforhold:

Stillingen er med tiltrædelse pr. 01.08.2019.

Tjenestested er: Hedeager 2, 8200 Aarhus N.
Løn– og ansættelsesforhold fastsættes efter gældende overenskomst inkl. pension.

Stillingen er på gennemsnitligt 37 timer ugentligt.

Servicedesk er åben i tidsrummet 7.30-15.30 mandag til fredag. Du indgår i den forbindelse i en vagtplan samtidig med, at der er en flexordning.

Der kan i enkelte situationer forekomme opgaver uden for normal arbejdstid og/eller på andre adresser - fx i forbindelse med arrangementer og særlige spidsbelastningsperioder. Du forventes derfor at have kørekort og egen bil, som du er indstillet på at bruge i arbejdssammenhæng.

For yderligere information vedr. stillingen kan henvendelse ske til leder af Servicedesk 
Mette Graugaard Erikstrup på tlf. 8755 1240 eller mail mge@via.dk - alternativt til Chef for IT og digitalisering Mads Konge Nielsen på tlf. 8755 1215 eller mail mk@via.dk.

Ansøgning

Søg stillingen via vores online rekrutteringssystem.

Ansøgningsfrist: mandag den 17.06.2019.

Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler mandag d. 24.06.2019.

Læs information om anvendelse af personoplysninger i forbindelse med rekruttering her: http://www.via.dk/da/om-via/job/personoplysninger.

VIA opfordrer alle interesserede uanset personlig baggrund til at søge stillingen.

Læs mere om VIA University College på www.via.dk.

2019-06-18T00:51:18.707 Trives du i et spændende, varieret og til tider udfordrende job, hvor du er solidt placeret midt i orkanens øje ? Har du samtidig en it-supporteruddannelse og gode kommunikative evner - så er stillingen i Servicedesk i it-afdelingen ved VIA University College, måske noget for dig.Servicedesk fungerer som omdrejningspunktet for VIA IT og de mange it-ydelser, der benyttes af de ca. 60.000 personer, som VIA IT servicerer og samarbejder med. I Servicedesk vil du indgå i et team med 6 andre kolleger, hvor du vil få en central rolle i at sikre gode og stabile it-løsninger og oplevelser til brugerne. Dine opgaver: Dine arbejdsopgaver vil være mangfoldige og er rettet mod at understøtte brugen af it og udviklingen af digitalt attraktive, tidssvarende og eksperimenterende uddannelsesmiljøer. De primære opgaver er at medvirke til at: yde support til brugerne såvel skriftligt, telefonisk som vha. fjernsupport. styrke viden og kompetenceudvikling. skabe gennemsigtighed og overblik over VIAs mange digitale tilbud bl.a. ved at udvikle og vedligeholde informationer, vejledninger videotutorials m.m. sikre brugernes viden om VIA ITs ydelser bl.a. ved at informere gennem VIAs mange kommunikationskanaler. koordinere tværgående opgaver internt i VIA IT i forbindelse med ændringer eller ved problemløsning (fx i forbindelse med nye eller ændrede it-løsninger). modtage, kvalificere, fordele og monitorere henvendelser fra brugerne. Dine kompetencer: Den ideelle kandidat har følgende kompetencer: Relevant videregående it-uddannelse. Alternativt anden uddannelse suppleret med it-kompetencer erhvervet på anden vis. Du er en teknisk problemknuser, der er hurtig til at identificere brugernes behov og sætter en ære i at hjælpe dem videre Du er en stærk formidler både i forhold til udarbejdelse af videotutorials, vejledninger, notater, udredninger m.m. Du kan mestre dialog og kommunikation til mange og forskellige brugere - på såvel dansk som engelsk. Du har kendskab til ITIL. Du har et godt overblik, men samtidig et blik for detaljer i dit møde med brugerne og opgaveløsningen. Du er kvalitetsbevidst, serviceminded, udadvendt og imødekommende. Du arbejder systematisk, struktureret, grundigt og dokumenterende ud fra afdelingens procedurer og arbejdsgange. Du tager ansvar og kan arbejde selvstændigt og samtidig besidde teamspirit. OM VIA IT VIA IT fungerer dels som it-afdeling for VIA University College, dels som it-afdeling for DMJX samt en række ungdoms- og erhvervsuddannelser i Midt- og Nordjylland. Samlet set servicerer VIA IT ca. 60.000 brugere fordelt på 45 adresser. Der er ca. 100 personer ansat i VIA IT. VIA IT leverer en bred vifte af pædagogiske og tekniske it-ydelser herunder vedligeholdelse af omkring 10.000 computere. Løn- og ansættelsesforhold: Stillingen er med tiltrædelse pr. 01.08.2019. Tjenestested er: Hedeager 2, 8200 Aarhus N. Løn og ansættelsesforhold fastsættes efter gældende overenskomst inkl. pension. Stillingen er på gennemsnitligt 37 timer ugentligt. Servicedesk er åben i tidsrummet 7.30-15.30 mandag til fredag. Du indgår i den forbindelse i en vagtplan samtidig med, at der er en flexordning. Der kan i enkelte situationer forekomme opgaver uden for normal arbejdstid og eller på andre adresser - fx i forbindelse med arrangementer og særlige spidsbelastningsperioder. Du forventes derfor at have kørekort og egen bil, som du er indstillet på at bruge i arbejdssammenhæng. For yderligere information vedr. stillingen kan henvendelse ske til leder af Servicedesk Mette Graugaard Erikstrup på tlf. 8755 1240 eller mail mge@via.dk - alternativt til Chef for IT og digitalisering Mads Konge Nielsen på tlf. 8755 1215 eller mail mk@via.dk.Ansøgning Søg stillingen via vores online rekrutteringssystem. Ansøgningsfrist: mandag den 17.06.2019. Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler mandag d. 24.06.2019. Læs information om anvendelse af personoplysninger i forbindelse med rekruttering her: http: www.via.dk da om-via job personoplysninger.VIA opfordrer alle interesserede uanset personlig baggrund til at søge stillingen.Læs mere om VIA University College på www.via.dk.11jobnet43700aea100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-17T00:00:000000http://ssl1.peoplexs.com/Peoplexs22/CandidatesPortalNoLogin/ApplicationForm.cfm?CustomerCode=VIA3&PortalID=12952&VacatureID=10458480EuropaDanmarkJyllandØstjyllandAarhus3534703IT & Digitalisering - Servicedesk11Hedeager 28200Aarhus NDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent767515JobNet4995034499503410024-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=43700aeahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=43700aeahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=43700aea&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=43700aea&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonIT-supporter med særligt blik for kommunikation og formidling1Dansk3Læse/ tale933264IT-tekniker1IT361891332Mette Graugaardvia@via.dkDKDanmarkDKDanmarkda-DK