Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

IT supporter til DGI

Brænder du for at hjælpe brugere i DGI med at anvende vores it-systemer bedst muligt, og er du opsat på at forebygge og minimere behov for support, gennem at vejlede og uddanne vores brugere? Så er det måske dig, vi leder efter.
 
Du får sammen med vores Drift og Support team på fem personer primær ansvar for at varetage 2. level support. Du samarbejder med DGI’s it-brugerorganisation, som varetager 1. level support på vores kernesystemer.
 
Du kommer til at arbejde på en ikke-kommerciel arbejdsplads, der er drevet af værdier, målsætninger og et tæt samarbejde med vore slutbrugere og forretningen. Vi tilstræber at skabe værdi ved alle vore dispositioner, og det driver også dig. Vi tilstræber kort vej fra idé til handling og derfor får du store muligheder for at realisere dine faglige og karrieremæssige mål.
 
DGI’s målgruppe er over 6.000 idrætsforeninger og over 1,5 million aktive idrætsudøvere i Danmark. Udvikling af IT-systemer til det danske foreningsliv har meget høj prioritet, og vi har masser af spændende projekter i udsigt.
 
Dine faglige kompetencer er blandt en eller flere:

  • Du er gerne uddannet som it-supporter.
  • Du kommunikerer på et naturligt, ikke teknisk og klart dansk i både skrift og tale.
  • Du har erfaring med support i et it-miljø, som primært er baseret på Microsoft.
  • Du evner at skabe overblik og se mønstre, som du bruger til proaktiv indsats, der minimerer behov for support.
  • Du kan lide at undervise f.eks. via online kurser 
Arbejdsopgaver:
  • Yde skriftlig support gennem DGI’s servicedesk, og telefonisk support til 780 kollegaer på lokaliteter i hele landet.
  • Sikre og dokumentere, at henvendelser bliver behandlet.
  • Identificere problemer og koordinere løsninger med driftsfolk og it-udviklere.
  • Sikre, at brugervejledninger og servicedesk-vejledninger er fyldestgørende og korrekte.
  • Medvirke ved implementering og test af systemudviklingsprojekter. 

    Om dig
    Vi lægger særlig vægt på, at du er engageret, er god til at bevare overblikket, og har et naturligt talent for at lave god support. Du har lyst til at hjælpe andre med deres it-udfordringer. Du har gode samarbejdsevner og er robust. Du trives med at få et ansvar og passe det gennem selvstændigt initiativ.

    Du har gerne erfaring fra et lignende ansvarsområde. Du er vant til at arbejde metodisk og er god til at få øje på områder, der kan standardiseres og forbedres, og det er helt naturligt for dig at indgå i samspil og dialog med dine andre kollegaer og brugere. Kendskab til og erfaring med frivilligt forenings- og organisationsarbejde vil være ønskeligt.
     
    Vi tilbyder
    Spændende faglige og personlige udfordringer. Uddannelse på relevante områder. Et uformelt miljø præget af dygtige kolleger i en kvalitetsbevidst IT-afdeling. DGI IT består samlet af 21 dygtige og engagerede kollegaer.
     
    DGI IT mission:
    ”DGI IT er forandringsagenter i DGI. Som forandringsagenter sikrer vi, at DGI udvikler IT-systemer og processer, der bedst muligt støtter og udvikler foreningen, instruktører, frivillige, personale og udøvere.
    DGI IT sikrer ved at kombinere vores forretningsforståelse, IT-faglighed og nærhed, en omkostningseffektiv administration, høj vidensdeling og kommunikation i DGI”
     
    Løn vil blive forhandlet individuelt og vil svare til dine kvalifikationer.

    Arbejdspladsen
    DGI er en non-profit organisation, der blandt andet varetager uddannelse af ledere og instruktører til det frivillige foreningsarbejde samt tilbyder stævner, turneringer og andre idrætsaktiviteter til mere end 6.000 medlemsforeninger.
     
    Dagligt arbejdssted i DGI's landsadministration beliggende i naturskønne omgivelser i Vingsted ved Vejle.

    Tiltrædelse snarest muligt. Ansættelsessamtaler gennemføres løbende, dog forventer vi at have fundet vores nye kollega senest medio august.

    Spørgsmål vedrørende stillingen stilles til afdelingsleder Mette Lundrup på telefon 79 40 40 97.
     
    Ansøgningerne vil løbende blive vurderet.
     
    Søg stillingen via DGI’s rekrutteringssystem gennem linket "Søg stillingen" nedenfor.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329832644Phoenix-28238afb12018-06-15T12:00:57.920IT supporter til DGIBrænder du for at hjælpe brugere i DGI med at anvende vores it-systemer bedst muligt, og er du opsat på at forebygge og minimere behov for support, gennem at vejlede og uddanne vores brugere? Så er det måske dig, vi leder efter.
 
Du får sammen med vores Drift og Support team på fem personer primær ansvar for at varetage 2. level support. Du samarbejder med DGI’s it-brugerorganisation, som varetager 1. level support på vores kernesystemer.
 
Du kommer til at arbejde på en ikke-kommerciel arbejdsplads, der er drevet af værdier, målsætninger og et tæt samarbejde med vore slutbrugere og forretningen. Vi tilstræber at skabe værdi ved alle vore dispositioner, og det driver også dig. Vi tilstræber kort vej fra idé til handling og derfor får du store muligheder for at realisere dine faglige og karrieremæssige mål.
 
DGI’s målgruppe er over 6.000 idrætsforeninger og over 1,5 million aktive idrætsudøvere i Danmark. Udvikling af IT-systemer til det danske foreningsliv har meget høj prioritet, og vi har masser af spændende projekter i udsigt.
 
Dine faglige kompetencer er blandt en eller flere:
  • Du er gerne uddannet som it-supporter.
  • Du kommunikerer på et naturligt, ikke teknisk og klart dansk i både skrift og tale.
  • Du har erfaring med support i et it-miljø, som primært er baseret på Microsoft.
  • Du evner at skabe overblik og se mønstre, som du bruger til proaktiv indsats, der minimerer behov for support.
  • Du kan lide at undervise f.eks. via online kurser 
Arbejdsopgaver:
  • Yde skriftlig support gennem DGI’s servicedesk, og telefonisk support til 780 kollegaer på lokaliteter i hele landet.
  • Sikre og dokumentere, at henvendelser bliver behandlet.
  • Identificere problemer og koordinere løsninger med driftsfolk og it-udviklere.
  • Sikre, at brugervejledninger og servicedesk-vejledninger er fyldestgørende og korrekte.
  • Medvirke ved implementering og test af systemudviklingsprojekter. 

    Om dig
    Vi lægger særlig vægt på, at du er engageret, er god til at bevare overblikket, og har et naturligt talent for at lave god support. Du har lyst til at hjælpe andre med deres it-udfordringer. Du har gode samarbejdsevner og er robust. Du trives med at få et ansvar og passe det gennem selvstændigt initiativ.

    Du har gerne erfaring fra et lignende ansvarsområde. Du er vant til at arbejde metodisk og er god til at få øje på områder, der kan standardiseres og forbedres, og det er helt naturligt for dig at indgå i samspil og dialog med dine andre kollegaer og brugere. Kendskab til og erfaring med frivilligt forenings- og organisationsarbejde vil være ønskeligt.
     
    Vi tilbyder
    Spændende faglige og personlige udfordringer. Uddannelse på relevante områder. Et uformelt miljø præget af dygtige kolleger i en kvalitetsbevidst IT-afdeling. DGI IT består samlet af 21 dygtige og engagerede kollegaer.
     
    DGI IT mission:
    ”DGI IT er forandringsagenter i DGI. Som forandringsagenter sikrer vi, at DGI udvikler IT-systemer og processer, der bedst muligt støtter og udvikler foreningen, instruktører, frivillige, personale og udøvere.
    DGI IT sikrer ved at kombinere vores forretningsforståelse, IT-faglighed og nærhed, en omkostningseffektiv administration, høj vidensdeling og kommunikation i DGI”
     
    Løn vil blive forhandlet individuelt og vil svare til dine kvalifikationer.

    Arbejdspladsen
    DGI er en non-profit organisation, der blandt andet varetager uddannelse af ledere og instruktører til det frivillige foreningsarbejde samt tilbyder stævner, turneringer og andre idrætsaktiviteter til mere end 6.000 medlemsforeninger.
     
    Dagligt arbejdssted i DGI's landsadministration beliggende i naturskønne omgivelser i Vingsted ved Vejle.

    Tiltrædelse snarest muligt. Ansættelsessamtaler gennemføres løbende, dog forventer vi at have fundet vores nye kollega senest medio august.

    Spørgsmål vedrørende stillingen stilles til afdelingsleder Mette Lundrup på telefon 79 40 40 97.
     
    Ansøgningerne vil løbende blive vurderet.
     
    Søg stillingen via DGI’s rekrutteringssystem gennem linket "Søg stillingen" nedenfor.
2018-07-10T07:50:01.727 Brænder du for at hjælpe brugere i DGI med at anvende vores it-systemer bedst muligt, og er du opsat på at forebygge og minimere behov for support, gennem at vejlede og uddanne vores brugere? Så er det måske dig, vi leder efter. Du får sammen med vores Drift og Support team på fem personer primær ansvar for at varetage 2. level support. Du samarbejder med DGI s it-brugerorganisation, som varetager 1. level support på vores kernesystemer. Du kommer til at arbejde på en ikke-kommerciel arbejdsplads, der er drevet af værdier, målsætninger og et tæt samarbejde med vore slutbrugere og forretningen. Vi tilstræber at skabe værdi ved alle vore dispositioner, og det driver også dig. Vi tilstræber kort vej fra id til handling og derfor får du store muligheder for at realisere dine faglige og karrieremæssige mål. DGI s målgruppe er over 6.000 idrætsforeninger og over 1,5 million aktive idrætsudøvere i Danmark. Udvikling af IT-systemer til det danske foreningsliv har meget høj prioritet, og vi har masser af spændende projekter i udsigt. Dine faglige kompetencer er blandt en eller flere: Du er gerne uddannet som it-supporter. Du kommunikerer på et naturligt, ikke teknisk og klart dansk i både skrift og tale. Du har erfaring med support i et it-miljø, som primært er baseret på Microsoft. Du evner at skabe overblik og se mønstre, som du bruger til proaktiv indsats, der minimerer behov for support. Du kan lide at undervise f.eks. via online kurser Arbejdsopgaver: Yde skriftlig support gennem DGI s servicedesk, og telefonisk support til 780 kollegaer på lokaliteter i hele landet. Sikre og dokumentere, at henvendelser bliver behandlet. Identificere problemer og koordinere løsninger med driftsfolk og it-udviklere. Sikre, at brugervejledninger og servicedesk-vejledninger er fyldestgørende og korrekte. Medvirke ved implementering og test af systemudviklingsprojekter. Om digVi lægger særlig vægt på, at du er engageret, er god til at bevare overblikket, og har et naturligt talent for at lave god support. Du har lyst til at hjælpe andre med deres it-udfordringer. Du har gode samarbejdsevner og er robust. Du trives med at få et ansvar og passe det gennem selvstændigt initiativ.Du har gerne erfaring fra et lignende ansvarsområde. Du er vant til at arbejde metodisk og er god til at få øje på områder, der kan standardiseres og forbedres, og det er helt naturligt for dig at indgå i samspil og dialog med dine andre kollegaer og brugere. Kendskab til og erfaring med frivilligt forenings- og organisationsarbejde vil være ønskeligt. Vi tilbyderSpændende faglige og personlige udfordringer. Uddannelse på relevante områder. Et uformelt miljø præget af dygtige kolleger i en kvalitetsbevidst IT-afdeling. DGI IT består samlet af 21 dygtige og engagerede kollegaer. DGI IT mission: DGI IT er forandringsagenter i DGI. Som forandringsagenter sikrer vi, at DGI udvikler IT-systemer og processer, der bedst muligt støtter og udvikler foreningen, instruktører, frivillige, personale og udøvere.DGI IT sikrer ved at kombinere vores forretningsforståelse, IT-faglighed og nærhed, en omkostningseffektiv administration, høj vidensdeling og kommunikation i DGI Løn vil blive forhandlet individuelt og vil svare til dine kvalifikationer.ArbejdspladsenDGI er en non-profit organisation, der blandt andet varetager uddannelse af ledere og instruktører til det frivillige foreningsarbejde samt tilbyder stævner, turneringer og andre idrætsaktiviteter til mere end 6.000 medlemsforeninger. Dagligt arbejdssted i DGI& 39 s landsadministration beliggende i naturskønne omgivelser i Vingsted ved Vejle.Tiltrædelse snarest muligt. Ansættelsessamtaler gennemføres løbende, dog forventer vi at have fundet vores nye kollega senest medio august.Spørgsmål vedrørende stillingen stilles til afdelingsleder Mette Lundrup på telefon 79 40 40 97. Ansøgningerne vil løbende blive vurderet. Søg stillingen via DGI s rekrutteringssystem gennem linket Søg stillingen nedenfor.10Phoenix28238afb101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-07-20T00:00:000010https://dgi.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=54dd597d-776b-44ed-a9a0-8bb5a59bd92d0EuropaDanmarkEuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandVejle3287095DGI11Vingsted Skovvej 17182BredstenDKDanmarkORS/28238afb_logo.jpegORS/Small/28238afb_logo.jpeg0mette.lundrup@dgi.dkDKDanmarkDanmark8Fuldtid46Permanent590792EmplyMinimum pakken - 35 dage0001https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=28238afbhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=28238afbhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=28238afb&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=28238afb&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/IT_Ingenioer_og_energi/IT/9.jpgSøger du nye udfordringer indenfor IT?12008951Dansk3Læse/ tale213907IT-supporter1IT355656812Mette Lundrupmette.lundrup@dgi.dkDanmarkDanmarkda-DK